Skip to content

Suntem gata să protestăm, da’ să fie supermișto

2009 November 19 at 1:33 pm

by Simona Tache

Acum două zile, scriam că ar trebui să reîncepem să le dăm semne politicienilor că nu suntem morți. Că existăm, suntem sătui până peste cap de bătaia de joc la care asistăm de 20 de ani încoace și foarte nervoși pe rezultatele ei concrete: o țară care mai are un pic și trebuie dusă la reanimare. La semne concrete, la acțiune, la ieșiri în stradă mă refeream eu.

Ieri dimineață, Ionuț Oprea îmi propunea un flashmob de protest împotriva grevei de la metrou. Să mergem la Universitate, să ne rupem cartelele în liniște, să le adunăm apoi, ca să nu facem mizerie, și să plecăm acasă. Cinci minute trebuia să dureze totul. Doar cinci minute, în liniște și fără mizerie, pentru că nu aveam timp să obținem autorizație și nu puteam amenda un abuz printr-un alt abuz. Am primit propunerea lui cu reticență. Mi se părea că exista un risc foarte mare ca protestul să capete conotații politice, greva însăși fiind una politică. Mai erau și doar câteva zile până la alegeri și n-aveam chef ca cineva să-și tragă spuză electorală pe turta lui, pe baza gestului simbolic al unor oameni care voiau să-și exprime public dezacordul față de un abuz. Aș fi vrut ceva mai bine organizat și mai “di granda”, așa. O Piața Universității, o palmă usturătoare pe obrazul tuturor politicienilor. Până la urmă, Ionuț m-a convins, cu argumente pe care le puteți citi și aici.

Am fost acolo și am rupt cartele. O mână de oameni. Și nu, nici o clipă nu am fost convinși nici unul dintre noi că o să dea Rădoi sau Vanghelie sau altcineva pe spate din cauza gestului nostru. Și nici că el va schimba ceva concret. Am crezut doar că trebuia să facem ceva care să arate că bucureșteanul poate mai mult decât să se indigneze de la el din fotoliu, din fața computerului. Că poate și vrea. Că poate și vrea să-și dezlipească fundul de fotoliu și să și-l deplaseze până într-un loc anume, în scopul de a-și exprima un dezacord. Că poate și vrea să facă asta, conștient de faptul că nu va primi nimic concret în schimb. Nici mici, nici cârnați, nici bere, nici vreo scuză din partea lui Rădoi, nici încetarea grevei. Că poate și vrea să facă asta, cu convingerea că de undeva trebuie început. A fost, dacă vreți, un exercițiu de dezmorțire. Un fel de “Ia uite, frate, putem să ne ridicăm și să ne deplasăm pân-acolo. Nu ne e lene, nu ne e lehamite. Ne intereseză și ne pasă. Și, culmea, nici nu doare”. Din păcate, am fost foarte puțini ăia cărora nu ne-a fost lene. Ionuț e foarte optimist. El crede că data viitoare ar putea fi și mai bine. Eu sunt dezamăgită.

Când am scris textul în care îndemnam la acțiune, foarte mulți oameni au fost entuziasmați de ideea de a nu mai sta cu mâinile-n sân. Am crezut în entuziasmul lor. I-am crezut gata să treacă la acțiune. M-am înșelat, era tot entuziasm de canapea. O să mi se zică că n-a fost bun momentul, că n-a fost bun conceptul, că trebuia mai nu știu cum, mai în nu știu ce fel, că trebuia roz cu picățele, că e discutabil, că e așa și pe dincolo, că să vezi că parcă ideea ailaltă ar fi fost mai bună și mai eficientă, că blablablabla. OK, păi atunci să așteptăm să ne organizeze cineva (oricine altcineva, în afară de noi înșine, desigur) un protest mișto. Să fie anunțat din timp, să nu pice în ziua în care avem programare la coafor, să vină Vali Sterian și U2 să ne cânte, să servim și noi un mic, o șampanie, ceva, să fie cald afară, da’ nu prea cald, să nu plouă, să fie dotat locul cu scrumiere, să nu vină și maneliști, să nu fie gălăgie, ca să nu ne doară capul, sau să fie, dar nu prea multă, și să nu dureze mai mult de juma’ de oră ca să nu ne epuizăm. Și, neapărat, dar neapărat, să ni se garanteze că, a doua zi după protest, România se va schimba. Să ne trezim a doua zi cu spitale mișto, cu un sistem de învățământ beton, cu drumuri și autostrăzi, fără corupție și cu un nivel de trai mai bun. Dacă nu ni se oferă și nu ni se garantează toate astea, nu venim, să fie clar. Doar n-o să ieșim în stradă așa, degeaba, de tâmpiți.

Related posts:

283 Responses Post a comment
  1. November 19, 2009 13:50:12

    eh, o prima dezamagire dintre multele ce vor urma. urmeaza donatiile, la care vei primi retweet

  2. Delilah permalink
    November 19, 2009 13:50:35

    Buenos dias….Ce proteste? Ce flashmoburi? Imaginatie bolnava, nu tine, decat daca se da zahar, faina, ulei si orez gratis…Suntem atat de amortiti in indolenta noastra incat, poate doar un val din ala impresionant, ca in filmu’ ala 2012 ne-ar mai trezi la realitate, si atunci prea tarziu. Daca ar mai fi o revolutie…ar fi una pe twitter sau pe facebook. O zi placuta va doresc…si inca imi spun rugaciunea… La alegerile astea poate iese raul cel mai mic! Amin!

  3. November 19, 2009 13:51:42

    eu cred că tu vrei de fapt să protestezi pe undeva prin elveția…

  4. November 19, 2009 13:55:40

    :) grav… as fi venit dar nu locuies in zone mitice ca si Bucurestiu, si nu aveti “incapatanarea” din fruncea tarii a timisoreniloc incat sa puteti urnii pe cineva. Sunteti doar partea decorativa a canapelei. Si din pacate reprezentatii care ar trebui sa va organizeze sunt partea decorativa a fotolilor parlamentare. Zicea un amic acum cateva zile ca terti fosti colegi ai lui au intrat in PDL si pana la 28 de ani cati are dansul nu au reusit sa faca ceva in viata. Daca vrem ca si in Romanica sa se schimbe ceva trebuie sa intram in asa zisele partide politice, cred ca doar asa putem rezolva amiabil acest lucru. O sa ziceti ca si noi vom devenii pierde vara si elemente decorative pentru fotolile respective si eu am aceasi impresie…:|

  5. gero permalink
    November 19, 2009 13:56:07

    Sa “ne taiem venele” in fata parlamentului lasand sa ni se scurga ketchup din palme si apoi sa cantam the ketchup song!

  6. November 19, 2009 13:57:05

    @ Paul: OK. cine intra primul? tu, nu?

  7. November 19, 2009 13:58:57

    Simona, nu dezarma.
    Asta si vor, sa incercam o data, sa nu ne iasa si sa plecam toti plouati si dezumflati acasa. In cazul asta, incapatanarea trebuie sa fie cel mai mare atu al nostru.
    Si da, lucrurile trebuie organizate bine, din timp si trebuie tinute in frau – pentru ca asta e un alt lucru pe care se asteapta sa-l facem: sa pierdem controlul asupra lucrurilor pe care le incepem, sa se dilueze sau sa isi piarda scopul.
    Noi ne luptam de vreo 3 ani cu Primarul si Arhitectul Sef din localitate. Le-au incercat pe toate cu noi: sa ne inflitreze, sa se cumpere cu favoruri personale, se ne acuze de calomnie, sa ne persecute, sa ne imprastie, sa ne pedepseasca (de exemplu, neasfaltand strazile pe care locuiesc ‘capii’ asociatiei). De mintit si amanat, nu mai vorbesc. Nu numai ca nu am renuntat, dar ne-am inmultit si suntem mai porniti ca niciodata.

  8. anca permalink
    November 19, 2009 14:00:55

    Da, Simona, ai dreptate! Ma recunosc printre protestarii de cafenea sau de mess pentru ca nu am mai reusit sa ajung aseara! Ma simt prost!
    Si pentru ceilalti blazati: va inteleg lehamitea (o traiesc la fel de intens) dar nu vreti sa renuntam la resemnarea mult prea trambitatului nostru stramos din Miorita? Stiu, NU se va intampla nimic! Nimic nu-i scoate pe politicieni din ale lor! Nimic, nimic!
    Dar TREBUIE sa facem ceva oricat de mic! Fie si numai pentru constiinta noastra.

  9. November 19, 2009 14:01:01

    as intra Simona… dar mie frica sa nu ma transform si eu intr-o simpla decoratie… vorba vine daca esti cu noi bine daca nu taci… trebuie sa fie o actiune foarte colectiva si in plus nu vreu sa ajung la varsta amicului sa nu realizez nimic cu viata mea si sa ma bat cu morile de vant. Actiunile de protest sunt inutile si oricum as sugera sa aveti armata cu voi ca de nu …:( vin minerii… cum au mai facut-o :(

  10. Sandman permalink
    November 19, 2009 14:02:14

    A nu se uita ca actiunea a fost reflectata in 2 ziare destul de vizibile (Capital si Libertatea), in plus au fost destui trecatori care au vazut ca oamenii se pot aduna si pentru altceva in afara de lucruri oferite moka sau adusi cu japca sa strige ura sau huoo, dupa caz.

  11. November 19, 2009 14:06:04

    @ Paul: atunci, te rog eu, nu mai propune solutii

  12. November 19, 2009 14:07:21

    scuze nu era o propunere, … era cauza problemelor…

  13. November 19, 2009 14:10:50

    Un protest impotriva altor oameni ? Care au si ei dreptul de a protesta pana la proba contrarie (decizia judecatoreasca) ? Chiar daca nu au cauza cea mai corecta din lume. Cu ce schimba asta societatea ? Conform postului tau de ieri impotriva Metrorexului trebuia facuta reclamatie la OPC, nu ? Chiar daca nu sunt privati. Mi se pare absurd un razboi oameni contra oameni … privati contra bugetari … raspunderea ar trebui sa fie a celor ce conduc, a directorului Metrorex, a sefului de sindicat Metrorex, a ministrului, a sistemului. Desi sistemul in acest caz a functionat, caci greva a fost declarata ilegala.

    Cat despre flashmob, eu unul n-am auzit decat azi, la zoso despre el.

  14. November 19, 2009 14:16:07

    Sau nu la zoso, nu mai stiu unde. Ideea e ca n-am vazut update-ul de la postul anterior, pentru ca abuzez de Reader.

  15. November 19, 2009 14:21:33

    simona, ştii ce îmi doresc eu în momentul ăsta? să stăm la o masă cu cîte un pahar în faţă, să sporăvăim un pic, să ne uităm aiurea sau unii la alţii vreme de un ceas, două, trei, nu ştiu cît, pînă ne plictisim, şi să vorbim nimicuri pînă tăcem. apoi să tăcem. să tăcem iar. să tăcem pînă sar scîntei, ştii? pînă ne vine să ne ridicăm dracului de pe scaun să plecăm. am mai făcut şi cu alţii exerciţiul ăsta şi rezultatul a fost paradoxal, ne-am înţeles foarte bine.
    nu este nici o ironie în ce spun acum, chiar îmi doresc chestia asta foarte tare.

  16. November 19, 2009 14:23:41

    Cel mai aproape de modul meu de a judeca lucrurile a fost Neamtzu Tziganu (pe care-l salut daca o citi :) )! In Romania este foarte putin probabil sa se mai schimbe lucrurile. Stii de ce au fost atat de putini? Pt ca sunt foarte putini cei care gandesc ca tine! Sunt foarte putini oameni cu bun simt si responsabilitate! Simplul fapt ca te-ai gandit ca dupa ce rupeti hartiile sa le puneti in punga arata ca esti dintr-un alt aluat decat majoritatea (poa’ sa ma’njure toata tara… dar majoritatea este sub un nivel acceptabil de civilizatie)!
    E trist ca dupa 20 de ani Romania este condusa de niste cete de talhari care se mai schimba intre ei odata la 4 ani, se balacaresc in public iar dupa ce pleaca presa se bat pe umar si-si lauda “realizarile”! Este si mai trist ca multa lume si mai ales multa lume tanara percepe acest circ ca pe o competitie sportiva fiind gata sa-si dea viata pt “idolul” lor, idol care dupa ce s-a folosit de ei, ii uita a doua zi dupa vot!
    Consider ca ramanand in Romania nu faceti decat sa va condamnati copiii sa treaca prin ceea ce treceti si voi (imi cer scuze pt aceste cuvinte, stiu ca sunt grave, accept consecintele (sper doar la injuraturi) dar este opinia mea)! Romania nu se va schimba prea curand… nu are in ce!

    Poate ar fi mai bine sa nu-mi postezi mesajul! :sad:

  17. November 19, 2009 14:33:18

    sint sigura ca data viitoare or sa se stringa mai multi..ce pana mea ati aparut in poze, doar…nu,pe bune, chiar or sa vina mai multi..e greu inceputul dar dupa aia lumea se urneste

  18. November 19, 2009 14:33:35

    da de ce e dezamagire? daca nu venea nimeni era dezamagire

  19. November 19, 2009 14:41:13

    Tanti Simona,
    Ok, te-am suparat cu entuziasmul canapelist. Eu imi cer scuze, in nume personal… Chiar imi pare rau. Nu conteaza motivele ptr care nu am rupt cartele cu mana de oameni, ramane ca nu am facut-o!
    Dar vreau si eu a doua sansa, ca sunt inca tanar si poate oi prinde si eu ziua in care sa demonstrez ca vreau cu adevarat sa schimb ceva. Poa’ sa fie si fara U2. Deci, ce mai organizam, unde ne mai chemi? Hai insista un pic, mai pastreaza si tu o felie de speranta ca aia de ne dam in canapele avem totusi ceva in noi, dar iese mai greu. Vrei? Eu astept cat se poate de cuminte si serios.

  20. November 19, 2009 14:42:39

    azi 30, maine 50, poimaine 100……..deci simona, nu, nu e dezamagire

  21. November 19, 2009 14:46:56

    @ zefir: pai din capul locului nu-i ok sa astepti sa organizeze altii. de ce nu organizezi tu ceva? :smile:
    @ nedo: ai dreptate, ai zis frumos

  22. parafaragaramus permalink
    November 19, 2009 14:53:01

    Eu continui sa cred ca o revolutie eficienta nu se poate intampla decat in interior, si constant, in fiecare zi.
    Politicul ar trebui sa rezolve problemele noastre comune, si pentru asta avem arma votului, pe care trebuie s-o folosim. Mai avem si Justitia, care, in teorie cel putin, ar trebui sa rezolve niste lucruri. Reforma in Justitie a inceput, si trebuie continuata, indiferent de cine e la putere.
    Celelalte manifestari pot fi lesne deturnate si folosite in alt scop decat cel original.

  23. Ana permalink
    November 19, 2009 14:58:06

    Poate ar trebui o metoda de protest adecvata pentru canapelisti. Cand iesim pe strada afisam pe geamul masinii (pentru aia care nu circula altfel) sau pe piept, scris cu litere mari pe un carton (metoda n-am nici mama, n-am nici tata, da’ si mie-un leu) cuvantul magic GREVA. Ca pana la urma si toata lumea iese din casa macar o data…. Acu e drept, tre’ sa faci rost de-o bucata de carton…

  24. November 19, 2009 15:04:30

    Touche! din nou… Dar nu disper, incerc sa argumentez: William Wallace nu era chiar un caca-maca cand s-a apucat el de rascoale. Eu deocamdata SUNT un caca-maca. Cu plecaciunea si respectul datorate oricarui Autor de Jurnal Roz, dar nu crezi ca trebuie sa iti asumi cumva numarul mare de vizitatori unici pe care ii ai? Nu te cert, ma jur pe rosu! Dar trebuie sa folosesti capitalul asta cumva… E nevoie de trendsetteri, de leaderi… Tu ai facut deja un pas catre o functie de-asta: lumea te citeste, canapelistii guralivi macar asculta ce ai de spus. Tu, Ciuclaru, Vidia, VoxPublica, Mihaiu, Catavencii si care or mai fi prin rapoartele de trafic, puteti sa faceti ceva. La naiba, Fiti Capitanii Nostri!!!

  25. gabriel permalink
    November 19, 2009 15:19:01

    in imaginatia mea (bolnava, plecat fiind din tara de 20 de ani dar cu vizite aproape lunare), daca ne-ar consilia niste destepti de juristi am reusi poate sa aflam cum naiba se poate da peste cap functionarea sistemului la momente cruciale; sa nu se poata vota de exemplu pentru ca o mina de oameni se misca precum melcii sau mai stiu eu ce gesturi neincadrabile juridic dar care sa faca imposibil procesul electoral de exemplu pina cind se rediscuta legea electorala cu prezenta reala a societatii civile…iar pentru parlamentari, un set de actiuni per persoana, sa aiba mereu cite o suta de oameni pe cap, care sa ii streseze in mersul pe strada sau dupa ce se dau jos din masina, sa aiba fiecare parte de minirevolutia lui pe cap patrat de parlamentar

    si asta zilnic si pe luni de zile, vor fi ei protejati in casa aia enorma, dar pe strada tot trebuie sa iasa, de ce sa nu le facem viata un iad politicos?

    de ce sa nu stam la cozi imaginare in sediile tuturor institutiilor care isi bat joc de noi, doar asa, ca sa depunem niste cereri/plingeri imaginare?

    dar multi, multi si organizati, o nebunie controlata cu backup din partea celor care stiu legile…

    nu simbolic, ci pur si simplu citeva mii de oameni care sa accepte sa isi dea din timpul lor pentru blocat prin nemiscare si gesturi aiurea functionarea tuturor sistemelor cretine care ne inconjoara

    blocaj, politete, cunoastere a detaliilor juridice, nu stiu, poate mai aveti si voi alte idei cu mai multa eficienta in real…

  26. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 15:24:06

    spovedanie:
    io sunt un pic ruda cu badmf-ul : nu cred in chestia asta ( si fac putine lucruri in care nu cred; viata e prea scurta)
    adica sa vin io , sa-mi rup cartela mea da metrou , luata cu banisorii mei muncitzi , ca sa pot dupa aia sa-mi iau alta , cu altzi banishori….
    hmmmmm…nu-mi suna bine….(sunt capricorn)
    apoi , cred ca ar fi un pic ipocrit din partea mea, deoarece …nu am cartela!circul cu autoturismul personal si chiar in prima zi de greva am ajuns la servici mai bine decat in alte zile ca era plin de politzai pa strada, care pazeau ” centrul intersectiei”…
    asa ca…nu mi se pare ca e cauza mea….
    sa vin sa fac figuratzie?
    sa vin ca ” e mishto”?
    sau sa pot scrie in jurnalul meu secret ca ” am participat prima oara in viata mea la un flash mob; nu conteaza ca era doar din curiozitate”
    cred ca suntem plini de chestii pe care le-am facut la viata noastra de fatzada….
    ash vrea ( in blazarea mea) sa partici[p la ceva ce ar aduce o schimbare, dar vorba lu sor’mea agnes, cred ca mai degraba pot promova schimbarea facand bine ceea ce fac ( acasa, la job , in familie, in timpul liber, etc) decat participand la o manifestatzie in care nu cred
    nothing personal , no ofense!

  27. November 19, 2009 15:24:48

    @ zefir: supertare argument. pai io zic sa-i cerem chiar lui base sa fie capitanul nostru, mai ales ca e in centrul atentiei acuma. sau lu’ andreea marin. tu stii cati o citesc pe andreea marin?
    @ gabriel: misto, organizeaza cozile alea, promit ca vin.

  28. November 19, 2009 15:25:30

    ia-ţi bicicletă

  29. November 19, 2009 15:26:17

    eu nu am pronunţat “băse”. vă rog să consemnaţi!

  30. gero permalink
    November 19, 2009 15:27:34

    si eu sunt satul de revolutii, revolte, greve si alte porcarele. puterea economica creste in timp, iar acum, nu uitati: e criza financiara – nu din cauza lui Basescu!

  31. November 19, 2009 15:28:58

    @ cruela: e ok ce zici. dar doar daca la postul anterior nu te-ai ambalat si n-ai zis “daa, sa facem, sa dregem, sa-i spargem”. din cate te cunosc, nu cred c-ai zis, deci nici nu ma mai obosesc sa verific. io am o pb cu aia care-au zis “daaaaa! yes! yes! sa facem, sa dregem”, care s-au ambalat, s-au entuziasmat si, dupa aia, au stat tot cu curul pe scaun. :smile:

  32. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 15:29:28

    @gabriele , bine ca mi-ai amintit!
    exista neste oameni care chiar se preocupa de ceva schimbare in plan juridic in Romania;
    asa ca , daca tot esti o muza buna, am sa fac si eu o fapta buna azi :
    din ciclul : datzi din mana in mana :
    :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

  33. gabriel permalink
    November 19, 2009 15:29:30

    le-as organiza sau macar as incerca, dar ar trebui ca cineva (de preferinta din interior) sa ne explice in amanunt care le sint punctele slabe si ce anume ar trebui facut ca sa turnam nisip in mecanismele astea functionaresti

    si mai mult, trebuie sa stim ce vrem foarte exact indiferent de situatie sau domeniu si sa propunem solutii pertinente

    de asta mi se pare ca ne trebuie juristi buni…

  34. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 15:29:45

    Dear partners and friends,

    The Rule of Law Program South East Europe of the Konrad-Adenauer-Stiftung announces the launching of the first edition of its Leadership Program for Romanian Junior Jurists „Leaders for Justice 2010 – Lideri Pentru Justiţie 2010”. The program aims at training 20 committed and upright young jurists to support them in becoming leaders in their field and promote integrity and the reform of the justice system among their peers. The program addresses law students in their last year of university studies, masters and PhD students, as well as young legal professionals in the first two years of practice.

    The application process for the participants of the leadership program starts today, and we invite all interested young jurists to send their CV, letter of motivation and short essay on the topic „My First 90 days as Romanian Minister of Justice” by November 20, 2009 to leadership@kas.ro.

    For more information on the application procedure, curricula of the training sessions and agenda please consult the attached document or visit our website at http://www.kas.de/leadership.

    Please circulate this mail to anybody whom you think might be interested in the program.

  35. gero permalink
    November 19, 2009 15:29:52

    si de nu va convine, puteti pleca pentru o vreme sa lucrati in UE, va chemam noi cand se termina criza si incepe viata civilizata.

  36. November 19, 2009 15:30:22

    Bai nu se intelege omu’ cu tine!!! Bine, promit ca ma gandesc la ceva, ca pana ne argumentam noi…

  37. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 15:32:43

    @simona : daca tziu bine minte, io am tacut!
    sa ma ambalez n-avea rost , ca doar ma cunosc de nishte anishori de cand convietzuiesc io cu mine
    sa-mi spun parerea, care era alta decat a ta , n-avea rost, ca nu cashtiga nimeni nimic… deocamdata , parerile e la liber in tara asta….chiar daca nu e ele facute publice…
    nici nu te-am aprobat , nici nu te-am dezaprobat….numa nu m-am regasit in actziunea cu pricina
    si ca mine or mai fi fost
    d-aia am postat abia acum… ca veni vorba… altfel…taceam in continuare! ;-)

  38. November 19, 2009 15:34:24

    si cu aia care zic “da, dar ocupa-te tu, ca noi venim sigur”. toata viata am luat in mana mea proiecte, am facut, mi-am luat responsabilitati, n-am dormit nopti ca sa-mi iasa bine treaba, am cautat solutii, m-am gandit, mi-am stors creierii, le-am propus, le-am sustinut, m-am apucat sa le implementez etc. adica exact ce zicea agnes ca tre’ facut. pb e ca chiar daca faci asta, tot degeaba e, fiindca pe cap de om care face chestii sunt zeci de d-aia care se fofileaza elegant. :grin: a doua pb e ca, pardon de expresie, ***le si le iau tot aia care fac. :grin: :grin:

  39. gabriel permalink
    November 19, 2009 15:35:11

    cruela, mi s-a povestit ca as fi doar mare transmitator de mesagii, e o nebunie in legi ca in viata, ma gindeam ca poate pe net din mii de capete va fi iesind si vreo sugestie cu adevarat eficienta in meandrele concretului romanesc…

  40. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 15:37:14

    @simona : un mare om zicea :
    ai reusit , continua ! n-ai reusit , continua!

  41. gero permalink
    November 19, 2009 15:37:27

    da, ocupati-va voi, promit c-am sa vin si eu sa asist de pe margine cu o tigara si-o cafea. ca la spectacol.

  42. November 19, 2009 15:44:45

    zefir, există o diferenţă între a-ţi asuma răspunderea pentru mobilizarea unor oameni şi a fructifica numărul mare de utilizatori. ştiu, băsescu a lansat prostia asta cu căpitanul, dar eu mă dezic de ea. nu îmi caut lideri şi căpitani. ei se schimbă ca oameni. eu mă regăsesc în setul meu de valori (o să rîzi, deşi în fond sînt aceleaşi, ele vor îmbătrîni o dată cu mine şi, poate, nu vor mai arăta tot atît de frumos). azi ele pot fi reprezentate de x, mîine de y, indivizii se schimbă. dar încerc să îmi asum tot ceea ce spun şi ceea ce fac (sau nu fac) şi încerc să prevăd efectele. iată, nici simona nu este un căpitan pentru mine. prietenă, da, căpitan nu! din poziţia asta îmi permit să îi spun că greşeşte, atunci cînd consider că greşeşte şi să fiu alături de ea atunci cînd consider că are dreptate. sau să tac, atunci cînd consider că e mai bine să tac.

  43. November 19, 2009 15:51:25

    sunt de acord cu nedo, referitor la capitani si alea-alea si la asumarea a ce faci si ce nu faci. nu-mi place asta cu “daaaa, uraaa, sa facem, da sa se ocupe altul” si nici altele pe care le-am mentionat mai sus.

  44. November 19, 2009 15:55:37

    Bere am primit. Chiar şi pizza!!! Ai uitat de stripteuze? Deci, n-a fost pe de-a moaca. Şi eu nici măcar n-am apucat să rup vreo cartelă, ceva. Deci, de cîte ori mai aveţi de gînd să protestaţi pentru o viaţă mai curată şi mai uscată, nu uitaţi că la finalul revoluţiunii vă aşteaptă berea (sau vin, sau tărie – după preferinţe), mîncarea şi fetele la bară.
    Da, vreau să facem! Să protestăm, să luptăm, să alea alea. Dar să fie cu bere la final. Cer mult?

    Notă. Deci, chiar dacă revoluţiunea şi bîtele s-ar putea să fie simbolice, berea e pe bune!!!

  45. November 19, 2009 15:56:00

    A fost supermişto.

  46. Lixuca permalink
    November 19, 2009 15:57:35

    Simona,ai uitat sa iei in calcul si faptul ca multi din aceia care iti citesc blogul nu sunt din Bucuresti.La fel ca si Cruelei mi se pare ca v-a luat valul revoltei si al protestului.Realitatea virtuala e ultrapotenta.Si de ce nu ar fi daca e atat de simplu sa stai cu curul pe scaun si sa apesi pe taste!

  47. gero permalink
    November 19, 2009 15:59:02

    deci cum s-ar numi chestia asta, miting de avertisment?!

  48. November 19, 2009 15:59:40

    a, da, cruela, uite pentru asta ai putea sa te oftici. ca s-a baut bere la final. eu am ajuns de-abia la sfarsit de tot, ca aveam programata o treaba importanta cu fetele, da’ au beut si s-au simtit bine numitii (de-acilea de pe blog) floricel, sol, aurelian, pescarusul si delia (alta decat delia de la Cluj, cu care negresit vom bea bere la cluj). daca am uitat pe cineva sa fiu corectata.
    cruela, vreau sa aud ca te oftici. sau sa citesc, ma rog. :grin: :grin:

  49. November 19, 2009 16:00:35

    @ Lixuca: e ultrapotenta pe naiba. pai, ce, poti sa bei bere in realitatea virtuala?

  50. Lixuca permalink
    November 19, 2009 16:04:43

    Simona, toti au _oaie in suspensor cand scriu,asta am vrut sa spun.Cat despre bere,se poate varsa pe tastatura si se duce dracului si virtualul,na.Hai noroc!

  51. November 19, 2009 16:05:47

    @cruela: acel mare om se numea Fridjof Nansen, acel explorator norvegian care naviga cu nava “Fram”. Cum care “Fram”? Fram ursul polar, evident.

  52. Sandman permalink
    November 19, 2009 16:05:53

    mi-ai luat-o inainte…da Doamne sa se insele cu intoarcerea la normalitate :razz:

  53. November 19, 2009 16:11:37

    Serios vorbind, Simona are dreptate.
    Problema e că majoritatea protestelor nu sînt decît lamentări generaliste. “Vai tu, fată, ce naşpa e în societatea noastră, tu! Ne-am săturat, damn it! Enough is enough!” Ideea cu metroul a fost bună, numai că a greşit ţinta. Au protestat împotriva cui? Nu s eştie, s-a ales o chestie cuminţel-neutră, adică hai în pana mea să ne rupem cartelele sau să ne dăm palme, ca nu cumva să supărăm pe cineva, hai să facem o chestie supersoftcorporatistă, care să nu deranjeze pe nimeni şi să treacă neobservată. Nu cartelele erau de vină pentru ceea ce s-a întîmplat la metrou, ci sindicatul de la Metrorex. Mărirea salariilor angajaţilor de la metrou e o aberaţie (li s-a mai mărit salariul cu 25%, în octombrie 2008), e o presiune pusă de nişte mafioţi întreţinuţi pe un întreg oraş. Sub atenta oblăduire a PSD. Nu poţi protesta şi rămîne neimplicat şi neutru. Viaţa e complexă şi are o groază de aspecte, nu poţi ieşi în stradă şi să protestezi fără să intri în mijlocul evenimentelor. Nu te poţi revolta rămînînd în turnul de fildeş.

  54. November 19, 2009 16:14:41

    Simona
    In primul rand, daca tu te adresezi celor care sunt satui de bataia de joc care are loc de 20 de ani incoace, pe mine m-ai pierdut. Asta inseamna ca in restul celor 65 de ani, lucrurile sunt sau au fost ok, daca nu trebuie sa protestam impotriva lor. In viziunea mea, criza sistemica si morala a poporului roman a inceput acum 65 de ani si continua la fel, deci de ce sa atacam doar ultimii 20? Comunismul, bratele sale aflate in extensie, cu muguri si rasaduri plantate din timp, pentru a inrosii viitorul, este principala cauza. Deci, asupra ei sunt dispus sa particip la orice actiune. Mai mult, ca sa nu se teama nimeni ca o sa va infiltreze si o sa va corupa liderii, ma ofer chiar sa ma ocup de organizare. Pe mine e mai greu sa ma infiltreze, fie si datorita faptului ca e foarte greu sa ma gaseasca cineva. Si mie imi e greu uneori, cand parchez mai departe de casa, sa gasesc locul in care locuiesc. Plus ca schimb destul de frecvent statul.

  55. November 19, 2009 16:17:31

    @nedo & simona: nu ne intelegem. Eu nu am spus “Fa tu Simono mama, asuma-ti tu, noi venim sa te incurajam cand e totu gata”. Nici vorba. Nici ca vezi Doamne, Simona, sau oricare altul cu vizibilitate, are un sistem de valori care trebuie adoptat, ca vai! altfel nu merge. Ci ca de aici poate sa vina lead-ul, thread-ul… Tu Simona vii cu o idee si incercam sa ne mobilizam si sa facem. Ceva de genul: “Canapelisti din tot Bucurestiu’, va bagati la o coada cu petitii aberante la Parlament?” Si ne mobilizam. Ceream o a doua sansa. Decat o a doua sansa.
    Nu va promit nimic, dar voi incerca sa vin cu ceva, o sa fac o propunere, sa organizez ceva… Ca m-am si enervat! :smile:

  56. November 19, 2009 16:18:29

    @Floricel: 1. ti-am zis de ce a fost supersoft, pentru ca nu era timp pentru obtinerea unei autorizatii de protest. 2. evident ca nu cartelele erau de vina si nici casierita de la metrou care cere salariu mai mare, pentru ca a fost manipulata;
    3. ti-am zis ca ceea ce a contat cel mai mult pentru mine, atunci cand mi-am depasit rezervele vizavi de flashmobul asta, rezerve care coincid in mare parte cu ce spui tu, a fost ideea de “hai sa ne ridicam dracu’ odata fundul de pe scaune, altfel nu ni-l mai ridicam niciodata”.

  57. November 19, 2009 16:20:29

    @ Zefir: hai, ma, te enervezi tocmai cand mi-au trecut mie nervii? :grin:
    @ Andrei: ai dreptate. JOs Ceausescu!
    @ cruela: nu vii, fata, odata, sa te oftici ca ai ratat berea? :mrgreen:

  58. gero permalink
    November 19, 2009 16:21:15

    bucurestenisme…

  59. November 19, 2009 16:23:22

    @Simona
    Da, e un început. Şi aici ai dreptate. Ok, data viitoare ne batem cu scutierii.

  60. Sol permalink
    November 19, 2009 16:24:47

    @Simona ai uitat sa mentionezi cea mai distractiva parte a protestului, aia in care m-am imbatat, am facut scandal si l-am batut pe Floricel.

  61. November 19, 2009 16:25:20

    @Sol: aia o anuntati voi pe facebook, nu ma bag :mrgreen:

  62. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:26:22

    @sol : pai da! la proteste , ma chematzi , la bere , nu! :cry: :cry: :cry:
    ce crezi ca io nu puteam sa-l bat pa floricel?

  63. November 19, 2009 16:26:46

    @Simona

    Facebook-ul e fumat. Războiul între sexe se mută pe simonatache.ro.

  64. November 19, 2009 16:26:47

    @ Floricel: nu zice de doua ori, io sunt curajoasa la d-astea, am un curaj vecin cu inconstienta, n-o sa ma sperii

  65. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:28:21

    @ghe : te inseli : era frigiderul FRAM!
    intreab-o si pa tanti jeni! :mrgreen:

  66. November 19, 2009 16:29:11

    @ cruela: a fost spontana berea, fata. da’ uite, promit ca foarte, foarte curand, organizez o cioaca, ceva, pentru aia din bucuresti. pb e ca suntem destul de multi. are cineva o casa mare, cu curte, eventual, sa ne invitam la el, la un gratar? la mine e exclus, incap 3 oameni in sufragerie, ar trebui sa ne intalnim in fata blocului.

  67. November 19, 2009 16:29:48

    @ FLORICEL: sa anuntati din timp, sa organizam ca lumea, ca sa fac si io trafic :mrgreen:

  68. Sol permalink
    November 19, 2009 16:29:55

    @cru mergem la bere si pe urma te duc io la Floricel si protestam in fata blocului pana ies toti vecinii, presedintele, administratora si comisia de cenzori

  69. November 19, 2009 16:31:06

    Vrei să te baţi cu scutierii? Ok, eu cu Nic şi ceilalţi ne ducem să ocupăm locuri la bere iar tu cu @Sol şi restul fetelor vă duceţi şi vă luptaţi cu dubele de poliţie, scutierii şi tunurile de apă. Numai să ne spuneţi înainte ce vreţi să beţi, ca să vă comandăm şi vouă. Distracţie plăcuţă!

  70. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:31:54

    @simona : am venit! daca e ordin , ma oftic, ce sa fac?
    ca tocmai fusei un pic plecata sa beau shi io o bere…nu stiam ca am perdut-o p-aia d-aseara!
    da daca pun mana pa pescarushu , ii zmulg penele, nu ma mai multumesc doar sa-i abuzeze contu’ shi decontu’! :mrgreen:
    atunci sa-l vezi cum piuie!piu-piu!

  71. November 19, 2009 16:32:22

    @Sol

    O pun pe nebuna de la trei pe tine dacă te prind că strigi Jos Floricel în faţa blocului!

  72. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:33:26

    @floricica : nu ne trimite sa ne batem cu scutierii , ca de obicei asta se face …” cu piepturile goale” :mrgreen: !
    s-ar putea sa le si sa ne placa! :mrgreen:

  73. November 19, 2009 16:33:48

    Simona
    Nu. Si la revolutie s-a incurajat scadarea lozincii, jos Ceausescu si nu jos comunismul. Maini nevazute stergeau constant acest apel de pe cladiri si de oriunde apareau. S-au facut eforturi cumplite pentru a nu se incrimina sistemul, ci doar nebunul care il reprezenta, fiind asfel acceptabila ideea inlocuirii lui cu Iliescu. Cam de aici trebuie sa inceapa analiza cauzelor. Sa nu inteleaga cineva ca ma pronunt ferm si impotriva micilor si berii. Nu, vreau insa ca ea sa fie Corona si micii sa nu fie prea arsi.

  74. November 19, 2009 16:33:56

    @ cruela: pescarusu e nevinovat, berea nu fusese planificata, omu’ a venit sa rupa cartela si s-a ales si cu bere. da’ nu mai bine lasi tu blazarea aia si te apuci sa organizezi o intalnire a gastii din bucuresti? :mrgreen: adica, asta macar merita, nu? :mrgreen:

  75. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:34:25

    @sol : bere it is! numa sa zici din vreme!
    @simona : s-a notat! daca n-avem cashi cu curtzi , avem preteni cu carciumi! :mrgreen:

  76. November 19, 2009 16:35:02

    Moaaaa! Mi-am adus aminte de Blazzaj. Ce vremuri….

  77. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:35:13

    @simona : la organizat beri , oricand! :oops: si daca sunt destule, sa vezi dup-aia proteste! :mrgreen:

  78. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:35:48

    @simona : pescarushu p-a cui cartela a rupt-o? ca in rahova nu e metrou? :roll:

  79. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:36:06

    @pescarushule : a cui cartela ai rupt-o bre?

  80. November 19, 2009 16:37:21

    Pescăruşul şi-a rupt cartela de pontaj în instituţie.

  81. November 19, 2009 16:38:41

    @ cruela & all: propun eu acuma data. vinerea ailalta, pe 27 nov? :mrgreen:

  82. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:39:15

    @floricel : esti sigur?
    a rezolvat doo chestii dintr-o lovilutzie , in cazu asta: a pontat la flash mob , shi nu mai trebuie sa ponteze la munca! :mrgreen:
    io crez ca a rupt cartela de masa de la cantina studentzilor! :twisted:

  83. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:40:04

    @simona : 27 e bine ! ca am vrut sa ma duc la un curs si nu m-au primit! au zis sa vin in decembrie!asa ca trebuie sa beau de durere! :mrgreen:

  84. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:41:08

    @simona : din cate shtii tu , ” all” cate persoane ar putea sa-nsemne? :roll:
    ca ordin de marime ( sau se zice de marire? :mrgreen: , ca va fi dupa alegeri! :mrgreen: ):
    20? 50? 100?

  85. November 19, 2009 16:41:19

    @ cruela: acuma, ca am agreat noi doo data, te ocupi de organizare? :mrgreen:

  86. November 19, 2009 16:42:22

    pai sa aflam chiar acuma, aici:
    deci cine vine pe 27 nov, vineri, la o bere organizata de doamna cruela de vila?
    io vin. cu sotul.

  87. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:42:39

    @simona: nu vezi ca deja ma ocup? :oops:
    @floricel : vine shi facebook? :oops:

  88. November 19, 2009 16:43:49

    asa, cruelo. te ador cand nu esti blazata :mrgreen:

  89. Sandman permalink
    November 19, 2009 16:44:07

    daca i se face dor soacra-mii de neamuri as avea o sansa… :!: :???:

  90. Delia permalink
    November 19, 2009 16:45:04

    simona, pai era vorba de cafea, fata, nu de bere… stii ca nu-ti face bine… tu hai la cluj si dau ce vrei.
    mai, eu personal protestez tot timpul. in general imi cunosc si imi apar drepturile. daca semnez un contract de servicii stau si-i enervez pe aia pina ii citesc clauzele de baza, nu dau ca proasta cu pixu si pe urma zic ca n-am stiut.
    lui ala de la upc i-am zis “asculta ma, nu ma intereseaza ca n-ai preluat tu personal apelurile anterioare, eu vorbesc cu o firma cu care am incheiat un abonament, nu cu angajatul x. m-am saturat sa vorbesc cu robotul vostru idiot. urmatorul telefon pe care il dau e la opc.” a stat cu mine 10 minute la telefon, da mi-a rezolvat problema. din bucuresti.
    problema e cu mentalitatea rominilor. cu “lasa ca merge si asa”, cu “sunt altii/destui acolo, nu ma mai deranjez si eu” si asa mai departe. e cam greu sa capacitezi de unul singur niste legume.

  91. November 19, 2009 16:45:20

    @ sandman: tu de unde esti? din constanta?

  92. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:46:32

    @sandmane, o bere la dalboka nu putem sa organizam?

  93. November 19, 2009 16:46:57

    Simona
    Vinerea ailalta aici la mine este Thanksgiving Day, un fel de zi a recunostintei americanilor pentru bunastarea pe care Dumnezeu a oferit-o in timpul anului. Ocazie cu care fiecare multumeste taind sau cumparand de la alimentara un curcan. Asa ca renuntam la mici, pentru moment. Nu si la bere. Particip si eu.

  94. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:47:16

    @simona , sa shtii ca mai am un pic de blaare, ashea…pe fund! :mrgreen:
    ps : nici io nu beau bere! :mrgreen:

  95. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:48:13

    @nedo : sa nu uit sa-tzi spun ! e tare aia cu tacerea! ;-) printre altele e si una din definitziile compatibilitatzii in iubire: sa poti sa taci impreuna cu cineva si sa-tzi fie bine tacand! :mrgreen:

  96. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:48:38

    blaare= blazare
    :oops:

  97. Sandman permalink
    November 19, 2009 16:49:52

    @Simona
    Mda..republica Mazare..io am de luat si viza de iesire :P
    @Cruela
    Berile pe malul garlei sunt reusite vara, in prezent vremea e britanica,eventual un grog ?

  98. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:50:14

    booooon
    deci pina acum suntem 3 si cu andrei 4! :mrgreen:

  99. November 19, 2009 16:50:20

    @ Delia: n-am nici cea ma vaga indoiala ca asa faci, se vede pe tine ca esti de-a noastra, femeie a dracului, care nu se lasa. la cluj tot incercam sa ajungem da’ n-am reusit inca, din pacate. e in plan, da’ tot amanam din diverse motive

  100. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:50:43

    @sandmane: de ce nu? ca scoicile e ferbintzi , oricum! :mrgreen:

  101. November 19, 2009 16:51:12

    Unde se ţine revolta?

  102. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:51:54

    @floricel : te-ai trecut pa lista? ai semnat petitzia ” sa betzi bere bine” si ” beau pt voi”?
    @sol : esti inscrisa din oficiu! vii si cu nepotzelu’ maica?

  103. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:52:46

    @floricel : sa vedem catzi revoltatzi suntem shi dupe aia, sa gasim un local suficient de revoltator si suficient de incapator, deshi nu foarte ” de buzunare deschizator” :oops:

  104. Nea permalink
    November 19, 2009 16:54:40

    Avem voie să ne aducem şi maidanezii?

  105. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:55:10

    @nea : numai daca consuma bere!sau macar o vodka mica! :mrgreen:

  106. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:55:41

    @nea : altfel , daca berea e destula, se gasestye careva sa latre la luna la un moment dat!

  107. November 19, 2009 16:56:24

    Eu vin. Deci mai pune doi la socoteală (adică şi pe @Sol). Deşi nu se ştie niciodată (în principiu de joi pînă sîmbătă sîntem despărţiţi definitiv şi irevocabil, aşa că vinerea ne găseşte invariabil singles). Adică pune patru, cu Cristi şi Carmen. Probabil. Deci, ori unu, ori doi, ori trei, ori patru.

  108. Nea permalink
    November 19, 2009 16:57:25

    Păi bea vutcă cu sânje, bloody mary, cum se zice pe la noi.

  109. November 19, 2009 16:59:16

    Buei, lăsați naibii beutura! Un șnițel cu piure n-ați mânca!

  110. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 16:59:19

    asaaaaaaaaaaaaaaaaa; cu floricel 8
    cu nea si maidanezu : 10 care-i si intrece!

  111. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:01:03

    @tanti jeni : da cine a zis ca nu mancam? :roll:
    numa ca : mancarea-i fudulie! beutura-i temelie! :mrgreen:
    si in plus nu crez ca taman matale, sefa nutritzionista, sa nu stii ca o friptura are tot atatea calorii ca si o bere! asa ca dacat sa mananci o friptura si sa bei o bere, nu , mai bine bei doo beri? :roll:

  112. November 19, 2009 17:01:10

    Sau e numai pentru comentatori? Că @Roth n-a prea comentat pe aici, deşi @Pozache a mai zis cîte ceva.

  113. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:01:40

    zi tanti jeni: mai pun doo persoane pa lista? pa matale si pa snitzelu ala?

  114. Nea permalink
    November 19, 2009 17:02:01

    Îmi veni o idee tardivă de contragrevă metrou: cei care merg cu maşina să punem în geam un carton vorba cuiva, că luăm pasageri pe traseul cutare. Ca în Cuba, unde e obligatoriu să iei autostopişti.

  115. November 19, 2009 17:02:53

    da, da, si cristi si carmen, musai

  116. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:04:04

    @simona : prima duzina e gata! :mrgreen:

  117. November 19, 2009 17:05:21

    @Nea

    Şi la noi, cînd plouă, e plin pe trotuar de autostropiţi.

  118. November 19, 2009 17:05:51

    Eu zic să închiriem Casa Poporului, Sala Roz.

  119. November 19, 2009 17:07:03

    @cruela: mai bine pune-l pe Gheorghe de doo ori. Tocmai m-a întrebat: îi cehească berea? I-am tras un polonic drăgăstos peste cap că al naibii Ghe acu e și cu pretenții.

  120. November 19, 2009 17:08:00

    Simona
    Io daca sunt de acord cu tine, inseamna ca sunt “femeie a dracului”? Astea cata bere beau?

  121. Sol permalink
    November 19, 2009 17:09:16

    @cru ca sa vin cu nepotelul inseamna sa scapati repede de mine si nu intentionez sa va las ai nimanui :)
    da` sunt convinsa ca ma primiti si fara nepot, il infas pe Floricel daca e musai

  122. November 19, 2009 17:10:29

    Floricel
    Daca e sa fie casa poporului, stiu eu niste depozite la unul din subsoluri, unde atmosfera e mult mai intima si bautura in cantitati exagerat de mult prea suficiente. La restaurant mesele sunt prea mari si trebuie sa faci deplasari multe pentru a tot ciocni paharele. Un avantaj este prezenta a numerosi comunisti in local, tinta principala a protestelor noastre, dupa parerea mea. Si nu numai.

  123. November 19, 2009 17:11:44

    Dar unde?

  124. Sol permalink
    November 19, 2009 17:12:35

    sa vedeti surpriza dracului ca or sa se stranga 100 care vor sa vina si la fata locului or sa fie vreo 200, ca deh, la bere nu-i ca la protest

  125. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:14:54

    @floricele : ai bre rabdare!cel mult, fa si matale o propunere: sa fie incapator, sa nu fie scumpisor si nicidecum asurzitor, ca sa ne mai si putem intelege om cu persoana; plus ca trebuie sa si fumeze ( dupa cum va cunosc ) da sa si poata respira ( dupa cum ma cunosc :oops: )

  126. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:17:09

    si fin’ca m-ai enervat , uite itzi spun : in diagonala fatza de camera de comert e un SIF cu un UNicredit la parter; la ultimu etaj e carciuma: atmosfera mishto, muzica discreta, preturile nu sunt in tavan, si se vede si supermishto bucurestiul!

  127. Sol permalink
    November 19, 2009 17:19:08

    @cru daca e la ultimul etaj e bine, daca-mi vine sa-l protestez pe Floricel sa fie de neuitat

  128. Sol permalink
    November 19, 2009 17:20:55

    mie sa-mi aduceti camasa de forta ca la bere ma dezlantui

  129. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:22:25

    @sol : itzi dam d-aia fara alcool! daca n-are , are muzica de dans si aduc io o bara! de la metrou! :mrgreen:

  130. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:23:29

    @sol : camasa de fortza e rezervata pt vadim , ca e inca in campanie!

  131. November 19, 2009 17:26:33

    Nu bea bere. Dar de dezlănţuit se dezlănţuie oricum. Bună ideea cu cămaşa de forţă. Să fie roz, cu ursuleţi panda şi iepuraşi.

  132. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:28:06

    @floricica : nu mai bine aduci tu o usha da garaj?
    si nu stiu de ce itzi zice luema tinichigiu , cand ar trebui sa-tzi zica ” garajistu”

  133. November 19, 2009 17:28:26

    Pot să-i aduc şi pe Cei Şapte Spamurai, Tolontan, Watson, Papa Prius, Bleen, Măuzes, Domnu Nichi şi Farmerul Discret al Iubirii?

  134. Sol permalink
    November 19, 2009 17:28:26

    deci io dau de baut ca am castigat niste sumi

    NR. DE REF.: ROEUSP7775553
    NR. DE CERERE: X–8007891324–Z,
    INSTINTARE DE PREMIU,
    Ne face placere sa va instintam de aparitia loteriei E LOTTO , un program international care are loc in Madrid, Spania pe data de 2 august 2009 cu scopul de a incuraja folosirea internetului. E-mail-ul dumneavoastra care corespunde numarului de tichet 357-0146-744-224 cu numarul de serie 51128-07 a castigat numarul norocos 02-07-14-25-44+02-04 care a castigat loteria de categoria a treia.

    In consecinta s-a aprobat sa intrati in posesia sumei de Ђ 415.810.00 ( PATRU SUTE CINSPREZECE MII OPT SUTE ZECE EURO) cash, fiind inregistrat cu NR. DE REFERINTA : ROEUSP7775553 SI NR. DE CERERE X-80078913224-Z.

    Modul inmanarii acestei sumi se poate alege dintre urmatoarele optiuni: (A) C.E.C (B) TRANSFER BANCAR (C) INMANARE PERSONALA.

    Suma dumneavoastra este depozitata la o banca spaniola fiind asegurata cu e-mailul dumneavoastra din motive de securitate si va va fi inmanata din hotararea Consiliului Loteriei dupa ce se vor verifica toate datele.

    Va cerem sa tineti in secret acest premiu si sa nu il faceti cunoscut in mod public pana cand va va fi inmanat, deoarece face parte din politica de securitate a consiliului loteriei pentru a se evita cererea de catre o alta persoana.Toti participantii au fost selectati la intamplare prin intermediul unui program computerizat.

    Pentru a se putea procesa inmanarea premiului loteriei , va rugam contactati agentul dumneavoastra Dna. SRN ANABEL CARLOS managerul de externe al bancii Bancaixa ,la TEL. 00 34.634.154.581 sau e-mail bancaixa@ozu.es si sa ii facilitati nr. de referinta si nr.de cerere.

    Beneficiarul este responsabil de orice fel de cheltuieli de inmanarea a premiului in tara ei/lui.

    FELICITARI inca o data din partea tuturor membrilor personalului pentru ca faceti parte din acest program international de loterie.

    PEDRO JUAN CAMACH
    (PRESIDENTE)

  135. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:28:32

    si usa sa fie roz cu tweety! :oops:

  136. Sol permalink
    November 19, 2009 17:29:10

    @Floricel zi-mi ceva frumos!

  137. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:30:23

    @sol : slab : eu am cashtigat la toate loteriile! in fiecare sapatamana la cate una: milioane si milioane, nu mizilicuri!hai ca itzi forwardez shi tzie neshte cashtiguri!
    plus ce-am cashtigat prin sms! o dacie logan, si vreo 3 case! numa sa fi dat la randu meu un sms-eu! :mrgreen:

  138. Sol permalink
    November 19, 2009 17:31:39

    @cru, atunci tu dai de baut ca esti mai avuta, eu sunt in crestere
    @Floricel, esti un porn!

  139. Sol permalink
    November 19, 2009 17:33:41

    io vreau să vină şi Mihai Valentin Axinte, vânzătorul dă uşi dă garaj si omu` dă tinichea

  140. November 19, 2009 17:34:54

    Nu poate. Da’ vine Ciutacu.

  141. November 19, 2009 17:35:33

    Io nu dau de baut ca am pus-o cu astia de la parking violations de 125$. Am mutat, la 8:30 masina de partea stanga a strazii in dublu parking, ca sa poata sa treaca aia cu masina care matura si aspira frunzele si am venit la computer. Cand am coborat, ca sa o pun la loc am aflat de pe un tichet aplicat pe parbriz, ca am voie sa stationez in dublu parking nu sa parchez acolo, asa cum am facut eu. Adica, daca stateam in masina, castigam/economiseam 125. Asa, o sa accept sa platiti voi berea si sa-i bag si pe astia de aici pe lista voastra de proteste.

  142. November 19, 2009 17:40:23

    Cîţi sînt pînă acum?

  143. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:41:30

    @floricica taica : 10!
    10 pt romania! :roll:
    10 ca la scoala!

  144. Sol permalink
    November 19, 2009 17:41:58

    10 da vin vreo 50

  145. November 19, 2009 17:42:37

    Floricel
    La mine sunt 125 ca am mai platit 400 in Miami. Da pe astia o sa trebuiasca sa-i platesc obligatoriu, cand ma prinde politia prin Florida, posibil niciodata. Da’ de ce intrebi?

  146. Sol permalink
    November 19, 2009 17:42:50

    tre sa apara si Aurelian de la munca, poate vine si Cristi cu Irina (doi amici de-ai mei)…deci 13

  147. November 19, 2009 17:42:57

    @Sol

    Să-ţi zic ceva frumos? Ăăă…..ăăă….ăăăă…..

    PS. Mă duc să-ţi croşetez cămaşa de forţă roz cu iepuraşi şi baby elephants. Şi vaci verzi.

  148. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 17:43:27

    hai ca am plecat in traficul romantic de seara!see you mai la noapte!

  149. November 19, 2009 17:44:23

    cruelo, vezi că ăștia te fac dă cap dân glume și-o să pierzi numărătoarea.
    nedormitul dă la cluj vine? adnana? lixuca? agnes? deci, cruelo, poate nu vine agnes, că te-am spart. pescărușule, vii, mă? aurelian?

  150. November 19, 2009 17:44:53

    Cru
    14 sau 15 ca mai agat eu cativa dupa mine. Plus fata de la bar pe care o sa o tratez eu, ca de obicei. Cine nu ciocneste un pahar in America pentru a sustine un protest anticomunist? Cred ca poti sa pui 16, ca il iau si pe politistul din strada, sa vada si el cum stau lucrurile in Romania.

  151. November 19, 2009 17:45:09

    cruela: nu au cum sa fie doar 10, te-au zapacit, ti-am zis

  152. Sol permalink
    November 19, 2009 17:45:24

    bueeii da numai la bautura va ganditi, la biserica cine merge? in fiecare joi de la 23.00 la 00.30 ???

  153. November 19, 2009 17:46:21

    Aurelian vine, Nedo de la Cluj (acest Leo de la Strehaia al netului) vine, Guţă vine, Badmf vine, Oana vine?

  154. November 19, 2009 17:46:46

    Daca vine si Agness cu pestele de sticla, aduc si eu o carpa, ceva de sters praful si o sa fim si mai multi. Spre 18 deocamdata, dar se mai alatura si d’astia spontani.

  155. November 19, 2009 17:47:34

    de unde stii tu ca vine guta? sau bamdf? ai vb deja cu ei? o s-o intreb si pe oana eu

  156. Sol permalink
    November 19, 2009 17:47:35

    da chiar Simona, Oana vine? vecina mea cea de toate jocurile?

  157. November 19, 2009 17:50:47

    @ sol: intreb

  158. badmf permalink
    November 19, 2009 17:53:23

    eu vin intr-un format de maxim 5. 3 daca se poate

  159. parafaragaramus permalink
    November 19, 2009 17:53:34

    Bai frate, am scris “in alt scop decat cel original”, nu originar.
    tone de scuze.

  160. November 19, 2009 17:56:00

    @ bamdf: acuma mi-a zis cineva ca i-a zis cineva ca pana la urma eforturile tale au fost incununate de succes. felicitari deci. si n-o mai ameti pe cruela. 5 sau 3?

  161. badmf permalink
    November 19, 2009 17:58:14

    4 daca vine si remus cernea

  162. badmf permalink
    November 19, 2009 17:59:19

    nu,acuma pe bune,n-am cum sa vin,va dati seama ca sigur mi-o iau?

  163. November 19, 2009 18:00:49

    de la cine, ma?

  164. badmf permalink
    November 19, 2009 18:03:19

    pai asta-i problema,nici eu nu mai stiu de la cine,pe cine-am injurat.probabil ca din mai multe parti odata. de la cruela sigur.

  165. November 19, 2009 18:04:10

    filmam, pun pe blog, fac trafic :mrgreen:

  166. November 19, 2009 18:07:04

    Badfm
    Nu e obligatoriu sa o iei. Poti sa o si dai. La bere ma refeream. Si nu 5.3 ci 5X3, desgur tot de bere e vorba. Si apoi, nu esti singur, ceea ce e cel mai important.

  167. November 19, 2009 18:08:21

    Simona
    De cand cu amenda asta de dimineata, cuvantul trafic are pentru mine conotatii nefaste. Un nu hotarit traficului! Politiei de trafic.

  168. November 19, 2009 18:19:38

    Simona
    Indemnul asta verde ca sa mergem la vot, de ce nu are poza lui Basescu???

  169. Nea permalink
    November 19, 2009 18:27:11

    Baaaaaaaaaaa! Tribunu pe tv1

  170. November 19, 2009 18:28:54

    Va propun spre analiza si dezbatere un text care ne scoate din contextul electoral romanesc si ne poarta spre cel european, caci astazi este o zi importanta pentru Uniunea Europeana.

    http://patrascudan.wordpress.com/2009/11/19/578/

    Acest eveniment a cam fost trecut cu vedere de presa romaneasca dar cred ca ar merita sa ajunga la cat mai multi romani. Prin urmare, daca doriti sa il difuzati mai departe cunoscutilor ar fi util. Cred ca o dezbatere rationala pe aceste teme este extrem de importanta.

  171. November 19, 2009 18:41:42

    Dan
    Excelenta sugestia ta si foarte importanta.

  172. Marinake permalink
    November 19, 2009 18:48:34

    Ia uitati ce asculta francezii chiar acum – se poate auzi si mai tarziu.
    http://sites.radiofrance.fr/chaines/france-culture/emissions/sur_docks/

    @Adnana in legatura cu bebelusul ars – eu am scris la directia sanitara – ii mai las pana saptamana viitoare si pe urma ii bombardez.

  173. chat noir permalink
    November 19, 2009 19:06:43

    am aparut si eu ca sa pot pleca iar. mi-a luat ceva sa va citesc din urma, dar nu regret nimic.
    @Simona, ce ziceai tu, ca ai fost dezamagita? pai si eu sunt dezamagit, ca nu am reusit sa ajung. in fapt, nici nu aveam cum ajunge, eram prea departe de locul de intalnire. fara repros, alta data lasa-le oamenilor ragaz sa citeasca indemnurile si sa aiba timp sa se adune de pe unde mai colinda.
    mai apoi, m-am tinut de cuvant cu batista alba legata la antena masinii. stii cat a rezistat? nici macar o jumate de zi. in drumurile mele m-am oprit la o carciuma sa mananc ceva. cand am iesit, surpriza! imi furasera batista!!! cred c-au taiat-o, ca facusem noduri de numa… maine am sa cumpar un set, sa fie, ca mdeh, sufera lumea de gripa, pare-se.

  174. November 19, 2009 19:09:45

    Marinake
    In semn de solidaritate la protestele privind bebelusul ars, eu o sa maninc numai chestii fierte, rasoluri, supe, ciorbe etc. Asta pina cand o sa si fiarba aia un bebelus sau ceva viu, si pe urma o sa trec pe sushi, adica totul crud, peste crud, oua crude, salate si sosuri de legume, evident, bere rece.

  175. chat noir permalink
    November 19, 2009 19:11:48

    daca pot ajunge, ma primiti si pe mine la bere?
    @badmf, fii linistit, te iau sub aripa mea protectoare, n-are sa te atinga nimeni. :)
    nici in gluma sa nu te mai gandesti la asa ceva.
    mai mult de atat, sunt sigur ca marea majoritate de aici este formata “decat” din oameni pasnici.

  176. November 19, 2009 19:16:03

    Pisi
    Pasnici oamenii de aici, da’ cu gust si apetit rafinat la bere. Ca sa nu mai vorbim de spiritul civic, in care consumul de bere este doar un aspect de dinamizare a economiei statului, pentru ca, nu-i asa, banul trebuie sa circule pentru ca economia sa prospere. Eu din punctul asta de vedere pot sa fiu apreciat ca un adevarat investitor strain in America.

  177. Marinake permalink
    November 19, 2009 19:16:24

    @chat – pune niste pap sau prenadez ca arata ca mucii si n-o mai ia nimeni.
    Eu nu pot ajunge ca sunt pe alt continent

  178. Sol permalink
    November 19, 2009 19:17:37

    @chat, oricine este binevenit, locatia a ales-o cruela,mai ramane sa stabileasca ora, ea e organizatoarea suprema a evenimentului, investita de catre gazda noastra, Simona.

  179. chat noir permalink
    November 19, 2009 19:18:42

    @marinake, daca as face asta, as fi primul care ar vomita, crede-ma.
    pana la urma, cred ca a fost o intamplare. plouase bine, o fi luat-o vreunul sa-si stearga pantofii de noroi. de ce nu, poate chiar nasul!?

  180. November 19, 2009 20:23:11

    Salut. La ce ora trec in agenda-mi intalnirea de pe 27, deci? Seara oricum, nu?

  181. November 19, 2009 20:25:34

    @ Ionut: seara, da. o sa ne comunice cruela ora, ca ea e sefa cu organizarea :mrgreen:

  182. November 19, 2009 20:31:23

    vin, bere si eu

  183. November 19, 2009 20:32:01

    carless de data asta :shock:

  184. November 19, 2009 20:32:44

    Ionut
    Daca as sta in Bucuresti, eu as merge la intalnire, de dimineaa, de la prima ora. Ca sa fiu sigur ca nu intarzii si sa incalzesc atmosfera.

  185. Delia permalink
    November 19, 2009 20:53:38

    bine mai ca beti voi bere in bucuresti. ai dracu capitalisti, aveti si metrou si beti si bere. sa beti una si pentru mine. poate prindeti si-un record de guinness book live dupa ce se oftica oprescu si primiti si mincare gratis. huo!

  186. November 19, 2009 21:00:04

    Și-a revenit Delia! Mazel tov! Eu am început cu berea de pe acum să am antrenament. Hai să trăim!

  187. November 19, 2009 21:03:44

    Eu, cu umila mea parere, sugerez sa facem un protest pe baza de irish cream. Asta e pe gustul femeilor, iar cum ele sunt cele mai guralive, destepte, oneste, inteligente, pricepute si harnice persoane din grup, eu zic sa ne sacrificam, in sprijinul cauzei. Ca nu o sa murim. Am incercat eu si am scapat.

  188. November 19, 2009 21:04:13

    @delia: poate facem si cel mai lung lant de mosi craciuni, daca vine oprescu

  189. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:08:22

    @simona : putzin respect pt “moshcraciuni” te rog frumos, ca io am fost acolo anu trecut! pa post de mosh ca la ” moashe” nu mai iereau locuri! :mrgreen:
    am si martori si dovezi shi am shi costumu ca a fost bonus!
    am shi barba! ca am zis ca cand mai intru io in cartea recordurilor, daca nu atunci?
    :)
    @bandmf-ule care esti timid si nu vrei sa te arati, shtii bancu cu ” avantajele sexului in grup”?

  190. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:10:06

    @badmf: de la mine nu tzi-o iei, stai linishtit! n-am nimic de dat!ca e criza!

  191. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:12:15

    asheaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    acum , sa relom organizarea :
    ora : pai pe la un 19-19, 30, ca sa ajunga lumea macar pe la 20,00-21,00… :mrgreen:
    locul : depinde de catzi suntem, ma interesez daca propunerea mea de mai sus e viabila ( sa nu aibe aia vreo rezervare)
    catzi suntem? ultima oara ieream 10 ( cu tot cu manole, care-i si intrece :mrgreen: )
    mai numaram o data! :mrgreen:

  192. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:16:38

    sa ne numaram, sa stim catzi mici comandam! :mrgreen:
    1 si 2. simona cu sotzu’
    3 cruela ( pe linga plopii fara sotz)
    4,5,6,7 floricel
    8 oana
    9 ghe si tanti jeni
    10 aurika
    11,12,13,14,15, badmf-ul si curtea lui imperiala
    :arrow:
    am uitat pa cineva?

  193. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:17:34

    asheaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    acuma:
    bere pa webcam
    1. andrei
    2. agnes
    3. marinake
    care te mai inscrii? :roll:

  194. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:18:24

    la virtuali l-am uitat paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    N E D OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    restul?
    delia?
    lixu?

  195. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:19:01

    la reali l-am uitat pa omu cu flashu’ ( scuze man)
    16 . ionut ( simplu sau dublu? :oops: )

  196. November 19, 2009 21:19:46

    Cru
    La bere pe web cam, pe mine sa treci la cel putin 2 pozitii. Si nu uita de Agness si de pestele de sticla.

  197. Sol permalink
    November 19, 2009 21:22:37

    @cru, n-ai uitat un lucru mic si neinsemnat?

  198. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:26:38

    17,18 nea cu mai-danezu
    19, gutza, ca era sa-l uit

  199. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:27:44

    @sol : daca zici ca e-am uitat pa tine, uita-te pa inventaru lu floricel!
    daca altceva zici, stai sa-mi iau o palinka sa-m i unga mecanismu’ aducerii aminte!

  200. Sol permalink
    November 19, 2009 21:27:57

    mai venim cu scaune de-acasa? sau adoptam regula: doamnele/domnisoarele stau pe scaun si domnii/domnisorii :D stau in picioare? :)

  201. Sol permalink
    November 19, 2009 21:29:20

    @cru ai dreptate, io m-am gandit ca vine el cu toata personalitatea lui :))
    sa nu uitam de Oana & Co

  202. Sol permalink
    November 19, 2009 21:30:01

    @cru nevermind, ma duc io sa iau gura aia de tarie ca merit!

  203. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:30:25

    ashaaaaaaaaaaaaaaaa
    acuma ; sa iasa la tabla :
    chatu’ al negru
    pica para-fara-gara-mus-chii- lui
    dan patrascu
    :!:
    si sa zica daca vin :?:
    sau daca bere :?:
    :mrgreen:

  204. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:32:47

    @sol : de oana n-am uitat, dar de CO, recunosc ca nu am habar! :roll:

  205. Sol permalink
    November 19, 2009 21:34:08

    nu-i nimic, ii punem pe acelasi scaun :mrgreen:

  206. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:34:52

    asheeeeaaaaa;
    acuma : tzinuta obligatorie!~
    roz!

  207. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:36:05

    @sol ; mai bine zi ca nu l-am pus pa pescarushu’!
    deci:
    @doamnelor si domnilooooooooooooooooooooooooooooor
    rezervarea cu nr 20, pt
    pes-ca ru-suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

  208. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:36:27

    @simona : am facut de doozeci, ashea…din voleu….

  209. Sol permalink
    November 19, 2009 21:38:36

    ai vrut sa-l lasi la urma ca deh, si el a fost la bere fara tine:)

  210. November 19, 2009 21:40:34

    Cru
    Sa fie clar, io nu stau cu nimeni pe scaun, ca la crasma si la proteste nu-mi place sa stau cu mainile in sani degeaba. Plus ca fiind si vorba de bere, am nevoie de amindoua libere, alternativ. Deci, masuri concrete, ca asa de face organizarea. Si fara organizare, canci eficienta. Mai numara odata sa vezi cate scaune iti trebuie si inmulteste cu, sa zicem intre 12 si 24, numarul de beri, daca sunt de astea micute ca aici.

  211. November 19, 2009 21:41:58

    Io cred ca daca dam un semn si pe la Morar si Istodor, mai sunt clienti si pe acolo. Ca sa nu mai vorbesc de prietena mea, inca in fruntea turismului romanesc.

  212. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:42:40

    sa revenim la tzinuta:
    nu conteaza ,
    roz sa iasa!
    o esharfa,
    o shoseta ( shtitzi ca lu simona ii plac sosetele :oops: ),
    o oja,
    un ruj,
    o bucla,
    o sapca ( imprumutatzi de la pitici gratis! :mrgreen: )
    o gaina ( gutza?)
    o poshetutzika,
    un paltonash
    un gulersh
    o batistutza la butoniera
    o floare la butoniera
    un tricoiash ( sau macar o maneca)
    o manusha
    o bratzara
    un nadrag
    o fusta
    o rochie,
    o pijama
    o usha da garaj cu ingerashi roz
    un inel
    un vibrator
    un prezervativ
    o inghetzata
    o bere da cireshe
    o pereche de ochelari tip ” elton john”
    un balon
    bujori in obrajori
    un pix
    o sticla de fanta roz :mrgreen:
    :?:
    mai zicetzi shi voi :!:
    :?:
    numa roz sa fie!
    :cool:
    semn distinctiv!

  213. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:43:46

    cred c-am uitat-o pa adnana! :oops: :oops: :oops: :oops:
    sa verificam cu verificatoru! :shock:

  214. November 19, 2009 21:45:50

    @Cruela:

    scule, dispozitive si verificatoare :mrgreen:

  215. Delia permalink
    November 19, 2009 21:47:39

    pfuai ce ma ofticati. tocmai mi-am luat o chestie roz cu mov, o nebunie. si evident am si cordeluta cu coarne de ren. mai beti o bere sau iar ma sui pe tren. huo!

  216. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:48:41

    am uitat-o fix pa adnana!
    soryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    deci :
    21-22 ( cine a tras in noi) : adnana!

  217. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:49:17

    @delia : ai web cam? ca bem on line! ca la teleconferintza!

  218. November 19, 2009 21:50:37

    Cru
    ai omis sampanie roz. Stiu eu una Martini and Rossi, care e buna, nu e scumpa, asa ca o sa o beau inainte ca sa fiu sigur ca nu o uit acasa si o sa am ceva roz la mine. O sa iau doua ca sa fie mai pregnant.

  219. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 21:55:20

    @nadrei : este esentzial sa nu uitzi peshtele roz! :oops: :mrgreen:

  220. badmf permalink
    November 19, 2009 21:59:50

    cruela,eu nu vad niciun avantaj in sex in general.in grup cred ca poti sa fumezi tigara de dupa mai devreme

  221. Nea permalink
    November 19, 2009 22:00:14

    Pt domni: o rozetă?

  222. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:02:25

    @badmf: sexul in grup are doo avantaje :
    1. daca ai treaba poti sa mai shi pleci! :mrgreen: ( inclusiv la tigara de dupa! :mrgreen: )
    2. daca iese prost , potzi sa dai vina pe colectiv! :idea:

  223. agneswood permalink
    November 19, 2009 22:02:55

    simona, să n-o spargi pe cruela că mai am nevoie de ea.
    deci :
    pt ca unii mai şi muncesc vineri seara, pentru că nu inventează scuze ca s-o taie la bere, pentru că locuiesc departe de resaturantu ăla şi pentru că se simt mult mai bine reprezentaţi de către alţii, anunţ, în ordinea numerelor de pe tricou, cine va bea şi pentru mine :

    tricoul cu nr. 10, cea mai bună, mai deşteaptă, mai frumoasă , megaultrahiperprietenă : cruelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    tricoul tot cu nr 10, sensibilul , inteligentul si inegalabilul meu prieten : cristiannnnnnnnnnnnnnnnnn

    p.s. ăştia vor avea full responsibility : dacă li se face rău de la cât beau pt mine, se descurcă fiecare.

  224. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:02:58

    cine vine cu rosinanta? :mrgreen:

  225. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:03:56

    @agnes : tu nu mai bei , ca vad ca faci urat! :mrgreen:

  226. November 19, 2009 22:13:17

    @cruela: la capitoul semne distinctive ai uitat de polonic. Pot să-l iau cu mine? Promit că nu-l folosesc.

  227. November 19, 2009 22:13:20

    ma scuzati dar tricoul cu numarul 10 e al meu :razz:

  228. agneswood permalink
    November 19, 2009 22:17:21

    aurelian,
    te scuzăm.

  229. agneswood permalink
    November 19, 2009 22:19:06

    pata ?
    nimic ?
    nici live nici prin delegaţi ?

  230. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:19:42

    @tanti jeni : numa daca polonicu’ e cu borsh rusesc cu sfecla! :mrgreen: ca ala e roz!

  231. November 19, 2009 22:23:44

    Agness
    ma ofer eu sa-l suplinesc si pe Pata, ca el oricum nu bea. Asa ca mai imi trebuie o mina, ca eram deja inscris cu doua. Cum procedam?

  232. November 19, 2009 22:24:33

    cruela, vezi ca ai inceput sa socotesti si oameni care inca nu s-au exprimat ca vor sa vina. de exemplu, pe adnana. si cred ca ai pus mai multi din burta, da’ adnana mi-a sarit mie in ochi. :mrgreen:

  233. November 19, 2009 22:25:25

    agnes: adica io nu pot sa beau pentru tine? ai numit numa’ consumatori de alcool? de la un cola te-ar durea burta, a? :mrgreen:

  234. November 19, 2009 22:27:21

    Simona
    Minoritatea se supune majoritatii. Cum adica Adnana nu vine? Pai este ea, in cazul asta majoritara? Nu este, deci vine. Cola poti sa bei cata vrei din partea mea si pe toata.

  235. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:27:29

    @simona: nu te baga la numarat ca nu te pricepi!
    io am luat lectzii cu pristanda! :mrgreen:
    noi vrem sa shtim catzi pot fi max!
    ca diin ashtia unii o sa vine , unii n-o sa vine! e mai simplu sa mai tai din ei ( sorry da iecspresie) dacat sa-i pui in bratze unii la altzii!
    :mrgreen:
    trust me!

  236. November 19, 2009 22:29:30

    Cruela
    Asta nu o sa fie o demonstratie de protest. O sa fie un fel de repetitie cu costume pentru ziua noastra. Sper sa am net acolo unde o sa ma duc incepind de maine si unde o sa stau cam pina la primavara. Cred ca nu este nasol, este o statiune de munte, unde am inteles ca Frank Sinatra avea obiceiul sa faca prosteste saptaminal. Va tin eu la curent, zilele astea.

  237. November 19, 2009 22:30:10

    @ cruela: m-am prins. lucrezi ca la nunta :grin: :grin: sa ne zici si cat e tacamul si cine-s mirii. io am o propunere, da’ nu sunt sigura daca vor fi despartiti definitiv la ora aia sau “intr-o relatie” :mrgreen:

  238. November 19, 2009 22:30:58

    cruelo, hai ca stateam aici in mare liniste, far’ sa zic nici passs si te pandeam, sa vaz: ma uiti sau nu ma uiti ? ai dres-o pe ultima suta de metri, da’ esti iertata, ca mi-ai zis zilele trecute ca ma iubesti. io vb cu consortu’ si va confirm cati suntem. pa mine o sa ma recunoasteti, ca vin mascata in Revolutia Franceza. nu am inteles care ar fi locu’.

  239. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:31:03

    @simona: incepi sa te prinzi! ;-)

  240. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:31:47

    o sa mancam crevetzi shi bomboane fondante! :mrgreen:

  241. November 19, 2009 22:35:21

    ba, da’ carol? pe carol nu-l chemam? :mrgreen:

  242. November 19, 2009 22:35:30

    carol?

  243. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:37:01

    @adnana ; cei din urma vor fi cei dintai! :roll:
    cat despre loc, io am propus o carciuma care e la-naltzime, sa respiram shi noi poluare curata! :mrgreen:
    in diagonala cu camera de comertz, la podu marasesti e o cladire inalta ( un SIF, daca iti zice ceva chestia asta) e usor de recunoscut ca are un unicredit la parter ( in spatele acestei cladiri e Manastirea Radu Voda, daca asa e mai simplu);la ultimu etaj e o carciuma;muzica discrtea, lumina discreta, curat, elegant, preturi normale;
    aproape de metrou
    trebuie sa verific disponibilitatea pt ziua respectiva , si pt nr de persoane respective….

  244. November 19, 2009 22:38:00

    Cru
    Creveti si bomboane fondante sa mancati voi, nu eu. Eu o sa vin mascat in pasare maiastra ca a lui Brancusi. De fapt, tot ca el, eu o sa fiu doar zborul pasarii si nu pasarea, asa ca nu o sa ma poata vedea decat aia care stiu sa vada.

  245. cruela de vila permalink
    November 19, 2009 22:38:05

    @simona : citeshti ganduri?
    ca kiar la iel ma gandeam
    io o sa-l chem pa cristian ( alvalia)
    pa neamtzu tzigan il chemi tu?

  246. November 19, 2009 22:38:59

    Ultimul etaj de sus sau de jos?

  247. Sol permalink
    November 19, 2009 22:39:49

    @Simona e timp destul pana pe 27 pentru surprize :)

  248. vale din vale permalink
    November 19, 2009 23:02:22

    Am si io o problema, daca tot veni vorba de revolta: va rog io din suflet, duceti-va fratilor fiecare cu ce are in dotare- o ranga, un gun, o sula, da’ stati pe capu’ astora de la Bechtel ca nu mai suport!! Vreau sa vad si io una bucata de autostrada de la munte pan’ la mare si chiar si pan’ la Dunarea albastra!! M-as duce io, nu-i vorba, dar inca lucreaza savantii la teleportare..si de clonat mi-e cam frica, ca-s cam nevricos :mrgreen:

  249. November 19, 2009 23:38:46

    Picai și eu, mai bine mai tîrziu decît deloc. Nu știu ce sărbăutoriți, da’ dacă are careva uaiărlesu’ cu ea/el, băgați pe țeavă oleacă de spumă de bere să mă fac MoșCrăciun, că pe-aici mi s-a acrit de Santa :(

  250. November 20, 2009 00:31:11

    mama ce agitatie p-aici, io am bagabondat, am fost si pa la Bleen si pa la vox si pa la altii. Da vad ca se pune d-un chef… Unde cind si cum? Aduc vinuuu… propun la Zell am See in Austria de abia astept sa ajung acolo, sa va fac rezervari? Anu asta se poarta schiuri curving..

  251. cruela de vila permalink
    November 20, 2009 00:31:27

    p-asta il stiti?
    http://www.traianbasescu.org/

  252. cruela de vila permalink
    November 20, 2009 00:32:15

    @neamtzu : io vreau!
    daca tu potzi, eu vreau! :oops:

  253. cruela de vila permalink
    November 20, 2009 00:39:20

    apropos de alegeri
    :mrgreen:
    Jack si Betty sarbatoresc 50 de ani de casatorie.
    - Betty, ma întrebam, m-ai înselat vreodata?
    - Oh Jack, dar de ce îmi pui o asemenea întrebare tocmai acum? Nu vrei sa afli raspunsul….
    - Ba da Betty, chiar vreau sa stiu. Te rog.
    - Bine, fie. Da de 3 ori.
    - Trei? si când s-au întâmplat?
    - Pai îti aduci aminte când aveai 35 de ani si vroiai neaparat sa-ti începi propria afacere si nici o banca nu-ti dadea un împrumut? Îti aduci aminte cum într-o zi chiar presedintele bancii a venit la noi acasa si a semnat hârtiile pentru împrumut fara a pune nici o întrebare?
    - Oh,Betty, ai facut-o pentru mine! Te respect acum mai mult ca niciodata!Si numarul 2 ?
    - Pai, îti aduci aminte ca la ultimul infarct aveai nevoie de o operatie si chirurgul nu vroia sa se atinga de tine? Îti aduci aminte cum profesorul Damkey a venit pâna aici ca sa te opereze personal si apoi ti-ai revenit?
    - Nu pot sa cred! Betty, ai facut tu asta pentru mine, ca sa-mi salvezi viata? Nu exista o alta sotie ca tine. Asta îmi dovedeste ca ma iubesti foarte mult. Îti sunt recunoscator. Si numarul 3 ?
    - Pai, îti amintesti ca acum câtiva ani, când vroiai neaparat sa fii presedintele clubului de golf, aveai nevoie de înca 117 voturi?

  254. November 20, 2009 04:28:30

    Stai linistita la locurili tale.
    Poporul roman e un popor cu schepsis care si-a integrat genetic nesimtirea si miserupismul. Inaltele moravuri civice si simtaminte sunt simple vorbe, aici primeaza prostia si non-valoarea. Asa ca concluzia este ca ti-ai ales prost poporul. Aici nu vei putea sa organizezi decat pirt-moburi.
    PS. Sunt convins ca, daca in intelepciunea lui, Ceausescu baga pui si lapte la alimentare, se ducea dreacu revolutia si toata caterinca de atunci, iar acum ti-as fi scris comentariul asta printr-un porumbel calator, pe care l-ai fi mancat de foame. :)

  255. November 20, 2009 07:30:25

    @cruela Dublu, dublu. :) Adica nu, dublu simplu, nu dublu dublu, adica 2 nu 4. Deci maxim 2:)

  256. gero permalink
    November 20, 2009 07:40:04

    Cruela, fii fair in ceea ce priveste politica, don’t be ridiculous!

  257. gero permalink
    November 20, 2009 07:41:19

    Am plecat sa votez. Pa pa pa pa pa pa pa!

  258. cruela de vila permalink
    November 20, 2009 08:16:19

    @gero : ai uitat sa votezi pt bere! :mrgreen:
    cate persoane, va rog?einstein? sau zweistein? :roll:

  259. gero permalink
    November 20, 2009 08:35:19

    cruela, poate vrei sa spui vot-ka!

  260. Ana permalink
    November 20, 2009 09:44:40

    M-am hotarat si eu pentru prima oara in viata sa votez :!: Chestia e ca habar n-am unde. Am gasit pe site-ul primariei asta: http://www4.pmb.ro/wwwt/wwwcs/electorale/Oficii%20electorale.html . Acu’ cine ma poate lamuri unde naiba e arondata strada X??? In ditai orasul, cu ditai primaria generala, cu sute (mii? zeci de mii?) de angajati, ei au scanat o hartie???. Bine ca nu-i scrisa de mana

  261. November 20, 2009 09:48:19

    Ana, e prima data cand votezi? Ca daca nu, e acolo unde ai votat data trecuta, nu prea se schimba…

  262. Ana permalink
    November 20, 2009 09:50:10

    Am gasit asta (pentru cei interesati, care nu si-au rupt abonamentele la protest, ci doar o cartela):
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/876626/Cum-puteti-da-in-judecata-Metrorex/
    NE IMBOGATIIIIIMMMMM :!: :!: :!:

  263. Ana permalink
    November 20, 2009 09:54:00

    Prima data :oops: . Si sa stii ca se mai schimba: la fiu-miu la gradinita se organizeaza sectie de votare (desi eu stiam ca nu se admit sectii de vot in gradinite)- si da, am 35 de ani, 2 copii, si n-am votat pana acu.

  264. November 20, 2009 10:17:38

    acum, că aţi fost la metrou, cum se simte micuţul? şi-a redobîndit asistenta aia funcţia?

  265. November 20, 2009 10:23:56

    @cru: fara 20 de beri nu rup nimic. in weekend imi plimb prietenele si pisica cu metroul, mai cant, mai dansez la bara…ne simtim ca la teatru.
    Am avut un abonament A4 de la Ionut.

  266. November 20, 2009 10:34:19

    In Bucuresti totul e diluat: responsabilitatea, increderea in sine, revolta personala, curajul de a injura pe cineva. Exista o responsabilitate relativa a tuturor, o incredere partiala in sine (pentru ca se crede ca daca nu sunt 100 000 de oameni la ceva nu are rost), o revolta doar generala nu cu focus pe ceva anume si un curaj de a injura doar la global asa( mama ei de treaba, ca nu merge nimic in tara asta!!!). In provincie si mai ales in mediul rural, revolta e direct la problema, eventual cu injuratura de rigoare si cu incredere mare in reusita. Bucurestenii sunt primii predispusi, din pacate, sa se plieze pe sistem, pe matrice. e greu sa iesi din matrice :cry:

  267. November 20, 2009 10:38:14

    domnule stătescu, cum este posibil aşa ceva? adică, în bucureşti, dacă te duci, nu are nimeni curajul să te înjure?
    dacă nu putem încuraja curajul de a înjura (iertată să-mi fie formularea), aş propune să încurajăm laşitatea de a te lăsa înjurat. mai simplu şi mai eficac.

  268. November 20, 2009 10:44:03

    Băgameaş plua în filozofia ta, nedormitul pluii!

  269. Ana permalink
    November 20, 2009 10:49:51

    Injuraturile bucurestene sunt injuraturi personale. Injuri la stop ca ala din fata a intaziat 1 secunda sa plece, pe ala care trece chiar acu pe trecere de pietoni, pe ala care nu-ti acorda prioritate pe trecere, pe babele care merg cu tranvaiu’, pe vanzatoarea din colt, etc. Si mai sunt injuraturi generice catre sistem, da’ alea sunt neorganizate. Aici e o problema de proportii: intr-un oras mic, sau sat/comuna, daca se aduna 10 oameni sa injure, asta inseamna 1% din populatie, aduce a revolta. In Bucuresti, asta inseamna 0,000…3%, deci niste unii care n-au ce face acasa. Asa e si cu gunoiul aruncat, cu scuipatul pe strada, etc. Aici nu te vede nimeni, la tara cand arunci, arunci la poarta vecinului, nasului, cumatrului, si te vede ala si te-njura.

  270. November 20, 2009 10:55:56

    eu sînt mai de la ţară, de-aia mi-a răspuns floricel aşa, tu-l în mucu’ de la ţigară de corporatist!

  271. parafaragaramus permalink
    November 20, 2009 11:17:35

    Si eu sunt de la tzara.
    Va urasc distractie placuta la inaltime.

  272. November 20, 2009 11:35:40

    O atitudine ce nu am vazut-o cred ca niciodata e aceea cand toate canalele de mass media participa la o actiune contra a ceva. Nici macar la una pro -ceva nu se inteleg. Cazurile in care mass-media isi asuma rolul de avocat al romanului apar doar atunci cand eleva porno e discriminata, cand un ziar a scris ceva despre o vedeta si ne spun ceilalti ca nu e asa…..

  273. November 20, 2009 13:47:14

    si? nici un protest nimic?

  274. November 20, 2009 13:57:01

    Al naibii Gheorghe, s-a antrenat cu bere la PET toată seara, până târziu. Acu doarme și pute a bere de trăznește. Stai că mormăie ceva. Așa.. Cică: Virgile mai știi ceva de căpcăunu ăla? Nuș despre ce bate câmpii… o visa ceva…

  275. baobab permalink
    November 20, 2009 14:56:01

    +1, la virtuali. petitieonline.ro ajuta sau e doar o cacealma tot ce-i acolo? daca ajuta, cine este ‘adrisantul’?

  276. November 20, 2009 22:52:54

    Se poate….si putem sa mobilizam o masa de oameni daca dorim cu adevarat…A fost fain!

  277. November 21, 2009 07:21:12

    suntem cateva mii bune, ce ne invartim in aceleasi cercuri pe net…
    tre’ ales obiectul protestului f specific, dupa care timp de cateva ore/zile -cat se crede de cuviinta, pe prima pagina a blogurilor sa fie afisat ‘protestul’ sub forma de desen,caricatura, sigla, orice simplu, fara nici un fel de povesti si abureli.

    aceeasi sigla, sau ce o fi, sa-i zicem semn distinctiv :}, se poate purta pe maneca sau frunte, prin oras, birou, etc…

    felul asta de protest sau manifest are avantajul urmator: populatia devine curioasa, respectiv omul nu trebuie mobilizat sau motivat, ci la un mom dat incepe sa se intereseze singur despre ce e vorba, ce-i la mijloc, care-i manevra.

    ps pt cine mai tine minte scandalul icr si poneiul, cateva bloguri au protestat impotriva modului de hartuire a lui cristian neagoe in felul asta.

  278. November 22, 2009 10:57:47

    Eu nu am stiut. Am fost lenesa si nu am mai verificat blogul pentru updates. Dar acum m-am invatat minte :)

  279. cruela de vila permalink
    November 25, 2009 00:10:12

    atentziune: am schimbat locatzia beriii! :mrgreen:
    ask simona!
    pa mail! ;-)

  280. December 1, 2009 21:54:18

    Sa facem lant uman in jurul casei poporului si sa urlam toti, in acelasi timp. Si sa chemam presa de afara. Si atat.

Trackbacks & Pingbacks

  1. Fa-te auzit cand iti exprimi o nemultumire - #rupemcartela | Ionut Oprea

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: