Skip to content

Omul sfințește locul, omul îl distruge

2009 May 26 at 4:32 pm

by Simona Tache

Vizavi de Sala Polivalentă există un complex de distracții, compus din restaurant, terenuri de sport, club, SPA și nu mai știu ce. Se cheamă “Daimon” locul și arată atrăgător. Mai ales terasa restaurantului, că altceva n-am vizitat. Cu toate astea, pariez că, la anul, va fi o ruină. Sau așa ar trebui să se întâmple. Pentru că, pe cât de mișto e locul și pe cât de bună e mâncarea, pe atât de mizerabile sunt serviciile. Să vă povestesc: Acum o săptămână, un prieten care împlinea niște ani a făcut o rezervare pentru vreo 15 persoane. Cu două zile înainte de ziua întâlnirii cu amicii, a primit un telefon de la managerul restaurantului:

– Bună ziua, de la Daimon sunt, voiam să vă întreb ceva în legătură cu rezervarea de poimâine: o să și mâncați?

– Ăăă, da… O să și mâncăm.

– Ați putea să ne spuneți ce?

– Poftim?

– Să ne spuneți ce o să mâncați.

– Cum aș putea să vă spun de acum ce o să mâncăm? E absurd.

– Putem să vă pregătim un meniu pentru 15 persoane.

– Cum să-mi pregătiți un meniu? Ce, e botez? O să-și comande fiecare ce vrea.

– Să știți că politica firmei noastre este ca, la grupuri mari de persoane, să oferim obligatoriu un aperitiv.

– …

– Asta e politica firmei…

– OK, faceți niște platouri, ce aș putea să mai zic acum?

– A, și încă ceva: să știți că, la noi, 10% din sumă e… știți… pentru servire…

– … Am înțeles.

Cu o zi înainte de întâlnire, prietenul meu a mai primit un telefon:

– Bună ziua, de la Daimon sunt. Voiam să vă întreb dacă, în cazul în care plouă, vă păstrați rezervarea.

– …

– Deci v-o păstrați?

– Da.

Buun. Vine și ziua cu pricina. Ne adunăm toți cei 15 invitați și începe coșmarul. Sărbătoritul e, pe tot parcursul serii, terorizat de chelneri. Vin și-l fixează insistent c-o privire care spune mereu același lucru: “Nu mai comandați nimic? Ce mai comandați?”. Când vine vorba să-și onoreze partea lor, plânge masa în hohote. Fiecare bere cerută ajunge după juma’ de oră, gheața nu mai ajunge niciodată, o Cola pare să fi venit de la Ploiești, iar un Tiramisu vine după o oră. Felurile de mâncare de după aperitive (sigurele servite cât de cât mai prompt, poate fiindcă erau obligatorii) vin pe rând, cu întârziere mare și haotic (la interval de 15-20 de minute unul de celălalt). Le aduc cu strigături, ca la școală, că nu sunt capabili să țină minte cine ce a comandat: “Pulpă de porc la grătar!”, “Paste nu știu de care!”, “Lasagna!”, “Lasagnaa!”, “Lasagnaaa!”. Apoi, iar milogeli după beri! Rugăminți fierbinți pentru o apă plată. Mătănii pentru o Cola. În fine, chiar nasol, nasol. Partea cu bacșișul obligatoriu de 10% n-am prins-o, că am plecat, dar fac pariu că i-au pus sărbătoritului o bandă de leucoplast la gură și pistolul la tâmplă și i-au luat banii.

Related posts:

144 Responses Post a comment
  1. baobab permalink
    May 26, 2009 16:41:46

    A fost ceva scandal pe la Bourdain? Basici? Land of choice? Ceee? Faci mijto?

    -10% se poate?

  2. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 16:50:41

    @simona : unu : titlul corect este : “omul sfinteste localul”
    si be) locul ala este al unui securist daca n-ai stiut!
    de exemplu : sala polivaleta , carele este a lu ministeru lu tineretu si sportu, nu are si pisiscina, domnu de vis-a vis, are! ca a meritat aprobare in parc!de unde crezi ca a primit el ditamai terenu ala, in zona aia, sa faca tot ce vrea mushkii lui?
    asa ca : putzin respect, ce *izda ma-sii!?

  3. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 16:52:17

    Asta este trandul. Pina si la carciumile din South Beach, Miami, tipsul, spaga ospatarului, este inclus in nota de plata. Si este cam intre 15 si 20 la suta din total. Pana si mobilul meu are calculator si tips calculator, special pentru ocazii de genul asta. Este penibil si de prost gust sa nu oferi un minim de 10 la suta ospatarului. Desigur ca merita, cel putin acolo.

  4. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 16:54:32

    cruela de vila
    Ce nevoie ar fi avut sala polivalenta de piscina. Pentru casieritze?

  5. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 16:56:57

    Securistul are un nume cat de cat cunoscut?

  6. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 16:57:19

    sala polivalenta eset generator de venituri pentru ministerul sporturilor; toti banii pe care-i face varu securistu de vis a vis putea sa-i faca polivalenta; plus ca la polivalenta se desfasoar tot felul de alte activitati sportive ( tir cu arcu, catzarare pe perete de escalada, tenis, fotbal, etc), asa ca ceva clientela ar fi fost deja…trebuia facut doar un cross selling mic, de infanterie

  7. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 16:59:30

    are, pt cine se pricepe…nu l-am retinut , dar nu-i mare lucru sa-l aflu

  8. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:01:25

    Eu credeam ca dupa revolutie, cel mai mare rau este implicarea statului in afaceri. De ce ar fi mai bine ca banii sa ajunga pe mana unor functionari de la MS si nu in buzunare private. Acuma, ca ele ajung in buzunarele securistilor, este alta poveste.

  9. baobab permalink
    May 26, 2009 17:01:59

    Cruela, n-am stiut ca-i securist. Mergeam cu pachetel de acasa. Am fost si eu acolo acum o luna, de Paste (nu carbonara) … cam aceeasi poveste 20 minute la cafea, 40 la nota, vreo ora la Paste. Am lasat 5%, eu n-as prea fi lasat … dar cica asa-i OBLIGATORIU.

    Andrei, as prefera sa fie inclus in pret acel 10% si sa las eu ceva, daca mi-a placut cum am fost servit. Sunt ceva exemple prin europa unde service-ul e inclus in pret. Iti multumesc zambind cand pleci doar pentru ca le-ai fost client.

    Promit sa nu joc tenis la securist! Am alte optiuni ?

  10. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 17:05:40

    @ andrei :e vorba de vesnica concurentza pe care statul shi-o face sieshi!
    shi-asha sportu romanesc e vai mama lui din lipsa de bani si interes; cand ai o vaca de muls, in loc s-o mulgi tu, o dai altuia s-o mulga? in timp ce , eventual tu o hraneshti? chiar ma gandesc de ce ” kamikaze” e inventzie japoneza, cand noi experimentam shi perfectzionam tehnica asta de mii de ani! :mrgreen:

  11. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:08:23

    Ca tot am amintit de cea mai faimoasa plaja din Florida, este acolo o strada, e putin spus strada, care pe mai mult de 2 km, este toata numai carciumi si terase. Si pe o parte si pe alta. De toate neamurile, sud americane, rusesti, arabe, chinezesti, franceze. Toate au terase mari in strada si muzica sau decoruri cat mai atragatoare. Eu, la solicitarea unei prietene, am mers pe jos, tocmai pana la capatul strazii, ca acolo era o terasa germana, la care ea vroia sa manince neaparat, carnati germani. Cred ca erau cei mai scumpi din America, costau 35 de dolari, dar aveau si bere germana adevarata si fata care s-a straduit pentru tips, era nemtoaica adevarata. Nu spun ca eu m-as fi oprit cam de 654 de ori pana la carnatii aia, mai ales ca eram rupt de sete si imi era si putin foame. Vroiam sa spun, ca numai libera concurenta, aduce un plus de calitate. Cred ca asa ar trebui sa fie si la voi.

  12. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:13:29

    Statul este capul rautatilor acolo. La voi nu este economie capitalista, concurentiala, libera, este o mare tampenie. Este un mecanism cretin care nu poate duce la nimic bun. Mai sunt si securistii si rudele sau prietenii fostilor, care se fac ca fac afaceri, iar daca ii lasi de capul lor intr-un sistem liber concurential, mor de foame.

  13. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:21:37

    cruela de vila
    In ce limba preferi sa vorbesc, ca eu sunt cam satul de engleza. Nu stiu de ce, astia pe aici se incapatineaza sa nu foloseasca decat limba asta si nu romana. Apropo, americanii o sa faca spume ca am prins trei ore intarziere si azi. Da e problema lor. Sunt in negocieri pentru o lucrare, in vara asta, de circa 40.000 de dolari. Si e si la cateva minute de un loc cu peste.

  14. geronimus permalink
    May 26, 2009 17:21:51

    andrei
    slow down, nu sta nimeni sa citeasca niste comenturi asa de lungi la radio :smile:

  15. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:23:41

    Gero
    Eu ziceam ca este un raport direct proportional intre lungimea comentariului si cifrele de incasat.

  16. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 17:32:08

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    adica o sa o bage p-asta cu securistu, la radio zu?LOL

  17. May 26, 2009 17:34:01

    Cruela, dă și mie un Mr. Green. Mi-e poftă să ronțăi ceva verde.

  18. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 17:34:53

    @ghe : :mrgreen:
    n-am avut decat capatzana….aripioarele sunt mai gustoase…..de creer, nu mai zic! pane e o nebunie!

  19. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:37:37

    Ma mai rugau aia de la ziare.com sa le fac o emisiune tv, live pe net. Da, la capitolul amanunte financiare, au zis ca nu au gandit baza financiara, fiind mai mult o chestie asa de recreere. Cel putin au bun simt.

  20. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:38:57

    In weekend o sa-mi fac ciorba de burta de peste.

  21. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 17:38:58

    @andrei un nou concept? :mrgreen: recreere financiara? :mrgreen:

  22. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:41:03

    Cru,
    Nu ca banii ar fi o problema, dar ca sa faci o emisiune, trebuie sa-ti freci putin creerii, fara sa-i tavalesti prin faina si ou, iar programul meu impunea sa ma scol pe la 3-4 dimineata. Ori asta, pe gratis, numai recreere nu e.

  23. May 26, 2009 17:44:38

    Adauga la lista restaurantelor cu servire specific romaneasca si Beker Brau.

  24. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:50:14

    Ideea unui ghid al restaurantelor in care nu e bine sa mergi, cred ca ar merge. Nu mai stiu nimic de carciuma aia cu ciorba de burta, de pe langa Cotidianul. Mai este? Da Cotidianul mai este pe calea Plevnei?

  25. May 26, 2009 17:51:44

    Re-salut popor! Inca n-ati prins hotii? ca mie mi-o furat la body index, am numai 17.9. Trebe sa mai pun ceva pe mine. Simona, ziceai ca-i bun Daimon? nu ma deranjeaza sa astept… :mrgreen:

  26. cruela de vila permalink
    May 26, 2009 17:51:57

    @are cabral un site la care colaboreaza ceva gen ” ce recomand” sau asa ceva; e linku pe site-ul lui; si e si rubrica ” ce nu recomand”

  27. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:53:39

    In Queens, nu e bine sa mergi la restaurantele lui Badaluta. Nici la Casa Romana, nici la cel nou deschis, imi transmit mai multi prieteni. In Hollywood, Florida nu e bine de mers la Casa romaneasca, care a fost cumparat de tigani. Au adus manelisti.

  28. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 17:56:01

    @ Andrei from USA: Cotidianul e la Casa Presei acum.
    @ Pataphyl: nu, ziceam ca e mizerabil Daimon, nu ca e bun

  29. May 26, 2009 17:56:15

    Andrei

    Am o veste buna: s-a redeschis Lone Star in Vorhees. Esti invitatul meu la un Porterhouse la vara!

  30. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:56:46

    cruela de vila
    E o chestiune de gust, care nu se discuta. De ce sa nu se inspire Cabral, in lista sa de recomandari, de aici ? Mai facem un ban, ca numai ala de la radio e cam subtire.

  31. May 26, 2009 17:58:22

    @Simona

    Intelesesem asta, eram curios doar daca pot sa-mi refac body indexu… in fine, ma sacrific si caut in alta parte :mrgreen:

  32. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 17:59:12

    Simona
    Nu sediul Cotidianului era prioritar, ci ciorbaria aia de burta de pe langa fosta redactie, care, cu toate ca beneficiat din plin si frecvent de participarea mea, nu e chip sa-mi amintesc cum se chema.

  33. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:02:02

    @ Andrei: ciorbaria n-o stiu :roll:

  34. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:02:26

    Oficial, eu sunt in documentare aici, trimis de cotidianul, pentru, citez, realizarea unor studii privind comunitatile romanesti din SUA. De 8 ani, asta fac. E drept ca nici ei nu au precizat cam cat anume ar fi cazul sa stau pe aici.

  35. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:03:11

    Tismana, iti spune ceva? Ori ma insel eu?

  36. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:04:17

    Parca nu Tismana, dar tot ceva localitate gorjeneasca.

  37. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:05:24

    @Simona Tache
    Scuze pentru deranjul cu Mihaiu.

  38. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:06:30

    care deranj cu mihaiu?

  39. Miki permalink
    May 26, 2009 18:10:07

    Suntem lipsiti de profesionalism, insa avem pretentii de campioni. Nu mai calc la DIMON si o sa spun tuturor in ce hal sunt, chiar de trebuie sa-mi fac acasa carbonara!

  40. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:11:40

    Simona, asta:
    Furtul unor comentarii, mai ales daca se citeaza sursa, e cam, paguba-n ciuperci. Cu ceva ani in urma am fost tinta unui furt intelectual de mult mai mare complexitate. La vremea aceea, se infiintase o comisie de ancheta la Parlament, care investiga, in mare secret, toate locuintele nationalizate si vilele de protocol atribuite demnitarilor si unor fosti agenti ai SIE. Rezultatul, un raport si o anexa, care avea capacitatea sa zguduie din temelii tot sistemul ticalosit al lui Iliescu, la acea vreme. Am facut eu ce am facut si am obtinut raportul respectiv, am facut o sinteza a lui si a aparut in EVZ, cu promisiunea ca maine o sa apara si anexa cu beneficiarii, adrese, etc. Numai ca marfa era prea tare pentru romani, asa ca cineva a suflat la politie, ca la mijloc, trebuie sa fie manevrate niste cifre. Ceea ce era real. Numai ca fata de la casieria trustului nu avea o suma asa de mare si a ramas sa merg sa iau marfa si sa revin ulterior pentru bani si plati. Am facut asa, dar 4 masini de filaj, in frute cu generalul Costica Voicu, mi-au blocat masina, mi-au pus pistoale in cap si m-au arestat. Normal, mi-au confiscat anexa si s-au apucat sa caute dupa bani, ca proba a luarii si darii de mita. Oricum eu eram doar instrumentul generator al acelei afaceri, dar politistii nu au mai avut informatii ca eu nu luasem banii respectivi. Am ajuns la IGP, am discutat putin cu ei si au inteles ca nu pot sa-mi faca nimic, am facut cinste cu o tuica, mi-au oferit o masina care sa ma duca la redactie, dar fara pretiosa anexa. O parte din ea, a aparut, a doua zi, in Ziua, sub titlul “Ziua a gajbit raportul…” Asta a fost, iar Nasu’ in stilul caracteristic a filtrat lista si a anuntat ca, maine se pregateste pentru a fi dezvaluit, X,Y,Z. Ca sa faca omul un ban. Am spus mai sus ca a fost vorba de un furt intelectual, pentru ca, dupa esuarea flagrantului, Politia a declarat ca a fost o actiune pentru limitarea furturilor din Parlament si anihilarea unor tradatori de acolo. In plus au spus ca eu as fi vandut pontul si as fi tradat sursa, ceea ce contravine total realitatii. Eu, pur si simplu, m-am plictisit sa o astept pe fata aia sa faca rost de bani si m-am dus la o bere. Pe urma, a urmat ce a urmat. Tot furt intelectual a fost si luarea de pozitie a baiatului asta de la Catavencu, care a ajuns la un moment dat guvernatorul pestilor din Delta, care a publicat un articol incriminant fata de mine, care mi-am vandut sursa. Si a combatut asupra vanzarii surselor, fara sa ma intrebe si pe mine cum stau lucrurile. Am iertat toata aceasta poveste, cu gust amar, dar nu pot sa o uit. Asa ca ii trimit si lui un peste doi, daca nu prinde pe la mila 43.

  41. baobab permalink
    May 26, 2009 18:14:20

    Andrei, e peste baobab de-l ai in avatar? Mananca pisici? Ce BMI are? Era ceva mai succint fostul avatar.

  42. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:16:53

    Da, maninca pisici, dar numai cu frisca si numai cand are pofta. In partea asta a anului pofeste doar la mamaliga cu sirop de capsuni. Din ala sintetic, ca ala natural nu ii place. Pe bune.

  43. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:17:17

    Si nu e peste, e pesti.

  44. May 26, 2009 18:17:24

    S-a deranjat Mihaiu?

  45. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:17:55

    Si e copt. La ora asta.

  46. afro permalink
    May 26, 2009 18:18:08

    Andrei, gustul amar care dureaza mult mai mult :mrgreen:

    nedo?

  47. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:20:08

    @ Andrei: a, nu mi-a dat nimeni sarcina sa-l pazesc pe Mihaiu si nici pe nimeni altcineva, deci nici o pb :smile:

  48. afro permalink
    May 26, 2009 18:21:41

    nedo, unde esti, ca uite, s-a scoborat printre noi.

  49. Otto permalink
    May 26, 2009 18:21:51

    Ce ma frapeaza pe mine la articolul asta e acceptarea unui serviciu prost pina la capat ca pe o fatalitate. Daca cel care a facut rezervarile nu a avut suspiciuni inca de la convorbitile alea telefonice (desi era mai mult decit clar) de ce au acceptat 15 oameni un serviciu prost pina la capat pe durata a citorva ore? De ce nu i s-a atras atentia ospatarului sau ospatarilor in mod categoric inca de la inceputul prostelii? De ce accepta cineva sa consume o mincare necomestibila si nu o returneaza imediat la bucatarie? De ce accepta cineva un serviciu prost fara sa protesteze sau sa-l refuze? De ce accepta cineva sa bea cola fara gheata daca a cerut una cu? De ce ar bea cineva o bere calda si de ce nu-l trimite imediat pe ospatar inapoi cu ea? De ce accepta mesenii sa li se aduca mincarea la intervale mari de timp intre ele si nu trimit toti portiile inapoi la bucatarie la faza asta?

    Un ofertant de servicii va intinde intotdeauna coarda atit cit il lasi tu s-o intinda!!!

    p.s. Bacsisurile sint in Romania benevole si rasplatesc un serviciu de calitate care il multumeste deplin pe client. Ca sa se includa bacsisul in nota de plata, asta necesita reglementari prin lege, asa cum si este in tarile unde bacsisul sau remiza pe masa e inclusa in nota de plata, altfel e ilegal.

    De ce nu invatati sa aveti pretentii normale pe banii vostri si de ce acceptati ore intregi un serviciu prost de parca fatalmente ati fi prizonierii acelui local sau acelor mirlani?
    De vina nu e personalul de la local, ei intind coarda atit cit ii lasati voi, de vina e cel care a facut invitatiile pentru ca a acceptat ca oaspetii lui sa fie tratati in felul asta. Un’ te duci tuuuuuuu mieeeeluuuleeeee…???

  50. May 26, 2009 18:23:27

    simona, poţi păzi un pic comentariile mele, că trebuie să îmi păzesc biroul? sărumîna, rămîn dator. şi dacă poţi să îmi dai nişte bani împrumut

  51. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:24:02

    Simona
    Cred ca si tie iti place personajul, la fel ca si mie. A fost singurul ziarist care s-a exprimat impotriva unui alt ziarist, incercand sa faca jocurile sefului IGP si ale mafiei caselor lui Iliescu. Desigur, nefondat, neverificat, ireal si neprofesionist. A fost o mare magarie sa creada ca eu aveam in mana, exclusiv, cea mai tare marfa de presa, eram bine platit si ma apucam sa-mi dau in gat sursele la politie si sa ma las arestat. Dar asta a fost si este Mihaiu. Sincer, nu doresc sa-ti fac neplaceri, iar daca o sa vin candva in Romania o sa-ti arat si tie si intregului blog unde este ciorbaria aia care face ciorba de burta si maduvioare la gratar.

  52. afro permalink
    May 26, 2009 18:26:11

    @Otto: error. in tarile alea, bacsisul nu inseamna ca este “legal si obligatoriu”, daca e pe nota de plata. e vorba de educatie si din partea consumatorului si-a ospatarului, de mentalitate, dar cel mai tare si mai tare este ce zicea Andrei mai sus si anume, de concurenta; altfel, se consuma cerneala degeaba. ma rog, nu degeaba, are si Buzdugan ce sa mance gura lui.

  53. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:28:39

    Otto
    Tu esti baiat destept. Asa e cum ai spus. Uneori timpul nu permite. Onomastica este odata pe an, din datele pe care le detin, iar ospatari si carciumi din astea sunt zilnic. Cred ca tocmai pe aceasta dilema mizeaza si ei.

  54. afro permalink
    May 26, 2009 18:30:01

    am sa omor gasca asta.

  55. Sandman permalink
    May 26, 2009 18:30:37

    Daca postam cate o teapa de cap de vita furajata incasata in mandra noastra tara, ajungem la concluzia de bun simt ca nicaieri nu-i mai bine ca acasa :twisted:

    Cea mai mare surpriza (placuta) am avut-o de la o terasa la margine de drum , prin judetul Suceava…aveam 2 prietene olandeze, doreau o ceva inainte de masa. La raft, jale:pufoaica si alte otravuri pe care mi-a fost teama sa le testez pe bietele femei. Cele 3 domnite care serveau/gateau au scos urgent o sticla cu o afinata de casa…vis curat.Din partea casei, se stie :razz:

  56. May 26, 2009 18:30:57

    cred că este vorba şi de calitatea umană. aici în ardeal hoţii mi-au furat scrumiera, ştiau că fumez prea mult. iar vecina nu mi-a cerut bacşiş

  57. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:31:10

    In South Beach, scrie vizibil pe prima pagina din menu ca restaurantul percepe, ma rog, cat anume percepe el, bani care revin exclusiv ospatarului. Dar este obligatoriu, atunci cand este specificat pe factura. Se plateste cu card, iar o copie a facturii se duce la banca.

  58. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:33:57

    @ Otto: in principiu ai dreptate. in ce ma priveste, pe vremuri, cand eram mai tanara, obisnuiam sa-mi revendic in timp real dreptul de a primi seriviciile pe care le plateam. adica, puneam la punct chelnerii pe loc. intre timp, nu mai am nervi de asa ceva si nici gandul ca ar putea face pipi in mancarea mea pentru ca mi-am permis sa le cer sa nu faca direct pe mine nu-mi mai e asa confortabi. prefer sa amendez prin a nu mai calca pe-acolo si gata! iar sarbatoritul din povestea mea n-a anulat rezervarea, in urma telefoanelor nesimtite, pentru ca a sperat ca erau doar niste accidente. probabil, faptul ca locul e f misto si mancarea e buna a fost cel care i-a alimentat aceasta speranta.

  59. May 26, 2009 18:35:58

    aş fuma o ţigară. dacă nu aveţi bani, vă rog să îmi daţi o ţigară. chiar, dacă cer ţigări înseamnă că la noapte vor intra să îmi fure mucii de ţigară din scrumieră?

  60. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:36:20

    Inseamna ca hotii erau unguri. Calitatea umana vine, acolo, sigur din spiritul austro-ungar. Si nu cred ca austriecii s-ar deranja pentru o scrumiera. Asa ca ai o pista de oferit politistilor. Mai spune ce lipseste de acolo. Daca au luat si haine, chiloti, ciorapi murdari, camasi, pot sa fie tigani unguri, ca numai tiganii risca sa fie prinsi din cauza ca fura si haine cand sparg o casa.

  61. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:37:12

    Nedo
    Scrumiera era de firma?

  62. May 26, 2009 18:38:11

    vă rog să îmi daţi nişte bani falşi, ca să mi-i fure şi să îi prindă cînd vor să îşi cumpere droguri. nimeni nu cred că poate fi mai rău decît un traficant de droguri cînd încerci să cumperi de la el cu bani falşi

  63. Otto permalink
    May 26, 2009 18:40:13

    @afro
    Regret sa te dezamagesc dar exista tari unde bacsisul este obligatoriu si asta e reglementat prin lege. Exista si tari care percep remiza pe masa, de exemplu Italia, remiza pe masa nu este obligatorie dar ea poate fi practicata si cum poate fi ea practicata e reglemetat tot prin lege. In Romania insa e ilegala pentru ca intra la categoria “obligarea la plata unui cistig necuvenit”.

    @Andrei from USA
    In primul rind nu vad de ce ai oferi explicatii unui tzumpirlici de ospatar pentru ce vrei tu sa ezervi o masa de 15 persoane, nu vad de ce i-ai eplica lui ca e onomastica ta sau orice altceva. Ai dreptul sa rezervi o masa de 15? Atunci o rezervi ca asa vrea muschii tai si gata.
    Si da, eu m-as fi ridicat sa plec impreuna cu invitatii mei daca as fi fost gazda lor. Nu sint de vina pentru un personal timpit dar sint de vina daca ii expun ore intregi la un asemenea tratament.
    Oricum regula de baza absoluta e sa nu faci invitatii decit in locurile pe care le cunosti bine si sti ca sint in regula, altfel iti inviti oaspetii la o aventura imprevizibila si asta nu se face daca-i pretuiesti.

  64. Sandman permalink
    May 26, 2009 18:41:22

    Carol,Martin, tu esti ? :oops:

  65. baobab permalink
    May 26, 2009 18:41:35

    Otto, mancarea e buna la respectivul.

    Problema sunt serviciile, si acei 10+% pe care esti “obligat” sa-i dai. Cruela zice ca patroclul de acolo are ochi albastri, insa nu cred ca are legatura cu servirea. Sangele latin + miorita + spiritul balcanic ne fac mereu invingatori la loto.

    Pana la urma ramane land of choice, adica mergem sau nu mergem in alta parte. Plus ca avem inca norocul ca vorbim limba locului, in engleza cred ca te descurci doar unde lasi 20% si 50% peste pretul normal.

    O sa mai curga ceva apa pe Dambovita pana o sa ajungem macar ca fostele comuniste. Am uitat, avem bulgarii cu care ne putem mandri ca sunt mereu cu vreo 2% in urma, nu neaparat la bacsis :oops:

  66. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:42:26

    Ziua mea e de Revelion. Ma duc sa amusinez niste locuri, ca sa le cunosc cand o sa fac rezervari.

  67. Otto permalink
    May 26, 2009 18:45:26

    @Simona Tache
    Inteleg foarte bine care era situatia si faptul ca ai obosit sa tot reactionezi dar totusi…
    Chiar nu exista in Bucuresti locuri unde se maninca civilizat si unde serviciile sint civilizate? In principiu acolo se fac invitatiile in asemenea ocazii. Eu cred ca e o dovada d erespect fata de invitatii tai s anu te risti si sa nu-i obligi la aventuri cu final imprevizibil.

  68. afro permalink
    May 26, 2009 18:47:44

    n-a murit gasca.

    @Otto, ok.
    pai inseamna ca esti de acord cu postarea lui Tache: un pic de reclama, sa stie lumea la ce sa se astepte. si te duci in alta parte. unde mentalitatea e cam aceeasi.
    de aia vorbim de bulgari, in conversatia asta, nu?
    ps. nu cred ca exista specificat undeva in Ro ca bacsisul intra la folos necuvenit; sau e?

  69. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:49:06

    Indiferent in ce colt al Americii va aflati, puteti comanda ce va place la http://usa.carturesti.ro sau ne puteti oferi sugestiile dvs. pe adresa icrny@(), precum si la numarul de telefon 646-592-2659.

    No tips.

  70. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:50:03

    Invitatia vine de la Andreea Berechet, de la consultatul din New York. Fara comision.

  71. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:52:34

    Eu o sa comand niste bere, ca imi place si a zis, doamna consul ca sa comand ce-mi place. Si daca nu-mi place am si un numar de telefon ca sa fac reclamatie.

  72. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:56:32

    ce-mi zice cineva pe messenger, legat de Daimon: “noi ultima oara, am fost 6 pers si la sfarsit i-am lasat 50 ron(500 mii vechi) si nu a vrut sa-i ia, i s-a parut prea putin” :lol: :lol: :lol:

  73. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:56:34

    Nu ma mai duc acolo, ca au numai ceai. Ceai sa bea ei cu ministrul lor cu tot, dupa ce bat drumurile pana in Manhattan si nu au unde sa parcheze decat cu 19 dolari pe ora. Pai de banii pe ora de parcare imi fac o cada plina cu ceai, cu rom.
    “Pare greu de crezut ca o librarie romaneasca s-a deschis in inima New York-ului, dar chiar asta se intampla. “Fabulosul magazin de carti si ceaiuri” (dupa cum descrie Frommer’s Carturestiul) a facut pereche cu Institutul Cultural Roman pentru a crea prima poarta de acces din SUA catre cultura scrisa din Romania, si nu numai. Impreuna, ICRNY si Carturesti au adus peste ocean carti, alaturi de alte obiecte culturale, bine alese. Carturesti New York este o expozitie, un ambient, un pariu curajos de colaborare. Puteti arunca o privire peste selectia noastra de carte, film si muzica (in engleza si in romana) sau puteti zabovi cu un ceai in mina in spatiul de pe 3rd Ave. (la intersectia cu 38th St.) din Manhattan”.

  74. Otto permalink
    May 26, 2009 18:56:36

    @afro
    E foarte bine ca a existat articolu asta sa stie lume ala ce sa se astepte la respectivul local. Atitudinile astea trebuie amendate si articolul asta asta si face. Eu nu ziceam ca nu e bine ca e articolul asta. Ba e foarte bine. Eu numai citeam si ma indignam, citeam si mi s eurcau nervii din burta in tiroida si-mi explodau in creieri “cum mama dracu au stat aia ore intregi sa-si bata aia joc de ei?”

    Daca justitia ar fi pe bune si ai avea un avocat beton atunci in mod normal ai putea cistiga un proces cu restaurantul respectiv pentru cei 10%. Acuma daca se merita sau nu e alta poveste. Daca ar fi la mine la tara lu Fritz as face-o pentru ca am asigurare judiciara si nu m-ar costa nimic, as da asta in sarcina avocatului si nu m-ar mai preocupa deloc pian la finalul povestii, si as face-o ca sa sanctionez mirlania si sint convins ca 10 nemti din 10 ar face-o. In Romania insa…

  75. geronimus permalink
    May 26, 2009 18:56:51

    simona
    ati putut sa-i faceti dedicatii sarbatoritului?
    rugamintile fierbinti erau macar pentru o apa plata rece?
    ps: ce muzica iti place?
    ps2: pentru o coca nu se fac matanii, se intra-n sevraj.

  76. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 18:59:19

    Aveam o metoda mult mai eficienta de a capta atentia ospatarilor, cand eram in tara. Pur si simplu, spargeam un pahar. Imediat se repezeau ca vulturii, eu promiteam, cumintel ca o sa il platesc, ei imi luau comanda si aveau grija sa nu ma lase prea mult singur, ca mai spargeam unul. Pe urma au invatat lectia.

  77. Simona Tache permalink*
    May 26, 2009 18:59:23

    @ Otto: imagineaza-ti ca ai 15 invitati si ca se intampla ce s-a intamplat. unde te duci cu ei sambata seara, cand peste tot e plin? ai doua posibilitati, iti zic eu: stai acolo, pentru ultima oara, sau ii trimiti acasa

  78. May 26, 2009 18:59:27

    vă rog să îl lăsaţi pe otto în pace, daţi-i bacşişul. sau daţi-mi-l mie

  79. May 26, 2009 19:00:13

    simona
    scrie-ţi pe mes din partea mea că ultima oară n-am lăsat nimic, că n-am fost niciodată acolo

  80. May 26, 2009 19:00:48

    a, era să uit: complimente, tot din partea mea

  81. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:02:58

    Tare textul: fabulosul magazin de ceai si carti. Pai eu daca deschid unul, de icre, frisca si ciocolata, care sa faca pereche cu ziare si reviste vechi, ii sparg. Desigur ca nu cu ceai.

  82. May 26, 2009 19:03:21

    otto, noi încercăm să purtăm aici o discuţie băşcălios-zeflemitoare pe tema asta şi tu ne deranjezi

  83. May 26, 2009 19:03:53

    andrei
    eu vreau să deschid un boutique de şosete de nailon

  84. May 26, 2009 19:04:21

    am vrut să zic bistro. totul să fie servit în şosete de nailon

  85. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:04:51

    @Simona
    Acuma intelegi de ce barbatii prefera sa bea o bere on line sau o tuica pe mess. Si tu erai ironica la chestia asta.

  86. Otto permalink
    May 26, 2009 19:05:11

    @Simona Tache
    Da. De ce vrei tu sa-mi dai intotdeauna impresia ca mai bine taceam din gura? :lol:
    Bey, io zic ca am scris lucruri dastepte :lol: nu-mi pasa daca gasiti voi esplicatii :lol:

  87. May 26, 2009 19:05:21

    hai noroc, simona, să trăieşti! mai luăm un rînd?

  88. May 26, 2009 19:06:10

    otto
    ia şi tu discuţia un pic mai lejer, nu te ambala. mie mi s-a întîmplat de dimineaţă, dar mi-a trecut

  89. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:06:17

    nedormitul
    Incearca o laptarie sau ceva asortat sosetelor mentionate. Da se mai fabrica sau iei marfa de la muzeul satului?

  90. geronimus permalink
    May 26, 2009 19:07:32

    simona, rectific: ati putut sa-i faceti dedicatii muzicale sarbatoritului? daca da, cat a costat?

  91. May 26, 2009 19:07:56

    andrei
    mai bine fac o afacere cu pungi de nailon pentru adunat rahaţii de cîine din paris. din alea speciale pentru cîinii care au diarie

  92. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:08:38

    nedo, Tache pare serioasa :cool: doar noi suntem neseriosi.

    Andrei, aveam un amic care calcula totul in numarul de beri; tu esti mai tare, bagi si peste :razz:

  93. May 26, 2009 19:08:58

    vreau ca cuvîntul “sac-a- merde-de-chien” să îl întreacă în populariate pe deja cunoscutul “hot-dog”

  94. May 26, 2009 19:09:26

    tache e neserioasă. altminteri, de ce şi-ar pune mintea cu noi?

  95. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:10:11

    Otto
    Nu a zis nimeni ca nu ai spus lucruri destepte. Dar pentru unii oameni, mesajul conteaza mult mai mult decat amanuntele. Ori mesajul Simonei a fost foarte clar, foarte bine exprimat si tintit, cu efect garantat, iar o discutie serioasa pe o tematica minora, dupa parerea mea este o prostie. Daca vrei tu, o prostie care cuantifica lucrurile destepte, care nu mai au rost si nu mai faca sens.

  96. May 26, 2009 19:10:50

    mi-aţi făcut poftă de peşte, nemernicilor. hai, că mă tirez să îmi cumpăr un pateu de peşte. vă pup

  97. May 26, 2009 19:11:57

    io cred că simona nu a vrut să transmită nici un mesaj. dar a tradus foarte elegant în “…” nişte expresii onomatopeice de neuitat

  98. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:12:38

    n-avem
    Multa vreme am calculat si eu, prin tari straine preturile in functie de numarul de beri. Cum ajungeam, ma documentam profund, din cel putin 3 surse cam care era pretul mediu la bere, apoi calculam cam cate beri as putea sa cumpar din suma pe care o cerea cineva pe ceva si vedeam daca merita sau nu. Daca nu, treceam iar la bere.

  99. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:12:49

    deci am zis “pare”, da? :roll:

  100. May 26, 2009 19:12:51

    simona, eu să ştii că te iubesc în continuare, deşi nu am înţeles ce-ai vrut să spui

  101. May 26, 2009 19:13:19

    deci am zis “e”, da?

  102. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:16:04

    we could argue about that. how about that? si chiar asa, guta unde umbla?!

    Andrei, da, dar piata asta liber concurentiala cere sacrificii, documentarea ia timp.

  103. Otto permalink
    May 26, 2009 19:16:07

    @nedormitul
    Lejer, iau lejer, is numa asa mai impulsiv. N-ai vazut tu primu RedHat in romana prin 2000 ca nu mai rideai de frantzuji, deschideai efervescentul(browser) cu soarecele si aveai grija sa-ti activezi zidul de foc ca sa nu-ti deschida nimeni directorii comandanti. Noroc ca le-a trecut…
    Ce imprumut?

  104. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:21:25

    Pai cine s-a plans de timpul de documentare. Daca ar putea cineva sa calculeze cam de cate beri m-am documentat eu pana sa descopar locurile alea unde este mult peste, ar fi luat premiul nobel pentru matematici.

  105. May 26, 2009 19:21:36

    red hat-ul nu l-am văzut, dar am lucrat pe mac-uri şi pe zenituri cu meniu în franceză. office în franceză. bleah!!! :eek: :eek: :eek:

  106. Otto permalink
    May 26, 2009 19:23:43

    @nedo
    Hahaha, eu imi fac veacu cu ele in germana, e distractiv, am si uitat cum e in engleza. ß ö ü ä

  107. geronimus permalink
    May 26, 2009 19:25:40

    simona, la daimoney cat ma costa sa fac dedicatii de sanatate pentru radio zu care m-a furat? mi se pare locul ideal pentru asta.

  108. Otto permalink
    May 26, 2009 19:26:19

    @nedo
    Ia d-aici un cuvint nemtzesc sa te prinzi despre ce parlesc:
    Patentnichtigkeitsberufungsverfahren

  109. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:26:24

    Andrei, am sa-ti trimit un peste pe email. now, off I go.

    subscriu la mesajul anti-tastatura franceza: am reusit sa-mi blochez un cont :twisted:

  110. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:28:42

    Crezi ca peste imi mai trebuie mie acuma?

  111. neamtu tiganu permalink
    May 26, 2009 19:28:52

    un restaurant misto la zell am see (austria), mergeam in fiecare an, in vacanta de schi. Ii zice La focular, are un foc in mijloc unde se pregatesc bucatele. Intr-un an, nu stiu de ce, a fost o servire execrabila. Dupa vro juma de ora in care nu prea aparea nici un ospatar un neamt s-a enervat, a dat cu scunu de podea si a inceput sa zbiere. Neamtu e ca oaia cind a vazut ca unu protesteaza au inceput toti, pin-la urma s-au sculat pur si simplu si au plecat, s-a golit tot restaurantu, chiar fara sa plateasca desi unii consumasera deja cite ceva.

  112. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:32:45

    Ajuta la ceva daca sparg si eu un scaun, un geam, ceva, aici?

  113. May 26, 2009 19:34:16

    n-avem somn, e bun pentru nedo: barbotte = somn :razz:

  114. baobab permalink
    May 26, 2009 19:34:28

    @n-avem Se pot remapa tastele pe US chiar si in redhat (nu stiu la mac). erau ceva lupte prin 2000 sa faci asta, insa nu mai e cazul.

    @gero merge pe twitter-ul lui voiculescu cred. Are banner cu radio zu.

    @nedo Au concerte misto aia de la Zentith! Nu stiu ce-i aia zenit. Afaceri cu “doggy bag” cred ca-s mai rentabile pe la restaurante. “La mama” sigur au, nu stiu de altele.

  115. baobab permalink
    May 26, 2009 19:35:15

    @nedo Le Zenith am vrut sa zic … scapara degetele prea repede

  116. May 26, 2009 19:36:06

    Bag sama se coace de-un razboi: au inceput sa vina nemtii :lol:

  117. Otto permalink
    May 26, 2009 19:36:49

    @nematu tiganu
    Scaune sparte n-am vazut niciodata in 19 ani de cind sint eu aici, dar da e adevarat ca aici nu accepta nimeni sa fie scuipat in cap de prestatorii de servicii. De aia nici nu-si permit nimic micutzii… :grin:

  118. May 26, 2009 19:37:20

    baobab

    la mac poti sa le pui si-n chinezeste, eu inca n-am incercat :roll:

  119. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:39:13

    ordinea fireasca este urmatoarea: intai se fura, pe urma se merge la restaurant si apoi la literatura. Pricepe cine vrea.

  120. Otto permalink
    May 26, 2009 19:40:35

    @Pataphyl
    Asa vine Fritz, tiptil-tiptil, nici nu-l vezi, numa dintr-o data: AUSWEISS!!!!!!!!
    Mai ai timp sa inveti repede “Ich hab’ mein Herz in Heidelberg verloren”. Hai, hai, schnell schnell, eins-zwei eins-zwei…

  121. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:41:07

    Pata, am banuit eu ca era peste :cool: si sa-i primim cu paine si sare pe nemtzi.. :wink:

    @baobab: eram in patria muma si incercam sa-mi verific contul de pe laptopul unui amic, laptop frantuzesc; pana sa ma prind eu ca e “altfel”(aveam si niste beri in cap), mi-au explicat aia ca “gata, mai incerci si maine niste parole”.

  122. May 26, 2009 19:41:47

    eu după ce mi-o fur mă duc să mă culc. Așa uit.

  123. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:42:40

    Andrei, mi-e lene sa caut..chestia de care zici, e tot pe la consulat?

  124. baobab permalink
    May 26, 2009 19:44:28

    @n-avem. Asa-i rau cu parolele :lol:

    E mai curat in celalata parte. Au bagat hartie horror. E doar Geronimus sigur singurel si nitel derutat in ganduri de ce-i pe aici.

  125. Andrei from USA permalink
    May 26, 2009 19:47:10

    n-avem
    Nu e la Consulat. E la wc. Noua postare a Simonei, da daca iti e lene, stai aici. Nu te deranjeaza nimeni.

  126. May 26, 2009 19:50:06

    @nedo pe vremea Felix C-256 erau muuuult mai haioase:

    http://www-rocq.inria.fr/~deschamp/CMTI/glossaire.html

    toile d’araignée mondiale
    boîte à outils Macintosh
    anticrénelage
    évolution d’un système (update)
    manche à balai

  127. n-avem permalink
    May 26, 2009 19:50:51

    mi-e cam lene si chiar as cam avea niste treaba. nu vreau sa ma mai bag si’n buda, ca nu ma mai scoate nimeni, dupa aia…

  128. silva permalink
    May 26, 2009 20:09:22

    o experienta opusa multelor experiente traite in restaurantele bucurestene am avut-o in Turcia: eram vreo 20 de insi, am vrut in buza marii ne-a mutat chelnerul mesele unde am vrut, am mancat si-am baut pe saturate, iar la nota surpriza: era cam jumatate din cat ne asteptam: i-am spus arcadasului ca a gresit, s-o mai calculeze inca o data, dar nu, nu era greseala, ne facusera discount ca eram multi, ca am comandat mai multi acelasi fel de oratanii de mare etc. Ma gandeam ce mana cereasca ar fi fost pentru carciumarii romani o adunatura de 20 de ametiti care sigur nu mai stiu cat au mancat si au baut.

  129. May 26, 2009 21:38:25

    o prietenă cocalară a început să rîdă de mine: pentru 1000 de ron te vaiţi tu? habar n-ai ce frică îmi e singur în vila aia imensă! dacă n-aş avea 20 dobermani, sistem de alarmă şi 10 paznici pe tură nici n-aş dormi acolo

  130. silva permalink
    May 26, 2009 21:48:28

    ufff si menajerele pot fi furacioase. Sa le concedieze si sa dea singura cu aspiratorul in 30 de camere

  131. May 26, 2009 21:58:27

    menajerele se scot. cînd e mai nervoasă încep să citeze bancuri din cruella

  132. May 26, 2009 22:01:33

    am mai auzit lucruri bune despre otomani. chiar azi am trecut prin faţa restaurantului turcesc, mă duceam la birou (ăla pe care mi l-a spart). şi sinan paşa se sprijinea de maşină, mă salută, mă vede cătrănit, cînd vine băiatul şi-i aduce un ceai. m-a chemat la un ceai. plus că, dacă se întîmplă să fiu pe-acolo şi are un fel nou de mîncare, musai să mi-l dea la degustat. mentalitatea de bazar nu e neapărat un lucru rău

  133. May 26, 2009 22:02:32

    Ghiaurule, hai la un ceai!

  134. silva permalink
    May 26, 2009 22:08:25

    :smile:

  135. silva permalink
    May 26, 2009 22:11:51

    si mie au inceput sa-mi placa. Ii judecam dupa turcaletii mustaciosi pripasiti prin Romania care fluiera dupa fete pe strada. Dupa prima vacanta in care am batut Turcia in lung si-n lat mi-am schimbat parerea. Mi-au placut mai mult decat grecii: mai curati, mai ospitalieri, n-au aierul ala ca-i deranjezi si ca-s satui de turisti

  136. silva permalink
    May 26, 2009 22:13:44

    aerul

  137. silva permalink
    May 26, 2009 22:23:17

    trebuia sa-l rogi pe Osman Pasa sa-i pomeneasca pe furaciosi la rugaciunea de seara. Daca politia romana, nu-i in stare, poate Allah o face treaba mai buna

  138. silva permalink
    May 26, 2009 22:41:20

    of, virgula intre subiect si predicat

  139. cruela de vilă permalink
    May 26, 2009 23:39:24

    mie-mi place cand te duci la turci si ceri ( de exemplu) o bere si el chiar n-are! nu zice ca n-are! se duce la vecinu, cumpara, vine in apoi si ti-o pune pa masa, sa nu pleci nemultumit! :wink:

  140. silva permalink
    May 27, 2009 06:20:48

    cruela: carciumarii nostri ar trebui trimisi la un training la otomani. Imagineaza-tii fugind la buticul de vis-a-vis dupa bere, sa nu plece clientul nemultumit. Mi se pare science fiction.
    La un moment dat am nimerit la o pensiune unde seara a venit turculetul al mic, trimis de maica-sa, cu un platou cu placinte calde: multumim ca ati venit la noi, va mai asteptam, welcomeuri de-astea. Nu intelegeam nimic, parca nu semanau cu gazdele din Vama si 2 Mai

  141. silva permalink
    May 27, 2009 06:38:29

    imagineaza-ti-i. ce bun era carol la casa omului

  142. May 27, 2009 07:44:01

    cruella
    practici ca asta cu berea erau şi pe la noi, într-o vreme cînd majoritatea negustorilor şi a micilor meşteşugari erau evrei. am avut evrei, dar ne-am bătut joc de ei. i-am omorît, i-am izgonit, i-am lăsat să plece, ne-am şi bucurat că pleacă. locul lor a fost luat de bişniţari neaoşi

  143. May 27, 2009 07:51:49

    paraphyl
    era de groază să faci lucruri banale, cum ar fi să redactezi un document şi să nu mai ştii pe ce să apeşi şi unde. în perioada aia, 95-96 ne iniţiam, nu prea ştiam ce cum se mănîncă şi aveam cîte două ore de curs şi nu ştiu cîte de “laborator”, adică să intrăm şi să jucăm solitaire cît aveam noi chef. :P
    mă gîndesc, studenţii din toţi cei patru ani de la secţia noastră. cam 100 de oameni. era bătaie dimineaţa, ca să prinzi unul din cele 4-5 calculatoare care mergeau. “cît stai?” “pînă la 11 că intru la curs.” “bine, mi-l opreşti.” “nu, că l-a rezervat ixulescu înaintea ta!”

  144. May 27, 2009 23:30:00

    @andrei ~ am cetit povestea… comica si tragica in aceeasi masura. imi vine sa zambesc ca la bancurile cu prosti, imi vine sa injur fin ca la nebancurile cu nesimtiti. :}

    ps. romania are ziaristi consacrati, intelepti, morali? :}}

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: