Române, nu te mai uita ca vita cum altul e bătut!

2009 May 21 3:12 pm

Am primit pe mail un link către o știre PRO TV. Nu vi-l dau, puteți căuta singuri pe Google dacă chiar vreți să vedeți, dar nici nu vă ascund că mi-au dat lacrimile privind. De furie, indignare și neputință. O adolescentă din localitatea Berindei (județul Olt) e pur și simplu călcată în picioare de o colegă, în curtea liceului! Nimeni nu intervine! Dimpotrivă, bătaia (crâncenă, profesionistă aproape, și urmată de spitalizare) e filmată cu telefonul mobil, iar știrea spune că de față ar fi fost și un profesor. Trec peste întrebarea “cât de animal poate să fie omul în general și românul în special, încât să se uite la așa ceva fără să miște un deget?”, că ar însemna să mă minunez ca vițica la zambilică, în gol. Fac altceva, mai exact o propunere: Dragi guvernanți, în loc să spargeți banii noștri, ai tuturor, pe mizerii ca imnul turismului și alte rahaturi inutile, nu ați putea investi într-o campanie socială pe tema asta? Nu zic de banii pe care-i furați, că înțeleg că la ăștia nu puteți renunța, zic de ăia pe care-i vărsați pe prostii. Doamna Udrea, mergeți dumneavoastră (sunteți femeie și femeile sunt sensibile la violență), dați din gene într-o ședință de guvern, vărsați și două lacrimi, dacă se impune, și convinge-ți-vă colegii că e nevoie de o campanie care să-i spună românului să nu mai stea ca maimuța și să se holbeze, când un seamăn îi este călcat în picioare. Și că, în locul victimei, ar putea fi oricând mă-sa, mă-sa mare, fiică-sa, soacră-sa (sau, mă rog, soacră-sa nu!), taică-său, frate-său ș. a. m. d. Vreau să văd niște spoturi dure, care să-l facă pe animalul care a privit impasibil cum a fost bătută fetița aia, ca data viitoare să intervină!

Propunerea mea se adresează, în egală măsură, și doamnelor Roberta Anastase, Daciana Sârbu, Ecaterina Andronescu, Norica Nicolai, Monica Iacob-Ridzi! Și tuturor femeilor care au un cuvânt de spus și o lacrimă de vărsat în politică, na!

Domnișoara EBA, s-a auzit?

P.S. O prietenă mi-a povestit că, acum vreo câteva săptămâni, s-a atins de mașina unui domn destul de prezentabil, care cam era pe cale să dea peste ea. Ce-a făcut domnul, deși practic el intrase cu mașina în spațiul vital al fetei, forțând-o să se sprijine de ea, ca să nu cadă? S-a dat jos și a îmbrâncit-o! De pe locul din dreapta, doamna, distinsa soție a domnului, striga: “Omoar-o, mă, a dracu’ nesimțită!”. Și pentru doamna aș vrea niște spoturi dure la TV! Nu mai zic de domnul însuși și de toți cei (unii, bărbați adevărați, nu glumă!) care au văzut scena și n-au intervenit! Mulțumesc!

UPDATE: Între timp, aflu că imaginile cu pricina sunt din Anglia, deci PRO TV a trucat puțin realitatea, pentru audiență. Nu contează, s-au văzut destule filmulețe d-astea și la noi, deci problema rămâne în picioare.

Related posts




172 Comments leave one →
2009 May 21 3:20 pm

aş dori, dacă se poate, să fiu bătut de o femeie. este vreuna disponibilă? cu înjurături dacă se poate! calitate şi promptitudine! umilinţe publice de neuitat! asta îmi doresc. cer prea mult? simona, dacă nu ştii chestionaru da’ te ştii cu pumnu în falcă şi picioru în ficat, te rog
care vă băgaţi, bă?

2009 May 21 3:21 pm

şi mai vreau să zic că e o ruşine că familia trei a renunţat la televizor. copilul lor unde să să educă?

2009 May 21 3:24 pm
Sandman permalink

Campanie ?Bani publici, spot publicitar, imn, afise, prilej de aparitii publice cu lacrimi de crocodil in prime time ? (emoticon: bale la gura, spume)

O stire mai veche anunta ca s-a dispus retragerea jandarmeriei din unitatile scolare, nemaifiind justificata prezenta acestora in minunatele noastre lacase de cultura (fizica ?) :evil:

2009 May 21 3:27 pm
Simona Tache permalink

@ sandman: nu e vb doar de unitatile scolare (campanii impotriva violentei din scoli s-au mai incercat inca de acum cativa ani) si nu e vb doar de jandarmi. e vb de atitudinea romanului, in general. pana vine jandarmul, poti fi omorat sub ochii asistentei impasibile.

2009 May 21 3:27 pm

Simona, nu le pasă.
Simona, nu le va păsa niciodată.
Simona, nu pasă nimănui niciodată.
Simona , simt în fiecare zi răul din oameni. Mă copleșește. Nu-l pot combate.
This is my gift. This is my curse.

2009 May 21 3:29 pm
Simona Tache permalink

mie campania aia pentru purtarea centurii de siguranta, cu spoturi in care o fetita zbura prin parbriz, mi s-a parut buna. nu cred ca a miscat toti inconstientii care nu poarta centura, dar sigur a mai trezit macar cativa. sa se faca si una care sa-i zica romanului sa nu mai stea ca un bou si sa se uite cum ia altul pumni sau picioare-n gura.

2009 May 21 3:30 pm

e vorba că eu bat repede la tastatură, dar nimeni nu m-a bătut atît de frumos ca guţă. în ultima vreme s-a cam lăsat

2009 May 21 3:30 pm
mihai permalink

s-a mai scris ca filmul ala nu e de la noi, informatia cum ca ar fi din Olt e falsa – oricum, sustin parerea ta pentru astfel de cazuri.

2009 May 21 3:31 pm
Angela permalink

spoturi? da, poate, daca n-ar da altora idei. animalul n-o sa intervina oricum. o sa mai sparga o saminta si-o sa zica “da-o in ma-sa ca oricum era curva”. politia? da si astia tin oamenii de git sa le dea infractoru la ficati. prezenta de 15,21% la vot va rezolva toate problemele.

2009 May 21 3:31 pm
madison,jimmy permalink

:mrgreen: simona , chiar te enervezi degeaba ! :grin: viata-i prea scurta :lol: relaxeaza-te si nu mai privi stirile de 2 bani :roll:

2009 May 21 3:32 pm

simona,

cred ca postarea ta ar trebui sa se adreseze englejilor, se pare ca
bataia a avut loc in uk acu’ cativa ani. protv-ul a luat filmuletul,
si a pretins ca e filmat in romania.

uite-te aci:

http://www.blogindoi.com/protv-ul-minte/

ws

2009 May 21 3:33 pm

guţă mă alinta atât de frumos echimosa pudica, dar l-a lăsat mîna, l-a prins romatismul în canal. domn, unde mai vezi aşa bărbat în ziua de azi?

2009 May 21 3:34 pm
Andrei from USA permalink

Simona,
Cred ca EBa e deja calare pe jeep, in drum spre combaterea violentei de orice fel in Romania. Este o tema de campanie mult mai eficienta decat Dunarea, de la Constanta, pana la izvoare. Tot atata ar costa, iar o tema de campanie contra violentei, in plus, poate aduce si ceva efecte mai directe, avand in vedere gradul mai mare de utilitate, pentru publicul larg. De la sate.

2009 May 21 3:35 pm
Angela permalink

nu cred ca asta e ideea. si la noi au fost fetite tunse, lovite in gura si arse cu tigara. ideea e ce facem daca vedem asa ceva. cine sare s-o apere pe fetita aia?

2009 May 21 3:36 pm

Chestiile astea mă deprimă. pe bune. nu mai vreau. Angela, vreau mingiucă.

2009 May 21 3:36 pm

ws
şi ce dacă? realitatea nu a dat la ultimul cutremur, acum o lună, 500 de mii de morţi şi imagini devastatoare din italia?
decretez: totul se petrece în berindei. inclusiv asfaltul! vreau asfalt în berindei, să se bată gagicile pe el. cat fight cu sînje!

2009 May 21 3:37 pm
Sandman permalink

Simona

Miorita …ring a bell ?Contemplarea, bat-o vina.. mai demult se manifesta doar indiferenta fata de o nenorocire , acum ne si distram, facem poze,chemam si 2 prieteni sa hahaim impreuna, fericiti ca ei sunt in partea cealalata

2009 May 21 3:39 pm
Angela permalink

cristi, calmeaza-te. cite lovituri de pereti vrei?

2009 May 21 3:40 pm
Andrei from USA permalink

La iscusinta celor mai multi realizatori de clipuri pe bani publici, o campanie, TVR sa spunem, pe tema viloentei, are toate sansele sa creeze contraefect. Nu e prima data.

2009 May 21 3:40 pm

Poate-l rugam pe Nati Meir sa rezolve problema asta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

2009 May 21 3:42 pm
Simona Tache permalink

nu discutam despre faptul ca pro tv si realitatea si toate posturile difuzeaza violenta (si chiar ii falsifica sursele, inteleg), ca sa faca audienta. nici de politie/jandarmi/autoritati. exact cum zice angela, discutam despre ce facem cand asistam la asa ceva. noi, care nu suntem pro tv, ci oameni.

2009 May 21 3:44 pm
Andrei from USA permalink

Cred ca Simona a vrut sa faca un cadou celor doua ELENE, de ziua lor, Udrea si Basescu. Faptul ca Simona a facut o legatura directa intre acel groaznic eveniment si femeile din politica, in varf cu astea doua, poate aduce, preluat ca de obicei, de presa, unei dintre ele, un plus de 1 pana la 2 procente la alegerile europene. Daca stiu sa recunoasca cinstit, sursa inspiratiei si daca stiu sa o foloseasca.

2009 May 21 3:45 pm

andrei
si eu zic la fel. EBA deja lucreaza la asta. miine cel tirziu apare in public si spune cit a fost de surprinsa si contrariata. si cum vrea sa faca ceva pentru asta. deja sunt panouri cu ea prin tot Bucurestiul. sigur din banii ei de rochite. saraca.

2009 May 21 3:46 pm

@Simona

Pai asistam si la emisiunile bune, educative, Din dragoste, Marisel… E o dilema din care nu putem iesi fara a intra intii cu picioarele-n dinsa :sad:

2009 May 21 3:46 pm

bătaia nu e o ştire. ştire e cînd sînt surori, una o o violează pe cealaltă pentru acelaşi bărbat (ăla care se uită) şi, dacă se poate, pune un pic de benzină peste ea, o omoară în biserică, apoi se sinucide. o ştire trebuie să ţină cel puţin trei zile, cu înmormîntare cu tot.
iar o ştire bombă este cînd se împung cu cuţitul şi rudele la parastas.
hai, mă, ce dracu, eu să vă învăţ?

2009 May 21 3:47 pm
Andrei from USA permalink

Io, de aici, care nu sunt protv, diseara o sa beau o bere in plus, de suparare, dar si in semn de protest fata de cei care nu fac nimic in astfel de situatii.

2009 May 21 3:48 pm
Simona Tache permalink

@ nedo: stiti cum arata biletelele din departamentele de stiri, lasate de echipa de zi, pentru aia de noapte? “vedeti ca au gasit-o pe batrana disparuta de nu stiu unde. din pacate, n-a fost nici macar violata.” pe bune. :smile:

2009 May 21 3:51 pm

în aparenţă, protv susţine acelaşi lucru ca şi tine. spre deosebire de postarea ta, însă, la ei mai e şi setea de sînge. trebuia musai să dea imaginile, apoi textul ăla oripilat, vezi-doamne.

2009 May 21 3:51 pm
Andrei from USA permalink

Cat de mult a decazut presa romana, de cand Cristoiu a parasit EVZ. Pai la vremea aia, daca veneam cu stiri de violuri in grupuri mai mici de 6 si fara perversiuni, ajungeam la punctul terminal al carierei. Noroc cu doctorita aia de la Ploiesti, care a disecat amanta barbatului si a umplut orasul cu partile componente. Erau niste vremuri de glorie. Acum pentru un cap in gura si doua suturi, vuieste toata presa. Sa sara si ei gardurile in morga, noaptea sa caute listele cu ficatii lipsa la inventar si sa puna pe jar, luni de zile toata politia romana.

2009 May 21 3:57 pm
Simona Tache permalink

@ nedo: nu, pro tv nu prea sustine nimic, relateaza chipurile niste fapte. ce mi s-a parut suspect din capul locului la stirea asta e ca nu s-a detaliat treaba cu proful. s-a zis doar ca era acolo. “se pare ca era”. am cautat pe google sa vad daca aflu mai multe, daca e anchetat cazul, daca proful ala mai e in invatamant inca. n-am gasit nimic. nu intelegeam de ce n-a urmarit nimeni cazul. acuma inteleg, fiindca era din anglia. insa, repet, nu vb de violenta la tv, vb de oameni si ce ar fi uman sa faca ei.

2009 May 21 3:57 pm

Tanti Simona, nu e prima oara cand sunteti pe langa subiect: clipul nu e filmat in Romania. Daca tot te indignezi, fa-o la modul profesionist, pe un clip filmat aici.

Hai, sanatate!

2009 May 21 4:00 pm

Topicul e asta:

“vb de oameni si ce ar fi uman sa faca ei.”

Ei bine, oamenii se uita la TV, cercul s-a inchis. In plus, daca esti prost si te bagi, te bate si pe tine si ajungi la TV si se mai inchide un cerc si tot asa…

2009 May 21 4:00 pm

deci, in Anglia nu se baga nimeni.

2009 May 21 4:01 pm
Andrei from USA permalink

Ziaristii, care e oameni si ei, cred ca e normal sa semnaleze astfel de chestii, daca ele se tot intampla. Nu e usor sa faci teren pe tematica asta. Si sa preseze putin, prin metode specifice, autoritatile, daca acestea adopta pozitii contemplative sau contrare intrarii in normalitate. Restul tine de fiecare martor ocular, de curajul sau teama lui, de spontaneitate sau tembelism.

2009 May 21 4:03 pm
Sandman permalink

Va amintiti de eroul (mort,desigur ) care a alergat dupa talharul de la o casa de amanet din Brasov,parca ?Medalie prezidentiala post mortem, inca un reportaj reusit.
Morala: “Dracu’ l-a pus sa se bage ?” :mad:

2009 May 21 4:05 pm
Toma permalink

Bine, i-ai ironizat pe politicieni, m-a uns la inimă.
Dar… nu ai vrea să faci mai mult şi mai realist: să sensibilizezi nişte sponsori, de exemplu.
Eu sunt regizor, lucrez la o companie capabilă să facă producţie video şi mi-ar place să realizăm astfel de spoturi; ar fi o plăcere şi o provocare profesională.
Aştept un răspuns pe e-mail.

2009 May 21 4:07 pm
Simona Tache permalink

@ Tanti Omoplatitudine (vai, ce marlanie ieftina, de doi bani, mi se pare adresarea asta cu “tanti”): nu e prima oara cand iti dai cu parerea doar ca sa te bagi in seama. nu unde e filmat spotul conteaza, ci altceva. toata lumea pare c-a-nteles in afara de tine. fac pariu ca, la ce venin ai in tine, pus intr-o asemenea situatie, ai face exact cum a zis Angela aici: http://simonatache.catavencu.ro/?p=3430#comment-60599
In rest, ia mai hai sictir si mai lasa-ne!

2009 May 21 4:09 pm
badmf permalink

iar ma simo…

2009 May 21 4:09 pm

acel act de violenta este generalizat in scolile din ro . cu acceptul cadrelor didactice( ma rog, a majoritatii). si va pot exemplifica:la o scoala din dolj unde am ocazia sa lucrez ca suplinitoare alaturi de profesoare cu vechime si titulare, acestea considera ( atentie , chiar cele care ar trebui sa faca o educatie sustinuta contra violentei) sustin ca acesti copiii de educatia carora se ocupa merita batuti, caci sunt nisate animale si ei si parintii. in scoala elevii sint intr-o continua stare de agresivitate unii fata de altii. cind am incercat sa fac o mica campanie in rindul elevilor impotriva violentei( si care incepuse sa prinda) colegele m-au luat in ris si incearca sa ma marginalizeze si sa ma saboteze. asa ca ce va mai mirati ca violenta este cuvint de ordine in ro.

2009 May 21 4:09 pm
badmf permalink

tanti simo,scuza-ma

2009 May 21 4:09 pm
Andrei from USA permalink

Prea seci sunt stirile din ziua de azi. Pe vremuri se facea acorda un plus notei poetice sau romantice. Am fost o data, in delegatie, cu o treaba la Deva. Ma rog, nu de ce m-am dus eu acolo conteaza. A venit, dupa doua zile, un telefon de la redactie, in asteptarea marfii promise. M-am dus pe la politie, la parchet, peste tot si nimic important de scris. Doar un amarit de viol, pe un camp, la marginea orasului, care, e drept intrunea numarul de participanti, iar victima suferise traume care au induiosat autoritatile, ceea ce a condus la incredintarea detaliilor, presei centrale, respectiv, mie. Nimic nu era interesant, de facut o stire. Doar faptul ca fata declarase ca se afla intr-o perioada in care se simtea nevoita sa-i refuze pe vilolatori, iar acestia au rupt o sarma din gard si au verificat cum stau lucrurile. Aflat in criza de timp, am pust un titlu care facea referire la sarma dintre doi ciresi infloriti si am continuat cu ce dracu mai era de continuat. Am prins topul primei pagini si am luat si prima de la Cristoiu.

2009 May 21 4:10 pm
badmf permalink

nedo,tu stii ca eu mi-o fur constnt

2009 May 21 4:11 pm
badmf permalink

violenta domestica e rupta din rai

2009 May 21 4:12 pm
Sandman permalink

“De regulă, străbate în ritm alert diferitele zone de relief din Boulder (Colorado), dar luna mai, petrecută la Snagov, a constituit excepţia de la regulă. Poate prima şi ultima post Beijing pe teritoriul natal, pentru că un gest nechibziut i-a lăsat Puşei* un gust amar, poate primul şi ultimul. Pe scurt: în timp ce se antrena în pădurea de la Snagov, un tip decupat din dicţionarul de mitocănie urbană a încălecat geamul fumuriu al Mercedesului din care vibrau manele de top şi a stropit-o pe Puşa cu rămăşiţele unei sticle de bere. „Am rămas şocată, pentru că tot timpul am crezut că se va schimba ceva în România. Sunt puţin supărată, dar aşa e lumea”………„Eu? Revin mereu cu plăcere în România. Aşa sunt eu!”, promite Puşa, o româncă batjocorită în România

*Constantina Dita Tomescu, campioana olimpica

qed :mad:

2009 May 21 4:12 pm
Prostia nu doare permalink

http://www.blogindoi.com/protv-ul-minte/

Cam atat despre “fetita” din judetul Olt.

In alta ordine de idei, sa scrii in acelasi text: “O adolescentă din localitatea Berindei (județul Olt) e pur și simplu călcată în picioare de o COLEGA” , “DOAMNA, distinsa soție a domnului, striga: “Omoar-o, mă, a dracu’ nesimțită!”” si “FEMEILE sunt sensibile la violență” denota o orbire in fata realitatii vecina cu iresponsabilitatea. Nu te arata socata de situatie, daca tu insati nu esti in stare nici macar s-a caracterizezi cum se cuvine (nu miroase, duhneste a sexism postingul tau), daramite sa propui o solutie civilizata pentru rezolvarea ei! Aici ma refer, fireste, la indemnul la interventie agresiva, care insoteste constatarea ca nu exista “barbati adevarati” (altfel, de ce n-ar fi putut interveni si o femeie, daca nu indemnai la violenta?). Un barbat adevarat munceste, nu fura, spune adevarul, nu minte, are grija de familia lui, si cheama politia cand vede un act agresiv, nu sare la bataie. Zorro nu e un barbat adevarat, ci o legenda!

Vrei sa eradichezi violenta? Atunci:

1. Recunoaste ca toti (barbati si femei) suntem capabili de violenta.

2. Nu te arata oripilata doar cand “fetitele” sunt batute.

3. Nu mai instiga la violenta.

2009 May 21 4:13 pm
Simona Tache permalink

@ Toma: pot sa-ti raspund si aici: da, ar fi frumos si o sa si propun redactiei sa cautam sponsori si sa facem noi o campanie. problema e ca mai avem in plan si alte campanii sociale (foarte frumoase) pentru care inca cautam sponsori si nu prea gasim. de-aia mi s-ar parea firesc ca, pana gasim noi sponsori, in loc sa dea bani pe imnuri turistice si pe alte mofturi, guvernantii se ocupe de educatia poporului.

2009 May 21 4:13 pm

Simona
dă-i la proasta aia de omoplatitudine la ficaţi. pot să-i rup şi eu o mînă, sau să stau pe margine şi să nu fac nimic?

2009 May 21 4:15 pm

Eu am cautat sa inteleg cam ce se intimpla pe aici. E clar, daca e vreun atac armat, violenta in general, nu te bagi direct decit daca-ti asumi riscul, dar anunti politia sau oricine e la indemina si PRIMESTI AJUTOR. E ceea ce se cheama societate civila, comunitate etc. Scoala, biserica, politia, pompierii fac parte din societatea civila, sint platite direct din taxele cetatenilor, politistul si popa si invatatorul sint angajatii oamenilor si trebuie sa raspunda in fata oamenilor. Si aici sint locuri putrede, deci si politistul, invatatorul etc. sint in putrefactie. Abia atunci politicienii incearca sa schimbe situatia… de multe ori reusesc.

2009 May 21 4:15 pm

badmd
vrei să scuipi sînge?

2009 May 21 4:15 pm
Andrei from USA permalink

Trista realtitatea. Orice campanie, chiar si cele impotriva viloentei, necesita fonduri. Iar cei care le au, nu vor. Tot un fel de cerc inchis, ca sa-l citez pe Pata.

2009 May 21 4:15 pm

cer scuze pt nota scrisa website-lui. m-am grabit si am crezut ca trebuie pus titlu

2009 May 21 4:17 pm
badmf permalink

:mrgreen:

2009 May 21 4:18 pm
badmf permalink

nedo,la statuie,la coada cozii lu’ calu’ lu mihai viteazu’,armele tale papusa

2009 May 21 4:18 pm

andrei, dacă uit să te pocnesc, te rog să îţi tragi nişte picioare în ceafă, cum ai văzut în filmuleţ. mulţumesc

2009 May 21 4:19 pm

pataphyl, ai încercat să îţi rupi vreodată mîna singur? şi să urli singur la tine “nu da, bă, că nu mai fac!”

2009 May 21 4:19 pm

sandmane
faţa ta cere pumni. întreab-o cîţi

2009 May 21 4:20 pm

hai, vreau acţiune, că de-aia am plătit bilet mai în faţă!

2009 May 21 4:21 pm

danko
ştii unde să te loveşti, da? nu e frumos să zic aici.

2009 May 21 4:21 pm

badmf
hai, mă, smiorcăie-te, că de-aia am dat în tine primul!

2009 May 21 4:21 pm
Andrei from USA permalink

nedormitul
Daca uit, o sa ma uit la filmulet. Dar mai pe seara, ca acuma trebuie sa plec. Ma cam o ora si jumatate intarziere.

2009 May 21 4:21 pm
Andrei from USA permalink

Am cam…

2009 May 21 4:22 pm
badmf permalink

nedo te tin in directe de stanga si-ti dau croseu’.sa nu vii cu jmecherii

2009 May 21 4:22 pm

simona, treci în bucătărie!

2009 May 21 4:22 pm
Toma permalink

OK, dar cei ca tine au şanse să-i sensibilizeze pe guvernanţi. Dacă presa abordează tenace un subiect, uneori se transformă în campanie.
Pe deasupra, o campanie de presă într-o campanie electorală poate are mai multe şanse să dea roade.
P.S. probabil ar trebui abordaţi politicienii respectivi fără ironii, sarcasme, etc…

2009 May 21 4:22 pm

badmf
tăvăleşte-l pe andrei. fă-l să nu se mai ducă nicăieri

2009 May 21 4:22 pm
badmf permalink

la ce batai imi iau acasa,in curtea scolii sunt cel mai tare

2009 May 21 4:23 pm

@nedo

punct ochit, punct lovit. tocmai ai descoperit esenta masochista a fiintei mele. Ai dreptate da sa stii ca doare. Sa nu mai fac? de ce?

