Skip to content

Se fac sau nu invitații în ultimul moment? – DEZBATERE

2012 February 17 at 6:16 pm

by Simona Tache

N-am avut ce face și am postat pe Facebook un status despre o invitație la o premieră, primită cu câteva ore înainte de premieră. Iată ditamai discuția la care, spre surprinderea mea, s-a ajuns:

Voi ce ziceți, oameni buni? E OK și politicos să faci invitații în ultimul moment sau nu? Dacă da, de ce? Dacă nu, de asemenea, de ce?

Related posts:

83 Responses Post a comment
  1. February 17, 2012 18:22:01

    numai cu prieteni f f apropiati sau familie.

  2. February 17, 2012 18:23:43

    la pomana porcului, cum ziceam și eu mai sus :-)

  3. zazanie permalink
    February 17, 2012 18:26:53

    f bine ai facut.aste sunt pt looseri sau pt umplutura,ceea ce este acelasi lucru…si chiar cred ca tipu e si prost-crescut si lipsit de imaginatie :evil:

  4. Constantin permalink
    February 17, 2012 18:30:28

    buna seara domnule. sunt Gina Pistol si peste o jumatate de ora va invit la barul Florence unde prietenii dumneavoastra v-au pregatit o petrecere-surpriza ce va include un numar personal de streaptease in prive de doua ore. va rog sa imi confirmati prezenta..
    sau
    buna seara domnule. sunt directorul teatrului Abscons si saptamana viitoare (joi, vineri sau sambata, ziua o alegeti dumneavoastra) va invit la “seara poeziei contemporane slovace”, unde tineri poeti slovaci vor interpreta propriile poezii in limba materna. va rog sa imi confirmati prezenta…

  5. February 17, 2012 18:31:32

    Este normal ca sa plouam? Este normal sa fumama? Este normal sa savuram E-uri? Este normal ca sa traim o viata atat de haotica? Este foarte normal, iar haosul se stapaneste doar cu flexibilitate. Agenda incarcata aduce un refuz, dar niciodata o pseud0-nevoie de respect nu poate sa impiedice un accept. Eu zic sa lasam falsitatea la oparte, sa devenim putin mai intelegatori si sa rupem uneori eticheta si tot ceea ce am invatat pe la scoli sau chiar prin viata si sa acordam oamenilor circumstante atenuante. Nu poti sa vorbesti despre respect in conditiile in care sunt felurite probleme care te toaca dpdv social. Eu cred ca se fac invitatii in orice clipa a zilei, disponibilitatea ramane la latitudinea invitatului…acesta este secolul vitezei, obisnuiti-va cu el. Cu cat o sa avanseze mai mult tehnologia cu atat o sa avem timp pentru mai putine lucruri.

  6. zazanie permalink
    February 17, 2012 18:36:31

    @Tiberiu Molnar :fassss(un fas intelectual) :lol:

  7. alunita permalink
    February 17, 2012 18:37:13

    Evident ca nu se face sa inviti pe cineva in ultimul moment iar daca ai incurcat druga si ti-ai dat seama ca ai omis vreo very important person de pe lista (daca ai o lista) te faci ca ploua in continuare si nu te mai faci nici tu de ras nici nu-l pui in situatii jenante pe omisul invitat! Numai ca, am impresia, suferim prin mai toate partile de lipsa de profesionalism. Acuma, daca tot ai anuntat despre lansarea noului film al lui Nicolaescu ma duce gandul ca or fi vazut postarea si le-a placut si ca, in consecinta, despre asta o fi fost vorba. Nu stiu, dau cu presupusul!

  8. February 17, 2012 18:38:21

    @Tiberiu Molnar: îmi pare foarte rău, dar nu pot să-ți dau dreptate. am organizat evenimente timp de 8 ani, cu oareșce succes. dacă aș fi procedat haotic, flexibil și aș fi făcut invitații “în orice clipă a zilei”, ar fi rezultat un dezastru. :-)

  9. February 17, 2012 18:40:25

    sa mai incerc o explicatie: e util sa tratezi cu respect un om pe care vrei sa-l aduci la un eveniment al tau, mai ales daca omul ala primeste zilnic foarte multe invitatii de la oameni care, de asemenea, il vor la evenimentele lor. 3. scopul acestor invitatii este ca cel invitat sa vina, sa vada si, daca ii place, sa scrie, iar pentru acest “vino-vezi-ajuta-ma scriind”, se bat multi organizatori de evenimente; 4. in aceasta competitie, e firesc sa castige cei care isi fac treaba cel mai bine. in domeniul asta, “a-ti face treaba bine” se refera si la modul de abordare. deci si la politete. e mai clar acum?

  10. February 17, 2012 18:41:15

    @alunita: nu, nu, invitația nu era la Nicolaescu :-)

  11. February 17, 2012 18:53:17

    Îmi plac cititorii dvs! :) În primul rând, ca amfitrion, aș avea grijă să văd care din oaspeți sunt mai mofturoși și au nevoie de invitație specială, tocmai pentru că am nevoie și de respectivii, unii dintre ei fiind poate chiar importanți. Dar acum din punctul de vedere al oaspetelui, parcă nu mi-aș da atâta importanță, chiar dacă prezența mea acolo valorează foarte mult. Ba chiar mai mult, poate că uneori e și spre interesul meu să scriu despre evenimentul respectiv, deci fructific orice șansă pentru a avea acces acolo. În final n-am nimic cu regula de-o dezbatem aici de câteva ceasuri, atâta timp cât ea nu devine literă de lege cu aplicabilitate nediscriminatorie.

  12. una permalink
    February 17, 2012 18:56:09

    Invitatii, never ever… in ultimul moment. De niciun fel, nici macar in Bora Bora. Poate la pomana purcelului… da, sa zicem. Dar altfel… Domnisoarele si domnisorii care fac “PR” de acest gen sunt verisoare/veri cu ceilalti care au postat comentarii asortate pe FB.

  13. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 19:00:02

    Ce transmiti celeilalte persoane cand ii faci o invitatie in ultimul moment?
    1. Lipsa ta de profesionalism.
    2. Lipsa ta de organizare sau faptul ca esti foarte imprastiat.
    3. Lipsa de respect pentru persoana respectiva.
    4. L-ai invitat de dragul de a umple un spatiu, pentru ca altfel ar fi ramas scaune goale
    5. L-ai invitat pentru ca ceilalti te-au refuzat.

  14. Cosmin Fosti permalink
    February 17, 2012 19:00:08

    Hai tu Simona, chiar ai refuza ? :lol:
    parerea mea, la modul serios, e ca nu e ok, nici in PR nici in viata, sa faci invitatii in ultimul moment. evident denota un oarecare grad de nesimtire prin desconsiderarea invitatului si a programului acestuia. dar daca in viata reala exceptiile sunt permise, pentru ca viata e mereu plina de surprize si asa si trebuie sa fie :), in PR nu, orice gafa de genul asta aduce depreciere profesionala.

  15. February 17, 2012 19:03:15

    În general, o invitație pe ultima sută de metri se cam traduce prin “am încercat să găsesc invitați mai mișto dar m-au refuzat, așa că n-ai vrea să vii tu, să nu fie sala goală?”

    Cred că ăla / aia care face invitația ar trebui să fie supermegadiplomat ca să o poată formula fără să te simți că ai fost ultima opțiune sau că pur și simplu a uitat să te invite.

  16. February 17, 2012 19:10:37

    @Andrei Cochior: am încercat să postez și pe FB, dar s-a șters. eu văd altfel treaba asta cu “importanța”. mi se pare că sunt importanți și că le datorez considerație tuturor celor cu care interacționez. de exemplu, am purtat cu dvs o discuție de ore, deși nu vă cunosc și nu am în plan nici un eveniment la care să intenționez să vă invit. sau răspund în 99% dintre cazuri la mailurile unor necunoscuți care mă întreabă sau mă roagă chestii, deși n-am nici o obligație formală în acest sens. dar poate sunt anacronică și chiar mă comport ca o domnișoară de pension, de unde și aerele de star pop :-)

  17. February 17, 2012 19:13:31

    @Adi_MN: asta am tot încercat și eu să spun

  18. Sorana permalink
    February 17, 2012 19:15:11

    Nu, nici eu nu as raspunde la invitatii facute in ziua respectivului eveniment. Nici cu Iubi nu ma vedeam la inceput cand voia el, hihihihi !

  19. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 19:15:19

    Iar daca totusi, te hotarasti sa inviti pe cineva in ultimul moment, nu o faci la brutal la modul:
    “Buna ziua, v-am sunat sa va invit la …” ci o faci la modul:
    “Buna ziua. Sunt x de la compania y. Imi cer scuze pentru deranj. Sunteti ocupat(a) in seara aceasta?” In functie de raspuns, poti sa faci invitatia la modul elegant sau sa te scuzi si sa promiti ca vei suna alta data pentru o discutie mai lunga.

    Sau poti sa o faci la modul “Buna seara, sunt X reprezentanta(ul) Y. Stiu ca aveti o agenda foarte incarcata, si ca aceasta invitatie probabil ca se suprapune cu alte obligatii pe care le aveti, dar as dori sa va invitam la …”

    Sau “Buna seara, sunt X reprezentanta(ul) Y. V-am sunat sa reconfirm prezenta dumneavoasta la evenimentul Z din seara aceasta” Iar cand persoana spune ca nu stie de nici un eveniment si ca nu a primit nici o invitatie, oferi scuzele de rigoare pentru incurcatura, apoi intrebi daca agenda ii poate permite participarea, tinand cont ca mai sunt doar cateva ore pana la eveniment.

    In felul acesta, dai dovada ca iti respecti invitatul, ca ai bun simt, ca te gandesti la toate, si ca acesta invitatie pe suta de metri este doar o intamplare nefericita.

    Simona are dreptate. Conteaza ce spui dar mai ales si cum spui.

  20. Sfiosu' permalink
    February 17, 2012 19:24:37

    “Bună seara! Sunt Simona Tache. M-aţi sunat acum două ore… Da, exact…cu invitaţia aia la Filmul X. Aş fi vrut foarte mult să vin, de-aia am şi acceptat invitaţia, că Regizorul Y a făcut armata cu tata…Da… Acum, ştiţi cum e când îşi bagă dracu’ coada, a intervenit ceva şi… Nuuuu, că m-am gândit şi la asta şi l-am trimis în locul meu pe Aurică, un vecin de-al mamei, din Colentina. E băiat bun, a făcut chiar şi un an de Conservator pe vremea lui Ceaşcă, a fost şi şoferul lui Nae Caramfil… E cinefil, ce mai! Cred că trebuie să fi ajuns. Îl recunoaşteţi după miros, că a avut o decepţie în dragoste în ’94 şi s-a cam apucat de băut. Cum? Nuuuu! E cel mai blând băiat din lume cât nu se uită cineva urât la el. Trebuie să închid acum. Mulţumesc mult de tot! Bună seara!” :wink:

  21. February 17, 2012 19:26:28

    Cum?! Nu e ok sa te scobesti in nas?!

  22. February 17, 2012 19:35:17

    @Sfiosu: într-o lume flexibilă, era ok să-l trimit pe Aurică. Noroc că trăim într-una rigidă. :mrgreen:

  23. February 17, 2012 19:39:13

    depinde de eveniment si de persoana invitata.

  24. Sfiosu' permalink
    February 17, 2012 19:43:10

    De “Rigid Aurel” ai auzit? :mrgreen:

  25. February 17, 2012 19:54:18

    ?

  26. GDS permalink
    February 17, 2012 20:26:43

    Invitaţiile pe ultima sută de metri se fac atunci când o parte din invitaţii first class nu confirmă şi eşti nevoit să completezi în ultimul moment. Poate părea ciudat dar, dacă la primul set de invitaţii lista se face pe criteriul scorţos al obligaţiilor, la a doua strigare, PR-ul îşi permite de obicei devieri de la “reguli” şi face o parte de invitaţii cu inima, pentru persoane care-i sunt apropiate sau pe care le simpatizează. Grupul acesta, al ultimilor chemaţi, va constitui la orice petrecere sau eveniment gen, gaşca în care te vei simţi cel mai bine fiind format din tipi/tipe super ok.
    Răspunsul tău la invitaţie a iritat pentru că prezintă o imagine total opusă tipei foxy şi funny care transpare din “paginile” blogului.

  27. February 17, 2012 20:28:14

    Simona, ia zi mama, cand dai de beut si haleala gratis ca io vin si fara invitatie in ultima clipa…nu-i frumos da e hranitor…si stiu pa cineva care vine si numai pt beuturica…

  28. February 17, 2012 20:31:58

    @GDS: “persoane apropiate” e una, “persoane pe care le simpatizezi” (care nu-ți sunt musai apropiate) e alta. am înțeles, tipele funny sunt de-alea cărora poți să le dai cu ușa-n cap, că nu se simt deranjate :lol:

  29. GDS permalink
    February 17, 2012 20:41:10

    De aia era “sau” acolo,că nu e totuna. Şi nu, nu poţi să le dai cu uşa în cap, dar le poţi “deranja” cu o întrebare.

  30. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 20:53:53

    cum era reclama aia cu :
    pick me! pick me! pick me!
    ?

    :mrgreen:

  31. ciuciu permalink
    February 17, 2012 21:11:26

    Eu ma scobesc, recunosc dar stiu ca nu e OK decat daca anuntz inainte cu ceva timp. Dar stiu ca o sa se intample oricum pentru ca am narile sensibile si mi se usuca de la aerul uscat din masina. E clar din ciclul e rau cu rau dar e mai rau fara rau. Si clar invitatia trebuie facuta cu cel putin 2 zile inainte si maxim 5. Serios.

  32. maria permalink
    February 17, 2012 21:34:00

    eu ma enervez si daca un prieten apropiat ma invita sa ies / sa merg undeva in ultimul moment… e clar ca nu mai are cu cine sa se duca / a ramas un loc liber ce trebuie umplut… si nu sunt nici VIP, nici pop star, sunt un om normal care are pretentia sa i se respecte timpul liber si sa fie anunt din timp ca se poata pregati… si uneori nici nu-mi vine sa raspund la invitatiile de genul asta. daca e ceva spontan, e altceva, dar nu e cazul, din cate am inteles eu

  33. Adi permalink
    February 17, 2012 21:38:06

    Cand eram student toate invitatiile erau in ultimul moment, de genul: “vii?” , “cand?” , “acum!!! auzi, cand?” , cu aerul “esti tampit?” . “Pai stai sa…”, “ce stai? hai odata!”. Asa ca se practica. Am fost jignit in 5 ani de facultate de 5-6 ori pe saptamana in felul asta – calculati si voi , ca eu nu stiu aritmetica, cum zice cruela , am uitat-o (stiu in schimb prelungirea functionalelor liniare definite pe module, metoda Hahn-Banach, daca va intereseaza).
    Deci, revenim: in studentie se poate. La fel daca persoana invitata e ruda, prieten apropiat, coleg vechi, chestii de-astea. Altfel e un pic cam aiurea, ca si cum ai suna dupa 7 seara pe cineva pe care nu-l cunosti.

  34. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 21:58:54

    @Simona – Pot sa te invit, asa pe ultima suta de metri la un shopping online? :) Asta chiar daca ti-ai luat sandale acum o saptamana :mrgreen:

    http://www1.macys.com/shop/shoes/womens-shoes/sandals?id=17570&edge=hybrid#!fn=pageIndex%3D3%26sortBy%3DORIGINAL%26productsPerPage%3D40&!qvp=iqvp

    De fapt invitatia este deschisa tuturor fetelor de aici.

  35. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 22:25:53

    Adi_MN da’ o invitatie la baut on line nu poti si tu sa lansezi?chiar si-n ultimu’ moment? :mrgreen:

  36. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 22:33:47

    @cruela – fataaaaa… ba pot si am tot lansat, da’ daca lumea nu troilliezeaza pe unde trebe, eu ce sa fac? :D

  37. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 22:42:11

    Adi_MN fataaaaa, adica tu consideri invitatia la beutura trolaj?
    8O 8O 8O
    stai numa s-auda bogdan karenian chestia asta!
    :mrgreen:

  38. Adi permalink
    February 17, 2012 22:45:04

    @ Adi_MN

    Maaaaaai, cruela e intotdeauna on-topic la bautura. Poa’ sa scrie Simona ce subiect vrea, cruela tot la beutura se gandeste.

  39. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 22:48:16

    nu fataaaaa, nu consider bautura trolaj, doamne iarta-ma. Spuneam de tine, ca trollezi pe unde nu trebe… De cand n-ai mai semnat condica la trolat? Ai? :mrgreen:

  40. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 22:50:33

    Nici macar acu nu te prezinti la datorie.

    Hai sa nu zici ca sunt rau si tie nu iti ofer nimic. Uite:

    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=manastirka%20slivovitz&source=web&cd=2&sqi=2&ved=0CCkQgwgwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.bevmax.com%2Fsku27653.html%3Futm_source%3DGoogle%2520
    Products%26utm_medium%3Dfeed%26utm_campaign%3DMANASTIRKA%2520SLIVOV
    ITZ%2520BRANDY%252010%2520YEAR%252090%40&ei=Rb0-T8igGYfi2QW06vybCA&usg=AFQjCNHUWuxYiILWMqh3mf7oVItsvKG0ug&cad=rja

  41. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 23:17:41

    deci o am in original, cumparata fix din slovacia! :mrgreen:

  42. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 23:20:48

    Manastirka?

  43. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 23:21:59

    domnu Adi( fara MN) , daca tu si simona nu beti, asta nu inseamna ca nci altii n-are voie!
    in primu rand, ca trebuie sa bem si pt voi, ca sa fie echilibru pa planeta!
    de baut nu beti, la invitatii “last minute” nu raspundetzi, ramane beutura sa sa strice!
    noroc cu noi!
    :oops:
    si be) nici nu stii ce complicat e sa numeri sticlele! mai ales cand ele este goale! :mrgreen:
    si TREI: cand ai o invitatie last minit la pomana porcului, ca sa nu te duci cu mana goala, ce duci? aud? o ” flasha” normal! (cum se zice in banat! :oops: )

  44. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 23:23:34

    nu stiu daca-i manastirka, ca ma uit la film, dar scrie pa ia slivovitza si are doo prune pa ieticheta, cum avea la noi pa vremuri ” okii lu dobrin” :mrgreen:

  45. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 23:26:18

    Cred ca e Jelinek, daca e facuta in Slovacia. Buna si aia :)

  46. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 23:28:38

    Lasa-l incolo de film si treci le beut :D

  47. cruela de vila permalink
    February 17, 2012 23:36:43

    si da! daca ai marfa de marfa, se fac invitatzii si in ultimu moment!intreaba-l pa vecinu julius! :oops:
    si chiar pa piticu gras! :mrgreen:

  48. Nicky permalink
    February 17, 2012 23:44:55

    @ Simona: Nu! NU! Nu e ok sa inviti pe cineva in ultimul moment. Si daca unii cr… ok, incerc sa-mi tin nervii… deci daca unii cred ca e ok, au nevoie de urgente ingrijiri de specialitate si medicatie pe masura. E nepoliticos la maximum si nu, nu se incadreaza la capitolul “spontaneitate”. Imi aminteste de filmul ala “My cousin Vinny” cind spunea tipa: “A fart is spontaneous. A fart is not romantic” (ma rog, era in alt context, dar a propos de spontaneitate :mrgreen:
    Si daca unii considera ca avem fitze de don’soare de pension, so be it. Prefer asta decit golaneala asta gen studentie/tempi passati cu invitatia de ultima secunda. Mergea la bairamurile din camin. Daca invitaciosul respectiv a ramas la mintea si epoca de atunci, poate ar fi cazul sa-l instiintezi ca intre timp tu ai mai crescut si evoluat.
    Toate bune.

  49. Adi_MN permalink
    February 17, 2012 23:51:43

    @Nicky – :D :D

  50. Nicky permalink
    February 18, 2012 00:02:04

    @Adi_MN: ce-ai bre, ci ti rizi?! :mrgreen: Ti-am amintit de filmu’ cu pricina? Ala film, dom’le, cred ca l-am vazut de vreo treij’ de ori si ceva si tot mor… accentul de Brooklyn… bestial!

  51. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 00:27:13

    baaaiiii, o invitatie nu mai poa’ sa faca omu’n ultimu moment! :roll:
    pa nici un continent, se pare… :cry:
    asa o fi si pa lumea ailalta? :roll:

  52. ioana permalink
    February 18, 2012 01:51:38

    Bai, eu cred ca cine nu intelege ca NU e de bun simt sa faci vreo invitatie in ultimul moment are carente serioase la IQ si ca nu merita sa-ti consumi timpul explicandu-i sau raspunzandu-i la ceva. Punct. 8)

  53. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 02:06:06

    high Q?
    :roll:
    dar ce-are sula cu prefectura?
    n-auzi ca e vorba de alte litere?
    PR?
    :roll:
    si da maniere?
    ce n-ai mai vazut neamuri proaste cu IQ cat casa?

  54. February 18, 2012 02:50:29

    a) Buna ziua, v-am sunat ca sa va invit la premiera filmului X, care va avea loc in aceasta seara. Desigur, nu la premiera, ca nu mai avem locuri, da` va trec aici pe o lista de asteptare.

    b) Buna ziua, v-am sunat ca sa va invit la premiera filmului X, care va avea loc in aceasta seara. Vedeti si dumneavoastra cat de tare a nins, nici nu mai speram sa tinem evenimentul, ca mai toti invitatii sunt inzapeziti in Buzau si Vrancea. Dar si-au anuntat prezenta vreo doi, plus ca l-am recuperat pe tehnicianul video, deci totul e in ordine.

    c) Buna ziua, v-am sunat ca sa va invit la premiera filmului X, care va avea loc in aceasta seara. Veniti, va rog, singura. Berea si popcornul le aduc eu. 8O

    d) Buna ziua, v-am sunat ca am trei mii de minute in retea, maine expira extraoptiunea si n-am cu cine sa vorbesc. :roll:

    e) Buna ziua, v-am sunat ca sa va invit la premiera filmului X, care va avea loc in aceasta seara. A, de fapt voiam sa verific daca mi-au dat numarul corect. Simona Tache la telefon, da?

    Ehei, piarul asta nu e chiar asa de simplu cum crede lumea. Si nici nu mai e ce a fost odata. :mrgreen:

  55. Adi_MN permalink
    February 18, 2012 03:52:53

    @Nicky – ai ghishit bre! super filmul ala

  56. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 04:38:35

    Adi si MN si Nicky: sper ca nu facetzi invitatzii (ascunse :oops: ) de ultim moment la filmul cu pricina! :mrgreen:
    ushor cu piaru’ pe scari! :mrgreen:

  57. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 05:22:57

    sa vina matrixu sa zica ca simona trebe sa ne invite la o bere, si simona sa ne invite in ultimu moment, sa vada daca kiar venim! :mrgreen:

  58. Adi_MN permalink
    February 18, 2012 07:19:35

    @cruela – fataaaa, Nicky si cu mine le avem cu piaru, nu facem greseli din astea copilaresti, nu-i asa Nicky? :mrgreen:

  59. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 07:24:48

    bine fataaaaa, lasa ca va invit io! :mrgreen:

  60. Adi_MN permalink
    February 18, 2012 07:48:24

    fataaa, da tu nu dormi? :mrgreen:

  61. February 18, 2012 08:50:52

    @Denise Strete: nu soro; sindromul facebook e asta, ca am vrut sa dau un like in printscreenul de mai sus… sau ca vorbesc cu tine acum

  62. Anna permalink
    February 18, 2012 09:57:31

    @Adi_Mn, Cruela, Agnes, sper ca mai tineti minte ca v-am invitat la o chestie din aia cu multe grade din Marjinime, am vorbit si de-un ceaun si de ceva afumatura la oala, nu? Nu? Deci, io am zis demult. No, veniti in seara asta? Dau eu zapada din calea voastra ca m-am specializat.

    @Simona, eu n-am inteles ce n-au inteles oamenii care te-au certat. De ce ai refuzat sau de ce nu ti se pare normala o astfel de invitatie? Ca in capul meu nu-i totuna.

    De Bogdan mai stiti ceva? Navigheaza sau nu?

  63. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 11:06:14

    Adi_MN : nu fata, nu dorm!
    ca nu m-a invitat nimeni!
    :mrgreen:
    si nu se doarme asa , cand ai tu chef, pa blogu omului! :mrgreen:

  64. cruela de vila permalink
    February 18, 2012 11:06:41

    Anna: vezi ca mi-am notat! :mrgreen:

  65. February 18, 2012 16:28:55

    Simona, eu cred ca ai procedat corect.

    Mi-a placut postarea lui Adi_MN, in care oferea eventuale solutii pentru a putea face, totusi invitatii “last minute”… dintre toate, mai ales cea cu “am sunat sa confirm participarea dumneavoastra…” cand tu abia afli :-)

  66. Moromitic permalink
    February 18, 2012 21:28:29

    Dincolo de subiect, mi se pare aiurea sa lasi pe net numele tuturor participantilor la discutie. Cand au intrat in acea discutie cu tine pe facebook erau intr-un anumit cadru, nu stiau ca vor ajunge pe tot internetul cu nume si prenume.

    In rest, suntem de acord, discutia e utila specialistilor in PR.

  67. Adi_MN permalink
    February 18, 2012 22:27:12

    Venim Anna, cum sa nu. Numa sa ne spui in ce directie feresti (ca parca asa se zice prin zona Sighiului) zapada ca sa stim pe unde o luam :D

    @cruela – ce oameni fataaaaa, nici macar sa dormi nu te-au invitat :D

  68. February 19, 2012 12:20:56

    @Moromitic: păi și Facebook-ul nu e tot pe internet? helăăăău! Doamne, câte resurse de a căuta nod în papură avem noi, românii. :-)

  69. agneswood permalink
    February 19, 2012 12:42:53

    fată
    moromitic a vrut să sublinieze că blogul tău are mai mulţi vizitatori decat feisbucul, ce te superi ?
    uite, eu sunt una care nu are fb şi, fără postul ăsta, nu aş fi aflat că ăia te-au invitat de umplutură.
    deci senq.

  70. February 19, 2012 12:55:46

    @agnes: așa e, Facebook n-are decât vreun miliard, e vai de capul lui…
    altfel, nici nu știi ce pierzi nefiind pe FB. în primul rând, ai putea să fii mult mai la curent cu viața studenților tăi :mrgreen:

  71. agneswood permalink
    February 19, 2012 12:59:14

    simona
    îmi ajunge cât sunt de la curent cu viaţa lor, restul le aparţine :D
    şi doi, cea mică nu are nici ea, cică nu-i trebe, e prea ocupată să joace WoW în timpul liber.

  72. Another permalink
    February 19, 2012 21:27:58

    Raspunsul la intrebarea din titlu: NU! … poooate vreunui tovaras sau rudelor dar nu unei doamne si nici nu aduc in discutie lipsa de tact, diplomatie si respect. Dar nici raspunsul nu a dat pe-afara de diplomatie :twisted: N-a fost totusi un picut sclifotel ? ca celebrul “Nu vreau sa fac parte dintr-un club ce m-ar dori ca membru!” :roll:

  73. February 19, 2012 22:19:15

    @Another: posibil să nu fi fost nici răspunsul prea diplomat, da’ mă gândesc că măcar înțelege fata aia unde a greșit. dacă o ardeam ultraelegant, nu s-ar fi prins că nu se face așa ceva, nu?

  74. Another permalink
    February 20, 2012 00:56:31

    Corect … sau nu stiu sigur … dar banuiesc ca ai incercat si cu ultraeleganta cu altii si n-a mers. Totusi vina de a nu avea experienta e foarte diferita de lipsa de bun simt. Daca ar fi fost nesimtit, raspunsul ar fi fost slaaab :mrgreen: Tie nu ti-au trantit altii telefonu’n nas, cand erai novice, chiar daca veneai cu sarumana? Nu iti insenina ziua, este ? :roll:

  75. February 20, 2012 10:44:41

    @Anorther: da’ sa stii ca n-a fost decat replica aia mai dura (aia cu “Nu vin la evenimente la care sunt invitata in aceeasi zi”), dupa aia am fost draguta si am terminat pe zambet, cu urari de succes. nici vorba de trantit telefonul in nas, hai sa nu batem campii doar ca sa iasa ca am fost eu taranca, OK? :-)

  76. Another permalink
    February 20, 2012 13:36:37

    Pai doar replica aia ne-ai aratat! De unde sa stim noi ca nu era chiar partea cea mai buna si poate cand PR-ista isi revine de la Mina Minovici ne zice ea alta poveste? :twisted:

  77. February 20, 2012 14:23:42

    Pomana porcului? Unde, cand?

  78. February 20, 2012 14:25:05

    Pot sa vin si cu cu altesul sau printul Paul daca e?

  79. Adi_MN permalink
    February 20, 2012 17:21:53

    @ik – tu da, ala nu ca daca vine nu mai pleaca si pe urma incepe sa ridice pretentii la mostenire :mrgreen:

  80. February 21, 2012 09:48:49

    nu stiu ce importanta mai are si comentariul meu,dar sper sa fie vazut si inteles bine atat de simona cat si de cititorii blogului.
    Incepem de la etimologie:
    Polis=oras in limba greaca.
    ‘politete’ se refera la comportamentul intr-un oras (comunitate,societate,etc.).
    Asa zisele reguli de politete(de obicei nescrise) sunt in teorie reguli comune pentru mai multi indivizi.
    Pana aici,totu’ bine si frumos.
    Problema apare cand o asa zisa regula de politete nu este comuna pentru toti…atunci ce faci? Iispui omului ca nu este politicos?
    De fapt cuvantul a suferit niste mutatii si acum prin politicos se subintelege educat.
    Chestia este ca nu toti trebuie sa fim educati sau ne educati in aceias maniera.
    De aici reiese ca nu are sens sa spui ca ceva sau cineva este politicos, sau ca ceva/cineva este mai politicos decat x/y.

    Pe scurt nici eu nu sunt de acord sa fiu invitat in ultimul moment pentru ca sunt pus intr-o situatie contra cronomentru in loc sa dau un ritm familiar problemei.

  81. February 21, 2012 11:39:39

    Nu mi se pare nici mie politicos, pentru ca mesajul pe care o astfel de invitatie il transmite este “trebuie sa umplu cele cateva locuri libere lasate de cei care as fi vrut de fapt sa vina, dar au refuzat”

  82. February 22, 2012 17:57:45

    Este in regula sa inviti in ultimul moment, daca organizarea evenimentul la care inviti a fost hotarata in ultimul moment. Nu e cazul sa avem totul planificat cu 5 ani inainte, ba e chiar fain sa mai avem si lucruri spontane in program. Asta functioneaza mai mult in plan personal: o intalnire cu prietenii, o iesire la un film, etc. In treburile de servici, spontaneitatea se permite numai pentru urgente, cand nu mai e spontaneitate, ci obligatie. Altfel, nu prea merge… pe de alta parte, vai de fundul PR-ului care se trezeste in situatia de a face invitatii in ziua evenimentului, indiferent ca e din vina lui/ei sau a altcuiva, este precum in basmele alea in care orice alegere ai face, stii din capul locului ca iese prost.

Leave a Reply

Note: You may use basic HTML in your comments. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: