381 Responses
Post a comment
2010 September 22 at 4:53 pm
Dădui peste sondajul ăsta, pe marginea unei noi iniţiative legislative. Cică pacienţii care ajung beţi la urgenţă vor suporta din buzunar cheltuielile de spitalizare.
Bun. Acuma vin şi vă-ntreb: Vi se pare o idee bună să se întâmple aşa? Că mie mi se pare.
Întreb fiindcă sunt curioasă dacă măcar unul dintre voi va zice nu. Şi, dacă va zice, ce argumente va avea.
from → Întrebări la Radio Titan

Copyright 2012 Simona Tache.
DA. Mi-e greu sa zic asta, dar chiar e cazul ca in momentul in care-ti faci rau cu mana ta, sa fii constient ca “repararea” ta costa bani din bugetul comun.
nu mi se pare corent, nu in conditiile actuale. nu stau economiile fix in banii “mancati” de tratamentul alcoolicilor. pe rationamentul “ti`o faci cu mana ta – platesti” ar trebui ca si cei care ajung in spital din cauza tentativelor de sinucidere ratate sa scoata banii din buzunar.
Eu zic nu. Pentru ca nenea Tudor se insala cand zice treaba cu “Fiind considerati neasigurati”. Calitatea de asigurat nu mi-o da nici numarul de vizite la Urgente si nici numarul de pahare pe care le am la bord, ci faptul ca luna de luna platesc impozite la Sanatate. Sa stiti ca nu doar somerii si cei de la tara beau. Beau si bogatii, clasa mijlocie, beau si cei care au sub 18 ani si sunt asigurati prin efectul legii. Si da, se poate intampla sa ajungi la UPU de mai multe ori si de fiecare data sa ai ceva la bord.
Eu beau alcool de doua ori pe an: la Revelion si de ziua mea, dar daca atunci da o masina peste mine pe strada si ajung la UPU? Imi platesc spitalizarea pentru ca miros a lichioruri bahice?
e geniala ideea. s-ar injumatati munca medicilor la urgenta…
nu sunt de acord, pentru ca:
1) spitalul nu e o institutie morala (tribunal), unde sa se judece cum si de ce a ajuns o persoana acolo, ci trebuie sa trateze orice pacient la fel ca pe ceilalti. conform cu gandul din spatele proiectului de lege, o persoana care fumeaza si face de exemplu cancer la plamani trebuie sa plateasca din banii proprii spitalizarea sau chiar un criminal nu trebuie ingrijit deloc, pentru ca a omorat pe cineva/a atentat la viata cuiva.
2) banuiesc ca si betivii platesc asigurare de sanatate, deci daca sunt asigurati, de ce sa fie tratati mai prost decat restul plebei?
eu mă gândeam mai puţin la alcoolici, că acolo e pb cronică, cât la ăia care, nefiind alcoolici, îşi pun în cap până li se face rău şi ajung la spital
Propunere : sa scoata spaga din buzunarul lor, ca orice cetatean platitor de impozite! altfel, vor fi tratati la fel ca restul plebei! e bine ? se aproba ?!
eu zic NU. daca ajunge la UPU un copil de 5 luni “adormit” nitel (pina in coma alcoolica) de bona cu niscai tuica, sa-i ceri lui/ sau parintilor/ bani pentru spitalizare?
la noi se uita usor ca persoanele cu adevarat alcoolice nu sint pur si simplu bete-de-sting, ci dependente. iar dependenta de orice (inclusiv alcool) nu se trateaza cu mustruluiala si plata cheltuielilor de spitalizare.
subscriu si la ce scrie mai sus Kaysha: daca o persoana isi plateste contributia la sanatate, nu i se pot cere bani in plus pentru un serviciu pe care teoretic l-a platit deja. ca sa nu mai vorbim de faptul ca cel care consuma alcool (dupa ce l-a cumparat, evident) a mai platit in plus tot felul de taxe de viciu pe care cel care cumpara apa minerala nu le plateste.
si in plus, cine poate garanta ca daca se aproba o astfel de exceptie o sa se opreasca aici? de ce sa tratam pe gratis de TBC sau cancer la plamini pe cineva care fumeaza? si chiar asa, de ce sa tratam pe gratis de boli de inima pe cineva obez?! si de ce sa tratam pe gratis de fractura de femur pe un schior profesionist?! toti acesti oameni isi provoaca, intr-un fel sau altul, boala de care sufera printr-un anumit comportament pe care ceilalti il considera nepotrivit…
perceptia vizavi de bolile psihice si dependente de tot felul tine, evident, de gradul de civilizatie al unei societati. e foarte simplu sa stigmatizezi acesti oameni si sa ii faci vinovati de propria boala, dar oare asta va salva bugetul sanatatii?
pacat ca specialisti valorosi care incearca sa faca efectiv informare, preventie si formare de specialisti, din pacate mai mult in afara sistemului de sanatate pt ca in interior nu au gasit nici sprijin si nici deschidere, sint ignorati sau priviti strimb.
http://eugenhriscu.ro/2010/08/05/in-sfarsit-ministerul-sanatatii-se-ocupa-de-alcool-si-droguri/
http://eugenhriscu.ro/2010/08/27/am-fost-la-minister/
La noi alcoolismul nu este o boala, este o plaga. Asta pentru ca spre deosebire de noi, in occident alcoolicii nu au cazane de tuica in curte.
Da, sa interzici accesul la servicii medicale pentru ca erai sub influenta alcoolului, atata vreme cat tu platesti servicii medicale si consumul alcoolului nu este interzis prin lege este abuz, discriminator si mai cum vreti voi sa ii ziceti.
Mai bine sa tripleze preturile la alcool si la tigari. Sa fie 30 de lei un pachet de tigari si 100 de lei o sticla de votca. Sa se faca 10 ani de puscarie pentru trafic de tigari sau alcool. Sa intre sub incidenta penala si achizitia (nu numai comercializarea) de bunuri traficate. Iar la schimb, sa legalizeze prostitutia
andrei
mai pune şi interzicerea consumului de alcool de către minori, asta e o problemă imensă în românia.
discuţia nu este uşor de tranşat, fără a se pune problema de asigurare, aia e altceva.
dar nici nu mi se pare normal ca un om care a băut ani în şir şi ajunge sa facă ciroză hepatică , neuroencefalopatie toxică sau altă afecţiune cauzată de consumul de alcool, să stea acasă şi să beneficieze apoi de o pensie de boală perfect legal, pe diagnostic cert şi să bea, eventual, în continuare.
Fumezi? Da?Păi şi eu ce treabă am cu cancerul tău pulmonar?
Sau unele vicii sunt mai vicioase decât altele.
Ciudat ca barbatii nu se prea baga in discutia asta -) ; nu cred ca e vorba de alcoolici cronici aici, ci de cei care ajung la urgenta la 3-4 dimineata ca se simt rau ; si cand deschid gura se-mbata tot personalul medical; ai baut, ti-e rau, stai naibii acasa si bea zeama de varza.
Ptiu, si ma jura-i cu nu mai scriu ceva pana saptamana viitoare, bat:
1. Am fumat timp de 19 ani, cu ajutorul lui Dumnezeu m-am lasat, numai ca problema bolilor viciioase (create de vicii) este ceva mai nasoala. De ce ? Simplu.
A) mare. daca eu face cancer, nu numai ca eu moare ca prostu tanar, dar pana moare eu poate dura ca cam intre 1 bucata luna pana la 1 an si ceva, timp in care beneficiez de tratament (financiar vb) care este mult peste ce am cotizat pana la varsta asta; deci bani pentru imbecilul de mine care este (Eram, vezi alta postare) pentru vindecare se iau de la gura (boala altuia). Adica de gura masii de viata sa iau ieu bani pentru viciile mele, decat ca cu acesti bani sa nu sa trateze (SALVA) viata unui copilas sau bebelus.
B) mare. Cu alcoolicii e si mai nasoala faza, idem ca cu drogurile, caci nu mori asa repede, o iei razna, te baga astia la dezalcolizare si tot asa; poti betiv notoriu ce esti s-o tii asa toata viata (adica ii f’ti creierii nevestii toata viata, iti bati joc de copilaria lu fitu sau fita, deranjezi toti vecinii, duci economia in prapastie, ca nu mai consumi si alte bunuri, etc, s.a. , samd, plm), adica ia statu roman de la gura si sanatatea altor copilasi pt a baga bani in curul/beregata ta pt tot restul vietii doar pentru ca esti un bou needucat si nu te tratezi la Psiho (ca te rade vecinii, nu?) ca asa-i Romanu mare scula, cand bea isi f’te nevasta, bate copii si mai e luat si drept exemplu de “barbat”, macho, nu ma? Boule. Nu mai bea alti copii au cancer, leucemie si o groaza de alte boli ce te infioara, daca ai trece vre-o data treaz prin spitale sa vezi ce oropsitii sunt copilasi tarii asteia de rahat.
Am zis. EU.
eu nu inteleg ceva, ce-i fac aluia de 570 de lei/ zi?
il tin la 4 stele?
in plus, era vorba numai de excesul etanolic, nu si daca ajungi manga dar lovit de avion in freza.
nu sunt unele vicii mai vicioase decât altele şi nu, nu fumez.
dar consumul abuziv de alcool imprimă persoanelor un comportament mult diferit de cel al fumătorilor în relaţia cu serviciile de sănătate publică.
nu există zi/noapte fără astfel de pacienţi. care nu consumă doar fonduri uriaşe (cumulat per total consultaţii, tratamente, recuperare) ci şi timpul personalului de serviciu. nu mai pun cazurile de agresiune sau vătămările produse unor terţe persoane (violenţă domestică, accidente de circulaţie, etc).
nu ştiu dacă se poate cuantifica costul tratamentului unui pacient cu cancer bronhopulmonar (datorat fumatului, că poţi să ai ghinionul să fii nefumător şi să îl faci) versus zecile de consultaţii, tratamente, costuri indirecte pentru un alcoolic. şi nici nu cred că are sens. de aceea am şi spus de la început că discuţia e greu de tranşat.
dar eu aş fi pro ideea lui ciuhodaru sau cum îl cheamă.
marius d, mai bine te tineai de ce “jura-si”.
stiu, unii vor striga: carol!
Off ma ispitii Simona cu articolul asta, sper ca la urmatorul sa rezist tentatiei de a comenta.
eu n-aș glumi cu întrebarea asta. există și intoxicări accidentale. e cam greu pentru un spital să facă investigații și să stabilească cauza. altminteri, aș merge pînă la refuzul statului de a acorda niște drepturi (ajutoare de sociale, de pildă). ești alcoolic? statul nu-ți dă bani ca să-i bei.
oricum, problema alcoolismului e foarte urîtă în românia. se bea alcool mult și prost. se bea de la vîrste din ce în ce mai fragede. femeile țin pasul cu bărbații cu vitejie. uite, eu aș merge în direcția asta cu programele de asistență socială. din păcate, guvernele noastre nu conștientizează problemele astea. se fac periodic statistici și cam atît.
Nu sunt de acord cu inițiativa. Aș fi în schimb de acord ca persoanele cu grad ridicat de risc (fumători, alcoolici, suporteri, șoferi etc.) să plătească extra contribuții la sănătate. Asigurarea a fost dintotdeauna cuplată cu o analiză de risc. Ce zice nenea parlamentarul ăla acolo nu mai e asigurare, e serviciu selectiv. Ca și cum ai avea o asigurare care ți-ar plăti numai fracturile de picior stâng, da’ și alea numai joia.
@chat noir: incerc pisi, incerc
agnes, tu ai dreptate intr-un fel. insa, mare parte dintre cei ajunsi acolo, chiar daca s-ar lua acele masuri, sa fii sigura ca tot vor calca pe bec de inca n ori. nu asta este modalitatea de a inlatura problema. si nu asa se face economie, clar.
totul suna a polita casco. ai facut buf cu masina dar erai baut, nema despagubiri. hai sa fim seriosi. cred ca e vremea sa intram in realitate, nu in cartea recordurilor cu decizii aberante.
nedo, problema alcoolismului este destul de stringenta si in europa de vest, ca sa nu dam exemple de peste balta.
asa ca, nimic nou sub soare. a existat, exista si va dainui. nu am facut noi aceste reguli.
cat despre asistenta sociala, aici ai pus punctul pe i. la noi nu exista, desi se aloca sume frumusele. dezinteresul trebuie tratat, apoi vom putea vorbi si despre pacienti.
nici eu nu sint de acord. atit timp cit consumul de alcool este incurajat prin n-reclame ( la Cluj principala firma care ne face cinste e Ursus), nu poti sa faci asa ceva. oricum, la citi medici pleaca din tara la ora actuala, ne vom trata toti la privat, unde nu exista limite.
Daca celor care beau li se refuza contributiile la sanatate, atunci da, poate fi vb de plata din buzunar, altfel este aiurea… parerea mea… hâc…
chat,
dacă îşi plătesc integral îngrijirile de sănătate atunci când ajung în astfel de situaţii, cum e propunerea, din partea mea nu au decât să calce pe bec de câte ori vor muşchii lor. şi de cât îi ţine punga.
dar să decontezi din bani publici, la nesfârşit, îngrijiri la un spital de urgenţă (care presupune cele mai ridicate costuri oriunde) doar pentru că vasile joacă hora unirii zilnic, nu mi se pare logic.
omul de rând beneficiază de 3 consultaţii decontate de asigurări pentru un diagnostic pe an (nu intru în detalii tehnice), beţivul, în schimb, merge sau este dus la urgenţă de n ori. başca, aşa cum am spus, dupa 10-15 ani de chin, intră legal în pensie de boală şi atunci este şi plătit ca să stea acasă şi să bea nederanjat de vreun program.
Cum ramane cu gravida de azi,bolnava de SIDA,ajunsa la teremn,careia 3 maternitati i-au refuzat “tratamentul” ?Naste langa betivul lesinat pe gardul spitalului?
marius d, cand ai ajuns ultima oara sa vizitezi un spital din Romania?
o, tu nici visezi, batrane… sau visezi? de unde pijamale, sapun, zeci de doctori pe un pacient, o mie de asistente si vreo suta de mii de infirmiere? iar tie, daca ti s-ar face spalatura stomacala, ce mai ai de vomitat? iar asternutul ala oricum ar trebui sa fie spalat, chit ca a vomitat vreunul pe el sau nu.
cat despre alcoolicul ala, boul despre care vorbesti, este seamanul tau si trebuie ajutat.
stii ce categorie (ca individ) ti-as aloca tie? a aluia care, atunci cand vede ca am nevasta mai frumoasa ca a lui, zice: al dracului, ce curva si-a tras.
Miss Tache
asigurările de sănătate nu sunt exhaustive nicăieri în lume, în USA e durere- aş putea spune.
şi la noi o serie de investigaţii, tratamente pentru anumite afecţiuni , condiţii hoteliere, sunt exceptate din asigurare şi sunt clar enumerate în contractul-cadru care reglementează aceste aspecte anual. acolo s-ar putea adăuga, cu succes, alcoolismul.
Sandman
greşit !
alcoolicul este dus pe targă înăuntru , nu stă leşinat pe gard. şi, după ce înjură, scuipă, vomită pe cei care trebuie să îl ajute, este îngrijit.
gravida să aştepte, ce e aici, pension ????
asta e o metoda veche, sovietica, de ‘tratament’ al alcoolismului. betivii erau stransi de pe strazi de militie, dusi la spital, tratati, spalati, culcati si refrisati, dupa care li se prezenta o nota de plata cat salariul.
o nuanta care a trecut neobservata este aceea ca vor plati cei care ajung la spital in stare de intoxicatie, nu cei cu boli cronice generate de alcool. va sa zica, daca ai ajuns la spital beat mort (sunt sigura ca un medic competent poate face diferenta intre o intoxicatie accidentala si una premeditata). va sa zica se plateste ‘episodul acut’, nu sindromul cronic – ala trebuie tratat altfel.
pierzi timpul doctorului si banii asiguratilor? platesti sau muncesti de banii aia, in caz ca nu ai banii. n-o sa omoare pe nimeni putina munca in folosul comunitatii, ca sa ii treaca mahmureala.
am petrecut ceva garzi la urgente, am vazut in ce hal ajung oamenii acolo si ce lupta e sa ii tratezi, asa ca sunt de acord cu treaba asta.
a, si sa nu uit! alexa, TBC-ul nu are nici in clin, nici in maneca cu fumatul. are cu mizeria si saracia.
Simona, nu te mai iubesc, de data asta m-ai dezamagit crunt, ma obligi sa vorbesc serios si nu-mi sta in caracter.
Constat doar cit de usor puteti fi manipulati, pe undeva va meritati soarta.
Hai noroc!
P.S Au fost din nou indentificati dusmanii poporului, dupa profesori, moguli, politisti, doctori, tinichigii, taximetristi, ziaristi, pensionari, a venit rindu alcoolicilor, urmeaza… statia Casa Poporului, cu peron pe partea dreapta.
hai c-am scris vraiste! si va jur ca sunt complet treaza!
exista o discutie pertinenta atunci cind se pune problema transplantului de ficat. a fost un caz in Anglia, anul acesta, un tinar care a fost pus on hold pentru ca avea ciroxa toxica. a si murit. problema e ca nu esti pus pe lista de asteptare, indiferent de cit de grava e situatia ta, daca ai fost alcoolic.
@chat noir, gresesti enorm:
1. mare parte din viata am petercut-o prin spitale;
2. nu as vrea ca atunci cand ficamea este internata (doamne fereste) in spital sa astepte sau sa pateasca ceva doar pentru ca doctorul se ocupa pentru ‘nspa oara de Boul Ala, (SEMENUL MEU);
3. In momentul in care vrei sa cataloghezi pe cineva inseamna ca ai datele necesare (profil pshiologic, deviatii/non deviatii coportamentale, un istoric familial si personal al pacientului/catalogatului, experiente traite, traume etc.) iar “copilu” sincer cred ca nu esti pregatit pentru o asemenea discutie (ce implica educatie generala/profesional, o inalta intelegere/tinuta morala si caracter);
4. Nu ma intreseza nevasta-ta [nici nu sunt genul acela de om care atunci cand cineva are ceva mai bun (decand alcocolismul este vazut ca un plus, avere in vaiata omului, nu stiu), arunca cu noroi, dar nu pot pune in balanta viata propiului copil cu viata unui om slab/laş ce nu poate sa-si administreze (si nici nu cere ajutor pentru asta) esecul si ratarea].
Asa ca scuteste-ma cu catalogari din astea simpliste, de trei lei. Pupiu.
neamtule, tz tz tz, a propos de ‘dusmani ai poporului’ si de oameni carora le place spritzu’, ia uite-te putin pe directia ‘cotroceni – golden blitz’ si zi-mi si mie ce vezi ?
zâno,
după ce face omul 52 de intoxicaţii acute pe an, dintre care vreo 5-10 tratate şi la urgenţă, ajunge la bolile cronice. care trebuie tratate altfel, nu-i aşa? e deja dependent omul, bolnav sau chiar invalid (nu motor) şi trebuie ajutat.
‘tui mama lui de ajutor, nu mai bine îl ajut de la început interzicându-i să bea din faşă, punând preţuri prohibitive la alcool şi la asistenţa medicală în caz de beţie ?
eu vad ca propunerea se refera la cei care ajung in mod repetat la urgenta si penalizarile merg de la plata pentru prezenta repetata (poate a treia oara, poate a patra oara) pina la a presta munca in folosul societatii.
unde gresesc?
pare ca voi comentati altceva?
şi când am zis ”din faşă” era la propriu, nu la figurat.
danko
zi mersi că suntem totuşi ontopic şi nu s-a ajuns la porno sau băsescu.
agnes, nu intru in amanunte gen cauza si efect.
sunt convins ca stii, la fel de bine ca mine, cam ce fel de alcool beau oamenii de la tara. aia vin la spital intoxicati cu metilic, nu cu etanoli.
pentru statistici, da, suna mai bine sa declari ca intoxicatia a survenit in urma consumului de alcool etilic.
mai apoi, e mult mai simplu sa il pui la plata pe consumator decat sa tai in carne vie in cazul comerciantilor de “mitilic”.
apropo, legea se refera numai la consumatorii de etanol? atunci, liber la bauturi de fermentatie naturala, gen vin si bere.
PS . Vis-a-vis de Semenul meu si ajutorul pe care trebuie sa-l acord inteleg:
Pocainta inseamna
pentru credincios pentru alcoolic
1) recunoasterea pacatului; 1′) constientizarea problemei
2) smerenie, rugaciune si iertare 2′) impacarea cu cei asupriti (tratament psiho)
3) preschimbare a mintii 3′) acceptarea problemei/ajutorului
Pentru toate luptacu firea omeneasca.
chat, în momentul în care ăla îmi vine în gardă mort de beat, să mor dacă mă interesează f tare ce a băut. era o idee de principiu, nu s-a ajuns la astfel de detalii. şi nu e vorba deloc doar de oamenii de la ţară. orăşenii au esofagul la fel de tare, stai liniştit.
@agneswood
Era o chestie retorica, evident ca nu pot fi exclusi de la plata asigurarii… dar tocmai de aia nu trebuie exclusi nici de la tratament. Faptul ca au dreptul sa fie tratati este datorat platii asigurarii, nu ca-s treji sau beti… parerea mea… hâc…
@Marius D
” ficamea este internata (doamne fereste) in spital sa astepte sau sa pateasca ceva doar pentru ca doctorul se ocupa pentru ‘nspa oara de Boul Ala”
In general in spitale se face prioritizarea pacientilor in functie de gravitatea cazului, deci daca Doamne fereste!, fica dvs are guturai, iar “boul ala” are capul spart, nu cred ca trebuie acordata prioritate ficei dvs doar pt ca-i treaza si-i copil!
în fine, ideea era că eu sunt pro
agnes, lucrurile se fac, din nou, in stil mioritic. nu tratam problema in integralitate, ci pe bucatele.
evident ca ai dreptate – masura asta ar trebui sa fie parte dintr-un program de combatere a alcoolismului si ar trebui sa includa tot felul de lucruri, nu numai asta.
aici, insa, intervine interesul pervers al statului, mai ales al aluia roman – nu exista nici un fel de entuziasm pentru reducerea consumului de alcool sau tutun (ca de unde mai luam bani de taxa pe viciu si accize?) si nici pentru stergerea pietii negre de alcool si tigari (ca lovim in interese de tot felul).
toti betivii sunt porno.
toti comarii betivi sunt hardcoreporno.
viata le regleaza pe toate. ce credeti:
- un doctor de urgente se repede la o coma alcoolica cind are alternativa unui accident grav?
- sunt mult de 2-300 de alcolisti feroci in tara asta care intra in coma mai mult de 3 ori pe an? ce mai economie la buget.
as vrea sa vorbim despre udrea. are cineva poze cu ea goala?
miss take
nu ai înţeles.
aşa cum sunt DEJA EXCLUSE din asigurările sociale de sănătate anumite investigaţii, anumite tratamente etc, deci, mai pe româneşte, oricât eşti de asigurat tot le plăteşti dacă apelezi la sistemul public, tot aşa ar putea figura şi ”intoxicaţiile acute voluntare cu alcool ” pe aceeaşi listă.
dar am zis mai sus ”în fine” deci mă opresc.
neamţule, ai microfonul.
danko
pe lângă aia feroci care vin în comă şi care măcar nu te agresează fizic în nici un fel, mai sunt fraţii lor mai mici, de vreo 100 de ori mai mulţi, care ajung la spital înainte de comă, doar veseli sau furibunzi.
@MissTake: Cand o sa ai un copil o sa intelegi 3 lucruri:
1. Esti subiectiv (ca parinte) fata de orice lucru si evenimet nedorit in ceea ce priveste sanatatea copilului tau;
2. Copilul tau devine prioritatea zero (0) in viata familiei si a doctorilor (un guturai simplu pentru un copil si sistemul lui imunitar poate ffii o drama, daca este prioritizat aiurea cazul-pentru cap spart tb. spalat-dezinfectat, taiat parul, curatat rana, panasat, eventual radiografii, asa ca este pus spre prioritizare de catre un doctor si preluat/indrumat de asistente);
3. Dragostea pura (neconditionata, fara de interes) nu o poti gasi decat la un copil.
Cu drag iti zic toate aceste lucruri, in rest pace.
agnes
asa e. ai dreptate. una din idei ar fi: sa le faca la spital o sala speciala cu aparate din acelea in care pot da cu pumnul. si cu variante de fetze.
ce cauta cel care a baut zdravan dar se poate tine pe picioare la spital? nu mai poate sa bea?
cine ii aduce la spital inainte de coma pe aia ?
vreau sa stiu? asupra astora trebuie intervenit!
mariusica, tu o vezi numai pe-a ta si iei totul prea personal.
in mod normal, intrand sa scrii aici, ar trebui sa lasi la o parte indarjirea si sa nu te mai simti asa de lezat. si, da, esti un om simplu, dupa vorba, dupa port. asa ca, e cazul sa ma lasi cu pregatirea si diplomele de miner fruntas ce le tii langa borcanele cu muraturi.
stii povestea cu drobul de sare?
pana si tu esti un om slab, ti-ai jurat ca nu o sa mai comentezi pana saptamana viitoare, dar nu ai rezistat si ai comis-o. deci, te poti regasi in largul grup creat tocmai de tine.
eu nu prea intru in polemici, de aceea nu am sa iti mai raspund sau nu am sa-ti mai adresez vreun cuvant.
nici nu-mi placi, nici tu, nici comentariile tale.
cat despre familia ta, ii doresc sanatate si sa nu ajunga prin spitale!
de ce sa il aduci la spital inainte de coma?
de ce?
acolo scrie “pacientii care ajung la urgenta in urma excesului etanolic in mod repetat”. eu inteleg din asta ca o persoana ar fi pusa sa plateasca nu pentru ca bause inainte sa fie lovita de o masina sau nu pentru ca s-a imbatat o singura data si a ajuns la urgenta. ar fi pusa sa plateasca doar in cazul in care ajunge a nu stiu cata oara la urgenta din cauza ca si-a tras-o penal in freza. asta mi se pare ok ca idee. ca solutie mi se pare mai corecta munca in folosul comunitatii, urmata pentru ca intr-adevar persoana respectiva probabil plateste asigurare. sunt curioasa daca si in alte tari exista reglementari si solutii similare.
agnes, multumesc, preiau microfonu. Presupun ca traiesti in USA, eu traiesc in Ge, intre cele doua sisteme sunt mari diferente.
Problema e insa alta. In 90, in Ro, erau 8.3 mio locuri de munca, in 2010 sunt numai 4.3 mio, cu tendinta de scadere. De aici decurge tot… si alcoolismu si curvasarismu si coruptia si tot ce caracterizeaza societate romaneasca de azi. A da in alcoolici, care evident sunt o problema, mai ales ca acestia, nu de putine ori, cad in patima alcoolului din lipsa de perspective, e un populism ieftin.
P.S Nu poate nimeni sa opreasca moara asta stricata de Marius?
badmfeee
chat noir: doamne cum de te-ai prins (si frumos si destept)
PS.
O batistuta sa te stergi la nas, “copilu.
Mergand pe trendul asta, nici sinucigasii n-ar trebui spalati la stomacel, ci cel mult pe creier, drogatii nici nu mai merita pomeniti,astia trebuie de-a dreptul invatati ce-i aia o supradoza sanatoasa.
marius D
ai copil? citi ani ai? la cati ani ai facut copilul?
care-i problema dacă aplicăm modelul suedez?
acolo,dacă te găseşte poliţia beat mort printr-un şanţ,te tratează cu maximum de respect.te ia cu grijă să nu te trezeşti,te duce într-un salon unde eşti îmbăiat,ţi se spală şi calcă hainele,eşti culcat cu aceeaşi grijă în patul cu aşternuturi impecabile şi cînd te trezeşti de-a binelea(poate fi şi-a doua,treia zi),eşti trimis acasă cu cele mai călduroase mulţumiri.ei,că după aia primeşti prin poştă nota de plată la nivel de hotel de cîteva stele,e doar partea a doua a distracţiei.
mai danko, sa nu vomite acasa pe mocheta noua, ce nu intelegi?
am vrut sa zic initial “urmate eventual de procente din ce in ce mai mari ale cheltuielilor de spitalizare”. da romanu nu mai merge la spital daca stie ca trebuie sa plateasca. sade in sura rupt de beat pana-si revine.
sandman
r u tkin to me?
val_one
excelent. vreau si eu.
delia
da, nu inteleg.
Danko, eu am venit mai tarziu in crasma, abia comentez primele trei impresii,da’ nu-i nicio graba,pana la ora inchiderii va ajung eu din urma.
sandman
haidi, haidi, ca sunt la a doua sticla.
nu stiu ce au comentat astia mai sus,drept urmare poate sunt redundent. oricum sunt mai tare asa ca mi se falfaie.
1. au precizat,REPETAT.
2.daca esti,esht,paldon,im pla ma,lupt,shii asjunggi lla ulrlgenza,ca teee-a lovvit un miustt cu mashhisna,plateshtii?
neamţule
nu trăiesc în USA ci aici, unde se pune problema.
ai doar teoretic dreptate sau doar parţial.
pentru că beau şi cei care au un loc de muncă (sau mai ales ăia, că au venituri) şi e nevoie de cel puţin 10 ani lucraţi ca să te poţi pensiona de boală (bine, eu nu spun că de aceea beau, să obţină pensia, doar că împuşcă 2-3 iepuri cu un drum), beau şi cei care nu lucrează dar asta nu îi ajută cu nimic să rezolve pb locului de muncă, dimpotrivă, aş spune.
iar lipsa de perspectivă e cam generală, dacă aş stii că pot căpăta una (perspectivă) bând, mai-mai că m-aş apuca şi eu. mai ales că tare frumos povesteşti ce bun e vinul
delia,
na ca m-am gindit. am pus minerala in vin si mi s-au ingramadit niste ginduri.
deci zici ca nu e buna initiativa pentru ca ar omori betivi, care de frica platii ar prefera sa stea in sura de frica penalizarilor si poate sa moara inecati pina dimineata.
In Ge s-au purtat si se poarta discutii interminabile pe tema, supraponderali, alcoolici, fumatori.
Nu s-a gasit nci o solutie deoarece, ma refer la alcoolici:
1. Alcoolismu e considerat o boala.
2. Alcoolicii, de obicei, nu prea au venituri si deci nu-si-ar putea plati eventualele cheltuieli. Nici macar de muncit in folosu societatii nu sunt buni, deoarece sunt alcoolici.
3. E imposibil de urmarit in toate clinicile din tara cine, de cite ori a fost internat beat mort.
4. Scumpirea alcoolului va duce la proliferarea alcolului la negru, de proasta calitate, vezi constipatia americana, se zice ca a fost perioada in care se bea cel mai mult alcool.
Solutia e prevenirea alcoolismului, cum:
1. Locuri de munca si perspective de viata.
2. Trecerea in masa la islamism, astia nu pun picatura de alcool in gura.
3. Sport, mult sport.
sa inteleg ca escu se va trata tot la viena in caz de intoxicatie?
intre in urma excesului etanolic si in moe repetat trebuia o virgula. asta e
alta dovada ca jurnalisti sunt,niste
Dobrovolschi: Am o fetita de 6 ani, te ajuta cu ceva asta?
a,astia n-au comentat,acu’ se apuca
alcoolismul este o boala,trezirea in schimb poate fi mortala
ne apucam de baut, de comentat s-a cam terminat
neamtu,cu tine vorbesc.in ge alcoolici sunt aia care nu muncesc
sa-ti traiasca.
ma gindeam ca imi poti raspunde si la celelalte intrebari.
alcoolicii sunt ca-n 1984.
da,neamţule,ştim şi noi că în Germania stau funcţionarii prin birouri şi emit de zor locuri de muncă.
stiind ca din alcool te poti trezi, chiar si mort (badmf citire), ce ai alege:
sa fii betiv sau sa fii prost?
agnes, toata lumea bea, da procentual cei care muncesc beau cu masura, altfel exista pericolu sa-si piarda locu de munca.
Io ma uit la mine, imi place f. mult sa beau un vin bun vechi. Daca stiu insa ca miine am o nasoala la munca, ma abtin.
pai plm,ori untem goolani,ori nu mai suntem
bine ca esti tu destept. te tot joci cu trecutu si viitoru.
io nu mai comentez, gata, ca acu’ am baut niste roze ’3 hectare’ de numa-numa
.
ma duc sa ma uit la ’2012 – profetia finala’ sau cam asa ceva, sa vad daca mai are rost sa ne agitam cu maruntisuri d-astea sau mergem toti sa ne intoxicam alcoolic.
si de ce-au dat ca exemplu iasiul?
danko, nu, mai citeste o data. initiativa e buna. da am zis ca munca in folosul comunitatii ar fi o solutie mai corecta. l-ai prins a 15-a oara, freaca nene dusumelele cu periuta de dinti pana ninge. mai ales daca platesti si asigurare. in schimb, daca e amenintat cu orice constrangeri materiale, romanu e tentat sa se sustraga. si exista intr-adevar riscul sa moara. nu de beti, de prosti. de aia am si renuntat sa scriu de partea cu banii.
pai vezi delia, de-aia zice si badmf: “ori untem goolani,ori nu mai suntem”
zâno,o să vizionezi fantezia finală,te asigur.
badmf permalink
neamtu,cu tine vorbesc.in ge alcoolici sunt aia care nu muncesc
++++++++++++++++++
badmf, ti-as propune sa bei o tuica poate intelegi. Procentu de alcoolici intre someri e mult mai mare decit intre oamenii muncii, logic, un alcoolic adevarat nu are sanse sa-si pastreze locu de munca.
P.S Introducerea In germania a unei legi, asa cum se-ncearca in Ro ar insemna desfintarea Oktoberfest, care a inceput saptamina asta! Ar fi o mare pierdere culturala.
delia
la romani popa bea, primaru bea, si directorul scolii zace mort in santul din fata carciumii sefului de post in care beau primarul si popa. Cine gaseste solutia in seara asta are un porn de la mine.
vrem preturi de la oktoberfest?
ai cum sa transmiti ceva in direct?
neamtu,io nu-mi masuram coaele cu ale nemtilor,mai ales la nivel de tara.ca stiu ca romanii le au ami mari.(aici trebuie sa bag un zambet?
),pt poanta?
doar speculam un cliseu legat de nemti,de poporul german,il speculam ironic. ori glumim,la un nivel inalt,ori nu mai glumim si ne legam de lagare.
Nenea Ciuhodaru are o boala profesionala, ca si tanti Simona T. Probabil a mancat multa bataie de la betivi dupa ce nu i-a lasat sa se trezeasca morti si a zis sa impuste niste iepuri simultan cu proiectul asta, inclusiv publicitate in randul prostilor si… oamenilor de treaba din dinastia de Iasi. Cand Simona T. va aduce si dumneaei argumente sa mai pretinda atunci. Pana atunci ii propun sa plateasca de 2-3 ori mai mult pentru asigurarea de sanatate, chiar si la 10-20 de ani dupa ce s-a lasat de fumat pentru ca tratamentul unei persoane fumatoare sau foste fumatoare poate costa de 10-20 de ori mai mult decat acela al unei persoane nefumatoare. Hai sictir, lupilor moralisti. A.. si sa tii dieta, ca la obeze costurile sunt si mai mari.
Nici eu nu sunt de acord. Singurul temei pe care se poate sprijini o asemenea idee e stigmatul impotriva alcoolismului. Daca s-ar intemeia pe culpa, ar trebui sa-i punem la plata si pe soferii nepriceputi care se mai infig in copaci, pe doreii care isi mai dau cu tarnacopul peste picioare si tot asa. Campioana lor ar fi donsoara de la redbull, de duminica trecuta.
In plus, o masura ca asta n-ar descuraja bautul, ar descuraja doar mersul la spital.
marea majoritate a pacientilor beti care ajung la urgenta nu ajung acolo pt ca sunt PREA BETI! ci pt ca s-antamplat sa fie beti cand au fost injunghiati!
badmf, consumu de alcool cel mai mare e in Luxemburg, 12, l (cine ar fi crezut?), Ro pe locu doi cu 11, germania pe sase cu 10 l. Dupa cum vezi diferenta nu e mare, da in timp ce-n Ro problema e deja o problema nationala. in Luxemburg se trateaza cu diplomatie si-n Ge nu e considerata acuta. De ce? In timp ce p-aici se bea cu bucurie, f. rar vezi pe aici beti pe strada, in Ro se bea cu necaz, cu indirjire si pt. bautura iti trebe stil.
dacă s-ar face asigurări medicale şi pentru neamprostie…
cam de la Oktoberfest http://www.oktoberfest.de/de/webcam/live/
Un Maß de bere (o halba de un litru costa, anu asta 8.9 Euroi.
P.S Anu asta nu merg la Oktoberfest, de altfel nu sunt bautor de bere. Am fost acum doi ani, recomand oricui, chiar daca nu e bautor.
sefu de post ii amendeaza pe popa si pe primar si il arunca pe director in santu din comuna vecina, carevasazica in alta jurisdictie sau, varianta mai sinistra, popa se duce acasa, ca a doua zi tre sa-i ingroape pe ceilalti trei.
premiu il donez cui are nevoie.
astia-s litri de bere pe cap pe zi sau de tarie pe saptamana?,ca tind sa te contrazic. in sensul bun al termometrului. adica nu poate luxembourg produce cat putem noi consuma. cu toate astea,suntem mai lucizi. asta,daca esti destul de beat iti da de gandit.
badmf, e echivalent alcool pur / pe an.
Vezi ca atunci cind e vorba de a lua in desert bautura imi piere chefu de gluma!
in luxemburg vin toti din tarile vecine sa le creasca consumul si sa-l scada pe cel din propia tara.
la mine la tara 11 litri de alcool pur pe saptamana bea doar calu’. ca doar nu-i manz.
plus ca nemtilor le scade consumul mult in ramadam
delia,
ntz. seful de post vrea profit, primarul influenta si popa recunoastere.
Mie-mi place la Oktoberfest sa maninc pastrav la tepusa si sa beau max. 3 Maß bere. Mai apoi ma dau pe Achterbahn, Montagne Rousse, e unu din cele mai mari cu o lungime de 1200 metrii si 5 lupinguri, viteza peste 100km/h
danko,mai e ceva. aia care vin sa bea in luxemburg fac pipi in germania.
neamtu,esti consumist,parvenit,esti din patura burgheza. noi aici avem doar leagane,nu montanruse. si alea pline de copii.
In perioada de Oktoberfest preturile la hotel sunt cel putin dublu fata de normal.
Un tximetrist care duce “pacientii” la bordel primeste 100 de Euroi ciubuc de la matroana. Cel mai mare bordel, e un bordel pe 7 etaje, http://www.pascha-muenchen.de/ a protestat, a zis ca e concurenta neloiala.
P.S Personal nu-nteleg cum poa sa merga cineva la bordel dupa ce a baut atita bere
deci plm daca nu suntem intelectuali
luxemburg 14,6 l; cehia 13,6 l; ungaria 11,6; germania, estonia, irlanda, spania, franta, austria, croatia pe la 10; ….. romania 7,4
http://ec.europa.eu/health/ph_information/dissemination/echi/echi_11_en.pdf
casa de copii nu-i acasa
badmf, gresesti, toata lumea pe Blogary zicea ca sunt comunist.
neamtu,sa stii ca la noi si bordelele,sunt,ciudat,pline de copii.
danko, lasa diseminarile si hai sa cinstim cu-n pahar.
oricum, statistica minte, in ceea ce ma priveste. depasesc 7,4 l consum. si nu in oras, ci mixt.
badmf

si din cind in cind mircea badea sa le incurce calculele.
iar aia cu berea e simpla. banderas zicea ca un spaniol d-aia e spaniol,ca poa’ sa presteze si cand e beat. un roman poate DOAR cand e beat. e?
Cata vreme toate tarisoarele colecteza sume uriase din taxele pe alcool si tutun, sa faca bine sa ne peticeasca si ficatul,si plamanii.
Bravo danko, eu am luat statistika de aici http://de.wikipedia.org/wiki/Trinkkultur_in_Europa,
ca sa vezi ce mincinosi sunt occidentalii, cum incerca ei sa denigreze tara. Deci cum spuneam, in Ro alcoolismu nu e o problema. Poate doar la nivelele superioare!
chat,
dar ai vazut cum se abtin moldovenii din 1999 ‘ncoa?
vin badmf la vorba ta iar.
suntem intelectuali, ca altfel nu s-ar putea DOAR.
va spuneam de scandalu taximetristilor, iata dovada, e si-n engleza http://www.pascha-muenchen.de/pre-home.htm
neamtule, germanule, faraonule,
noi astia bastinasii nu folosim wikipedia intre noi.
ni se pare un fel de:
http://www.fungift.ro/magazin-online-cadouri/Ruleta-cu-pahare-p-17239-c-0-p.html
danko, n-am vazut, ca din ’99 incoace stau numai beat si ma tratez pa banii contribuabililor verosi.
si, da, vreau sa prestez munca in folosul comunitatii, ca prim ministru nu am fost niciodata. sa nu mai zic de presedinte…
chat,
zice clar: in folosu comunitatii. nu in folosu tau!
si bordelul germanilor e plin tot de micutii nostrii.
danko, sa lasam interpretarile, vorbeam despre munca si folos, iar eu vreau sa muncesc cu folos.
plus ca in spania si portugalia beau mult poporul reginei.
aaaah, pai daca ma iei pe partea economica.
tot trebuie sa te intreb: ori munca, ori folos?
munca si folos nu incap in aceeasi propozitie
ca tot va luati de nemti.
astia sunt tare ok ca si natie, pot zice ca-s giugiuc.
si s-au apucat sa-si faca muzee la greu, sa vada viitorimea ce-a insemnat candva rasa ariana. mai au de lucru la mumificare.
francezii vin tare din urma si dau vina pe ultraviolete. s-au ars cam multi de ceva vreme.
nu vrei sa ne intoarcem la subiectul nostru, mai bine? la economii stau rau, ca le beau. cu folos sau nu.
si am peste 40 de ani, copilul l-am facut tarziu.
pardon, nu eu trebuia sa raspund la asta, da’ m-ai luat tare.
chat,
sigur as bea un pahar, doua cu tine.
dar ar trebui sa iti spun ca ce-ai zis tu aici:
“si s-au apucat sa-si faca muzee la greu, sa vada viitorimea ce-a insemnat candva rasa ariana. mai au de lucru la mumificare.”
a zis badmf aici:
“alcoolicii sunt ca-n 1984″
drept pentru care il declar cu profund respect vizionaru’ curului.
chat tu ai ceva la bord. vezi ca te dedublezi.
dar despre pacientii care ajung beti la urgente din alte motive decat ingurgitarea licorilor bahice ce se spune?
boc?
n ulma conslumului dle bauutuli aclolice,la camela dle gada a ajnus ulmaltoru pacient: g. h.
a plrezentat relziuni grrave, n ulma implactuluuii cu un atomobil.
intlebarea e,cine e de vina? lesuscitam? sau blagam calbulant?
sau despre cei care ajung trezi la urgente din cauza ca le-a sarit dopul de la sampanie in ochi sau gura?
mai ai sa ma intrebi daca l-am cunoscut pe freud.
nu te poti abtine sa nu te iei de carmaci.
bine ca esti tu destept.
Cine monitorizează de câte ori s-a îmbătat X până a ajuns la Urgenţă, şi dacă a făcut-o de 2 ori, se poate interpreta că se repetă. Deci prima oară te iartă, a doua oară te frige că deja te repeţi.
sebra scumpete,,stiam ca esti de acord cu mine. bei o bere?
haide bre ca va certati degeaba pe aici… de fapt ideea principala ar trebui sa fie aceea a “pachetului minim”, respectiv toata lumea, alcoolic sau gravida are dreptul la un minim de servicii de asistenta medicala pentru asigurarea pe care o plateste… peste acest nivel minim ori platesc in plus la asigurare ori platesc din buzunar la interventie…
PS: din pachetul minim as exclude alcoolismul sau intoxicarea cu alcool, precum si tratamentul pentru cancer pulmonar la fumatori, bronsite si alte afectiuni conexe…
da’ emotiv e badmf. ii scapa ,, doar daca vede xx.
,,,
Nu cantitatea e relevantă. În România se bea mult alcool de foartă proastă calitate. Tării îndoielnice, bere no name. Nu vă uitaţi la ce beţi voi. Am un amic care are un magazin de băuturi. Cele mai vîndute sînt r26 şi v33. Pour les connaisseurs. Şi ăstea sînt alcooluri bune, de prodvinalco. Nu se pot cuantifica cantităţile de produse derivate din petrol, vîndute pe post de coniac, lichior sau rom, băuturile vîndute clandestin şi otrăvurile home made zaibăr, tescovină, pufoaică, borhot şi alcool cu adaos de leşie de sodă. Lista nu e exhaustivă. Da-ţi-o naibii de trabă, nu vă surprinde abundenţa de reclame la unirea, stejar, alexandrion şi alte mizerii?
@badmf,
Nţ
aurelian,
vorbim de pachetul minim de ceva timp. in Ro e 7,4. in Luxemburg e 14,6. tie cum ti se pare?
aurelian
pachetul ăla există deja. de fapt, exista 3 astfel de colete pe lângă serviciile de urgenţă.
nu mai ştiu dacă include şi operaţii după ce sari cu pianu în râu. asta pentru că partea cu beţivii am rezolvat-o până la ora asta.
nedo,
sincer, tie ti se pare ca noi vrem sa rezolvam problema?
Nu beau (cred ca daca zic 2 pahare de vin si 2 sticle de bere PE AN zic mult – beau bere fara alcool destul de multa , dar aia nu se pune) , in schimb fumez ca un turc (asa se zice , nu stiu de ce ) . Cred insa normal ca cei care beau si cei care fumeaza (sigur , ma refer la cei la care urmele acestor vicii se vad) sa plateasca in plus la asigurari . Adica cel care are grija de propria sanatate sa nu-mi plateasca mie inconstienta de a fuma . Nu stiu cat de clar am fost , sper ca suficient .
pachete, pachete. era si un cintec.
Cîţi oameni ar trăi în România dacă nu ar fi victime ale alcoolismului? Cîţi copii educaţi cu doi-trei ani în plus, femei care pot să-şi găsească un job, oameni care să aibă joburi mai bune pentru simplul fapt că nu sînt alcoolici? Sistemul de sănătate ar fi ultima problemă. Mai corect spus, alcoolicii şi fumătorii sînt ultimele „căpuşe” din sistemul de sănătate.
Adi, stii care este norocul tau? o sa mori sanatos, parol.
nledo,tlu dle dlacula ai auzit? se bea mlut mai puttin dle cupalat fata de se se ble dlin podructie plopie
Chiar dacă se bea mai mult în vest, măcar se bea un pic mai sănătos, dacă îmi este îngăduit termenul.
da. chiar. citi?
depinde care vest. partea dinspre sud bea vin, nordicii o iau pe mitilic.
am declalat iol,acluma,adi e cle mia plost
ned
tu bei? pui buza?
Tu ce argumente ai? Esti inger? Maica Tereza reloaded? Cine dr. esti tu pana la urma? Eu sunt alcoolist, otetar, drojdier, etc. Ma imbat si ma culc. N-am nevasta, nici copii. N-am dat niciodata in vreo femeie desi as fi avut scuze. Si fumez 11 pachete de Carpati pe zi. Imi distrug viata pe banii mei, nu ai tai.
nedlo,dlin nou iti zic,astia sunt clife statistice,ca n-au baut ei apa cata bele a baut pisica mea
danko, azi ai pus numa intrebari.
te-a marcat reclama aia cu adevar sau provocare?
ori beusi “whiskasu” la matza?
chat,
azi am chef de vorba.
Intrebati-ma ceva!
danko, daca nu beam, ma urcam in masina sa-ti tin de urat.
daca ajungeai la mine marius, bine!
Cunosc prea multe cazuri de oameni paralizaţi, debilizaţi, morţi chiar din cauza alcoolului îndoielnic. Oameni care bagă de la 50-60 de ani lopeţi de medicamente în ei, pentru că au băut cîndva mizerii. Asta pînă la ciroză. Agnes înţeleg că ar şti să ne explice mai bine cum e cu bolile cauzate de alcoolism. Şi în cele mai multe cazuri e vorba de otrăvuri denumite convenţional alcool.
dece nu bea adi?
nedo bea?
@Adi,
Din raţionamentul tău, lipsesc diabeticii. Doar şi ei si-au distrus sănătatea din consum excesiv de dulciuri sau că s-au lăsat stresaţi de bunăvoie.
Banii incasati pe impozitu pe bautura si tutun sunt mult mai multi decit cei cheltuiti pe asistenta sanitara.
Alcoolicii si fumatorii traiesc mult mai putin, deci maninca mai putini ani pensie, lucru extrem de bun, dupa cum spunea presedintele.
nedo pari marcat.
zi, cite cazuri e destule sa cunosti intr-o viata de om?
neamtule, tr 85m1 tine mai mult la bautura decat iar 93sc?
baaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii
) cu paruiala, shi io umblu creanga la carciuma!
!
aici e dezmatz curat, ( e drept ca doar verbal shi virtual
rushine sa-mi fie!
noroc cu ” sora agnes” ca le combate, neicusorule puicusorule…
agnes, sa-mi traieshti! vroiam sa te bag in sedintza ” coz iu taci tu maci”, shi cand colo, ai recuperat fabulos!
hai noroc in cinstea ta!
sebra,
esti dulciul diabeticului de badmf.
Corolar, fumatorii si alcoolici nu ar trebui sa plateasca asigurare de pensie, deoarece nu au sansa sa o primeasca, de la 65 de ani in sus.
neamtu, subscriu si hai noroc!
iata solutia viabila.
@danko,
Nu măi, a zis ceva de bere, dar eu nu beau decât cafea :))
Ha?
si da!
sa le ia banii la mitocani!
da cum sa faca oare in tara romania, sa afle “sistemu” da cate ori au ajuns ei betzi manga ranga la spital?
a?
le pune stampile pa mina, ca la discoteca?
Dacă îmi aduc bine aminte, ultima oară cînd am băut alcool am devenit zen. Nu, nu era o cantitate mare şi nu din cauza băuturii am devenit zen. Mi-a copt-o cineva.
nedo gandeste ca un consumist basescian. un uischi e bun,o pufoaica e rea,nu conteaza ca au la fel de mult alcool.
neamtzule, vino sa te pup, ca eshti simpatic!


ce ziceai?
ca mai bei shi tu asheaaaa, da sa nu bata la oki?
ca ai shi nepotzei?hait?
shi vrei shi pensie?
hait?
dupa bunatate de deductzie logica executa sinucigash mai sus?
hai noroc!
amaro! berea are un dulce mai greu (ce zic eu: mai profund, mai lung tine) decit zaharul.
te tii tare?
danko: io cred in statistica lu neamtzu, aia care ne da fruntashi pa ramura!

-) ” en detail”, necontorizat shi ( din pacate) necontabilizat shi nefiscalizat!
deoarece nedo , care nu doarme niciodata, shtie el ce shtie cand zice ca se bea ( mai ales ) ” en gros ” si ( mai putzin-poate unele femei
deci hai noroc, shi sus paharuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sa traiasca lautaruuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Poate ma repet, dar cata vreme statul iti pune vodca facuta din electrozi (sau Johnnie ) si Carpatiul sub nas,sa faca bine sa ne si repare.Cu un supliment pentru viciile noastre, da’ sa nu-mi zica “mars acasa, betivule”, cand mi-a luat si bani (in avans) pe sticla,si pe spalatura stomacala.
Hai noroc.
pen’ca voiam sa iti spun, draga nedo, ca orice drum catre fitza fiztelor din pahar, trece prin pufoaica sau matelot.
ceea ce noi am executat.
Nu fiscalizarea mă preocupă
sandman,sunt de acord cu tine. si se poate extrapola pana la drepturile omului
Ia explicaţi-mi voi ce e pufoaica. Poate doamnele vor să afle chestii noi
cruela
fiecare om are un cnp şi fiecare boală are un cod unic iar unele chiar şi unul suplimentar pentru cauză.
casele de asigurări au permanent în dreptul fiecărui cnp lista cu codurile de boală de care a suferit omul, precripţii, spitalizări, deconturi.
slava domnului sandman.
hai sa vorbeasca on-topic aia confruntati cu problema.
dar maine!
de ce nu ai ales mah matelotu?
@nedormitul,
Şi asigurarea medicală e o problemă fiscală.
Dacă taxa pe viciu s-ar duce toată la Sănătate, cred că am avea spitale de 5 stele.
ma,e ca aia cu branza, de la cioban,ca oile pula
agnes: de mult n-am mai ras asha de bine!
“?
hai sa te pup ca eshti simpatica!
shi ce daca casa shtie?
cand vine ala la urgentza, spitalu’ suna la casa si intreaba de cate ori s-a-mbatat stimabilu’?
sau are un tabel? shi i-o zice p-aia: ” tu pe altabelesti!
hai lumineaza-ma, sa shtiu cat de tare shi cat de des ma-mbat!
sebra: now you’re talking!

da daca se duce banii din taxa de viciu la spitale, aia de baga mana in respectivu caraiman, ei, ce mai bea shi gura lor?
nedo: pufoaica este o haina! importata din rusia daca nu ma insel ( unde putin le-a zis la oameni sa mai puna si ei mana sa bea daca vrea sa scoata tzara shi economia din kkt!
)se poarta pe shantier!
nu fată .
când vine ăla beat îi faci ce tre să-i faci, că doar nu stai cu el la taclale să-l convingi să plătească. de cele mai multe ori ăştia vor doar cu cardu şi spitalul nu are pos.
lunar se predau raportările la casa de asigurări care, ca şi în cazul altor probleme similare, recuperează cheltuiala de la nenea, nu mă întreba cum, te asigur că au metode.
Cruela, istoricul medical se cam ştie. În multe cazuri nici nu se ajunge la cnp. Ştiu doctorii imediat ce văd pacientul. Iar pe fişele de internare bagă un copy paste la ce au scris cu o săptămînă înainte
bai, sa ma fac prietena pa facebook cu cristian ciocan, ala de poarta vorbele la politzia romana?
nu am înţeles cu pufoaica aşa cum nu am înţeles ce-a vrut să zică azi una după ce a ieşit ”nenorocitu” pe uşă. cică ”la el acasă se obişnuia să se bea şi mălaiul din lighean”
@cruela,corect!şi după ce se poartă pe şantier pînă la uzura totală fără a fi spălată,se reciclează ca materie primă pentru vestita ţiucă.
succesul reţetei stă în catitatea de murdărie şi transpiraţie acumulate în procesul tehnologic specific şantierului.clar?
Banii ajung în sistem, dar se sifonează în draci. Asta e povestea scurtă. Povestea lungă… Hai să nu intrăm în probleme poliice. Eu scot acum o pîinică bună din medici care pleacă în franţa. La ţară. Lasă clujul, lasă cabinete proprii, lasă posturi bune la firme de edicamente şi se tirează. En france a la campagne, dans le pizdiche.
Nu, nu si nu !!! E o aiureala. Fiecare spital trebuie dotat cu bar de zi si de noapte, ca sa aiba omul cu ce sa se dreaga.
Sa se dea si pe bonuri de masa, zic.
Si are dreptate si neamtu tiganu, in comentariul de la ora: [ 2010 September 22 8:46 pm ]
Fiindca in felul acesta (cu trecerea la islamism) rezolvam si problema mult mai stringenta a barbatilor care vor patru neveste.
Sa trecem la lucruri serioase.
Firmele private de asigurari (de orice si de sanatate) au un ditamai chestionarul de evaluare. Cred ca nu ar strica sa facem unul si pentru cele de stat, chit ca este extrem de dificil de aflat adevarul. Deci cei ce se stiu cu diverse vicii sa plateasca mai mult asigurarea, nu o spitalizare accidentala, ca aia nu reflecta INTREG comportamentul unui om.
Stiti cum fac firmele respective ? Eram la firma X, chestionam un nene si la intrebarea cu fumatul a raspuns NU desi eu protestam, stiind ca e DA. Si indrumatorul mi-a zis: da-l dracu`, daca e prost, scrie exact ce declara, ca vede el mai tirziu. Daca declara corect plateste un pic mai mult dar nu se leaga nimeni de viata lui. Daca minte si il prind avocatii nostri nu primeste nimic !
Agnes, pufoaica e o metafora,de coniac “sarpe” sigur ai auzit
@agnes,
Adică un fel de alcool din porumb.
agnes: cata perversiune!

shtiam io ca e mana de contabil la mijloc!
Sa nu uitam ca cei mai mari savanti, artisti, scriitori au fost alcoolici. Oare Romania sta atit de bine la acest capitol incit sa poata renunta la acestia?
P.S In Bayern berea e considerata aliment, la cele mai multe firme exista automate, si Bayern e cea mai dezvoltata regiune germana.
P.S Cred ca ai voie sa pui virguita dupa si
val_one; crezi nu crezi, da am lucrat intr-o mina!shi am avut propria mea pufoaica!
shtiu tot ce trebuie despre pufoaice shi intrebuintzarile lor!
Se bagă la fermentat în veceurile turceşti, tradiţionale, alea cu inimioare pe uşă şi pline ochi
nedo,spui prostii. e o prostie sa iei in serios asta. gata,pa.
Se îmbibă cu excremente de pasăre. Cele mai bune cică ar fi cele de porumbel.
proba. doi-zece. doi zece.
aha
merci
mâine o să mă dau mare cu noul meu vocabular
şi n-am auzit în viaţa mea de nici un coniac sarpe.
@badmf,cum să fie o prostie?
nici nu-mi pot imagina un produs mai „bio”
badmf: shi cine eshti tu sa nu-l lashi pa nedo sa vorbeasca prostii?
intzleg sa nu-l lashi pa gutza!
da’ pa nedo?
pa insushi nedo?
Pentru ca gustul produului final să fie mai strong, perfect bărbătesc, se adaugă un pic de leşie de sodă în cazan. Va fi servită şi doamna, din cînd în cînd.
Mai zici ca esti medic
…mai tii minte cum arata spirtul medicinal pe vremuri?Ce avea pe eticheta?
Să vă vorbesc şi de un deces cauzat de? Cu detalii picante.
Un neamt a propus modificarea constitutiei, vroia sa se stipuleze dreptu muncitorului neamt la bere!
@Sandman,
o pufoaică?
agnes: mai ieshi fata shi tu dan casa, mai du-te shi tu la o carciuma!( vezi ca au shi-n gara! dashkis nonstop!)
sa poate atata lipsa da incultura?
pai cand il intrebi p-ala ce-a baut shi el kiar itzi spune, ce faci? te uitzi pa google, sa vezi ce-a zis?suni un prieten?pa nedo de exemplu, ca tot e el traducator!
Val, nooo, era un sarpe,incolacit pe un pocal..trecut prin paine era un deliciu.Nu se compara cu specilitatile lui nedo.
Ma uimeste ca topicu cu alcoolu are mult mai multe postari decit cel porno, asa se explica scaderea demografica, lumea nu mai f++e!
neamtzu; de ce? m uncitorii nua re voie bere?
bea dacat vodka?
sandman
nu am zis nicicând că sunt medic, doar mi-am dat cu părerea.
şi cum naiba să mă ducă gândul la o legătură între eticheta aia şi coniac ?
Neamtule, stii cum se zice, “f–i sau esti f—t, important este ca ai contact sexual”.Noi acum suntem cazul B ..
tache,daca esti,daca in spatele tau nu se ascunde un robot care posteaza,baga ceva. s-au terminat toate poantele,mai ales alea proaste.
A îmbătrînit neamţul…
Agnes, glumeam,damn it…inainte de ’89 spirtul era marfa de contrabanda,si asta nu din cauza ca se inmultisera plagile:P
neamţule,
păi,dă beut ,se poate şi în public.da`creşterea demografică…nu ştiu,zău!
neamtzu: mai shi f*te, nu te teme, numa ca efectele alcoolului se vad mai repede! in cazul f*taiului, ajunge omu la spital d-abea dupe vreo 9 luni!
Cruela, tu ce meserie ai? Ce faci, concret?
Crueloo, are da nu e in constitutie, omu vroia sa fie sigur, sa nu vina vro dictatura.
sandmane: asculta acilea la mine, ca doar tzi-am zis! shi daca nu tzi-am zis, tzi-o frepet: agnes e SORA!

)Geta!pt ca e sor’mea GEamana!numa ca vitrega!
e sor’mea , Ba!
in intimitate ii mai zicem ( noi shi timpuri noi
N-am imbatrinit nedo, da nu voi mai participa la dezvoltarea demografica, in mod direct.
Unde-i Simona? La circiuma?
nedormitu’ ce fac io?

)
pai nu se vede clar ca lumina ;lunii pline care e afara?
cine shtie, face, cine nu , invatza pa altzii!
io invatz pa altzii!
ps: pufoaica am vandut-o!
( sau am predat-o la magazie?
daca asta vroiai sa shtii!
Cruela e betiva!
ha! neamţu participă la creşterea demografică indirect.prin interpuşi?
sandmane: io credeam ca i-o zici p-aia cu f-tzi nu f-tzi vremea p-lii trece!( alcoolu’ n-are vreme de trecut!
)
shi Dinica , Dumnezeu sa-l ierte, avea o vorba: de-abia astept sa-mi moara p-la , sa pot sa ma ocup integral de baut!
neamtzule: fac shi io ce pot!

da ce? beau da la tine?
val_one: dacat sa uita shi da indicatzii, asta vrea sa zica!

sau trebuia sa zic : betziv eshti tu?)
( ce zici neamtzule, am egalat?
Pai ziceai ca vi la mine sa-mi pui robinete! Sa stiu sa ma pregatesc!
proba de microfon!
Nu ma uit ca m-a lasat vederea.
Cruela 1-1.
Ma mir ca nedo e pe aici, am auzit ca-i ceva la nasu!
pai doar sa stam cu dinaintea goala in timp ce insurabam ( mai ales io) la robinete!

ce , in nemtzia voastra nu trebuie sa-l cinsteshti pa meseriash?
pai doar sa stam cu dinaintea goala in timp ce insurabam ( mai ales io) la robinete!

ce , in nemtzia voastra nu trebuie sa-l cinsteshti pa meseriash?
aaaa, nedo, sa nu uit: shi din cand in cand mai shi beau!
simonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vezi ca ai neshte ostateci in moderare!
scoate-i pana nu se-mbata de nervi!
da si ba. poate fi cu probleme omu’ daca tot stinge vodka cu bere in mod repetat, caz in care ar trebui sa fiu tratat nu taxat.
Neamţule, eşti în offside.
Cruela, te-am întrebat ceva mai sus. Ce meserie ai? Ce faci, concret? Mulţumesc.
Mulţumesc, a apărut cu întîrziere
nedo, taica , tzi-am raspuns:


, inclusiv la neuroni…
” cine shtie face, cine nu invatza pe altzii”
eu invatz pe altzii!
ce n-ai intzeles?
ca doar asta fac shi aici!
mai shi beau , precum ziceam , mai fac shi masaj…
da de ce ma–ntrebi?
vrei sa vezi daca sunt o partida buna?
Deci nu ai nici o meserie la bază. Păcat… Erai o tipă interesantă
nedo: sunt o femeie intretzinuta!

te-ai linishtit?
nedo,tocmai a zis că a fost mineră. cred că nu mai e…
nedo : parca n-ai shti ca cine munceshte, n-are timp sa cashtige!
Par neliniştit? Eram doar curios pur şi simplu.
val_one: am zis ca am lucrat la mina!acolo femeile lucrau nu in mina , ci la suprafat, la impins vagoane, de obicei; de aceea, ca sa faca fatza, aveau curu cat china!

io nu aveam!
nedo : cum sa fii curios?
nu mai eshti zen?
Mă rog, aşteptam un răspuns pe bune. Că şi eu am fost profesor, secretar(ă), agent imobiliar şi mai ştie dracu ce am fost. Dar meseriile de acum 100 de ani nu se pun, nu?
cruela,şi eu lucrez la mine,da`nu tre`să-mping vagoane.am cal.
val_one: sa cunoashte meseriashu’!

nici nu stii de cand suspin dupa un cal…
e visu vietzii mele!
nedo : incepind cu 3 septembrie sunt (semi) terapeut! e ultima mea meserie!
Şi pacienţilor ce e spui? Bună ziua, cruela de vilă, (semi)doctor?
las`că-i bun şi ăla pe care-l ai deja.e cu lator.
Acesta este semi cabinetul meu medical, semi autorizat, tu urmează să fii semi pacientul meu şi aştept de la tine o juma de pachet de kent sau de cafea.
nedo : ca sa fii terapeut nu trebuie sa fii doctor!

ce tata mare, trebe sa-tzi traduc?
le zic sa ia un loc intinshi pa pat shi daca nu le-o place a sa nu mai vina!
ca nu lucrez dacat pa recomnadari!
Eşti psiholoagă?
Ginecoloagă? M-ai făcut curios
nedo : shi mai ocup shi cu intermedierile, daca ma-ntzelegi!
asta o povestea piersic,ala care e actor,boratura mica nu se pune. ala care e nesuferit si pesedist. ca mergea odata pe cal,ca asa era costumu’,prin baihusi si l-au intrebat aia: d-nu piersic,daca nu ie cusparare, mneastra ce meserie aveti? si el a zis ca artist. si bine-n-teles,oamenii or zis ca artist,artist,da’ asta nu-i meserie. noi stim ca sunteti artist,da’ ceva stiti sa faceti?
nedo: treci acilea cumintzel pa patutzel!
shi te vindec de curiozitate !
c-o mana!
hai, cu doua , ca ne cunoashtem!
Nu te înţeleg. Să zici concret, sînt psiholoagă, maseuză, draci laci şi mă mai ocup de intermedieri în imobiliare, vînzări auto matrimoniale, draci laci din nou. Ţi-e greu să zici concret ce faci fără să o lălăim 100 de comentarii? E aşa o meserie secretă? Sau îţi e ruşine cu ce faci? Chiar nu înţeleg…
asheaaaaaaaaaaaa, shi fiinca ma-ntrebai cu ce ma ocup, afla ca am o recenta preocupare care se numeshte “channeling”

uite acum , de exemplu, simt ca DANKO CVETIC e la moderare shi spumega de nervi!
shi DANKO zice asha:
Ca mor de draci ca s-a terminat glumele, ca sunt la moderare si cred ca nedo ma modereaza, ca nu au cum sa inteleaga trauma mea, ca vreau cel mai bun spital de come alcoolice din Romania, ca pufoaica e fata morgana bauturii, ca il inteleg pe ala de-o ura pe simona, ca daca vor sa stie ce-I fata morgana sa caute pe http doua puncte / / www punct romlit punct ro/matrafox_i_pufoaic, ca sa nu foloseasca linkul asta, ca asta e linkul care blocheaza internetul,
Badmf, pe tine nu te întreb, că ştiu ce faci. Val 1, tu ce meserie ai?
Bun. Se pare că discutăm aiurea, vorbeşti în dodii, nu înţeleg nimic sau sînt eu obosit. Mulţumesc oricum pentru efort.
io stiu ca nu ma-ntrebi,tocmai d-aia iti raspund. ca sa-ntelegi,ca sunt artist.
nedo : badmf, are dreptate, ca d-ai e iel negru!

) ma crezi?
daca-tzi zic ca sunt manager ( care chiar nu e o meserie
te declari satisfacut?
nedo:
eu?strunesc din greu calu`.e foarte harnic,îmi face toată treaba.doar să-i dau comenzile corecte.
nedo,vorbeste cu mine. lasa-i pe restul. intrebi tu sau eu? mi-e la fel.
nedo: esti obosit!

danko e la moderare, ca a pus un link toxic!
de aceea , mi-a scris sa va scriu cele ce v-am scris!
Aurelian e inginer, neamţu e şi el inginer, guţă ştiu ce e, agnes nu ştiu ce e, cruela vorbeşte în dodii, chat noir nu ştiu ce e… Ce meserii aveţi, oameni buni? Vă place ce faceţi? De cînd faceţi meseriile astea?
Al dracului, acum 10 comentarii era semidoctor, a stat un pic, a făcut şi a dres, acum au pus-o ăştia manager de spital. De cînd eşti în pdl. De la care comentariu?
plm,asta o tine langa,omu’ vrea un raspuns ca sa poata trece mai departe.
da,ma,io sunt instructor auto si imi place!
cruela,las-o cu asta de la moderare,nu e nimeni la moderare,e un link gresit sau care nu trece de un filtru,mai faceti atata caz!(s-a inteles nu-ul dinnainte?)
proba. doi zece. doi zece. buna seara. sunt danko. merge?
nedo,orice faci fac mai bine decat tine. pe pariu?
nedo: bem sau ne prefacem?

)

meseria e bratzara de aur!
putem s-o bem?
val-one e IT-ist, sa-tzi traduc io!
io sunt manager si de aceea, fac lucrurile sa sa intimple prin intermediul altor oameni; de aceea nu fac , ci dacat ii invatz pe altzii ce au de facut!
in aceasta calitate mai trebuie sa fac shi motivare ( un fel de terapie
sa-tzi desenez shi restul?
ps: imi place rau ce fac!
numa ca momentan sunt intr-o vacantza intretzinuta!
care imi place shi mai rau!
hai ca ma enervezi!
bine ca esti tu destept.
Danko, ce meserie ai? Ideea e să îmi răspundeţi serios la întrebările de mai sus. Nu ştiu dacă o să fiţi sinceri sau o să minţiţi, nu pot verifica, dar măcar să îmi daţi senzaţia că sînteţi sinceri. Cer prea mult?
danko: ai legatura direct din butoi!

baga, nu te sfii!
uns merge.
cruela,lasa-n caii mei cliseele si bancurile. vorbeste cu nedo. incearca sa fi mai amuzanta decat el. poate iti iese,moment in care l-ai facut,te-ai pisat pe el. mie mi s-a intamplat frecvent. daca nu merge acum,vezi maine. asta e tot. dupa nedo incerci cu guta,tache.
proba de maiestrie e sa-ncerci cu badmf. atat.
asta e tot.
nedo : ori ai baut prea mult ori n-ai baut destul!
)
da sigur nu eshti zen!
shi raman la parerea mea: ma enervezi!
( shi e o parere sincera!
ia umpic de atentie
ia va rog
ia liniste,toata lumea
nedo,
meseriile mele sunt:
liceu: electrician.
facultati: inginer fizician, arhitect
profesie: consultant in comunicare
astept sudokul din mintea ta.
badmf:nedo ma enerveaza!

tu inca nu!
gutza e absent!
tache doarme!
pai asta e loc sa te dai in stamba?
pana shi danko a trebuit sa se reincarneze , ca l-a legat linku la gard shi nu mai putea sa mishte-n front!
Băi, e greu să ziceţi sînt manager hr şi lucrez într-o firmă de it. Sau minister. Sau hypermarket. Sau am firma mea. Îmi place ce fac, deşi am momente cînd mă apucă dracii. Sau nu îmi place ce fac, dar trebuie să cîştig un ban, am trei copii şi două amante de întreţinut.
Am dat un exemplu.
nedo,
cru m-a „citit” bine.lucrez în IT de 5 ani.şi sigur că-mi place.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
e pa d-astea din liceu?
am shi io o diploma de electroceva; electrocutat?
bai nedo, ia linsite mah c-ai intrebat de meserie si te-ai sucit ca o dama fara camelii.
hai sa vedem ce zice sculptura aia.
nedo : am fost suficient de clara sau trebuie sa revin?
sa shtii ca am cv-ul pe linkedin!
sunt asistentmanagerdivizie
zi ma. zici?
sau dam drumu la porumbei?
Cruela, îţi zic de ce fac asta. Pentru că mă simt u pic gol în faţa voastră. Am o meserie, o ştie toată lumea, unii mă ştiţi personal. Aveam şi eu curiozitatea asta. Sigur, nu o să mă iau de meseriile sau ocupaţiile voastre, dar măcar să facem nudism cu toţii. Ştiu că te enervez, dar m-aş simţi mai bine aşa. Să discutăm ca de la eal la egal. Cer prea mult? Te-ai enervat degeaba. Eşti în offside şi tu.
badmf: am zis io vreun banc? cu betzivi?

m-am aPtzinut heroic, ca shtiu o turma da bancuri d-astea!
calomniatorule!
deci nedo, zici ce vrei? ca nu mai stau mult dupa tine. vrei sa stii meseria sau daca suntem multumiti cu ce facem? sau ce? ca pierde ecvestra ultimul inger si-i pacat.
haideti sa ne intelegem.
nedo vrea sa ajunga la un punct.
sa avem o discutie serioasa.
daca vreti bancuri,pot sa va zic. d-alea adevarate.
N-ai înţeles nimic.
Cruela, n-am vrut să te supăr. Voiam doar aşa, să ştiu nişte chestii. Mă rog, nu poţi trece dincolo de o limită, e de înţeles. Dar măcar acum şriu despre tine că eşti manager şi că îi înveţi pe alţii ce să facă. Într-un spital, hotel, liceu, minister, contează mai puţin. Mersi.
nedo : da-mi voie sa ma dezbrac:

sunt manager!
de vanzari!
in industria finantze-banci-asigurari!
momentan nu lucrez
am firma mea
si imi place!
am o diploma de electrotehnician din liceu si una de inginer din facultate
in timpul liber invatz diverse alte meserii!
de exemplu:
am diploma de maseur
de administrator de hotel
de ghid turistic
de manager de proiect pt fonduri europene
de dansatoare incepatoare
de trainer
de terapeut bowen
nedo:
esti traducator ca meserie sau te simti bine cu ceea ce faci?
ideea e sa imi raspunzi sincer.
domnu nedo , va simtzitzi mai imbracat?
Badmf, discuţia serioasă începuse încă dinainte să te prinzi tu. Eu ştiu ce meserie ai. Dacă ştii că celorlalţi o să le facă plăcere şi dacă te simţi bine, poţi săpui şi tu ce faci. Pe bune de data asta.
dar, draga nedo , toate cele de mai sus s-ar putea sa n-aiba nici o relevanzta, deoarece intentzionez sa ma apuc de altceva!


sunt o fire schimbatoare!
ma plictisesc repede!
Danko
Uneori mă simt bine şi îmi place, alteori mă apucă dracii, uneori e multă plictiseală şi rutină. Şi atunci merg mai departe.
nedo : suntem la asociatzia meseriashilor anonimi?
sunt badmf shi am o meserie?
Cred că e cazul să îmi acopăr părţile impudice. Mi-ar prinde bine un masaj.
nedo : n-ai putea sa redevii zen?
mai bine baga un oki la jupiter!se vede foarte bine zilele astea!


e un pic mai jos de luna , in stanga!
poate te ajuta sa (re)devii zen!
nedo,draga,discutia serioasa incepe cand cineva o ia in serios.
io as putea sa am o discutie serioasa cu cineva fata in fata sau pe blogari. nu undeva unde oamenii se iau pe ei insisi la misto. deci pisi,esti f tare cand faci glume,acuma serios. ca nu se prinde toata lumea,da,e neplacut. ca i-am spus cruelei de 15 ori sa nu mai puna bancuri daca nu sunt facute de ea,e adevarat. dar e o discutie veche.
Cruela, sînt foarte zen. Ţi se pare că nu sînt? Reciteşte comentariile şi o să vezi cît de zen am fost. Dacă răspundeai deschis de la început nu mai lungeam atîta conversaţia aiurea, plus că ai fi fost şi tu zen. Merită să încerci. Reciteşte comentariile, am fost doar insistent. N-are nici o legătură cu zenul.
pisi,faptul ca esti atat de insistent N-ARE legatura cu zenu-ul
Badmf, ţi se pare că te-am oligat să răspunzi sincer? E un act de voinţă, eu mi-am exprimat curiozitatea. Ce e rău în asta. Curiozitatea e una, umorul e alta. Şi chiar nu are nici o legărură toată povestea asta cu bancurile cruelei sau mai ştiu eu cui. Era pură curiozitate, atît. Ia zi, poţi să ne spui ce faci? Indiferent de ce spui despre tine şi meseria ta, nu voi interveni nici să confirm, nici să infirm. Voi lua notă dacă o faci sau nu. Atît.
badmf: negru sa sa priceapa la zen? cine a mai vazut?
oi fi vreun negru galben?
nedo : ai noroc ca esti pe un topic despre bautura!

din pacate badmf are dreptate : ideile tale fixe nu shi-au gasit locul potrivit!
hai ca ma duc sa ma culc!
ne mai vedem shi maine , mai meserie!
Poate ar fi trebuit să formulez altfel întrebarea. Domnilor, fiţi sinceri, ce schelete ascundeţi în şifonier? Sînt convins că ar fi fost mai puţine ezitări.
De ce te-ai supărat? Te-am jignit cu ceva? N-am vrut. Noapte bună, cruela!
nedo,
ori nu stii sa te alinti serios ori imi place mie mult comunicarea.
acu’ ca ai reusit sa legi doo cuvinte am sa iti raspund altceva.
imi place mult ceea ce fac, nu ma plictisesc deloc pentru ca in fiecare zi e altfel.
nedo : sunt injignibila!



shi nu ma supar din principiu!cica supararea se pune pe ficat!
doar n-o sa crezi ca ai reushit sa ma enervezi , numa pt ca tzi-am zis-o de vreo 5 ori?
potzi sa ma enervezi doar daca te las eu!
shi eu tzin prea mult la mine ca sa te las !
shi ma duc sa ma culc pt ca mi-e somn!
sincer!
Danko
Nu mă alint. Făceam o conversaţie. Offtopic, în buna tradiţie a acestui blog. Acum, sigur, aţi avut de ales să mă băgaţi în seamă sau nu, cu tîmpeniile mele. Din cîte văd, am avut o conversaţie frumuşică în seara asta, pentru care vă mulţumesc.
Cruela
Mă enervezi. Mă crezi? Vise plăcute să ai!
ned,
oricind cu drag. eu te bag. in seama. pentru ca rid. la replicile tale. si ale badmfkrului. si asta e reconfortant. si tonic.
recunosc, nu la toate bancurile cruelei. dar tot tonica e si dinsa.
ce-mi mai place tonicul.
Pentru mine a fost un chat interesant. Nu ştiu de ce a dispărut badmf-ul aşa brusc. Aş fi vrut să-i zic şi lui noapte bună. Noapte bună, danko!
bamf
calul tau e beat. dupa cum vezi nici macar un punct nu poate urmari.
noapte buna nedo.
Badmf
noapte bună, coae!
hai dtn plm.
calu’ meu muta la g8.
nedo,asta e esenta,ori suntem golani,ori nu mai suntem? ti pup.
sa-mi trag,acuma m-am prins,asta n-a fost nedormitu’,a fost altcineva la calculatoru’ lui,cu drepturi depline. naspa,zic. naspa.
Ce calculator? De pe telefon
S-A CARAT NEDO?
shhhhhttttttttttttttttttt!
Intelesant. Cea Mai mare dreptate are coae. Tricoaie, lectific, salut badmf
buna seara dom’profesor!


zu repede ce meserie ai!
in engleza!
ca in romana shtim!
Cru: Lepede = Fast. Fast, da’ nu food. Carol?
zi-ne cum e sa ajungi baut la spital in america!

daca shtii!
Cu ambulanța, normal. Chiar și după descarcerare.
Da’nu-s restricții, Cruelo! Americanii-s pățiți de cînd cu mizeria aia de prohAbiție, oricum o cacarisești, da’r în mod normal, fără legi speciale, de ce legi speciale. Cînd ești în rahat măpcar intră cu totul: atunci să vezi cum sar fundațiile cu fundu cît China să te salveze din ghearele… din ghearele.
Scuze pentru erorile de tastatură. În engleză termenul generic corect politic e “educator”, în românește ar veni “cadavru didactic”. Da’mai fac și altele, pe lîngă asigurare medicală simt nevoia unui ban în plus, m-am smintit, asta-i
e cu dus si intors. depinde de situatie. sunt multe aspecte care trebuie luate in discutie. daca cineva forteaza un minor sa bea pana pica in iesle?
eu as aplica asta in cazul drogatilor. desi la fel se poate intampla ca cineva sa ajunga in starea aia fara sa stie/vrea.
359 de comentarii? am inteles, o sa va mai pun d-astea cu alcool
@ simona
Baga si cu tigari . Si cu “iarba” . Ca sa largesti targetul .
Data viitoare sa pui si-un mezelic pe masa
era o poveste cu o cucoană foarte orientată care îşi lua bilet de avion la clasa întîi, apoi bea şampanie pînă îşi amortiza în bună parte investiția; cu clienți din ăştia dădea compania respectivă faliment; ei, cam aşa e şi cu “pacienții” noştri bahici; fiecare să judece, cele bune.
http://www.youtube.com/watch?v=HEo_Vo2gdfI
Daca nu ma insel, la urgenta nu ai nevoie sa fii asigurat ca sa fii tratat fara costuri. Altfel nu-mi explic familiile de rromi care stau prin curtea spitalului Floareasca din Bucuresti. Aia au muncit vreo zi legal? Sunt asigurati? (excluzand copiii lor – e firesc sa fie tratati). In legatura cu initiativa cu alcoolul, in principiu e buna, dar tare mi-e teama ca bei un pahar de vin la o masa bogata, ajungi la spital cu indigestie si te pun sa platesti, pt ca ai consumat alcool.
neamtzule, m-am documentat!


sa shtii ca lumea presteaza conshtiincios shi in domeniul sexul!
intri matale pe zelist.ro, shi o sa vezi ca “profadesex” are mult mai multe comentarii ca simona!
simona: ori vorbeshti cu aia de la praktiker sa bage shi ceva de baut in reclamele lor, ori te apuci de chestii serioase shi faci reclama la trascau!
simona: vezi ca are danko neshte postari cu un link ” shtiintzific” in moderare!
nu-tzi sufleci manecile umpic sa i le scotzi d-acolo sa sa bucure shi okiu’ nostru?
pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Principial nu e tocmai OK , dupa parerea mea: se platesc bani la asigurarile de sanatate, deci ar trebui sa beneficiezi de servicii, motivul economiei fiind supralicitat in cazul asta.
Totusi metoda a fost aplicata in URSS pe vremea lui Gorbaciov, in paralel cu masuri de prihibitie partiala a alcoolului, tocmai in incercarea de a reduce efectele consumului exagerat.
Eu cred ca masura ar fi interesanta, dar sa se aplice la “recidivisti” si in combinatie si cu altele.
Spunea cineva mai sus de bolile psihice sunt uneori trecute cu vederea si asimiltae alcoolismului. De la un “insider” (medic psihiatru) va pot spune ca se intampla pe scara larga si reciproca. Pacientii sub efectul alcoolului sau al altor substante si care se manifestsa agresiv sunt trimisi, din lipsa de mijloace/chef/profesionalism al personalului de la urgenta la “consult psihiatric”. Spitalele/sectiile de psihiatrie nu sunt de urgenta si nu au in dotare medicamente pentru echilibrarea problemelor cauzate de alcool. Medicamentele specifice psihiatriei sunt total contraindicate in combinatie cu alcoolul. Ca atare pacientul este, in cel mai bun caz, lasat “sa se trezeasca”. In cazurile grave insa e necesara compensarea medicamentoasa a acestora. Deci si in sistemul sanitar se impune o corectare a activitatilor (de exemplu nu exista protocoale de aplicat in diverse afectiuni, fiecare face dupa cum il taie capul, stiinta si materialele disponibile)
sandman, cosorule, voi cu ce vă ocupaţi? vă place? de cînd aveţi jobul respectiv?
La baza coleg de breasla cu marele carmaci, acum retras din activitate,in prezent sprijin comertul international containerizat la o firma de shipping.Imi place ce fac, desi de o vreme incerc niste nostalgii.
păi dacă e ştiinţific să vedem şi noi. mă pasionează ştiinţa. cruela, fată, hai să trăieşti! plm că n-am mess la biro, că ţi-aş zice ce mă mănânca degeţelele să fac
Pai pe acelasi principiu si cei care mananca pana plesneste pipota in ei de revelion, pasti, craciun etc ar trebui sa isi plateasca spitalizarea sau cei care au probleme din cauza obezitatii la care au ajuns umflandu-se su saorme enorme.
Da’ tu nedormitule? Stim ca esti traduizeor … da’-ti place? Da’ ce meserie de baza ai?
Poza asta-i prea tare… zice “ai pup iu”
http://goo.gl/UK7E
am zis mai sus. citește comentariile
Da… ai dreptate, da’ n-ai zis si ce meserie de baza ai
@nedo 2010 September 23 12:20 pm :
ing. ca banca aia păzită de leu. s-au adunat ceva ani de prezenţă la datorie. a mai dispărut sub orizont cîte ceva din entuziasmul tinereţii.
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Betivi_pe_banda_rulanta_la_Urgente_0_342565969.html
gizas, agnes, cum e aia “s-a rănit grav la abdomen, în urma unei plăgi rectale produse de un ştiulete”?
păi nu e atât de greu ca un ştiulete penetrant (să zic aşa) în rect să determine leziuni abdomniale având în vedere proximitatea anatomică. figure it …