2009 May 21 4:23 pm
badmf permalink

andrei,ti-o iei

2009 May 21 4:24 pm

toma
şi eu aş fi de acord să abordăm politicienii fără ironii şi sarcasme. e nevoie direct de capete în gură

2009 May 21 4:25 pm
Andrei from USA permalink

Din pacate sunt nevoit sa lipsesc de la aceasta lectie live despre violenta pasnica.

2009 May 21 4:25 pm

să vezi ce pumni în gură-ţi trag. stai aici!

2009 May 21 4:26 pm
Sandman permalink

De cand s-a inventat fuga n-am mai luat o bataie ca lumea..mi-e si dor :sad: ..vreau si eu o fata barbateasca, cu cicatrici, nu mai vreau sa fiu ciupit de obraji.. :mad:

2009 May 21 4:26 pm
Andrei from USA permalink

Traiesc intr-o tara libera.

2009 May 21 4:26 pm

stai aici şi rupe-l pe badmf

2009 May 21 4:26 pm
magdutza permalink

la ce batai iau io de la cutia de viteza, sunt cea mai tare din parcare :P

2009 May 21 4:28 pm
badmf permalink

nedo te sparg la nanau,iti dau borsu’ direct iti bag ghiulu’-n ficat

2009 May 21 4:28 pm

alta care şi-o cere! mhoaaamăă ce m-am inervat!

2009 May 21 4:28 pm

io nu vreau sa ma bata nigga badmf, vreau sa ma spurce guta-n canal. poate-i dau niste peste prajit stricat (oleaca mucegait dar inca bun, inca miroase-a peste stricat)

2009 May 21 4:29 pm
badmf permalink

va fac p-amandoi cu schimbatoru’ lu magduta,la rinichi

2009 May 21 4:29 pm
Andrei from USA permalink

Am niste treburi care sufera amanare, dar daca nu le rezolv astazi, maine o sa fie obligatoriu. Si in cazul asta nu mai prind fluxul fara trafic spre balta cu peste. Iar cu trafic de sfarsit de saptamina si de 1 Mai, ca maine este Labor day si populatia nu sarbatoreste prin munca, mai bine nu ma mai duc.

2009 May 21 4:29 pm

…si nu-mi place prea mult sa ma bat singur… m-apuca asa o mila :sad:

2009 May 21 4:29 pm
Toma permalink

Nedormitule, am vrut să spun că nu poţi încerca să sensibilizezi un om, să îi ceri şi bani, în timp ce faci mişto de el. Sper că Simona a înţeles că încerc să scriu aici ceva constructiv, nu doar să “socializez”, demonstrând cât de cool, fun, etc. sunt.

2009 May 21 4:30 pm
badmf permalink

patafil,pe tine nu te bat,cu tine ma sterg de sange

2009 May 21 4:31 pm
badmf permalink

de sangele lu’ nedormitu’

2009 May 21 4:31 pm

m-am spart. nu mai doare acum.
doar singele vine siroaie. ma duc sa ma cos.

2009 May 21 4:31 pm
Lixuca permalink

Simonaaa,baietii se bat pe blog,si-au spart nasurile,i-a busit sangele,te rog eu,scoate biciul!Sau macar arunca-le niste praf in ochi.

2009 May 21 4:31 pm

badmf ce suflet bun ai :oops:

2009 May 21 4:32 pm
badmf permalink

toma,zi ma,vrei mai soft sau doar picioare-n burta?

2009 May 21 4:32 pm
Andrei from USA permalink

pataphyl
Daca nu intervin derapaje majore in program si in trafic, pestele tau cred ca ar trebui sa se apuce sa se curete singur de solzi, sa-si mai bata o data familia, asa de ramas bun. Ca nu mai are nici o sansa, daca ajung acolo. Nici cu campanii mondiale de salvare a crapilor de la macel, nu scapa. Ma duc si cu un multiplu campion mondial, dupa mine, dar si mare meseriash in confectionarea ciorbelor de peste.

2009 May 21 4:32 pm

simona nu da praful pe prostii stii ce scump a ajuns?

2009 May 21 4:33 pm
badmf permalink

lizuca,pe tine te bat secsi

2009 May 21 4:33 pm
magdutza permalink

vrea cineva poze cu o bucata de toba stricata, doar doua saptamani lasata in frigideru scos din priza :) ?

2009 May 21 4:34 pm
badmf permalink

andrei,cat mai stai mai iei doua-trei

2009 May 21 4:34 pm

Andrei

bun pestele ca are singe rece :mrgreen:

2009 May 21 4:35 pm
badmf permalink

magda,ti s-a facut sa fii toba?

2009 May 21 4:35 pm

Stirea spune ca de fata ar fi fost un barbat……..
Mai, si tot articolul nu da in vaca bataushe ci in pantalonarul de pe margine care nu ar fi intervenit. Asa ca vrem o campanie nationala care sa sensibilizeze nu vaca bataushe ci pe boul de pe margine. Frumos.

2009 May 21 4:36 pm

magduta, e toba de esapament, ca adineauri ai oferit cutie de viteze. n-ai un levier sa-mi dau doua peste gura?

2009 May 21 4:36 pm
Andrei from USA permalink

As vrea o poza cu o bere stricata, din frigiderul scos din priza.

2009 May 21 4:37 pm
magdutza permalink

nuuuuuuuu, doar vioara, daca se paote vioara intai :P

2009 May 21 4:37 pm

vreau sa uit de durere. ma duc la statuie si ma asez in spatele calului poate-mi face asa:
http://www.220.ro/diKWiNNjUz/Mircea-Badea-Filmat-La-Sala

2009 May 21 4:37 pm
Lixuca permalink

Badmf,bate-ma in particular,sa nu ne auda nimeni.Si-am sa spun ca am cazut pe scari.

2009 May 21 4:38 pm
magdutza permalink

toba de esapament? ntz, aia se pierde la primul hop pe DNurile din Romanik.

2009 May 21 4:39 pm

moamaaa ca bine-o zis simona sa stai ca vita si s-o-ncasezi in singe de la societatea civila

2009 May 21 4:39 pm

Simona, stii de ce nu permite domnisoara EBA postarea de commenturi pe blogul de campanie? daca afli…anunta-ne si pe noi. :razz:

2009 May 21 4:39 pm
Andrei from USA permalink

badmf
Ma duc la Elena Udrea, sa ma protejeze. Daca arunca o ochiada sau ma rog da putin din genele de deasupra ochilor, va umple de sange. De aia nici nu se prea baga in campanii d’astea impotriva violentei. De frica sa nu ucida.

2009 May 21 4:39 pm
Mihai permalink

Eu am sarit in apararea administratoarei de bloc pe care o bumbacea bine un vecin si i-am luat apararea. Dupa aia in calitate de martor m-am tot plimbat pe la politie si politia pe la mine dand tot felul de declaratii cum i-a spart mosu’ fata administratoarei si cum i-am sarit eu in ajutor si din ce unghi de parca eu eram infractorul. Vecinu’ agresiv a fost chemat doar o data. De atunci mi-am tot pus intrebarea: Chiar a meritat sa-mi pierd timpul pe la politie ?

2009 May 21 4:39 pm

1. Nu se pot discuta subiecte serioase pe un blog pe care toată lumea face “caterincă” pentru că aşa e profilul.

2. Dacă vrem ca publicul să ia atitudine, legislaţia ar trebui să fie ca în Australia, unde orice cetăţean poate face arestări, fie şi fără mandat şi chiar dacă nu vede cu ochii lui desfăşurarea infracţiunii, ci doar pe bază de “bănuială legitimă”, cum s-ar spune.

Exemplu din Queensland:

Criminal Code Act 1899 – Reprinted as in force on 1 December 2008. Part 8 Procedure. Chapter 58 Arrest s.546:

c) – it is lawful for any person who finds another committing the offence to arrest the other person without warrant; and
d) – if the offence has been actually committed—it is lawful for any person who believes on reasonable ground that another person has committed the offence to arrest that person without warrant, whether that other person has committed the offence or not; and
e) – it is lawful for any person who finds another by night, under such circumstances as to afford reasonable grounds for believing that the other person is committing the offence, and who does in fact so believe, to arrest the other person without warrant.

http://www.legislation.qld.gov.au/LEGISLTN/CURRENT/C/CriminCode.pdf

2009 May 21 4:40 pm

toma
s-au mai făcut emisiuni din ălea tatulistice-andreeomarineze, teledonuri, parcă li se spune. toţi politicienii şi pipiţele mondene şi botezaţii şi alţi papagali vin, se laudă cum dau din buzunăraşul lor oropsit lor, cum îşi rup ei de la gură, cît bine fac ei pentru necăjiţi, etc, dar, de fapt, numai ce ar trebui să facă nu fac. adică, acolo unde pot face ceva, îi doare în bască.
şi ai putea, totuşi, şi să socializezi un pic, nu numai să porţi discuţii constructive. uite, pe mine mă cheamă nedormitul şi azi e ziua mea onomastică.

2009 May 21 4:41 pm

nedo vrei o mastica?

2009 May 21 4:42 pm

si ia sa nu ne mai invete australienii care na mincat salam stricat cu soia

2009 May 21 4:43 pm
magdutza permalink

la multi ani nedo! cum oare am putut sa uit? io care nu uit niciodata nimic :P

2009 May 21 4:44 pm
Andrei from USA permalink

Lancaster
Interesant. Nu am stiut. Dar in Romania, nu ar mai ramane nimeni liber. Pentru ca un arestat d’asta, cand ar scapa ar pune mana imediat pe catuse si ar rapunde cu aceiasi moneda. Si tot asa.

2009 May 21 4:45 pm
cruela de vila permalink

@nedo : pai bine ma nedo , azi e sfantul nedormitul shi tu nu spui nimic? :roll: ne lasi sa-i dam inainte cu constantin si elena, shi cand colo….pai e frumoase gesturile astea?

2009 May 21 4:46 pm

Lixu, mulțumesc pentru documentație. ca să citez: ” Jos pălăria!”, am încheiat citatul.

Băieți,
decât să vă bătéți
mai bine o manea să compunéți

scuze, dar eram încă sub impresie.

2009 May 21 4:48 pm

fuck orange

2009 May 21 4:49 pm
Toma permalink

Nedormitule,
Lancaster are dreptate. Acest blog a devenit un chat oarecare, în care mulţi se bagă în seamă, fără să aibă nimic de spus. Nu asta înţeleg eu prin “socializare”. Simona a lansat o temă. Mi se pare normal să intre aici cine are ceva de spus în acest sens.
Nu mă refeream la teledonuri. Da, pe mulţi îi doare în bască, ca şi pe cei care scriu aici. Păcat…

2009 May 21 4:49 pm

@gheo

mucles si hai la caft, asa te inspiri la manele, poti sa le bagi si pe aifon pina nu ti-l ciordeste

2009 May 21 4:51 pm

n-am mouse!!!

2009 May 21 4:51 pm

n-am mouse!!!

2009 May 21 4:52 pm
Simona Tache permalink

@ Prostia nu doare: interpretarea ta aberanta e ori semn ca ai pb grave de intelegere, ori semn de rea intentie. in ambele cazuri, nu ma obosesc sa raspund.

2009 May 21 4:52 pm

@papa

da’ pisica ai?

2009 May 21 4:52 pm
badmf permalink

toma?

2009 May 21 4:52 pm

nu ma baga nimeni in seama? se duce bateriaaaa! say something

2009 May 21 4:52 pm

nu ma baga nimeni in seama? se duce bateriaaaa! say something

2009 May 21 4:53 pm

priuse, încearcă cu un mousse. De ciocolată.

2009 May 21 4:53 pm
Simona Tache permalink

@ papa prius: uuuuuuuuuuuuuuuuuu!

2009 May 21 4:56 pm

@simona

asta-i democratia. doare, nu doare, prostia voteaza

2009 May 21 4:57 pm

@badmf

lobotoma?

2009 May 21 4:58 pm

something

2009 May 21 4:58 pm
Sandman permalink

@Priuse
acu’ te-ai gasit sa vii, vrei sa-ti iei o smetie peste discurile fragile? Tu nici de fugit nu esti in stare, de aparat nu te apara nimeni…urca sus la tribuna :wink:

2009 May 21 4:58 pm

@papa prius

mai doare? hai recuperare!

2009 May 21 4:58 pm
Simona Tache permalink

something

2009 May 21 4:59 pm
Simona Tache permalink

@ Papa Prius: acuma say si tu something!

2009 May 21 5:01 pm

ai copiat

2009 May 21 5:02 pm
Sandman permalink

Prius ne face din tastatura…

2009 May 21 5:02 pm

papa
fă şi tu copy paste. hai! copy paste! copy paste! copy paste!!!! scandează cu noi!

2009 May 21 5:09 pm
aurelian permalink

prius: te rasfeti?!? incepe si tu cu “au” ca sa te bage cineva in seama;

nedo: controleaza-l pe papa asta cu ranga la plamani ca a prins glas! :mrgreen: :shock: :???: :roll:

2009 May 21 5:10 pm

îl mai las un pic, să poată riposta

2009 May 21 5:10 pm
Simona Tache permalink

nu se rasfata, ma, saracu’, n-are net! AU!

2009 May 21 5:11 pm
aurelian permalink

paste? am uitat ca mi-a foame; acum mi-am amintit… simonaaaaaaa!! friptura aia mai dureaza? ai grija… sa fie in sange :roll:

2009 May 21 5:13 pm
Lixuca permalink

Aurelian,sange e peste tot.Adu si tu o ceafa lata de pus pe gratar.

2009 May 21 5:14 pm
Toma permalink

Simona
Cui ai răspuns că prostia nu doare?…

2009 May 21 5:15 pm
Simona Tache permalink

@ Toma: domnului sau doamnei Prostia nu doare: http://simonatache.catavencu.ro/?p=3430#comment-60639

2009 May 21 5:15 pm

după nick-ul ales cred că e acelaşi imbecil care a intrat cu omoplatitudine. aş paria, chiar.

2009 May 21 5:19 pm
Simona Tache permalink

@ nedo: ntz, nu e

2009 May 21 5:23 pm

da, m-am grăbit, cred că ai dreptate. omoplatitudine nu intră niciodtă ontopic, ne spune numai ce proşti sîntem în comparaţie cu el

2009 May 21 5:23 pm
cruela de vila permalink

@simona : de unde shtii?

2009 May 21 5:24 pm
Toma permalink

Simona,
Îţi mai aminteşti despre ce ai scris în articol?…

2009 May 21 5:24 pm

dar pot paria în continuare, poate cîştig, chiar dacă nu e el

2009 May 21 5:24 pm

simona, gresesti. un barbat nu poate interveni intr-un catfight, tot astfel cum o femeie nu intervine intr-o lupta intre barbati: e un alt animal kingdom. femeile, din pacate, nu intervin, pentru ca majoritatea isi imagineaza ca asta-i treaba barbatului.

si nu te mai uita la pro-tv. te deprofesionalizeaza. :lol:

2009 May 21 5:27 pm

nu s-a uitat, a primit linkul de la cineva. şi nu mai fi neatent cînd citeşti, că asta deprofesionalizează :razz:

2009 May 21 5:30 pm
Simona Tache permalink

ba da, poate interveni si o femeie. eu am fost pusa in situatia de a interveni si am facut ce puteam eu sa fac: am mobilizat barbatii din jurul meu sa faca ceva.

2009 May 21 5:31 pm

cred că bărbaţilor le este frică de tine şi asta mobilizează

2009 May 21 5:33 pm

Simona, de fapt exista o solutie: fii pro-activa, fa-te mogul, mogulitza luminata, Iosif Roz Tito sa te cheme, pune-l pe badmf mootherfucker of the nation, parinte fondator ca tot seamana oleaca cu obama, ai grija de mostenitori asa ca gaseste-ti un mogul rozaliu s-aveti urmasi, voturi gasesti cacalau, le colecteaza nedo, hai tu sa-i facem ca prea se uita ca vita cum sint facuti in singe. Generatia pROZ :razz:

2009 May 21 5:38 pm

dacă vine blogvedete pe-aici vă rog să-i spuneţi 1. să fie mai proactiv şi 2. că nu-i merge linkul

2009 May 21 5:41 pm
Toma permalink

Se pare că orice temă e doar un prilej de a ne băga pe noi în seamă, de a face mişto, de a ne etala limbajul “cool”…
Pe urmă ne plângem că societatea e stricată profund. Noi suntem societatea! Scuzaţi tonul grav! Aici nu se poartă. Sper că nu v-am stricat cheful. Dacă da, aştept înjurăturile.
S-auzim de bine, Simona!

2009 May 21 5:42 pm
agneswood permalink

poate nu ar fi lipsita de interes o frantura de educatie de acasa. sa mai stea parintii si cu copiii, sa fie putintel preocupati de nevoile lor afective , sa aiba si activitati comune, sa manance in familie macar la cina, sa treaca pe la scoala si sa vada ce performante au si ce e de facut, sa se uite cum e imbracata odrasla cand iese din casa si ce bani are la dansa, sa ii lase pe prunci sa isi cumpere masini ultimul raget doar pe banii si pe carca lor, etc.
atunci poate ca ar exista mai putine situatii in care s-ar bate ca chiorii si alte chestii care ajung la upu.
sa mai spun?
stiu : huo…

2009 May 21 5:51 pm

toma
ai vrea să plîng?

2009 May 21 5:52 pm

ai vrea să mă văicăresc ipocrit de ce a păţit biata fată? să zic apoi, aaa… bun, nu era de la noi, era de la engleji, nu ne interesază… trecem la alt subiect…

2009 May 21 5:55 pm

nu nedo, nu, da’macar roaga-l pe voiculescu, are partid umanist, e la guvernare… stii tu :twisted:

2009 May 21 5:57 pm
ionescu maria permalink

De minunata zi de 1 Mai muncitoresc mi-am scos odraslele (3 la numar ) la iarba verde in loc mai retras….. totul ok pana au aparut 2 masini bengoase , conduse de pustimea aferenta ,praf,accelerat ca la curse si tot tacamul… ce distractie au avut domniile lor :sa traga cu arcul la tinta acolo unde se jucau copiii!Chemat politia la 112,raspuns dupa ce au ajuns:” Nu puteati sa va intelegeti cu ei cumva fara sa ne deranjati pe noi?” (arc + sagti = arma letala /nu se foloseste in spatiile publice/si asta pe banii pe care ii platim la buget)

2009 May 21 5:58 pm

@agnes

mai, e complicat, intre o frintura de educatie si o educatie frinta… nici macar huo nu-mi vine. hai sa ne batem sa uitam :lol:

2009 May 21 5:59 pm
ionescu maria permalink

scuzele de rigoare pentru greselile de exprimare,m-am enervat reamintindu-mi scena….

2009 May 21 6:04 pm

LOL: Simona, esti un mare lider. Un lider Hilar(y). :)

2009 May 21 6:07 pm

toma
unul din comentatorii de pe acest blog este de vreo două săptămîni în spital, operat.
să-ţi arăt ce-a făcut? poftim: http://bleen.ro/
ultimele patru postări sînt trimise prin sms din spital, cea de-a cincea, în aceeaşi ordine inversă, este scrisă cu o zi înainte de a se interna. eu încerc să iau lecţii de la el.
în loc să ne înveţi pe noi cum să facem şi să dregem, ai putea învăţa tu însuţi ceva de la el.

2009 May 21 7:02 pm

salutare tuturor…sunt vechi spectator, nou postator

Deci filmuletul e din Anglia, si transmis de PRO, care detine monopolul stirilor violente. Asta ar trebui sa ne linisteasca. Inseamna ca tara merge intr-o directie buna: nu au mai gasit stiri suficient de violente pe la noi… :smile:
Daca eram ProTV faceam o campanie antienglezi ca sa le platim cu aceeasi moneda :cool: .

2009 May 21 10:50 pm
baobab permalink

combinatie castigatoare la 6/49 iese din amestec in vatrii proportii intre: spirit balcanic, cel mioritic si sange latin. Cam atat as mai adauga la ce am zis acum cateva zile: http://simonatache.catavencu.ro/?p=3287#comment-58246

2009 May 22 12:25 am
james permalink

Tu ai fost indignata pt ca era cineva batut sau deoarece credeai ca bataia s-a petrecut undeva in Romania ?

2009 May 22 11:24 am
Oltean permalink

In primul an de sedere in Bucuresti am asistat la o scena de violenta in 313. Un el putin mai brunet lovea constant o doamna. Am fost singurul dintre calatori care s-a dus si (desi aveam cu 30 kg mai putin) l-am linistit. A dat un telefon si la coloane au venit 3-4 verisori care si-au luat revansa fara sa intervina un singur om desi e destul de circulata zona; au incetat in momentul in care politia si-a facut simtita prezenta, in caz contrar nu ma vedeam tocmai bine. Morala? Daca as mai fi martor la ceva asemanator in Bucuresti imi aprind o tigara si trec mai departe, nu merita Simona; privind per ansamblu cred ca suntem prea putini dornici de sacrificiu pentru o lume mai buna. Restul? Ca si comentatorii (80%) prezenti aici pe blog-ul tau: gandul la sex, interes, reclama, plictiseala.

2009 May 23 12:36 pm
nu conteaza (te doare'n trisca, de fapt) permalink

Decit sa stai sa comentzi pe blog, sa spui sa faca ALTII ceva, pune mina si fa TU.
In opnia talica, tre sa munceasca EBA, Elena Udrea, Androneasca, Adina Valeanu, Mihaela Tiganu, Regina Angliei, oricine !
Da, talica, doamna de tastatura, tre’ sa stai si sa dau sfaturi, sa ai opinii, sa fii analist (ma rog, onanista, cum spune un coleg de bransa matale). Mata tre’ sa nu-ti misti tirtita si sa ai idei ce sa faca altii.
Mereu altii sunt de vina, eu nicioadta. Altii trebuie sa faca ceva, eu am doar dreptul sa judec.
Ai pus verdictu’ ! Trebuie sa ia atitudine, sa fac ceva, sa lupte. Cine ?! Cineva, indiferent cine (acu politicienii, maine sportivii, la anul medicii / avocatii / procurorii / taximestristii si peste alti doi biciclistii), dar nu matale !
TOT ce misca in lumea asta trebuie sa fie judecat de mine. Verdictul meu e total si infailibil. Eu, Simona Tache, decid.
Cum se numeste asta ?! Eu, un nimeni, as numi asta “nesmitire”. Mata, o doamna de blog, denumesti asta “atitudine”. Sa fie doar o diferenta de opinie sau una de educatie ?

Nota – La cite posturi si comentariii sunt nu aveti timp deci sa le cititi. Sa le si intelegeti ?! M-as mira ….

2009 May 23 10:19 pm
Ciuleafarul nemopauzei permalink

Coana Udrea e o smechera si-o hotomanaca. Dar si tuta, uneori. Eba este etalonul tutei. Roberta Anastase e o tuta mai mica decat Eba, cam 0,2XEba. Daciana Sarbu la fel, iar Caterina este o tuta in varsta, asa ca nu e cazul s-o mai facem tuta, ca se intelege de la sine. Iar la coada basescu e cel mai tut dintre tute. Valoarea lui este cam 3 Eba! Inca nu mi-am dat seama cam cate Eba valoreaza nevasta-sa, dar cred ca sparge scala unui Tutometru! Hahahaha!!

2009 June 26 12:21 pm

asa, si acu o gluma cu negrii pt a descreti fruntea :

In africa de sud un negru a fost injunghiat in spate de catre o banda de albi. Alertata politia soseste repede la fata locului, face investigatii, poze negrului cu cutitu in spate, etc. In final negru scapa cu viata insa e amendat pt port ilegal de arma alba (logic nu? ;) .

Leave A Comment

Note: You can use basic XHTML in your comments. Your email address will never be published.

Subscribe to this comment feed via RSS