Skip to content

Un text frumos

2010 April 18 at 9:52 am

by Simona Tache

Despre actorul amator din “Eu când vreau să fluier, fluier” care a fost arestat. Aici.

Related posts:

  • No Related Post
39 Responses Post a comment
  1. unic vizitator permalink
    April 18, 2010 10:34:36

    amintiti va rog si de faptul ca este doliu national astazi, multumim!

  2. dana permalink
    April 18, 2010 10:50:54

    ….frumos articol,dar atat de triet,de fapt…

  3. April 18, 2010 11:07:09

    Lumea nu incepe si nu se termina cu acel film. Daca a furat, este firesc sa si plateasca pentru deranjul, nervii si tensiunea victimelor. Pe urma poate sa faca oricate filme doreste, daca doreste. Societatea nu are nici-o vina ca el s-a plasat in afara ei, ca familia lui nu i-a oferit o educatie civica sau inteligenta suficienta pentru a-si viza intersul in cinematografie. Este o tragedie a vietii, dar prea scapa multi care gresesc major, iar acest lucru trebuie eliminat. Sunt mult prea multi romani care au gresit fundamental in viata si acum arunca vina pe destin si pe societate pentru ca o duc prost. Se spune ca treci de multe ori pe linga fericire, fara sa-ti dai seama. Se pare ca acest lucru s-a intamplat si cu actorul fara scoala, in devenire.

  4. Delia permalink
    April 18, 2010 11:21:28

    un text frumos. dar prea emotional. deci subiectiv. dar si niste comentarii frumoase si pertinente. deci mult mai obiective.

  5. Bad Robot permalink
    April 18, 2010 12:31:55

    Maestrul Dinica,Dumnezeu sa-l ierte,avea o vorba:”Bei,mananci,fu…,dar nu uita ca la urma vine nota de plata!”.Asa si in cazul lui Pardailean asta.Dixtractia costa!Ai “pus” mana,la zarca baiatu!Si sa va mai zic ceva.Odata ce s-au invatat cu parnaia,intre baetzi,se vor intoarce bucurosi acolo de cate ori va fi nevoie.Se simt minunat acolo,e ca un fel de relxare si recalificare pentru ei.Nu mai vorbim de club,sala de sport,ziare,tv,papica la ore fixe,lenjerie curata si toate astea din banii prost….contribuabilului.Daca baietii ar fi afara,ar trebui sa plateasca pentru astea,la parnaie e moca.Si atunci cum sa nu se-ntoarca bucurosi acolo?P.S.Articolul este bun intr-o cartulie cu povesti,e prea dulceag,balos,n-are legatura cu realitatea.Un tigan avea o iapa si cara cu ea la ceapa…..Povesti de adormit copilasii mofturosi!

  6. April 18, 2010 13:05:04

    nascandu-te intr-o anumita famile, in anumite circumstante si conditii pe care nu aveai cum sa le determini, nu inseamna ca te-ai plasat tu insuti inafara societatii. intr-adevar societatea nu are nicio vina (oare?) dar ea este cea care are asteptari de la individ!
    nu pot sa elimin din ecuatie elementul liber-arbitru, mai ales gandindu-ma din perspectiva unei posibile victime a faptelor lui papan.. insa cu totii facem greseli, luam decizii proaste si lasam fericirea sa treaca pe langa noi. diferenta este ca la altii urmarile sunt din alta categorie, in functie de liga in care joaca. oamenii ca papan joaca in alta liga decat noi astia, cu alti parametri, alta miza. iar liga asta nu a ales-o el… cel putin in linii mari, e stabilita la nastere pentru oricare dintre noi. pentru majoritatea dintre noi, greselile majore nu presupun urmari de genul inchisorii. insa probabil unii sunt prea preocupati sa supravietuiasca si sa faca fata anturajului, ca sa mai si lupte sa treaca intr-o liga superioara.
    niciun om nu poate avea certitudinea ca ar fi avut alta traiectorie in locul lui papan.

  7. Radu Humor permalink
    April 18, 2010 13:11:41

    Urmatorul film de succes al lui Serban probabil va avea titlul
    ” Doar 5 zile !”
    Atat mai trebuia sa reziste, eroul principal al acestui tragic destin !

    Si cand te gandesti cat fura actorii principali din
    “Guvernarea Romaniei ” , fara sa suporte nici un fel de urmari :evil:

    Dar sper ca pana la urma cineva sa scrie si pentru ei scenariul-rechizitoriu !!!

  8. matrixbrain permalink
    April 18, 2010 13:23:10

    deci:
    Nu scotz un cuvintel pana nu se pronunta postvorbitorii mei, nedo si soferu’ de barci. Ambi are clasa, dom’lne:)

  9. April 18, 2010 13:26:03

    clar mi-am schimbat punctul de asamblare dupa ce l-am citit…dar precum stim unii sint mai egali decit astazi..jkustitia romana de mare kkt
    pe jegosii de dealeri de droguri ii apara politia, ……..

  10. unic vizitator permalink
    April 18, 2010 13:35:10

    In film, Papan mi s-a parut mai bun ca o gramada de mari vedete de cinema de la noi, iar pentru “Eu cand vreau sa fluier, fluier!”, dintre acestea, cel mai bine i s-ar fi potrivit lui Cabral rolul lui Papan, insa e mult mai bun cel din urma. Numai ca am un dubiu in privinta acestuia: nu prea seamana cu cel din film, cel din interviurile de pe covorul rosu. Imi puteti arata, va rog, un link spre o poza cu Papan?

  11. will permalink
    April 18, 2010 14:03:32

    Bad Robot, esti un frustrat. Daca e asa de minunat, de ce nu te duci si tu acolo ?

  12. Delia permalink
    April 18, 2010 15:28:15

    laura radu, n-o da si tu pe panta emotionala. legea e lege, da? e una pentru toti, indiferent de statutul social, apartenenta etnica, religie etc. or autorul a dat-o pe o panta subiectiva si gresita cerand clementa tocmai prin sublinierea faptului ca e tigan. ca a avut o copilarie grea, etc. si ce? nu e singurul. si nu e tigan, e un om care a incalcat legea. oricat de emotional ai pleda o cauza nu te poti substitui justitiei. punct.
    cam patetica si tanara aia care ii tot dadea cu mila ei crestina da vroia sa plece din romania, ca aici nu se mai poate, tovarasi. romanii e irecuperabili. daca esti asa destept, stai aici si fa diferenta. ajuta la schimbarea mentalitatii. nu-ti pune palma in curu tau crestin si tai-o din tara. sau tai-o din tara, da taci. nu plescai ingrijorat: tz tz tz, tarisoara mea se duce de rapa…
    dar ceea ce mi s-a parut mie cel mai sugestiv a fost ca omul acela, papan, furase inainte de a pleca la berlin. dupa ce ise oferise sansa sa intre in normalitate. dupa ce i se oferise sa joace intr-un nou film. adica atunci cand bea el pepsi si papa bombonele, si se plangea ca nu mai e zapada in bucuresti sa poata lucra, el stia ca furase si ca probabil o sa fie prins. a stiut si a tacut. de aici incolo e falsa toata problema cu vai saracu, mai avea 5 zile si se angaja.

  13. veronika permalink
    April 18, 2010 16:09:15

    Eu am inteles din articol ca Papan primea doar promisiuni si pe fondul asta de incertitudine a facut ce a stiut el mai bine ca sa-si hraneasca familia aflata in nevoie imediata. Cine crede ca societatea nu e responsabila pentru lipsa de educatie, ori asa cum se sugereaza, lipsa de inteligenta a bietului Papan se inseala. Educatia si oportunitatile in viata nu plutesc asa … pe deasupra capetelor noastre pentru ca familiile noastre sa ni le poata oferi pe tava. Dam dovada de multa superficialitate cind il judecam, moral vorbind, pe Papan. Din punct de vedere legal, desigur ca e vinovat. Dar sa nu amestecam merele cu perele.

  14. April 18, 2010 16:54:54

    nu e nimic emotional in ce am scris eu si nici nu pot sa spun ca il compatimesc ca plateste pentru faptele lui sau ca merita clementa pentru ca a avut alta copilarie decat mine sau cineva mai norocos. doar mi se pare ca mecanismul “ai gresit, ai platit” nu este cel mai fericit daca dorim cu adevarat integrarea in minunata societate a indivizilor precum “eroul nostru”. el pana acum a ocolit societatea si sistemul, dar se pare ca ELE nu au vrut sa il ocoleasca pe el. deci mi se pare ca ala cu pretentii mai mari trebuie sa faca si efortul mai mare. societatea nu pare sa se strofoce. bagand un infractor la inchisoare se pedepseste fapta, insa nu se rezolva problema individului.
    mie articolul nu mi se pare ca ar cere clementa, ci mai degraba incerca sa evidentieze ca exista mai multe perspective din care putem privi destinul unui om, nu numai cea legala. si nu ca justitia n-ar fi dreapta, dar nu e deloc eficienta in anumite cazuri. cum zicea cineva mai sus, inchisoarea functioneaza ca o scoala.. in care parca inveti tot mai bine cum sa ocolesti sistemul si ti re-re…reconfirma ca tu nu poti fi decat un intrus, o oaie neagra, un individ incapabil de a se alinia normelor. oricat de dornic ai fi tu sa te integrezi, daca ceilalti te resping, nu reusesti nimic. nu vreau sa pun vina faptelor lui in spinarea societatii. insa noi ca Societate trebuie sa ne intrebam ce am facut pt Papan ca el sa fie in rand cu noi. in functie de raspuns, ne permitem sau nu sa concluzionam sec ca cine greseste plateste.

  15. Bad Robot permalink
    April 18, 2010 17:26:44

    Mai copii ia incercati sa vedeti pe numarul 9 din poze.Seamana cu Simona??? :grin: :grin: :grin:

    http://www.latrecut.ro/anii80/anii80.swf

  16. cruela de vila permalink
    April 18, 2010 17:47:16

    laura : pai unu din comentatorii articolului spunea ( si sunt tentata sa il cred) ca in pushkarie li se ofera shansa sa invetze sa scrie; io stiam ca li se ofera posibilitatea sa invete o meserie;colegii de la filmare inteleg ca l-au ajutat sa-si faca buletin;deci cate ceva a mai facut cate cineva pt el; dar EL, ce a facut pt sine? ca in pushkarie a invatzat fie ca e nasol sa ajungi acolo, deci fereshte-te, fie ca e mishto akolo ca ai de toate si inca moca, deci straduie-te sa revii!

  17. Delia permalink
    April 18, 2010 18:14:56

    in plus fata de ce zice cruela (hai sa traiesti ca trebuiesti!), putea sa faca orice altceva: sa mearga la regizor: dom regizor da si mie un leu de cinci ca n-am ce sa pun pe masa la ai mei. da-mi-i in avans la banii pe filmu ala. ti-i dau inapoi cand pot. sau dupa ce ma angajez. probabil ca i-ar fi dat banii fara sa i-i ceara inapoi. putea merge la una din asociatiile umanitare sau de ajutorare a romilor sa ceara sprijin.
    dar n-a facut nimic din toate astea. a furat si a tacut. de aia mi se pare putin jenanta povestea cu papan mergand la interviuri si neprimind de lucru, saracutul, ca avea cazier cand el deja furase a doua oara. a fost alegerea lui. ca e determinata si de felul in care a fost sau nu educat, e adevarat. dar daca esti cetatean roman, te supui legilor romane. nu poti sa fii tigan in obligatii si roman in drepturi. in drepturi uneori mai mult decat majoritatea romanilor ca de, esti minoritate si una-doua zici ca te persecuta astia. societatea face ceva pentru tigani. cat poate la momentul asta. ar fi timpul sa inceapa si tiganii sa faca ceva pentru ei insisi.

  18. April 18, 2010 18:44:16

    da, niste oameni au facut cateva chestii foarte bune pentru el. dar daca e sa numaram lucrurile pe care le-am primit noi, astia care comentam, ca sa ajungem unde suntem, faptul ca am fost invatati sa scriem sau am fost luati in spatiu pentru buletin parca nu acopera tot. mai ales ca atata lucru nu are cum sa compenseze handicapul cu care porneste la drum un om cu provenienta lui.
    nu vreau sa il scot pe papan vreo victima sau vreo persoana extraordinar de buna si valoroasa, ba chiar imi rezerv dreptul de a ma indoi ca ar fi asa. insa printre noi umbla indivizi de valoare cu mult sub a sa, si care numai datorita circumstantelor nu au ajuns in pozitia lui.
    si intr-adevar, nu stiu daca a facut sau ce a facut el insusi sa se ajute si nu pot avea cerititudinea ca o mai mare implicare din exterior l-ar fi salvat.. insa atat timp cat noi, societatea, nu facem mai nimic, nu prea avem dreptul sa asteptam ceva de la el.
    trebuie sa recunosc ca nu stiu cum sta treaba in realitate in inchisori, cat se practica reabilitarea sau (re)educarea detinutilor. am mai vazut pe la tv ca exista institutii chiar “salvatoare”, insa cei pe care ii stiu eu ca au trecut prin puscarie nu au iesit de acolo diferiti. poate doar cu un tatuaj in plus si ceva mai violenti.

  19. April 18, 2010 18:58:39

    Sunt de acord ca omul asta trebuie sa isi asume ceea ce a facut, insa presa – in marea ei parte – a actionat cu un prost gust care tinde sa devina obisnuinta. Glumitzele astea de tipul ‘eu cand vreau sa fur, fur’ sunt atat de scremute si fumate … Cu putine exceptii (textul la care ne trimite Simona e una dintre ele), oamenii nu s-au obosit sa vada dincolo de senzational.
    Pe de alta parte, ar trebui sa discutam unde stam fata de lege – cotinuam sa pedepsim gainariile cu ani grei de puscarie, cu minime sanse de reeducare si reintegrare (nu inteleg de ce nu reusim sa punem la punct un mod de aplicare eficient pentru munca in folosul comunitatii, in locul supraaglomerarii penitenciarelor) si lasam sistemul sa derapeze, cand vine vorba de hotii grave, care ne privesc pe toti? Poate ca daca rezolvam chestiunea asta, schimbam cu ceva destinul copilului lui Papan. Macar.

  20. April 18, 2010 19:27:12

    ce bine ca a pus adnana comentariul de mai sus, ca exact asta e si parerea mea. m-a scutit sa scriu mai multe randuri. pot sa zic doar “sunt de acord cu antevorbitoarea mea” :smile:

  21. cruela de vila permalink
    April 18, 2010 20:27:57

    doamnelor, sa nu confundam persoana cu problema!
    aveti, evident dreptate atat asupra halului in care arata legile si sistemul juridic, cat si presa :mrgreen:
    dar destinul copilului lui papan , incepe cu el insusi!el e ala care decide ce fel de tata vrea sa aiba copilul lui!mai ales dupa ce a trecut prin doua experiente marcante : inchisoarea si turnarea filmului ( care filmare , fie vorba intre noi , ca experienta eliberatoare, reformatoare sau cum vreti s-o numiti, i-a fost oferita tot de societate!)
    mai vreau sa zic doua lucruri:
    1. ca sunt de acord cu delia, si daca nu-mi murea agregatul computer asta as fi scris si io : de ce nu a cerut de la cei apropiati?si as completa ca am vazut preoti care spuneau celor veniti la cershit, ca au “pe nu stiu cine” bolnav grav acasa: adu-mi documentele medicale , si iti dau eu bani de tratament!
    2. daca oricare altul din echipa de filmare ar fi fost in situatia lui papan , regizorul ar fi scris la fel?

  22. cruela de vila permalink
    April 18, 2010 20:28:44

    “in situatia lui papan” , adica , sa fie prins la furat.

  23. April 18, 2010 20:37:27

    vaaaaai, m-ai facut ‘antevorbitoarea ta’ ! :oops:

  24. Delia permalink
    April 18, 2010 20:39:15

    da, mai adnana, corect cu glumitzele de trei lei; nu e primul si probabil nici ultimul caz in care presa, in cautare de senzational, da cu oistea-n gard cu titlurile si articolele. de aia nici nu mai prea citesc presa.
    ca om poti vedea dincolo de titlu, poti simti mila sau dispret, tristete sau satisfactie, poti sa ii cauti circumstante atenuante sau poti sa dai cu el de pamant. e omenesc si normal si fiecare isi exprima in general parerea in functie de personalitate si experienta personala. ca judecator trebuie sa aplici strict legea in vigoare, buna sau rea.
    exista deja pedepsele cu munca in folosul comunitatii dar se aplica doar in cazul amenzilor. in plus, zicea cineva acolo ca pe langa posibilitatea de a fi educati, detinutii lucreaza in penitenciare. invata o meserie si primesc si bani pentru asta. banii contribuabililor. ai societatii care va sa zica. societate care mai investeste alti bani pentru asistenta sociala si integrarea anumitor categorii. nu putem spune ca societatea nu face nimic pentru ei. face cat poate, cat o lasa legea si cat o tine punga in momentul asta. Dumnezeu iti da, da nu-ti si baga in traista. repet, e strict o problema de optiune. trebuie sa vrei si tu sa te integrezi. sa ceri ajutor daca ai nevoie. nu e o rusine.
    oricum, din cate am inteles, omul nu a fost inca condamnat. doar ca va fi mai nasol decat prima data pentru ca e recidivist. asta ar fi trebuit s-o stie din puscarie. si eu n-as numi furtul o gainarie. bineinteles, sunt altii care fura mai mult, la nivel mai inalt si fara sa aiba nevoie. dar nu asta dezbatem acum.

  25. April 18, 2010 21:10:14

    trebuie sa recunosc ca asa am gandit si eu intr-o situatie de furt: de ce nu a cerut? era vb de o batranica cu basma si baston care a furat din magazinul alor mei. au filat-o printre rafturi, dar le-a fost jena sa ii zica ceva, din cauza ca era insotita de nepotelul de 5 ani pe care au vrut sa-l scuteasca de scena. l-am certat pe tata ca a ales sa faca pe prostu’.. am zis ca nu era cu adevarat demna de iertare daca dintre a se umili cerand (daca asta o fi fost problema) si a fura , a ales sa fure. insa ma gandesc ca poate in disperarea ei varianta in care cerea si i se dadea nu exista. a furat de mancare..

    referitor la banii contribuabililor: eu una as prefera ca banii din taxele mele sa fie folositi cu reabilitarea detinutilor (ca sa nu imi dea mai tarziu in cap mie pe strada) decat sa ingrase curul unei acrituri de functionare cu 20 de sporuri (printre care si cel de dactilografiere) si program scurt vinerea.

  26. Delia permalink
    April 18, 2010 22:19:44

    laura, batranica putea macar sa incerce. e intr-adevar umilitor, da nu e penal.
    si sunt perfect de acord cu ce zici de majoritatea functionarilor. cinste exceptiilor. un centimetru de sunca de pe bucile lor bine presate provine si din banii de la mine. de aia le fac scandal si marai de cate ori am ocazia. macar un “misca doamna mai repede ca trebuie sa ma duc la serviciu sa fac bani ca sa iei matale salariu de la stat pe scarpinatu in cap” tot le spun. sa ma mai racoresc un pic :mrgreen:
    ai posibilitatea sa-ti redirectionezi 2% din impozitul pe venit pentru a sprijini ce vrei tu. in rest, banii tai se duc la stat care ii redirectioneaza cum vrea el.

  27. Bad Robot permalink
    April 18, 2010 22:32:43

    Simona tu esti aici sau nu?Uita-te bine la poza nr.9!
    http://www.latrecut.ro/anii80/anii80.swf

  28. April 18, 2010 22:35:23

    @Bad Robot: da, ma, eu sunt

  29. Ella permalink
    April 19, 2010 00:20:26

    Mda, eterna controversa cu tziganii… Unii dintre noi, probabil cei care nu au fost niciodata in postura de victime, inca se incapataneaza sa ii creada niste ingerasi, pe care, vezi doamne, nesansa ii impinge sa faca ce fac ei. Bull shit! Cum comentati urmatoarea faza: undeva, langa Brasov, o nemtoaica mai in varsta, dar cu bani, a infiintat un fel de camin particular pentru copiii strazii de toate varstele, unde erau primiti chiar si cei dati afara din caminele de orfani la 18 ani. Credeti ca au fost recunoscatori si au profitat de sansa pe care le-o oferea batrana? Nu, s-au gasit cativa dintre ei mai smecheri, s-au dus intr-o noapte la casa unde locuia si au furat de-acolo tot ce au putut, dupa ce, in prealabil , au legat-o si inchis-o intr-o camara.
    Acestea nu sunt cazuri izolate. Aproape toata lumea poate povesti ceva similar. Oricat de talentat este un om, oricat de aspra a fost viata cu ele, trebuie sa plateasca pentru raul facut altuia.

  30. matrixbrain permalink
    April 19, 2010 01:06:28

    Ce v-am zis io … ca nu mai zic pana nu apare Nedo sau Soferul de barci?
    Eu cand zic ca nu zic nu zic. Con-siderati ca m-au reprezentat antevorbitoarele Ana, Dana si Cruela.

    @Adnana:
    “discutam, unde stam, continuam, nu inteleg, nu reusim, sa punem la punct, lasam sistemul sa derapeze, recitez din memoria scrisa a blogului. Din una doua: ai auzit de vointa politica? Eu NU!
    Care ” sa nu lasam sa se intample??) Tu? eu? Niciodata nu va depinde de noi, ci de EI! Cei alesi si cota de numiti tot de alesi sa ne reprezinte si sa puna nisip pe derdelusul alunecos impotriva derapajului. Se leaga total cu autostrazile lipsa, cu cele 20 de legi ale dezvatamantului, cu privatizarile de succesuri, cu fregatele englezesti, cu fantomele F14, se cam leaga cu tot ce s-a facut in 20 de ani.

    @Delia: Inteleg ca Nedo te-a delegat sa antevorbesti in locul lui?

    @All: Or sa ne manance ficatii, va spun io.

  31. badmf permalink
    April 19, 2010 01:09:22

    ma scuzati,da’ pe mine ma doare-n pix daca omu’ ala mi-a violat copilu’ pe trecerea de pietoni, dupa ce mi l-a furat din apartament, pt ca el provine dintr-o familie de impotenti,vazatori doar in alb si negru si a avut fantezii,pana la 15 ani, cu zebrele.

    eu am fantezii cu el dupa zabrele.

    a,se schimba lucrurile,in functie de gravitatea lor?? voi va dati seama ca a intrat in casa,la om,la oameni?? asta e mai grav decat daca m-ar fi violat in parc sau daca mi-ar fi tras masina cu cheia,sa-mi intre-n casa!(si vorba aia,you just don’t fuck with a guy’s vehicle!)

    deci nu faceti comparatii intre ‘gainari’ si adrian nastase! gaianar era vecinu’ meu,grafi,care chiar fura gaini. si facea ani cand era prins. ca grafi era considerat un expresionist la mine peste gard,pt ca avea expresia:’gata!’,inainte sa sparga toate geamurile din casa cand ‘il aducea in stare’ nevasta si ca el ajungea in parnaie un avangardist,trecand prin ‘perioada crizei’,pe cuvantul meu ca nu le lasa closca pe gainile din curte.

    pana la urma,cine l-a pus pe termopan asta sa faca copii la 17 ani? instinctu’ sexual? si-l conserva si la bulau,ca sa nu zic bulan.

    a,bun,nu conteaza,i-a facut,cu ce sa-i hraneasca? pai va intreb pt ca si eu,daca n-as avea ce sa le picur prin biberon,probabil,as da in cap. aici sunt de acord. numa’ ca nu faceti,va rog,diferenta intre a viola si a da in cap si a fura din casa. ca nu e niciuna!

    si nu le mai spuneti copiilor ca ‘eu cand vreau sa fut,fut!’

  32. Ella permalink
    April 19, 2010 08:02:53

    Mi-a placut commentul lui badmf :) as adauga ca si eu imi doresc copii de ceva vreme, si sotul meu, insa consideram ca acum nu le-am putea oferi destul de multe, asa ca ne abtinem :mrgreen: ceea ce ar fi putut face foarte usor si eroul vostru principal :grin:

  33. Delia permalink
    April 19, 2010 09:52:35

    matrixbrain, de unde pana unde? nedo are propriile pareri si propria gura. asta daca tine sa comenteze ceva.
    ella, pune mana si ce mai trebe acolo si fa copii pana sunteti suficient de tineri sa-i si cresteti. lasa tu textele cu oferitu. nici eu n-am crescut cu foarte multe si uite ce splendoare am iesit :mrgreen:
    badmf pumpkin, numai nu te enerva ca te innegresti iar.

  34. April 19, 2010 13:07:59

    Mama, ce s-au incins spiritele pe aici! :smile:
    As vrea sa fac o serie de observatii, ca sa se inteleaga ce am avut de spus:

    01. I se pare cuiva de pe aici ca presa – cu titlurile astea debile, relatarile agramate si foamea de senzational ieftin – contribuie cu ceva la imbunatatirea atmosferei? Mie nu mi se pare. Mai mult decat atat, cred ca ne induce tuturor o stare de sufocare combinata cu greata acuta , care ajuta doar la cresterea consumului de xanax si votca pe cap de locuitor.

    02. Nu am spus nici un moment ca furtul e o gainarie. In marea schema a lucrurilor, mi se pare insa ca o spargere intr-o casa particulara sau intr-un sediu de firma nu e mai grava decat un jaf national, cu toate consecintele lui. Pentru noi, una dintre consecintele jafului national este si saracia extrema, aia care ii impinge pe anumiti cetateni (aia la care liberul arbitru nu functioneaza comme il faut) la furt si violenta. Pentru cei care practica acest jaf national, consecintele sunt…zero!

    03. Chiar nu vi se pare anormal ca in cazul unuia precum Catalin Voicu nu aduce nimeni vorba despre liberul arbitru, morala crestina, decizii personale, iar in cazul lui Papan numai despre asta vorbim? Mai mult decat atat, lui Voicu mai lipsea doar sa ii ia presa temperatura rectala, atata l-au tinut de mana prin spitale …

    @ matrixbrain: NOI ii lasam pe EI sa se poarte asa. Daca maxima noastra angajare civica se rezuma la bombaneala pe bloguri, asa ne trebuie. Nu e evident pana acum ca nu suntem in stare de nici un fel de forma de organizare coerenta si eficienta in societatea civila? Au reusit ce si-au propus – ne injuram si ne dam in cap intre noi si ii lasam pe ei sa sa isi faca de cap cum vor, pe spinarea noastra.

  35. April 19, 2010 13:17:51

    în cazul voicu presa i-a plîns de milă lui costiniu, cică i se pune căluşul în gură justiţiei.

  36. badmf permalink
    April 19, 2010 14:01:47

    adnana,tu ai dreptate,justitia ar trebui sa functioneze la toate nivelele. numai ca solutia nu e sa le dai drumu’ la atia care fura putin,dupa ce i-ai intrebat ‘mai faci?’ si-au zis ca nu,pt ca, oricum,toata lumea fura.
    cat despre tabloide(sau presa de genu’) nu le consum,nu ma intereseaza,tocmai pt ca stiu la ce sa ma astept.
    ca se face misto de baiatul asta? pai misto se face de orice. se face misto de botezatu,ca e poponar. nu te gandesti ca el se simte prizonier in corpul de barbat si plange in fundul lui,al sufletului?

  37. April 19, 2010 15:50:10

    @badmf: vorba e ca nu facem nimic in mod SERIOS – facem totul la o mare bascalie. pana si botezatu o face la bascalie, n-are el balls sa apara intr-o seara cu un sal de pene roz, sa isi franga manutzele in batistuza si sa se confeseze la capatos … avem gay-ii pe care ii meritam, asta e ;-)

  38. April 19, 2010 18:19:31

    Dupa cum bine vedeti in “frumoasa si cinstita” noastra tarisoara…unii scapa foarte usor indiferent ce fac si cate miliarde fura iar altii pentru o gaina sunt bagati dupa gratii ani intregi sau chiar degeaba!!! OARE CAT O SA MAI SUPORTAM????

  39. April 19, 2010 18:21:49

    Toti criticam toti comentam…DAR oare cand o sa trecem la fapte si o sa punem mana la actiune ???

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: