Skip to content

Cum faci plăți cu sacoșa pe internet

2009 June 2 at 3:21 pm

Poveste de la casieria unei bănci. Reală și proaspătă ca pâinea caldă (povestea, banca e mai veche):

CLIENT: Aș putea să transfer bani din contul curent al unei firme în contul curent al altei firme?

CASIERĂ: Da, faceți un ordin de plată, dar trebuie să vă duceți la ghiseul X, că aici e casa.

CLIENT: Fără ștampilă…

CASIERĂ: Aa, păi nu se poate fără ștampilă, că trebuie să puneți ștampila pe OP.

CLIENT: Păi, altfel nu se poate? Online, de exemplu… Online tot cu ștampilă se face?

CASIERĂ: Nu. Online nu aveți nevoie de ștampilă.

CLIENT: Păi, haideți atunci să fac online. Că am banii la mine.

CASIERA: Păi, nu, că online e pe internet, nu la casă.

CLIENT: Păi, da. Și nu aveți internet aici?

Related posts:

151 Responses Post a comment
  1. June 2, 2009 15:28:25

    Online se face de la birou sau de acasă. casiera avea dreptate.

  2. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:31:34

    On line se face de pe on line, adica de oriunde. De pe telefon, nu stiu daca la voi, iar prostia asta cu stampilele ar trebui sa dispara.

  3. Angela permalink
    June 2, 2009 15:32:16

    da, corect. si iti trebuie net. in afara de unele banci care au multimate. casiera avea dreptate.

  4. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:33:13

    Cat timp am banul si vreau sa-l dau cuiva, e suficient sa il dau casierei sa-l numere si sa ii spun cat de cat corect, nu numai gramatical, cui vreau sa-l dau. Si sa semnez. Jos stampilele.

  5. Angela permalink
    June 2, 2009 15:33:30

    andrei, de stampila era vorba la op. online transferi de unde vrea muschii tai si ai acces la net. si de pe telefon, cred.

  6. Angela permalink
    June 2, 2009 15:34:44

    sau ii depui cash la banca si indici contul. casiera avea dreptate.

  7. algocalmin permalink
    June 2, 2009 15:35:16

    era sa zic cine are dreptate dar nu era frumos
    dar e buna si birocratia..te mai trezeste..la realitate :grin:

  8. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:36:16

    Pai daca am banul cash, sunt la casierie, e suficient sa ii dau aleia banii si sa-i spun sa-i depun in cont si din contul meu sa transfere o suma acolo unde vor muschii mei. Ca ei pot vrea si fara stampila.

  9. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:37:10

    Angela
    Tu tii cu ursul?? Esti ruda cu casiera aia? Impartiti spaga?

  10. June 2, 2009 15:37:58

    e cam stupidă povestea. trebe cu ştampilă. pentru internet banking, de fapt, îţi înregistrează ei, nuştu cum fac, seria lu placa de bază de la computeru tău de pe care faci plata, numai aşa poţi face. şi eu mai uit, norocu meu e că-s la 2 minute de bancă. numa’ să nu fie coadă.

  11. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:41:36

    nedormitul
    Nu iti ia banca numarul de la placa de la computerul. Iti deschide un cont on line, cu o parola pe care tu o schimbi cum te duce capul, numai sa nu o uiti. De la orice computer din lume, odata identificat de parole, poti sa faci ce vrei cu banii tai. Poti sa setezi pagina sa faca periodic plati, sau doar cand ai tu chef. Parola e de fapt mai tare ca stampila.

  12. Angela permalink
    June 2, 2009 15:42:19

    nu tin cu ursul. asa e aici.

  13. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:45:11

    Angela
    Bine ca e numai acolo. Stampila nu foloseste la nimic. Atita timp cat te identifici si cunosti codurile de acces la cont, casiera e un fel de servitor care trebuie sa faca ce vrei tu. Las la o parte faptul ca la voi se percepe si comision pe fiecare banut care iese din cont. Poate ca sa-i plateasca pe aia care te streseaza cu stampilele, fara rost.

  14. June 2, 2009 15:46:42

    andrei
    posibil, mă gîndesc că pentru card se poate. dar aşa am înţeles că ar fi, de pildă, la transilvania. aici nu e vorba de cont de card sau alte minuni, e vorba de contul curent.
    iar acolo mai au ăia un specimen de semnătură. cînd te duci şi faci o operaţie pe cont, ăştia îţi deschid semnătura mare cît monitorul şi se benoclează la ea.

  15. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:47:40

    din ciclu vezi ca suntetzi proaste amandoo : nu se zice nici mariner nici marinal :
    1. daca avea cash , il depunea direct in contu lu firma la care vroia sa ajunga banu si gata!nu-i trebuia stampila!
    si be: la on line nu-tzi inregistreaza nimeni nici macar placa dentara draga nedo ! internet sa ai : internet cafe, vecina aia de ta iubeshte shi plinge ai parasit-o, pc, laptoapa, mac, corcodush, telefon blueberry, blackberry, banc da proba da internet la orange sau alte alea, intri cu user si parola in contu tau , si functzie da cat da securista e banca , fie itzi cere o parola generata de un dispozitiv electronic pe care tzi l-a dat banca, atunci cand intri in cont, si odata intrat potzi face ce vrea mushkii tai ( shi ce shtie banca sa faca) : transferuri , plati, schimb valutar , etc; SAU ; mai banca e mai paranoica shi la fiecrae operatiune pe care o faci trebuie sa -tzi genereze dispozitivul ala de care vorbeam , un cod/ parola sau cum vrei sa-i zici! shi asta-i tot!

  16. Angela permalink
    June 2, 2009 15:48:11

    andrei, ca persoana fizica nu-ti cere nimeni stampila. asta e pentru firme. pur si simplu transferi banii dintr-un cont in altul. dar iti trebuie acces la net.

  17. June 2, 2009 15:48:26

    andrei, am observat o chestie: mi-au trecut multe acte prin mînă, din multe ţări: cu cît mergi mai spre sud (mă refer la europa), cu atît ai mai multe – ştampilă, timbru sec, filigran, şnur de securitate şi pecete cu blazonu familiei în ceară

  18. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:48:52

    In plus, stampilele sunt si extrem de usor de contrafacut. Semnatura in fals, poate atrage raspunderea penala, dar si aia, doar daca o faci fara acordul titularului si daca acesta reclama. Eu foloseam carduri ale unor companii, de pe care tocam mii de dolari, doar pe o semnatura, fara sa stiu cel putin cine sau cum arata posesorul. Si nici cum semneaza.

  19. June 2, 2009 15:49:01

    dacă se poate şi coală cu înseriată

  20. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:49:38

    ce zice andrei se numeste direct debit si e o intelegere cu banca conform careia tu ii dai voie bancii sa faca regulat plati la curent de exemplu ( in cazul nostru lunar si conform cu factura); daca ai de plata sume fixe, xcum e cu asigurarile de exemplu , la fel, te folosesti de direct debit si lunar/ trimestrial sau cum ai tu de facut platile, banca iti debiteaza contul automat la scadenta , asa cum ai intruit-o!

  21. June 2, 2009 15:49:49

    america nu e românia. vorbeşti de răspunderea penală de-acolo, sau de-aici?

  22. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:51:00

    nedormitul
    Asa e. Si eu aveam la Miami, snur de securitate, da il tineam la slip. Blazon nu aveam.

  23. June 2, 2009 15:51:41

    cruela, hai să testăm dacă-ți merge conexiunea cu banca. transferă-mi și mie vreo 1000000000000000000000000000 de euro în cont. E deschis la o bancă în Nigeria.

  24. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:52:23

    si ce
    pt ca postu era ca sa ne radem, ca cum vroia ala sa-ndese banii in online, va repet povestea cu varamea farmacista care primise marfa si acumfacea receptia pe unul din calculatoarele din farmacie , drept pt care era o mare coada ( de mosi si babe, evident!0 la celalat!
    si vine un mosh infpt la ea sa-l serveasca;
    ea ii spune politicos, siluind limba romana, sa se aseze la coada deoarece ea nu poate sa-l serveasca pt ca ” baga medicamentele in calculator”
    moshu tace shi se executa
    coada era lunga si timpul de asteptare asemnea, dar nu rabdarea omului
    care , la un momkent dat , vine la ea shi-i spune shukarit : auzitzi , doaman , ia nu ne mai prostitzi asha pa fataza: pai cate medicamente poa’ sa-ncapa in computeru ala?

  25. June 2, 2009 15:52:59

    de fapt la ora asta mă mulțumesc și cu un cheesburger.

  26. June 2, 2009 15:53:28

    cruella, faci şi tu ca ăla care a dat la medicină de vreo 10-15 ori. el învăţa o chestie şi bună: “rinichiul”. un fost coleg de-al lui, deja asistent la universitate, păzea la examen. în sfîrşit, în al 16-lea an vine ca subiect “rinichiul”:
    - haaaa… colega, mai dă o foaie că sînt pe subiect!

  27. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:54:15

    cruela de vila
    Asa e, dar pot sa platesc si din direct credit. Daca am. Banca e obligata sa respecte instructiunile mele, ca e vorba de banii mei. Eu daca vreau sa deschid un cont cu acces liber, cu limita de, sa zic, 1,000$/zi, oricine are cardul meu sau seria cardului si numarul de cont, poate sa faca plati sau sa scoata cash, in limita sumei.

  28. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:54:45

    @ghe-ul : conexiune auc banca merge brici : am fost ieri la internet cafe la mangalia si am executat schimburi valutare reciporc avantajoase intre nenumaratele mele conturi de vila! :mrgreen:

  29. June 2, 2009 15:55:04

    @cru

    apai farmacista trebuia sa-i iesplice mosului cum e cu gigabaitu si de ce-i mai incapator ca punguta lui cu doi bani

  30. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 15:55:30

    Nedo, falsul si uzul de fals, sunt cam acelasi lucru, atita timp cat rezulta un prejudiciu si e facut cu rea intentie. Stampila e cam ca un fir de par, in calea…

  31. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:56:06

    @nedo : rinichi n-am! conturi da! :mrgreen:
    ca finca am vandut rinichii daca ma-ntzelegi! :mrgreen:

  32. June 2, 2009 15:57:14

    cru: am vreo 60 de leva. cumperi?

  33. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 15:58:33

    @ghe : da ! ca sambata plec la mare la bulgarika!
    va recomand si o recomandare:
    http://www.yanitza-hotels.com/index.php
    sa vaza sandmanu ca nu dorm: explorez!

  34. June 2, 2009 16:00:51

    e mai greu cu onlineul pe la noi. :)

  35. Sandman permalink
    June 2, 2009 16:01:10

    Poate ati uitat in ce tara traim..unii.
    Vama romana solicita la descarcarea unei nave cargo manifeste pentru toata incarcatura, pe hartie,cu stampila/semnatura originala si cu traducerea marfurilor (vamesii nu beneficiaza de spor de limba straina.. :shock: ).Socotiti numarul de stampile/semnaturi pentru o nava care descarca 2500 containere, un container/pagina.
    Ca sa fie treaba buna, celelalte autoritati solicita (doar) copii ale documentelor, in total 6 exemplare.

    MURIIIIIITI !!!!! :mad:

  36. June 2, 2009 16:01:34

    @cru

    si doi, e complicat cu moshii, eu tin minte o faza haioasa cu un profesor batriiiin care ii explica avantajele pielii naturale unui asistent tinerel caruia i se rupsese cureaua de la ceas: uite mai baiete la ASTA (si o shi scoate sa i-o arate – era pilit bine mosu’…) DE 83 DE ANI O TOT FREC SI NICI NU SE CUNOASTE, E CA NOUA!!! :lol:

  37. June 2, 2009 16:01:39

    păi cum să faci transfer online în bancă? :roll: :roll: :roll:

  38. June 2, 2009 16:03:18

    Simona, vreau o postare cu șosete.

  39. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:04:42

    @yoda : itzi iei matele laptopa , telefonu sau scula cu care pescuieshti onl;inele, intri calare pa online ( daca ai cu ce shi cu cine) poate dai de o banca prietenoasa care are wireless 9 deshi mai mult carciumele are :mrgreen: ) shi executzi elegant in banca : daca din dormitor nu tzi-a placut! :mrgreen:
    totul se poate daca ai cu ce shi ai cu cine!
    ca se presupune ca ai cand! :mrgreen:

  40. June 2, 2009 16:05:15

    Dacă nu joc risc cu Aurelian, diseară născocesc războiul ăla: șoseta albastră de iPhone contra armata ninja de șosete negre din șifonier. De abia aștept.

  41. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:05:39

    @ghe : sosete on line? sau la sacosha?cu op?cu stampila?in original?am gasit io unele rosii in bulgaria , shtampilate ferrari sau ferarri…whatever!

  42. June 2, 2009 16:05:56

    O să fie greu după aia să le caut pe sub canapea sau bibliotecă, dar merită efortul.

  43. June 2, 2009 16:06:48

    @cru

    iegzakt: poti sa-ti iei sufertasul si sa maninci in restaurant. daca gasesti intelegere… :razz:

  44. June 2, 2009 16:08:12

    cru, avea unu de vânzare pe plajă la Nisipuri la tarabă un carnet de partid nazist, original blend. Vroia pe el sto euro. cred că asta înseamnă 100 EUR.

  45. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:08:49

    @ghe : nu te sfatuiesc sa dai drumu la sosete pa blog , ca te bate andreiu de la amre distanta! gandeshte-te ca a fost :mrgreen: incaltzat cu iele la peshte! :mrgreen:

  46. June 2, 2009 16:08:58

    @gheo

    pacat ca nu esti baseball fan. Sint aici sosete pentru fanii Boston Red Sox sau Chicago White Sox. Si sepcute, tricouri, pentru tine, nefasta, copii, catzei, pisici, pentru agatat in geam, usa, pe casa, dupa casa, in beci, tot ce vrei!

  47. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:10:12

    articolul e despre o povestioara vesele si obisnuita, care exista in diverse forme si se poate hobserva cu ochiul liber in fiecare zi ..o fi falsul uz de falus sau cashul branza..da nu sunt mugur isarescu..deci..ăăă…

  48. June 2, 2009 16:10:41

    pata, mă disperă ăștia cu baseball pe espn. Joc mai static ca ăsta n-am văzut. Îmi vine să-i bat cu șoseta.

  49. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:11:10

    @algocalminu’ e de cal mare sau de cal mic? :roll:

  50. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:11:40

    Sunt si sosete care se pun simplu, pe picior.

  51. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:14:36

    eu vad doar iepe

  52. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:15:40

    Inainte sa vin aici in nord, cam 2,5 ani am stat in Miami, unde tot echipamentul erau niste slapi, un pantalon scurt, preferabil d’ala care se usuca repede si, ocazional, cand mergeam la banca sau la restaurant, un tricouas. Doar cand am fost invitat la o petrecere de craciun mi-am cumparat o pereche de pantofi si o camasa. Asa ca la peste am mers fara sosete, ca nu am putut sa le imperechez si nu mai aveam timp.

  53. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:16:01

    @algo : cu sosete sau cu online? :mrgreen:

  54. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:16:59

    @andrei : cat de eficient, ecologic, econom! se vede ca eshti frati-miu!

  55. June 2, 2009 16:18:06

    @gheo

    te inseli amarnic, e extrem de pasionant, e mai multa strategie ca-n toate sporturile cu mingea, iar aici cel mai important e ca aduce multi bani (atit online cit si cash) Sint 30 de echipe in doua ligi, fiecare joaca 162 de meciuri in sezonul regulat intre aprilie si septembrie, apoi playoff in octombrie. Fiecare meci produce intre 300 de milioane si 2-3 miliarde (asta include si industriile orizontale – brizbrizuri, reclame, hoteluri, trenuri, avioane, mincare, multe-multe). In playoff de citeva ori mai mult. Stadioanele sint aproape toate arhipline, biletele nu-s scumpe in sezon dar in fazele superioare costa si peste $5ooo). Logo-ul MLB este : “I live for THIS”!!!

  56. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:18:08

    sunt si eu curios ce faceti voi, oameni de aici? de comentati atat..am citit si eu blogul asta de cateva luni incoa si acu mi-a venit sa ma exprim ca prea s-au inmultit cititorii

  57. June 2, 2009 16:18:42

    Eu sunt fratele meu.

  58. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:19:08

    goale, fara sosete, fara online, asa cum trebuie sa fie :smile:

  59. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:19:44

    Cru
    Da. Da asa se imbraca toata lumea pe acolo. Probabil ca sa se recunoasca printre turistii canadieni, care se mai dichiseau un pic. Au facut panze de paianjen ciorapii mei, in perioada aia.

  60. June 2, 2009 16:21:02

    @algocalmin

    Te mai putem gasi in farmacii, sau numai online? :razz: :razz: :razz:

  61. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:22:47

    ma grabeam iom oadata sa merg intr-o vizita la neshte prieteni; aveam neste sosetele pe care le incaltasem doar dimineata fo ora doo, asa ca le-am cautat palea; erau albe; era iarna si purtam cizme; gasesc una, ma incaltz; o caut p-ailata, n-o gasesc ( cium zici) ; o caut ; o caut ; O CAUT! n-o gasesc, ma resemnez si iau alta pereche de sosete; roz; ma grabeam asa ca nu mi-am mai scos-o p-aia alba d-o pusesem deja in pcior; mi le-am pus p-alea roz peste; cand sa-mi pun cizmele, gasesc soseta alba de n-o gaseam; in cizma , sau asa ceva;ca sa-mi iasa la numar si ca sa echilibrez situatia mi-a pun shi p-aia in piciorul unde nu aveam decat o soseta si si aia roz; imi pun cizmele; plec; ajung la oamenii aia, care mai aveau niste musafiri, cu care io nu ma cunosteam; ma desclat ca asa e tzara romania; si vin in mijlocul adunarii; nu-ntzelegeam de ce sunt toti consternatzi ( erau banatzeni; sa ma scuzatzi); mauit si io la picioarele mele si vad o soseta roz si una alba!si atunci ca sa-i linistesc pe aomeni, derulez un pic marginea fiecarei sosetzle si spun cu mindrie , in timp ce le aratam : uiet ca am si perechile!
    inutil sa va spun ca am intrat in istorie!
    si n-am mai ieshit! :cool:

  62. June 2, 2009 16:23:04

    Pata, am jucat baseball o vară când eram mic, dar am uitat toate regulile. Între timp m-am apucat de alte sporturi: gagici ,dixtracții și mai ales de carte: o damă, un decar…

  63. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:23:23

    nu ma cautati, ma veti gasi cu siguranta..dupa o cantitate de alcool ingerat

  64. June 2, 2009 16:24:24

    Cru, asta a fost mai tare ca aia cu iahtu

  65. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:24:37

    @algocalmin
    Ai ceva impotriva numarului mare de cititori? Stii o metoda noua sau vrei sa-i raresti? Deranjeaza?

  66. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:24:49

    @algo : noi n-avem boala sanatoasa de aceea nu ne trece cu algoclamin, ne trece cu blog!in doze zilnice!suntem, comentatori profesionishti! cu carnet , cu vaccin , cu cotizatzie, tot tacamu’!

  67. June 2, 2009 16:25:00

    @gheo

    si decar…tezi mult cu damele? :mrgreen:

  68. June 2, 2009 16:25:47

    sa stiti ca e plin de dame online. da’daca vrei sa stampilezi trebe sa te prezinti la banca :lol:

  69. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:28:29

    @voi.. doar ma amuz..nu e ceva rau..azi am toleranta la incompetanta..am luat un nurofen de dimineata :grin:

  70. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:28:44

    Simona ar putea sa introduca posibilitatea de a depune un comentariul, numai pe baza de stampila. Si nu de la casieria bloggului, ci de oriunde, de acasa, de la serviciu, de la carciuma, etc. Ar reduce si numarul de cititori si ar fi in concordanta cu politica statului si a bancilor romanesti. Astia, parca se intrec in a gasi masuri contraproductive.

  71. June 2, 2009 16:29:50

    @algo

    uita-te la postul asta: 68 de comentarii in 57 de minute… despre nimic se poate vorbi oricit, e ca-n matematica cu paradoxul infinitul;ui: unu pe zero si unu pe infinit si zero la puterea zero si unu la infinit… eeeeee?

  72. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:30:21

    cruela de vila
    Ai zis sa-ti amintim sa iei mierea de pe foc. Uite, asta fac eu acum.

  73. June 2, 2009 16:31:28

    @Andrei

    Vai, dar exista aipiuri, ai uitat ca Simona e ca banca, una-doua si-ti da cu banul intre oki :lol:

  74. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:31:37

    Pata
    Politica si politetea bancara este chiar nimic? Eu m-am ocupat de chestii din astea, ani de zile. Ma rog, ceva mai complicate.

  75. June 2, 2009 16:32:25

    pata, mâna mea câștigătoare a fost de regulă careul de dame cu valet. Eu eram valetul. mai bine decât popă sau as.

  76. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:32:54

    Simona=banchera? Bine ca nu mai am in activitate coruptia bancara.

  77. algocalmin permalink
    June 2, 2009 16:33:51

    @patafievici.. asta vedeam si eu..un pic ciudat..dar..cui ii pasa..
    simona asta a lu tache ne da material de comentat pe langa subiect :lol:

  78. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:33:56

    @gheo : mai am ca sunt colectzionara!
    vrei satz zic cum am ramas fara apa in vasu de expansiune, vineri , pa autostrada? eram teri muieri in masina, am sintzit un miros, m-am uita la cadranele dela bord ca nu e multe , am vazut ca apa are o temperatura nefireasca catre extrema si am tras pa dreapta si am sunat un prieten!am stat vreun sfert da ora linga masina si eram foarte triste ca n-a oprit nicun tirist sa ne …ajute!( prietenul meu imi zisese : nu pui mina pe nimic, astepti juam de ora sa sa raceshte motoru si te tarshti la prima benzinarie, unde ii dai 5 lei la un gigel si ii zici sa tzi-o puna : apa care n-o mai ai si sa sa mai uite la ulei si sa tzi-l puna si pe el daca trebe! zis si facut!
    cand mai aveam fo 5 minute si se facea jumatea de ora , trage in fatza noastra un rover cu numar de bulgaria; prietena mea care statea in dreapta , copilotul meu de profesie, deschide torpedoul shi scoate cutzitul de bucatarie care shtia ca e acolo, sa fim pregatite daca vrea sa ne atace careva; cand colo, un june la fo 25 da ani, jovial, plin da bunavointa care s-a apucat sa verifice toate halea, care m-a-ntrebat daca avem apa ( evident n-aveam, ca legile lu murphy functzioneaza); in schimb prietena mea zice : apa n-avem,da avem niste whishky! omu zice : nu , whisky nu e da racire ; ea zice : pai si noi l-am loat da-ncalzire , nu da racire;pin la orma am gasit o sticlutza de juma cu nishte apa, care cred ca era apa sfintzita de la minastire , am turnat-o p-aia in vas ( adica el a turnat-o) ne-a mai adus omu de la el nishte apa distilata, nishte ulei, ne-a omenit , ne-a condus pin la benzinarie , ne-a zis ce sa cumparam, am cumparat , a turnat in instalatzie ( au incaput fo 4 litri!!!) shi ne-a dorit drum bun shi-am ramas shi prieteni da autostrada!

  79. June 2, 2009 16:33:59

    Andrei

    Sa stii ca ma duc la banca poate de 2-3 ori pe an… dar sint foarte politicosi/coase, nu stiu daca semnez de 5 ori pe an…

  80. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:34:42

    pataphyl
    In mine Simona nu a dat cu banul, dar nici eu nu mai zic nimic de basca ei.

  81. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:36:38

    Eu stiu cum sunt treburile cu bancile si aici si acolo. Eu merg mai des, mai ales ca in ultimii 7 ani am locuit cam in peste 20 dintre statele americane si tot timpul trebuia sa ma duc sa duc cecuri, sa actualizez adrese. De regula, prefer sa fac astea din masina.

  82. June 2, 2009 16:37:46

    @Simona

    Ca bine-a zis Andrei, pune basca aia-n dulap undeva… :mrgreen:

  83. June 2, 2009 16:38:19

    Cru, parcă ești din reclama aia cu fomeile care caută cricu. :mrgreen:
    Mișto secvența cu junele. cred că atunci când cobora din mașină vă trebui și vouă niște apă în radiator. Ieșea din mașină așa.. la relanti… Ierea ravisant? Nu mă pricep la bărbatz.

  84. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:39:36

    pataphyl
    Io cred ca e riscant sa te joci cu basca.

  85. June 2, 2009 16:40:11

    @gheo

    tipica nu-i soferita cu cricu’ ci aia cu joja de ulei, care cearca nivelul bagind joja pe unde vazuse ea ca se baga uleiul :razz:

  86. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:41:18

    @ghe : ierea numa bun!i-am dat o carte da vizita in timp ce ne povestea juma din viatza lui, si i-am cerut nr de telefon , pe care prietena mea l-a salvat in telefon sub titlul sugestiv : adrian autostrada , deoarece ea e femeie care sa da zilnic pa centura shi nu vroia sa-ncurce numerele!
    asa ca pot sa tzi-l prezint daca vrei , ca-i bun la casa omului!

  87. June 2, 2009 16:41:31

    Andrei

    RisKant-Laplace, da de unde, crezi ca ei ii place, cum poate sa-i placa ASA CEVA? :evil:

  88. June 2, 2009 16:42:33

    @cru

    stiam eu ca esti sociabila, da’ chiar pa centura? :roll:

  89. baobab permalink
    June 2, 2009 16:43:36

    Cred ca mi s-a stricat online-ul. Am dat drumul la blog si a iesit fum pe cablul de monitor. O sa trec in offline acum. Il las sa se raceasca cateva ore. revin mai tarziu.

    Va admir sincer energia. :shock: :shock: :shock: Sunt sute de comentarii doar azi… Cruela, ai mai multe tastaturi ? Postezi de pe mai multe IP-uri ?

  90. June 2, 2009 16:44:04

    Cru: la bărbatz nu mă bag. Ne-am certa pe femei toată ziua. Dar mai ales toată noaptea.

  91. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:44:34

    Io cand veneam de la peste, am oprit, pentru regrupare, ca eram trei si atunci am vazut, ca desi oprisem la rest area, masina elimina un lichid in parcare. Am deschis capota si clocotea ceva ca o ciorba de burta, dar nu era ciorba de burta. Cand am vrut sa deschid dopul ala am vazut ca vasul avea o spartura si noroc ca unul dintre colegi a citit ca scrie warning! extremly hot! ca altfel il deschideam. Am stat pana s-a domolit clocotul, timp in care lichidul a scazut aproape total si am turnat doua beri in el si una in mine, rece de la gheata de pe peste. Nu aveam apa.

  92. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:45:30

    @ghe : io am di tati la masina mea de cand facui pana de una singura la 120 la ora ….kit de pana , adus de la tzara america , compresor de montat la bricheta, shufa, crocodil, krik,triungi, subelnitze, cheie de 16, desfacator de sticle de vin si bere , ruleta, chibrit , vreo 3 lanterne fara baterii, manushi , ca sunt o doamna, n-o sa schimb roata cu miinile goale; numa vesta n-am , sa ma imbrac cu ea si sa ma joc seara de-a soferu de camion :oops:

  93. June 2, 2009 16:45:49

    Io cred ca Simona poarta basca aia cind n-are sacosa la banca sa plateasca pe internet. dupa ce plateste din basca, fuga la aprozar, unde sa puna cartofii, ceapa, varza? HOP BASCA :!: :lol:

  94. June 2, 2009 16:46:16

    baobab, vii și tu să ne jucăm cu șosetele? Poate ai niște perechi albe. Eu am negre și poate jucăm GO. Sau dame. Mai bine dame că sunt singur acasă.

  95. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:46:25

    @bao : am personalitate multipla! :mrgreen: shi asta deranjeaza!

  96. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:46:58

    @ghe : vin io ! ca am shosete cu degete , cu care am orpilat multa lume! :mrgreen:

  97. June 2, 2009 16:48:11

    Cru: da lopățică Linemann ai? Eu am una de la bunicu, are vulturu deutsche reich pe ea. Știi ce bună e când rămâi în zăpadă?

  98. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:48:38

    @andrei : se vede ca suntem fratzi!

  99. June 2, 2009 16:49:11

    @cru

    tu te oripilezi pe picere sau porti sosete cu mineca lunga? :shock:

  100. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:49:56

    baobab
    La Staple au un promotion pentru tune up computers de 50%, inclusiv la memorii. Eu cu mai putin de 100$ mi-am marit memoria de ram cu 1.5 GB. In plus cu 16 dolari au curatat aia tot, de nu mai stiam daca e computerul meu sau e unul nou.

  101. June 2, 2009 16:50:30

    cru: dacă vii cu șosetele alea și cu personalitățile multiple ne-am scos. ne jucăm multiplayer!

  102. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:50:40

    La toamnă mă duc în ţara băştilor.

  103. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:50:53

    @ghe : n-am d-aia! am una roz, mare cat o zi da post, da plastec, da zapada , cu coada detasabila de la metro! si un sac cu nisip sau sare sau ce tata mare e degivrant , de dooj da kile ,ca m-am apucat si-am investit, dupa ce am folosit ultima oara nisipu folosit al pisicii ca nu puteam ieshi din parcarea blocului! :mrgreen:

  104. Otto permalink
    June 2, 2009 16:52:03

    hmmm, la alemania in miniholul sau holul bancilor acolo unde este si automatul de bani sau automatul care-ti tipareste tranzactiile din cont exista si un automat cu tastatura completa pentru tranzactii pe care poti sa le faci acolo pe loc la acel automat. cel putin asa e la banca mea.
    ceea ce in romania exista si aici n-am vazut nici macar o data sint bancomate in care poti sa depui cash in contul tau. logic, banii pe care ii depui in cont la un bancomat nu pot fi decit la negru sau din provenienta dubioasa.

  105. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:52:37

    @pata : eu ma oripilez intelectual! :mrgreen:
    probabil cunoshti expresia : daca-tzi zic una , itzi cade paru’! :cool:

  106. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:52:41

    Simona, de ce nu schimbi fontul. Cu Times New Roman, diacriticele arată mult mai bine pe marea majoritate a coputerelor. Sau cu Garamond, ca e mai uşor de citit.

  107. June 2, 2009 16:53:05

    CRU: Dacă rămâi și fără nisipul pisicii să-mi zici. iepurica mea e tare productivă.

  108. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:54:25

    @otto: sau eshti platit cash!shi atunci trebuie sa-ti alimentezi contu! sau i-ai scos din alt card; daca faci transfer bancar dureaza macar o zi ; daca scotzi shi depui cashu, se face in aceeashi zi , indiferent de ora!:)

  109. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 16:55:26

    @ghe : la mare am mincat iepure cu sos si cu masline! :mrgreen: dementzial!

  110. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:56:28

    Otto
    Ce importanta are pentru o banca, provenienta banilor pe care ii depui in cont, indiferent daca de la bancomat sau casierie. Si la bancomat se depun si cecuri, care aici sunt predominante. O tara de lenesi, considera ca e mai usor sa scrie o cifra pe un cec, decat sa numere cash. Si eu tot asa fac.

  111. June 2, 2009 16:57:40

    @cru

    una din situatiile neplacute cind trebe sa te duci la banca e cind ai bancnote rupte, multi comersanti le refuza din lene, la banca nici nu c^rtesc…

  112. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 16:58:29

    cruela de vila
    Pe prietenele tale le cheamă, pe una Sos şi pe alta Măsline, că aşa am înţeles, că ai fost cu două prietene.

  113. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:01:51

    cruela de vila
    La restaurantul ăla serveau şi iepure cu bască?

  114. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:02:19

    @andrei : n-o sa crezi da pa una o cheama……simona! :smile:

  115. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:03:35

    @andrei : basca era separat!

  116. June 2, 2009 17:04:03

    Am găsit într-o cutie niște bancnote frumos colorate, m-am uitat la ele nu era nici mărci nici dolari. m-am gândit să mă duc la bancă să le schimb. M-a refuzat politicos, cică ei la bancă nu joacă Monopoly.

  117. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:04:11

    Cru
    Cum să nu te cred, da avea bască?

  118. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:04:53

    Cru
    Separat de cine? Sau de ce?

  119. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:05:13

    @andrei : nu shtiu a cui era basca , da am avut bashti pe aleselea cand am plecat ca barca , sa nu ne bata soleiu’n cap! :mrgreen:

  120. Otto permalink
    June 2, 2009 17:05:22

    @cruela de vila
    in mod normal nu ai cum sa fi platit cash, cel putin nu in alemania. ca sa fi platit cash ori te plateste cel care te plateste din bani negri sau lucrezi tu la negru. ma rog, unele meserii nobile si stravechi se exclud de aici.
    tot in mod normal in alemania nu ai de ce sa ai mai multe carduri din doua motive. unu – la noi nu se fac plati cu carti de credit ci cu carti de debit si atunci nu are rost sa ai mai multe carduri (fireste ca si pe alea de debit ai credit disponibil si poti intra in minus si inca mult de tot). doi – mai multe carduri de debit inseamna mai multe conturi curente, iar fiecare cont costa bani, e deci neoconomic sai ai mai multe carduri de debit.
    la firme e altfel, nu ai voie sa tranzactionezi absolut nimic altfel decit prin transfer, si asta ca sa poata fi urmarit de fisc (finanzamt).

  121. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:05:59

    @andrei : iepurele era in farfurie shi basca pe policioara!

  122. Otto permalink
    June 2, 2009 17:08:54

    @Andrei
    pentru banca nu are nici o importanta provenienta banilor tai, aici ai dreptate. cei pentru care are importanta provenienta banilor tai e fiscul, iar la noi fiscul a impus un anumit comportament bancilor, in felul asta se evita scurgerea banilor iliciti prin sistemul bancar. asta e ideea si e foarte buna.

  123. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:09:32

    @otto : la noi se poate orice deoarece este za land of cios! :mrgreen:
    io sunt colectzionara par egzemplu : am fo….3 carduri da debit! cu si fara overdraft ( asa se numeshte posibilitatea de a-l folosi pt a te folosi de un credit pe care ti l-a acordat banca pe cardul respectiv; )shi mai am shi vreo 3 de credit.. shi am mai inchis fo 2-3…nu mai shtiu…
    si mai am unu pa firma, cu care operez conturile firmei , evident!

  124. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:10:13

    Otto
    Nu prea eşti iîn tematică pe subiectul bănci, adică stii tu ceva, dar la nivel amatorist. Să nu-mi spui că în Germania nu se practică sistemul suvică, fiindcă nu te cred. Ori pentru asta trebuie mai multe carduri, de la mai multe bănci. Aici, cel puţin şi nu mă refer doar la cei care folosesc carul doar la piaţă şi alimentară.

  125. June 2, 2009 17:10:36

    cru, dă și mie pinu. promit că nu mai zic la nimeni

  126. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:10:39

    @otto si exista conturi/ carduri la care nu prea ai costuri sau sunt insignifiante! in schimb dobanzile te ingroapa! :mrgreen:

  127. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:11:44

    @ghe : pinu’ e demodat! eu am brad ca e mai nobil, nu se scutura asa repede cardu! brad pitt evident! :mrgreen:

  128. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:13:17

    Otto
    Eu aveam o impresie mai buna despre secretul bancar in Germania si despre implicarea statului, chiar si prin Fisc, prin intermediul bancilor, în conturile personale ale clienţilor.

  129. June 2, 2009 17:14:05

    cardu meu e de formă. dă bine când deschid portofelul și se vede acolo. fac senzație la cantina socială.

  130. Octavian permalink
    June 2, 2009 17:14:52

    Casiera avea dreptate. Da` de ce avea dreptate?

  131. Otto permalink
    June 2, 2009 17:14:58

    @cruela de vila
    overdraftul ala se numeste la noi dispokredit si e in functie de client si de solvabilitatea lui si poate fi destul de marisor, citeodata simtitor mai marisor decit iti permite o carte de credit.
    si eu am carti de credit dar nu pot plati cu ele aici pentru ca nu se accepta aproape niciunde, eu le am pentru calatoriile in strainatate.

  132. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:15:27

    @ghe : sper ca e auriu! :mrgreen: asortat la shlapi!cu cristale svarovsky! :mrgreen:

  133. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:16:36

    Mie cardul îmi foloseşte, uneori, la deschis uşa, când uit cheia. E un serviciu gratuit. Ca şi celelalte.

  134. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:17:50

    @andrei : e bun shi la mincat iaurt cand scule la tine! :mrgreen:

  135. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:20:01

    Cru
    Nu sunt un pasionat al iaurtului, dar imi place tzatzikis. Se poate manca mai bine cu lingurita, dar merge si cu cardul si cu frigarui de oaie.

  136. cruela de vila permalink
    June 2, 2009 17:20:21

    cand n-ai scule…..

  137. Otto permalink
    June 2, 2009 17:20:31

    @Andrei
    suveica nu se practica, aici exista alte modalitati. acum daca crezi ca nu ma pricep eu ce sa zic, n-am sa te contrazic, e parerea ta, desi s-ar putea ca eu sa fac tranzactii bancare in germania inca de pe vremea in care tu nu aveai in afara de CEC acces in alta banca. mai sti…?
    intr-adevar la noi nu exista secret bancar in fata fiscului si cu riscul sa ma repet consider asta perfect in ordine, ma ingrozeste ideea ca s-ar putea sa fie aici macar de foarte departe ca in romania.

  138. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:21:54

    Cru
    Daca te duci in tara aia a castravetilor, intreaba. Ei trebuie sa stie mai multe si detina si lingurite. Daca nu, ziceai ca ai mai multe carduri

  139. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:23:22

    Otto
    Bine. Asa e. Ma bucur. Da sa nu te auda lumea ca bancile germane sunt mana in mina cu statul.

  140. Octavian permalink
    June 2, 2009 17:32:30

    Banc despre pescuit, pentru Andrei mai ales, ca e pescar :

    O pereche, sot si sotie, au decis sa-si faca vacanta pe marginea unui lac, caci sotului ii placea sa pescuiasca. Dupa cateva zile petrecute acolo, intr-o dimineata, sotul se intoarse obosit si se hotara sa ia o pauza. Sotia se gandi sa profite si sa faca o plimbare pe lac, desi nu era prea familiarizata cu locul. A luat barca (in care ramasesera toate ustensilele de pescuit ale sotului, a pornit motorul si dupa ce a mers putin, a ancorat, a deschis o carte si a inceput sa citeasca.

    La un moment dat, apare un Gardian Public, cu barca sa. Trage alaturi de barca femeii si-i spune: ‘Buna dimineata, doamna. Ce faceti aici?’
    ‘Citesc o carte’ replica ea, (intrebandu-se daca ‘nu e evident?!’)

    ‘Va aflati intr-o zona Interzisa Pescuitului’ o informa el.

    ‘Imi pare rau, domnule ofiter, dar NU pescuiesc!… Citesc!!!’

    ‘Da, dar aveti tot echipamentul necesar! Din cate stiu, ati fi putut incepe in orice moment! Trebuie sa va retin si sa va dau amenda!’

    ‘Doar pentru ca aveam o carte in mana si citeam?!!’ exclama ea stupefiata.

    ‘Va aflati intr-o zona interzisa pescuitului’ o informeaza el din nou.

    ‘Imi pare rau, domnule ofiter, dar nu pescuiesc, ci citesc!’

    ‘Da, e drept, dar aveti tot echipamentul. Din cate stiu, sunteti capabila sa incepeti oricand.. Am sa va retin, si am sa va dau amenda!’

    ‘Daca veti face asa ceva, am sa va acuz de viol!’ spuse femeia.

    ‘Dar nici macar nu v-am atins!’ spuse gardianul public.

    ‘Da, e adevarat, dar si dumneavoastra aveti tot echipamentul necesar… Din cate stiu, ati putea incepe in orice moment!’

    ‘O zi buna, doamna!’ raspunse el, si-o sterse.

  141. June 2, 2009 17:35:17

    Cru: da, cardul e auriu, dar nu are swarowsky. ca să fac impresie la cantina socială am lipit pe el un apțibild cu sandokan. Toți murmură la coadă impresionați.

  142. Andrei from USA permalink
    June 2, 2009 17:40:32

    Octavian
    E buna. In viitor o sa ma duc la pescuit, cu toate accesoriile necesare. O sa includ si femei, ca semn de democratie si egalitate in drepturi. Numai ca o sa se plictiseasca tot curatind pesti si nu o sa mai aibe timp de plimbari cu barca sau de citit.

  143. June 2, 2009 17:41:52

    da trebuie să ascund iPhone-ul la cantina socială. Nu dă bine. Nu iau nici laptopul. Țin în mână portofelul cu cardul sus menționat la vedere și un ziar cu anunțuri de angajări. Când mănânc citesc doar anunțurile alea porcoase cu întâlniri pe fir. Cred că sunt niște doamne foarte drăguțe.

  144. June 2, 2009 18:05:26

    @gheo

    zi-le la cantina ca faci si sex virtual si online, caci esti un virtuoz, sa vezi ca-si iau toti mosnegutii laptop. eventual chiar mac. mac & cheese va da la cantina?

  145. June 2, 2009 19:10:12

    avea dreptate casiera in felul ei…

  146. Angela permalink
    June 2, 2009 19:32:14

    cristi, ti s-a inecat soseta? ce ai? intilniri pe fir? cu ce, cu turturici?

  147. Cosmin permalink
    June 3, 2009 11:32:21

    La noi inca se mai cere codul PIN la o plata cu cardul. Afara doar compara fugitiv semnaturile de pe carduri.

  148. June 4, 2009 01:49:11

    “casiera avea dreptate” -pe dracu :}}
    romania e tara unde musteste prostia si birocratia, din cauza ca astea se promoveaza… de la casa de bilete troleu pan’ la banca.
    @ Andrei ~ cale lunga… cum adica nu-ntelegi ca nu se poate?! e banii tai, ii ai la tine, stii unde vrei sa-i trimiti, banca isi trage comision, etc… DAR nu se poate. :}}

  149. June 4, 2009 14:35:23

    Am si eu o poveste tare de la o banca, de acum cateva saptamani.
    La ghiseu, 2 fete tinerele, 1 titulara, 1 in practica.
    Eu: As dori sa platesc 2 taxe de participare la 2 conferinte, in conturi deschise la filiala bancii dvs. din Bucuresti, Calea Mosilor etc. Doar ca una e in lei si cealalta in euro.
    Ele: Incepem cu cea in lei (incepem, dureaza, intr-un tarziu finalizam).
    Eu: Pentru taxa in euro, nu am euro. Vreau sa cumpar de la dvs 90.
    Ele: Bineinteles, nici o problema. In ce fel de bancnote ii preferati?
    Eu: :sad: :!: :?: :grin: Conteaza?
    Ele, numai zambet: Da.
    Le spun ca imi e indiferent, imi aseaza banii pe ghiseu, ii iau, ii dau inapoi in secunda 2, imi fac transferul, zambesc multumite, plec.

  150. stelian_lungu2002 permalink
    October 19, 2009 21:44:59

    sunt nrvos :evil:

Trackbacks & Pingbacks

  1. Tweets that mention Cum faci plăți cu sacoșa pe internet | Jurnal roz de cazarmă și nu numai -- Topsy.com

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: