Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut

De ce e bine să aveţi grijă cu magazinele Altex

Sau o păţanie proaspătă de-a unei amice, care arată că în România clientul continuă să fie o hârtie igienică pufoasă şi catifelată, numai bună pentru reprezentanţii anumitor branduri.

de ce n-am sa-mi mai cumpar in veci un laptop HP. de ce n-am sa mai calc vreodata intr-un magazin Altex.

Pe 4 iunie mi-am cumparat de la magazinul HP din Plaza un laptop. Si anume asta:

Am ajuns cu el acasa, l-am dezbracat de cartoane si numaidecat l-am pornit. Cand, ce sa vezi, laptopul meu NOU era de asemenea STRICAT. Ei nu-i nimic, mi-am zis eu. Ma intorc frumusel cu el la magazin si-l returnez, nu, nu vreau sa mi-l schimbe cu altul, chiar nu mai am incredere in aceasta marca. Bun. Ma duc cu stricaciunea inapoi, deosebit de increzatoare in sansele mele de a-mi recupera banii. After all, nu trecusera nici macar alea 30 de zile in care (credeam eu) este ok sa returnezi orice produs in ambalajul original, for whatever reason. Ei, si acum intra in scena domnul Romeo S., DIRECTOR de magazin. Care, pe langa aerul avizat si superior care m-a iritat teribil de la prima noastra intalnire, mai doarme si cu legea sub cap seara. Dumnealui imi explica cum ca ea, legea, il indreptateste sa ma trimita cu calculatorul NOU, dar STRICAT, in service. Unde sa mi se repare calculatorul NOU, dar STRICAT. Si sa mi se dea inapoi de NOU. Bun. Plec, cu coada intre picioare.

Urmeaza niste bune saptamani in care Mishu se pune cu serviciul pe service-ul HP Romania. Ii suna zilnic sa se roage de ei sa-l ia pe stricat. Domnii de la service fac pase pase cu pisica moarta inapoi in sacosa clientului: “Ati incercat sa ii faceti restart de bios? Vedeti ca daca este o problema de software, platiti reparatia din buzunar, garantia nu o acopera”, ne ameninta dumnealor. In final, dupa nushcate insistente, sunt de acord sa primeasca bulitul. Maniera de “transmitere” catre service este si ea subiect de negociere. “Veniti dumneavoastra, prostilor care sunteti, care ati cumparat cu 2000 de lei un calculator gata stricat, deci, cum spuneam, veniti de-l aduceti in Colentina, pe strada Masina de paine.” In urma protestelor, trimit dansii un curier sa ridice paguba.

Il tin in service o luna. Mishu ii suna din doua in doua zile sa-i intrebe ce face mortaciunea. Aflam ca displayul e bulit, ca a fost comandata piesa cu pricina. Peste inca niste vreme, tot la insistentele noastre, ca nu va ganditi ca ne suna reparatorii, aflam ca piesa a venit. Dar, surpriza! Piesa e stricata. Se comanda din nou. Vine din nou. SOC: tot stricata. In final, in fata acestor dovezi evidente ca modelul HP Pavilion dm1-3110en e un rateu, domnii de la service cedeaza si ne dau negatie, cu recomandarea de a ne fi inlocuit calculatorul NOU, dar STRICAT, cu unul NOU, dar functional.

Excelent!, zic, lasa ca dealuim la fata locului cu magazinul, le explicam omeneste ca dupa aceasta aventura, nici intr-un caz nu ne dorim asta, banii inapoi si plecam quietly, uitam si de umilinta, si de cele doua luni in care puteam sa am calculator, dar n-am avut. Hai ca tre’ sa inteleaga.

Ieri seara revin in magazinul HP de la Plaza (care btw tine de Altex, am uitat sa va zic), cu cutia cu stricatul in brate. Ne intampina superior-avizat acelasi director de magazin. Care cerceteaza actele si ne anunta ca ne va schimba laptopul HP Pavilion dm1-3110en cu un alt laptop HP Pavilion dm1-3110en. “Nu vreau”, zic eu, “Dati-mi dvs. frumos banii mei inapoi” (ca deja ochisem un Dell numa’ bun la emag, pe care intentionam sa mi-l cumpar ca sa-mi sterg din amintire aceste luni triste). Ei, si de-aici incepe circul. Pe care nu mi-l mai amintesc foarte fidel, deoarece dupa primele replici schimbate cu domnul Romeo, imi pulsau tamplele cu puterea clientului batjocorit pe banii lui.

Ideea e asa: Altex este genul de magazin care respecta legea. Legea zice ca magazinul nu e obligat sa-mi dea banii inapoi daca imi pot oferi un alt produs la schimb. Dumnealor asa tare iubesc aceasta lege, incat, in detrimentul brandului de magazin, al brandului HP pe care il reprezinta comercial si al tranzactiilor viitoare catre niste potentiali clienti, prefera sa tina cu dintii de o vanzare de 2000 de lei decat sa faca ceea ce e cinstit, anume sa recunoasca porcaria, sa-si ia inapoi stricatul, eventual sa le retraga si pe celelalte HP Pavilion dm1-3110en din magazin, ca sa nu se mai tzepuiasca si altii. Da, nenica, Altex e genul de magazin cu viziune, care prefera sa vanda un laptop stricat de 2000 de lei decat sa-si multumeasca un client. Ia banu’ si fugi este sloganul lor. Mi s-a spus textual… CONTINUARE AICI.

V-aş ruga să daţi mai departe povestea, prin like, share, RT sau link pe blog. Domnul director de la Altex şi-a câştigat prin multă muncă dreptul ca această istorie să ajungă la cât mai mulţi oameni. 😉

P.S. Numele întreg al directorului este Romeo Ştefan, l-am smuls eu cu forţa de la amica-victimă. Nu l-a dat din capul locului, pentru că i-a fost – citez! – “miluţă”. :mrgreen:

LATER EDIT: În urma scandalului de pe internet, problema a fost preluată de Razvan Marasescu de la HP şi rezolvată. Fata a fost sunată de cei de la Altex şi invitată să-şi ia banii înapoi. Mulţumim, Răzvan, că ne-ai redat speranţa într-o Românie a respectului faţă de client! 🙂

115 comentarii

  1. Oh, Duamne, cât ghinion să ai, şi cu laptopul dar mai ales cu oamenii.
    Eu am tot HP, un G62 care de un an merge brici, deci să nu generalizăm că toate HPurile-s de rahat.

    • Draga Anca, și eu am avut modelul ăla de laptop si-am avut mari probleme cu el în special cu răcirea lui; se incingea atât de tare încât puteai sa prajesti ouă în zona tastaturi. M-am tarait cu el câteva zile mai precis după 25 zile Emagul mi-a dat banii innapoi fără să-mi ceara nici un fel de explicație iar eu m-am inchinat ca am scăpat de el. Vreau sa-ti zic ca și în anul de gratie 2017, când va scriu acest comentariu și modelele recente HP au probleme cu răcirea. Altexul are o campanie numita ”de 2xdiferenta la toate produsele” care este o pacaleala pentru ca am urmarit-o citiva ani. Citiți cu mare atenție Regulamentului campaniei offline si online ”De 2xDiferenta la toate produsele” în special Art. 6. Condiții de validitate. Altexul ne crede la Caracal unde „ s-a rasturnat o caruta cu prosti”

  2. am scris asta de prin 2006 :))

    oamenii in loc sa caute intai pe bloguri se duc si cumpara 🙂
    ii bine

  3. @ Anca, n-ai zis nimeni nimic de HP in general, mie mi s-a parut ca s-a zis de modelul respectiv de laptop in particular. P.S. Duamne?? come on, cum sa gresesti numele divinitatii..?!

  4. @Karma – s-a cam zis si de HP in general :))
    …si inca bine!

  5. cruela de vila

    deci io care m-am dus cu fujitsu siemens dacat da 2 ori la service in perioada de garantie, dintre care ultima oara fix in straulesti ( sa traiesti) unde nu vreti sa stiti cum sunt numerele de strada asezate, pare si impare pe aceeasi parte a strazii :mrgreen: , sunt mic copil! :mrgreen:
    si care am pastrat cu sfintenie ambalajul original, care nu mi-a trebuit niciodata… :mrgreen:

  6. @cookie: pentru domnul director Romeo am făcut-o, să ştii :mrgreen:

  7. @Karma: Woops, my bad.

  8. Cam de multishor,HP-ul a coborit standardele de calitate !E un lucru bine de stiut .Dar sint altii care vin tare din urma(de ex.MSI ),care trag si cu dintii sa acapareze o feliuta din piata .Si-n plus MSI fabrica tehnica militara,adica e o chestie. Toate HP -urile de ultima generatie incalzesc da nu mai ai nevoie de primus la cort,il poti folosi pe laptop .

  9. Sunt mai multe probleme legate de producator(marile companii occidentale care, daca te uiti la gura lor, sunt pline de principii in afaceri dar trimit in tarile lumii a treia toate junk-urile lor) la dealer, importatori, comercianti, ce-or fi, care in goana dupa reduceri cat mai spectaculoase aleg cele mai ieftine modele(pe principiul ca romanul oricum se descurca). Pe urma tot de la producatori mai vine o problema(generala, de data asta, care n-are legatura cu Romania) : in goana dupa preturi cat mai mici si profituri cat mai mari toti marii producatori, IT, auto, electrocasnice, ce vreti, si-au dat seama ca se castiga mult mai multi bani din servicii post-vanzare si mai ales post-garantie decat din vanzarea produselor. Asa ca, ce tot atatea produse pe viata. Eu am o imprimanta(i-am dat-o maica-mii, de fapt), din 2000. A costat 10 milioane la vremea aceea. Merge perfect! HP. Ati mai auzit de asa ceva? Cele de acum costa 2 milioane, dar nici macar de incarcat tonerul nu poti ca sunt cu chip (se poate schimba chip-ul, dar si asta costa). Sunt imprimante mai ieftine decat tonerul. E hotie pe fata dar toti o acceptam.
    Nu doar in Romania se intampla, ci si in alte parti. Doar ca acolo consumatorii isi cunosc mai bine drepturile si, in plus, justitia isi face treaba mult mai repede. La noi numai gandul unui proces pe drept comercial te face sa te gandesti daca mai traiesti pana se da sentinta.

  10. asa ceva, doar in romania se poate intampla!..in orice tara civilizata, clientul e stapan!….acu cativa ani am cumparat o masina de cafea senseo, din germania (in romania nu cred ca au aparut)…normal acasa am incercat masina dar fara sa ne uitam la instructiuni, i-am dat drumul pur si simplu, ca eram curiosi ce cafea face…normal am ars ceva in el, ca saraca masina scotea fum!…ne-am intors la magazin, cu coada intre picioare, speriati ca tb sa recunoastem ce prostie am facut…in schimb, surpriza….nu ne-a intrebat nimeni de ce nu fuctioneaza sau ce are…pur si simplu i-au dat drumul, normal nu mergea si ne-a dat pe loc unul nou!…fara prea multe comentarii…

  11. tocmai am dat de stire la toti frendzii

  12. Gregorie Casă

    Dragă Easypeasy, acum vreo 5 ani am pățit la fel, tot cu HP. Mi-am luat un smartphone iPaq H6430, o frumușeață la vremea lui. Mi s-a stricat după 3 luni. L-am dus la service, a venit cu alt defect. M-am dus cu el direct la HP la reprezentanță, pe Calea Victoriei. M-am dus cu scandal, evident, pt că ei vroiau să-l duc la firma de care l-am cumpărat ( Tornado, nu e vina lor, că tot la HP la service l-au trimis și ei prima oară). Eu nu și nu, că ei trebuie să mă rezolve. L-au primit în service chiar ei, HP, urmând să-l trimită în Irlanda la reparat. După 2 zile m-au sunat cei de la service HP, Calea Victoriei, să-mi spună că nu au cum să-l repare și mi-au recomandat să iau GRATUIT, în locul smartphone-ului stricat, un model mai nou și mai scump: iPaq H6915. Pe ăsta îl folosesc și în ziua de azi, dragul de el.

    Ideea este că, probabil dacă mergeai și tu la HP direct, se rezolva altfel. Nu cu telefon. Mers acolo.

  13. Multumesc mult pentru pont! Sa stii, draga Simona ca sunt in cautare de un nou laptop si chiar voiam sa merg la Altex. 😀 Slava Domnului ca citesc bloguri si ma informez pe net! Eu am un Fujitsu Siemens luat din Carrefour Militari prin 2006 parca si nu am avut probleme cu el. Dar acum a venit timpul sa-l schimb ca da semne ca ma lasa placa video. Cred ca voi opta pentru Dell. Voi consulta emag, poate e mai sigur. Imi poate cineva da alte sfaturi despre marcile de laptopuri si de magazine eventual? Raman recunoscatoare.
    Eu i-am anuntat pe prietenii mei de pe Fb de acest incident sfatuindu-i sa nu mai calce pe la Altex!:)

  14. Olivia Newton-Volt

    Eu am o mare pata pe HP – am aruncat o imprimanta pe care am folosit-o doar pret de 2 cartuse, iar cind au anuntat la serviciu ca urmeaza sa imi cumpere o noua imprimanta care va fi HP, i-am rugat cu lacrimi in ochi sa dea cu banii in buda. Nu m-au ascultat – urmarea? N-are decit 2 ani si trebuie inlocuita pentru ca functioneaza cu toane de femeie in premenopauza. Suni asistenta tehnica vin iti spun: a, un fleac! te fac de 120 de euro minim si dupa o saptamina, max 10 zile trebuie sa ii suni din nou… si tot asa

    Am prieteni care au avut si ei probleme cu laptopurile, acum citiva ani; evident ca habar nu am ce model erau, ca n-am putut decit sa le spun: “daca te-a mincat sa cumperi HP!!!”, fara sa mai cer detalii tehnice (pe care, dealtfel, nu le-as fi inteles).

    Asa ca atentie la HP!

  15. Il doare pe domnul Romeo Stefan exact in cur. El stie mai bine ca:

    1. nu prea are concurenta.

    2. asa procedeaza absolut toti vinzatorii.

    3. pe piata din Romania se aduc in special toate rebuturile din alte parti, tocmai pentru ca legea permite ca asa gunoaie sa fie bagate pe git cumparatorilor.

    In rest nu am ce sa spun despre cit s-a informat cineva care cumpara un HP si si-ar fi dorit un Dell, cind ambele s-au prabusit in ceea ce priveste calitatea.

  16. m-ati innebunit cu prabusirea calitatii. ziceti, frate, ce e bun in materie de PC-uri, ca acuma, desi sunt si voi ramane user de Mac, chiar m-ati facut curioasa.

  17. Multam mult pentru informatia despre Altex si modul cum isi trateaza clientii.

    Chiar zilele astea caut sa-mi cumpar un calculator nou, iar Altex era pe lista de magazine de verificat.

    L-am taiat dupa primele doua paragrafe din articol.

  18. Daca luam in considerare si gunoiul de Windows care e bagat pe git, atunci intr-adevar Apple e cel mai bun. Dar e scump, in mod normal ar trebui sa-l cumperi cu garantie extinsa ca altfel se cam strica des si frige la buzunar reparatia. Daca excludem Windowsul, bunisoare sint Asus, Toshiba si Sony. Poate un plus pentru Toshiba, care sint si de mult pe piata, vind multisor si nici n-au facut prostii prea mari.

  19. În primul rând că eu nu aş cumpăra în veci un laptop HP Pavilion! Referitor la personalul de la Altex, mai demult aveam eu o vorbă: “Dacă vrei să găseşti o persoană care nu ştie nimic despre produsele Altex, atunci caută un angajat la Altex!” 😆

    Am cumpărat de mai multe ori de la ei şi de fiecare dată când am pus o întrebare despre caracteristicile sau modul de utilizare al unui produs am primit invariabil acelaşi răspuns: “N-aş putea să vă spun exact!”

    Acum vreo 3 ani am cumpărat de la Altex o imprimantă şi pe lângă faptul că băiatul de la raion m-a minţit că imprimanta are cartuşe originale (nu de probă), când m-am dus să îmi facă proba băiatul de la garanţie, acesta, după ce mi-a pus ştampila, a spus că nu poate să-mi facă proba, pentru că nu ştie să monteze cartuşele! Şi că oricum n-ar putea să facă aşa ceva, pentru că nu are driverele necesare. Aşa că m-a trimis la băieţii de la raion aka “băieţii de la IT”, care la rândul or au spus că nu pot face proba, dar că să stau liniştit că totul e OK. După ce mi-am montat singur cartuşele şi am început să folosesc imprimanta, am printat vreo 20 de pagini , după care tonerul s-a terminat, pentru că erau cartuşe de probă. Case closed.

    • daca esti prost si nu te informezi nu e de vina vanzatorul e de vina cumparatorul ca nu se informeaza in prealabil bine va face in romania :))

  20. Am un laptop HP de 5 ani – şi se încăpăţânează să funcţioneze şi azi fără nici o problemă .
    Când iei ceva – nu-ţi cumpăra cel mai ieftin rahat – CĂ PUTE !
    De doi lei primeşti hârtie de budă.
    De 4000 – primeşti ceva valabil.
    Nu poţi să pretinzi să faci bici din kkt şi să şi pocnească.

    HP, ca şi ceilalţi procucători produc pentru toate buzunarele .
    Nu e vina lor că tu nu ai bani să-ţi permiţi ceva bun.

    Cât despre Romeo , Altex & comp. – eşti în ROmânia , e normal.

    • Surugiu Gabriela

      NU,NU E ADEVĂRAT.NU TOT CE ESTE SCUMP ESTE ŞI BUN.EU AM CUMPĂRAT O UNITATE DE CALCULATOR DE LA DOMOLA PREŢU DE 2500 LEI ACUM 7 ANI ŞI AM LUAT O DEFECTĂ.DA CUM AUZIŢI DEFECTĂ.M AM DUS CU EA ÎNAPOI LA MAGAZIN ŞI MI A SCHIMBATO CU ALTA ( MAI PUŢIN) DEFECTĂ.
      ÎN ZIUA DE AZI TREBUIE SĂ VERIFICI PRODUSUL ÎN MAGAZIN DE FAŢĂ CU VÎNZĂTORUL.AŞA TB PROCEDAT

  21. cruela de vila

    kekeeeeeeeeeeeeeeee
    eu si fie-mea avem acelasi model de lap top, cumparate, in acelasi timp; la al ei s-a bulit repede repede bateria; la al meu puteai praji oo; de aceea am si fost de doo ori cu iel la service; fie-mea: niciodata; deci:mai conteaza si ce noroc ai!dincolo de firma, producator, etc…

  22. […] contextul postului anterior, despre un incident cu un laptop HP şi cu oamenii “minunaţi” de la Altex, s-a ajuns […]

  23. Simono, vaz ca toata lumea zice de Altex, da’ hai sa fim un pic mai clari si sa zicem ca nici Mediagalaxy nu e altfel, mai ales ca sunt una si aceeasi firma. Altex in orasele foarte mari, alaturi de Mediagalaxy, Mediagalaxy in orasele mari. 😉

  24. A, uitasem: si Altex in orasele mici, unde nu e loc de mediagalxy.

  25. Am un HP Pavilion dv9000 de mai bine de 3 ani si functioneaza perfect. Poate diferenta o face țara de unde-l cumperi. Eu l-am comandat pe net din Statele Unite si am dat pe el la vremea aia (2008) 1200 de dolari. In Romania nici nu exista atunci modelul asta si cand a aparut era vreo 70 de milioane.

  26. Simona, tocmai te-ai facut cu un nou cititor si pe online 🙂 . Iar pentru ca mi-ai facut reclama pozitiva, am prins “curaj” si postez scurt si la tine pe blog, cu niste concluzii personale:
    – am un merit minor in rezolvarea situatiei, pana la urma tot mult-hulitul Altex a lamurit situatia 🙂
    – merg pe vechiul dicton “totul e bine cand se termina cu bine”, mai ales ca au fost totusi niste mici scapari procedurale si din partea clientului
    – Altex ramane pentru noi (HP) un partener de incredere si de cursa lunga, am dezvoltat cu ei proiecte unice in piata
    – tendinta de generalizare a acestui caz nefericit la toate produsele HP este pripita; chiar produsul in cauza, HP Pavilion dm1 cu tehnologie AMD Fusion a primit un premiu la cel mai mediatizat eveniment din industrie, CES 2011

  27. kekee, acuma ti-am citit perla. Cind cumperi un laptop te astepti sa functioneze, nu sa vina stricat din cutie! Persoana respectiva nu s-a plins ca merge prea incet sau ca nu poate face editare video pe un laptop ieftin. In paranteza spus, 20 de milioane e un pret corect pentru un laptop de birou bun. Chiar si in Romania.

  28. @Razvan M: poţi să îmi zici tu de Altex că e minunat până poimarţi, nu ai cum să-mi schimbi părerea execrabilă despre ei. Care părere nu, nu s-a născut cu ocazia necazului lui Cookie, ci datează din vremuri mult mai vechi. Dezvoltaţi voi proiecte de succes cu Altex, da’ lăsaţi-ne pe noi, cei cărora aceste proiecte li se adresează, să nu mai călcăm pe-acolo, OK? 😉

  29. Eu am un laptop COMPAQ, configurat pe site-ul lor dupa preluarea de catre HP. Merge si in ziua de azi, desi e limitat hardware, nu poate rula decat XP cu 512MB de ram. Pe vremea aia faceau lucruri bune, atat de bune incat mi-e greu sa ma despart de el. E produs in iulie 2003, deja a facut 8 ani. Ecranul are luminozitatea la jumate, bateria e moarta, carcasa e crapata pe la colturi, plasticul ala nu tine o vesnicie, dar e inca solid, balamalele ecranului sunt perfecte, fara joc. I-am schimbat doua hard disk-uri pana acum si inca va mai merge asa ani de acum incolo. Cand l-am luat puteam face browsing 5 ore pe WiFi.

    Fratele meu si-a luat un Acer Aspire fara sa intrebe, fara sa caute pe net o idee despre modelul ala sau seria respectiva, dar avea placa grafica dedicata Nvidia, ca poate vroia sa joace ceva jocuri. N-a ajuns sa joace jocuri, ca se cam bloca asaaa… cand rula ceva cu multe cadre, era probabil de drivere. I-am reinstalat OS-ul dupa vreun an si m-am chinuit o zi, nu reusea sa treaca procesul de instalare a Win XP de un anumit punct, restarta fara motiv. Cautand pe net daca exista vreo problema stiuta am aflat ca sistemul de racire e varza, un singur ventilator raceste procesorul (25Wati) si placa video dedicata (12Wati), adica 37Wati scosi de un ventilator anemic si pana se instaleaza os-ul cu driverele de power management toate merg la putere maxima. Am reusit sa instalez os-ul doar tinandu-l rece cu un ventilator si AC-ul din casa pornit la 19 grade. Dupa doi ani a murit placa video, dar dupa perioada de garantie. Acuma incearca sa-l vanda pe bucati.

    In ultima vreme sunt exemple de rateuri grave la toti producatorii de laptop-uri, fac pe banda modele ce nu ofera nimic, nici design, nici performanta. Toti folosesc aceeasi placa de baza de la aceiasi producatori din China (Compal e celebru) si pun pe ea diverse chestii. Daca nu merge, asta e, vand cat pot si trec la alt design. Tot ce poate face clientul e sa caute pe net review-uri despre modelul pe care intentioneaza sa-l achizitioneze si sa se orienteze catre cele care sunt cumparate, nu cele exotice.

  30. 90% din vina ii apartine celei care l-a cumparat. Pentru Dumnezeu! Cum să nu probezi un laptop de 1.999,90 lei ÎN MAGAZIN????????????? Eu am fost la Flanco sa imi cumpar un latpop si inainte sa dau banii l-am spus: “Vreau sa ii fac proba aici!” Avea un pixel mort! Si era nou nouţ laptopul! Cel care mi-l desfacuse incerca sa ma convinga ca mi se pare :))). Am zis sa imi aduca altul! L-am probat si pe acela si era bun. Ce ma faceam daca ajungeam cu el acasa si vedeam ca nu e bun? Poate pateam la fel! Am evitat o situatie. Nu incepeti va rog cu monetari de genul ca “vai Doamne clientul nu are nici o vina!”. Daca va place sa treceti prin situatii grele, neplacut si penibile, atunci faceti la fel cum a facut si cumparatoarea respectiva. A, si daca nu vroiau cei de acolo sa iti faca proba? Simplu! Iti dadeai seama din acel moment ce inseamna Altex si iti cumparai a doua zi un laptop din alta parte. O zi buna!

  31. Am inlocuit Compaq-ul descris mai sus cu un Sony cu o configuratie similara cu cea a HP-ului ce a generat tarasenia, cu un design ceva mai interesant.

    http://www.emag.ro/laptopuri/notebook-sony-vaio-vpcyb2m1e-s-cu-procesor-amd-dual-core-e-350-160ghz-4gb-320gb-amd-radeon-hd-6310-graphics-microsoft-windows-7-home-premium-silver–pVPCYB2M1ES.EE9

    Nici o problema pana acum, decat ca Win 7 e o infectie ce consuma resurse duble fata de XP. Mi-a luat juma de ora de citit pe net si incercari ca sa inteleg cum pot face share in win7 sa accesez media player-ul si celalalt laptop in reteaua din casa. Rusine Micsimoale.

  32. @Daniel: l-a probat în magazin şi mergea. acasă n-a mai mers

  33. @Simona: Stai ca nu mai inteleg nimic. S-a rezolvat situatia sau nu? Cine e paranoic aici? Razvan, prietena ta sau … te tii tu de glume? 🙂 Cred ca mai degraba “rezolvat” pentru HP Romania inseamna ca i s-a bagat pe git clientului un laptop pe care el nu-l doreste. Si normal sa nu-l doreasca daca a venit stricat din fabrica, iar reparatia a durat mai mult de o luna.

    @Daniel: faza cu probatul laptopului in magazin e o idiotenie. Ma rog, nu cred ca au magazinele atitia bani sa platesca suficient personal pentru a proba un laptop pe loc. Dureaza mult. Faci tu adunarea la urma, da:

    1. pina se instaleaza windowsul – vreo ora.

    2. facut test de memorie (memtest) – tot vreo ora

    3. vazut cum se comporta la incalzire cind duci toate procesoarele la 100% – minim o ora

    4. testat toate porturile USB, wireless, lan, CD/DVD la citire si scriere

    5. testat hard-diskul pentru erori

    La final iti mai spun ca un singur pixel mort nu e un motiv acceptabil pentru a refuza un laptop nicaieri in lume.

  34. @Catalin
    Prin 2002 Toshaiba se prezenta ca o companie care face numai Duncani Malaud ai laptopurilor. Au scos un model cu Pentium III mobile, primul la 1GHz, super tare. S-au vandut ca painea calda, primul procesor mobil ce depasise bariera psihologica de 1GHz. Dupa doua luni surpriza, returnari la greu la Toshaiba america si centrele de reparatii lucrau la capacitate maxima. Oamenii le-au primit reparate, totul ok. Dupa inca o saptamana-doua forumurile urlau: ce cacat de companie e Toshaiba de aplica dictonul unui obscur scriitor din Europa secolului 19, Ion Creanga pe numele lui, “na-ti-o franta ca ti-am dres-o”? Problema era urmatoarea: sistemul de racire era reutilizat de la modelul cu procesor la 600MHz, iar procesorul la 1GHz consuma mai mult decat predecesorul si nu era racit bine. Careva o fi zis pe acolo la Toshaiba: las ca merge! Noroc cu sistemul de protectie interna, ca altfel se ardea. Ce au facut baietii de la service? Au modificat BIOS-ul ca sa limiteze procesorul la 600-800MHz si sa poata fi racit. Bineinteles ca a fost suficient ca un client mai curios sa se uite la system properties si sa vada ca procesorul din laptopul returnat nu mai are 1GHz si atunci sa te tii. Iar la sfarsit, ala negru de respira greu… era tac-su ma!

  35. ati sarit toti la niste concluzii de nicaieri si de nici unde.

    nu sunt aici ca sa apar altex. nu am cumparat niciodata nimic de la ei pentru simplul motiv ca exista alternative mai bune in romania – vezi emag / pc garage intr-o vreme de demult, acum nu stiu daca mai e ceva de capul lor, etc.

    domnisoara care si-a cumparat laptopul ar face bine sa nu cumpere pe viitor daca nu se pricepe. sau macar sa intrebe un prieten care se pricepe si sa il roage sa ii dea cateva sfaturi.

    in primul rand proba la un laptop/monitor/calculator nu se face in 5 minute cat ti-l aprind aia la stand. proba, ca le convine sau nu alora, dureaza undeva la 30 de minute timp in care stresezi produsul ca sa te asiguri ca nu se parleste la temperaturi ridicate/uz semiprelungit.

    si asta minimal. ideal dureaza mai mult dar e cam absurd sa stai 2 ore in magazin sa iti probezi laptopul.

    in mod deosebit la un laptop. il rogi pe nenea frumusel sa te lase in voie , te dai intr-o parte si il rulezi.

    apoi domnisoara inca nu a specificat daca era iarna sau vara, in ce conditii l-a adus acasa, cum l-a aprins, etc. ca va vine sa credeti sau nu … un laptop se poate parli din cauza modului de utilizare daca conditiile sunt indeplinite – ce-i drept se intampla rar dar se intampla ( condens, schimb brusc de temperatura,etc )

    apoi, am mai auzit eu povesti de genul asta, foarte multe chiar, ca intr-un final sa aflu – ahh … stai .. nu trebuia sa il dau cu coltul de perete ?! sau nu trebuia sa instalez programul ala care imi spune ca imi da free porn ?!

    poate saracul s-a stricat din vina ei.

    apoi … asa cum a spus si razvan, ca sa mergi pe baza unui singur produs defectuos la a blama o intreaga companie de nivelul hp … hai sa fim seriosi … numai un roman e capabil sa faca asta.

    produsele astea, ca va vine sa credeti sau nu, trec prin multe ore de transport pana ajung in magazin. nu se teleporteaza. poate e ghita care a baut o bere la descarcat si da cu el de pamant, poate a picurat ceva apa in vapor sau mai stiu eu ce alta explicatie. ce pot sa iti garantez e ca laptopul ala cand a iesit din fabrica mergea brici.

    astia nu isi trimit produsele spre vanzare asa pe stil romanesc – hai lasa ca merge asa.

    chiar sunt probate si testate inainte sa iasa din fabrica.

    pe viitor cand primesti un produs defectuos sa stii ca vina, cel mai probabil, nu e a producatorului, ci a distribuitorului … sau pur si simplu a nimanui. doar ai avut ghinion. inevitabil la fiecare 1000 de bucati exista cateva ce s-au defectat de la fabrica la magazin.

    nu ai cum sa impiedici asta. deci s-a nimerit sa fii tu ala ghinionist.

    apoi … scuze ca iti spun domsoara … dar clientul e stapan pana la un anumit punct. ai citit politica magazinului/garantia inainte sa cumperi ?! ziceau ceva de refund acolo ?! sau doar iti spuneau ca iti schimba produsul ?!

    daca politica magazinului specifica clar ca nu iti dau banii inapoi … atunci cum te astepti sa primesti banii inapoi ?

    ( daca in schimb nu specifica asta atunci da … pentru asta ai dreptul sa te plangi )

    si apoi … vrei sa iti cumperi o dacie si te astepti sa mearga ca un ferrari !?

    asta e pentru toti aia care se plang ca nu le merg cum trebuie laptopurile cumparate cu 10 milioane la mana a doua.

    imi pare rau dar lucrurile nu functioneaza asa. pur si simplu nu au cum sa functioneze asa.

    pentru ce crezi ca iti cer aia 40de mil pentru modelul x fata de 10 mil pentru modelul y ? pentru ca modelul x e pe rosu ?

    nu, iti cer pentru ca modelul x are piese/materiale mai robuste, componente mai performante – deci procese de fabricare mai avansate, etc.

    inevitabil e mai bun, durabil.

    vrei ceva bun, de calitate ?! plateste. nu te poti astepta sa te duci cu 10 mil si sa iti cumperi ceva robust … cu 10 milioane iti cumperi doar un quick fix si nimic mai mult.

    calitatea costa.

    apoi, ca sa lamuresc treaba cu calitatea care a scazut in ultimii ani.

    toate produsele electronice sunt facute din fabrica ca sa cedeze intr-o anume perioada de timp. nu sunt facute ca sa reziste cat mai mult pentru ca daca ar fi facute asa firmele ar da faliment.

    au nevoie de repeat business.

    asta functioneaza pe 2 principii.

    1: scoate modele din ce in ce mai performante. asta e metoda vizibila.

    2: ai grija ca’componentele pe care le faci sa se strice intr-o perioada data de timp. asta se face pe ascuns.

    de ce a scazut calitatea in ultimii ani ?

    pentru ca oamenii au devenit atat de consumatori incat producatorii au observat ca se poate. drept pentru care au scazut timpul de rulare a unei componente de la 5-10 ani ( acum 10 ani ) la 1-2-3 ani ( in prezent ).

    asta, ca va vine sa credeti sau nu, e vina consumatorului, nu a producatorului…

    ia gandeste-te … de cate ori iti cumperi ceva nou pentru ca cel vechi e stricat si de cate ori iti cumperi ceva nou doar pentru ca e nou si e mai frumos, mai de fitze, mai mic, etc …

    o sa vezi ca majoritatea cumparaturilor de natura electronica se fac nu din nevoie, ci de fitze.

    chestia asta e cel mai evidentiata la telefoane.

    cati dintre voi folositi cu adevarat toate functiile pe care le are un telefon la 30 de milioane ?!

    nici macar 1%.

    il cumperi, te joci cateva zile cu el si apoi se reduce la a fi un simplu telefon.

    dai 30 de milioane dar dupa 2 saptamani faci cu el exact acelasi lucru pe care l-ai face cu un telefon la 2 mil – vorbesti, dai mesaje, il pui sa sune si iti notezi remindere …

    pur si simplu asa au evoluat lucrurile.

    nu te mai plange de chestia asta cand e vina ta. vezi cum ii faci fata si aia e.

    cand doar cativa se ‘pacalesc’ … nu inseamna ca e ceva in neregula cu firma ci inseamna ca e ceva in neregula cu acei cativa.

    eu de ce nu m-am pacalit niciodata ?!

    si am cumparat in 10 ani mai multe electronice decat isi cumpara unii intr-o viata. pentru ca :

    1: am stiut sa fiu atent la magazin ( ce politica are, ce garantii ofera, etc )

    2: am stiut cum si ce sa cumpar ( te documentezi inainte, mai auzi o parere, etc )

    3: am stiut cand sa NU cumpar – daca nu am avut bugetul necesar pentru ce stiam ca e bun, nu am cumparat un substitut mai ieftin

    4: am stiut ce asteptari sa am de la ce cumpar – nu te poti astepta sa mearga 10 ani cand ele sunt facute sa ruleze 1-2 ani …

    ————-

    concluzia e ca toata tarasenia asta nu e din vina producatorului, nu e din vina magazinului … ci pur si simplu e din cauza unui client needucat. atata tot. domnisoara nu a stiut unde sa se uite, la ce sa se uite si ce sa astepte.

    nu spun ca nu sunt cazuri in care clientii chiar sunt pacaliti. sunt foarte multe. in mod deosebit in romania… dar asta e departe de a fi unul dintre ele.

    iar povestea cum ca producatorii isi trimit rebuturile la noi in tara … e absurda. crezi ca aia stau in fabrica ‘stai ba huong ya’ule ca astea merg in romania deci hai sa punem plastic de calitatea a 3a’ … voi nu va dati seama cat de stupid suna ?!

    nu e asa. distribuitorii romani si angajatii lor tot romani se zgarcesc la bani pt transporturi de calitate si isi rateaza meseria, o dau in bara.

    asa cum managerul de magazin din germania ( ca a dat cineva exemplu cu o masina de cafea sau ceva in genul asta – apropo, mai bine taceai din gura, ca practic i-ai pacalit pe aia saracii, nu e o chestie pe care sa o povestesti. daca stii ca l-ai stricat tu atunci nu te duci la garantie, iti cumperi altul ) isi face treaba impecabil … asa si incarcatorul din germania isi face treaba impecabil.

    asa cum managerul din romania nu stie sa isi educe clientul si nu isi face treaba, asa si incarcatorul din romania mai scapa o cutie, mai fura o piesa, etc.

    • Salut, din cate vad eu scrie ca a fost cumparat pe data de 4 Iunie, deci nu se pune problema unui condens.
      In alta ordine de idei, mai nou (nu stiu la Altex), se percepe comision pentru proba unui produs, in ciuda faptului ca, firesc, nu ar trebui sa ne facem griji in privinta unui lucru nou.

  36. @emil: nu ai şi o variantă prescurtată?

  37. Ah ce bine o sa arate Romeo Stefan in rezultatele Google atunci cand CV-ul sau va fi analizat de vreun viitor angajator… Mitocanii astia chiar si-o merita… Mie nu imi e deloc “miluta”: daca era macar decent si politicos nu ajungea vedeta pe sute de bloguri si sute de statusuri facebook…

    Asta e, marlania tot iti explodeaza odata si odata in moaca.

    PS: relaxatii de pe Masina de Paine sunt cei de la Scop Computers, din cauza lor nu mi-am cumparat laptop HP in aprilie anu’ asta. Ajunsesem sa ma rog cu banii de ei ca sa-mi faca o configuratie cu mai mult RAM… incredibil de rupti-in-cot, zici ca sunt fumati la maxim, li se rupe efectiv de client…

  38. PS2: precizez ca am ales Lenovo, de care sunt ff multumit, desi anterior aveam tot laptop HP… si as fi continuat in linia HP daca nu ma simteam ca un fraier care sta sa-i roage cu banii… Ah, am uitat, am vrut un upgrade la laptopul vechi tot acolo pe Masina de Paine la Scop Computers… dar se pare ca tot emag ramane baza pentru un hard si un RAM… acum ca ma gandesc, e incredibila diferenta intre operatorii telefonici de la emag si cei de la Scop Computers …

  39. deosebit. dar observ ca te-ai cam murdarit pe taste de engleza

  40. si inca ceva. daca petreceai timp sa cauti informatii despre modelul asta, cam cat mi-a luat mie sa citesc prostia asta de post, sigur iti alegeai un alt model. dar deh, e mai usor sa ne vaitam dupa

  41. @ Razvan, Marasescu, am inteles ca pb s-a rezolvat prin returnarea banilor, in urma tam-tamului. Sincer, asta era, in opinia mea, o solutie normala daca se recurgea la ea de la inceput. In situatia in care cumparatorul a ramas insa si cu banii imobilizati atata amar de vreme, si fara laptop, si cu timpul si cu nervii pierduti, si cu bataia de joc…. NU, nu e o solutie completa. E tot doar un rahat. Deci NU Altex, NU HP!!! Ai rezolvat mult prea putin… Voi ati ales Altexul ca vanzator, voi nu ati avut grija cum va reprezinta, deci nu puteti, ca HP, sa aruncati vina pe…alegerea voastra fara sa ramaneti manjiti si imaculati…
    Cand spui
    “Altex ramane pentru noi (HP) un partener de incredere si de cursa lunga, am dezvoltat cu ei proiecte unice in piata
    – tendinta de generalizare a acestui caz nefericit la toate produsele HP este pripita”
    cred ca esti in faza de negare
    Si @Finch, da, bati campii cu clientii “needucati”. Pt ca de aia ii platesc adaosul unui magazin ca sa stie el in locul meu partea “needucata” din mine decat la cratita… Pt. ca m-am superspecializat, istetule, pe altele decat a face treaba altora… De aia castig destul cat sa-i platesc incompetentului de Altex adaosul lui pe nestiinta. Ca pt “educatia” lui isi percepe adaosul… HELLO !

  42. @Ale3n: sigur, sigur, sigur ai citit prostia de post? :mrgreen:

  43. @emil
    Maestre, am reusit sa citesc tot postul, felicitari! Ai pierdut o ora din viata compunand poliloghia aia doar ca sa-ti pui gandurile in ordine, da? Ce crezi ca am inteles noi, astia mai fraieri, din intelepciunile tale?

    Ca sa nu ramanem prosti, sau cum ne-a facut natura, ai putea sa expui o lista simpla cu electronicele alea cumparate de matale in 10 ani cat altii intr-o viata? Eu, unul, sunt chiar curios ce ai putut cumpara in 10 ani de te lauzi in halul asta. Pe cale de consecinta, daca ai cumparat atatea electronice in 10 ani inseamna ca ai vreun palat si a trebuit sa mobilezi fiecare camera cu vreun lcd, combina audio si laptop, sau ai luat numai ciurucuri pe care le-ai aruncat. Ai putea sa ne uimesti si cu niste comentarii despre imobiliare, tehnica spatiala si economie? Vreo predictie despre 2012, decembrie 21? Hai ca le stapanesti, nu e asa greu, mai dai un wikipedia si scoti un articol baban, sa ne lasi muti.

  44. Simono, iote acilishea, ca mult am mai cautat-o si d-aia nu am zis niik pana acum:
    “Art. 18. din LEGEA nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora prevede urmataorele:
    Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.”

    Orice alta explicatie e in plus. 😉

  45. Exact asa am patit si eu cu Nine West, un magazin care “respecta” legea si clientul, si te umileste pe bani multi. Nu imi mai cumpar ever ceva de la Nine West, cand stiu ca nu le pot inapoia nici in termenul acela de 30 de zile, specificat mare si clar la casa, in magazinul din Baneasa.

  46. Ceea ce face Altex, face ci concurenta. Sa nu crezi ca la Domo sau Flanco, lucrurile se petrec altfel. Depinde foarte mult si de seful de magazin, si mai ales de cum a ajuns sef. Stiu ca Altexul avea departamentul de relatii clienti foarte functional si de ajutor. Asta acum vreo 3-4 ani, cand o prietena si-a rezolvat o problema tot cu un laptop stricat, si pe care seful de magazin nu vroia sa i-l inlocuiasca. Iar cei de la relatii clienti s-au zbatut un pic si au obtinut ce a vrut clientul. Era foarte multumita tipa. Si mai stiam ca daca nu se rezolva problema in 30 de zile, magazinul este obligat sa returneze clientului cv sau sa inlocuiasca produsul. Nu mai e in vigoare legea asta?? Stie cineva?

  47. Dell kicks ass! Si service Dell Romania e de nota 10, rapid, serios si fara prea multe intrebari.
    Cheers.

  48. @Simona, mi-ai dat o replica “tough”, pe care nu o mai comentez pentru ca e alegerea ta, esti o femeie “tough” asa ca iti recomand (apropos si de celalat topic deschis de tine) un produs al concurentei, pe care intamplator eu l-am lansat pe piata romaneasca: Toughbook 🙂
    @catalin, HP/Altex i-au “scos” din gat clientei laptopul stricat si i-au dat banii inapoi, asta inseamna “rezolvat”, cred ca ti-a scapat finalul povestirii
    @ioana, nu sunt eu expert psiholog, dar eu zic ca am trecut direct la faza de acceptare 🙂 daca citeai firul epic, vedeai ca am recunoscut eroarea de procedura si am intervenit tocmai pentru a se rezolva ceva ce incepuse gresit. in vehementa ta, ti-ai pierdut putin si logica (“fara sa ramaneti manjiti si imaculati”…pai ori ramanem manjiti, ori imaculati, hotareste-te! 😉 ) si ai derapat si ca limbaj, ceea ce e regretabil

  49. @MrPanasonic :yes sireee Bob! Ioana is one tough cookie but i like it!

  50. Eu sunt multumita sincer de cei de la altex -am cunparat de la ei un GPS vaio si a trebuit sa l duc la servis -insa nu am mai gasit acea factura cu garantie ,totusi leam explicat ca de la ei si mi lau trimis in servis nu am crezut ca o sa mil trimita fara acele acte cred ca au verificat dupa vreun cod ceva ,dar legat de perioada de garantie 1 luna a durat deoarece lau trimis la bucuresti si cred ca nu sunt eu singura care astept si am produs dat la servis .

  51. Sincer e amuzanta toata povestea. Cum s-au chinuit toti sa-i faca reclama negativa acelui sef de magazin, care cu siguranta nu a mai dormit noaptea de atunci stiind ca viitorul lui este ,,periclitat”.
    Si totusi Altex inregistreaza vanzari in crestere in 2012 si afacerea prospera atat in mediul online cat si offline. Sincer acum…incercati sa va duceti vorbind frumos la angajatii magazinelor si se rezolva mai repede si mai usor problemele. Nu o sa stea nimeni sa va suporte voua tipetele sau fitele.
    Eu sper sa nu mai aveti probleme de genul acesta dar stati linistiti ca ii merge f bine Altexului cu tot cu reclama voastra negativa :)). Si ghiciti ce? Omul cumpara in proportie de 90% cel mai mic pret, iar Altex detine suprematia la asta.
    Cazurile care le-ati enumerat voi se intampla si la flanco si la domo si la emag si peste tot (ask google), clienti nesatisfacuti o sa fie mereu, insa sunt intr-un procent f mic pt a afecta un bussines.
    Sa aveti o zi frumoasa!

  52. ALTEXUL DIN BRAILA ESTE CONDUS DE UN TINEREL CU UN SURAS ZEFLEMITOR CARE TE INDEAMNA SA CITESTI LEGEA ,CARE NU-TI PERMITE CICA SA RETURNEZI SAU SA INLOCUIESTI UN PRODUS CUMPARAT IN 24 ORE(AFLAT IN STARE PERFECTA). BINE NU POTI, DAR OARE NICI SA VORBESTI CIVILIZAT NU POTI. NU CREDETI CA UN CONTROL AR TREBUI FACUT LA ACEST MAGAZIN? EU NU VOI MAI FII CLIENT ALTEX.

  53. sal am si io o problema cu un tel. luat de la altex este inca in garantie (mai am 14 luni ) a fost odata la reparat,au schimbat softul si atat,cand l-am primit inapoi a mers vreo 16 zile dupa care a inceput sa faca figuri din nou.L-am trimis inapoi de 10 zile si inca nu a venit.BUn ce fac daca dupa ce vine am aceleasi probleme? apropo baiatul de la altex a fost ff ok.ms mult.

  54. Il rogi pe baiatul de la Altex sa specifice in procesul verbal de constatare care ti-l face de cate ori trimite produsul in service, ca doresti inlocuirea produsului(negatie) tinand cont ca este a 3-a oara cand il trimiti in service!

  55. Simona, niciodata sa nu mai pui mana pe un laptop HP, nici sa nu te gandesti sa il cumperi, iar daca vrei doar sa misti un pic mouse-ul HP-ului prietenei tale, gandeste-te ca o sa crape si il vei plati. HP si-a batut joc de o intreaga serie de laptopuri, ce le vindeau cu preturi de peste 2000 de dolari, folosind materiale de cea mai proasta calitate si pentru care asigurau garantie de un an.

    Iar sa cumperi laptop de la altex, carrefour, real etc. trebuie sa ai mare tupeu, ei nu sunt responsabili de nimic, te trimit la furnizor care poate fi un SRL de doi lei, sau o corporatie unde pentru un cablu poti astepta luni bune.

  56. revin cu un nou mesaj dupa ce zilele trecute m-am plans ca am cumparat un jaf de computer de la Altex si plang dupa cei aproape 5000 de lei ai mei. Ei…aflati ca s-a rezolvat. Dupa multe mesaje trimise,telefoane,certuri,am fost contactata de persoana potrivita pentru a rezolva acest tip de conflict generat 100% din vina Altex. Mi-a fost schimbat computerul cat se poate de rapid,am primit scuzele de rigoare plus 10% discount din pretul initial. In aceasta situatie am considerat ca e de datoria mea sa revin in mediul virtual si sa anunt ca nu mai am nici o plangere la adresa lor.

  57. […] si exemplu va pot oferi un post aparut pe blogul Simonei Tache intitulat De ce e bine să aveţi grijă cu magazinele Altex , (varianta originala o aveti aici) in care o intamplare banala este transformata intr-o tragedie de […]

  58. Pe scurt..marea vina e fix a clientului. De ce?! Uite..pentru ca autnci cand semnezi garantia pe ea scrie “S-A EFECTUAT PROBA!!!!” Nu ca in 24 de ore ti se schimba produsul. Nu scrie niecaieri asa ceva!!! Da il poti returna in 30 de zile..SIGILAT! Asa cum l-ai primit. Daca produsul e sigilat, nimeni nu ti-l probeaza inainte de a-l achita. Pentru ca toti vor produse sigilate, daca la fiecare client ce-l vrea sigilat, il desigilezi, ramai doar cu desigilate..si apare ideea ” e desigilat..nu mai lasi din pret?!” Nu e la piata! Reducerile se dau direct de la Bucuresti.bun! Achiti, ti-l desface, merge ok, nu merge se schimba cu altul de pe raft acelasi model. Daca nu vrei..schimbi produsul. Daca nici asa nu vrei…se dau banutii inapoi.
    Negatia?! In momentul in care service-ul trimite negatia, conform careia produsul nu se poate repara, aceasta negatie ajunge la Bucuresti, la sediul central, unde, se cere clar, dorinta clientului, adica, RESTITUIRE DE BANI sau acelasi produs…sau alt produs la acelasi pret sau mai scump, cu diferenta.
    Lucrez intr-un Altex….dar vreau sa spun ca inca exista minte de comunist. Oamenii nu citesc instructiunile…manualul..cartea..nimic…Fratilor se taie un copac..pentru carticica aia..sa o cititi… Mai venise unul ca nu-i porneste statia de calcat…(la vreo 10 mil)..de ce?! Pentru ca nu vazuse siguranta… Si clientul respectiv, pus pe cearta..nu asa! Zilnic sa ai asa ceva pe cap..ajungi fix la SOCOLA!

  59. Am cumparat online un televizor de la ei, un Panasonic cu diagonala de 99cm. Dupa ce a ajuns si l-am despachetat, mi-am dat seama ca e totusi prea mare pentru dormitor asa ca, am sunat si am intrebat politicos daca il pot schimba cu acelasi model insa varianta de 80cm. Au zis ca da, l-am trimis prin curier, ambalat exact cum a mi-a fost trimis. La o zi dupa ce l-am trimis, am fost sunat si mi s-a spus ca televizorul prezinta “urme de matuire” pe rama si ca nu poate fi primit pentru retur. Le-am raspuns ca asa ceva e imposibil pentru ca nu am facut absolut nimic care sa cauzeze matuirea ramei – nu l-am sters cu nicio substanta coroziva, l-am dezambalat si ambalat, infoliat in cutia si accesoriile originale. Am sunat la OPC care m-au sfatuit sa depun plangere si sa refuz preluarea coletului. Asa am facut si acum astept rezolvarea sesizarii. Sfatul meu: nu luati nimic de buna credinta – faceti poze la produs, copii dupa factura, copii dupa certificat de garantie etc. daca aveti de gand sa trimiteti un produs inapoi. Singura explicatie pe care o gasesc: tv-ul a fost trimis “matuit” si nu mi-am dat seama, neavand cum sa-l compar cu un tv cu rama “nematuita” ori vor sa-mi plaseze un tv deja folosit / reconditionat / care a fost expus la raft. Ulterior, am citit pe site-ul lor, la “Termeni si Conditii” ca produsele nu se accepta pentru retur daca acestea prezinta urme de matuire. Ceva se intampla acolo, iar rezultatul este – bataie de joc fata de clienti.

  60. Deși a trecut ceva timp…spre finalul minunatului 2013 mai exact în 15 decembrie am luat-o și eu sus de la Altex, mai exact cu un monitor Philips 233v5LSB/00.Certuri cu balosul de director care era îmbrăcat într-un minunat tricou, e-mailuri peste e-mailuri, telefoane date în zadar prin București că doar deh…cineva de sus are puterea să…mda calce pe clienții aia mulți și nu să rezolve lucrurile.Acum aștept răspuns de la OPC pentru soluționare.Totul s-a întâmplat în Cluj/Media galaxy adică Altex.

    Era să uit: Un client mulțumit aduce alți 10 clienți, un client ”tutut” sperie 100!

  61. Buna ziua,
    Sunt un client al magazinului Altex. Am cumparat o imprimanta in anul 2011. Dupa doi ani si o luna, cand a expirat garantia s-a defectat. Nu s-a mai putut repara nici la service astfel incat am fost nevoit sa o arunc. In noiembrie 2013 am achizitionat tot de la Altex un congelator. Cand l-am despachetat era defect la usa. Am considerat ca este ghinionul meu si am sunat la magazinul Altex pentru a vedea daca se poate remedia situatia. M-au rugat sa le trimit un e-mail. Am facut ce mi s-a cerut. Dupa 12 zile de astepare, problema trebuia sa fie rezolvata, conform celor spuse de personalul de la Altex. Si de data aceasta am fost dezamagit de aceasta firma deoarece personalul m-a contactat doar cu putin timp inainte de Craciun intrucat am renuntat la serviciile lor. Cu teama de a nu mi se repeta experienta neplacuta cu Altex, in 31 decembrie 2013 am cumparat o imprimanta HP. Am fost extrem de dezamagit cand, dupa doar 22 de zile de functionare, in 21 ianuarie s-a stricat si aceasta imprimanta. Am mers la Altex ca sa vad ce se poate rezolva. Am mers la service sa o repare. Trebuia sa fiu contactat dupa 15 zile, dar si de data asta a intervenit ceva, a fost notat gresit numarul meu de telefon asa incat nu au avut posibilitatea sa ma contacteze. M-am dus la magazinul Altex Timisoara-Auchan Sud pentru a rezolva problema. In locul “vechii” imprimante, cea care a fost achizitionata in decembrie mi s-a oferit alta “noua” in schimb, deoarece cea din decembrie nu mai putea fi salvata. Ca sa fiu sigur ca functioneaza, am cumparat un cartus potrivit pentru imprimanta prezentata si am incercat-o chiar in fata unui angajat al magazinului. Spre surprinderea mea nici aceasta nu a functionat, imprimand doar jumatate de rand pe foaie. Am insistat sa mi se returneze banii intr-un fel sau altul.Am fost si sunt dezamagit de neseriozitatea magazinului Altex, astfel incat am decis sa nu mai fiu unul din clientii dumneavoastra.

  62. […] 1. De pe blogul Simonei Tache – un doamna cumpara un laptop care se defecteaza (oare probarea produsului in magazin ce o […]

  63. Laptopurile HP Pavillion, cat si cateva modele Compaq care au fost facute in colaborare cu ei, au o problema la procesorul grafic. De fapt este o problema cu coolerul care este prost gandit, de la el procesorul grafic se incinge, iar lipitura dintre el si placa se fisureaza si nu mai face contact cum trebuie. De aici lipsa imagine si/sau lipsa WiFi, nu 3 ecrane defecte cum ziceau dobitocii de la service, care dupa parerea mea ocupa degeaba acel post, aduce mai mult paguba magazinului+clienti enervati.
    Eu detin un Hp DV6000, capatat de la un amic mai instarit. si un DV9000 care e al surorii mele, amandoua cu aceeasi problema, dar norocul meu este ca sunt de meserie si mi le-am rezolvat singur.
    Sfatul meu, daca nu aveti bani si vreti un laptop mai ieftin, luati-va de la ASUS, Acer sau Lenovo si intotdeauna cand va hotarati la vreun model anume, dati o cautate inainte pe Google si interesati-va daca este cu probleme, pentru ca indiferent de marca si de pret, tot timpul marile companii vor da kix cu vreun model sau mai multe.
    O zi buna!

  64. Si eu am patit-o cu altexu cu um mp3 player pe care nu au vrut sa imi returneze banii si l-au tot trimis la garantie de 5 ori. De fiecare data il trimitea la garantie zicea ca este stricat si imi dadea altul nou. Acest lucru s-a intamplat de 5 ori si intr-un final le-am zis sa si-l bage undeva si sa imi returneze banii si in cele din urma mi-am recuperat banii dar cel mai probabil daca imi vine in minte sa mai cumpar ceva de la ei o sa ma mai gandesc de 2-3-10 ori inainte.

  65. Nu mai cumparati NIMIC de la Altex. Astazi am cumparat o masina de spalat Electrolux. Am platit-o si mi s-a spus sa ma duc acasa si voi fi sunat de sofer cand va ajunge cu masina la adresa data. Desi mi s-a parut ciudat, am zis OK, poate asa e procedura. Dupa vreo 2 ore ma suna soferul si spune sa cobor cu masina cea veche. Ajung in parcare, crezand ca acolo asteapta 2 persoane care vor urca masina. Nu a fost asa, a trebuit tot eu si tatal meu sa urcam masina. Daca in locul meu era o femeie singura, ce facea? Mai mult decat atat, masina nu era sigilata si scuza penibila a fost ca au desfacut alta masina si era zgariata asa ca ne-au trimis-o pe aceasta. Cand am deschis hubloul am observat ca de fapt e masina din raft deoarece garnitura de la hublou e putin indoita, exact ca cea de pe raft. E o indoitura facuta de vreun cretin de la Altex care a bagat mana acolo cand a fost transportata. Altex, niste javre ordinare, pe care sper sa ii pupe falimentul in cel mai scurt timp!

  66. EU MI-AM ACHIZITIONAT UN LAPTOP MARCA A.C.E.R.- DE LA ALTEX DIN MILITARI IN 2010 SI ACUM 2 ANI AM AVUT O SINGURA PROBLEMA CU EL CU LAPTOPUL MI SE STRICASE UNITATEA OPTICA. DAR AM FOST LA UN SERVICE AUTORIZAT SI MI L-AM REPARAT MI-A SCHIMBAT UNITATEA OPTICA SI DIN 2012 DE CAND AM FACUT REPARATIA TOTUL E OK. SI AM FOST FOARTE MULTUMIT DE EL. DAR VREAU SA FAC O REMARCA LA CE A SCRIS SIMONA TACHE IN ACEL ARTICOL. VREAU SA AMINTESC CA DACA UN LAPTOP NU ARE UN H-DD BUN PROFESIONAL SI O PLACA DE BAZA BUNA ATUNCI….. DAR II AMINTESC SIMONEI TACHE CA LAPTOPURILE HP NU PREA SUNT GROZAVE PENTRU CA SUNT FABRICATE IN TURCIA! ASTA-I TOT CE AM VRUT SA SPUN. ASTA E! 😀 🙂

  67. Sunt de parere cu tine ,Altex varza,cat despre departamentul realatii cu clientii la fel.Am achizitionat un telefon de la ei acum cateva zile .Ok toate bune si frumoase…vine curierul cand sa imi livreze coletul ,surpriza 2 telefoane.Sun la el sa le zic ca este o neintelegere ,credeti ca ma ascultat cineva?nu,din pacate acea doamna “draguta” a ridicat si vocea la mine de parca eram eu de vina de aceasta problema.Sun la ei neincetat deoarece pe langa faptul ca mi-au trimis 2 telefoane ,mi le-au pus in acelasi colet fara posibilitatea sa cumpar doar unul…Desigur dupa cateva telefoane am gasit eu personal un cumparator pentru celalalt telefon si am rezolvat dar a fost ultima cand voi mai comanda de la ei ,sunt foarte neseriosi si cu un comportament care lasa de dorit.Cei care doriti sa achizitionati ceva de la ei ,comandati de ex de la e-mag va spun din proprie experienta chiar daca la unele produse pretul este ceva mai ridicat dar aveti posibilitatea de a discuta frumos civilizat in caz de ceva,puteti returna fara probleme . Daca as face un clasamanet de la 1 la 10 intre altex si emag ,altexul nu s-ar afla nici macar sub -1.

  68. Am luat de la Altex 2 produse in 2 saptamani. Cum se face ca ambele s-au stricat: si mixerul si caloriferul. Ok, cu mixerul am fost la service, dar si cu caloriferul (???), in conditiile in care am un copil mic de 6 luni si am NEVOIE de calorifer. Raspunsul lor: suntem obligati ca in 15 zile sa-l aducem din service. Pe bune??? Cand afara sunt zero grade, iar in casa mori de frig, pe banii mei. Nu de asta l-am luat, sa-mi cald, nu?
    Niste idioti! In tarile civilizate isi cereau scuze si inlocuiam produsul pe loc.
    Altex Auchan Vitan Bucuresti, cu toti ratatii de angajti, sunt niste idioti – impreuna cu directorul lor Emil Icleanu.

    • da’ cu mixeru de ce ai fost la service?
      crezi ca pt calorifer nu este aceeasi procedura? tot produs electrocasnic este, iar atunci cand se strica il duci la reparat daca este in garantie.
      chiar daca afara ploua sau ninge, daca ai copil de 6 luni sau 6 ani, procedura este aceeasi…
      frustratule! sunt convins ca daca ai fi stiut sa vorbesti, te-ar fi ajutat oamenii aia… dar daca esti cu gura mare si “cetatean European” primesti ce meriti, adica legislatia din Romania !!!

  69. si eu am achizitionat in ghilimele, defapt am platit doar o masina de spalat prin magazinul mediagalaxy din mures care tot vine in cel mai scurt timp dar na mai ajuns nici dupa 15 zile , am depus o sesizare la ei in scris nici macar la acea sesizare nu am primit raspuns , la telefon in afara de fraza “IN CEL MAI SCURT TIMP” altceva nu auzi de la ei ,lam intrebat care este cel mai lung termen posibil la care poate sa onorezer comanda ,dar nu au putut sa-mi raspunda, la una din convorbiri totusi o doamna mi-a promis ca anul aceste va ajunge cu siguranta. Acuma puteti si voi sa va dati cu parere cu ce seriozitate trateaza ei clientii, oricum am depus o sesizare si la ANCP sa vad se se va mai intimpla in episoadele urmatoare ca banuiesc ca o sa fie mai multe episoade.

    • inseamna ca nu sunt singur 🙁 si eu am achizitionat o tableta pe 16.11.2014 si nici in ziua de azi nu mi-a fost livrata. la magazin am facut 2 sesizari si asteapta raspuns de la bucuresti, care insa nu mai vin. Am fost si la OPC si astept rezolvarea de la ei, ca de la carnatii astia de la Altex nu prea am nicio sansa. la telefon am stat si jumatate de ora dar nimic. Cred ca ei nici nu au in stoc produsele ce le-au pus la vanzare de Black Friday. Sper sa primeasca cat mai multe reclamatii si sa se rezolve pt toata lumea ca sigur sunt multi in situatia noastra…
      mult noroc!

  70. evitati EMAG pt simplul fapt ca s-au bagat in cardasie cu cei de la DEPANERO…nu stiu de unde dracu a rasarit aceasta firma care repara tot, asa cum zic ei dar doar zic…fapte din parti…ca sa fiu mai pe intelesul tuturoror afirm urmatoarele : am dus in garantie o placa video, exploatata in conditii normale dar care testata pe mai multe pc-uri nu a mai vrut sa trimita semnal video, a obosit…raspunsul lor a fost unul de cacat…DEFECT NEMANIFESTAT…lucrez in domeniul IT de multi ani si cunosc un produs defect…nu mi-am bagat nasul in placa respectiva si am mers ascultator la acesti ageamii de la DEPANERO exact ca la pomul laudat….oameni buni suntem prostiti pe fata chiar pe banii nostri…

  71. Nimic nu sa schimbat la ALTEX CEA MAI PROASTA PARERE DESPRE ACEST MAGAZIN.
    Am cumparat o tableta de la acest gunoi de magazin ALTEX dupa o saptamana au inceput problemele cu tableta vreau sa spun ca ne-am bucurat de ea doar 7 zile dupa aceste zile am mers cu ea la GUNOIUL DE MAGAZIN ALTEX si am dorit sa schimbam produsul dar nu. Raspunsul angajatilor a fost ‘-Nu putem schimba decat produsele sigilate’ Si ca daca este stricat va trebui sa-l trimita la service. I-am explicat ca eu nu vreau un produs care l-am cumparat nou si dupa 7 zile sa intre in service si ca eu vreau un produs nou dar nu aveau cu cine sa vorbesti .Aveau la receptie 10 foi cu legile care le permiteau sa faca acest lucru ne-a pus sa le citim va vedem ca ei au dreptate. Deci concluzia am trimis-o la garantie.Acum asteptam peste doua zile se fac 15zile de cand a fost trimisa in service.Desi uni membri din familie au avut aceeasi probleme cu acest GUNOI DE MAGAZIN ALTEX de 2 ori am zis ca au avut ghinion. Dar acum m-am convins ca nu a fost vorba de ghinion si ca asta patesti atunci cand cumperi de la GUNOIUL DA AGAZIN ALTEX.
    Aceasta este patania mea si va sfatuiesc. Nu va lasati incantati de super ofertele lor caci cu siguranta o sa va para rau.

    • asa am zis si eu ca sunt cel mai ghinionist om…dar se pare ca produsele de la Altex sunt numai rebuturi si uite si povestea mea cu acest jeg de magazin”Buna ziua !!! in decursul aniilor am tot achizitionat produse de la Altex…si spre prostia mea mereu am avut probleme cu ele…Televizor Philips- schimbat cu Panasonic, Telefon S2+ – in service dupa cateva saptamani, Laptop vreo 3-4 la numar care la fiecare prezenta cate un defect (pixel mort, dunga pe ecran, etc) si acum bomboana de pe coliva …in data de 10.12.2015 am fost la altex sa-mi iau Iphone 6…Primul meu Iphone…incantat ca mi iau telefonul mult dorit ajung la ei…comand telefonul mi l aduce frumusel mi-l desigileaza un tip care arata intact ca Putin si avea si accent basarabean , ma uit la telefon stanga, dreapta …zic e ok…ajung acasa ma bag la somn…a doua zi la munca incep sa-l butonez, cand ce sa vad pixel mort pe ecran…Nu ma panichez astept sa termin programul la job. intr-un final ajung cu el seara la Altex cu produsul si mentionand ca vreau sa-l returnez …n am apucat f. bn sa zic ceste cuvinte d-nul vanzator imi spune direct nu ti schimb nimic nici mort, nici nu vreau sa aud…poti sa vi si cu OPC ul …i am zis frumusel sa vina un Manager care m-a indrumat ca trb sa l bage in service sa l verifice ca daca poate l am scapat in apa si e defect…Dne cum sa fie scapat cand nici 24 de ore nu au trecut de la achizitie…in fine ma conformez si se trezeste dupa 5 min ca si a adus aminte de nush ce regulament ca produsele APPLE desigilate si activate software nu se returneaza…ce credeti am plecat cu telefonul acasa frumusel cu promisiunea ca va discuta cu un sef mai mare daca poate incalca regulementul pt a fi sigur ca nu si va pierde jobu….in concluzie NU VA MAI APROPIATI DE MAGAZINELE ALTEX, JEGURI…TELEFON DE 2700 DE LEI CU DEFECT, nu au vrut sa se uite la mn …”

  72. Și vreau să vă zic și eu ce am pățit cu Altex. Prietenul meu a comandat 5 produse dar online, și 3 produse au venit, în zile diferite dar totuși ne le-au livrat.

    Iar alte 2 produse cică nu le au un stoc și nu știu cei de la Altex când le vor livra. Au trecut zece zile de când am făcut comanda. Sunt foarte dezamăgită de Altex.

  73. ❗ Si eu sunt patit , am cumparat o plita ceramica, care la prima cuplare la sursa a facut poc. Fuga la Altex , m-au trimis la service cu produs luat cu 2 ore in urma. Drumuri cu plita in spate, nervi, timp pierdut, bataie de joc. Romanul duce frate. Altex pentru mine nu mai exsista. Pa !

  74. Altex pentru mine, nu mai exista . Pa !

  75. Am comandat si am platit pe data de 1.12.2014 un aragaz. Dupa 7 zile zile nu ajunsese. Sun la relatii clienti si le explic problema. Dupa 2 zile soseste si aragazul. Fac sesizare despre prostia lor. Mi se spune ca timpul de raspuns la sesizare este de 7 zile lucratoare (sesizarea e facuta pe data de 10.12.2014). Telefoane in continuare la servicul relatii cu clientii : sa vedeti, ne ocupam, etc. Cine doreste pot urca undeva convorbirile telefonice imregistrate cu Altex. Sa va minunati cat de idioti sunt cei de la cascute!

  76. Acum depinde si de ce oameni intalnesti…
    Si matusa mea a primit un laptop care era defect si i-au returnat banii fara nici un pic de scandal… (Altex Pitesti)

  77. Mi-Am luat și eu un mouse de la ei. Sa stricat după un an și dupaia lam dus în service. Cei de la București nu lau respins și au zis ca el poate fi reparat așa ca îmi trimite unul nou. Eu aparent nu am putut beneficia de cele 2 obțiuni (bani înapoi sau unul nou). Eu evident pentru ca știam cât de “bun” era mouse-ul vroiam banii înapoi. Și uite așa rămân cu un mouse care nu este bun.

  78. A fost tepuita cu Altex-ul dar merge si cumpara de la Emag :))) Foarte inteligent….:)))))=))))))))))))))))

  79. Nu stiu daca mai citeste cineva postarile vechi, dar acelasi lucru se intampla in continuare cu toate produsele la Altex. Nu imi vine sa cred!!!

  80. aceeasi problema o am eu cu ei de pe urma unui hdd cumparat in 2013 decembrie si abia in 2015 august mi se trimete un alt hdd nu din aceeasi gama dar utilizar si fara toate in cutie (bineinteles cutia rupta si desigilata)

    niste jeguri … si noi niste prosti ca nu stam sa ne uitam decat la pretul cel mai mic. eu pt prostia asta am platit 450 e+tva recuperare de date partiala 20% si am pierdut un an si jumatate).
    tot pc garage o sa il am de partener it/media pt ca in 6 ani nu m-a dezamagit la “n” achizitii. altex & mediagalaxi cei mai mari tepari si cu produse returnate vandute de noi fara sa anunte clientii sau sa le aplice reducere de resigilat…
    recomand in urma tepei reclamatii imediate la opc

  81. Hello,
    Aparent si eu am aceeasi problema. Telefon luat de la Mediagalaxy acum 8 luni, l-am trimis pe 01.09.2015 in garantie la ESD-Rom(care cu caldura nu il recomand). Telefonul a fost trimis pentru probleme de casca si microfon. Pe data de 14.09.2015 sun la ei sa vad ce se intampla cu telefonul, dupa ce in magazin asa am fost sfatuit sa fac-cei de la mediagalaxy habar nu aveau cum sa verifice in sistem daca e trimis sau reintors din service. Ii sun pe cei de la ESD si imi raspunde o doamna zicandu-mi ca telefonul a fost trimis pe 14.09.2015 la ora 9.35 catre Timisoara si ca urmeaza sa fiu sunat. I-am intrebat ce a avut telefonul ei zicandu-mi ca a fost resoftat. Desi am l-am resoftat la randul meu si tot nu mergea am zis sa ii cred pe cuvant. Se face 15,16 si astia nu ma sunau sa imi iau telefonul. Ma duc peste ei si cand colo telefonul nu era nici in magazin nici in service. Dupa lungi cautari imi trimite o doamne mesaj ca pot sa il ridic-eu plecasem din magazin la indemnul lor asigurandu-ma ca il voi ridica in aceeasi zi. Ridic telefon si cand colo ce vezi?! Nu mergea! Asa numita resoftare nu facuse practic nimic! Fac teste impreuna cu cei de la mediagalaxy, vad si ei ca nu merge si il trimitem din nou cu mentiunea ca vreau un produs nou sau banii inapoi pentru ca nu mi se pare corect ca pentru o problema de piese telefonul sa primeasca resoftare. Insist cu telefoane la service prin care incercam sa inteleg ce a patit defapt telefonul. Stimatele din service vazand ca stiu despre ce vorbesc, au inceput sa zica ca defapt telefonul a plecat din service ba pe 9 ba pe 10 ba pe 11-ziceau asta deoarece eu ma plangeam ca a fost depasita perioada de service, mai ales pentru o problema minora de resoftare. Trimit eu mail-uri peste mail-uri incercand sa rezolv pe cale amiabila, ajung sa discut si cu domnul Zoltan Ferentz director Mediagalaxy Timisoara si nimic, am ramas doar cu promisiunea ca vor obtine cererea de negatie, dupa ce pentru a doua oara mai exact pe 30.09.2015 telefonul s-a intors din nou stricat de data asta cu mentiunea ca defectul meu nu poate fi confirmat deci nu e reparat ai ca mi se sugereaza o contraexpertiza. Le pun pe mail articolele de lege pe care le incalca, le arat ca si noua ordonanta din 2015 “ma sprijina” le mai zic si ca ANPC-ul este sesizat si degeaba, raspunsul lor e “asa e procedura nu va putem da nici banii nici alt produs”. Produsul nefiind reparat, trimis de doua ori in service, in mintea mea da cu lipsa de conformitate. Ori daca garantia nu acopera stricaciunile, atunci cine? Am scris si pe site-urile de stiri online, am scris si producatorui direct Allview, pana acum nimic. Astept doar ca cei de la ANPC sa se duca peste ei. Ce ar mai trebuii sa fac pentru a fi si mai convingator?

  82. Traiam in Romania cu asta pot sa incep ! Mi-am luat un smartphone samsung galaxy trend duos acum un an de la Altex , toate bune si frumoase pana cand a inceput sa mearga foarte greu in aplicatii , sa se intepe si nu mai vibreaza ca la inceput , ba vibreaza incet , ba deloc am fost cu el la Altex la garantie telefonul arata impecabil dupa un an de folosire tinandu-l in husa si iam facut o garantie si ptr display cand la-m luat , astazi primesc sms de la altex dupa 5 cinci zile cat a stat la ei sau daca lo-r fi trimis la Bucuresti asta nu stiu ca a venit si ma pot duce sa-l il iau bun . ce credeti cand am ajuns acolo mi la desfacut domul de la vanzari si sa mi-l probeze mi-a zis ca ia instalat softul , iar eu ii zic bun dar vibratul , el m\il deschide si mi-l da sa il probez ce sa vezi la fel cum la-m lasat nici o modificare , ma-m enervat foarte tare si liam zic ca o sa vin cu opceu la care domnul a zis ca de ati sti dumneavoastra cate sesizari avem adica ca si cand ar fi ceve normal ca doar traim in Romania , mi-a zic sa-l las acolo si sa vin cu opeceul la care eu am zis sa-l mai trimita o data acolo si sa specifice sa imi schimbe vibratorul este ceva simplu ca este in garantie , dar se pare ca firma care se ocupa COMPET ELECTRO SERV asa se numeste nu-si face datoria , doar traim in Romania dar nui nici o problema am s-o rezolz am si eu un unchi care este director pe opcul din Bucuresti si am sa-l trimit direct acolo sa vedem daca sunt in regula si cu hartiile , sper ca doar asa sa isi faca datoria ! Asa ca aveti grija cu orice produs de la Altex pe care il luati sa nu patiti ca mine !

  83. Returnarea la Altex e de cacao.
    Produs cumparat pe 20 Noiembrie, pe 24 Noiembrie am facut pe site-ul lor cerere de retur.
    De atunci nimic, n-a venit curierul de la Nemo Express dupa pachet.
    Niste looseri…nu accepta returnarea in magazin. Sa vedem cat mai dureaza.
    Am facut vreo 3 tickete la ei si am vorbit de 3 ori la relatii clienti. Degeaba…

  84. Povestea mea incepe de data de 30.11.2015 cand am comandat un telefon “LG G FLEX 2” la pretul de 1119 lei . In aceea zi am primit mail de confirmare care ma instiinta ca voi primi comanda in maxim 5 zile lucratoare . Bun zilele au trecut iar Joi seara (26.11.2015) le trimit mail ca sa verific starea comenzii iar acestia mi-au raspuns cava ajunge urmaoarea zii . Zilele au continuat sa treaca fara ca sa fiu informat in legatura cu comanda mea . Acestia m-au instiintat abea sambata (28.11.2015) ca prdusul se afla in stoc frunizor si va fii trimis satamana urmatoare . Telefonul a ajuns mierucuri adica ieri (2.12.2015) coletul de la curier era intact fara urma de uzura . Ajuns acasa desfac coletul si observ cutia telefonului ivnelita intr-o plasa de bule pur si simplu fara sigiliu fara Aceea folie a cutiei . Desfac cutia si observ ca elementele din cutie erau azvarlite pur si simplu in cutie IN PLUS incarcatorul acestuia era fara acea folie care prezinta ca nu a mai fost utilizat . Cand ma uit mai bine la el acesta era deteriorat si nu era INCARCATORUL CORESPUNZATOR ADICA CEL “FAST CHARCHING” cel mentionat pe site . AM icnercat sa-i sun in zadar . am incercat prin mail sa iau legatura cu ei la fel in zadar . Vreau sa returnez telefonul si sa primesc banii inapoi . Mentionez ca am filmat tot UNBOXING ul cutiei de la curier . NU VA RECOMAND ACEST SITE plin de reclamatii .

  85. De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
    Fireste, pentru că pot.
    Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra
    cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat
    ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar
    este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin
    cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam
    in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul
    si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in
    data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel
    singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe
    produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul
    usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc
    si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu,
    decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca
    destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata,
    macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea
    pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta
    o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat…
    La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul
    relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri,
    ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam
    sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si
    explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare,
    o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie,
    m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site,
    scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice,
    nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit
    in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta
    sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi
    coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus
    la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile.
    Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare “nici vorba de asa ceva”.
    Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste
    prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor
    de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi.
    Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză,
    să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul.
    Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei.
    Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile.
    Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex.

  86. Buna ziua !!! in decursul aniilor am tot achizitionat produse de la Altex…si spre prostia mea mereu am avut probleme cu ele…Televizor Philips- schimbat cu Panasonic, Telefon S2+ – in service dupa cateva saptamani, Laptop vreo 3-4 la numar care la fiecare prezenta cate un defect (pixel mort, dunga pe ecran, etc) si acum bomboana de pe coliva …in data de 10.12.2015 am fost la altex sa-mi iau Iphone 6…Primul meu Iphone…incantat ca mi iau telefonul mult dorit ajung la ei…comand telefonul mi l aduce frumusel mi-l desigileaza un tip care arata intact ca Putin si avea si accent basarabean , ma uit la telefon stanga, dreapta …zic e ok…ajung acasa ma bag la somn…a doua zi la munca incep sa-l butonez, cand ce sa vad pixel mort pe ecran…Nu ma panichez astept sa termin programul la job. intr-un final ajung cu el seara la Altex cu produsul si mentionand ca vreau sa-l returnez …n am apucat f. bn sa zic ceste cuvinte d-nul vanzator imi spune direct nu ti schimb nimic nici mort, nici nu vreau sa aud…poti sa vi si cu OPC ul …i am zis frumusel sa vina un Manager care m-a indrumat ca trb sa l bage in service sa l verifice ca daca poate l am scapat in apa si e defect…Dne cum sa fie scapat cand nici 24 de ore nu au trecut de la achizitie…in fine ma conformez si se trezeste dupa 5 min ca si a adus aminte de nush ce regulament ca produsele APPLE desigilate si activate software nu se returneaza…ce credeti am plecat cu telefonul acasa frumusel cu promisiunea ca va discuta cu un sef mai mare daca poate incalca regulementul pt a fi sigur ca nu si va pierde jobu….in concluzie NU VA MAI APROPIATI DE MAGAZINELE ALTEX, JEGURI…TELEFON DE 2700 DE LEI CU DEFECT, nu au vrut sa se uite la mn …

    • Cineva, pe un blog, spunea ca Altex nu e importator direct de produse Apple, ci ca l-ar lua de pe piata gri…

  87. Pana la urma am primit banii de la Altex pe retur. Cererea retur facuta pe 24 Noiembrie, banii virati pe 18 Decembrie. Eu am dus personal pachetul la Nemo.
    Nu stiu daca voi mai comanda pe viitor…

  88. Am cumpărat o perie rotativa in valoare de 182 de lei și în aceeași zi în care am primit-o am completat cerere de returnare deoarece nu funcționa așa cum trebuie. La câteva zile vine curierul ridica produsul. Se întâmpla în data de 12 ianuarie 2016. Și din acel moment începe nesimțirea celor de la altex care m-au amânat de 10 ori dandu-mi răspunsuri mincinoase ca se va rezolva. Ba mai mult am completat și nu știu câte formulare online și nimic. În data de 5 februarie îmi zic ca pot comanda alt produs în schimbul celui returnat și ce sa vezi comand,vine produsul și curierul mă anunță că trebuie să îl plătesc. L-am refuzat ca era firesc. II contactez și nici măcar nu știu ce răspuns sa îmi dea. Am făcut reclamație la ANPC și aștept o rezolvare ca pe cale amiabila nu se poate. Suntem în 23 februarie și îi sun și ca de obicei mă duc cu zaharelul….am mai pățit asta intr-un magazin altex de unde îmi cumpăr un televizor. ..ajung acasă și sunetul se auzea foarte slab și pe alocuri buruind. Revin a doua zi și le-am zis ca vreau sa îl schimb cu alt televizor mai dau diferența de 100 de lei și cumpăr alta firma…motive din partea lor ca nu se poate…povesti…a trebuit sa mă rățoi la ei și sa le spun ca aduc opc peste ei ca sa rezolve problema…sunt dezgustat de nesimțirea lor…credeți-mă am peste 60 de comenzi la emag și niciodată nu am pățit așa ceva…Din contra dacă au exista probleme cu produsul în garanție mi-au trimis altul,l-au reparat și pentru unul mi-au returnat banii ca nu mai aveau pe stoc modelul respectiv…

  89. O experienta ,,minunata” mi-a fost dat sa traiesc si eu recent…
    Am cumparat de la Altex, din magazin, un aparat de tuns parul corporal Remington. Ajuns acasa, am desfacut nerabdator cutia, ca sa probez ,,jucaria”… Si l-am probat pe mana, sa vad cum parul meu e tuns la 0,2mm, asa cum scrie pe cutie (pe site-ul celor de la Altex nu scrie nimic, nici maca poza cu cutia nu s-au stresat sa puna). Tzeapa, nici vorba de 0,2mm, oricat m-am strofocat eu! Si mi-a incoltit imediat in minte ideea de marketing mincinos, incurajat si de o experienta similara pe care am avut-o testand un aparat de ras de la aceeasi firma de mizerii marca Remington, care cu un motor anemic se chibuia sa taie doua fire de barba, si mai degraba se dezmembra decat sa taie barba.

    Ajuns cu jucaria inapoi in magazin (la 24 de ore de la cumparare), mi se aduce la cunostinta ca nu-l pot schimba, fiind un produs de ingrijire personala, ci doar trimite in service. L-am trimis in service, dar nu-mi fac mari sperante; mi-am luat o tzeapa de 120 lei… sau ii pun pieptenii si ma tund pe cap cu el… Multumesc Altex, multumesc Remington! E ultima oara cand ne-am mai vazut, voi merge numai pe Philips de acum incolo si cu siguranta Altex luna asta mi-a eliberat ultimul bon fiscal din istoria existentei sale…

  90. mihai catalin

    Sunt niște nesimțiți , și eu am sunat pentru o lămurire și am fost înjurat , nu mai intru în viața mea într-un altex .

  91. Sotia mea a cumpărat un tel Microsoft lumia 640 de la Altex Bacau si surpriza, acasă a văzut ca camera de 8 mp funcționa mai rău ca una de vga de la un tel vechi si acest tel a fost luat la reducere de black fridey de la acest magazin de hoti, si inselatori. Ce se întâmpla in Romania ca hoți fac ce vor, iar oameni drepți sunt înșelați si legea nu e in favoarea lor?? E strigator la Cel Atotputernic

  92. Sigur ca da, informati-va pe Internet! Tot romanul (si nu numai) are o gramada de pareri, fara a avea un pic de cunostinta in spate. Uite de asta nu va mai vaccinati copiii!

  93. De la Altex am cumparat si noi un joc Fifa2016 care nu merge. Am incercat sa-l schimbam dar nu au vrut pt. ca desigilasem produsul( pai altfel cum sa-i fac proba), apoi ne-au spus ca laptop-ul nostru e de vina(am incercat sa-l instalam pe un pc si doua laptop-uri din casa dar nu a mers pe niciunul), apoi au revenit la prima chestie : ne pare rau, nu putem sa schimbam un produs desigilat. Pt ca suma nu era asa mare, 80 lei, ne-am lasat pagubosi. S-a intamplat la Altex-Grand Arena si de luni bune ne uitam frumos la cd-ul cu jocul ca si cum ar fi o poza.

  94. Am acizitionat un Robot de bucatarie PHILIPS Avance Collection HR7974/00, vas 4l, blender 1.5l, 1000W, gri din ALTEX si am foarte multe nemultumiri legate de acest produs :la masina de tocat carne s-a rupt plasticul care actiona melcul in momentul in care tocam carne de pui….ce fac daca toc carne mai “tare” stau si schimb piese….dar mai am doar una;din capacul de la robot, in timp ca feliam varza discul de feliere a ajuns la capac si bucati de plastic in salata; vis a vis de storcatorul pentru fructe moi gata in cateva minute, poate pentru o rosie in cateva minute ca mie mi-a luat cateva ore la 5 kg de rosii….la bol ma indoiesc de capacitatea lui pentru aluat….pe langa ca aluatul urca pe spirala in sus sau iese efectiv din bol cand sa ma ajut de capacul antistropire minune nici acesta nu sta …se misca si da impresia acest aparat ca mai are putin si se dezmembreaza tot , ma indoiesc si de puterea motorului la auzul caruia in sarcina ti se face de-a dreptul mila si-ti vine sa renunti,si sa nu-mi spuneti de cantitati ca nu le-am depasit , nu am comentat pe niciun site calitatea acestui aparat dar sunt foarte suparata pe aceasta diferenta intre reclama si realitate si orice persoana care ar incerca sa faca un singur produs din frumoasa reclama mi-ar da dreptate, sunt foarte dezamagita . Daca am scris parerea mea pe Altex nu a mai aparut……

  95. Livrarea si programarea livrarilor este o actiune deosebit de neserioasa. Nu exista nici un fel de legatura sau comunicare intre departamentul de livrari si masinile de pe teren. Esti anuntat la inceputul zilei ca urmeaza sa ti se livreze “Pe parcursul zilei…” “Nu stim domne ora..sa fiti acasa” .
    La ora 18 in aceeasi zi am sunat sa aflu despre livrare si mi s-a zis ca am fost reprogramat pentru urmatoarea zi si stabilim un interval 9 – 12.
    Urmatoarea zi, intervalul orar trece fara sa fii anuntat de nimeni ….
    Daca suni sa intrebi despre livrare la callcenter, nu exista un status al livrarii …. comenzile sunt livrate in 7-10 zile lucratare. Operatorii din callcenter cred ca au un training de aroganta… nicidecum sa solutioneze in vreun fel nemultumirea clientului…. “Ati platit integral.. daca vreti sa renuntati o sa vi se returneze banii in 14 zile… ”
    Pentru comenzi online orientati-va catre FLANCO sau EMAG.

  96. Am simtit nevoia sa descriu si eu patania care am avut o cu cei de la altex. Am comandat o masina de spalat de la ei online. La 4-5 zile dupa comanda am primit masina de spalat care dupa ce am desfacut ambalajul am observat ca era sparta in partea superioara si alte defecte. I am contactat si sau aratat initial foarte ok sa ma ajute dar in cele din urma, mai exact o luna dupa nenumarate tel.date de mine mi sa adus la cunostinta ca nu mai au acel produs si ca daca as dori sa cumpar altceva sau sa mi dea banii inapoi.Am ales sa mi dea banii si m am uitat dupa pe site la ei iar masina inca mai era la vanzare dar nu mai era la acelasi pret.
    Spre nenorocul meu si firma de curietat folosita de ei este la fel de jalnica MEMO EXPRES. In ziua cand mi au adus masina m au sunat ca sunt la adresa si ca au adus masina.ok. insa m au intrebat daca am cu cine cara masina.le am zis ca nu si ca am platit transpotrul produsului si ca era mentionat ca o sa fie adusa pana la usa. Mi sa spus simplu ca ei sunt o firma de curierat si ca nu au treaba cu caratul.Am zis ok.o sa va platesc sa o carati pana la usa dar o sa fac plangere in sensul asta. Ei au zis ok. Am vb cu cei de la altex care au zis ca era pala na usa. In fine.
    Astazi la o luna si ceva de cand am facut comanda m au sunat de la altex pt plangerea facuta de mine si dupa cateva intrebari am fost intrebat si daca poate inchide reclamatia mea :)). Zic” mi ati pus cateva intrebari si doriti sa inchideti plangerea desi nu ati rezolvat nimic”?.V am intrebat dar daca nu o sa merg mai departe cu reclamatia. PS: evitati pe cat posibil altex si in nici un caz nu cumparati online de la ei.

  97. M-am gandit sa va spun si eu patania mea cu altex,din orasul unde locuiesc,Onesti.Mi-am cumparat un televizor de la ei(mentionez ca nu mi sa facut proba cu semnal tv ci doar mi sa deschis tv sa imi apara firma LG)deci nu am avut cum sa imi fac o parere asupra a ceea ce cumpar.A 2 zi cand l-am pus in functiune am observat ca nu e pe gustul meu tv respectiv,nu imi placea imaginea,contrat si luminozitate foarte inchis.Stiindu-mi dreptul ,m-am dus sa il returnez si vroiam sa mai dau niste bani in plus ca sa iau un samsung care mi-a facut cu ochii si imi placea,dar inca de la intrarea in magazin,am fost intampinat cu o privire si duritate in glas…mai ramanea sa fiu luat la bataie..Foarte greu ,dupa indelungi discutii,managerul magazinului mi-a zis,gtg,va dau banii si la revedere,practic am fost dat afara din magazin…Nu voi mai calca niciodata in altex din orasul mentionat mai sus

  98. Am luat de curând un laptop cu ultima serie de procesor i7. A venit din fabrica cu un hdd greoi. M-am prezentat cu el la magazin iar tipul de la suport a spus sa incerc o alta versiune de windows!:)). Din fericire mi-au acceptat garanția și în două săptămâni am primit laptop-ul cu alt HDD.

  99. Eu ma feresc de hp pavilion ca am avut vreo doua si au probleme din fabrica eu personal am in momentul de fata un lenovo din 2010 de la dc shop si un dell de la altex de anul trecut si vreau sa va zic ca nu au fost probleme cu aceste 2 laptopuri merg foarte bine si lenovo cel vechi si dell-ul

  100. Astazi am cumparat un tensiometru de la Altex Focsani. Am rugat sa il probez. Atunci o vanzatoare mi-a vorbit extrem de urat. A trebuit sa il platesc pentru a-l proba. Ok ,am platit, am desfacut tensiometrul, si surpriza: aparatul nu are stecher pentru priza, trebuie alimentat numai prin mufa USB. Am cerut sa il schimb. Raspunul , tot foarte urat, a fost ca daca l-am platit nu pot sa-l schib decat cu altul, daca acesta e defect. Oameni buni, feriti-va de Altex si de Focsani in special!

  101. Bună ziua îmi cer scuze pentru deranj, cine mă poate ajuta pentru a-mi recupera banii pe o mașină de spălat Samsung cumpărată acum 2 ani dar nu a funcționat nici măcar 2 luni. Din prima săptămână i-am chemat fiindcă era stricată și mi-a schimbat piese i-am chemat de săptămânal dar nu veneau spuneau să aștept De 14 ori au venit a mio repara dar tot stricată de 8 luni de zile Ce să fac ? Sau cum să fac ? Aștept un răspuns mulțumesc.

  102. M-am lămurit și eu cu ALTEX, mi-a venit doar cutia cu accesoriile de la produsul comandat, produsul principal LIPSA! Aștept sa vad ce se va întâmpla zilele următoare… Cert este ca cineva din lanțul de livrare “vămuiește” la greu coletele.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question Razz Sad Evil Exclaim Smile Redface Biggrin Surprised Eek Confused Cool LOL Mad Twisted Rolleyes Wink Idea Arrow Neutral Cry Mr. Green

bijuterii argint bijuterii argint