Skip to content

Un filmuleţ mai puţin cunoscut cu Geoană

2009 December 9 at 6:26 pm

tags: ,
by Simona Tache

Urmăriţi cu atenţie mai ales intervalul dintre secundele 30 şi 52.

Related posts:

202 Responses Post a comment
  1. veronika permalink
    December 9, 2009 18:46:21

    Decat asa presedinte, mai bine decat Baselu.

  2. veronika permalink
    December 9, 2009 18:48:35

    Era decat un picut descumpanit. Si a zis ca-l cheama pe Vantu (niste prieteni de-ai mei) sa-l ajute cu manualele.

  3. December 9, 2009 18:49:35

    acuma, serios vorbind, omu’ nu e un imbecil. are o superscoala de diplomatie pe care o mai au cativa oameni in romania, iar ca diplomat am inteles ca e ff ok. nu e insa deloc, deloc un om de tribuna si de mase, de-aici prestatia jalnica pe care o stim. :smile:

  4. December 9, 2009 18:49:56

    :)) Geoana e Geoana, n-ai cum sa-l schimbi…:))
    sanatate..

  5. Nea permalink
    December 9, 2009 18:52:50

    Parcă are decât şcoala aia de diplomaţie şi decât facultatea de construcţii.
    Decât cu şcoala generală stă mai rău.

  6. December 9, 2009 18:54:56

    mă, da’ v-aţi blocat toţi în “decât”? partea cea mai tare e între secundele alea de care ziceam eu: 30-52. acolo e de râsu-plânsu.

  7. veronika permalink
    December 9, 2009 18:55:22

    Si eu am zis: mai bine decat Baselu ;-)

  8. Sol permalink
    December 9, 2009 18:55:52

    Toti? cum sa aveti toti manuale? :)

  9. veronika permalink
    December 9, 2009 18:57:19

    “Decat” a fost prea dintr-o data. Prea mi l-a dat peste ochi. Cu tacerile incurcate m-am obisnuit. Sau e altceva ce-mi scapa?

  10. corina permalink
    December 9, 2009 18:58:20

    mai bine asa “decit” propaganista Raluca Turcan. parca o vad sefa organizatiei de pionieri pe tara, are o limba de lemn cit casa!

  11. December 9, 2009 18:58:22

    @veronika: aia e, tăcerea aia luuungă, luuungă, urmată de un pierit “Toţi…?”

  12. Nea permalink
    December 9, 2009 18:58:48

    Pai la 30-52 e prea creepy. N-am mai rezistat.
    Cred că şi tov. general de secu patern se descurca mai bine ca el, deşi avea decât şcoala de la băneasa.

  13. Sol permalink
    December 9, 2009 19:00:31

    Mie mi-e clar ca e nesigur, face promisiuni doar ca sa nu dea prost. Asta inteleg din interviul asta si din incercarea disperata a Irealitatii TV de a-l promova.

  14. veronika permalink
    December 9, 2009 19:00:37

    Pai cam la fel a facut si cand l-a intrebat Baselu daca i-a placut la Vantu.

  15. December 9, 2009 19:01:40

    @Sol: mie mi s-a parut ca-l ironizeaza la greu textul materialului

  16. Octavian permalink
    December 9, 2009 19:01:56

    Nu stiu cata scoala de diplomatie poate avea un tip prea concesiv si nehotarat, mai ales in fata unor negociatori unsi cu toate alifiile.

    Eu il vad ca pe un excelent interlocutor de salon, amabil , “haios” intr`o lume a indivizilor meniti sa faca conversatie politica sau diplomatica dar care sa nu ia decizii esentiale sau de mare impact.

    In fimuletul ala pare usor absent, abulic, pus cumva sa faca o treaba de UTC-ist de treaba, la Casa Pionierilor.

  17. corina permalink
    December 9, 2009 19:03:25

    acuma serios, ce naiba a putut face la vintu, la 12 noaptea! as da orice sa aflu :twisted:

  18. Nea permalink
    December 9, 2009 19:03:28

    Hai, că am fost răutăcios. Faptul că un diplomat vorbeşte cu decât nu e un impediment, că doar vorbeşte cu străini, care nu înţeleg. Or crede că traducătorul e tâmpit. Decât în Rep. Moldiva poate avea probleme, aşa s-o explica şi de ce a luat aşa puţine voturi acolo.

  19. Sol permalink
    December 9, 2009 19:04:18

    De pinde cum privesti…sau asculti. Vocea calda a tipului care prezinta materialul parca ar vrea sa induioseze si nu a ironizeze. Parerea mea.

  20. Sol permalink
    December 9, 2009 19:04:33

    erata: depinde

  21. Sol permalink
    December 9, 2009 19:05:03

    erata: sa

    si gata am plecat :)

  22. Nea permalink
    December 9, 2009 19:05:39

    Corina:
    Îţi zic eu, (dar îmi dai orice?) a fost să-i dea lista cu întrebări pe care urma să i le pună Turcescu a doua zi, ca să facă faţă cu aşa brio la discuţii, mânca-l-ar tac-su de premiantul clasei!

  23. December 9, 2009 19:07:00

    @Sol: depinde cum privesti, intr-adevar, mie mi s-a parut foarte ironic textul, chiar si datorita vocii
    @corina: au sporovait vrute si nevrute, n-auzisi explicatiile? :smile: ce te-ar interesa mai tare? vrutele sau nevrutele?

  24. December 9, 2009 19:07:09

    Simona
    Tu ai auzit despre prestatia diplomatica a lui Geoana aici in America, eu insa o cunosc personal si din cateva experiente. Asa ca o sa public, nu peste mult timp, unele detalii. Ma bucur insa pentru tine ca ai avut intelepciune si ai prevazut caderea lui Vantu, din timp. Fac si eu acum acelasi lucru, parasesc maine America, tara care sper sa nu ajunga in situatia mogulului mentionat, de a intra sub consemn la frontiera, pentru a nu parasi tara. Sincer eu iti inteleg preferinta spre un personaj oarecum erudit si elevat, insa este doar o imagine. Cum tot o imagine este si aia care nu-ti place tie la Basescu. Am convingerea ca lucrurile se vor indrepta in directia buna, chiar daca nu o sa fie asa de usor. Mai vorbim noi despre asta. De ce nu, chiar la o bere.

  25. veronika permalink
    December 9, 2009 19:07:37

    Asta-i preferatul meu:

    cea mai tare faza, daca aveti timp sa-l urmariti e aia cu “reputatia unui om”.

  26. December 9, 2009 19:07:46

    moama, zici ca il intrebase daca e adevarat ca nu exista mos craciun..

  27. veronika permalink
    December 9, 2009 19:09:06

    Corina, eu cred ca Vantu a vrut sa-l testeze cat e de fraier. Cred ca s-a mirat si el cand l-a vazut pe Geoana al nostru la poarta.

  28. corina permalink
    December 9, 2009 19:09:28

    @nea
    poate ca ai dreptate, aia cu biblia o stia sigur!
    mie-mi pare rau de Mihaela si de copii, mai ales, iti dai seama ce rautati vor suporta de la altii. rautatea copiilor e infernala!

  29. December 9, 2009 19:11:38

    @corina: oo, da, cruzimea copiilor, brrr… ai citit “imparatul mustelor”, nu? bine, e mai mult decat despre cruzimea copiilor cartea aia, mult mai mult…

  30. corina permalink
    December 9, 2009 19:12:01

    @simona
    pai nu stiu, imi imaginez asa un scenariu, cum intra geoana in casa…oare s-o fi descaltat la intrare?bate la usa sau suna? vintu il asteapta lungit pe un divan rosu in halat de casa de matase? erau si ceva gheise? vintu e insurat?

  31. corina permalink
    December 9, 2009 19:14:15

    @am citit, sigur…
    de-asta zic, imi pare rau pentru copii, nu trebuia sa-i expuna. Maela se reface ea, cred. am vazut ca s-a dus si azi la partid, i-o fi dus un pachetel cu mincare…nu stiu mie mi-ar fi fost o rusine ca nu mai scoteam o luna capul de sub plapuma…

  32. December 9, 2009 19:16:02

    Aaa… toţi?

  33. Octavian permalink
    December 9, 2009 19:16:41

    Limitele naturale ale lui Geoana, cred c`ar fi trebuit sa se opreasca la o slujba de secretar de stat, de “specialist” pe probleme de protocol; hai fie, chiar ministru, alea, alea. In schimb i s`a oferit cu cinism posibilitatea sa devina cel mai candid kamikaze.

    Asta daca`l privesti cu multa ingaduinta. Daca te uiti ca distinsu` e deprins sa minta la fel de bine ca oricare dintre ceilalti, ca promite cu iresponsabilitate marea cu sarea, ca a dat si el la gioale, cum se spune…. poti sa fii mai rau si sa zici: da`l naibii, ca si`a facut`o cu mana lui.

  34. December 9, 2009 19:16:46

    Cred ca de la atâta scoală s-a prostit . Mie unu mi se pare un imbecil !

  35. veronika permalink
    December 9, 2009 19:19:16

    Nu-mi pare rau dupa Geoana. Imi pare rau decat de Basescu.

  36. Nea permalink
    December 9, 2009 19:19:35

    Corina:
    Nu doar pe aia cu biblia o ştia dinainte. Sunt ultimul apologet al lui G, dar trebuie să recunosc că G mi s-a părut că se descurcă relativ acceptabil (pentru el) la întrebările tocite. Doar când devia discuţia îşi dădea întreaga măsură, aia pentru care m-am aşezat în faţa tv-ului. Şi nu uita, Turcescu = realitatea = vântu

  37. veronika permalink
    December 9, 2009 19:21:01

    E un prostanac simpatic, ingenuu. Fara inocenta, ar fi doar idiot. Ati vazut “Diner de cons”? Recomand cu caldura.

  38. Nea permalink
    December 9, 2009 19:23:39

    Octavian: Ai bătut vreodată la vreo uşă de minister să spui: “Eu vreau să fiu decât secretar de stat, hai ministru. Prefer la protocol, că ştiu să vorbesc cu oamenii.”?
    Ce crezi că ţi s-ar fi răspuns, fie şi în Românica?

  39. December 9, 2009 19:24:08

    Simona
    Reteaua mea de aici merge prost, incet si se intrerupe, asa ca am crezut ca pauza aia lunga dupa care a dat Geoana raspunsul ala stupid unei intrebari nevinovate puse de copii, este din aceasta cauza si nu din cauza ca a stat pe ganduri. Probabil obisnuit sa primeasca raspunsul in casti, iar atunci nu detinea asa ceva. Sigur ca oricine are astfel de scapari, neatentii, poate ca era distrat si mintea lui era in alta parte, ceea ce face ca acel clip sa nu fie un criteriu de apreciere a personajului in cauza. Insa faptul ca el a fost montat si difuzat de Vantu TV, in aceasta maniera, de semnal subtil catre Geoana, spune multe.
    Dar cum spuneai, sa nu facem politica, sa votam culoarea roz, eu pentru ca sa votrez, o sa am nevoie saptamina viitoare, de o retea in Bucuresti si habar nu am care, cum si cat, asa ca iti ramin profund indatorat daca poti sa-mi recomanzi macar primii pasi pe aceasta cale. Pasi spre o companie care furnizeaza internet fara sa-si asume riscul de a ucide functionarii acesteia, cu sange rece.

  40. corina permalink
    December 9, 2009 19:25:03

    Nea
    eu am dat pe mute, imi era frica de gafe
    basescu pe mute parea foarte agresiv si chiar bolnav in prima parte, palid, transpira…dupa lovitura cu vintu si-a revenit. la partea a doua nu m-am mai uitat ca m-a sunat o prietena, pdlista, si ne-am certat. nici acum nu vorbesc cu ea, am sunat-o ( a plecat citeva zile in germania) sa-i zic ca i-a iesit preferatul si mi-a trintit un “si suferi tare?” asa ca i-am inchis telefonul in nas.

  41. Octavian permalink
    December 9, 2009 19:28:45

    Nea, eu ma gandeam ca nu`i nici o rusine sa te multumesti cu mai putin.

  42. Marinake permalink
    December 9, 2009 19:33:43

    Mda – Geoana diplomat. L-am vazut prin SUA – insignifiant, aia care nu-l stiau credeau ca altul e ambasadorul. Aspect exterior – se imbraca in costume maro de dadeai in benga cand il vedeai. Bine el nu le are cu culorile – are catavencu poze cu el din tinerete – parca se imbraca cu lumina stinsa.

  43. Marinake permalink
    December 9, 2009 19:34:08

    @Otto – v-am scris o poveste lunga pe celalalt posting.

  44. December 9, 2009 19:36:18

    de acord……………………………………………

  45. December 9, 2009 19:36:54

    Ma intreb daca omul din clip ar avea acum vreo sansa macar pentru a deveni presedintele vreunui comitet de parinti la vreo scoala sau liceu :) …Bun clip Simona!
    “Haideti ca de astea ma ocum eu” :))

  46. Nea permalink
    December 9, 2009 19:38:38

    Corina, nu te certa cu oameni pentru politicieni.

    Octavian, mai puţin, în cazul ăsta şi în multe alte cazuri similare înseamnă disproporţionat de prea mult faţă decât merită. Ai angaja un secretar (nu secretar de stat) care vorbeşte cu decât?
    Ai idee câţi oameni care gândesc cu capul lor, au cultură şi onestitate nu sunt angajaţi azi nici ca secretari la o primărie de fund de moldovă dacă nu au relaţii?

  47. veronika permalink
    December 9, 2009 19:39:44

    Nu vreau sa devize, dar imi place rau poza asta: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/879173/PDL-Sibiu-sare-la-gatul-lui-Johannis/#

  48. veronika permalink
    December 9, 2009 19:40:05

    pardon, sa deviez.

  49. Octavian permalink
    December 9, 2009 19:41:36

    As angaja decat o secretara.

    Foc de desteapta si neaparat frumoasa. Sau una acra , batrana si loaiala pana in panzele albe. :mrgreen:

  50. corina permalink
    December 9, 2009 19:43:00

    veronika
    asta-i decit anorexica!

  51. Nea permalink
    December 9, 2009 19:45:06

    Ei, secretară e cu toootu altceva!

  52. Otto permalink
    December 9, 2009 19:48:15

    discutia e un pic denaturata. se discuta de parca romanii ar fi avut de ales intre basescu si geoana.
    nu e deloc asa. romanii au avut de ales intre basescu, geoana si crin antonescu.
    a fost mai intii prima faza cind romanii au hotarit ca vor sa aleaga mai departe intre unu cu comportamnent de gorila in pampas si un prostanac si nici n-au vrut sa auda de crin antonescu.
    abia apoi au hotarit jumate din tara ca vor gorila si cealalta jumatate ca-l vor pe prostanac. dar cum spuneam nu e deloc asa ca nu ar fi avut alternativa la astia doi.
    intii romanii l-au luat in deridere pe ratziu, apoi l-au fugarit pe coposu si acum i-au dat un sut lu crin sa aiba de ales intre gorila si prostanac.
    multi se intrec in a incerca sa formuleze cum e romanul. cind ma uit la cum ii aleg pe cei care urmeaza sa-i conduca nu-mi trece decit un singur cuvint prin cap: masochisti.
    cum traieste romanul? asa cum merita!

  53. December 9, 2009 19:49:44

    Cam nasol. Aud ca se inchide Cotidianul si cartea mea de munca, sper sa fie tot acolo, ca sa nu trebuiasca sa-i caut ca sa-i omor pe functionarii de la personal. Dar mai aud ca se inchid si alte publicatii ale deja aproape ex mogulului Vantu. Sper sa ramina Academia Catavencu, care, cel putin moral nu e a lui. Daca e cazul, sugeres sa facem si un mic protest in favoarea publicatiei. Desigur, urmat de nelipsita bere.

  54. veronika permalink
    December 9, 2009 19:53:09

    Cotidianu oricum devenise un fel de hartie igienica.

  55. December 9, 2009 19:53:09

    Otto
    Si mie imi pare rau ca populatia nu a vrut sa auda de Crin, dar astea sunt regulile democratiei. Din cate stiu, si in Germania sunt destui astia care o cred pe Angela Merkel o maimuta si ar vrea un Crinulet. Oricum, pentru circa 5 ani, postarea ta nu are sens. Incearca sa o pastrezi si ne mai amintesti atunci. Desigur daca o sa mai functioneze idolul tau.

  56. Nea permalink
    December 9, 2009 19:56:38

    Andrei, o veste bună. S-a deschis o şcoală nouă. Nu pentru tine, evident. Dar e un semn bun pt viitor.
    http://bleen.ro/pif-si-petrov/2009/12/09/esti-somn-dormi-linistit-veghem-noi-pentru-tine/#comment-28654

  57. December 9, 2009 19:57:12

    Veronika
    Eu nu vorbesc de ziarul Cotidianul, ci de institutia care editeaza ziarul si care nu o sa-l mai editeze in speranta ca o sa se poata vinde pentru a acoperi o particica din datoriile mogului proprietar.
    Simona
    Nu este chiar elegant, dar pentru mine ar prezenta interes o scrisoare deschisa pe care sa o adresezi lui Vantu. Poate ca daca ii spui motivele pentru care ai renuntat la salariul lui, o sa inteleaga ceva. Sa aibe un motiv de meditatie in lungii ani de puscarie care se apropie. Desigur, poate sa fie, in serile reci de iarna, subiect de conversatie elevata cu Adrian Nastase, Voiculescu, de ce nu si Dinu Patriciu, ca si el e arhitect.

  58. December 9, 2009 19:58:05

    Nea
    Ii spunea pe vremuri Scoala de dans si bune maniere, daca nu ma insel?

  59. corina permalink
    December 9, 2009 20:00:22

    @andrei
    este azi un luung interviu cu vintu, pe hotnews
    nu cred ca o sa se inchida ceva, doar criza a trecut, dupa cum zise prezidentu
    eu tot mai sper sa i-o traga, scuze pentru limbaj, juristii de la curtea constitutionala…

  60. December 9, 2009 20:01:19

    Uite si o povestioara despre Geoana http://bradut-florescu.blogspot.com/2009/12/mircea-geoana-si-eu.html . Nu cred ca autorul poate fi acuzat de campanie, intrucat este scrisa dupa alegeri.
    O fi Geoana slab la dezbateri… dar stau si ma intreb, in afara de dezbateri la ce dracu’ se mai pricepe Base? Asa … a invins in toate dezbaterile … si? Geoana a fost dobitoc pt ca s-a intalnit cu mogulu’ in miez de noapte, ok. Dar cine dracu’ a stat sa-l pandeasca? Paparazzi … I call BULLSHIT on that?! Cu smecherii d’astea Base il “facea” si pe Obama in dezbateri. Basescu este omul anti-sistem… my ass, Basescu este omul anti-talent! Se hraneste din scandal, bag mana in foc ca o sa faca scandal si cu urmatoarele guverne si o sa pozeze in cavalerul anti-coruptie/victima-a-sistemului! Am observat ca la orice alegeri, Basel propavaduieste ura impotriva a ceva!
    Am cateva persoane pe care abia astept sa le aud cum caraie ca merge prost “economia”!
    O sa adopt si eu o semnatura care mi-a placut:
    Doru, un roman ciuruit :)

  61. December 9, 2009 20:02:11

    Simona
    Multumesc inca o data anticipat pentru recomandarile tale privind companiile de internet. Mentionez ca este o companie care furnizeaza programe tv acolo unde o sa stau eu, dar habar nu am cum se cheama si daca e capabila si de alt fel de servicii. Te intreb, deoarece am citit cateva postari documentare despre aventurile pe la astfel de companii si vreau sincer sa evit, pe cat posibil, varsarea de sange. Vinovat sau nevinovat.

  62. Nea permalink
    December 9, 2009 20:02:24

    Andrei: Pla dans, doar bune maniere!

  63. veronika permalink
    December 9, 2009 20:03:42

    am citit undeva ca a cazut bursa cand s-a aflat ca a iesit Baselu.

  64. Nea permalink
    December 9, 2009 20:03:47

    Andrei
    Singura ok e clicknet de la romtelecom. iti da si filme, si internet mobil. Nu se opreste deloc.

  65. Octavian permalink
    December 9, 2009 20:08:11

    Eu iti recomand RCS-RDS, gaina batrana face reteaua buna. Numai sa nu alegi retele de cartier. Firme din acelea liliputane, ce ofera cablu pentru cateva strazi. Net nu vei avea nonstop, ca pica des curentul in Bucuresti.

  66. Nea permalink
    December 9, 2009 20:08:18

    Otto: O analogie: Geoana e cum era pe vremuri activistul de partid, nu stăteai la bancuri cu el, că ştiai ce reprezintă.
    Crin e ca prietenul care îţi intra în casă şi apoi te trăda la secu. Civilizat, deh. Şi famelic.

  67. December 9, 2009 20:08:22

    Corina
    Poti sa-ti torni un pahar mare de tarie, fara gheata. Nu mai ai nevoie de minte, cateva zile, timp in care CCR o sa respinga contestatia PSD. Nu exista argumente, CCR nu este instanta ordinara sa aprecieze relevanta unor poze cu un plic cu bani in el, despre care se relateaza ca este mita electorala. Iti recomand taria, pentru ca vad ca oricum nu intelegi ca tot acest joc al contestarii alegerilor este o noua manevra a lui Geoana impotriva Romaniei, pentru a-si mentine pozitia dominanta in PSD. Vrea sa ramina ce a fost si atit. Daca bei ceva tare, uiti si nu te mai stresezi inutil.
    SkyNet
    Era mai aproape de realtitate daca semnai, Doru, un roman cu creierul ciuruit.

  68. veronika permalink
    December 9, 2009 20:10:52

    ho ho ho, andrei, de ce te-ai infierbantat asa? Asta e blogul Simonei, nu al lui Udrea. :grin:

  69. December 9, 2009 20:11:53

    Andrei
    Multumesc :) Esti un dulce!

  70. December 9, 2009 20:17:35

    Veronika
    O vopsim pe blonda. Multumesc insa pentru atentionare.
    SkyNet
    Asa sunt eu, chiar daca nu-mi plac dulciurile. Sunt si prietenos cu cine merita.

  71. veronika permalink
    December 9, 2009 20:20:46

    andrei, e suficient sa n-o mai vopsiti (sa nu se mai vopseasca adica).

  72. December 9, 2009 20:22:58

    Atunci sa-i sugeram Simonei sa se faca blonda?

  73. December 9, 2009 20:23:38

    Andrei
    N-am nici o pretentie sa fii tu prietenos cu mine, stai linistit! ;)

  74. corina permalink
    December 9, 2009 20:24:26

    @ draga Andrei
    cred ca pot fi de alta parere , nu, imi dai voie?
    e ceva fals in ceea ce spui tu, asa in general, dar nu-mi dau seama exact unde

  75. veronika permalink
    December 9, 2009 20:28:06

    Tocmai ce facu Baselu la reconciliere, la Caaaaalm…

    Andrei, e musai sa vopsesti pe cineva ca sa te simti bine?

  76. veronika permalink
    December 9, 2009 20:31:03

    corina,

    condescendenta e intotdeauna falsa.

  77. December 9, 2009 20:34:14

    Andrei from USA
    Banuiesc ca daca as spune ca Basel e cel mai bun n-as mai avea creierul ciuruit, nu?

    @Corina
    Uniformitatea in opinii este de obicei simbolul democratiei :))

  78. corina permalink
    December 9, 2009 20:36:17

    a, veronika, nu e numai asta.oricum e ceva natural la barbati sa dea lectii.
    da am citit mai multe din postarile lui si nu stiu, e ceva ce tine de un exces de fabulatie, sa zic eu asa, elegant :smile:

  79. December 9, 2009 20:39:57

    Andrei from USA
    Banuiesc ca daca as spune ca Basel e cel mai bun n-as mai avea creierul ciuruit, nu?

    @Corina
    Uniformitatea in opinii este de obicei simbolul democratiei :lol:

  80. veronika permalink
    December 9, 2009 20:42:12

    corina,
    multa lume citeste Cartarescu azi, draga. Aud ca Prezidentu nu l-a mai lasat din mana de vreo 5 ani incoace.

  81. veronika permalink
    December 9, 2009 20:42:37

    pardon, Cartarascu.

  82. veronika permalink
    December 9, 2009 20:43:54

    era o expresie; ciuru nu se duce de doua ori la fund/la apa. cum s-o interpreta asta?

  83. December 9, 2009 20:44:22

    Veronika
    Nu am cum sa ma simt bine. Eu vreau acum sa beau o oarecare cantitate de whisky, ceea ce nu este posibil din cauza ca mai trebuie sa conduc masina, astazi. Si afara ploua urat, bate vantul, e totul cenusiu, ca in Bacovia, dar fara nostalgie. Ma surprinde insa faptul ca nu ai sesizat intentia pasnica transmisa de mine, in mod oarecum agresiv si ca de fapt tu ai inceput cu chestii de propaganda politica spre un personaj, pe care eu il apreciez ca tentacula a comunismului, in lupta disperata spre supravietuire. Te rog sa ma crezi, folosesti exact acelasi discurs pe care il foloseste si sotia mea. Acum cateva ore imi spunea tot din astea cu CCR si cu Geoana si cu normalitatea lui Crin. Dar cu ea o sa discut mai pe larg acasa. E fantastic in ce masura a putut sa penetreze aceste intoxicari in mintea oamenilor cat de cat simpli. Ea este un om de mare onestitate, cinstit si corect, demn, dar este artist si nu pot sa apreciez ca sta excelent la capitolul logica. Asta e realitatea. Si ieri, prietenul de la Timisoara al Simonei, sustinea exact aceleasi lucruri. Eu cred ca trebuie sa ne revenim cu totii la realitate. Personal, eu vreau sa traiesc in Romania si tara sa devina normala. Cred ca dupa cele intamplate, lucrurile nu vor mai stagna, iar viitorul apropiat o sa ne lamureasca pe fiecare. Au fost doua tabere in confruntare, iar una a pierdut. Asta e tot, trebuie doar acceptat acest lucru evident, altfel nu ajungem niciunde.

  84. December 9, 2009 20:53:31

    Constat cu oarecare neplacere ca, in replica se invoca necesitatea divergetei de opinii in acest dialog absurd si fara sens. Dar se invoca in contra mea, care am avut o opinie diferita de cele ale sustinatorilor lui Geoana. Nu am interzis si nu doresc sa interzic nimanui acest drept, dar vreau sa cred ca si eu il am atunci cand am o anumita pozitie. Pe de alta parte, sunt satul de injuraturi si de unica arma de atac folosita asupra mea, de destul de multa vreme. Ma refer la chestiunea cu fabulatia. Permanent, pe unde postam era cate o minte odihnita care spunea ca cei care se cred in America, cei care pretind ca … Ma rog nu insist, sunt oameni inteligenti aici si pricep despre ce e vorba. In estenta, cred ca suntem si in asentimentul Simonei sa putem discuta de pe pozitii diferite. Poate ma insel, caz in care o sa va las pe voi sa discutati de pe aceiasi pozitie. Oricum am o gramada de treaba, care nu-mi place, dar trebuie si ea facuta.

  85. December 9, 2009 21:12:27

    Andrei from USA
    Dumneata jignesti in stanga si-n dreapta si tot dumneata te simti lezat?! Dupa ce ii jignesti pe cei de alta parere cu dumneata, vii si spui ca esti satul de injuraturi?!

  86. Nea permalink
    December 9, 2009 21:16:08

    Acu mă gândii. Vă daţi seama, dacă norc ăsta cu care gineşte Simona murăturile din balconul socrilor apărea mai devreme, cum ar fi pus colimatorul Pruteanu pe borcanele de zacuscă. Nu-i scăpa unul. Sau poate îşi lua ifon cu aplicaţie search borcan.

  87. December 9, 2009 21:19:44

    Am venit sa l parasc pe andrei :lol: Uitati ce zice… Asa va fi?

    Maryland Andrei says:
    9 December, 2009 at 7:45 pm
    Lulu
    Incearca daca vrei sa nu postezi la Simona Tache cu acest avatar. Nu te vad bine, cu toate ca e frumos. Ei au un umor mai agresiv putin.

  88. December 9, 2009 21:20:41

    Se permit dedicatii ? http://www.youtube.com/watch?v=5bOdgPi3E_k

  89. December 9, 2009 21:26:15

    Aveti onoarea :) sa l cunoasteti pe INGERAS- papagalul meu :oops:

  90. Stefan Serb permalink
    December 9, 2009 21:30:42

    atata poate geoana. nu e in pielea lui. gafe a facut si cand era sef la MAE. iar ambasador la us era intr-o vreme cand se ocupa cu altceva decat politica gaunoasa. pacat de el. a imbatranit urat.

  91. corina permalink
    December 9, 2009 21:32:51

    e foarte dragut.
    cred ca o sa ma retrag, mi s+a facut un somn, cred ca de la wiskeyul lui Andrei :lol: :lol:

  92. edut permalink
    December 9, 2009 21:34:10

    @corina,nota 10….

  93. Marinake permalink
    December 9, 2009 21:47:21

    @Andrei – acum nu va suparati dar si eu sunt in SUA si cand am citit povestea cu closetul din Long Island care era plin de gheata si marmura am crezut ca ati gresit intrarea si ati ajuns sa faceti pipi la morga.

    Mie mi se pare un pic incoerent discursul dumneavoastra. Dau un exemplu de oximoron care aduce cu faimoasa lozinca “Luptam pentru pace”. “Ma surprinde insa faptul ca nu ai sesizat intentia pasnica transmisa de mine, in mod oarecum agresiv ”

    Adevarul este ca atunci cand te abordeaza cineva in mod agresiv, intentia pasnica devine asa subtila, ca o pierdem din vedere.

    Polizia Gramaticii ii anunta pe aceasta cale pe vizitatorii blogului ca din consideratie pentru Otto va da explicatii mai detaliate in cazul erorilor gramaticale –

    Aveti din nou 2 la gramatica. Fara circumstante atenuante ca sunteti jurnalist.

    Eu cred ca trebuie sa ne revenim cu totii la realitate. A reveni nu e reflexiv in aceasta constructie . Ori ne revenim cu totii ori revenim la realitate.

    E fantastic in ce masura a putut sa penetreze aceste intoxicari in mintea oamenilor cat de cat simpli. Pentru acordul subiectului “intoxicari” cu predicatul “au putut” referiti-va la manualul de gramatica clasa a V-a

  94. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:50:02

    uite ce-am gasit pe faceboooooooooooooooooooooook…..
    :oops:
    Dar deschidă poahrta, scumpă Mihaela. Să ştii că hregret. Mama soachră-i bine? O pup cu hrespect. Eu chred cu tăhrie, dhragă Mihaela, că aş fi câştigat, de aş fi stat în casă şi te-aş fi ascultat. Dahr deschide uşa, nu mă ţine afahră Vântu mă bate-ntrhuna, Patrhiciu mă-nconjoahră, Îl văd pe Voiculescu, cu al lui Ciutac, supăraţi pe mine, pe-un simplu phrostănac…”
    :oops:
    trebe sa zic cine-a postat-o?
    ( desi cred ca e deja folclor local-post-electoral)

  95. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:51:39

    @marinake : te intreb cu admiratzie :oops: : de unde ai taica damblaua asta de-a face politzie?

  96. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:52:16

    @marinake : shi acum te intreb (im)pur si simplu : :oops: catushe ai? :mrgreen:

  97. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:55:04

    si apropos simona : cica mardare zice asa ( are si caricatura, asortata , evident :mrgreen: )
    “au trecut alegerile , sa trecem la treaba!cine are de furat, la furat, cine nu, acasa, la comentat!”
    :mrgreen:
    noi ce facem?
    mai comentam mult?

  98. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:57:37

    erata : mardaLe
    :oops:
    :oops:
    :oops:

  99. Nea permalink
    December 9, 2009 21:57:54

    Marinake, mă ustură demult să te întreb: De ce foloseşti cu noi toţi persoana a cincea?

  100. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 21:58:44

    @simonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    neste emoticoane da sezon , cu caciuli de mos, cu mustatzi, cu oameni da zapada , n-pavetzi shi matale la magazia blogului? :oops:

  101. Nea permalink
    December 9, 2009 21:59:17

    Nu vezi că nu merităm aşa onor? Nu vezi ce şleahtă suntem?

  102. alexandra permalink
    December 9, 2009 22:00:08

    ok nu-s frumoase greselile de gramatica….dar asa din valtoarea discutiei sunt inevitabile….mie imi plac…ptr culoarea locala

  103. December 9, 2009 22:02:47

    si? v-a placut SOV-ul in stiri ferbinti? mai putini copaci taiati pentru foi…

  104. edut permalink
    December 9, 2009 22:05:46

    apoi…cruela,ma duc la treaba,cu comenturile stam cam slabut

  105. December 9, 2009 22:11:26

    Pt prima data apreciez politia romana :) . http://bit.ly/4vbHTs (faceti abstractie de comentariile cu frauda)

  106. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 22:13:34

    @edut : pai si pa noi ne lasi la comentat? n-ai nevoie de…ucenici? :roll:

  107. December 9, 2009 22:14:02

    @Andrei: hai sa-ti zic eu cu ce cred c-ai iritat-o pe corina. cu referirile alea la “oamenii mai simpli” care nu inteleg, de exemplu. iar pe mine nu ma mai slabesti cu “idolul” :mrgreen: e drept ca ar trebui sa am umor si sa nu ma deranjeze, da’, pe subiectul asta, nu prea pot sa mai am umor. am fost jignita inclusiv de oameni cu care-am stat la masa, mi-a pierit umorul la d-astea cu “idolul”, las-o si tu mai moale. :smile: cu netul- eu am de la UPC, de la care am si cablu TV. sunt cand ok, cand naspa, da’ iti faci treaba cu ei. ar fi o idee sa te legi la firma de cablu si cu netul, e mai comod.

  108. Octavian permalink
    December 9, 2009 22:20:09

    cruela, care e idolu tau? in afara de Elvis :)

  109. Marinake permalink
    December 9, 2009 22:23:08

    @Cruela – ai dreptate tre’ s-o schimb ca suna doar un pic mai bine decat Milizia Gramaticii.

    Gramatica lui Traznea ar fi o solutie
    Raspundem ascultatorilor (Mai tii minte pe Acad. Alexandru Graur)
    sau Marinakie si Gramatikie

  110. corina permalink
    December 9, 2009 22:23:56

    @simona
    andrei nu m-a iritat cu nimic. o sa le pice si lor pernele de sub fund, cit de repede. azi e la moda aroganta- o vad acum pe roberta anastase cu nasul pe sus, la realitatea. nu stiu cum sa-i transmit lui hurezeanu sa se retraga, in curind o sa-l atace si pe el, asa cum l-au facut pe dinescu…

  111. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 22:32:57

    @octavian : indiana jones!
    nu se-ndoaie , nu se strica!
    cade jos si se ridica!
    :mrgreen:

  112. Octavian permalink
    December 9, 2009 22:34:22

    si nici nu face politica! :D

  113. Marinake permalink
    December 9, 2009 22:36:44

    @Nea. Am mai multe motive –
    - e politicos
    - nu va cunosc. Daca v-as intalni pe strada si v-as intreba ceva, nu v-as zice: Nu va suparati, nu stiti unde e Strada Pacientei nr 11 bis? As incheia cu: Va multumesc!
    - cand am inceput sa lucrez (la o institutie de stat, in Romania post-decembrista), domneam pe toata lumea cu 10 ani mai mare decat mine si nu i se parea nimanui ciudat.
    -am petrecut o vreme in Franta si am calcat pe becuri uzand de tu in loc de vous.

    Cum nu vreau sa supar – daca-mi spuneti ca va deranjeaza, va tutuiesc de-acum incolo.

  114. chat noir permalink
    December 9, 2009 22:43:59

    nu stiu cum o fi cu imparatu’ mustelor, da’ asteptandu-l pa godot imi inspira o singura intrebare, de ce nu ninge-n tara?
    sau, d-aia nu mai ploua…

  115. catalin permalink
    December 9, 2009 22:48:08

    Hai las-o Simona, “nu-i un imbecil”. Cine dracu se ducea cu o zi inainte de dezbatere la Vintu, doar ca sa-i dea gloante lui Basescu? Macar de si-ar fi pregatit un raspuns, chiar si o gluma, ca doar nu gata, daca te-ai intilnit cu Vintu ai pierdut alegerile. Da’ Geoana a tacut frumos si-a incasat citi pumni a dorit sa-i dea Base.
    Apropo, cum e cu “cresterea economica se vede in cresterea consumului de energie electrica”? Inteligenta fraza, trebuie sa recunosc :mrgreen:

  116. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 22:49:36

    @chat : ploaie zici?

  117. chat noir permalink
    December 9, 2009 22:51:37

    catalin, pot sa-ti spun ca sunt un prost?
    daca da, priveste-ma in ochi si taci! te iubesc ca la inceput!

  118. nedormitul permalink
    December 9, 2009 22:56:26

    corina
    mi-a ciripit o vrăbiuţă că horea şi horaţiu s-ar putea să se afle în triburi diferite cît de curînd. din ce mi-a spus ea, horaţiu ar putea ajuta cu o forfecuţă la o şosea de centură, după ce a făcut-o cu atîta succes la un terminal de aeroport acu’ vreun an.
    o altă vrăbiuţă mi-a ciripit că nu se va termina prea curînd cu circul, chiar dacă numerele cu clowni sînt pe sfîrşite. încep alea cu tigri. şi unii s-ar putea să iasă foarte pisi din povestea asta (simpatice foc, ce-i drept, cam ca aia din postarea precedentă).
    în altă ordine de idei, unde e poza cu gino?

  119. chat noir permalink
    December 9, 2009 22:59:23

    cru, unde-s io chiar nu ploua. azi a fost soare si acum e ger. odafonu’ nu-mi permite sa vaz youtube. maine, cand ajung acasa, sigur am sa pot comenta watchul :)
    si, da, d-aia nu mai ploua! :)
    paparuda ruda…

  120. edut permalink
    December 9, 2009 23:04:45

    @cruela,nu prea e de lucru,e criza…pana nu se refac alegerili…nu chica nica…mai bine la postat,stii cum e,nus unde-i ciolanu.

  121. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:05:34

    ma bag si eu, asa, la spartul targului, cu “ce-ar fi fost daca”
    deci decat atat: daca era acolo Basescu? pai nu le dadea vreo 5-6 smetii sa-i linisteasca? mama lor de neobrazati! … :smile:
    p.s. vai de capul lor! si de al meu! :roll:

  122. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:20:11

    ma rog, iar ne asteapta vremuri “interesante”. noapte buna, romania.

  123. December 9, 2009 23:24:23

    Cucuzaurul
    Apropos de “noapte buna” http://bit.ly/8JfcOo

  124. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:27:24

    @ sky: heh, e cam neagra, omule :smile: hai sa fie mai gri, te rog io frumos :smile:

  125. December 9, 2009 23:30:48

    Cucuzaurul
    Io o fac gri,… dar ea tot neagra va ramane :lol:

  126. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:32:19

    @ sky: m-am mai gandit, mai bine fa-o roz! :grin:

  127. December 9, 2009 23:34:09

    :))) ok… o fac roz, dar fac pariu ca o face ne’a B maroz!

  128. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:39:28

    @ sky: adica un fel de senvis de somon cu … cacao? se prea poate … iar noi vom manca doar kkao, pun mana-n foc :smile:

  129. Marinake permalink
    December 9, 2009 23:43:23

    “Stiri” – Se vinde Codinianul, sa moara Evenimentul Zilei daca nu-i adevarat.

    Ii parafrazez pe reporterii de la radioul public american (Ei vorbeau de Bush in 2000)

    Daca Geoana ar fi devenit presedinte, fiecare cetatean al Romaniei ar fi putut afirma: Sunt mai destept decat presedintele Romaniei.
    Iata si panseul: „Deocamdată, avem de câştigat alegerile pe care le-am câştigat“

  130. December 9, 2009 23:45:46

    Simona
    Apreciez punctul tau de vedere si este corect. Din punctul meu de vedere nu. Acum 20 de ani, imediat dupa lovitura de stat data de Ion Iliescu Revolutiei romane, la care participam si eu atunci, cu riscuri si insufletire, in noaptea Ajunului de Craciun, o trupa de soldati, comandati de un maior sau colonel, venit acolo ca sa ucida, sa distruga probe si sa recupereze arhiva PCR din sediul CC unde ma aflam, a fost la un pas de ma ucide. Eu si inca 5-6 revolutionari aflati acolo, am fost pusi la zid, in fata unui pluton de executie, cu ordin de secerare la cea mai mica miscare. Nu stiu cum s-au precipitat lucrurile dupa ce au carat ei de acolo ceea ce probabil ca ii trebuia lui Iliescu, astfel ca am scapat cu viata, dupa o noapte cand am fost fortat sa stau cu mainile sus si fata la perete. Nu pot sa-ti spun ca nu poate sa existe o persoana recomandata si dusa de mina la depunerea candidaturii prezidentiale de catre acest mare criminal al Romaniei, care sa-mi exprime altceva decat o noua tentativa de a extermina poporul roman, asa cum am fost eu la un pas. Poate ca de aici si ostilitatea fata de cei care, interesat sau nu, incearca sa mai faca jocul acestora. Sunt ferm convins ca alta era situatia fara ca acest esalon secund al comunistilor sa nu ajunga la putere si nu vreau sa se mai intample asta niciodata. Nu este un idol cel la care te referi, deocamdata este singurul care a condamnat, din pacate doar formal, comunismul si singurul care promite o schimbare spre normalitate. Deocamdata ii acord incredere, de care oricum, probabil ca nu are nevoie. Iti multumesc pentru recomandari, presupun ca o sa incerc la compania de cablu. Daca nu e buna, o sa afli la stiri, pe agentii de presa.

  131. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:46:24

    @Marinake: ok, toti stim asta: Geoana e un prost. la ce ne foloseste s-o mai zicem? e o ceapa degerata. si? cum stam acum?

  132. veronika tot din usa permalink
    December 9, 2009 23:48:47

    andrei din usa

    Inteleg ca si eu si sotia ta suntem pentru tine “oameni simpli”. Nu-mi pare rau pt mine, cat (decat) pentru ea. Ca de tine, ce sa mai vorbesc…

  133. December 9, 2009 23:49:01

    Marinake
    Notele tale nu sunt la gramatica. Sunt la dactilografie. Nu fac nici un fel de corectura si scriu prin metoda oarba cu circa 110 semne pe minut. Incearca si tu asta si pe urma sa-mi spui cam cum stai cu greselile. Te apreciam daca nu coborai la nivelul de a contra o pozitie clara si precisa, cu elemente de logica. Asa…

  134. veronika permalink
    December 9, 2009 23:54:53

    andrei din usa

    Inteleg ca si eu si sotia ta suntem pentru tine “oameni simpli”. Nu-mi pare rau pt mine, cat (decat) pentru ea. Ca de tine, ce sa mai vorbesc…

    veronika tot din usa

  135. edut permalink
    December 9, 2009 23:55:30

    aoleu!plictisitor Andrei…ia o bere tati..nu te obosi sa ma certi..lasa,,,

  136. cruela de vila permalink
    December 9, 2009 23:55:53

    @nedoooooooooooooooooooo
    bancuri de sezon:
    :mrgreen:
    Băsescu: “Iarna nu-i ca vara.” Geoană: “Dimineaţa nu-i ca seara!”

  137. Cucuzaurul permalink
    December 9, 2009 23:59:37

    @ Andrei: eu aveam 20 de ani la revolutie. am fost la Universitate, am vazut, am fugit de gloante, am strigat ce se striga, si strigam ce simteam toti cei de-acolo. si pe 21, si pe 22. am vazut cum a decolat elicopterul lui Ceausescu. si ce? puteam sa am certificat de revolutionar, da, ca si tine. si ce?
    am facut “piata universitatii” integral, am lipsit doar cateva ore. si ce? care-i masura? masura pentru ce? patriotism? oare sunt mai putin anti-comunist decat tine? se poate, desi eu am trecut si printr-o faza “Codreanu”, asa ca n-am nuante cand vorbim de comunisti. iti spun toate astea ca sa te-ntrebi cum de-am ajuns sa votez cu Geoana … Respectele mele! :smile:

  138. December 9, 2009 23:59:50

    Veronika
    Din SUA sau nu, este un adevar, o realitate. Nu este un lucru rau, insa activitatea si viata ei nu au solicitat atit de mult capacitatile intelectuale. In ceea ce te priveste, pot sa recunosc ca ma pot insela. Am facut aprecieri pe baza celor rezultate din exprimarea punctului tau de vedere politic. Dar minteam daca spuneam, oriunde ca sotia mea este un geniu si un om cu mari capacitati intelectuale. Ea munceste cu corzile vocale si urechea muzicala, ceea ce mie imi lipseste total. Ma asteptam sa apreciezi onestitatea, dar nu conteaza.

  139. Cucuzaurul permalink
    December 10, 2009 00:02:23

    cru, te iubesc ca de obicei :lol:

  140. December 10, 2009 00:05:45

    Cucu
    Nu exista comparativ pentru comunist sau anti-comunist. Esti sau, sau. Nu poti sa te plasezi pe alta nunata, fara sa ajungi fals. Cred ca sunt si in asentimentul politiei gramaticii, cu toate ca nu din acest punct de vedere spun ce spun.
    Cruela
    Aflu acum ca cei mai multi sunt din SUA. Vezi, Marinake, vezi Veronika si nu mai stiu care. Sper ca tu esti in Bucuresti, ca altfel, numai Vantu are interdictie de a parasi tara si ar deveni plictisitor.

  141. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:09:05

    @andrei: cum ar zice bradut florescu : sunt presedinta lumii mele! ;-)
    ma culc presedinta!
    ma scol presedinta!
    :mrgreen:

  142. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:10:04

    @nedooooooo:
    cel mai proaspat!;
    :mrgreen:
    În birou la Băsescu intră Videanu:
    - Şefu, am o veste buna şi una rea. Pe care o vreţi prima?
    Băsescu:
    - Pe aia rea
    - Şefu, Geoana a luat 60% din voturi
    - Cuuuuummm???? Atât de mult? Păi şi eu cât am luat?
    - Asta e vestea buna. Dumneavoastră aveţi 70%!!!!

  143. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:11:03

    @nedo : le-am primit fix de la alba iulia! ;-)

  144. veronika permalink
    December 10, 2009 00:11:24

    Ti-am spus, pe mine nu ma deranjeaza sa fiu om simplu, pentru ca apreciez simplitatea si modestia (vad eu o anumita eleganta in asta) mai ales la oamenii elevati (cultivati). Ma deranjeaza ca le atribui oamenilor simpli (si aici ai inclus-o pe sotia sa), lipsa discernamantului. Nu mi-am exprimat nici un pct de vedere politic pe care sa-l poti tu aprecia ca fiind lipsit de discernamant. Daca inca mai sustii ca da, inseamna ca ne-ai facut pe toti, inclusiv pe Simona niste oameni simpi. In sensul precizat de mine, asta ne face onoare.

  145. ciu permalink
    December 10, 2009 00:11:52

    toate ca toate, da si la ultima speranta – la forbal – ne-o dadura unii 3 dintr-o lovitura adineauri. La care comentatorii spun decat romaneste: “totusi urziceni a controlat mai bine a doua repriza!” ei si?!! A, si mai baga si pe stilul UE: “trebuie sa primim cu calm aceasta infrangere”
    “se facura toti o apa si-un pamant” – oare la ce se referea Mircea in a treia lui scrisoare? la turci sau la epigoni?
    pai sa ne intoarcem la mamaliga noastra, rece

  146. veronika permalink
    December 10, 2009 00:12:19

    pardon, am vrut sa spun, evident, simpli.

  147. Cucuzaurul permalink
    December 10, 2009 00:15:03

    @Andrei si inchei : exista niste comunisti/anticomunisti gri – se cheama socialisti. sa nu uitam ca romania nu atinsese inca culmile comunismului (nu ca s-ar putea asa ceva) – dar era deja prea mult …
    e clar ca perceptia noastra asupra omului Basescu este foarte diferita – o fi o chestie de “feeling”? decat atat: intreaba-te de ce eu, si mare parte din generatia mea (bucuresteni/40 de ani/piata universitatii) am votat cu Geoana

  148. December 10, 2009 00:19:24

    @Cucuzaurul: hai, ma, ce naiba mai intrebi, n-ai inteles ideea? a explicat omul deja de 10 ori: esti mai simplut tu, de felul tau, asa. sau comunist. :smile:

  149. edut permalink
    December 10, 2009 00:20:00

    @Cucuzaru:de plictiseala….sau de-al draq(si eu am fost,cu trinu….am chiulit de la servici,alei ce mandru eram dupa :mrgreen: )

  150. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:20:17

    astia care aveti ceva de-mpartit fix acic, si care-mi aducetzi aminte de povestea “bunicul”, unde cei doi nepoti cocotzatzi pe genunchii bunicului ajung sa-l palmuiasca rau pe bietul om , ca deh, fiecare nepot era proprietar pe un obraz de-al bunicului-am incheiat paranteza- :mrgreen: , bagatzi nitzica lectura obligatorie, si dupa aia mai vorbim : :mrgreen:
    (ultimu stinge lumina! :mrgreen: )
    http://www.urbaniulian.ro/2009/12/04/discutie-incendiara-piata-imobiliara-romaneasca-se-va-prabusi-in-2010-afla-cine-sunt-cei-care-trag-sforile-din-umbra-pentru-a-cumpara-pe-nimic-activele-majore-ale-romaniei-in-2010-cum-au-fost/

  151. Cucuzaurul permalink
    December 10, 2009 00:22:13

    @Simona: :lol: oook, asa sunt eu, si depun armele aici, pe altarul roz :lol:

  152. December 10, 2009 00:23:24

    Veronika
    Nu e o jignire, nu am intentionat sa jignesc pe cineva si in nici un caz la modul general. Am vrut sa dau o dimensiune a fortei cu care propaganda acestor comunisti a reusit sa patrunda in mintea unor oameni. Nu asocia acel simplu pe care il afirmam eu cu prost, pentru ca nu se subintelege si nu am cautat sa dau aceasta semnificatie. Cred ca e cazul sa incheiem aceasta discutie, care chiar nu mai are nici un sens. Si se pare ca si deranjeaza. Momentan, a castigat cine a castigat si a pierdut cine a pierdut, cu toate ca nu recunoaste si acuza milioane de oameni cinstiti, de furt, aducand prejudicii Romaniei, ca tara europeana. Iti doresc o noapte buna, iar daca spui ca esti in SUA, o noapte calduroasa. Vine iarna.

  153. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:24:10

    si daca nu va caftitizi, chiar n-are farmec!
    luatzi iecsemplu:
    http://www.youtube.com/watch?v=zw2EvrGgmp8
    @simona : girls rulz, evident!
    ;-)

  154. edut permalink
    December 10, 2009 00:25:02

    @cru:ai vazt ce zic oamenii acolo…e vrajala…nari cum…..

  155. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:27:18

    si ma duc sa ma culc cat mai sunt presedinta, si va fac urmatoarea dedicatzie, ca sa shtitzi parerea mea :
    i don’t know enough about you!
    ;-)
    asa ca , mai bagatzi!
    :razz: :razz:

  156. ciu permalink
    December 10, 2009 00:29:33

    @Cucu: lasa-l, ma, ca are complex de complexitate – doar vietuieste p’in america, nu i-o fi si lui usor cu asa simplitate in jur

  157. Cucuzaurul permalink
    December 10, 2009 00:31:04

    @ciu: sar’na si ma culc

  158. veronika permalink
    December 10, 2009 00:32:09

    Andrei,

    Hai sa fii iubit.

  159. December 10, 2009 00:43:34

    Veronika
    Hai si tu. De fapt nu numai tu, toti. Eu sper sa fie aici o comunitate de prieteni, in care iubirea sa fie elementl primordial. Desigur ca Simona are un loc putin mai in fata la coada asta si nici Cruela nu sta chiar rau, din punctul meu de vedere. Ca sa ramin sincer pina la capat.

  160. Marinake permalink
    December 10, 2009 00:44:06

    @Cucuzaure La bascalie: Va dati seama ca fara Geoana, Huidu si Gainusa n-au clienti la Rusinica, cate bule ale demnitarului vor fi ratate…. -

    Serios – situatia e albastra; Nici daca era Geoana destept, n-ar fi fost o garantie pentru un bun presedinte. Cum e prost – e o certitudine ca ar fi fost un presedinte prost. Necunoscuta este: ar fi fost Geoana un presedinte mai prost decat Basescu.

    De Emil Constantinescu nu poate sa zica nimeni ca este prost. Ce trecem la realizari:
    - In timpul mandatului sau s-a dinamitat coalitia PNL-PNTCD
    - I se face cadou lui Iliescu presedintia Romaniei
    - PNTCD dispare ca partid cu pondere in viata politica a Romaniei.
    - Se stopeaza mineriadele (una bila alba).
    - Bastionul cel mai inaintat al clasei muncitoare este distrus prin inchiderea minelor. Daca urmareati cum s-au inchis minele in Anglia, realizati ca Romania avea clasa muncitoare doar cu numele. Consecinta pastrarii unui behemot gen CNH este ca pana in ziua de azi fiecare cetatean al Romaniei se poate fotografia in fata vilei directorului Companiei Nationale a Huilei si poate afirma: Vila asta e facuta si cu banii mei !

    P.S. Eu intocmai ca prostul din povestea cu cainele caruia i se trage de la drum lung, muream de grija altuia. Ma gandeam: cum o face PD-L guvern in minoritatea in care se afla. Acum cetesc ca bat din pinteni si unii liberali si unii PSDisti sa ajunga primii la o intelegere cu pana mai ieri – dusmanul, garantul dictaturii, fermentul dezordinii, scandalagiul, campionul la pumnareta. Nu-i vorba ca si azi Basescu tot asa e.

  161. December 10, 2009 00:48:24

    La început m-am mirat, am crezut că este vorba despre încă un senzaţional tipic jurnaliştilor, dar după secundele recomandate mi-am dat seama că e un fleac.

    Oricum, se pare că popularitatea prinde bine nu numai la politicieni ci şi la bloggeri. Când ai ce face te poţi exprima uşor şi ceea ce te priveşte defapt sunt mai mulţi.

    Tu cum de eşti aşa populară? Ai mulţi prieteni sau mulţi gură cască?

  162. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 00:53:07

    baaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii scandalagiilor!
    mai luatzi una la ora unu!
    :mrgreen:
    avetzi grija sa savuratzi shi comentariile!
    :mrgreen:
    trust me!
    http://groparu.ro/bueeeey-e-si-tara-mea/

  163. December 10, 2009 00:58:58

    Marinake
    Ai trecut total in categoria oamenilor complicati, mult mai agreata, se pare. Unde e vila aia a directorului CNH ca am drum prin zona si vreau sa-mi fac o poza acolo sa ma dau mare la americani?

  164. December 10, 2009 01:12:43

    Cruela
    Propun ca pentru perioada sarbatorilor de iarna, pina cel tarziu dupa 8 martie sau eventual 21 martie, cand vine oficial primavara sa se permita bancuri in numar nelimitat. Ca sa simtim cu totii ca s-a terminat campania politica si vine Craciunul. Si mai grav, Anul Nou.
    Profit deci de aceasta, probabil printre ultimele ocazii, sa va transmit din Long Island, New York, USA, tuturor un PRIETENOS SINCER SI CALD LA MULTI ANI !!!
    Ma pot astepta la dificultati de adaptabilitate in tara, pentru o perioada oarecare de timp, dar sunt sigur ca furnizorii de internet o sa gaseasca, mai repede sau mai tarziu, o cale de a comunica in sensul pe care il doresc eu. Sunt de fapt sociabil.

  165. December 10, 2009 01:19:32

    Cruela
    uite un articol meserie :) http://batmanu.blogspot.com/2009/12/felicitari-popor-roman.html

    PS rog doar OAMENII SIMPLI sa se uite pe link, astia mai complecsi sau complicati sa sara peste!
    Apropos Simona, nu faci doua categorii ale blogului una dăcât pt oameni simplii s’una pt d’ăstialantii care este mai complicati?!

  166. December 10, 2009 01:22:21

    pa si cum dracului conducea asta tara? ca parca e un pic mai greu decat cu copii aia

  167. catalin permalink
    December 10, 2009 01:46:15

    Andrei, te-ntorci asa, in concediu, sau de tot?

  168. December 10, 2009 01:54:39

    Catalin
    Ca sa-ti raspund putin mai complicat sau mai complex, iti spun ca intentionez de tot, dar mai sunt si alte puncte de vedere si alti factori de decizie. Si alte tari de soare pline, iar asta din care plec acum, imi este din ce in ce mai straina. Si mai rece, acum chiar pe bune. Se anunta temperaturi de minus zeci de grade, dar nu la aceasta raceala ma refeream eu. Sa auzim numai de bine.

  169. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 06:11:33

    @Andrei from USA,
    Si eu consider ca rezolvarea corecta a intrebarii “pe cine votam?” in turul 2, 2009, a fost T.Basescu.
    Un semn de intrebare, insa ar trebui sa avem.
    Iata si raspunsul la intrebarea “de ce Basescu nu i-a bagat la puscarie pe hotii (comunistii, mogulii, oligarhii) ce i s-au opus, pana acum?”, aici:
    http://www.happyfish.ro/radio_enervan/radio_enervan__09_12_09
    P.S.
    Intrebarea este pusa la modul elegant, nu asa, magareste, cum am pus-o eu.

  170. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 06:18:11

    Uite si un filmulet mai putin cunoscut cu Vantu, Geoana, Patriciu, si Voiculescu:
    http://www.happyfish.ro/stirile_de_la_ora_13_47/un_fleac

  171. Marinake permalink
    December 10, 2009 07:05:00

    Am ajuns acasa si am vazut filmul – dau si eu unul in replica. De la minutul 1:15 se lasa linistea

    Un filmulet cu un tip mai cunoscut care chiar era presedinte si vizita o scoala. Extrasul e dintr-un film de Michael Moore ( mie nu prea imi place modul pasunist in care tipul asta isi face filmele, dar judecam faptele si nu maniera artistica) . Interesant este ca filmul a fost proiectat in plina campanie electorala, si presedintele lor, ca si al nostru a mai capatat un al doilea mandat.

  172. Marinake permalink
    December 10, 2009 07:09:28

    @Simona – Mie mai periculos mi se pare si ca acel pustiulica obraznik. Intai se pune pe scaun ii da si cu limba dulce (secunda 20): Presedintele Romaniei e Mircea Geoana. Intre timp domnul Mircea Geoana face triaj – o impinge pe domnisoare ceea care astepta sa se ridice junele (Paturica in devenire) sa sada si ea pe scaun.

  173. Marinake permalink
    December 10, 2009 07:14:01

    E tarziu – n-am terminat fraza –
    Mie mai periculos mi se pare si ca acel pustiulica obraznik are “darul” lingusirii.

  174. Marinake permalink
    December 10, 2009 07:19:42

    Pustiul n-o fi obraznic – am uitat ca Geoana e oltean – l-a impins Mircica pe copil la inaintare ca fetele si asa numai belele aduc – n-auzirati ce iesi pe gura ei.

  175. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 08:01:37

    apropo de oameni complicatzi : sa raspunda pataphyl ( ca-l pun apsent) si domnul Duude : care este definitzia unui copil complex? :mrgreen:

  176. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 08:12:19

    Marinake, aici ar fi problema, zic eu, ca ceea ce se prezinta in filmulete nu sunt “fapte”, ci pot fi fabricatii, constructii absolut logice, bazate insa pe dovezi incerte. Cand vii cu argumente contrare, cel care priveste se simte jignit, desi de fapt tu nu-i insulti capacitatea de a gandi, pe care se bazeaza aceste manipulari, ci usurinta de a crede. Adica, e posibil ca cei care fac aceste dezvaluiri/filme/filmulete sa nu fie niste tipi inteligenti care isi dau seama ce se petrece, ci sa aiba concluzia intai, si pe baza acestui proiect, sa construiasca filmul.
    Eu asta as reprosa oamenilor de presa, care pretind ca sunt seriosi, ca, inainte de pregatirea unui material, constient(in cazul murdar), sau inconstient(fara autocenzura, emotional) isi “paraziteaza” mesajul cu un sens anume, pe care il induc privitorilor.

  177. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 08:20:20

    http://www.youtube.com/watch?v=-VtbDOd5nSY&feature=related

    Seeing is believing?

  178. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 08:28:02

    Adica, aici sunt de acord cu ciumpalack, inteligenta, capacitatea intelectuala, n-are a face cu jmekeria.

  179. corina permalink
    December 10, 2009 08:29:17

    @bogdan
    cei doi sint, si ei, antologici. de exemplu horia credea sincer ca va iesi crin si in turul 1 si in 2.
    a si iesit, da numai in cartier (sectiile Brasov si Cosbuc) ceea ce e o victorie avind in vedere portocaliul in care se scalda clujul…

  180. Nea permalink
    December 10, 2009 09:19:02

    @ Marinake: Nu mă deranjează pluralul (de fapt, chiar mă deranjează să fiu luat la per tu de câte un pitecantrop copywriter care concepe mesaje publicitare “prietenoase”) dar cred că acest blog încearcă să recupereze virtual distanţa din real. Deci să ne apropie. Şi, de fapt, trăieşti în America (parcă) acolo unde nu prea există Dvs. TU decizi.

    Ai uitat dintre realizările lui Constantinescu, pe cea mai notabilă, poate:
    L-a numit prim-muistru pe acel Radu Vasile cu ghiul, unghie lungă la degeţel şi, MAI ALES, ŞTIIND CĂ ĂLA FUSESE TURNĂTOR LA SECU (a zis-o chiar Constantinescu, recent). E drept, Dinescu îl aprecia, a zis că Vasile e un poet bun.

  181. December 10, 2009 09:25:20

    de-a rasu’- plansu’.
    mie chiar mi se facuse mila de el. parca era pus la colt, la balustrada aia si amenintat cu viata in schimbul a catorva manuale noi, pentru…toti! :lol:
    mie personal imi place geoana, nu e carismaic, nici potrivit pentru functii de demnitar ales,dar se vede ca e cu niste clase peste multi politicieni. ghinionul lui ca l-au bagat astia carne de tun sa candideze.

  182. Marinake permalink
    December 10, 2009 09:35:04

    @Andrei – pentru un ziarist de calibrul dvs care bate 110 caractere pe minut la metoda oarba (adica o bagatele de vreo douascinci de cuvinte) aici gasiti numele directorului CNH: Unde locuieste domnia sa si ce avere are – informatia e publica

  183. Marinake permalink
    December 10, 2009 09:38:32

    @Nea – eu am trecut deja de la spaniolescul usted la subtilitati regionale salvadorene gen vos

  184. December 10, 2009 10:13:16

    @Nea
    Eu sunt pitecantropul cu mesaje publicitare? :oops: :oops:

  185. Marinake permalink
    December 10, 2009 10:24:35

    Va las si maine iau o pauza – nu inainte de a va prezenta opinia specialistului cu privire la alegeri:

    Dupa declaratia lul Ponta – Ei au fraudat alegerile mai bine decat noi, azi aflam ca: S-a furat ca la balamuc.

    Manastire intr-un picior – ghici ciuperca cine-i ?

  186. December 10, 2009 10:30:59

    Cred ca eu.
    Marinake, multumesc. Mai am doar cateva ore de stat in tara asta si de facut doua bagaje. Cumplit. Am inceput ieri dimineata si am ajuns deja doar la desfacerea fermoarului. Inca mai stau pe ganduri daca nu e mai bine sa le las aici. Sigur este mult mai comod.

  187. Calin permalink
    December 10, 2009 11:30:53

    @Simona: nu zice nimeni ca n-are scoala, dar daca e talentat intr-o directie, atunci sa mearga in directia aia. Asa insa si-a atins repede limita propriei incompetente. Presedintele e un om vizibil, nu e un specialist care e in background. Si implicit expus. Si Bush a fost expus, a facut gafe, insa lui i-a iesit. Lui Geoana nu. Poate ar fi un excelent ministru de externe, desi si ala trebuie sa stie sa vorbeasca …

  188. Otto permalink
    December 10, 2009 12:12:20

    basescu in germania
    in 2007 a fost in germania o intilnire a sefilor de stat ue. la intilnire a fost biuneinteles si basescu. asa cum se obisnuieste, dupa intilnire au loc intilniri intre seful statului organizator si ceieleti sefi de stat. singurul sef de stat ue care nu a fost inclus in lista a fost basescu. in cazul asta basescu a cerut o audienta la merkel in una din zilele urmatoare – audienta i-a fost refuzata in mod public prin massmedia!
    la faza asta basescu a incercat sa se replieze si a cerut o audienta (!)la un prim ministru de land, car e seful landului (cam cum sint guvernatorii de state americani dar cu puteri sporite in comparatie cu astia).
    a incercat intii sa obtina o audienta la edmund stoiber seful landului bayern si seful csu la acea data. a fost refuzat public prin massmedia cu motivarea ca nu are timp si ca are in agenda o intrevedere cu presedintele nigeriei :lol:
    a incercat apoi sa obtina o audienta la kurt beck seful landului rheinlend-pfalz si seful spd la acel moment. a fost refuzat public prin massmedia cu motivarea ca are agenfa plina, are intilnire cu unii lideri de sindicate si cu presedintele coastei de fildes :lol:
    ca s anu plece cu mina goala ministerul de externe a incercat sa-i aranjeze o intilnire cu merkel a la long cindva in viitor. s-a raspuns de asemenea public ca cancelarul federal nu are in perspectiva o asemenea intilnire, un fel de ba cheliosule nici nu are rost sa mai incerci :grin:

    la fazele astea ar mai de spus ca chiar si eu daca solicit o audienta la un sef de land o primesc cu siguranta. nu o primesc imediat pe loc dar o primesc sigur sigur.

    ceva mai penibil si mai umilitor pentru un sef de stat decit a trait basescu in germania nu am mai vazut niciodata in viata mea.
    asta e basescu pe arena internationala, asa e el privit de ceilalti sefi de stat, asta e valoarea lui internationala.

  189. dragos permalink
    December 10, 2009 12:28:28

    mi-e greu sa mi-l inchipui in rolul de diplomat abil…chiar daca stiu ca nu e suficient sa ai abilitati oratorice, omului ii lipsesc prea multe.

  190. parafaragaramus permalink
    December 10, 2009 12:33:15

    Floricele, impusca-l!

  191. December 10, 2009 12:34:13

    prostanac. era foarte simplu: se apleca inspre pustii din dreapta si zicea discret: sufla baaaa! :))

  192. GAVRILACHE permalink
    December 10, 2009 12:34:46

    Dom’le, eu am ce am cu Cruela! Adica ce poza e asta, frate! Cum de shade ‘mneaiei intre doi presedinti? Basescu, in poza, imi pare mai retinut dar, va rog, observati mana stanga a lu’ Geoana,..e?…! Asta-i, frate, nu se vede diplomatu’! Cruela face o diversiune in contra sotiei diplomatului roman (titlu de film, este?)! Ca bine spunea ala micu si desteptu din reclama : of, fetele astea…!

  193. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 12:40:18

    @gavrilache: you are sooooo last season! mi-am schimbat avataru’ deja! e un om de zapada , intre doi mos craciun-i!imi plac mie meanajurile a trois , de la o vreme, da cand am sora geamana vitrega…asta e!

  194. GAVRILACHE permalink
    December 10, 2009 13:00:06

    Dl.Otto, informatia despre Basescu e pretioasa! Am o intrebare, totusi, cand s-a dus sa faca pipi, ingrijitoarea i-a dat drumu’ in closet? Revenind, ma bucur ne-ati spus cum sta treaba cu madama Merkel, prietena lu Geoana, ca daca vine pe la Fratauti incheidem bufetu’! Iar matalutza, rumanischer boy, ce mai stai, frate, in cuibu’ ala de nesimtiti? C-o fi un umflat din Nigeria mai tare ca un mariner roman! Vino, frate, acasa! Doar aici, cat esti mata de neamt, vei cunoaste ce inseamna bunul simt, ospitalitatea, dragostea fata de om, indiferent de rasa, neam, cetatenie, culoare, bani!
    Cruela, in capitalism, atata timp cat menajul se poate face si in unu, un menaj in trei nu face decat sa scada productivitatea muncii si de-aici pana la faliment nu mai e decat un pas!

  195. Otto permalink
    December 10, 2009 13:11:15

    gavri
    hahaha :grin: :grin: :grin:

  196. cruela de vila permalink
    December 10, 2009 13:19:07

    @GAVRILACHE, M-AI CONVINS: N-AM SA-TZI ACORD NICIODATA VIZA DE INTRARE IN MEAJU(RILE)MELE A TROIS!FA-TZI SINGUR!
    si scuze de caps!
    chiar nu zbieram!
    ;)

  197. gabibi permalink
    December 10, 2009 17:43:34

    care-i faza cu fetita in roz? ii este mai apropiat ca Mihaelei ;)

  198. December 10, 2009 20:46:38

    Cum mai… manuale noi la toata lumea… nu se poate asa ceva… daca facem cheltuieli de astea nesabuite de unde mai fura Patriciu si compania_

  199. December 12, 2009 09:54:10

    …toti? :lol: :twisted: priceless!

Trackbacks & Pingbacks

  1. Cum stam cu fraudarea? « Sluga La Sisif
  2. links « CONTEAZĂ

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: