Bancuri cu electroșocuri și urmăriri

2009 August 12 10:56 am

De râs: aici și aici.

UPDATE: Iar, dacă aveți hăinuțe de dăruit sau alte lucruri, luați legătura cu acești oameni darnici. Știu de la Cruela că sâmbătă, 15 august, se organizează o expediție la Valea Plopului (Vălenii de Munte, judeţul Prahova), unde sunt copii care au nevoie de haine, încălţăminte, prosoape, săpun, detergent, pastă şi periuţe de dinţi, etc.

Related posts




245 Comments leave one →
2009 August 12 11:01 am

nu ie bancuri.

2009 August 12 11:05 am

tie iti arde de glume?

2009 August 12 11:09 am

aseara am zis ca gata, a venit sfarsitul mor.vrei sati zic de ce?

2009 August 12 11:09 am

tie chiar iti arde de glume.

2009 August 12 11:12 am
cruela de vila permalink

daca va arde de glume, loatzi d-aci:
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Incredibil/137822/Un-nigerian-vrea-sa-se-insoare-cu-o-perna.html

2009 August 12 11:13 am
cruela de vila permalink

@nedo : vine apocalipsa, si-gur!
simona zice bancuri!
:mrgreen:

2009 August 12 11:27 am
Sile231 permalink

Aseara a venit unul cu toporul in cap. Si ce-ati facut , i l-ati scos? Ca pe gargauni.Chiar ma mir, de unde am scos cuvintul aseara?E si aici un august foarte calduros. Toate cele bune!

2009 August 12 11:27 am

@ Guta: da, vreau sa-mi zici de ce. ca si io am crezut ca vine sfarsitul.
la 4 dimineata, vomitam, iar pan-atunci m-am trezit din 5 in 5 minute de rau.

2009 August 12 11:32 am

i-ai păstrat şi lu guţă?

2009 August 12 11:38 am
cruela de vila permalink

da la elctroshokuri bre! :mrgreen:
ca nu va mai saturatzi!

2009 August 12 11:38 am
matrixbrain permalink

Elementary my “deer” Watson:
Am anteurmarit faza, deductia e clara.
Proba de banc a fost reusita, bipolii s-au tensionat, potential exista.
Si cred ca anticipase dinainte si Ardealu’, dovada aici:
http://www.simonatache.ro/2009/08/11/ziua-cand-se-imbina-armonios-atuurile-femeilor/#comment-81297
Nesimtim urmariti?
Sa chemam Nishte rescue :mrgreen:

2009 August 12 11:42 am

Avea Piersic o sceneta cu ploaia de meteoriti. Am retinut din ea doar o replica : ” Ce, mah? Ploua cu meteoriti? Nu ma scol amu` nici de ploua cu carnatzi ! “

2009 August 12 11:44 am
cruela de vila permalink

@octaviene : cica a plouat cu enterocolita! :mrgreen:

2009 August 12 11:44 am

@matrixbrain: buna aia cu sinusoidele, da` sa nu fie prea pronuntate :mrgreen:

2009 August 12 11:45 am

pai, vezi simona, vezi ca simtim la fel.

2009 August 12 11:45 am
cruela de vila permalink

@simonooooo: o fi fost da la meteoritzi , taica! nu-tzi prieshte extratereshtrii ashtia! :idea:

2009 August 12 11:46 am

nedo, pedepsestema!

2009 August 12 11:55 am

simona
ai pus un pic la cuptor pentru guţă?

2009 August 12 11:57 am

nu a vrut sami dea si mie,deaia mia fost rau, de foame.

2009 August 12 11:57 am

da’ ce-a mîncat?

2009 August 12 11:58 am

uneori foamea ma depaseste in mine si nu stiu cat mai sunt eu si cat mai e foamea.

2009 August 12 11:58 am

simona, pot să te întreb ceva?

2009 August 12 11:59 am

pai nu stiu ce a mancat ea, stiu ca nu am mancat eu. stii cum e cand nu mananc eu. e fitza.

2009 August 12 11:59 am

eşti nedormită, nu?

2009 August 12 12:00 pm

simona? aseara, cand te asteptam la universitate, a trecut unu’ pa langa mine si mia zis ca ie foame, l-a-m poftit in canal si neam lins unu pa altu pana neam saturat.

2009 August 12 12:01 pm

nedo, uite, acum inteleg,vrei sa vii putin mai aproape sam-i maimai spui odat-a poveste-a cu mine can-d invatam sa mananc?

2009 August 12 12:02 pm
cruela de vila permalink

@simona : sa vomitzi e un atuu? si daca da, tu, cu ce se imbina el armonios?
:roll:
sa ne raspunda specialistu gutza!

2009 August 12 12:04 pm

vrei sa zici specialistu lu gutza. mia-m luat consilier pe probleme digestive.

2009 August 12 12:04 pm

cruela,
stii samba?

2009 August 12 12:11 pm
cruela de vila permalink

@gutza nu shtiu decat step! ca sunt ruda cu stepan stepanovici care avea 11 copii si o singura oala de noapte! :mrgreen:
vrei sa tzo inchiriez? ca e moshtenire da famelie!

2009 August 12 12:13 pm
matrixbrain permalink

@8avian:
Sceneta aia era semnata Jean-Luk, iar personajul “meteor” era Marius Chicos, un fel de Ecaterin Androne, dar mai pestaloz.
Mi-e o greata de la carnatii aia. Yodda o fi mancat ceva azi?

2009 August 12 12:17 pm

@matrix: sunt sigur ca nu vorbim de acelasi subiect

2009 August 12 12:20 pm
matrixbrain permalink

@Octavian:
Mergem la cremenal, panan panzele albe!

@Cruelaaaaaaaaa:
Nah, poftim! Ca tu esti pedagoaga la scoala 9 :mrgreen:

2009 August 12 12:26 pm

:smile:

2009 August 12 12:27 pm
geronimus permalink

eu am ras mai mult si aici.

2009 August 12 12:32 pm
geronimus permalink

De plans. Acolo si dincolo.

2009 August 12 1:12 pm
Bica Marian permalink

:lol: :lol: :lol: :lol: mai ales pentru revolta. pe cand continuarea, ca toate alea bune au si continuari, nu numai rambo si greuceanu de ucis.

2009 August 12 1:20 pm

Simona, te muţi la Superbebe?

2009 August 12 1:21 pm

Partea cu rasul am inteles-o dar nu am priceput ce cauta o chestie faina, Oameni darnici, ca update la “hai sa radem”. Eu una nu am gustat “gluma” asta si cred ca e suparator si pentru cei care au initiat ceva nobil sa fie asociati in felul asta. Se poate spune “thx for nothing”.

2009 August 12 1:24 pm

@ Rhodos: asta-i buna, acuma! ce treaba au glumele cu faptul ca anunt o expeditie umanitara care va avea loc sambata? nu poate lumea sa doneze hainute, fiindca erau si doua bancuri de-ale lui Bleen in preajma anuntului?

2009 August 12 1:26 pm

trebuia să faci o nouă postare. să fie cel puţin patru-cinci.

2009 August 12 1:29 pm

Romanul e un carcotas innascut. :razz:

2009 August 12 1:33 pm
geronimus permalink

de plans. numai acolo.
ps: sigur n-or fi si prin bucuresti copii “care nare” haine, sapun, ochelari de soare si periute de dinti? nu de alta, dar nu vad nici-o referire la mancare… :shock:

2009 August 12 1:39 pm
Bica Marian permalink

@simona, nu ti-a fost rau de la meteoritii aia perseidici.
Ori te-ai uitat, inainte de culcare, la Mircica, ori l-a vreo discutie intelectuala la IRealitate (cu invitati ca Adrian Porcescu, Codrin Stefanescu, Victor Ciorbea Luminita, Cozmin Gusa Ursuletu, Lavinia Sandru atoate stiutoarea – mama natiunii, Cornel Niiiiiiiiiiiistorescu, s.a. asemenea lor).
Daca nu ce zisei mai nainte si nici deocheata n-ai fost, nu ramane decat sa asteptam rezultatul peste aprox. 9 luni.
Daca si Yoda o suferi la fel ca tine (cum zicea mai sus), si e intr-o aceeasi fatalitate, va fi primul barbat (dupa nickname si scriitura asa ai zice) care va naste. meleonul da parai al lui ie. sa dea si el de-o bere-acolo daca tot sa-mbogataste.

2009 August 12 1:40 pm

Asa e, ne nastem carcotasi. Ma scuzi ca ti-am invadat spatiul cu o chestiune pe care eu am gasit-o deplasata. Bleen are farmecul lui oricum si in orice asociere, pentru Oameni darnici insa eu raman la parerea mea. sa ai o zi buna

2009 August 12 1:41 pm
cruela de vila permalink

@gero : este si in bucuresti!
http://www.oamenidarnici.ro/pe-cine-ajutam

2009 August 12 1:43 pm

Something funny:

http://www.oamenidarnici.ro/pe-cine-ajutam

2009 August 12 1:43 pm
cruela de vila permalink

@bica : ba pardon ! ca nedo e primu la rand la meleon , ca deja a nascut! :mrgreen:

2009 August 12 1:44 pm
cruela de vila permalink

@bleen : cata mai telepatia! :razz:

2009 August 12 1:45 pm

Se ştie că atunci cînd se dăruieşte ceva, se plînge (vezi Surprize, surprize, Dansez pebtru tine, Pro Tv îţi dă, da nu-ţi bagă în traistă etc). Bunătate egal acreală plus lacrimi.

2009 August 12 1:47 pm
cruela de vila permalink

@bleen : ai experimentat ceva electroshocuri? s-a reprofilat rochitza roz?

2009 August 12 1:48 pm

Dealtfel, nici mie nu-mi convine asocierea asta. Se înţelege că Bleen are ceva de dat, Bleen dăruieşte.

Bleen n-are nimic de dat! Bleen nu dăruieşte! Bleen nu îţi plăteşte întreţinerea! (nici p-a lui nu şi-o plăteşte acum, pe vremea crizei)

2009 August 12 1:50 pm

De la 10.30 la 13.30. E teribil de plictisitor. Dar mi-a venit o idee excelentă: deschid o Şcoală de Postaci la SRI. Cruella, nu vrei să vii să predai bancuri?

Rochiţa Roz mă ia la 14.30, mă lasă puţin să-mi revin, după aia mă ia iar la 18.00.

2009 August 12 1:54 pm
cruela de vila permalink

@bleen : bancuri cu militzieni? :mrgreen:

2009 August 12 1:56 pm
cruela de vila permalink

@bleene : talentu tau e sa povestesti!
nu conteaza darul tau individual atat de mult cat conteaza propaganda de masa pe care poti sa o faci!rezultatul va fi mult mai generos !
asa ca mishka-tzi fundu shi pune si tu macar un link la tine pa blog! :mrgreen:

2009 August 12 1:57 pm
cruela de vila permalink

@bleen ; ai vazut ca omu ala a venit dupa rochitza roz, care e mai tare ca rochitele de la viena!

2009 August 12 2:02 pm
Delia permalink

am o intrebare. tocmai am primit un cv de la un tinar. el zice ca a facut “ingineria procesari materialelor” da are experienta de barman-ospatar in departamentul comert. si e la baza tehnician in protectia medului. e dispus la orice. ce sa fac? il angajez? ce sa-l pun sa faca?

2009 August 12 2:04 pm
Delia permalink

bleen nu-si plateste intretinerea. i-o plateste chuck norris.

2009 August 12 2:05 pm
geronimus permalink

e-o stupizenie sa mergi in astfel de expeditii deoarece acolo te duci ori ca sa plangi cand vezi sarmanii copii ca n-au cele de trebuinta, ori ca sa faci pe generosu’ in ochii celor din grup, ori ca sa admiri natura. sa fim seriosi! a mai fost cineva implicat intr-o astfel de actiune de caritate in care sa de-a ochi in ochi cu bietii copii? nu, dom’le, nu asa se face! ai bani sau haine de dat, te duci la o organizatie de profil sa le donezi. toata chestia asta mi se pare de mare prost gust… sa mergi intr-o expeditie intr-o locatie mirifica, ozonata, vezi doamne…

2009 August 12 2:07 pm
geronimus permalink

delia, trimite-l in expeditii caritabile cu banii firmei in zone cu peisaj fain din romania.

2009 August 12 2:07 pm
cruela de vila permalink

@delia :
1. omu v rea sa munceste , ca d-aia a fost barman , in loc sa stea acasa
2. ii place oleaca si banutii, nu-i fraier sa munceste de gartis
3. e flexibil
4. e polivalent
5. a vrut crestere in cariera , ca daca nu vroia , raminea barman de supces, nu sa mai ducea sa sa face injinier! :mrgreen:
6. are o adanca cunoastere a obiceiurilor romanesti de pe piata muncii: shtie ca tot ce-tzi trebuie e o diploma, nu trebuie sa-tzi batzi capu cu materiile din facultate, care oricum nu prea se face ele…si oricum nu-tzi prea foloseshte….
7. daca e si tehnicina de potectia mediului, e trandy si e eco!
ia-l!
ca poate macar sa te protejeze de metrosexual!
plus ca va face o analiza pertinenta a materialelor pe care le procesezi tu cand dai cu iele da paretzi!
si ma gandesc ca face si cafea buna!
:mrgreen:
ps : tu ce ai avea nevoie sa faca? :mrgreen:

2009 August 12 2:09 pm
Gramofonu' permalink

@Rhodos:
ce chestie interesanta, intrasem aici tocmai datorita link-ului la “ceva de ris” si am vazut update-ul pe care nu l-as fi citit altfel
pina sa-ti citesc interventia chiar inventariam rapid, in minte, ce-ar fi de dat, sa mai scap de ele din casa
nu-i nimic, le trimit soacra-mi, sa le imparta ea cui crede de cuviinta.

2009 August 12 2:09 pm
Tacutul permalink

Delia, intre aceste optiuni sa alegi este dificil:
- inginer procesator, barman-ospatar, tehnician mediu… aproape ca ai putea sa-l pui sa faca orice. Aproape a acoperit tot spectrul. Da-i o sansa sa se califice suplimentar sculer-matriter, incarcator-descarcator sau declarant-nedeclarant vamal. Apoi il pui sa faca ceva-altceva.

2009 August 12 2:12 pm
cruela de vila permalink

@gero : eu obishnuiesc sa duc hainele pe care le am de dat la biserica; una din biserici chiar organizeaza pelerinaje ( cauta alt cuvint daca asta nu-ti place) la Valea Plopului; si preotul are grija sa zica care este scopul pelerinajului; astfel ca anunta din timp, si, la biserica se strang diverse obiecte, iar in ziua pelerinajului ele sunt duse acolo; de catre participantii la pelrinaj;eu personal , am ales sa o insotesc pe LIA , de data asta , impreuna cu lucrurile pe care oricum le aveam de dat; ce e de prost gust in chestia asta?
LIA nu e inca o ” organizatie” , dar ar putea deveni; nu singura , ci cu ajutor si ajutoare;mai ales ca are si servici; nu e singura ei ocupatie;sunt peste tot oameni care au nevoie de ajutor;si sunt si oameni al caror ” gunoi”, poate fi ” comoara” acestor oameni; si asta e de prost gust? stii tu ceva organizatii? ajuta-ne!

2009 August 12 2:14 pm
apolodor.ln permalink

@Delia daca nu il vrei si pare sanatos , il iau eu , am nevoie de tineri / tinere sanatoase, cum ziceam si aseara : maxim 7 pe tura. ca mai multi nu pot plasa.

2009 August 12 2:15 pm
Delia permalink

buei, eu v-am reprodus exact cuvintele individului. de doua zile vorbesc non stop la doua telefoane si vine si asta cu “ia-ma nene inginer, ca ma pricep la dus tava si la medu”. zaaaau?
vreau electrosocuri. numai doua mici, de revenire. ca si-asa imi sta freza in toate directiile. gata, m-am linistit.

2009 August 12 2:17 pm
Delia permalink

si cu hainele si alte chestii, eu le dau la popa. le imparte el de acolo.

2009 August 12 2:18 pm
apolodor.ln permalink

@cruela, daca dai de oameni care nu stiu ce sa faca cu copilasii si vor sa faca un ban cinstit.. sper ca o sa te gandesti la mine.

2009 August 12 2:20 pm

Mereu am suspectat`o pe cruela ca sub masca ei pisichera si bascalioasa zace un suflet mare si milos. Bravo, cruela! gero o fi glumit asa ca nu te supara pa el.

2009 August 12 2:28 pm
geronimus permalink

@cruela: mi se pare foarte corect sa dai hainele la popa(cum a spus delia) sau la diverse organizatii caritabile(cu siguranta sunt mai multe! nu cunosc denumiri). insa ideea asta cu pelerinajul ar putea sa lipseasca. nu inteleg scopul prezentei a cat mai multi donatori in fata copiilor… ca sa se rusineze mai tare?

2009 August 12 2:31 pm
Delia permalink

gero, cine sa se rusineze? copiii? nu cred. probabil s-ar bucura sa vada o fata prietenoasa. sau mai multe.

2009 August 12 2:34 pm

Wow! Ce agitaţie! Nici nu ştiu dacă să râd sau să plâng :)
Cruella, Simona, vă mulţumesc din suflet că aţi menţionat mica mea povestioară cu Oamenidarnici, chiar dacă cadrul ales nu e chiar cel mai convenţional :D Credeţi-mă pe cuvînt, am şi simţul umorului f dezvoltat, şi delicateţea tăbăcită de mesajele cel puţin dubioase, dacă nu imbecile primite vizavi de campania mea. Da, am ales să NU le duc unor ong-uri care nu ştiu cum să se mai plângă pe la tv, dar nu fac nimic concret. Am ales să fiu eu însămi ONG-ul, să caut locurile unde e nevoie, să aflu concret ce nevoi sunt, să dau de veste şi să adun de la oameni şi să le duc eu cu mânuţa mea celor care aa nevoie. As simple as that!
Pt cei care se cred Toma necredinciosul, uite şi ceva “dovezi”:

În februarie: http://liarebelyell.blogspot.com/2009/03/am-dat-infim-si-am-primit-enorm.html

În mai: http://liarebelyell.blogspot.com/2009/05/dar-din-dar-se-face-raiul.html

Acum trei zile: http://liarebelyell.blogspot.com/2009/08/oameni-darnici-primele-rezultate.html

Have fun everyone! :)

2009 August 12 2:37 pm
geronimus permalink

n-am luat parte la astfel de actiuni niciodata, dar ma-s simti in plus, jenat, stingherit intrucatva, si la fel cred ca s-ar simti si copiii.

2009 August 12 2:46 pm
Delia permalink

gero, nici eu. am facut o actiune de genul asta la firma de un craciun. am dat jde telefoane la directia de santatate, la protectia copilului. zi-mi doamna unde sa ma duc, da nu-mi zi din alea unde merge toata lumea sa faca frumos. zi-mi din alea unde chiar e nevoie. mi-a zis o casa de copii. eu n-am mai ajuns sa merg sa duc cadourile, din motive obiective. au fost trei dintre colegii mei. ei au fost impresionati. si copiii s-au bucurat.

2009 August 12 2:54 pm
geronimus permalink

banuiesc ca-ti trebuie un pic de sange rece sa-ti placa sa vezi o armata de copii amarati, indiferent ca le donezi sau nu de-ale gurii ori hainute.

2009 August 12 3:03 pm

@Octavian-e nu prea ai fost pe la şcoală, dar văd că în mediul virtual se poartă.Ce a zis Florin Piersic, a scris I.L.Caragiale în Pedagog de şcoală nouă. Aşa că cinstit era, să citezi vorba unui “nemuritor” ce este şi va fi Caragiale, nu, ce vorbe ai auzit tu la televizor, când ai butonat din greşeală telecomanda.Să fi iubit şi citeşte, citeşte, citeşte (nu doar pe web).
Am spus asta, pentru ca un viitor jurnalist, care intră pe web să înveţe şi el ce scriu şi cum scriu, “deontologii”, dacă se cultivă(sic) doar din lumea virtuală să înveţe şi ceva util, nu doar şmecherie şi tupeu, că asta majoritatea le învaţă din copilărie, din faţa blocului, sau când se întorc cu vaca de la păşune!

2009 August 12 3:11 pm
Delia permalink

gero, nu-ti place neaparat sa te duci acolo. oricum, dai cit, cum, daca vrei si daca poti si gata. ce, suntem gigi becali? mai chemi si proteveu…

2009 August 12 3:12 pm
esop(avansat om liber) permalink

@delia : da-mi mailul ca-ti trimit si cv-ul meu(care materiale ?-inginerii parca nu “procesau”)
Intrebare : Daca tot se circula ca dracu in Bucuresti, de ce nu muta idiotii astia capitala la Brasov?Ar fi si mai usor de aparat, si nici nu-s cutremure.Da boi.Relativ la meteoriti( v.http://en.wikipedia.org/ wiki/Panspermia),mai bine ne-ar lovi un asteroid,cometa,ceva sa scapam de criza.
Simtache a devenit materna.O fi stiind ea ceva :oops:

2009 August 12 3:28 pm
GAVRILACHE permalink

Doua glume…familiale pentru fiinta cea Cruda :
1. Fiul isi intreaba tatal : Tata, cat costa sa te insori?
Tatal raspunde : Nu stiu,fiule! Eu inca platesc!
2. Fetita isi intreaba mama : Mama, de ce te-ai casatorit cu tata?
Mama sare ca arsa : Vezi, Mitica, nici asta mica nu intzelege!

2009 August 12 3:36 pm
geronimus permalink

n-are sens sa faci donatii fara protv. sincer, delia!

2009 August 12 3:37 pm
esop(avansat om liber) permalink

Cruela am impresia ca ma(il) paruiesc cu(pe) Gavrilache pentru tine

2009 August 12 3:37 pm
esop(avansat om liber) permalink

Iti iau eu haina din blana de caine.

2009 August 12 3:46 pm
geronimus permalink

daca tot vrei sa fii vazut de copiii carora le donezi bani si haine, nu vad cu ce ar strica vreo doua camere de filmat.

2009 August 12 3:47 pm
matrixbrain permalink

@(Mai am un singur) Dorule Dascale:
http://www.simonatache.ro/2009/08/12/bancuri-cu-electrosocuri-si-urmariri/#comment-81327
“O lume toată-nţelegea
Tu nu m-ai înţeles”.
Cruella, esti martora, daaa?

2009 August 12 3:47 pm
cruela de vila permalink

@gero ; in afara de haine si d-ale gurii, oamenii, fie ei si copii, mai are nevoie si da o vorba buna, si da o fata prietenoasa; inafara de asta , preotul care se ocupa de asezamant s-ar putea sa stie ca exista si alte nevoi decat haine si alte chestii din piramida lu maslow nivelul 1 ( apropos : am vazut intimplator pe net , cum , pt acelasi asezamant se organiza o strangere de fonduri pt graul din care sa se fac piinea acestor oameni in anul in curs….sau chiar se cauta direct grau ; si se specifica nr de tone); s-ar putea ca acesti tineri sa poata fi prinsi indiverse programe educationale sau sa aiba nevoie sa li se gaseasca de lucru; sau cine stie ce alte nevoi or mai fi; sau pur si simplu cineva sa-i scoata la o plimbare; sau sa-i invite acasa, sa-i faca sa se simta ca intr-o familie; un fel de veri sau nepoti, etc )
oamenii au nevoie de hrana si adapost ca sa supravietuiasca, dar ca sa se dezvolte,sa creasca si infloresca ( ca vorbim despre niste copii) au nevoie de mai mult : de oameni in jurul lor, in viata lor! de caldura!

2009 August 12 3:48 pm
cruela de vila permalink

@esop : vreau din piele! :mrgreen: de peste! :mrgreen: itzi spun eu shi cum il cheama pa peshte! :mrgreen:

2009 August 12 3:48 pm
cruela de vila permalink

@gero : ai avut vreodata nevoie in viata ta de vreun fel de ajutor?

2009 August 12 3:49 pm
Delia permalink

gero, nu ma enerva. are. noi aveam niste bani pentru actiunea aia de craciun si sefu mare vroia si el televiziune. mie nu mi-a placut ideea. pina la urma n-am mai chemat pe nimeni. ce legatura are una cu alta? dai si taci. in fond, pentru cine dai? pentru tine ca sa te vezi pe sticla sau dai din suflet ca sa se bucure si amaritii aia? mi se rupe de protv.
esop, cauta si tu pe net. mailul meu e pe siteul firmei. evident, nu-ti spun care. descurca-te. altfel nu te angajez.

2009 August 12 3:51 pm
cruela de vila permalink

@bai matrixe : un om avem si noi cu cultura acilea pa blog ( ca neamtzu tziganu e in concediu vaz) si tu nu-l lasi sa sa remarce!

2009 August 12 3:52 pm
cruela de vila permalink

e buna si televiziunea : daca tot ce face e sa arate lumii ca sunt niste oameni care au nevoie de ajutor; daca arata doar ca uite e unii care a oferit ajutor, si cine e ei si etc, atunci nu!

2009 August 12 3:54 pm
Delia permalink

da, cru, perfect de acord. televiziunea ajuta. da mi se face greata cind vad cite un ipocrit cum ii da unui copil un pachetel si pe urma rinjeste gratios la camera.

2009 August 12 3:55 pm

Revin cu un mesaj, că văd că pe primul nu îl acceptă site-ul tău, probabil pt că avea nişte link-uri.
În primul rând, încă o dată vă mulţumesc, atât Cruellei pentru buna intenţie, cât şi ţie Simona, că aţi spus despre oamenidarnici, chit că locul de publicare e puţin mai neconvenţional. Pentru restul comentatorilor: stimabililor, sunteţi geniali! Pe bune, am şi râs la unele comentarii. Eu sunt genul Animal Planet, am o problemă cu Protv-ul, dar na, pentru o cauză bună fac o excepţie :)
Pentru informarea generală: credeţi-mă pe cuvânt, am şi simţul umorului f dezvoltat, şi delicateţea tăbăcită de mesajele cel puţin dubioase, dacă nu imbecile primite vizavi de campania mea în timp. Da, am ales să NU le duc unor ong-uri care nu ştiu cum să se mai plângă pe la tv, dar nu fac nimic concret. Am ales să fiu eu însămi ONG-ul, să caut locurile unde e nevoie, să aflu concret ce nevoi sunt, să dau de veste şi să adun de la oameni şi să le duc eu cu mânuţa mea celor care aa nevoie. As simple as that! Copiii ăştia există, că vrem, că nu vrem, nu sunt nişte câini agresivi pentru care să-ţi trebuiască sânge rece. Îţi trebuie sânge cald, tocmai asta e ideea. Au nevoie şi de haine, şi de mâncare, şi de cărţi, şi de dulciuri, şi de tampoane, scutece, şampon, săpun, pastă de dinţi. Şi pentru că s-au adunat ceva bani, ei, bine, le-am şi cumpărat! Şi le-am şi dus în unele locuri. Şi mi s-a spus simplu şi firesc “mulţumesc, avem nevoie”. Nu se face pelerinaj în sensul din cărţi, ci o vizită, o plimbare, copiii vor să se joace şi au o energie incredibilă care le poate aduce bucurii acriţilor de adulţi. Nu stau cu mâna întinsă să ne facă pe noi să ne simţim generoşi.
Pt cei care se cred Toma necredinciosul, “dovezile” sunt pe site.
Acu şi 2 întrebări: aveţi vreodată impulsul de a nu lua la mişto chiar orice subiect din lume? Vă puneţi vreodată frână “frate, mai bine nu zic nimic, dacă tot nu ajut cu ceva”?
Toate bune!

2009 August 12 3:56 pm
geronimus permalink

in fine, nu-s eu genul de om care sa mearga la intruniri cu batutii de soarta. ma gandeam c-or fi existand oameni facuti pentru relationarea cu respectivii, gen asistenti sociali. are cine discuta cu ei. atat spun: parerea mea.

2009 August 12 3:56 pm
cruela de vila permalink

@delia : pai asta ziceam : ca relatarea nu trebuie sa fie in folosul donatorului ( care nu face decat un gest crestinesc dealtfel)ci al beneficiarului

2009 August 12 4:00 pm
cruela de vila permalink

@gero:revin : ai avut vreodata nevoie de ajutor de vereun fel? si daca da, si l-ai primit , i-ai fi dat in cap aluia de tzi l-a dat sau ai multumit lui Dumnezeu ca ai primit ajutor?( eventual si aluia de tzi l-a dat?)

2009 August 12 4:03 pm
cruela de vila permalink

cat despre implicare personala , e suficient sa donezi , daca asta tot ce consideri ca poti face; nu-ti cere nimeni sa te implici persoanl, sa faci vizite ,etc ; e optiunea ta si ti se va respecta; mai nasol e cand tu nu respecti alte optiuni si le califici ” de prost gust”; n-as vrea sa te vad batran si singut la vreun azil, tanjund sa te viziteze si pa tine cineva….

2009 August 12 4:04 pm
geronimus permalink

cruela, astea-s pure speculatii. eu zic doar ca are cine sa ii ajute – asistentii sociali – spusei adineuri.

2009 August 12 4:05 pm
Delia permalink

da, cru, la asta ma refeream si eu. el vroia doar reclama.

2009 August 12 4:09 pm
geronimus permalink

“n-are sens sa faci donatii fara protv. sincer, delia!”
“daca tot vrei sa fii vazut de copiii carora le donezi bani si haine, nu vad cu ce ar strica vreo doua camere de filmat.”
comenturile de mai sus au fost cu ironie vis-a-vis de cei ce merg la astfel de intruniri, nimic mai mult.

2009 August 12 4:09 pm
cruela de vila permalink

@gero : ma faci sa rad! daca nu m-ai face sa pling!cred ca nu exista injuratura mai mare in tara asta decat :” sa ajungi la mana asitentilor sociali”!

2009 August 12 4:10 pm
cruela de vila permalink

@gero : stai linistit ca a priceput ironia; ea vorbea de alt personaj, mai citeste o data!

2009 August 12 4:11 pm
geronimus permalink

ei, cruela, pe asta n-o mai stiam. ma scuzi, te rog?

2009 August 12 4:13 pm
Delia permalink

PACE!
nu ma faceti sa scriu cu majuscule ca ma bilbii.
gero, sa-ti desenez. dai la popa, dai cui vrei tu, nu trebuie neaparat sa te implici personal. nu trebuie tu sa mergi cu punguta in mina la azil. daca iti repugna gindul ca exista si copii handicapati, ai o problema. eu am vazut mai demult unul caruia ii atirna un ochi. fun? nu. da ridea daca ii dadeai o bomboana. ideea e ca daca poti sa ajuti cu ceva ar fi frumos si crestineste s-o faci.

2009 August 12 4:14 pm
GAVRILACHE permalink

In ograda, doua gaini se intalnesc fatza-n fatza : una mare si una mica! Cea mare, uimita, intreaba : Cum, si tu esti gaina?

2009 August 12 4:16 pm
cruela de vila permalink

@gavrilache : cata profunzime! :mrgreen:
@gero : in sfarshit cineva care zice de gaini! :mrgreen:

2009 August 12 4:19 pm

Delia, eu nu mi`am propus sa citez pe nimenea. In fine, in cele ce tin de meseria mea (care nu e de viitor jurnalist), cultura eu mi`o fac. Iar web-ul e bun si el la cate ceva, de pilda sa ajuti benevol si din simpatie ( adica nu din smecherie si ipocrita semetie culturala) sa gaseasca traducerile unor denumiri vetuste, cum ar fi cu prim-arhitectul. In rest, numai de bine. Cu ipocriziile si toanele de doi le pe bloguri ne descurcam.

2009 August 12 4:24 pm
cruela de vila permalink

@octaviene : ai lav iu! :oops:

2009 August 12 4:25 pm
Delia permalink

octavian, nu cumva ma confunzi? pe cine am citat? ce am zis de web?

2009 August 12 4:28 pm
esop(avansat om liber) permalink

@gavrilache : Poanta era “Un elefant se intalneste cu un purec care-i spune :Vaaai, ce mare si frumos esti! :shock: , iar ala-i raspunde :D a tu ce esti asa mic si prapadit? :shock: ,la care purecu : Da, da io am fost bolnav cand eram mic”sau Intrebare: “Ce e un penis?O p’ula,da ceva mai mica”.
Crueelaaaa,eu sunt propriul meu moguuuul.Bine ca nu vrei din piele de gavrilache ca nu stiu daca ar ajunge unu.
V-ajunge,ca ma duc sa concep un “Bloody Mary” (chestia e ca nu mai am ice)

2009 August 12 4:29 pm

Fuck ! Asa`mi trebuiedaca n`am ochelarii la mine! In loc de doru am citit Delia :D

Delia, imi cer mii de scuze !!! :razz:

2009 August 12 4:29 pm
Delia permalink

aaa, merci de traducerea cu prim arhitectul. chiar eram in priza atunci. era urgent. si n-am dictionar acasa, e la birou. da parca tin minte ca ti-am multumit si atunci.

2009 August 12 4:29 pm
esop(avansat om liber) permalink

N-am vazut ca m-ai tradat cu octavian :twisted: :sad: :evil: Te-am scos de la inima!!! :!:

2009 August 12 4:30 pm
cruela de vila permalink

@esop : nu cred ca asta a vrut sa zica don’ gavrilache! :mrgreen:

2009 August 12 4:30 pm
cruela de vila permalink

@esop : n-am stiut ca ai inima ca m-ash fi purtat cu manushi! :mrgreen:

2009 August 12 4:31 pm

Chiar ma miram si eu, ce naiba am zis asa de rau, ca din cate tinusem eu minte, am plecat cu voie buna de aici. Am necajit`o pe matrix cu carnatzii aia si vaz ca scrie “Delia” de mine :oops:

2009 August 12 4:32 pm
cruela de vila permalink

@esop : daca aduc eu gheatza , dai tu un bloody mary , si ne-mpacam shi ma intromisionezi la loc in corazon? :roll: :oops: ( ca ma o inima de gehatza facuta deja bucatzi! :mrgreen: ma gandeam s-o refolosesc!) :mrgreen:

2009 August 12 4:32 pm
esop(avansat om liber) permalink

Pa bune?Inseamna ca mai sunt sperante.Cred ca a fost prea ermetic pt.capu meu

2009 August 12 4:33 pm
GAVRILACHE permalink

Lui Esop i s-a furat cartea de credit. Nu s-a dus la politie sa reclame intrucat hotzul cheltuia mai putzin decat nevasta-sa!

Un studiu efectuat de cercetatorii britanci a descoperit ca barbatii ies la baut din doua motive : 1. N-au nevasta. 2. Au nevasta.

2009 August 12 4:33 pm
cruela de vila permalink

@octaviene: nu delia se loase de tine bre, mai baga aokiu odata! mai bine baga-i p-amandoi! :razz:

2009 August 12 4:34 pm
cruela de vila permalink

@gavrilache :
1. daca te prinde nedo cu bancuri pa blog, si inca vechi, cheama protectzia consumatorului!
2.vezi ca bancuri s-ar putea sa stiu mai multe ca tine! :mrgreen:

2009 August 12 4:35 pm

Ii bagai, dupa ce am vazut ca se mira. cu ochelarii pa nas de data asta. :oops:

Daca vedeam ca e Doru, personaj pe care nu`l cunosc, nici nu ma sinchiseam sa raspund.

2009 August 12 4:36 pm
geronimus permalink

cruela, spune-mi bancuri cu donatori in vizita la casa de copii :razz:

2009 August 12 4:39 pm
esop(avansat om liber) permalink

Baaaa…esop nu Esop (ca ala a fos altu).Si n-am nevasta ca mi-au aruncat-o du pa stanca.Si Credit Cardu nu mi l-a furat,da am uitat pinu si mi l-a inghitit (bancomatu).
@ cdv: vezi ca ma fac sa zic (daca te bagi) :” bancu-i vechi,prostu-i nou”.Daca taceai, filozof (a) ramaneai.

2009 August 12 4:41 pm
esop(avansat om liber) permalink

Cruela-Bloody Mary, Cruela-Bloody Mary, Cruela-Bloody Mary. Bloody Mary!

2009 August 12 4:44 pm
GAVRILACHE permalink

Gata, ultimul :
Cruela si prietena ei, ambele casatorite,dupa o seara petrecuta in club, asa, ca intre fete, ajung langa cimitir! Fato, zice Cruela eu ma scap pe mine! Si eu, ii raspunde prietena, hai in cimitir! Da’ cu ce ne stergem, fato? Eu cu chilotii si pe urma ii arunc! Cruela nici n-a vrut sa auda da’ cica se descurca ea! Si s-au dus! A doua zi, sotzii, nervosi, discuta : Sotul prietenei – ce-or fi facut, frate, aseara? A mea a ajuns acasa fara chiloti! Sotul Cruelei – inca-i bine, la tine! A mea avea o panglica in fund pe care scria “Vesnica recunostinta, familia Popescu!”.

2009 August 12 4:46 pm
esop(avansat om liber) permalink

E, vezi c-ai avansat asta-i nou,da prost.

2009 August 12 4:47 pm
cruela de vila permalink

@gavrilache : poate agnes ar fi putut sa comenteze ceva! sau sotul ei! :mrgreen: care a fost si al meu! :oops:
altfel sunt o femeie fara sot, asha ca pot am orice fel de pamblika-n fund sau oriunde altundeva! :oops:
daca kiar te rontzaie grija!

2009 August 12 4:47 pm
cruela de vila permalink

@esop : e vechi ,taicale, vechi rau! :cry: :cry: :cry:

2009 August 12 4:48 pm
Delia permalink

gavrilache, era vorba de bancuri din secolu asta

2009 August 12 4:48 pm
cruela de vila permalink

@esoape, ne-mpacam sau nu ne-mpacam? :?:
sa shtiu ce fac cu gehatza! :!:

2009 August 12 4:48 pm
esop(avansat om liber) permalink

@ gero : pune-i sare! Ce dracu,poante,poante da nu cu chestii de genu asta.Sunt sensibilos la plozi. :twisted:

2009 August 12 4:49 pm
GAVRILACHE permalink

Fata cruda, da’ cine-i nedo asta, frate?

2009 August 12 4:51 pm
GAVRILACHE permalink

Maine vin cu bancuri noi, pregatiti-va, am vreo 650 de bucati, unu si unu!
PS : Imi cer scuze pentru lipsa de politetze! Cu toata dragostea!

2009 August 12 4:52 pm
cruela de vila permalink

@gavrilache : asa o lipsa da incultura da mult n-am mai vazut ! :idea:
@gutza : fa-i tu un desen cu grafitti ca cine-i nedo! :mrgreen:

2009 August 12 4:53 pm
cruela de vila permalink

@gavrilache, sa-tzi iei si bodyguardu cu tine , ca nedo mushka rau! :mrgreen:
turbeaza cadn vede bancuri! mai ales turme de bancuri! :mrgreen:

2009 August 12 4:54 pm

@cruela: daca tot ai zis ca ma iubesti, sa sti ca ti`am facut un avatar. nu ti`am spus pana acum pentru ca n`am gasit o bula de text :mrgreen:

2009 August 12 4:54 pm

gavrilache, mai spune unu’

2009 August 12 4:55 pm
cruela de vila permalink

@ocatviene: :oops:

2009 August 12 4:55 pm
cruela de vila permalink

@nedo : nu fi nesatul! tzi-a zis omu ca vine miine! :mrgreen:

2009 August 12 4:56 pm
Delia permalink

octavian, ai nevoie de dioptrii mai serioase. “doru dascalu” ca nume e mult mai lung decit “delia”. sa nu mai zic ca eu am avatar, doru n-are. daca nu mai distingi nici culorile, nu te mai urca in masina. adica urca-te, da in autobuz.

2009 August 12 4:59 pm
vasile permalink

ati jucat la supercazinoul Libertatea? http://www.republicaoltenia.ro/articole.php?sectiune=1&rubrica=1&id=275

2009 August 12 4:59 pm
Otto permalink

cruela ajuta-ma sa inteleg:
“Un loc special, pe care nu pot să-l divulg, la rugămintea celor de acolo. E vorba de un loc unde sunt găzduiţi şi îngrijiţi copii între 14 şi 20 de ani, infectaţi cu HIV”
de ce nu poate fi divulgat si ce poate fi conspirativ in a ajuta copii bolnavi de sida???

2009 August 12 5:00 pm
esop(avansat om liber) permalink

Octaviane (mi-am terminat-o pe bloody),mai bine vii tu cu bodygarzi.Sunt gelos foc (si pulbere).
@nedo: esti bolnav? Ce-ti veni nene?
@ cdv : eu iiil stiiiiu pe nedoooo (de pe alte bloguri).E oricum consecvent.

2009 August 12 5:01 pm
GAVRILACHE permalink

Aha! Nedo, multzumesc pentru incurajari! Ele fac bine unui debutant, ii dau incredere, ii stabilesc obiectivele si prioritatzile. Mai ales cand cruzoasa asta de fata ma bagase la idei!
Dinspre partea bancului, iarta-ma, azi nu mai scriu ca am promis!

2009 August 12 5:04 pm
cruela de vila permalink

@otto : in Romania, bolnavii de sida sunt considerati paria!( exista si exceptii dar infricosator de putine! au fost parinti care au vrut sa-si mute copii de la scoala pt ca in clasa respectiva existau nefericiti bolnavi de sida); ca atare sunt persoane/institutii care prefera un anume gen de discretie( respectiv evita publicitatea de genul celei care poate fi facuta pe un blog; uita-te de exemplu la reactziile de mai sus: sunt de toate felurile! ce te faci insa daca unul care nu are reactie pa blog , vine si-ti da foc la casa ,doar pt ca a putut accesa dresa de pe net si se intimpla ca el sa nu suporte bolnavii de o anume boala?; cand zic publicitate , ma refer la informatii facute publice)

2009 August 12 5:04 pm

vasile, tu eşti vasile vasile, sau alt vasile?

2009 August 12 5:05 pm
cruela de vila permalink

@esop : omu asta mi-a facut si gravatr inainte de ai lav iiu, tu n-ai dat nici o amarat de mary! bloody mary! sau vreun peste ceva! :roll: e drept mia-i promis hainutza! :oops:

2009 August 12 5:05 pm
esop(avansat om liber) permalink

I sit to think I think nothing !

2009 August 12 5:06 pm
Otto permalink

delia, eu ti-am mai spus ca voau va place capitalismu numai la cinema nu si cind vi s eintimpla voua.
seful tau nu poate folosi banii firmei in scopuri caritativ crestinesti. el poate folosi banii firmei numai pentru firma. o firma nu e o persoana crestina ci o organiatied efacut bani, asta e singura ei ratiune. o firma nu e un credincios crestin, o firma nu are nimic de-a face cu moralitatea, o firma are o singura ratiune de existenta e o structura care face bani si atit.
seful tau e un bun sef de firma petru ca actioneza cu banii firmei in folosul firmei (implicit al angaitilor), iar tu nu esti un angajat bun pentru ca vrei ca o firma, recte cea la care lucrezi sa fie altceva decit ceea ce ea prin definitie este.
una e una si alta e alta, lucrurile nu sint cum iti plac tie sa fie ci cum sint ele.

2009 August 12 5:06 pm
magdutza permalink

hello, am trecut si eu pe aici sa va salut, ca in seara asta plec spre Grecia, sper sa am vreme frumoasa. :razz:

2009 August 12 5:07 pm

Am destule si acum, Delia, fara ochelari mai mult ghicesc cuvintele pe laptop. La avatar nu m`am uitat, e drept. Am vazut ca e ceva cu D. De fapt nu Doru cred ca m`a facut sa vad aiurea, ci Dascalu. De aici si neintelegerea. Ar fi absurd sa`ti caut pricina.

2009 August 12 5:08 pm
cruela de vila permalink

@magdutza : vant bun din pupa si dixtractzie cat cuprinde!

2009 August 12 5:10 pm
cruela de vila permalink

@otto: in Romania, o firma poate face si acte de caritate cu banii ei; in anumite conditii;te scutesc de detalii aici; daca le vrei putem continua intr-un privat;inclusiv despre implicatziile folosirii banilor pt astfel de scopuri, asupra bunului mers al firmei si al bunastarii angajatilor;

2009 August 12 5:10 pm
matrixbrain permalink

@8aviane, mama:
Ordonenta de uraganta, tu nu vezi unde ne alunecaram. Lasam plopii pentru postul urmator, nu de alta, dar Cruella are si n-are dreptate … (Sa vezi potoape, dar las’ pi mini, dar dati difuzoarele la maxi!)
Noapte. Miros de cozonac. Pom de craciun. Monanenbaumi pe la mai toate televedeniile, ca crestini suntem. Ceata. Frig. Ger. Gero (nici o aluzie, plizzz :mrgreen: ), stai calm. Telefon. Pe ecran. Print screen. Dimineata sun. Stransesem 2(doi) saci cu hainute si jucarii. Exact pentru aceasta ocazie si exact pentru acest scop. Racoarea de -15*C m-a indrumat spre Primaria celui mai iubit care este. Nu la noi. Ce nu la voi? Sunati la … Pai, zic … actiunea de pe sticla va zicea mamal si tatal caritatii. Ati abandonat copiii sau ati fost decazuti peste noapte. V-am spus, nu la noi. Vedeti ca la Piata Unirii s-au montat niste corturi, acolo intrebati. Zic: un telefon ceva, o persoana de contact, un orar, o ceva …? Nu avem telefoane la corturi. (Mi-am muscat limba sa nu intreb de cai!) … Bine, zic intr-un final. Impulsurile din telefon au mai lasat loc pentru inca unul. Hai la Unirea, ca e ontopic! La Unirea, am parcat langa … Am facut cercul de 2 ori. Nici o vanzatoare nu vazuse nici un cort. De cal n-am mai intrebat. Plecat cu sacii la Spialul Colentina, colt cu Dr. Grozovici. Cel mai mare specialist vanzator de ziare avea o toneta. Cu living, bucatarie si dormitor pe hol. La ora 7:30 abia prididea sa numere/aseze ziarele. Nu era singur. Om gospodar, avea sotie. Inevitabil si copil. Locuiau toti trei la toneta. Munceau 24/24, cum ar veni. Workalchoolici, ce mai. Nu exclud si varianta figurata, iarna totusi e prieten doar vazuta prin geam. I-am spus de saci. N-a fost nevoie de multe scuze, era obisnuit. I-a acceptat fara nici o rezerva. A completat: daca nu vor fi toate bune pentru al meu (hainele & copilul, gen), am eu cui sa i le dau.
Cruella, iarta-ma. L-am crezut pe cuvant. Stiu, credulitate. Trebuie si ea sa traiasca. Dar am sigur convingerea ca Giginu i-a dat nici o faramita.
Ma ia groaza ca iar vor aparea corturi la Unirea prin noiembrie. Si iar se deschid campanii. Pacatul mare e ca Gigi nu mai e la Colentina. L-au “demolat”. In locul lui a aparut o rodipetoneta SHTAS (e licenta prozaica, nu stiu a carei-carui firma/trust de presa este), cert e ca Gigi a disparut. Cui mai dau eu sacii in Decembrie?
Dar in august?

2009 August 12 5:10 pm
Otto permalink

cruela
e tragic ce-mi spui. cum adica exista oamenii care ar vrea sa-i omare pe bolnavii de sida? ce fel de oameni sit aia si carui curent de gindire sau organizatie apartin? ce a facut pina acum biserica de orice orientare din romania pentru a face romanul tolerant la bolnavi sida, ca ce a facut pina acum pentru intoleranta in diverse domenii am vazut?

2009 August 12 5:11 pm
cruela de vila permalink

@otto : in plus , exista la nivel international ,in randul corporatiilor, zilele astea, o mare miscare care se cheama ” responsabilitate sociala” vrei sa-l dezvolatm si p-asta?

2009 August 12 5:12 pm
Otto permalink

cruela
de acord cu privat. da un semn. id-ul de mess ti-l da delia.

2009 August 12 5:12 pm
magdutza permalink

@cruela: multumesc. daca gasesc net pe insula aia mai intru pe aici si din Grecia:)

2009 August 12 5:13 pm
cruela de vila permalink

@otto, in cazul asta concret , imi spune LIA, ca au fost vanatzi de ziaristii avizi de senzational; acel senzational cladit pe suferinta;inclusiv cu poze puse pe prima pagina!

2009 August 12 5:13 pm
Otto permalink

cruela
e asa cum spui in ce priveste calitatea firmelor si implicarea lor sociala, nu easa ca ele o fac fara reclama in scop propriu cum avea delia pretentia. in definitiv si bisericaisi face reclama prin caritate pentru ca isi face public numele in acte de caritate.

2009 August 12 5:13 pm
cruela de vila permalink

@magduta : itzi tzinem pumnii!

2009 August 12 5:15 pm
cruela de vila permalink

@ooto; n-am adresa deliei si nu stiu daca s-o mai iau pe simoan de secretara;poti insa sa-mi scrii la mimiavera@yahoo.com

2009 August 12 5:16 pm
Delia permalink

otto, mie mi-a displacut ideea. suna asa cinic. va dau banii astia, cumparati la copii, da sa aduceti si televiziunile sa se vada ca dam. sa fie el profesionist in management, ca aia e treaba lui. evident ca nu intotdeauna e cum iti place. si da, eu dau ochii cu capitalismul numai la televizor. imi place actorul. in ce-a mai jucat?
carol distribuie produse de curăţat la firma familiei? adica ii paseaza mopu si ajaxu la nevasta? sau l-a pus la curatenie ca a pierdut banii? tz, tz. blackjackul asta. si parea serios.
octavian, am glumit.

2009 August 12 5:18 pm
magdutza permalink

@cruela: in ce sens imi tineti pumnii? :smile:

2009 August 12 5:18 pm
Otto permalink

cruela
o s-o fac cu placere, o sa fie asa pe seara pentru ca acum trebuie sa plec, crestinu de mine tre s-o plimbe pe budista de nevasta-mea. la ceas de seara o sa primesti o veste :smile:

2009 August 12 5:20 pm
cruela de vila permalink

@otto : sa pastram dimensiunile! inclusiv ale bunului simt!sunt firme mari care nu abuzeaza de astfel de publicitate si sunt persoane, fie ele fizice sau juridice care pt o donatie de 2 lei , au grija sa afle tot universul ce mare binefacator s-a nascut!

2009 August 12 5:21 pm
Otto permalink

delia
eu am inteles exact punctul tau de vedere totusi lumea e asa cum e. si chestia cu firma e win-win, caritatea se poate face si cei nevoiasi au partede ea si firma are reclama, iata o afacere bunain care au cistigat toti si nu a pierdut nimeni.

2009 August 12 5:22 pm
cruela de vila permalink

@magdutza : sa gaseshti net bre! daca asa itzi doreshti! :mrgreen:
sau nu! :mrgreen:
daca asa vrei! :mrgreen:

2009 August 12 5:23 pm
Delia permalink

matrixa, tu n-ai in zona un popa de-ala care vine sa dea cu busuiocul dupa anul nou? eu de obicei cu el vorbesc.

2009 August 12 5:23 pm
Otto permalink

cruela
sa-mi arati si mie o firma mare caritabila si morala si o maninc. inseamna ca tu n-ai inteles ce e ala concern sau firma. traiti in vise. chiar trebuie sa plec, te contactez.

2009 August 12 5:25 pm
cruela de vila permalink

ps : LIA avrut sa intre singura cu lamuriri, dar pt ca simona boleste si ea n-a mai postat niciodata p-acilea, commenturile ei s-au oprit in spam!
dar or sa iasa ele!

2009 August 12 5:27 pm
cruela de vila permalink

@otto : io n-am zis nimic de firma mare si morala!n-ash asocia aceste doo notziuni! :mrgreen:

2009 August 12 5:31 pm
Delia permalink

otto, ia vezi tu la ce ciurliburli srl lucrez eu. nu firma trebuie sa fie morala. oamenii pot fi. firma e cu bani, cu bugete cu profit, cu de-astea. si da, traim in vise si asta ne ocupa tot timpul.

2009 August 12 5:32 pm
matrixbrain permalink

@M_ Gdut_:
Ia si laptoapa cu tine, ca grecii au facut cadou “uaiarles la olinclusiv”.

Καλό ταξίδι, θα σας περιμένουν!!
Club A :mrgreen:

2009 August 12 5:32 pm
Delia permalink

si be, ce-are simona?

2009 August 12 5:36 pm
cruela de vila permalink

@matrixe : tine minte doo cuvinte : biserica Udricani!

2009 August 12 5:42 pm
esop(avansat om liber) permalink

A devenit ca un drog blogu asta si nu-mi plac drogurile…eee .Si eu fac fapte caritabile (dau mancare la maidanezi sau tzoale la plozi -numai sa nu fie tiagani-),da nu spun.Imi lipsea tv unde se musca astia de popou intre ei.Am fos pe linku tau cruela si am dat de blogu roz de cazarma.Numa asta nu se gandise ceausica sa faca cazarme roz.(CDV la 5.20 pm ai fost corecta (da ti-a trecut)).Pa mine, in ‘88 m-au facut “Tragator de elita” (in traducere sniper).Daca ti se ordona, singurul gand era sa-i pui “crucea” (luneta Zeiss85) cat mai in frunte.Toti gandeam la fel, si puneam pariuri pa bere ca o faceam la “Tinta Piept”-700 m).La 1000 m,intai moare si-apoi aude c-a murit.
Mi-as dori acum un PSLM 85 si vreo sase incarcatoare (au numai 5 gloante).M-as pune pa Unirea si as face “curat in Palatu “Parlamentului”.Obs.Cred ca nu ar ajunge sase,mai bine zece?) :mrgreen:

2009 August 12 5:43 pm
Delia permalink

magdutza, nu mai fi mofturoasa. iti tinem pumnii, da? zi mersi. uite, eu ti-i tin sa ai vreme buna.

2009 August 12 5:48 pm
magdutza permalink

@Delia: mersi :)

2009 August 12 5:49 pm

In Grecia tot timpul e vreme buna :smile:

2009 August 12 5:51 pm
magdutza permalink

matrix:iau si laptopul cu mine, normal :)

2009 August 12 6:02 pm
Delia permalink

magdutza, uita-l acasa. iti facem un rezumat cind te intorci.

2009 August 12 6:25 pm
cruela de vila permalink

@esoape : geniala asta cu “intai moare si-apoi aude c-a murit!” :twisted:

2009 August 12 6:43 pm
neamtu tiganu permalink

Simona, ai dat cu mucii-n fasole sa amesteci poantele lu bleen cu oameni darnici.

O cunosc bine pe Lia, e una din iubitele mele si un om minunat..

2009 August 12 6:52 pm
matrixbrain permalink

@Cru:
Retinut, traitz’!

2009 August 12 6:57 pm

M-am trezit să beau o bere. Hai noroc!

2009 August 12 7:35 pm
matrixbrain permalink

@Simona:
Din ciclul “Daca doriti sa (va) revedeti” si daca vei intalni clienti aaritmetici, sa nu razi ca-i pierzi. Mai bine o tai in patru :mrgreen:

“Cand munceam la o pizzerie am observat un barbat care a comandat o pizza mica la pachet. Parea sa fie singur si bucatarul l-a intrebat daca doreste sa taie piza in 4 sau in 6 felii. A stat si s-a gandit un pic inainte sa raspunda: “Lasa in 4 felii, nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii”.

2009 August 12 7:40 pm
matrixbrain permalink

@Cristi:
Bea berea direct din cutie, sa nu-ti faca rau la pahar(e) :razz:

2009 August 12 8:00 pm
matrixbrain permalink

http://www.descopera.ro/dnews/4743853-ploaia-de-meteori-vizibila-in-aceasta-noapte-in-romania

@Cruella:
Da-mi noaptea trecuta inapoi :mrgreen:

2009 August 12 8:05 pm
cruela de vila permalink

@matrix ; oricum din bucuresti nu vezi mare lucru ca e poluarea groasa! :mrgreen:

2009 August 12 8:19 pm
cruela de vila permalink

@matrix : nu plinge, ia d-aci!
http://www.astro-urseanu.ro/perseide2005.html

2009 August 12 8:54 pm
madison , jimmy permalink

@ magdutza > dacă vrei să ajungi cu laptopu’ înapoi , ocoleşte românii de la marea Egee :idea: Numai pe la Meteore plouă , în rest să te bronzezi uniform !! Vacanţă plăcută ! Oricum şi la anu’ tot Greece ve-i visa , te asigur… :razz:

2009 August 12 8:54 pm
aurelian permalink

@ Delia: CSR nu are legatura cu donatiile firmelor catre copii orfani si/sau batrani etc. decat tangential si intr-o insignifianta masura. Are dreptate Otto

CSR a la Romania are legatura cu donatii, acte de caritate etc. pentru ca patronii/managementul romanesc nu prea inteleg ei cum e cu CSR si de ce trebuie sa-si incarce bugetul anual cu caruta aia de bani ce trebuie investiti in CSR…

2009 August 12 8:59 pm
aurelian permalink

aaaaa ma scuzati… commentul de mai sus era pentru cruela nu pentru delia…. cred ca-mi trebuie niste ochelari si mie :sad:

2009 August 12 9:10 pm
geronimus permalink

delia, distractie placuta in Grecia!

2009 August 12 9:10 pm
geronimus permalink

scuze, delia, am vrut sa spun “magdutza”

2009 August 12 9:15 pm
aurelian permalink

gero: :razz:

2009 August 12 9:22 pm
geronimus permalink

scuze, magdutza, n-am vrut sa spun delia

2009 August 12 10:23 pm
matrixbrain permalink

@Gero:
Aurelian, Magdutza pleaca in Grecia, spune-i Deliei sa-mi transmita adresarile gresite ale lui Gero.

2009 August 12 10:26 pm
matrixbrain permalink

Deja seful Deliei i-a facut nota de concediu. Gero, scoate bani de avion, ca la cat stie sa gateasca tzatziki face furori pe la terase.

2009 August 12 10:30 pm

Îmi permit să dau încă o dată comentariul care a stat în spam şi cu siguranţă nu a fost citit de unii cârtitori.

În primul rând, încă o dată vă mulţumesc, atât Cruellei pentru buna intenţie, cât şi ţie Simona, că aţi spus despre oamenidarnici, chit că locul de publicare e puţin mai neconvenţional. Pentru restul comentatorilor: stimabililor, sunteţi geniali! Pe bune, am şi râs la unele comentarii. Eu sunt genul Animal Planet, am o problemă cu Protv-ul, dar na, pentru o cauză bună fac o excepţie :)
Pentru informarea generală: credeţi-mă pe cuvânt, am şi simţul umorului f dezvoltat, şi delicateţea tăbăcită de mesajele cel puţin dubioase, dacă nu imbecile primite vizavi de campania mea în timp. Da, am ales să NU le duc unor ong-uri care nu ştiu cum să se mai plângă pe la tv, dar nu fac nimic concret. Am ales să fiu eu însămi ONG-ul, să caut locurile unde e nevoie, să aflu concret ce nevoi sunt, să dau de veste şi să adun de la oameni şi să le duc eu cu mânuţa mea celor care aa nevoie. As simple as that! Copiii ăştia există, că vrem, că nu vrem, nu sunt nişte câini agresivi pentru care să-ţi trebuiască sânge rece. Îţi trebuie sânge cald, tocmai asta e ideea. Au nevoie şi de haine, şi de mâncare, şi de cărţi, şi de dulciuri, şi de tampoane, scutece, şampon, săpun, pastă de dinţi. Şi pentru că s-au adunat ceva bani, ei, bine, le-am şi cumpărat! Şi le-am şi dus în unele locuri. Şi mi s-a spus simplu şi firesc “mulţumesc, avem nevoie”. Nu se face pelerinaj în sensul din cărţi, ci o vizită, o plimbare, copiii vor să se joace şi au o energie incredibilă care le poate aduce bucurii acriţilor de adulţi. Nu stau cu mâna întinsă să ne facă pe noi să ne simţim generoşi.
Pt cei care se cred Toma necredinciosul, “dovezile” sunt pe site.
Acu şi 2 întrebări: aveţi vreodată impulsul de a nu lua la mişto chiar orice subiect din lume? Vă puneţi vreodată frână “frate, mai bine nu zic nimic, dacă tot nu ajut cu ceva”?
Toate bune!

2009 August 12 10:31 pm
geronimus permalink

@matrix: n-am vrut, delia, imi cer scuze! sper sa faci rost de bani de bilet din vanzarea de tzatsiki.

2009 August 12 10:33 pm
cruela de vila permalink

@nedo: apropos e polemicile e azi :

:oops:
Proverb canibal:
‘In orice om exista o parte buna’

2009 August 12 10:37 pm
geronimus permalink

cruela, fals! “toti oamenii sunt buni” era originalul.

2009 August 12 10:40 pm
geronimus permalink

erata: nedo, fals! “toti oamenii sunt buni” era originalul.

2009 August 12 10:55 pm

@matrixbrain, uite aici.

http://www.youtube.com/watch?v=rH-NTr4cc04&feature=related

2009 August 12 11:05 pm
neamtu tiganu permalink

Lia, Lia ciocirlia, te pup!

2009 August 12 11:13 pm
matrixbrain permalink

@LiaLia:
Statul la spam e prima onoare care se face primului sosit, nu trebuie sa te sperii. Mai ales ca era insotit de link. Parerea mea. Fac aprecierea asta pe neve, fara macar sa am acceptul cuiva dintre moderatori (Chiar! Cati or fi?). E foarte personala aproape :mrgreen:
In privinta ONG-urilor, dar nu in contrapartida cu problema ta cu PROTV-ul, ci asa, nah!, ca am exemple vii, am si eu ceva cu ele. Pot sa dau exemple si umplu pagina mintenas.
Dar pentru ca exista exceptii oriunde, exista si in mintea mea. Pentru ca parintele tuturor copiilor fara familie, unii cu suferinte grave (nu reiau cazuistica, o stie si Vienna si Parisul), statul roman se face ca ploua cand e vorba de proprii copii. Sau daca nu se face ca ploua, scoate niste umeri lati si-i ridica nonsalant spunand: 10 zile CFP. M-a intrebat tata in ce tara am mai auzit sa intre fortat in concediu doctorul lui de familie; sau notarul de la primarie; sau seful de post. Mi-a dat termen. Tu stii?
Cu asta ai inteles ca e singurul domeniu in care credibilitatea ONG-ului a fost demonstrata, ca si discretia si sarguinta cu care-si duce la indeplinire obiectivele-i laudabile. E aprecierea pe care o fac fara nici o rezerva. Nu vorbesc de cazuri particulare, exceptiile au si ele exceptiile lor, nu?
Cat despre Toma, el doar se face, te asigur. Si cu toata linistea care s-a lasat acilea, ca la Biserica, in Joia Mare, cand treceam pe sub masa, tot asa o sa continue postarile cu colt de argint, ca deh! … misteti suntem, recunoastem :mrgreen:
Acum cu toata seriozitatea (numai sa nu zica Nedo iar cu canibalii!) actiunile tale si a celor ca tine au darul sa duca un mesaj, dincolo de haine, sapun, etc. Mesajul e ca adultii acri stiu sa inteleaga suferintele unor copilarii amare si incearca sa le aduca dramul de dulce al sentimentului uman. Unii, precizez.
De noi, numai de bine! Poti sa ne pui in varf de pusca, dar mistocari nu recunostem ca suntem. Doar cu simtul umorului f. putin dezvoltat, uneori —–>0

2009 August 12 11:21 pm
cruela de vila permalink

@matrix : ai lav iu!

2009 August 12 11:29 pm
matrixbrain permalink

@Cru:
Fugi domnule, ca e veche :mrgreen:

2009 August 12 11:32 pm

Neamţule, te aşteptam cu un răspuns la mine “acasă” :)

Matrixbrain, mi-am dat seama de treaba cu spam-ul, era firesc, dar de-aia am revenit, să nu se piardă ce chiar vroiam să spun. Deşi nu am comentat până acum aici, o citesc des pe Simona, mă amuză f tare comentariile voastre, de fiecare dată. De data asta, nu ştiu, poate sunt eu puţin obosită şi mai sensibilă pt că mi-e tare drag ce fac, dar n-am înţeles aberaţiile sinistre din unele comentarii. Şi cu riscul de a părea patetică, deşi sunt aprigă muiere, aspră dar severă de obicei, azi aţi reuşit unii dintre voi să mă faceţi să plâng. Aiurea, un sentiment de neputinţă, în ideea că dacă oameni cu ceva creier, umor, sunt capabili să scoată comentariile astea, ce dracu să mai aştept de la stat, puliticieni, biserică, bla bla? Apropo, tocmai în ideea asta am început să fac ce fac, că am obosit să aştept de la ăştia ceva şi am decis să văd ce pot face eu cu mânuţele mele şi maşinuţa mea. Ştii ce au copiii şi tinerii ăştia de care brrr, îţi trebuie “sânge rece” să-i vezi? O decenţă şi o demnitate pe care nu o au mulţi intelectuali cu salarii bune şi acces la net :)

2009 August 12 11:32 pm
matrixbrain permalink

@Simona:
Schimba topicul, palizzzzz
Nu ca nu-mi place tensiunea :oops: , dar orisicat :razz:

2009 August 12 11:34 pm

punctual, eu unde am greşit?

2009 August 12 11:38 pm
cruela de vila permalink

@nedormitul: tu sa greseti? eu credeam ca esti si…”negreshitul” :!: :mrgreen:

2009 August 12 11:43 pm
geronimus permalink

lialia, eu, unul, am spus ca nu vad sensul pentru care sa merg la o astfel de “descindere” in conditiile in care exista asistenti sociali, DAR cruela mi-a explicat ca sunt la pamant serviciile sociale de acest tip la noi.

2009 August 12 11:49 pm
agneswood permalink

buei, terminaţ odată !
care vrea , merge, care nu vrea, nu merge şi gata.
ce atâta discurs…

2009 August 12 11:51 pm
cruela de vila permalink

@agnes : unde te-ai pitit frate, ca de cand te caut! credeam ca tzi-ai loat lumea-n cap!

2009 August 12 11:52 pm
matrixbrain permalink

Offff, LieLie:
Cat as vrea sa te conseiez, dar n-ai sa vrei tu.

Primo:- esti prea apriga; :mrgreen:
Secundo:-mila crestina, iubirea aproapelui, sentimente umanitare, etc. toate aceste relicve sunt pe cale de disparitie. La nivel decent le mai cultiva doar insularii si oamenii rationali, dar cu ceva in portofel. Am siguranta ca ai primit ca donatii si lucruri care au luat calea cosului, exact de la milostivii saraci. Copiilor in discutie in nici un caz nu le putem trimite obiecte insalubre sau nefolositoare.
Tertio:-Scopul final, pana la urma e sa actionam sa nu mai apara alte generatii de asemenea copii-problema. Pentru binele lor in primul rand si pentru al societatii in al doilea. Iar cei care au ajuns in aceasta situatie, sa le facem viata cat mai normala.Pretul a fost mic la inceput. Doar ca odata cu inflatia s-a marit.
Pe 20 mai 2000 era de ras. Vindeam IMGB-ul si ne scoteam. Asa-i Romanul, ii vine mintea pe urma :mrgreen:
Cica in Norvegia e multa grija pentru educatia copiilor. Sau Finlanda? Oricum se cam confunda, astia beau votca in loc de apa plata.
Acu’ nu ne-mpiedicam noi de salariile mari ale unor tablagii, mergem cu “masinuta si pe mana ta”. Dar e important sa afle si statul ce facem. Macar prin instiintari discrete la Directiile judetene. Sau chiar la ministerul de resport. Minimisterul de raport. Intelegi tu :razz:

P.S. Daca ai zambit, inseamna ca ai inteles. Daca nu, exact la fel :idea:

2009 August 12 11:53 pm
agneswood permalink

sailăns, pliz.

2009 August 12 11:57 pm

Geronimus, la una din locaţii, la casa soarelui, am ajuns tocmai pt că le-am cunoscut pe cele două fete asistent social care lucrează acolo cu copii cu handicap. Sunt bugetare, au 1000 lei salariu, dar iubesc ceea ce fac şi nu renunţă, deşi le lipsesc multe. Cât or mai putea şi ele. Nu doar statul şi biserica sunt praf la capitolul ăsta, dar şi ideea de sponsorizări lipseşte cu desăvârşire, deşi sunt atâtea firme private care şi-ar deduce din impozite dacă ar dona :) De tinerii cu HIV (nu sida, hiv) chiar de-aia nu am spus unde sunt, pentru că pe unul dintre ei, ducându-se spre ARAS unde e voluntar, l-a recunoscut un imbecil în metrou pentru că îl fotografiase un ziarist plin de zel şi îl pusese pe prima pagină. Şi uite aşa l-au dat pe băiat afară din metrou că e sidos. Eu am ieşit azi cu copiii ăştia la un cico şi o îngheţată. Sunt geniali :)
Ceea ce fac eu acum, afară e ceva obişnuit. Ăia ştiu ce înseamnă voluntariat, donat, terapie prin joc, gesturi de oameni pur şi simplu. Prin ceea ce fac nu sunt nici mai sfântă, nici nu fumez mai puţin, nici nu înjur mai puţin la volan şi o să îmi tot fac în continuare tatuaje ca să mă întrebe lumea “da’ ce-o să faci când te aşezi la casa ta?” şi să-şi facă cruci scuipate în sân că sunt o arătare periculoasă :D Da’ îţi spun un secret, e genial ce lucruri se mişcă prin sufleţelul meu scîrbit de băselu, trafic, nesimţire, manelişti, suv-uri conduse agresiv :) Şi cu asta basta, hai să ne întoarcem la lucruri mai amuzante, că în loc să ne supărăm, mai bine-un cîntec vesel să cântăm! :) )

2009 August 12 11:57 pm

Eu n-am înțeles despre ce electroșocuri e vorba. Cred că e de la bere.

2009 August 12 11:59 pm
cruela de vila permalink

@ghe : roag-o pa tanti jeni sa te lase sa te joci un pic la plita electrica! :mrgreen:

2009 August 13 12:03 am
agneswood permalink

cruela,
dont panic
o săţ scriu .

2009 August 13 12:05 am
cruela de vila permalink

@agnes : gata !m-am calmat!

2009 August 13 12:05 am
cruela de vila permalink

@agnes : gata !m-am calmat!

2009 August 13 12:08 am
agneswood permalink

:razz:

2009 August 13 12:16 am

Geronimus, m-ai spart la nas :) )) Uite aşa îmi plac mie bărbaţii, să ştie cum să mă împace :) )

2009 August 13 12:18 am
geronimus permalink

:mrgreen:

2009 August 13 12:19 am

totuşi, eu cu ce am greşit?

2009 August 13 12:22 am
matrixbrain permalink

@Gero:
http://stiritrasnite.blogspot.com/2009/07/paradoxul-gemenilor-care-au-spart-un.html
Sigur ai fost tu?
Si mie de ce nu?

2009 August 13 12:23 am
matrixbrain permalink

@Nedo:
Ma impaci? :mrgreen:

2009 August 13 12:24 am
cruela de vila permalink

@nedo : cine a zis bre ceva de tine?
n-auzi ca toti oamenii sunt buni?

2009 August 13 12:31 am
matrixbrain permalink

@…..
http://www.psychologies.ro/Anchete/Cunoaste-te/Nu-fugi-de-lacrimi.html?a=5259/520993&p=2
Urmareste-te, nu e banc!
Poate afli chiar unde esti, chiar daca va fi un soc

2009 August 13 12:56 am
esop(avansat om liber) permalink

buna dimineata ! V-ati trezit sau nu v-ati culcat ?

2009 August 13 1:11 am
esop(avansat om liber) permalink

@ matrix :
aiurea,copiii si barbatii pot plange fara probleme, da femeile se manjesc pa fata cu smacul da la ochi si se fac ca dracu

2009 August 13 3:22 am
Marinake permalink

@Esop – numele matale e oximoronic ca fabulistul era mai dotat ca dvs. Remarca e jenananta – mai umbla si dumneata prin pravalii de smacuri sau intreaba-le pe femei ce mascarale exista acum ca nu se mai intind.

In ceea ce-l priveste pe autoarea articolului semnalat de stimabilul Geronimus te apuca groaza – auzi sa bocesti doua ore pe saptamana in adolescenta. Fata aia nu stiu daca plange la comanda da cred ca nu filtreaza prin creier ce traduce. Deh = daca Maical nu mai e de actualitate – umplutura e jenanta

Eu eram adolescenta pe vremea lui Pingelica si n-am plans 2 ore pe saptamana cu toate ca erau motive.
Daca mi-ar fi spus unii pe la inceputul anilor 80 :
- Hai nu vrei sa fii bocitoare la inmormantarea lu’ Nea Ala si a Sinistrei? ca daca vrei ii impuscam acum. As fi facut parte din statistici cu multa placere.

“In adolescenta fetele plang doua ore si 13 minute pe saptamana, iar in jurul varstei de 20 de ani plang 2 ore si 24 de minute, pentru ca sufera din dragoste sau se uita la un film siropos.”
De unde deducem – suferinta in dragoste si filme siropoase = 11 minute de plans pe saptamana

Care-i urmatorul studiu ?
Cat timp din viata petrec barbatii masturbandu-se ?

2009 August 13 3:56 am
esop(avansat om liber) permalink

He,he :10%

2009 August 13 4:00 am
esop(avansat om liber) permalink

ok.imi plac cuvintele elevate (a trebuit sa caut in dex).Pe de alta parte, ce-i cu tine la ora aia( ca acum e asta)

2009 August 13 4:23 am
Marinake permalink

@Esop
9:22 PM la mine

2009 August 13 4:24 am
Marinake permalink

M-am tampit – e ora 21 si 25 de minute

2009 August 13 7:57 am
cruela de vila permalink

@esoape, ma lasi sa-ti zic dea-cum incolo oximoron? :oops:

2009 August 14 2:12 pm
madison , jimmy permalink

:razz: 245 !!!

Leave A Comment

Note: You can use basic XHTML in your comments. Your email address will never be published.

Subscribe to this comment feed via RSS