286 Responses
Post a comment
2010 June 14 at 9:33 pm
Eu azi am aflat de această declaraţie a lui Sebastian Lăzăroiu, nu ştiu cum de mi-a scăpat. Ce vreau să-ntreb: e pe bune sau e la mişto? Întreb cu toată sinceritatea, fără băşcălie, fără pic de tendenţiozitate. Adică, eu chiar nu cred că cineva poate spune aşa ceva fără să facă mişto.
from → Întrebări la Radio Titan

Copyright 2012 Simona Tache.
La cata marinarie stie, presedintele despica (sau desparte) si marile.
“eu chiar nu cred că cineva poate spune aşa ceva fără să facă mişto.”
—————-
Inseamna ca nu l-ai urmarit pe Lazaroiu in interventiile publice . Inainte de alegerile din iarna a spus una tare de tot (citez din memorie) : “aceste alegeri vor fi o lupta intre presa si democratie” . Intelegi – presa-i antidemocratica . E tare tipu’ , ar trebui sa-l urmaresti cu mai multa atentie .
pot să zic şi eu ceva?
@adi: aha, deci e pe bune
eu ma voi stradui sa nu iasa iar scandal. sincer, am vrut sa nu postez, tocmai ca sa evit vreo discutie d-aia interminabila, da’ dupa aia mi-am dat seama ca n-am chef sa ma cenzurez si am postat
@nedormitul: sigur ca poti sa zici.
nu face mişto. e sadic.
oricum, deja inteleg de ce se baza elena udrea pe rugaciuni
acum am văzut. ai făcut o greşeală.
lasă, c-o trece preşedintele prin deşert
e singurul care poate. ar mai fi putut si pruteanu, da’ a murit
pune sursa
sau p-aia care facem greseli nu ne ia sa ne treaca? ne lasa acasa?
vă scoate la pensie, ca să vă dea cu 15% mai puţin, încă din prima zi. de fapt, nu. vă angajează la stat, să vă scadă lefurile cu 25%
neee, ne ia si pe noi, ca e bun si milostiv, stiu io
nţ!
ce-ntrebare am: cate kile de bagaj avem voie sa luam la noi? si be) cand se pleaca? si ce) nu poate sa dea si o ploaie, ceva, sa plecam pe racoare?
ştiu, dar nu-ţi spun, pentru că eşti sadică. ai vrut să-mi strici bucuria cu moţoaca. acum plăteşti.
nu poti sa pui o pila sa ma lase cu cateva kile-n plus? am niste portrete inramate ale lui si vreau sa le iau cu mine
uite ce-a zis seby, concret:
Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu spune că este la curent cu planul opoziţiei de a-l suspenda pe preşedintele Traian Băsescu. “Doar din declaraţiile publice ale unor lideri din opoziţie îţi poţi da seama că PSD şi PNL iau un calcul un asemenea scenariu în cazul în care actualul guvern şi-ar pierde majoritatea în Parlament. Mă întreb însă dacă suspendarea preşedintelui rezolvă criza economică în care ne aflăm. Nu ştiu dacă liderii opoziţiei au un răspuns la această întrebare”, a declarat Lăzăroiu, pentru Gândul. El susţine că populaţia n-ar vota, la un eventual referendum, suspendarea lui Traian Băsescu, pentru că românii sunt conştienţi că este singurul om politic capabil să scoată ţara din criză: “Suspendarea în sine ţine ţara blocată o lună de zile. Nu cred că ar putea trece un referendum de demitere pentru că, la ora asta, în România, nu exista un lider politic în afara de actualul preşedinte care să treacă poporul prin deşert. Şi românii ştiu asta”. În schimb, Sebastian Lăzăroiu declară că ar fi de acord cu un referendum la care electoratul să decidă dacă vrea tăierea salariilor şi pensiilor sau susţine mărirea taxelor şi impozitelor.
http://www.gandul.info/news/variantele-de-lucru-ale-psd-si-pnl-includ-suspendarea-lui-basescu-lazaroiu-numai-presedintele-poate-trece-poporul-prin-desert-6313033
a zis că portrete sînt destule, da’ ai putea lua nişte statui în ipsos cu tine, să ai de mîncare pe drum.
io as fi zis in loc de “poporul”, “prostimea” sau “pulimea”, suna mai misto.
altfel, sunt de acord cu ce zice sebbyy, suspendarea n-ar fi o solutie, dar sunt de acord din alte motive decat ala pe care l-a invocat el
statui din ipsos cu mine nu cred ca exista. poate niste papusele pt vodoo sa existe pe undeva, statui, nu
nu. cu băse şi cu maria călare pe cal.
deci, s-o luăm pe rînd:
a. eu mai văd un politician care poate face chestia asta. omul nu e de la pdl. din păcate, are şanse reduse de a mişca ceva.
b. românii ar vota pentru suspendare cu două mîini. ca să înţelegi de ce mă bucur eu pentru moţoaca.
“Sebastian Lăzăroiu declară că ar fi de acord cu un referendum la care electoratul să decidă dacă vrea tăierea salariilor şi pensiilor sau susţine mărirea taxelor şi impozitelor.”
————-
Alta perla in palmares . Daca un om politic mai da cate o duda de asta ca sa faca impresie , un consilier (“capul limpede” , cum ar veni) n-ar trebui s-o faca . Nu ?
@nedormitul a, aia da, da’ tot n-am, ai idee de unde se cumpara? poti sa-mi faci rost? as vrea vreo 5, sa fie
@Adi: ce ne mai plac referendumurile astea…
@nedormitul: ce voiam sa te-ntreb, “nedormitul” e cam lung, iar “nedo” nu pot sa-ti zic cand e vorba de politica. pot sa-ti spun, simplu, “dreapta”? e mai scurt
de ce e o perlă? s-a propus deja un referendum. l-a propus ponta, ca să arate că întoarcerea la popor nu e întotdeauna utilă. a punctat. era rîndul prejdinţiei (aşa zice dicta) interesul opoziţiei este să tergiverseze cele două legi. nu ştiu unde vor ajunge, dar dacă nu vor mai avea curtea constituţională de partea lor, o să fie cam nasol de ei. de-aia este aşa aprigă bătălia de la cameră.
zi-mi cum vrei
@dreapta: lasa omul, nu-i mai da atatea explicatii, oricum n-o sa-l convingi. zi cu cate kile de bagaje am voie si cand e plecarea in desert
in sfarsit un schimb de comentarii care ne-a tinut cu sufletul la gura pe toti 5 (ca e si mama pe la noi de vreo doua saptamani).
să te îmbraci gros
@ nedormitul
E o perla pentru ca un consilier al lui Obama , ca sa dau un exemplu , ar rade o zi intreaga dac-ar auzi ca un omolog de-al sau din Romania e de acord cu un referendum pe tema taxelor si impozitelor . Sau ca vorbeste la modul serios despre asa ceva . Cel putin asa cred , ca ar rade – asta daca are simtul umorului .
@dreapta: nu pot sa ma imbrac cum vreau si sa regleze dumnezeirea sa clima in functie de asta?
nu am nici un link, mi-a crapat mezajul la postul anterior, de 3 zile nu am avut conexiune la blog!
protestez! daca am tricoul ud de la stropitoarea din curte, pot spera la aparitizia presei si rezolvarea problemei?
@Adi: ai vazut tu vreun politician roman sa aiba grija la ce scoate pe gura? in timp ce presedinti de state isi dau demisia pentru o singura tampenie spusa, la noi e un festival de tampenii fara numar, si de sfidari, si de impertinente la adresa poporului care va fi trecut prin desert. desigur, asta arata respectul adanc care ni se poarta
da’ cine drac’ pe lume e obama ăsta? că, de cînd e la putere n-a făcut nimic. deci ăla chiar n-a făcut nimic, o freacă lela pe banii americanilor. ponta a propus referendumul, lăzăroiu a zis “ok, face băiatu’, da’ punem întrebarea cum vrem noi, nu cum vrei tu”. n-o să se facă nici un referendum, îţi dai seama. deci toate discuţiile fac parte din schimbul de replici din politică. nu ştiu dacă doamna trei este atentă şi acolo. doamnă, eşti?
@ciu: acuma iti merge?
@dreapta: bai, da’ prin desert o sa ne duca cu biciul de la spate sau cu frumuselul? ca sa stiu daca-mi iau ceva matlasat sau macar flausat in spinare
exact, cine dracu e obama. altcineva ar trebui sa fie in locul lui!!!! sa se faca referendum, sa fie dat jos obama
“la noi e un festival de tampenii fara numar, si de sfidari.” să-ţi bagi virgulele… doamne iartă-mă!
şi corectează “popor”. ai zis mai devreme că vrei “pulime”, pulime să-i rămînă numele! vezi? nici măcar nu eşti consecventă. ce pretenţii mai ai de la politicieni?
nu corectez nimic, ori ma ia asa, agramata, ori raman aici si mor
@ Simona
Tocmai ca eu vorbesc de cineva care trebuie sa aiba grija ca politicienii sa scoata cat mai putine prostii pe gura . Am si zis ca de la politicieni ma astept la prostii de-astea (vorbeam de dudele lor) . Tocmai pentru ca stiu ca nu Lazaroiu a adus ideea in spatiul public . El trebuia insa s-o taxeze .
@ nedormitul
Intr-un fel iti raspund cum i-am raspuns Simonei : nu de Obama vorbeam , ci de consilierii lui Obama .
dacă nu corectezi, te dă jos la prima prin grecia în vreun port.
zi-mi un nume. cine e omologul lui lăzăroiu la casa albă?
@adi: pai tu crezi ca EL are timp, ma, Saracu, sa le dicteze la toti ce sa zica? crezi ca dac-ar avea timp, n-ar avea grija de ei? dar are o gramada pe CAP, n-are timp
“dacă nu corectezi, te dă jos la prima prin grecia în vreun port.”
—————
Pe vreo plaja pe malul Mediteranei . Eu zic sa corectezi ca s-ajungi si tu cu noi , astialalti , unde-o vrea domnu’ Basescu sa ne duca .
Da’ nu auzisem eu ca astia care-si conduc poporul prin desert nu ajung ei insisi la destinatie ? Sper ca nu ne trage clapa Basescu si se opreste prin vreo carciuma pe drum .
apropou, americanii habar n-au cine e vicepreşedintele americii, darămite consilierii lui obama.
@dreapta: las-o dracu’ de casa alba, zi daca ne trece cu biciul sau ne duce mumos, cu binisorul, e important sa stiu cu ce ma-mbrac.
Omologul lui Lazaroiu e domnul Lazarson . Si mai e domnul Lazarfield .
@Adi: cum iti permiti sa te exprimi asa fata de preadumnezeirea sa? iarta-l preadumnezeuse, ca nu stie ce spune
@ Simona
Pai asta zic : ca Lazaroiu trebuie sa aiba grija de ce zice EL . Si Lazaroiu vorbeste aiurea – cum sa vorbeasca EL atunci ?
ce bine-ar fi sa faca doamna udrea un canal bucuresti-dunare-desert, s-ar rezolva mai rapid
băi, am vorbit cu băse. ne ia pe noi, ăştia, buni, iar voi rămîneţi cu geoană, năstase şi chucky. e bine aşa?
@dreapta: ramanem, da’ vrem sa fim pedepsiti pentru ca n-am CREZUT. nu poate sa ne faca un iad, inainte sa plece, si sa-i lase pe blaga si videanu sa ne perpeleasca in cazane?
cucoană, de ce n-ai spus aşa? acu’ m-am prins. deci, pă partea de ţoale, ia-ţi cu vreo 3 numere mai mari. deci tu vrei desert!!! pă partea dă desert, mergi, nene, la cofetărie şi bagă negrese şi profiterole pînă nu mai poţi.
da’ daca pe voi va trece prin desert, inseamna ca e si presedintele desertului, nu? premierul desertului cine e? o sa se faca un imn pentru programul turistic “pastele in desert”? patinoare va face?
eu vreau ce vrea EL. daca ne trece prin tort de ciocolata, o sa suport, desi nu-mi place si as prefera unul de fructe
patinoar este, au făcut ăia în dubai. da’ vestea proastă e alta. lăzăroiu rămîne, cel puţin o vreme. şi băse. ştiu, sună deprimant. eu zic să combaţi depresia cu desert, cît mai mult desert. baclavale ai încercat?
Patinoare in aer liber in desert .
Da’ pe doamna Udrea o ia cu el ? Cu ce o sa se imbrace doamna Udrea la drum ? Si ce poseta isi ia oare ? Domnu’ Videanu oricum nu vine : nu lasa marmura nimanui – in desert nu e marmura . Oricum , pe el nici nu-l ia Basescu .
îţi poţi alina durerea şi în credinţă: ramadanul la voroneţ! te bagi?
@dreapta: eu n-am nici o depresie, mi-e cam perpendicular cine ramane, ca e fix acelasi drac. altii am auzit ca sunt persecutati, prigoniti, amenintati, eu sunt ok
ramadanul la voronet e din programul “turism ecumenic” , nu ?
doamna udrea se imbraca in lacrimi si rugaciuni, in ce sa se imbrace? rugaciuni vuitton, normal
păi vorbeşte cu buşcu să vă dea salarii mai mari, să puteţi umbla şi voi cu vuittoane. dacă îţi e ruşine să-i ceri, zi-mi mie şi vorbesc eu.
@ Simona
Vorbeste si de-un Ferrari ? Ce te costa ?
n-as umbla cu vuittoane nici daca as fi platita sa le port
da’ la dreapta ar trebui sa devina uniforma. sper ca ti-ai luat
@adi: nici ferrari nu vreau, am un clio, care era sa se strice de tot, din cauza ca prefer metroul
tocmai am mîncat al şaselea ou de raţă pe azi. parcă ar fi mers şi nişte ceapă.
pfuu. vezi ca e periculos cu atatea oua si EL nu are timp sa vina sa te vindece
ai grijă ce spui, că trimit anaf-ul peste tine şi-ţi suflă clio-ul. în aur!
Cere-i un metrou , atunci !!! Trebuie sa ridici potul de fiecare data . Il faci sa se simta dator . Cere-i metrou , cu linie de acasa de la tine pana in birou .
trimite-l, nu ti-am zis ca merit pedepsita fiindca am luat numele lui Dumnezeus Anticrizul in deşert?
iata si camila potrivita pentru marele cirmaci:
http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00184/smugshots__smugwedn_184312a.jpg
(vad ca nu se mai pot insera imagini in comentarii).
@adi: buna idee, asa o sa fac. mai vrea cineva metrou? sa nu ma duc sa cer de doua ori
@catalin: am inserat-o eu
a comandat careva 5 camile?
Eu cred ca chat noir e Buscu deghizat . Vrea sa-ti deturneze atentia . Nu , domnu’ Doru , Simona vrea metrou !!! De acasa pana la birou . Cu statii la mall , la cosmetica si la piata . Toate opririle pe dreapta – nu mai insistam s-o spunem de ce . Asadar : metrou!
eu vreau metrou usor, de suprafata, ca sufar de claustrofobie.
Vreau si eu metrou usor , de vara . Sa nu-mi pice greu la stomac .
si totusi, in afara de alea 5, mai dau 2 cu supliment de opriri.
si, ca sa nu ziceti ca sunt vreun calic, ofer si-un pestisor de aur, cu posibilitati de schimbare a culorii, gratis. eventual, din gold in orange. are limitare la dorinte ca de-abia i-am facut revizia generala.
chat: limitarea la dorinte e cumva subunitara?
adica maxim 25%?
Adi, apropo de buscu, deghizat in ce? in motoreta mobra la raliul paris- dakar?
sau, ca sa fiu on topic, in cel bucuresti- gobi?
ciu, limitarea ie subnutrita, ca am ramas fara mancare pt pesti.
@ciu: s-a reparat, domne, blogul?
Am si eu o intrebare, tablele le aduce Videanu de la Monte Carlo sau mai face Maria Sa un rand ?
deci vă spun eu care e faza? lăsaţi tablele şi băutura. o să fie nasol. marinarul e croit pe instrucţie. din aia nasoală. n-o să vă placă. ăilalţi n-au coaie. deci lăză are dreptate.
nici n-auzi bine de deşert, că repede gîngăvi şi Cel-Cu-Puţa-În-Nisip ceva:
http://www.realitatea.net/ponta-suspendarea-lui-basescu-nu-e-inca-cel-mai-important-lucru_718504.html
@dreapta: cica “n-o sa ne placa”. ce-o sa ne faca, o sa ne dea in cap la astia care nu ne uitam la el ca la dumnezeu din cer? ca, daca nu ne da in cap, atunci vom trai si noi ce traieste toata lumea. alfel, ar fi bine sa inceapa instructia aia cu hotii din politica, orice culoare ar avea ei. dar, dat fiind c-a descoperit de-abia in 2010 ca se fura cu spume, nu cred c-o sa se intample nimic nici la capitolul asta.
Chiar asa, Luminatia Sa nu mai face o baie, un dus mic ceva?
E cald, e vara, nu iese la o branza cu rosii cu supusii ?
sucul de rosii e bun la ten, deci n-ar fi o idee rea sa iasa
o să fie nasol. meganasol!
mama, ce noutate! pe bune??? hai, nu-mi zice, eu credeam ca o sa fie bine. o singura chestie sa nu-mi zici: ca, dupa ce-o sa fie nasol, o sa fie bine, al carui autor va fi Prealuminatul Conducator
CARE OARE E MAI DEZAXAT?
sâmbătă 29 mai 2010 prin Roxana Iordache
V-am mai întrebat, v-aţi uitat la feţele lor, ale guvernanţilor? În general, ale exponenţilor PD-L.
Dacă ar fi doar duşi cu pluta n-ar fi nimic, dar sunt şi diabolici. Tătuca Stalin ar fi mândru de ei. Nici neica Hitler nu s-ar sfii să şi-i asocieze.
Psihiatria conduce România.
Faceţi voi topul!
Postat in Categoria Hitler şi Stalin, Dreapta stângii, Romanian Psycho | 46 Comentarii »
Postat in Categoria Hitler şi Stalin, Dreapta stângii, Romanian Psycho | 46 Comentarii »
BOC SE CACĂ PE EL DE FRICĂ
miercuri 2 iunie 2010 prin Roxana Iordache
E prima dată azi când Boc a făcut declaraţii ezitante, a dat chiar înapoi, când a ieşit de la întâlnirea cu birourile permanente ale Camerelor.
Dau părinţii cu ouă după propriii copii din PD-L. Care pleacă.
Şi la o adică, Boc ştie cel mai bine că, pentru a-şi salva pielea şi a poza, din nou, în salvator, Băsescu îl aruncă oricând mai cu scârbă decât ca pe o măsea stricată. Chit că nu găseşte altul mai obedient ca el.
V-am mai spus părerea mea, singura lor teamă e să nu le rupă capul populaţia. De unde şi divide et impera.
Postat in Dreapta stângii, Galeria de succesuri, Guvern, Romanian Psycho | 82 Comentarii »
vrei sa postez si eu un citat al unui dezaxat din tabara cealalta?
CÂT DE IMBECIL POATE FI BĂSESCU
luni 24 mai 2010 prin Roxana Iordache
Şi-a închipuit, probabil, că, botezând bietul copil al autointitulatului prinţ, loveşte în Familia Regală. De fapt, s-a făcut de rahat pe plan internaţional – nu că ar fi prima oară.
Aşa ceva nu se face decât dacă vrei ca lumea civilizată să te considere cretin – şi nu doar în jumătate din ţările Uniunii Europene care sunt monarhii. În cancelariile comunităţii internaţionale, Paul e la fel de prinţ ca şi Cioabă, rege.
Mai jenant decât Băsescu nu poate fi decât cine l-a votat.
Postat in Categoria Elena Băsescu, Monarhia, Prostia nu doare, Romanian Psycho | 40 Comentarii »
iar mircea marian? nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
stai linistit, nu m-apuc sa caut, incercam doar sa zic ca e egal cu zero si nu spune nimic ce postezi
am lucruri mai bune de facut decat sa caut asa ceva
live, din camera deputaţilor:
liberalii şi pesediştii stau în faţa tribunei cu mîinile prinse de la coate, fac un lanţ acolo, în timp ce unu’ strigă condica:
bădulescu adrian? prezent… bănicioiu nicolae? absent… ce? prezent? păi ridicaţi mîna!
Si scorpia aia de Teo Trandafir, a invatat repede cum sta treaba in politica…a facut-o doamna deputat, a scapat-o de anturajul Tantzei, si ea ce face, musca mana care i-a dat sa mananca paine alba ?
bănicioiule, facem lanţ uman, nu meleu! scoate-mi capul din cur şi zi prezent acilea!
vezi ca deja exagerezi iar. radem, glumim, da’ deja citatele din roxana iordache sunt de competenta blogary. pune acolo d-astea, sa le comenteze lumea, aici n-are cine
sandman
lăzăroiu, ăsta, pupincuristu’, a avertizat încă de cînd a fost votată că are gînduri să se tireze la pc
@Sadman: saraca, e dezorientata rau, mi-e si mila
păi le comentez io!
Asa-i, Teo e genul lui Piedone , era clar unde trage
@nedormitul: nţţ! pe blogary, te rog, nu aici, ca iar ne sufoci cu incercarea de a demonstra cat de minunat e Preasfantul. aici doar se face misto
tocmai voiam să zic cît de minunată e roxana iordache. sînt fan!
apropo, teo ar trebui muita si pusa pe lista de dusmani ai poporului
banuiesc ca esti fan, altfel n-ai citi-o. eu nici nu stiam decat vag ca are blog
mnea… nici de data asta nu ne-ai ghicit.
pfoaaaa… o citesc ca pe psaltirea
teo, muiţi-s posmagii?
Da’ ala de la Iasi, ce i-a iesit lu’ Lazaroiu despe el in globul de cristal?Provocare pe fata, este ?O banda de pensionari si someri PSD/PNL, momiti cu pachete de biscuiti populari, au format un grup de presiune ca sa-l timoreze pe bietul om.El vroia o parere si erau sa-i zboare capul unchesii…sa mai ceri alta data parerea prostimii?
@nedormitu: de ce nu te inscrii in PDL? pe bune, acuma, intreb sincer
n-a zis nimic. am zis eu: un prostovan. să mai zic o dată? un prostovan!
Intoarcerea la popor prezinta multe aspecte, este ?
@sandman: si ala trebuie trecut MUSAI pe lista de dusmani ai poporului
dacă mă înscriu n-are nici un haz. mă duce băsescu în deşert şi mă obligă dracului să mă bag în hamas.
ma, daca te-ai inscrie, te-as intelege mai mult decat acum
Exista si PDL Jugend? Vreau sa-i fac un viitor copilului
@sandman: pai nu de-acolo a pornit EBUTA? sau vrei PDL-aripa bebelusi?
în hamas? prefer humus (asta era poanta lu’ borat, sper să nu mă vadă cruela)
Ce-o fi, suzete de aur sa ne dea,cazi de platina..d-astea, cum se obisnuieste la democrati adevarati, din popor.
sandman
există şi are fermă pe farmville.
@sandman: pai sa vi le dea ei? ce, nu puteti sa le furati?
@sandman: partidu iti da posibilitatea sa-ti iei, da’ nu-ti baga si-n traista
unii vorbesc de muit, alţii de suzete…
Simona, ce sa faca @dreapta in pdl? crezi ca aia au nevoie de independenti/ slobozi la gura? acolo chiar l-am vedea cu ochii umflati. lasa, mai bine acilea, ca aici tot il mai asculta cineva. oricum, ca in toate partidele, pdl-ul nu face exceptie si ala care finanteaza mai puternic e cel mai egal in drepturi. ***
viva la revolucion!
@Simona:sa ma faca pe mine paznic la sediul organizatiei PDL pe bloc (postul e vacant, alt tradator, si-a gasit sa moara cand are partidul nevoie de toti oamenii sai) si stiu eu cum sa fac un viitor copilului
@chat: adevarul e ca e asa slobod la gura incat ar obosi si aia de atatea laude
ă? io? ia zi, tăticu’, pe cine am lăudat eu azi dîn pedeleu? să văd dacă merit.
@Nedo:lasa ca-i bine sa se invete de mici cu muitul si copiii- in intelepciunea sa, Ganditorul de la Murfatlar a socotit ca astia mici cam intind mana la banii statului
da’ cu statu’ i-au făcut?
@sandman: pai pe hotii din partid n-a reusit sa-i prinda in atatia ani cu mana pan-la cot in buzunarul statului, trebuia sa-i prinda macar pe astia micii
Acu’ depinde de ce parte a penisului stai…stii cum spunea un alt titan
tre’ sa fac o marturisire pe care am mai facut-o. daca nu exista nedormitul, sa ma omoare atata la cap cu cat de minunat de baselu, n-as fi ajuns sa-l detest atat. deci cred ca nedormitul ar trebui sa inceapa sa adore opozitia, de-abia in felul asta l-ar putea ajuta pe Dumnezeus
păi, l’etat c’est moi. adică prea-luminatul, sau cum îi ziceţi voi aicea, ironic. de-acu’ înainte să-i ziceţi “tati”.
sanchi balamaua! apropo, ia zi, mămică, unde am lăudat pedeleu’ azi? ă? sau ieri? zi-mi şi mie. n-am mai lăudat pedeleu’ de nu ştiu cînd.
da’, uite, la asta chiar as vrea sa-mi raspunda reprezentantul dreptei: daca e asa de sfant, de drept, de corect, de genial, de bun si de minunat, de ce nu s-a prins ce face sleahta lui de partid inca de la inceputul primului mandat?
de ce nu a spus stop hotiei, clientelismului si bolsevizarii inca de atunci? ca aialalti, din opozitie, am inteles ca sunt niste jegosi, deci nu aveau cum sa faca asta cu ai lor, dar el, el, dreptul si adevaratul, de ce n-a facut-o, daca nu e la fel de jegos?
vai de capul tau, inseamna ca o faci in stare de transa si nici macar nu-ti dai seama, ceea ce e si mai grav. raspunde-mi la intrebare, mersi
de incompetenta nu mai intreb, am intrebat doar de ce nu a stopat hotia si cardasiile de partid inca din primul mandat
eu te-am întrebat primul. da’ dacă vrei, îţi răspund. pentru că, pentru a prinde un hoţ, trebuie ca hoţul să fure mai întîi.
@Simona: tu n-ai sesizat maretia planurilor. Pai Lucrarea asta e grea, in 6 ani abia a apucat sa se dezmorteasca nitel, tati are nevoie de mandat lung, batranesc, de minim 50 de ani sa modernizeze statul , sa schimbe societatea, sistemul ticalosit,ehei…
cred ca nu exista urania in primul mandat, sa-i zica de criza
spune-mi unde am lăudat pedeleul, pls
sandman
de-abia în noaptea asta se dă o luptă pentru schimbarea ccr. acum! după 5 ani jumate de mandat.
sandman, atunci, in loc de desert, de ce nu alege cuba?
a, de-abia acum s-au apucat de furat? mersi de raspuns, genial, intr-adevar, m-ai convins, acuma o sa cred in el orbeste
moţiunea e fîs. nu contează. se schimbă un guvern. pe ăia din curte nu-i schimbi aşa uşor. nouă ani de mandat fiecare. unii ies de-acolo cu picioarele înainte, cum a fost cazul lui petre ninosu.
vezi, aia e pb, gasesti explicatii pentru toate gesturile lui si ale cretinilor din jur, dar la o intrebare ca aia de mai sus nu stii sa raspunzi. care-o fi raspunsul? nu a vrut? si, daca da, de ce? nu a putut? si, daca da, de ce? presupunand ca acuma vrea, o sa si poata?
simona, nu am zis că de-abia acum s-au apucat de furat. am zis că prinzi un hoţ după ce a furat. înainte e cam greu. crezi că-i prinzi în secunda doi? mira-m-aş!
hai ca mor de ras
nedormitule, ai incercat si cu o papusa gonflabila? In lipsa de altceva …
pe messenger exista optiunea (apolitica) de conferinta
@Simona:pana cresc astia mici ai lu’ Berceanu, ai lu’ Videanu, e nevoie de rabdare.Daca nu face treaba cu batranii, cu siguranta astia mici trebuie sa aiba ceva bun in gene.Intre timp se face si Voinescu batran si sfatos, Boc o sa fie patriarhul dreptei, doar nu vrei sa pleci din tara si sa pierzi toata bunastarea care sta sa ne loveasca pe termen lung.
dracu pidosnicu, da’ uneori mai demolezi si curtea, casa, gradina. ii mai reorientezi in teren, catre mititica. da’ asa, cand te uiti si-n dreapta si-n stanga, risti sa ramai sasiu.
@catalin: te rog frumos sa nu incepi cu d-astea, mersi
@nedormitul: mult mai bun mi se pare raspunsul lui sandman
@bamdf: eu nu mai discut cu reprezentantii dreptei decat in public
cătăline, poţi purta o discuţie normală? cu argumente, cu idei, cu fapte. poţi? că văd că dacă nu ai argumente, trînteşti o insultă, pe asta cu păpuşa gonflabilă. deci, repet întrebarea: poţi să duci o discuţie normală?
@sandman:
@nedormitul: vorbeai cu mine, lasa-l pe catalin
a rond tache: pai de aia am zis ca exista posibilitatea de conferinta,adica de public. nu am zis doar ca exista messenger
nu, nu-l las!
ştii că acum vreun an mi s-a spart biroul. ţii minte. nu au fost prinşi hoţii nici pînă în ziua de azi. pot să arăt în stînga şi-n dreapta, să strig ca disperatul. la ce-mi ajută?
baga aici argumente: explica-ne de ce in 5 ani jumate nu a facut nimic ca sa nu se ajunga aici si de ce ar trebui sa-l cred eu acum?
a, ok, preferi sa te agati de catalin ca sa scapi de intrebare. bine, cearta-te…
Nimeni nu intelege ca e greu sa lupti cu sistemul ticalosit.Un mandat s-a luptat cu bestiile,cu lipitorile PNL atasate pe sanul patriei, dupa aia a acceptat violul in grup cu PSD, acum traieste in pacat cu generalii…de unde ingeri cu aripile intinse zburand prin Parlament, de unde mucenici care sa calce pe carbuni incinsi pentru binele poporullui?
să explic ce?
că am avut o constituţie futută? şi o avem în continuare?
că a fost în doi ani şi jumătate de mandat în conflict cu guvernul şi cu parlamentul?
că a fost în toţi anii de mandat în conflict cu csm-ul?
că a fost în aproape patru ani de mandat în conflict cu parlamentul?
asta vrei? scuză-mă, dar dacă eu zic hăis şi celălalt zice cea, nu cedez numai de dragul de a ajunge la pace şi înţelegere.
nedormitule,de ce acu’ juma’ de an nu se resimtea ‘valul’ crizei in declaratii oficiale? cu master of puppets ai incercat?
nu, nu mă agăţ de el. el s-a agăţat de mine. dă-o naibii, adică sare în ochi că s-a luat de mine şi vrei să nu rispostez? repet, să RIPOSTEZ.
aha, ok, deci fiindca, asa cum zice si el, nu l-au lasat altii
si de ce ar trebui eu sa cred ca acum o sa-l lase si n-o sa fie iar victima railor, el, bunul si dreptul?
de cîte ori i-a ridicat dna-ul au făcut scandal, împreună chiar cu trsutul realitatea-caţavencu că sînt oprimaţi politic
mie mi se parea mai importanta discutia cu mine decat sa ripostezi, da’, ma rog, riposteaza. ce te rugam e sa nu ripostezi pe larg, in detrimentul dicutiei
nu, ştii cum e? cît a fost în conflict cu ăilalţi nu era bine. acum iar nu e bine, că boc e moale. aşa e mintea românului, pe dos, nicicum nu-i bine.
asa, deci e de vina si presa. ma rog, toata lumea in afara de el!
repet intrebarea: si de ce ar trebui eu sa cred ca acuma chiar va face ceva? il vor lasa fortele raului, constitutia, presa, vantu, oana stancu, iliescu, ponta, tariceanu, raul, ramul etc???
dacă vine anaf-ul şi le-o arde, nu-i bine, e dictatură. anaful caută evazionişti, asta îi e meseria. ar fi anormal dacă nu i-ar găsi. iar trustul are la dispoziţie justiţia. avocaţi sînt căcălău, ştie ce au de făcut, nu?
incearca sa nu divaghezi, ca de obicei, mersi
intrebarea era “si de ce ar trebui eu sa cred ca acuma chiar va face ceva?”
pentru că acum CHIAR se mişcă ceva. apropo, sînt foarte multe lucruri pe care le-a mişcat băsescu, cu gura aia mare a lui. trebuie să fii (sic!) chior să nu le vezi!
tu poţi să crezi ce vrei. dar măcar să vii cu argumente solide. că aşa, pot să zic şi eu “vai, nu se schimbă nimic în ţara asta, totul e de căcat, etc.” sînt un optimist incurabil, simona.
Nedo: Stii cumva daca Basescu mai are samanta viabila?Eu zic sa puna mana de la mana si sa faca o rezerva de material genetic din care sa cloneze vreo 300 de parlamentari asa ca el,inca vreo suta de juzi, doar sa le puna par, un ficat turbo si sa nu mai stea cu ochii in 4.
multumesc, nu mai am alte intrebari. si e bine ca nu mai am pentru ca nici tu nu ai raspunsuri. ai doar la cacatisuri cotidiene, daca e sa abordezi prestatia lui in ansamblu, imi zici ca e o victima a fortelor raului. mersi, asta stiam si de la el.
Totusi, cred ca Lazaroiu vorbea, de fapt, despre presedintele asociatiei de locatari, caci el e singurul care ne poate trece prin desert – oprindu-ne apa la robinete – in timp ce noi stam in casa.
astea, ce ne zici tu sunt “argumente solide”??
@gero: o sa ne oprim singuri apa, cand n-o s-o mai putem plati, stai linistit. ca sa nu mai vorbim de gigacalorie
băsescu nu e victimă. e actor în lupta politică. cîştigă şi pierde bătălii. dar măcar are o strategie. şi a schimbat nişte lucruri. gîndeşte-te cum era ţara asta în 2005 şi cum e acum.
b. nu da vina numai pe el. e simplu, el e în frunte, el e cel mai zgomotos. cînd în toată europa se vorbeşte de reduceri ale deficitelor, mi s-ar părea un pic anormal să vorbim în românia de băgat o palmă în cur, iar cu cealaltă să dai mîna cu opoziţia, în mult-dorita concordie naţională.
e bătălie politică şi e normal să fie aşa.
Da, intr-adevar, fata de 2005, tara asta arata altfel. Noroc de UE ca ne-a dat fonduri pentru pavat cu dale unele trotuare din provincie.
Nedo, nu te supara, fiecare are simpatii politice dar tu esti patimas. Sincer, parca ai fi platit de PDL pe post de trompeta. Zi-mi si mie ce s-a intimplat bun in guvernarea lor (nu ca altii ar fi fost mai breji). Zi-mi si mie cum naiba e posibil ca ministrul de finante sa vada cresetere economica in aprilie (asa a declarat, public), iar peste 2 saptamini sa vina FMI-ul si sa iasa la lumina dezastrul.
trei primari d emuncipii mari în puşcărie.
miniştri, foşti prim miniştri, judecători, parlamentari anchetaţi (dosarul lui năstase lîncezeşte încă. din cîte ştiu, nu din vina lui băsescu)
chiar şi cei despre care se spunea că-s oamenii lui, popoviciu şi căşuneanu (care, apropo, aveau legături cu mafia pesedistă – voicu şi vanghelie)
voicu e senator – arestat
ridzi urmărită penal – deocamdată dă ţîţă la prunc, face o pauză, dar nu se simte bine.
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7426659-scene-incredibile-aceasta-ora-parlament-opozitia-blocat-accesul-urne-pentru-impiedica-votarea.htm
chestia asta ce spune? am văzut cu ochii scena la televizor, cum blocau ăia accesul la urne (de-aia făceau lanţul uman)
@Simona:Cine citeste acest subiect si comentariile va crede ca aici e ultimul bastion al mogulilor,un cuib de serpi veninosi care vor sa rastoarne Guvernul.
Maine putem sa ne jucam de-a PSD, partidul oamenilor necajiti?
@nedormitul:
1. nu dau vina numai pe el. toti sunt la fel, toti dau si castiga sau pierd batalii politice, doar ca le dau pentru ei si le castiga pentru ei.
2. eu n-am absolut nici un interes in a sustine contrariul a ce sustii tu. as vrea sa se intample ce zici tu, iti dai seama, nu? as vrea sa fie bine, doar ca nu am nici un motiv sa cred ca se va si intampla. nu cred, imi pare rau. daca o sa constat ca m-am inselat, o sa vin sa ma plec in fata ta si-o sa-ti zic ca am gresit si ca basescu a fost, intr-adevar, ceea ce s-a pretins a fi. as prefera sa fie asa, sa ajung eu sa zic ca am gresit, dar nu cred ca va fi.
Basescu nu trebuia decit sa citeasca Catavencu. In 2004, cind toate secretarele erau excitate de potentialul presedinte Basescu, eu stiam din Catavencu (au fost citeva seriale la rind in pagina 3), ca pe vremea in care a fost ministru al industriilor, Berceanu capusa la greu printr-o firma care se numea, daca nu ma-nsel, Eurofinance sau Eurofinances. Iar acum (atunci) Basescu vroia sa se lupte cu coruptia avindu-l de-a dreapta pe Berceanu. Era… stupid.
@no mistery: lui basescu i-a placut catavencu numai cat l-a sustinut sa castige alegerile, dupa aia nu i-a mai placut obiceiul revistei de a se lua de putere, oricare ar fi fost ea, puterea. trebuia ca pe el sa-l iubeasca
cătăline
creşterea economică e una. deficitul bugetar lăbărţat în ani de zile e alta. compari mere cu pere.
in 2005 oamenii traiau mai bine. suna ciudat,lozincard? crezi ca intereseaza pe cineva ca s-a fardat justitia? ca au fost cativa sacrificati? incearca sa vezi in ansamblu. pt tine era mai bine in 2005.
Deficitul ala pe care se pregatea sa-l micsoreze cand a iesit el in piata mare sa mareasca salariile profesorilor cu 50%? Cand liberalii aia inconstienti urlau ca nu sunt bani ?De deficitul ala vorbesti ?
@sandman: daca ar citi base s-ar hăhăhă pe el de râs. nu ştiu dacă mai mult de noi sau mai mult de nedo, dar cred ca mai mult de nedo
simona
luatul de putere aşa, de dragul luatului de putere e o stupizenie. nu ăsta trebuie să fie caţavencu. te-am felicitat şi te-am încurajat cînd te-ai întors. dar nu asta trebuie să faceţi voi. de putere se ia oricine. eu am perceput caţavencu ca fiind de dreapta. cînd n-am mai perceput asta, am încetat să-l mai cumpăr. acum nu e. nu e nici de stînga. e o revistă fără direcţie. e în derivă. para a greşit cu “orientare pnl”. nu are nici o orientare. de-aia a murit (spiritul caţavencu nu mai există, chiar dacă revista în sine există). iar de “futut” puterea, iartă-mă, o face şi badea, şi roxana iordache, şi ciutacu, şi bogdan chirieac, şi srs. unii o fac pentru bani, alţii cu şantaj, alţii din naivitate. tu, simona tache, ce faci ca să te deosebeşti de ei?
dupa anul ’90, un lucru din ce s-a facut nu pot intelege: de ce s-au vandut, fratee!, atatea intreprinderi pe degeaba, de ce s-au inchis altele, chiar nu faceau productie? sau nu aveau piata de desfacere in afara tarii, iar asta din vina carui mare sef de stat(degeaba)? nu, nu la basescu ma gandeam.
coada de maimuta tache,raspunde-i asa: ‘o fac din placere. din convigere’
eram sigură că o să deturnezi către caţavencu. care, apropo, se ia şi de opoziţie în egală măsură, dar asta este o discuţie pe care n-am de gând s-o port. evident că ce “trebuie” să facă caţavencu este să se ia de oricine altcineva în afară de băse.
cât despre această întrebare “tu, simona tache, ce faci ca să te deosebeşti de ei?”, dă-m voie să mă prefac că n-a existat, nu de alta, dar n-aş vrea s-o mai citesc o dată şi să înţeleg ce-am înţeles şi prima oară, anume că mă compari cu badea şi roxana iordache.
si cum dracu ministrul de finante vedea crestere economica cind dupa doua saptamini se dovedeste ca nici nu poate fi vorba de asa ceva si trebuie taiate salariile bugetarilor ca nu mai are statul de unde sa le plateasca? Apropo, isteata si decizia asta: nu se taie cheltuielile, nu se taie investitiile (chiar Boc a zis-o, e nevoie sa se faca sala de sport la Cotirlatii de sus, unde la scoala merg 5 copii). Nu se mai reduce din aparatul birocratic imens, nu se taie zecile de agentii si directii in care se freaca menta. Apropo, ce mai face stripperul ala pus sef la o directie judeteana pentru tineret si sport? Parca la Galati, nu mai tin minte. De la PDL, baiat bun. Cind a fost instalat in functie i s-a dat si-o bara?
ba,nedo,o dai in barci cu ‘spiritul catavencu’. cum plm poti sa vrei tu ca intr-un grup de mai mult de doi oameni sa nu existe diferente de pareri? faptul ca nu are o directie ar fi de laudat,ca se traduce in ‘nu exista linii si directive editoriale’. iar para nu a gresit prea tare,pt ca 20 la suta dintre romani (si nu proveniti din rural si nu analfabeti) au votat cu antonescu. au votat,de fapt,cu a treia varianta.
presedintele e singurul care ne poate trece prutul, ca-i mai bine acolo, cica se maresc si pensiile in moldova
uite, vezi? aici e buba. e deranjant să fii, în context politic şi publicistic, de aceeaşi baricadă cu ei. da, ştiu, există şi de partea apărătorilor lui băsescu nişte jigodii sinistre. nu e bine să fii nici alături de ele. dar ce faci tu ca să ai o identitate clară, de elită, astfel încît să nu existe niciodată riscul vreunei confuzii?
în legătură cu subiectul, am văzut. dar caţavencu nu mai muşcă. nişte articole despre voicu, chestii slăbuţe, nimic nou sub soare. unde sînt anchetele din caţavencu? aproape că nu era număr fără o bombă reală de presă, marca caţavencu. apoi, unde sînt editorialele alea incisive din caţavencu? nu dau nume, dar la asta mă refeream acum vreo săptămînă. riscul e să vă pierdeţi în neantul unei prese bolnave.
iar în ce priveşte caţavencu, mă simt, iartă-mi expresia, ca o domniţă de 18 ani, sedusă şi abandonată.
şi, totuşi, am recitit: “iar de “futut” puterea, iartă-mă, o face şi badea, şi roxana iordache, şi ciutacu, şi bogdan chirieac, şi srs. unii o fac pentru bani, alţii cu şantaj, alţii din naivitate. tu, simona tache, ce faci ca să te deosebeşti de ei?”.
nu ma mai întreb dacă e accident, tupeu sau altceva. zic doar atât: aceasta a fost ultima noastra discuţie, dragă nedormitul. poţi să faci ce vrei, poţi să comentezi, poţi să nu mai comentezi, pentru mine, din acest moment, nu mai exişti.
cătălin
să pice guvernul! să vină unul mai bun. ok. nici o dramă. mie îmi place clientelismul? risipa? categoric nu! nu îmi plac. aştept oferte şi soluţii mai bune. cine mi le dă?
răsfoind aşa, în grabă, cele cîteva site-uri pe care le vizitez, îţi găsesc una-două 50 de nume care critică puterea. unii o fac bine, alţii nu. unii o fac pentru că sînt asmuţiţi să o facă, alţii pentru că cred în altceva (puţini). cu cine te identifici tu? nu vrei în ultima bancă, cu golanii clasei. nici eu n-aş vrea. alături de cine vrei să fii? oameni cu o identitate puternică, un curent cu o identitate puternică.
vorbesc foarte serios, nu mai insista, nu mai avem ce discuta.
bun
preferi discuţii călduţe? e simplu! facem nişte glume benigne despre vuittoanele elenei udrea şi moise în deşert cu lăzăroiu, şi gata! ne-am făcut datoria, am luptat contra puterii. chiar asta vrei? ai adus ceva nou? nu cred. muşcă din ei, sfîşie-le carnea, rupe-le oasele şi vuittoanele, să nu mai aibă curajul să îşi cumpere altele din bani furaţi. despre asta vorbesc.
pentru ceilalti, ca sa se inteleaga clar de ce situatia a escaladat: identitatea mea este cea pe care o stiti de pe acest blog. nu cred ca m-am apropiat vreodata nici macar la miliarde de ani lumina de chireac, roxana iordache, srs sau badea, prin urmare, ca cineva sa imi puna astfel de intrebari si sa ma compare cu srs sau chireac, e nevoie ori de lipsa de discernamant, ori de un tupeu monumental.
si nu vad nici un motiv pentru care as tolera asa ceva. punct.
bun, nu te identifici cu ei – sînt mercenari, hoţi, ticăloşi, sau simpli mediocri. trebuie să fii mai atentă să stai cît mai departe de ei decît la duşmanul comun – puterea. şi nu îndepărtîndu-mă pe mine, sau negîndu-mă pe mine, te îndepărtezi de ei.
bunul simt imi impune sa nu-ti replic la sfaturile pretioase. tot ce pot sa fac e sa te rog sa te opresti.
Nici eu nu consimt intru totul la parerile despre politica ale dracului pidosnic, dar mai da-i o sansa. A vrut sa fie pi dos, moldovineshti graind.
@gero: nu e vb de parerile despre politica
nu, nu vreau să fiu nici gică contra, şi nici nu e vorba despre politică. e vorba despre ce faceţi voi acum. o revistă călduţă, în pluton, sau vîrful de lance de altădată?
citez:’unii o fac pentru bani, alţii cu şantaj, alţii din naivitate’.
cred ca asta a fost suparator. pt ca suna de parca daca simona nu s-ar justifica ar intra automat intr-una dintre categorii.
la fel cum suparatoare,foarte suparatoare mi se pare somatia de a se justifica.
dar cred ca nedo nu a comparat-o cu aia pe care i-a dat de exemplu (adica astia:’badea, şi roxana iordache, şi ciutacu, şi bogdan chirieac, şi srs’). a dat gunoiul de exemplu cerandu-i sa se raporteze cumva la el. ceea ce,din nou spun,mi se pare de rahat. dar cred ca a fost doar inertia discutiei si graba pe taste,stilul de a argumenta rapid pe care il cere internetul.
revin si zic:astfel de discutii se poarta la bere sau pe mes.acolo unde te poti injura de mama si apoi impaca,eventual ‘mergand la gagici’ impreuna.
si ideea asta de a o intreba pe simona despre revista care o plateste. ea nu scrie,acolo,nimic de politica. a,daca spui ca eba e o patzachina agramata ai facut politica?
bun,poti s-o iei la misto in legatura cu revista,cu convingerile politice,cu orice,dar pe chat. la terasa. mie nu-mi place ioan t. morar,de pilda. dar asta nu inseamna ca o injur pe simona pt cat e ala de dobitoc.
as mai adauga ca, in iarna, in timpul campaniei electorale, aveam aceleasi pareri ca si acum, ele neavand nici o legatura cu revista AC, la care nu mai lucram. si ca nici nu-mi petrec cine stie ce mult timp “atacand puterea”. mai mult o iau la misto si nici asta foarte des. daca asta inseamna insa ca pot fi comparata cu santajisti si tot felul de alti dubiosi, e ok, doar ca rog ca aceste comparatii sa fie facute in alta parte, nu aici, la mine pe blog. si cu asta chiar am incheiat. ca de vina a fost inertia discutiei sau tastele sau nu mai stiu ce, asta chiar nu ma mai intereseaza. pe mine nu m-au adus pana acum tastele in situatia de a compara oamenii cu hoti, spagari si santajisti si de a le cere sa explice cu ce se deosebesc de ei, deci nu exista nici o scuza.
bai tata bai , acilea lumea duce lupte grele si io taman in seara asta m-am gasit sa car sifoniere pin’ bucuresti!


ma antrenam pt desert, evident!
ca e rau s-ajungi in desert, sau sa vorbesti in desert, ai sa n-ai tu acolo un sifonier luis chenz!
deci io zic sa-l credem pa lazaroiu asta ca trebe sa fie ceva ruda cu LAZAR!

una la mana
doo: pai n-atzi auzit ca inafara de canicula , am primit, din import , cu mari sacrificii, si praf direct din sahara?
pai daca nu ne pregateam da desert, mai stricau ei bunatate de praf da import pa noi?pai n-avem noi prafu’ nostru natzion al?
pai nu suntem , noi insine , praf?
deci da!
basescu va face pt noi romania praf si pulbere, o va transforma intr-un desert si apoi ne va conduce prin el!
sper dacat sa ajunegem in america!
e singura noastra sansa!
si sa nu uit:

ca sa ne antrenam , inafara de camilele lu chat, nu ne da la fiecare muere macar un arab?
agnes: vrem doi arabi , sau ne ajunge unu’ ca de obicei?
si la fiecare barbat un harem?
numa’ o rugaminte am si io la domnu lazarescu…aaaa…..lazaroiu:sa-mi zica cand incepe marea traversare a desertului , ca vanez o chestie ” last minute” in tunisia sau egipt, si sa stiu sa nu mai dau banii…
sau o sa fie ” last minute” oricum , cam asa ca luarile de pozitzii de dupa raportul FMI?
io crez ca v-atzi carat deja in desert, si m-ati lasat acilea singura cu gigacaloria…
da sa shtitzi ca am centrala!
badmf : niici mie nu-mi place ITMorar; poa sa plece el primu in desert, cu preshu? adica cu basele?
badmf: ai lav iu inca o data!

ca cand ajungem in desert nu stiu daca mai avem wireless ca sa pot sa-zti mai zic!
vezi,cruela,ce misto e cand nu bagi bancuri? adica tu,tu insati poti fi f. amuznta. a,da,si daca ai renuta la a poci cuvintele,gen ‘acilea’ in loc de ‘acilisha’. glumesc,in loc de ‘AICI’. nu ti-ar afecta stilul.
badmf: preferam sa bag bancuri!

if you see my point!
badmf: asta e sharmu meu, coleshica: stalcesc chestii!
badmf: ai voie cu harem?
sau tzi-e frica ca shtiu tuoate sa manuiasca tigaia?
shi te ingrashi?
si sa nu uit: desertu il trecem ziua sau nuoaptea?
adica : ma culc, sau plecam?
si mai am o neliniste: am auzit ca la musulmanii desertului nu e voie cu alcool!

pai si cum o sa ne duca base atata drum fara combustibil?
pun pariu ca o pune pa woodrea capu la caravana shi iel ramane intr-o uaza sa sa luopte cu coruptzii care ii vor furniza alcoalele dezinfectante! ca sa shtie ca in desert e bine sa te dezinfectezi! si inca regulat!
zi tu sandmane, ca nu degeaba ai nisip in titlu!
si simona: e impardonabil ca nu te-ai pregatit suficient , nici tu , nici blofu, pt aventuri in desert!
pai sa poate sa n-avem noi nici un comentator sa-l cheme ” camel”, “dromader”, ” arabu”, etc?
blofu=blogu
si camilele sa fie roz, te rog, da?
nu vreau,cum am mai zis,sa strivesc cruela de minuni.nici s-o pocesc,nici s-o stalcesc. ziceam doar ca s-ar lua mai in serios glumele facute de tine,(daca pot sa zic asa) cat timp nu ai mai venii cu glume facute de altii. cugetarile si maximele tale.
domnu lazaroiuuuuuuuuu
rovigneta ne trebe?
cruela la maxim!




meritzi o bere!
da poate am shi io contract cu careva sa-i promovez genialitatzile!
la mine si la copilashii mei nu te gandeshti?
chiar ca esti bad MF!
ma duc sa studiez calendarul maya!

ceea ce va doresc shi voua la intreaga familie!
n-atzi auzit de civilizatzia ” mai ia”?
mai ia 25%
mai ia 15%
@Simona
Nu e nevoie de nici o justificare draga Simona, nu cred ca exista vreun cititor de-al tau care sa-ti puna la indoiala buna credinta! Nici macar nedormitul… cred ca mai confunda uneori blogu’ roz cu blogary da-si revine iel!
@Dreptu’
Doar o vorbasi juma’ sat-i mai zic bre! Oare se merita sa jicnesti un om de bun simt care baga mana-n foc pt tine pt un mafiot (mai mare sau mai mic decat nastase, deja este irelevant)?! Stai calm ca nu castiga Romania mai mult decat castiga basel din faptu’ ca-i iel presedinte, ca nu s-a vrut presedinte din dragoste de pulime!
Ocserv, stimabililor, ca un lucru esential n-a-nteles si nedo asta de la nen-su traian… faza cu psihologia aia inversa, cand toti incearca sa te convinga ca vasilica-i curva, tu-n sinea ta zici ca n-o fi chiar asa; el insa a insistat ca vasilica-i virgina mai ceva ca la 9 ani.
Rugaciunea fetei de 16 ani: da Doamne sa ma marit cu un negru! Sau daca nu, macar cu un arab.
@cru uite-l p’asta cu tambalu
http://goo.gl/b990
aa … Simona, ti-ai pierdut pina la urma rabdarea cu nedo? Ca restul toti am vazut ce idei fixe are personajul: daca nu gindesti ca el trebuie sa fii ori vindut, ori prost, ori naiv.
Nu-l baga in seama, noi te iubim
voi sinteti normali? la ora 3 noaptea?biiine, diseara beau 3 cafele si stau pe pozitii. Nedo, en garde!
deci : auzind io ca noaptea e sfeshnic bun, am asteptat pina dimineatza sa vaz daca sa ma bag sau sa nu ma bag intr-o chestie care nu e iecsxact treaba mea…

shi sfeshnicu’ a zis ca sa ma bag!
deci: ma bag!
shi zic!
( nu ca ar conta)
nedo : pacat!
simona: pacat !
ps: nu acelashi fel de pacat!
sper sa nu fie nevoie sa traduc…
sky net ; cu tzambalu prin desert!
@simona: un blog colorat (chiar si roz) fara comentarii politice e artificial. ca un piticigratis fara comentarii despre femei.
@nedo: mereu ajung sa citesc comentariile tale prea tirziu.
@nedo: ce-o fi de dreapta in reglementarea prin care nu iti mai decontezi cheltuielile cu benzina?
danko, dupa cum a specificat lixuca, deocamdata e roz, nu maro. pentru argumentari, te rog sa-l asculti pe badmf si sa le ceri pe mess. merci
danko: bezina in desert?
e simplu!
ne antrenam pt desert!
nu ne trebuie benzina!
cine vrea benzina , sa shi-o plateasca!
mama-mama, ce noapte agitata …
Danko,as zice sa nu te bagi ca ti-o iei pe cocoasa intelectului!Las-o asa ,te rog.
@ zana
O noapte furtunoasa .
De remarcat faptu’ căcălatoria n-a-nceput încă si be) ca unii stiau de treaba asta de acu’ câțiva ani când se antrenau “cu papucii prin desert” (slugile lu’ vantu doh :p)!
Pfoaiii, si eu m-am perpelit pana s’a luminat de ziua din cauza tantarilor !! nu mi-a trecut prin cap sa vin pe blogul roz, ca vaz’ ca n’ati dormit nici unu’ pe aici… O fi ceva in aer…
sky net : poate la tine n-a-nceput!

ca pe altzii e desert in toata regula!
si nu numai in buzunare!
Aveti totusi grija, fara nedo blogul o sa evolueze catre un club de parteneri care (cel putin aparent) agreeaza in toate. Personal mi s-a parut ca nedo a argumentat decent, cu exceptia provocarii aruncate Simonei, dar nici aceea nu este o comparatie ci atit: o provocare.
ho, bre, că n-am murit. şi n-a fost o provocare, într-adevăr. a fost o remarcă, aceea că academia caţavencu se va pierde în puhoiul de vuvuzele antibăsesciene dominat de golanii clasei. iar plecarea de la caţavencu pentru o perioadă nu e o justificare. faptul că ai trecut pe acolo, că ţi-ai petrecut nişte ani buni (vremuri bune) acolo, te obligă. faci parte din clubul select, undeva, deasupra presei de rînd, nu poţi, nu ai voie să te amesteci cu pulimea. noblesse oblige, cum ar veni. numai că simona a sărit ca arsă, fără să se reflecteze atent la ce am vrut să spun. în fine, m-am obişnuit cu asta, nu fac o dramă.
erată: n-a fost o comparaţie
@cru
Uel zeț ză problem, nu io cre’ ca n-a-nceput.
hai ca s-a mai rarit pe aici,asa ca vin si eu-mot-sa zic-ca trebuie sa zic! :)am dreptul asta,ca sunteti o parte din viata mea(oi fi si eu un fel de nedormita:).va citesc(spun corect, adica pe simona@restul) de un an,sunteti telenovela mea(asa cum iubitul spune de buena vista social club ca sunt manelele lui); am ris(ras),de plans n-am plans,am oftat dupa otto,am tinut cand cu nedo,cand cu simona,mai mult cu nedo,ca nah..el le comitea si parca prea era incoltit/monitourizat (fara sa imi placa base,sorry,nedo),m-am tinut de inima ca-gata,sa vezi ca pleaca la el pe blogary-m-am emotionat regulamentar cand timona sache i-a intis o mana ca in filmele americane(arta,tata,numai nedo putea sa transforme toata faza la loc,in film european) am asistat la iertarile simonei( dar putin asa…cam eliberari conditionate) si nici nedo nu s-a lasat si a zis ca pe vremuri,cand spunea ceva -orice si toate eram ca fetele flower power,cu paru’n vant si ochii la el.
acum,ca sa rezum: ma enerveaza ca sunteti reali,ca lucrurile se schimba,pentru ca oamenii se schimba-de asta e fain teatrul-acolo ,piesa preferata ramane aceeasi,jucata mai incolo sau incoace. si chiar si tu,nedo,spuneai candva ca vii aici ca la piesa preferata- ok, tie nu ti-au placut atunci ceva spectatori care nu-si inchideau mobilele si treceau printre randuri cu spatele la ceilalti-dar eu ce sa fac cand -in cazul meu- actorii se pun sa se certe?:)
pai sa nu desenez mustata si doi dinti lipsa pe poza lui base?(n-avem in casa asa ceva,dar as putea sa fac rost in acest sens)
iulia: itzi trimit io!
ku konditzi sa-i desenezi shi paru ‘ lu einstein!
cruela,ii fac si tabla-n spate cu eeemcepatrat,da la ce-i foloseste,ca acum, oricum, totu-i relativ
…si parca nici energiile nu mai sunt ce-au fost…
@dracu pidosnicu:
Daca asta ar fi blogul meu, eu te-as bana pina ai avea experienta primului orgasm. Crede-ma ca nu te iau de sus, vreau doar sa pun punctul pe i. Sa stii ca inteligenta nu compenseaza, iti face chiar un deserviciu, pentru ca iti pune la dispozitie aparatul necesar pentru constructii mentale care-ti ofera iluzia ca experienta orgasmului poate fi ignorata. Consecinta e ca ramii centrat pe tine insuti, pentru ca esti mereu in garda fata de ceea ce in mod natural tinde sa iasa la suprafata . In felul asta ajungi ca la un post cum era cel despre 13-15 iunie ’90, sa fie mai important felul in care esti perceput decit experientele traumatizante ale unor oameni. Asta pentru ca tebuie sa-ti demonstrezi mereu ca se poate si fara orgasm, iar ceea ce te valorizeaza in ochii tai (“ideile” tale despre un anumit subiect) are prioritate. Am pus ideile in ghilimele pentru ca, evident, sint discutabile la capitolul repere.
Pe scurt, dar FOARTE pe scurt! Eu va iubesc (Cruela, zi-mi daca folosesc bine verbul asta) — pe amindoi. Pe nedo si pe Simona.
sadwank: il foloseshti genial!

keep loving!
no mystery : ca bine le mai zici , neicushorule, puicushorule!
ai lav iu shi pa tine!
am avut orgasm numa cat te-am citit!
orgasm intelectual, desigur!
@sadwank: vezi ca, daca ma iubesti pe mine, ii iubesti si pe srs, chireac, roxana iordache, ciutacu.
tu tot nu vrei să înţelegi. eu spun una, tu înţelegi alta.
@no mystery
nu vrei să vorbim şi de ridicolul pieţei universităţii? sau de grotescul de astăzi pe care foarte bine l-a remarcat treibădică aici:
http://treibadica.blogspot.com/2010/06/chiftelute-suedeze-la-20-de-ani-de-la.html
ă?
sau de penibilul în care au căzut, nu după mult timp, unii din liderii pieţei universităţii? începînd, dacă vrei, cu marian munteanu.
societatea în aprilie-mai 90 era al dracului de complicată. şi – să-mi fie iertat – sînt multe scene care, cu tot tragismul lor, îmi trezesc cel puţin un zîmbet, atunci cînd îmi revin în memorie.
ha! uite-aici ştire
http://think.hotnews.ro/teiul-de-950-de-ani-–-arborele-anului-din-cehia-cine-va-castiga-in-romania.html
eu sustin teiul lui eminescu. Hai, care mai voteaza cu mine ?
Cand dracu’ au cumparat mogulii ziare din Italia ?
Nici Ciutacu in zilele lui bune nu se ridica la nivelul asta…
http://espresso.repubblica.it/dettaglio/la-romania-sono-io/2129182