Skip to content

Ştiaţi că se poate descuia maşina prin telefon?

2010 November 10 at 5:31 pm

tags: ,
by Simona Tache

Am primit un Power Point, pe mail, cu tot felul de şmecherii şi trucuri legate de telefoanele mobile. Una dintre ele e asta (dau o captură, că mi-e fost lene să transcriu):

Oare aşa o fi? Dacă da, e supertare. Propun să-i cerem lămuriri lui Tata Uraniu de la sciencefriction.ro. Îl rugăm pe această cale să ne spună, într-un text viitor, dacă fenomenul e posibil şi, mai ales, care-s explicatiile lui ştiinţifice. Mulţumim anticipat, Tată Uraniule, parcă văd c-o să mă pui să particip chiar mâine la acest experiment, înainte de a duce maşina la revizie. Dacă da, aleg să fiu omul din casă şi să fii tu ăla de lângă maşină. :mrgreen:

Related posts:

105 Responses Post a comment
  1. November 10, 2010 17:37:21

    E o prostie pentru papagali. Acum doi ani au facut experimentul la Ghostbusters si n-a mers. Deci: Busted! :razz:

  2. November 10, 2010 17:40:52

    Ghostbusters, ă?

  3. Wanna permalink
    November 10, 2010 17:42:15

    da, si eu cred ca e pt. papagali..

  4. Ade permalink
    November 10, 2010 17:45:47

    Nu merge…a primit si colega mea acest mail astazi si am incercat…

  5. November 10, 2010 17:46:59

    sunt totusi niste oameni care zic ca au incercat si merge. am dat eu un link in primul comment

  6. Roberto permalink
    November 10, 2010 17:47:03

    cu telefonu mobil? da cu ranga ce-are?

  7. November 10, 2010 17:53:29

    Probabil ar fi fost sunetul ca stimulent. Dar dacă ziceți că nu funcționează.. Sau da?
    Sunt Toma Necredinciosul. Până nu fac eu, nu cred :)

  8. November 10, 2010 17:54:18

    voi auziti ceva cind apasati telecomanda? si telefonul la fel…

  9. badmf permalink
    November 10, 2010 17:54:36

    daca merge merge doar in anumite cazuri. oricum mi se pare bana dupa ce am deschis un matiz cu o rigla si i-am pornit motorul cu o agrafa.in ’88

  10. November 10, 2010 17:54:40

    Credeam că nu o să spun niciodată asta; practic… e ciudat, dar teoretic este imposibil :D Aşadar, undele infraroşii nu pot fi transmise prin intermediul unei conversaţii telefonice. Asta e clar. Cele din frecvenţa 433.92 MHz (folosite în Europa pentru deschiderea maţinilor) cu atât mai puţin. Nu explic acum de ce că mi-e lene. Există însă un standard ISO/IEC 14443 care are chiar rostul ăsta, să trasmită la distanţe scurte diferite comenzi (sub formă de unde) prin intermediul mobilului. Dar trebuie nişte aplicaţii pentru asta şi telefoane compatibile. Iar mi-e lene, dar cine se documentează găseşte. :)

  11. November 10, 2010 17:57:02

    asa cornel, zi-le tu mai in detaliu… ca mie mi-a fost si mai lene decat tie

  12. November 10, 2010 18:00:58

    ISO pt plata cu mobilul :roll: ?…

  13. Olivia Newton-Volt permalink
    November 10, 2010 18:02:37

    Eram convinsa 99% sa fac experimentul acasa (exact ca Simona, sa fiu eu ala din casa), dar m-a convis Cornel, nu stiu cum si de ce, si mi-e lene sa caut explicatia, dar desi n-am inteles nimic, sint convinsa ca nu merita sa incerc.
    Multzam fain, Cornel!

    P.S.: oricum, asteptam cu interes rezultatele taicii Uraniu (daca se poate, cu multe argumente stiintifice si tehnice) :mrgreen:

  14. November 10, 2010 18:04:34

    ultimul punct: dupa ce ai incercat zi-ti asa: ba da fraer mai sunt ca pun botu la orice troll
    la pariu ca alta istetime este sa faci pop-corn cu 3 mobile, este?
    asta e chiar o idiotenie, chiar daca ar functiona cine are nevoie de asa ceva?

  15. Roberto permalink
    November 10, 2010 18:05:20

    badmf, n-au aparut matizurile mult mai tirziu decit ’88? nu stiu, intreb…

  16. November 10, 2010 18:07:04

    ca sa fiu in ton cu restu’ si mie mi-e o leneeee, da sa stiti ca eu am niste metode infailibile cu liniaru’ si cu sforicica :shock:

  17. November 10, 2010 18:09:38

    va da-ti voi seama daca s-ar fi putut tramsmite orice fel de frecvente de unde prin telefon ca orice terorist tb doar sa-ti dea un telefon ca sa-ti dea borsu pe nas ?

  18. Roberto permalink
    November 10, 2010 18:10:38

    si mie mi-e foarte frica de teroristi.

  19. badmf permalink
    November 10, 2010 18:11:23

    robi,nu stiu,eram beat

  20. November 10, 2010 18:12:43

    Merge aproape sigur. De ce spun asta? Eu nu am încercat cu telecomanda, dar am încercat cu o sabie laser. Am un prieten care e cavaler Jedi și, într-o seară când m-au atacat doi nisetri pe un bulevard din Tulcea, l-am sunat și l-a rugat să deschidă sabia laser lângă telefon. După ce a deschis-o, am putut să-i hăcuiesc pe nisetri doar apropiind telefonul la doar 2o de centimetri de ei. Mai nasol a fost să-i duc acasă, pentru că e prohibiție la sturioni 10 ani, iar polițiștii nu m-ar fi crezut că afost legitimă apărare. Mai ales că erau plini de icre.

  21. aftertim permalink
    November 10, 2010 18:16:29

    In ’88 Matizu’ nu era… cre’ ca badmf deschidea Lastunu’ prin scuturare repetata ca pe cutia cu bomboane “Cip” :roll: ;-)

  22. Roberto permalink
    November 10, 2010 18:16:33

    bady, daca aveai cu ce te alegeai si cu un copil in noaptea aia. in extremis ar fi putut fi autocreatie.

  23. November 10, 2010 18:17:46

    bine, la diperare omul incerca orice… parca ranga ar fi totusi de ales ca ultima solutie…

  24. November 10, 2010 18:21:16

    mai stiti cum era pe vremuri cu telefonia analogica ca sa-ti asculti mesajele pe robot de la alt telefon … cu chestia aia care piuia si o puneai la telefon ca s-o recunosca robotul … s-a ales praful decand cu telef. asta digitala.

  25. ralu permalink
    November 10, 2010 18:49:14

    functioneaza numai pe 3G ;-)
    film demonstrativ: http://www.220.ro/auto/Sparg-Geamul-La-Audi-A4/5jx6X0dCmi/
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  26. November 10, 2010 18:55:26

    io mi-am dresat papagalul sa faca ca si telecomanda. daca e sa am nevoie il sun pe el. cine zicea ca e pt papagali avea dreptate

  27. Roberto permalink
    November 10, 2010 18:58:27

    cu papagalu… da de ce te-ai mai insurat ba?

  28. November 10, 2010 19:00:45

    roberto, tu ma iei de papagal ?

  29. November 10, 2010 19:05:08

    hai ca golania asta n-o stiai vad ca procesezi mult.
    tb sa plec… puterea florilor forever

  30. Roberto permalink
    November 10, 2010 19:06:32

    nu era de rau, dar ma rog. puterea florilor!

  31. November 10, 2010 19:08:38

    pai “papagal” intelegi ? gluma de santier, recunosc

  32. November 10, 2010 19:09:37

    deci e 1-1, da?

  33. November 10, 2010 19:09:45

    @PAH: e bine că ştim că ai pretenu-ăsta. dacă, doamne fereste, avem nevoie, te sunăm, să-l suni pe om, să ne-ajute. sper ca merge si la mana a II-a, că n-o să avem timp de multe telefoane.

  34. badmf permalink
    November 10, 2010 19:12:26

    ro,imi place suburbanismul tau. acuma iti dai seama ca autocreatie nu exista,ca de fapt cautai alt cuvant.si iti mai dai seama ca ai facut o gluma complet ratata,in toata spledoarea ei. da’ nu esti chiar praf-praf,ai ceva potential.

  35. dumitru permalink
    November 10, 2010 19:42:41

    Frecventele folosite la telecomenzi nu intra in domeniul de functionare al telefoanelor mobile si de aceea semnalele telecomenzilor nu pot fi transmise prin telefon.

  36. roxana permalink
    November 10, 2010 19:49:24

    Sa zicem ca merge.Dar ce faci dupa ce o deschizi … sau porneste si motorul cu telefonul mobil? :)

  37. chat noir permalink
    November 10, 2010 20:01:54

    Simona, nu, nu se poate!
    a incercat si un prieten de-al meu si a fost nevoit sa sparga geamul. incuiase copilul in masina.
    e adevarat ca persoana cu care vorbise la telefon nu a nimerit telecomanda de la masina, ci de la un scuter. :)

  38. chat noir permalink
    November 10, 2010 20:15:38

    sfat: nu spargeti niciodata geamurile mici, ele sunt mult mai scumpe decat cele mari!

  39. Terente permalink
    November 10, 2010 20:24:50

    Io votez pentru sfanta ranga. Ca tot a popularizat-o Jiji. :mrgreen:

  40. November 10, 2010 20:25:47

    E posibil.Fara pretentia de a fi exhaustiv,e foarte sugestiva analogia cu barele-cod de la cartela de acces in casa scarii,la bloc.In cazul emitatorului auto,barele-cod sunt tranfomate in ultrasunete,(in jurul frecvetei de 100 khz)care sunt receptionate de receptorul sistemului electronic al masinii.Bineinteles la noile modele auto,sistemul e mai complex, pt. a minimiza posibilitatea unor interventii neautorizate in sistem.(Exista,chiar in sistemele de telefonie mobile autohtone receptoare capabile sa redea ultrasunete).Problema e ca nu exista sistem infailibil,pana exista poporul geto-dac.

  41. agneswood permalink
    November 10, 2010 20:51:16

    mda, bine că acuma spui.
    prin 2003 am păţit asta şi a trebuit să merg cu trenul sute de km dus-întors ca să fac rost de cheia de rezervă.
    aş fi spart un geam dar nu mă puteam hotărî care din ele să fie . :mrgreen:

  42. stan pățitul permalink
    November 10, 2010 20:55:41

    Nu, nu funcționează, vă spun din experiență proprie. Am incercat si la portiere, si la portbagaj, si pe diferite marci de telefon si… Nimic. Asa ca, dat fiind ca blocasem cheile in portbagaj (care se autoblocheaza dupa ce il inchizi daca l-ai deschis cu telecomanda) nu mi-a ramas decat sa rog pe cineva sa-mi aduca cheia de rezerva; dat fiind ca eram la 20o km de casa era nasol sa sparg geamul.

  43. November 10, 2010 20:56:59

    Nu merge sigur. Undele radio din emitatorul cheilor nu pot fi receptionate in format audio si nici redate.
    Demonstrat la MithBusters!

  44. November 10, 2010 21:07:00

    telecomenzile masinilor functineaza de regula in gama 315 – 433 MHz. Telefoanele mobile lucreaza la alte frecvente. Am citit mai multe posturi ca aceasta “smecherie” merge la unele masini (VW Bora). Probabil se potrivesc unele armonici la anumite tipuri de inchderi centralizate.

  45. che guevăru permalink
    November 10, 2010 21:10:46

    s-o luăm metodic.cheile de auto cu telecomandă emit pe frecvenţa de 433,92 Mhz iar telefoanele mobile în 900 sau 1800 Mhz,în funcţie de reţea.asta în afară de faptul că sistemul de criptare a semnalului este total diferit la telefonia mobilă.spunea cineva mai sus de emisia în ultrasunete.nimic mai fals,nici o telecomandă auto nu emite decît în frecvenţe radio,nicidecum audio.
    aşa că luaţi-vă gîndul,Jiji ne-a demonstrat că ranga-i ruşinoasă,da-i sănătoasă.

    myth busted! :) :) :)

  46. November 10, 2010 21:16:32

    io odata cand lucram in irak am uitat telecomanda de la poarta fabricii acasa. L-am sunat pe director sa facem faza cu telefonul dar nu stiu ce incurcatura a facut ala ca am aruncat in aer vreo 3 colegi teroristi

  47. November 10, 2010 21:19:39

    o metoda prin care iti deblochezi telefonu’ mobil cu cheile de la masina nu exista? :)

  48. che guevăru permalink
    November 10, 2010 21:25:03

    M-a luat odată o gagică că i-aş fi făcut nu ştiu ce, că am lăsat-o gravidă, că aşa şi pe dincolo. Nici vorbă! Eu aveam Nokia tune, iar ea rămăsese gravidă după un apel de pe Motorola din ăla vechi fără vibraţie, de pe număr ascuns.

  49. November 10, 2010 21:26:57

    @Madalin Ciortea.
    Apasat,convingator!
    Doar ca nimeni n-a spus/scris de format audio.
    Numai ca scrie clar “ultrasunete”.
    Fericiti cei ce traiesc cu certitudini!
    Orice frecventa poate fi convertita in audio,video,digital…
    Sa nu abuzam de bunul simt al gazdei si celor care mai au de scris ceva…

  50. November 10, 2010 21:29:52

    pah, dar de ce doar 20 de cm? Nu aveai semnalul bun?

  51. ghici permalink
    November 10, 2010 21:33:43

    super topic !:), multzam Simona

    Unii, nu dau nume, nu s-au prins ca, de fapt, prietenii blogului roz sunt, pe ascuns, mici electronisti.
    Astea cu mega, giga hertzii…modularile in frecventa…etc sunt floare la ureche.
    sa puna ranga pe carte!

  52. November 10, 2010 21:33:57

    @Peter
    Nu scriam de F.purtatoare.

  53. November 10, 2010 21:37:19

    tehnic cred ca e posibil deca codezi si decodezi semnalul telecomenzii astfel incat sa-l fwd prin telef. Numai ca ai nevoie de oarece hardware specializat

  54. November 10, 2010 21:40:45

    adica convertesti mai bine zis

  55. ghici permalink
    November 10, 2010 21:43:17

    @ben: “Orice frecventa poate fi convertita in audio,video,digital…”

    Chiar si cea menstruala? – ca tot frecventa e :)

  56. November 10, 2010 22:12:42

    NU cred ca se poate strabate un telefon pentru a trece prin el spre masina.

  57. November 10, 2010 22:13:30

    @ghici
    Da.In 0 sau 1.

  58. November 10, 2010 22:19:36

    asta nu-i nimic. odata mi-am uitat telefonul incuiat in masina si a trebuit sa ma chinui sa dau un sms de pe telecomanda masinii, dar tastat binar, m-am chinuit vreo juma de ora dar am reusit pana la urma

  59. November 10, 2010 22:33:14

    che, daia io ‘pe cand aveam telef ala vechi, nokia banana, inainte sa sun vreo fata il bagam intr-un prezervativ

  60. DarcDeOltean permalink
    November 10, 2010 22:34:00

    :twisted: shtiatzi k se poate debloca usha la mashina cu coada de la lingura? am aflat shi eu acum ceva ani… k habar nu aveam… pe vremea aia shtiam shi eu k merge cu ranga, cu spartu geamului, cu chei din chit… dar nu shtiam k merge shi cu coada de lingura… nu cred k se poate deschide o mashina prin telefon… insa am auzit k dak ai aparatura necesara, potzi fura frecventa pt a o deschide ai tarziu knd propietaru nu e prin preajma :))

  61. cruela de vila permalink
    November 10, 2010 22:40:00

    deci: io cand incui, incui doua perechi de chei nu una!
    :mrgreen:
    lucrez shtiintzific shi fac lucrurile conshtiincios~!
    :oops:
    dar , mashina mea din secolu’ trecut , multzumescx lui Dumnezeu, nu are telecomanda si inchidere centralizata!
    sa dschide pa orice frecventza, cu rigla!
    ;-)
    chiar shi hotzii care mi-au furat casetofonu’ au fost nishte domni! nu shtiu daca aveau scoal, dar sigur aveau rigla, ca nu mi-au soart jamu’ doar au folosit rigla! creativ, evident!
    nici nu shtitzi cat am umblat cu rigla in posheta( just in case! ;-) ) ; am shi acum doo! numa ca in portbagaj!;)
    ashaaaaaaaaaaaaaaa
    la un moment dat, n-aveam rigla; da aveam chei incuiate in mashina!
    noroc ca eram in zona comerciala shi am gasit un suflet nobil, dotat cu rigla, intr-un magazin!
    mai ciudat a fost cand nu era in zona decat un snack atack shi eu am cerut cu candoare un cutzit mare!
    :oops:
    le-am explicat shi pt ce, mi-au zis ca n-au ( n-aveau nici rigla, verificasem deja) shi o duduie amabila m-a invatzat cum sa folosesc numaru de la mashina!
    zanoooooo, eficientza maxima, parol!
    plus ca nici nu consumi impulsuri !
    ;)

  62. November 10, 2010 22:43:22

    cruela, dupa memoria mea de exceptie ai mai povestit odata intimplarea asta tot pe blogul asta, este ?

  63. cruela de vila permalink
    November 10, 2010 22:49:05

    ik: normal:sunt o femeie cu idei putzine shi fixe! :oops:
    in plus , o fmeie trebuie sa-shi pastreze declaratziile neschimbate!
    altfel, risca sa spuna fix exact catzi ani are, cand o intreaba careva , inloc sa raspunda suav: 33!
    ;))

  64. November 10, 2010 22:53:21

    da parca atunci ziceai ca ai cumparat nu’s ce echer, de asta cu nr de la masina nu-mi amintesc… in fine, batranetea

  65. November 10, 2010 22:56:01

    btw daca ai niste rigle in porbagaj inseamna ca ala se deschide mult mai usor decat masina, cu pila de unghii de ex?

  66. November 10, 2010 22:57:31

    bine si cati ani ani pana la urma, promit ca nu mai spun la nimeni?

  67. cruela de vila permalink
    November 10, 2010 23:01:17

    deci: am deschis si cu echeru, si cu cutzitu shi cu rigla shi cu nr de la mashina,etc…
    daca am rigla in portbagaj inseamna dacat ca sunt blonda! ca shi spray-ul degivrant am vrut sa-l pun in torpedou!
    :oops:

  68. cruela de vila permalink
    November 10, 2010 23:03:59

    catzi ani am?
    33!
    :)
    da sa nu mai spui la nimeni!
    ;-)
    ca shtie toata luma ca o femeie petrece cei mai frumoshi 10 ani intre 29 si pina implineste 30 de ani!
    :mrgreen:

  69. November 10, 2010 23:25:57

    just testing :razz:

  70. November 10, 2010 23:26:45

    bine dar 44 de ani e o virsta frumoasa, nu?

  71. cruela de vila permalink
    November 10, 2010 23:31:42

    e frumoasa si prima data si a doua si a treia oara , si dupa ce devine varsta oficiala :oops:
    ceva gen : ziua mea si srabatorsc eternul 44!
    :lol:

  72. mihai permalink
    November 11, 2010 00:54:37

    se poate, dar masina trebuie sa fie abonata la acelasi operator de telefonie ca si tine.

  73. November 11, 2010 01:09:45

    Pah, lasa vrajeala zi cat vrei pe 200g de icre :lol: . Sper ca pretul sa fie ca pentru nisetri hacuiti la drum de seara, nu ca-n supermarket :mrgreen: .

    P.S. Daca spun ca numai o femeie putea crede chestia cu mobilul si telecomanda, voi fi considerat misogin? :mrgreen:

  74. ghici permalink
    November 11, 2010 01:11:08

    cruela, vorbesti frumos?
    ce inseamna “degivrant” ?

  75. Roberto permalink
    November 11, 2010 01:35:43

    sa-mi explice si mie cineva chestia asta cu rigla, e prima oara ca aud de ea.

  76. Roberto permalink
    November 11, 2010 01:49:47

    bady, nu, nu cautam alt cuvint pentru laba si asa as fi gasit autocreatie. nu vroiam sa spun ca in extremis ti-ai fi facut laba. ma asteptam sa gindesti poantele in mai multi pasi, m-ai dezamagit putin. daca esti pe receptie iti explic poanta, desi nu obisnuiesc fac o exceptie pentru tine, daca nu ramine asa.

  77. totfu permalink
    November 11, 2010 02:13:41

    Olivia Newton-Volt a folosit genitivul “taicii Uraniu” – felicitări! Precis e sudistă, o ardeleancă ar fi zis “lu taica Uraniu”.
    Relativ la postarea despre care este vorba în propoziţie: şi eu am văzut un clip în care se deschidea o maşină prin telefon mobil. Am crezut-o veridică, aşa cum îl crezi capabil pe Băsescu de toate blestemăţiile doar pentru că este Băsescu şi a fost în stare să taie pensiile. Sau, în fine, salariile, sau ce a tăiat el.
    Iar chestia cu făcutul de popcorn cu trei mobile conjugate are importanţă nu strict ca metodă pt. popcorn, ci ca să înţelegem cu ce ne prăjim noi creierele cotidian. Dacă mai era nevoie s-o spun…

  78. Marinake permalink
    November 11, 2010 06:04:54

    Dl Uraniu intai sa ma lamureasca cu lumina vizibila in pozele lui Hubble
    Dau la schimb – cum am deschis masina cu o fisa si cu un umeras de metal – de fapt o sarma in forma de umeras.
    Am mai deschis si o Acura electronica. Nici o magie – Am gasit cheile masinii infipte in portbagaj. Vis a Vis statia de politie – le-am dus cheile ca masina era pe trotuar si numai tablagii parcau acolo. Statia de politie s-a demolat. Acum se construieste morga in locul sau. Va voi tine la curent daca voi ajunge sa deschid dricuri.

  79. Gheo permalink
    November 11, 2010 06:29:58

    Bun si care’i chestia cu persoanele care’si schimba vocea cand vb la telefon?

  80. loopoo permalink
    November 11, 2010 08:02:49

    Ia intreaba-l pe Taica Uraniu, ca el e baiat destept: la ce frecventa merg telefoanele mobile, si cum functioneaza alarma (infrarosii), si o sa vezi ca n-ai cum.

  81. loopoo permalink
    November 11, 2010 08:03:59

    Si mai e vorba si de frecvente diferite de lucru…

  82. cruela de vila permalink
    November 11, 2010 09:32:19

    ik: sa intzleg ca acum , cand ( crezi) ca shtii adevarata mea varsta ( deshi inca nu ( crezi) ca shtii adevaratul meu sex ( tocmai se vorbeste de sex la televizor, asha ca nu m-am putut aPtzine), nu mai vrei sa te aliezi cu mine? :oops:
    nici macar la telefon?
    :mrgreen:

  83. cruela de vila permalink
    November 11, 2010 09:34:33

    gheo : degivrantu e atunci cand iei virajele cu dejetu’!
    ;)
    de aceea se tzine in sticlutze mici shi se inghite in doze farmaceutice!
    ;)
    numai shi numai dupa masa!
    :)

  84. alfabetizat permalink
    November 11, 2010 09:44:21

    si femeia se poate despuia prin telefon, de ce nu s-ar putea si masinile?

  85. ciuciu permalink
    November 11, 2010 09:47:50

    Pai deschisul asta prin mobil poate merge daca cei doi sunt despartiti de doar 10-15 metri si cel cu telecomanda are liber spre masina. Cel de langa masina ar putea chiar sa-si ia o shaorma din Dristor in timpul asta si uite asa Busters are busted :idea:
    Sau de fapt n-are cum sa mearga. Infrarosia, ultrasuneta, calorica sau orice emite telecomanda e tot o frecventa. Ca sa o transmiti prin mobil ea trebuie sa treaca prin microfon care saracu nu prea stie sa traduca o frecventa atat de inalta. Apoi ca sa o redai langa masina ar trebui redata de difuzorul telefonului care nu stie prea multe si chiar daca e Sony n-ar putea reproduce o frecventa mai mare de cateva zeci de chilohertzi. E bine?

  86. Marius D permalink
    November 11, 2010 09:58:40

    Mai nu stiu cum reusesc unii sa posteze aici e la orele 6 dimineata :cry: :cry: .

    Isi beau cafeaua si scriu pe blog (gen Gheo) ori isi fac alergarea de dimineata si posteaza (gen Marinake – dar la ea este de inteles, a facut chimie, IEPS-ul, sporturi si alte lucruri de genul asta, dar totusi ii o diferenta de fus orar intre Italia si Romani), altii stau pe WC si verifica blogul si mail-ul (pai ce combinatie mortala-la propriu- intre tastatura laptopului si capacul de la wc + plus scrumul de la tigara)…..

    Ori sunt eu doar mai lenes :grin: :grin:

  87. Marius D permalink
    November 11, 2010 10:04:46

    Ps loopoo, schimba frate poza ai ca ma ia cu durere de cap (nare tata nimic cu tine, dar e asa, nu stiu cum sa-ti zic, camasa aia….. imi da frisoane), am rau de camasi ciudate si de masini

  88. cruela de vila permalink
    November 11, 2010 10:15:03

    marinake: sa nu uit: musai sa ma-nvetzi aia cu moneda shi umerashu!
    ;)
    cu umerashu’ shtiu!
    ;)
    nu shtiu in combinezon cu moneda!
    :cry:

  89. November 11, 2010 11:01:22

    cruela, te-am propus pt alianta nu pe baza de varsta sau sex, ci pt intelect. oricum acum am facut alianta cu roberto, puterea florilor se cheama organizatia noastra.
    si daca aia cu 3 mobile care fac popcorn e adevarata morala e simpls: no vorbi la 3 telef. simultan. pt 1 sg telef exista deja std. “de siguranta capului”

  90. November 11, 2010 11:05:01

    am verificat şi noi, dimineaţă, la reno clio. nu merge. pân-acum, înţeleg că merge numai la VW

  91. November 11, 2010 11:07:05

    la pariu ca asta e un viral lansat de o companie de telef. mobila?

  92. che guevăru permalink
    November 11, 2010 11:35:16

    ik,

    busted! :lol:

    popicoarne poti face şi cu altceva:

  93. November 11, 2010 11:41:15

    @Simona Tache:
    Unii care se ocupa de ceva timp cu inventarierea legendelor urbane pretind ca e vrajeala si dau si niste explicatii simple (vezi link mai jos pentru detalii)

    http://www.snopes.com/autos/techno/keyless.asp

  94. November 11, 2010 12:26:46

    si chiar daca ar merge la vw bora sau inca vreo 2-3 marci de masini sa zicem at ar fi o exceptie si nu o regula. deci captura aia de pp ar fi busted anyway…

  95. November 11, 2010 12:42:16

    @ik: NU ARE CUM sa mearga, e ca si cum i-ai explica cuiva ceva (cum sa deschida masina, de exemplu) intr-o limba pe care n-o intelege sau ca si cum ai incerca sa transmiti imagini pe un post de radio.

  96. November 11, 2010 12:48:16

    @ dc: asta a fost si pararea mea spusa deja de vro 15 ori in diverse feluri, mai la misto, mai stiintific, mai la hai sa ne dam cu parerea asa la bunul simt.
    acum era de fapt vb de logica enuntul in sine. Ca sa simplific nu poti sa spui ca toate femeile sau barbatii sunt inteligenti doar dupa ce ai citit ce scrie cruela… bine asta vine si cu varsta

  97. November 11, 2010 13:35:40

    @ik: Apai imi fac autocritica si ma remusc dupa acest act de lezmajeste, dar nu m-au tinut puterile sa parcurg chiar toate comentariile. Fiind un adversar inversunat al legendelor urbane si transmiterii lor, am tras fara somatie si verificare prealabila. :oops:
    Fraza asta a terminat- de scris un coleg in locul meu, eu sunt pe drum catre masina, sa iau o punga de cenusa din portbagaj si sa mi-o torn in cap … la momentul la care vezi tu acest mesaj procesul a fost finalizat cu succes.

  98. November 11, 2010 13:42:48

    dc, it’s ok, no need, be cool

  99. cruela de vila permalink
    November 11, 2010 14:16:51

    dc: nu puteai sa dai un telefon la cenusha aia?
    atrebuit sa te shi deplasezi, pt atata lucru? :roll:

  100. cruela de vila permalink
    November 11, 2010 14:18:17

    ik: varsta am , sex am, intelect nu shtiu sa am!
    m-am uitat in buletin shi nu se precizeaza!
    :)

  101. Alexu permalink
    November 11, 2010 15:05:59

    Cat de prost sa fii sa crezi asa ceva?Incredibil de prosti sunt unii…

  102. November 11, 2010 15:54:37

    @cruela: pai pentru ca cenusa era in masina si masina nu se putea deschide cu telefonul :D

  103. loopoo permalink
    November 11, 2010 16:41:22

    @Marius D: o singura data iti spun: vezi-ti de treaba ta, nu ma provoca!

Trackbacks & Pingbacks

  1. Tweets that mention Ştiaţi că se poate descuia maşina prin telefon? | Jurnal roz de cazarmă și nu numai -- Topsy.com

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: