Skip to content

Sunt nescrisă, caut URGENT locuri în care să scriu gratis!

2012 February 22 at 4:34 pm

by Simona Tache

De mult mă țin să scriu ceea ce urmează, așa că trec direct la treabă, fără alte introduceri, ca să scap de-o grijă:

Primesc destul de des “invitația călduroasă” de a scrie GRATIS în diverse locuri: site-uri, reviste etc. Cu seninătate, oamenii mă invită să le scriu una-alta, cu aerul că îmi fac o mare și extraordinară bucurie. De cele mai multe ori, nici nu amintesc de partea financiară (măcar la modul “Ne pare rău, știm că așa ar fi normal, dar nu putem să te plătim”). Noo. E ca și cum acest aspect n-ar exista sau ar fi unul… buhuhuuu… murdar, pe care e mai bine să nu-l pomenim. Vorba-ceea: ne-a dat Dumnezeu un talent (al scrisului, al muzicii, al dansului, al tricotatului… orice), hai să nu începem să-l vindem, maculându-l într-un mod meschin. Sau… OK, îl vindem, dacă trebuie musai să punem o pâine pe masă, la copilași, dar strict pe-o pâine îl valorificăm, nu le mai luăm la copilași și portocale sau suc. :-)

Cum ar veni, se gândesc așa drăguții care mă invită: că ori am decis să nu iau în calcul deloc aspectul mizerabil al banilor (scriu moca pentru toată lumea și mă hrănesc din resturi de pe lângă tomberoane), ori am totuși niște contracte deja (deci unii pe care, totuși, îi taxez), caz în care sigur sunt nescrisă suficient și cad în fund de entuziasm când mi se mai oferă câte-o ocazie s-o fac. Citesc mailurile cu invitațiile lor sprințare și îmi vine să încep să țopăi zglobiu, ca nebuna, într-un picior. De bucurie că mi-a mai cerut cineva să-i scriu ceva, orice. Iar, când trece mai multă vreme și nu primesc astfel de invitații, intru în panică și îmi vine să mă autoinvit. Și, în caz că sunt refuzată, să mă rog de toată lumea în genunchi să mă lase să scriu pe site-uri, în reviste, pe garduri, pe ziduri, în zăpadă, pe nisip… Sau măcar niște postit-uri de pus pe frigidere. Iar, dacă nici cu autoinvitatul nu merge, îmi vine să încerc să-i conving cu bani. Lăsați-mă să scriu gratis, oameni buni, sau, dacă nu vreți gratis, măcar spuneți-mi cât mă costă și sau oricât. :mrgreen:

Să încerc să fiu mai clară, drăguților care mă invitați să scriu pe de-a moaca în chestii cu care voi faceți bani?

1. Eu trăiesc din scris. Așa cum, de exemplu, avocații trăiesc din procese.

2. Invitați, vă rog, un avocat să pledeze și pentru voi, neplătit, dacă se poate, într-un proces din care voi câștigați bani. 8)

3. După ce avocatul acceptă și trece la treabă, mulțumindu-vă în fiecare zi că existați și că i-ați dat un sens pe această lume, contactați-mă și pe mine și cereți-mi să vă scriu (neplătită), pe site sau pe orice vreți voi (care pentru voi e o afacere). O s-o fac pe viață, vă jur. :wink:

4. Pentru distracție, puteți să nu vă restrângeți la avocați. Încercați și cu alte meserii: șoferi, piloți, manageri etc. Duceți-vă la șoferul lui Băsescu sau la orice pilot și invitați-i (cu entuziasm) să vă ducă și pe voi unde aveți treabă. Sau la un manager și invitați-l (cu entuziasm) să managerieze și firma voastră. O să cadă în cur de bucurie, o să vedeți, și o să vă servească imediat. :mrgreen:

Related posts:

107 Responses Post a comment
  1. GDS permalink
    February 22, 2012 16:47:49

    Măcar invitaţiile de a scrie le primeşti din timp sau tot în ultimul moment ? (Răspunsul la întrebare te ajută să te valorizezi corect : crème de la crème sau mamă de quadraţi abandonaţi ?) :mrgreen:

  2. Ramona permalink
    February 22, 2012 16:48:05

    Eu sa stii ca te traduc gratis daca vrei, asa-mi esti de draga. Ca mai sintem si oameni, mai Simona, printre noi :mrgreen:

  3. Gabriel permalink
    February 22, 2012 16:48:37

    Îți mulțumesc pentru editorialul ăsta. Sper însă să fie citit de cei care cer muncă pe gratis și nu doar de noi, cei ofticați de impertinență. :)

  4. remainick permalink
    February 22, 2012 16:51:48

    esti draguta sa scrii chestia asta si pe site-ul meu?!

  5. February 22, 2012 16:53:19

    Ca și cum eu aș invita un artist la vreo petrecere să cânte gratis. Doar așa, să aibă și el ocazia să mai dea din gură… Dai voie să refuz să cred că există astfel de imbecili?? :|

  6. February 22, 2012 17:06:36

    din pacate, aceasta este situatia: toti au senzatia ca si ei pot scrie, deci nu meriti vreo rasplata deosebita…:(

  7. February 22, 2012 17:08:55

    :D

  8. February 22, 2012 17:10:17

    I feel your pain, sister.
    De regula le trimit filmuletul asta: http://www.youtube.com/watch?v=mj5IV23g-fE si se potolesc imediat.

  9. February 22, 2012 17:10:17

    cred ca ii induce in eroare ‘free’ -ul din ‘freelancer’ :)

  10. February 22, 2012 17:12:55

    Mimanu, da, exista, si mai rau, compozitorii nu sunt niciodata platiti in concertele din Ro, numai interpretii (prin concert inteleg muzica clasica, restu e 85% poluare :D)
    singura sansa sa castigi din compozitie sunt premii sau vreo comanda. Dar nu asa, ca ai concert :D

  11. February 22, 2012 17:13:53

    Da’ te-ai gandit ca da bine la CV? Da-i incolo de bani.

  12. February 22, 2012 17:14:08

    Da’ chiar ma gindeam, nu vrei tu sa scrii la mine pe blog? Ca eu de cind cu sarcina asta, imi misc foarte greu degetele. Plus lenea, of, ce lene am…. Si nici macar nu e musai sa semnezi cu numele meu, le poti lasa asa, nesemnate.

    PS: Am o lista deeestul de lunga cu “întreprinderile” care mi-au facut si mie cite-o propunere de colaborare d-asta (tu ne dai continut bun gratis, noi facem bani din el, dar ptii cit de celebra o sa devii facind asta), tare-s curioasa cite dintre ele sint si pe lista ta…

  13. February 22, 2012 17:14:20

    Probabil respectivii cred că eşti o blogheriţă începătoare care vrea să se afirme aplicând reţeta de succes învăţată la workshopurile de blogging profesionist şi social media. :lol:

    În altă ordine de idei, cred că nu ai avut experienţa căutării unui job pe un site de recrutare şi să fii pusă să scrii un artcicol ca probă de lucru, articol care nu va duce la angajare, dar va rămâne pe site-ul firmei respective, fără semnătura ta, dar îmbogăţind astfel conţinutul site-ului. Cu câteva sute de astfel de candidaţi, o firmă nici nu mai are nevoie să angajeze redactori online!

    Referitor la avocaţi, nu uita că există şi munca pro bono, pentru cazuri sociale! :lol:

  14. February 22, 2012 17:17:53

    @Dan Tanasescu: Nu cred ca Simona ar fi refuzat sa scrie ”pro bono” pentru un caz social.
    @Simona: Aveam si eu un text al meu p-acilea. Unde trimit factura? :D

  15. Magnus permalink
    February 22, 2012 17:20:09

    Diferenta e ca oameni la puscarie sunt destui, si altii pe afara care sa se certe in procese, si mai multi.
    Dar putini dintre acestia mai “citesc” ceva. Chiar si celelalte categorii de oameni, nu pra mai citesc. Nici eu nu mai citesc pe net ca mai demult; prefer sa ascult un blog audio/video, si intre timp sa… fac ceva util.
    Treaba devine Multitasking, iar cititul te implica cam mult.

  16. February 22, 2012 17:24:05

    @Dan Tanasescu: 1. a fost undeva vorba de cazuri sociale? nu. atunci hai să nu mai batem câmpii. 2. nu mi-am mai căutat job de ani de zile. doar am acceptat oferte, respectiv am refuzat. multe. 3. cine mă caută nu crede că sunt o bloggeriță începătoare (aia ar explica totul printr-o neînțelegere). nu ăsta este izvorul atitudinii despre care am scris, ci credința că creativii (hai și doctorii) trebuie să facă totul din umanism și din suflet.

  17. February 22, 2012 17:25:14

    @Mimanu: n-ai cerut de la început, la revedere :lol:

  18. February 22, 2012 17:26:40

    @Ioana: sigur, dă-mi parola și username-ul :lol: după ce naști, te ajut și la curățenie, mai stau cu bebe, ne descurcăm noi. numai să mă accepți gratis, că n-am bani să-ți dau acum :-)

  19. February 22, 2012 17:27:58

    @degetica: mi se pare o mizerie! de ce îi lăsați să vă cânte operele?

  20. February 22, 2012 17:29:00

    @Magnus: păi și, dacă nu se mai citește, de ce mai invităm oameni să scrie? 2. textul ăsta ți l-a citit cineva sau te-ai implicat singur?

  21. andrei permalink
    February 22, 2012 17:30:16

    Adevarul e ca greu mai gasesti vreo femeie talentata care sa lucreze gratis. :D

  22. February 22, 2012 17:39:27

    pt ca daca ni le canta, facem si noi imprimari si le dam la aia de ne dau comenzi :))
    Serios vorbind, interpretii nu au nicio vina, organizatorii mai degraba…
    si asta mai ales la noi in tara se intampla, desigur.

  23. February 22, 2012 17:43:57

    La naiba. Nu mai pupi nimic data viitoare :cry:

  24. February 22, 2012 17:45:06

    Citeam pe undeva ca Donald Trump sfatuieste femeile sa-si gaseasca un tip cu bani. Deci pune-l pe tata Uraniu sa faca banii, tu rezuma-te la a-i cheltui si scrie numai pe de-a moaca. :lol:

  25. February 22, 2012 17:47:07

    Banu-i ochiul dracului! Fii o buna crestina! Refuza-l!

  26. cruela de vila permalink
    February 22, 2012 17:47:40

    bai da dece nu le datzi voi , la astia, muie cu pick-hammer-ul, GRATIS si repetitiv?ca e supraoferta?
    hai ca sunt nervoasa, ca mi-a murit un prieten…

  27. February 22, 2012 17:47:42

    @Simona: Eu scriu un comentariu în glumă şi pe un ton relaxat şi mă trezesc luat la şuturi în fund! Oare ce se întîmplă? :cry:

  28. February 22, 2012 17:51:21

    @Simona Tache.
    Zilele acestea am trimis si eu un mail catre dumneavoastra in care (daca imi aduc bine aminte) va ceream sa imi dati o mica parere despre ceea ce scriu eu pe blog.
    A fost oare aceasta picatura care a umplut paharul?
    :oops:

  29. February 22, 2012 17:59:57

    @N.A.: nope. n-am motive să mă plâng de venituri, dimpotrivă, ce aduceam în discuție e o anumită atitudine. faptul că oamenii se raportează la cei din zona creativă ca la niște unii care tre’ să presteze de amorul artei și-atât.

  30. February 22, 2012 18:06:18

    nţ, cât mercantilism, doamnă Tache! Eu tocmai am citit opinia unui protestatar anti ACTA că ea, cultura, a fost şi trebuie să rămână liberă şi gratuită. Vă rog frumos, în spiritul culturii şi educării maselor, să lăsaţi mofturile deoparte şi să scrieţi, să scrieţi şi iar să scrieţi

  31. February 22, 2012 18:09:30

    Mda! Cunosc…Si mai sunt si aia care te invita, la fel de entuziasmati, sa scrii despre produsul x sau y, despre evenimentul z sau despre lansarea w. Te asigura cat de bun este samponul cutare, masina cutare, biscutii cutare, ceasurile cutare, toate cutarele din lume si tu trebuie sa-i crezi pe cuvant si sa executi rapid un material de promovare. Cand pui problema “si eu ce am de castigat din asta daca tu iti iei bani de pe urma promovarii mele”, unii revin cu lamuriri: nu avem buget, nu avem ceasuri de dat, nici sampoane, nici apa de ploaie, nimic de dat. Sau nu mai raspund deloc la mail!

  32. February 22, 2012 18:11:03

    @serban: problemele cu ACTA sunt altele, stii, da? pt drepturi de autor si restul, exista deja legi, nu era nevoie de ACTA.

  33. February 22, 2012 18:11:30

    Simona, nu-mi scrii si mie textele la retete? Nu gratis, iti dau samples :D
    Lasand gluma la o parte, stiu bine ce spui, lumea crede ca artistii nu au facturi de platit, copii de hranit etc. Darrr.. incetul cu incetul vor invata.
    Pana atunci incearca sa nu te enervezi :*

  34. February 22, 2012 18:19:04

    @Dan Tanasescu: ai dreptate, ai pus niște smiley-uri acolo, care trebuiau să marcheze tonul relaxat. e greșeala mea că m-am lăsat iritată de conținut, care mi s-a părut aiurea…

    @Savoir Faire: Doamne :roll: … câteodată rămân așa, perplexă. ce treabă are datul cu părerea, pe mail, chiar dacă e în scris, cu scrierea de texte pentru site-uri? să mai explic diferențele sau să nu? mai bine nu mai explic.

  35. February 22, 2012 18:21:31

    @degetica: păi, bun, și de ce nu discutați cu organizatorii? interpreții nu vă susțin? ar trebui să vă susțină, așa ar fi normal, nu??

  36. February 22, 2012 18:21:34

    Romanii au o vorba urata: “prost nu e cine cere …” ,
    incerca si ei marea cu sarea, daca le iese gratis, why not? :-)

  37. catalin permalink
    February 22, 2012 18:22:46

    Poate si de asta arata online-ul romanesc cam ca dracu’.

    Pe de alta parte mai Isaura, scrii tare misto cind te enervezi putin :D

  38. andrei permalink
    February 22, 2012 18:24:17

    Internet = chestii multe si gratis.
    Omul s-a obisnuit sa isi traga filme, muzica, documentatie, carti, toate moca, desi stie ca in magazin sunt pe bani. Cu atat mai mult, blogurile sunt publice si gratis, deci ideea ca cineva ar putea pretinde bani din asta devine chiar absurda prin comparatie.

  39. February 22, 2012 18:27:44

    @Simona, da, ar trebui. Insa vezi tu, in Ro ei iau bani la cafe concert destul de binisor, de ce sa se lupte pt arta contemporana :)
    E o nisa f ingusta, daca imi e permis epitetul asta :d, dar incercam sa ne largim orizonturile, incet incet.
    De ex, la festivalu de care am vb noi, compozitorii vor fi platiti. Nu putem sa asteptam sa ne cada din cer, tre sa luptam nitel :)

  40. February 22, 2012 18:30:10

    @andrei: Aici nu e vorba de utilitzatori de Internet sau cititori de bloguri, ci de firme care fac profit, dar au pretenţia să le faci muncă voluntară, sub pretextul că ei te promovează astfel pe tine.

  41. catalin permalink
    February 22, 2012 18:31:53

    Mai e o alta faza: “angajez nu stiu ce, program flexibil de 8 ore pe zi, salarizare: voluntariat” Cum naiba isi poate inchipui cineva ca vreun om iti va produce ceva de calitate pe gratis?

  42. February 22, 2012 18:39:11

    @degetica: să-mi amintești să-l promovăm atunci, în preajmă, ok?

  43. Viorica permalink
    February 22, 2012 18:40:13

    :roll: Am avut si eu bucurii de munca gratuita. Firme de traduceri dau niste teste, uneori cu texte mai lungi, uneori te si intreaba cam cat de repede poti sa trimiti lucrarea (ca sa fie ei in termen), si gata. M-a intristat faptul ca aveam un fel de respect pentru aceste firme (eu fiind inginera am lucrat in ultimii ani ca traducator). Deci as fi cam netradusa…si cam doare.

  44. February 22, 2012 18:47:58

    Că eşti nescrisă mai treacă-meargă. Dar vezi să ai grijă să nu fii niciodată “nevorbită“ :oops: :roll:

  45. February 22, 2012 18:47:59

    @Simona – Am inteles, sunt total de acord cu tine, barbati-miu mai are si el de-a face cu de-astea, ca tot prin jurul artei se invarte si el. :) faceam si eu poante, dăcât! :lol:
    Si inca ma rad pe mine, ca mi te imaginez cum scrii furibunda pe garduri, pe zapada, pe pereti, pe mobila, pe post-it-uri, etc :lol: :lol: :lol:

  46. Nicky permalink
    February 22, 2012 18:50:14

    Simona, cred ca romanul nu a percutat ca a fi om de litere chiar e o meserie care da, se plateste! Nu stiu de ce cred unii ca e usor sa scrii si ca aceasta chestie trebuie facuta pe de-a moaca. Charity pentru anumite meserii, cotate de unii cretini probabil ca “neimportante” si bani cu japca pe altele.

  47. February 22, 2012 19:16:10

    Nu uit :)
    :*

  48. February 22, 2012 19:29:18

    Ma temeam doar sa nu fi deranjat eu cu ceva :mrgreen:

  49. DanCapitanDePlay permalink
    February 22, 2012 19:36:23

    Pai da ma Simo dar stii tu cum e, e pa gustate la piata ;)

    Problema e ca romanasii nuplateste nici dupe ce s-a unflat da tot! Ei fac sampling pana le plezneste ficatii!

  50. alunita permalink
    February 22, 2012 19:58:49

    Pai stii tu vorba aia romaneasca ”nu-i prost cel care cere, prost e ala care da”! probabil ca si ofertantii astia de loc de exersat condeiul au experienta cu cei care ar si plati numai sa le apara si lor numele undeva, na, pe-o foaie, pe-un post-it, pe-un gard…ca tot veni vorba….isi mai incearca si ei norocul, doar-doar pune botul si vreun NUME!

  51. February 22, 2012 20:04:52

    ahaaaa…. deci aşa se face treabă !! Ne-am întors la prestări servicii ca în antichitate şi pe mine nu mă updatează nimeni, nu ?

  52. February 22, 2012 20:29:48

    Daca acei domni nu vor sa plateasca pentru articolele pe care pretind sa le scrii, poate accepta trocul. Adica pentru munca ta, ei sa trimita cosuri/pachete cu ce ai nevoie prin casa (cumparaturi zilnice, poate chiar obiecte mai importante – un laptop, aparat foto,ceva) si chiar sa trimita chitanta pentru plata facturilor).

  53. Adi_MN permalink
    February 22, 2012 21:04:04

    @Simona – pai bine fataaaa, ce nu intelegi? E criza? Este :) :) Si daca e criza, de unde sa aiba omu bani sa te plateasca? :) :) Si tu oricum faci o gramada de bani de la Catavencii aia :) :) Ce tupeu poti sa ai! Sa te plateasca pentru ce scrii tu acolo. Pai daca vroiau sa plateasca pe cineva pentru scris, se platea pe ea/el, pentru ca n-ai habar tu ce “Tolstoievsky” ascuns zace in ea/el.

  54. Corina M permalink
    February 22, 2012 21:06:51

    Esti geniala! Atat.

  55. Ady permalink
    February 22, 2012 21:17:39

    Situatia nu-i romantica deloc! Trebuie sa platesti editura, tiparul, etc. Sa plateasca editorul pt dvs? Desigur, daca v-ati numi Harrold Robins, ori Stephen King. Dar pt un ilustru necunoscut… Doar cine are un NUME poate fi platit pt a scrie. Si ca sa-ti faci un nume trebuie sa pupi in fund Critici, sefi de edituri, ziaristi, recenzori, care vor face promovarea, cronicile, etc. Totul se plateste. Intr-un fel sau altul…..!!!

  56. February 22, 2012 21:18:46

    Si mai sunt niste vorbe la romani: “ieftin, ieftin, ieftin” si “3 la 10 mii”, deci nu conteaza calitate, cantitate sa curga si sa fie free, daca se poate …

  57. Adi_MN permalink
    February 22, 2012 21:22:14

    Faza cu “Tolstoievsky” este absolut reala. Am auzit-o prin ’90 din gura unuia care se dadea mare intelectual, in holul TNC, in timpul antractului. Am crezut ca a spus-o in gluma, sau ca nu am auzit eu bine, dar individul si-a continuat dizertatia literara pe care o incepuse in fata micului nostru grup, facand varza pe cei doi autori, amestecand Razboi si Pace cu Idiotul, cu Ana Karenina si cu Fratii Karamazov, expunandu-si parerile “culte” si explicatiile alambicate despre reprezentatia din seara aceea (Ubu Rex cu scene din Macbeth pusa in scena de Silviu Purcarete in still modernist, cu minim de decoruri) din care noi muritorii de rand nu intelesesem absolut nimic. :mrgreen:

  58. M.A. permalink
    February 22, 2012 21:23:18

    Doar pentru ca pentru cineva esti interesanta, nu inseamna si ca ai ceva de spus. Sau ca ai fi talentata. Poate te-au inselat persoanele acelea mediocre care se asteptau sa muncesti fara sa fii platita. Vreau sa iti spulber mitul si sa iti spun ca esti banala (ca sa nu spun proasta).
    Iti apreciez efortul de a iesi in evidenta atunci cand simti ca nu te baga nimeni in seama. Jurnalistul adevarat nu se apuca sa strige in public cat e de cautat si cum traieste el din banii pe care asteapta sa ii primeasca pe un articol. E de la sine inteles. Trebuie sa aduci exemple pentru ceva ce e evident? Nu, dar tu tocmai asta ai facut. Faptul ca te cobori la nivelul celor care au procedat in felul descris de tine si mai si dai explicatii, mentionand chiar ca lucrezi pentru bani (ce surpriza, nu ne-am fi asteptat la asta), te pune intr-o lumina proasta pe tine, si nu pe acele persoane josnice de la care nu ne-am fi asteptat la mai mult.
    Multumim pentru doza de modestie, de banalitate si de exemplele redundante.
    Nici platita nu as mai citi un articol de-al tau.

  59. cruela de vila permalink
    February 22, 2012 21:33:45

    baaaaaiiiiii, da daca chiar ai scrie?
    da sa fie ceva de asa mare kkt, ca alta data sa nu le mai trebuiasca?
    :mrgreen:
    sau ar pune botu? :roll: :roll: :roll:

  60. mihaela permalink
    February 22, 2012 21:36:17

    inainte sa citesc treaba cu avocatii voiam sa-ti dau comentariul “asa se intampla uneori si cu avocatii”. Apoi cand am vazut ca ai mentionat asta, am inceput sa rad :)) noua nu ni se intampla asa de des, dar se intampla. De obicei prietenii, neamurile, etc. fac asta foarte des. Uneori imi e drag sa dau o mana de ajutor, alteori e destul de obositor si neplacut.

    Oamenii nu inteleg ca noua chiar daca ne ia 3 ore sa scriem o actiune pentru instanta asta inseamna multi ani de munca in spate. Asa cum tu scrii o chestie faina intr-o ora, munca efectiva nu se matealizeaza matematic temporal intr-o ora. Asta inseamna multe carti citite, mult timp de studiu, bani pierduti pentru formarea ta, timp, experienta, aptitudini personale de analiza, etc.

    Bravo pentru atitudine!

  61. February 22, 2012 22:45:29

    cu ideile de dreapta gen munca se plateste, mai greu la romani.

  62. February 22, 2012 22:48:34

    Pt cititorii mai noi sau pt cei cu memoria mai scurta munca pro bono pt cazuri sociale, a fost deja lamurita mai demult:
    http://www.simonatache.ro/2011/10/13/incep-sa-ma-enerveze-foarte-tare/

  63. February 22, 2012 23:08:37

    şi totuşi… nu vrei să scrii şi pe blogul meu? :))

  64. mihaela permalink
    February 23, 2012 00:08:26

    Pai nu esti si tu ‘voluntar de profesie’?

  65. February 23, 2012 00:24:12

    @mihaela (cu avocatii): nu am luat in calcul rugamintile de la prieteni. aia e altceva. pentru prieteni am scris de multe ori din prietenie si atat.

  66. February 23, 2012 00:38:25

    @ik: nu, nu a fost lamurită acolo munca pro-bono. ea există și sper că e și vizibilă.

  67. luminita permalink
    February 23, 2012 00:42:10

    he, he, he, io acum am intrat pe blog ( se poate verifica :idea: ) deci carevasazica n-am citit comentariile, decat c-am vazut ca erau multe,
    :roll:
    asa ca intru direct in subiect si zic
    ca daca era sa se traiasca de-adevaratelea din scris, din scrisul talentos :arrow: pe net zic, Cruela ar fi fost acum milionara in euro. 8O 8O 8O
    Te salut, cruela, oriunde te-oi afla!

  68. geany permalink
    February 23, 2012 02:48:52

    eu zic ca puteti apela la soferul domnului baselu.
    ca e si el necondus, de vreme ce presedintele isi mana singur loganul.
    ( dar se putea sa lipseasca tema cosmarului recurent? :) )

  69. NeaFane permalink
    February 23, 2012 05:07:54

    Mai Simona, mai fata draga, te citesc de multi ani si zau, tu, credeam esti mai bine ancorata in realitatea romaneasca. :wink:
    A scrie pentru ei este o onoare. Nu tu le faci o favoare, ei iti fac tie.

  70. Andrei permalink
    February 23, 2012 07:37:03

    Gata, nu mai scriu aici pînă nu sunt plătit, la zi. Să trimit factura? Promit să dau și TVA-ul lui MRU.

  71. belami permalink
    February 23, 2012 08:02:47

    ce-ti mai place sa scrii, simono! :mrgreen:

  72. cruela de vila permalink
    February 23, 2012 08:14:15

    luminitzo, te salut ashishderea!
    eu sunt milionara de mult, de aceea si scriu numai si numai de gratis!
    simona e mai tanara si d-aia a descoperit mai tarziu placerea scrisului de gratis!
    :mrgreen:

  73. cruela de vila permalink
    February 23, 2012 08:16:41

    si be) luminita: dau o bere! da gratis! ca prea m-ai laudat frumos!(si inca da gratis! :roll: )
    si TREI : ai mai trollat si tu ceva da gratis in ultima vreme sau trebe sa fac io tuoata treaba? :mrgreen:

  74. Rodi permalink
    February 23, 2012 08:31:23

    Fiecare parte proastă are și o parte bunăăăă.. :lol: …..dacă te invită înseamnă că-n ochii lor ești valoroasăăă (și nu numai în ai lor)……..așa că nu fi cu nasul pe sus și dă și tu ceva acolo…măcar un autograf… :mrgreen:

  75. cruela de vila permalink
    February 23, 2012 09:25:51

    si apropos: cititul gratis unde intra? :roll: :roll: :roll:

  76. February 23, 2012 09:52:57

    Dar Elena Udrea cum doneaza sange degeaba ? :)

  77. February 23, 2012 10:25:43

    @simona, am uitat ghilimele de rigoare, nu am vrut sa fiu rautacios.
    Imi amintesc si de cazurile sociale in care te-ai implicat, chiar apreciez asta.

  78. Nicky permalink
    February 23, 2012 10:30:31

    @Groparu: ahhh, ce mi-a plăcut domnu’ ala, ceva deosebit!!! Mai ai??

  79. Laura permalink
    February 23, 2012 10:37:12

    Simona , de fapt pentru multi scrii gratis , uite pt mine , de exemplu , intru aici , ma bucur si nu platesc nimic.

    Acu , barfa : Cruela mi-a cerut o bere pentru 2 dedicatii suplimentare ( postul cu ACTA) ,
    dupa ce mi-a dat 2 moca .M-a prins de client sensibil si ,pac , n-a mai facut nimic din suflet , doar contra alcool , dupa ce m-a sedus , mi-a zdrobit sufletul sensibil .Acu a trecut, greu, dar a trecut.

  80. Ioana permalink
    February 23, 2012 12:49:48

    Si cati sunt cei care cred ca oamenii adora sa isi puna la dispozitie serviciile pe gratis!!!
    Pe aceasta cale, cu ingrijorare aduc la cunostinta cui vrea sa afle (si sa se fereasca, mai ales) cazul unor traducatori care au constatat ca au muncit pe gratis pentru una din editurile mari de la noi. Probabil sunt mai multi in aceasta situatie…

    http://laurafrunza.com/2012/02/14/procesul-cu-rao/

    http://ourjapan.wordpress.com/2012/02/15/minie-proletara-fata-de-editura-rao/

    God help us all daca nici incalcarea termenilor contractuali nu mai constituie motiv intemeiat pentru o actiune in instanta.

  81. February 23, 2012 12:53:55

    @Ioana: Am scris despre cazul Laurei Frunză. Acolo e mult mai grav: e hoție pe față.

  82. February 23, 2012 12:56:36

    Hahahhaha :))). Nesimtirea-i in floare de cand lumea si pamantu`, nu trebuie sa ti se pare absurd. Am dat si eu de specimene de genu. Nu stii ca ce-i moca e binevenit, chiar daca tu nu ai nevoie de acel ceva?

  83. February 23, 2012 16:18:56

    Ha! Cred ca e la moda treba asta, pentru ca o practica multi.
    Am suferit o crunta dezamagire.
    …Credeam ca doar mie mi se fac asemenea propuneri de nerefuzat! :D

  84. February 23, 2012 16:25:19

    @ Nicky: cam tot ce am vazut pe yutub de la nenea cela e super ;))

  85. February 23, 2012 17:18:53

    Sa nu cedezi in fata tentatiilor. Tine-te pe pozitie si poate cand vor avea copilasi, o vei face pe blogonanny si vei avea “placerea” de-a le asculta simfoniile inainte de-a adormi… pe GRATIS, iti dai seama!? :))

  86. February 23, 2012 18:29:03

    Buna Simona,

    OK articol dar…te invit la o degustare de vinuri premium fara ( sa ai si obligatia) sa scrii despre ele.
    Accepti ??!!
    Pt info suplimentare rog contact cu d-l Adi Hadean.
    Tks,
    Dan

  87. agneswood permalink
    February 23, 2012 19:49:19

    fată, deci dacă vrei să guşti vinuri, îl suni tu pe adi hădean şi îl rogi să te invite . în ultimul moment, dacă e posibil. :mrgreen:

  88. cruela de vila permalink
    February 23, 2012 20:25:30

    Dan Savulescu: esti mortal!
    :mrgreen:
    stie tuooooooaaataaaaa lumea ca simona nu bea!
    nici nu deg :mrgreen: sta!
    deci ai invitat persoana cea mai potrivita!
    :mrgreen:

  89. Serban S. permalink
    February 23, 2012 21:54:59

    Ar trebui totusi sa accepti sa scrii gratis ceva: discursurile politicienilor! Pentru ca oricum nu valoreaza nimic!

  90. February 23, 2012 21:58:17

    scriu deja pt domnișoara EBA :P :P

  91. February 24, 2012 00:12:11

    Draga Simona,

    urmăresc de puțin timp blogul tău.

    (pauză pentru efect și aplauze!)

    Pentru că am auzit (2.0) țipătul tău de disperare că ești “nescrisa” îți ofer posibilitatea, oportunitatea și spațiu unde să postezi FML-ul tău pe site-ul meu http://fmylife.ro.
    (aceasta nu e o reclama , eu un pamflet) :P
    Mentionez că nu cer bani (încă) pentru posibilitatea de a posta pe siteul meu așa că nu pierde oportunitatea.
    Dacă îmi treci siteul în blogroll tău o să consider un fel de mulțumesc public din partea ta.
    Cu drag
    :evil:

  92. kun permalink
    February 24, 2012 03:16:11

    Simona, pe voi chiar va plateste Patriciu?

  93. February 24, 2012 09:06:15

    @kun: cu întârziere de vreo două luni și greu, dar există și oameni care plătesc la timp în țara asta.

  94. February 24, 2012 09:39:21

    Sunt unii care au luat textul de mai sus drept un manifest de mândrie sau ceva de genul ăsta. Doamne, Dumnezeule, nici nu știu ce să mai zic: poate doar că suntem înconjurați de oameni foarte proști și răi. Dacă ar fi doar proști, ar mai fi cum ar mai fi.

  95. cruela de vila permalink
    February 25, 2012 14:42:49

    da’ da linkuri pa gratis, nu zici nimic, recunosti? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  96. cazuri ne-mediatizate permalink
    February 26, 2012 17:43:15

    V-am citit conditiile de pe site si va prezint cateva cazuri actuale la care am donat si care nu sunt mediatizate pentru ca parintii acestor copii ori nu au acces la internet ori nu stiu de site-ul dvs. Poate puteti sa publicati un articol despre unul din aceste cazuri. Va multumesc pentru ajutor.

    Denisa Burlacu, un bebelus de 9 luni care sufera de CIROZA HEPATICA:
    http://apeluriumanitare.wordpress.com/2012/02/12/sunt-denisa-si-va-rog-ajutor/

    Sorin Bengulescu, un baietel de 7 ani bolnav de leucemie acută:
    http://curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=31499&Itemid=391

    Marko Erman Mustafa, baietel de 5 ani care se lupta pentru a doua oara cu leucemia:
    http://apeluriumanitare.wordpress.com/2012/02/12/prea-mic-pentru-al-doilea-razboi-cu-leucemia-sa-l-ajutam-sa-invinga/

    Andrei Cosmin, un baietel de 8 ani, grav bolnav de cancer – HISTIOCENOZĂ CU CELULE LANGERHANS:
    http://www.alexdamian.com/o-portie-de-viata-andrei-cosmin.html

    Dana Alexandra, 8 ani, leucemie acuta limfoblastica:
    http://sustin.ro/dana-alexandra/

    Mihalache Maria Florentina, 17 ani, diagnosticul: leucemie acuta limfoblastica:
    http://apeluriumanitare.wordpress.com/2012/01/31/ajutati-un-suflet-tanar-2/

    Maxim Bogdan,21 de ani,Leucemie acuta Limfoblastica cu celule T:
    http://www.alexdamian.com/bogdan-doreste-sa-ajunga-la-academia-militara.html

  97. cruela de vila permalink
    February 26, 2012 18:52:50

    cazuri ne-mediatizate

    http://www.imparte.ro/Fundatii/Bucuresti/Asociatia-P-A-V-E-L-63

  98. February 27, 2012 16:04:13

    Asa am patit si eu pe la inceput si am luat la un moment dat si o teapa draguta cu un concurs tot de asta de scris content cat cuprinde. Eu patesc aceeasi faza cu cei care vor sa posteze o reclama la mine pe bloguri si parca ar vrea spatiu foarte gratis si pentru vesnicie.
    Cred in principiul daca nu ma vand, atunci nu ma dau nici gratis. Iar daca ma vand atunci voi cere un pret cat de cat convenabil pentru mine.
    E adevarat ca trebuie sa fii vazut in lume, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te lasi exploatat.

  99. February 28, 2012 16:52:28

    Draga Simona,

    Nu vad de ce esti atat de pornita. Da, ai oferit o explicatie buna; da, ai dreptate si cei ca tine te sustin; da, da, da, da

    DAR,
    Traim in Romania, si asta schimba setul de reguli normale dupa care ar trebui sa ne ghidam. Mie mi se pare absolut firesc faptul ca toata lumea vrea sa faca bani de pe urma muncii pe care tu o prestezi (gratuit).

    Asa sunt romanii, imping principiul Hedonist la extrem, rastalmacind: Maximum satisfactie, efort nul.

  100. maria permalink
    April 3, 2012 13:47:19

    eu nu scriu. :))) nici nu as putea sunt antitalent. insa faceam altceva. sincera sa fiu nu banii mi-au motivat creativitatea.
    a si inca ceva citeam pe aici comentarii care sugerau ca doar cei din domeniul literaturii, artelor in general sunt creativi. vai ce eroare. creativitatea se manifesta in toate domeniile sau na, ma rog, se poate manifesta.
    si nu banii sunt cei care stimuleaza creativitatea.
    aaaa si sa nu credeti ca sunt pentru munci de caritate celor care castiga bani sau altceva de pe urma muncii fraierilor. nu. insa as vrea sa se desfiinteze banii sincer. sa nu-mi sariti in cap. banii nu au nici o valoare defapt numai noi dam valoare acestora. naspa. si numai frustrari genereaza. atat lipsa lor cat si prezenta lor cand nu ii poti cheltui acolo unde iti doresti.
    nu munciti niciodata gratis vai ce tampenie. am facut-o eu de nenumarate ori si m-am gasit de fraiera si mi-am sapat groapa singura. cel mai naspa sa muncesti gratis. poti munci pe bani si cu placere. naspa sa muncesti gratis. mai bine nu munciti deloc decat asa gratis. vai ce urasc eu fundatiile si “caritatile” initiate de altii in beneficiul lor propriu si personal. si culmea mai si castiga bani de aici.

  101. maria permalink
    April 3, 2012 14:48:17

    @cazuri ne-mediatizate, niciodata, eu personal nu voi munci gratis in locul celor care trebuie sa o faca. sunt medici care se ocupa de bolnavi si nu au decat sa o faca gratis in timp ce smecherii din romania cer spitale private. si niciodata (sper sa ma tin de cuvant desi fraierii tat fraieri raman) nu voi dona nici macar un leu pentru nimeni. sincer. jur. si sper din suflet sa ma tin de juramant.
    nici un articol sa nu scrieti despre cazurile prezentate de @cazuri ne-mediatizare stiti de ce? voi scrieti articole gratis, altii doneaza banii si ceilalti castiga. patronii spitalelor nu au decat sa faca tratament gratis. insa acestia nu vor face atata vreme cat mai exista fraerimea ce le doneaza lor bani pentru ceea ce gratis ar trebui sa faca.
    pentru patronii de spitale aceste cazuri nu sunt cazuri sociale ci surse de imbogatire si venit. si fraierii doneaza bani in vreme ce politicienii emit legi pentru privatizarea sistemului de sanatate. iar cand este votrba de platit CAS aceeasi patroni fac tot posibilul sa se sustraga de la plata lui. nu dati nimic si nu scrieti nimic. nu asta este rezolvarea. faceti presiuni scriind pentru ca ei, medicii sa ofere tratament si interventii gratuite nu ca sa ma gasiti pe mine fraiera care sa doneze ceva pentru ca niste patroni de spitale sa se imbogateasca de pe urma bolnavilor. credeti ca sistemul de sanatate in aceste conditii are vreun interes in cautarea tratamentelor necesare bolilor si in prevenire si stoparea lor????? niciodata.

  102. maria permalink
    April 3, 2012 18:32:30

    daca vreti sa faceti munca voluntara mai bine faceti presiuni asupra politicienilor pentru pastrarea serviciului de sanatate de stat si asupra hotilor din sistemul de stat, asupra justitiei, asupra patronilor care daca castiga bani cu muncitorul sa-l angajeze nu sa-l puna sa fuga cand se fac controale si sa-i plateasca CAS si pensie ca de aceea munceste cu ei . in acest fel sanatosii fac donatii, bolnavii traiesc si noi toti suntem mai bogati cu oameni sanatosi.

Trackbacks & Pingbacks

  1. Vă rog, nu mă mai invitați să scriu » arhiblog.ro blog
  2. Recomandări de seară: ce mișelii mai fac chelnerii » Daily Cotcodac
  3. Nu oferim servicii gratuite « BladHaund
  4. polimedia.us/fain
  5. Linkuri de weekend

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: