Toţi psihiatrii de sex masculin ar trebui controlaţi la cap
2011 February 9 at 2:35 pm
Se dă următoarea iniţiativă parlamentară:
Se cere apoi părerea, în legătură cu ea, unui psihiatru. Doctorul Florin Tudose. Care spune aşa:
Dar mai spune şi aşa domnul psihiatru:
Bun. Nu sunt feministă şi nu m-am manifestat niciodată militant în zona asta, aşa că în ceea ce urmează mă voi exprima pur şi simplu ca om, care, în numele bunului simţ, n-are cum să nu se crucească în faţa unei afirmaţii ca aceea a domnului Tudose. Mi se pare că România are nevoie de o lege care să-i oblige pe psihiatri, în special pe cei de sex masculin, să se supună unui control psihiatric înainte de a ieşi în public şi a-şi valida prin grosolănii nedemocratice şi sexiste aşa-zisele “păreri pertinente” despre democraţie.
Sau, mai specific (cum zicea Teodor Tiţa, mai devreme, pe Twitter): “Toţi psihiatrii de sex masculin, cu ochelari, mustaţă şi iniţialele F.T. să fie supuşi unui control înainte de a face declaraţii de presă”.











psihiatrii nu au si ei un dram de nebunie?ca de-aia s-au facut pisikologi!plus ca cine intelege meandrele unui nebun decat un altul?
=))
numa’ nebuni in lumea asta…
simona draga, se ved ca est juna si netrecuta prin viata!


pai pa vremea lu ceshkutza, era obligatoriu controlul ginecologic!se facea la servici; ma rog te trimitea de la servici!
deci, daca asta e perimat, nu trebuia inlocuit cu altcva?
sa ramana bietle femei nebagate-n seama?
necontrolate?
ca acum, stie toata lumea, orice femeie este f-tuta , in principal , la cap!
bai dar astia nu au si ei o nevasta, o mama, sora, matusa, etc. sa ii traga de maneca saumai bine sa le traga una peste ceafa cand debiteaza asa ceva?
Vin sa-l apar pe Prof. Tudose, care este o somitate in domeniu, o fi gresit…
Se stie ca medicii psihiatri lucreaza dseori cu persoane mai… debusolate, posibil ca uneori se mai pierd si ei cu firea. Hai sa-l iertam..
Pe partea de Tudose ai, evident, dreptate
Omul aplica dubla masura cu o nonsalanta de care numai nebunii sau escrocii cei mai talentati sunt capabili
Pe partea de femei pe sticla, tot evident, are Tudose dreptate
Si in general vorbind, in presa, numarul femeilor mai mult sau mai putin zdruncinate la mansarda mi se pare binisor sarit peste media pe tara, atat din experienta directa cat si din ce am mai auzit la altii.
ci, pur si simplu, pentru ca din ce scrii aici pari ca nu ai inceput (inca
) sa faci din prinsul mustelor principalul tau hobby.
Persoanele de fata se exclud, nu din instinct de conservare a userului
Sincer, eu as conditiona fara nici o ezitare dreptul de vot (si implicit cel de a candida la o functie publica) de un control psihiatric amanuntit.
http://www.simonatache.ro/2010/06/02/nervi-amanti-muci-in-freza-boureanu-si-firea/
Ce insemna un cititor fidel si cu memorie buna
. Bravo Delia
.
@Optimvs: astea sunt nişte observaţii făcute după ureche. mie, de ex, mi se pare că numărul bărbaţilor duşi cu pluta din viaţa publică românească (deci nu numai din media) e mai mare decât al femeilor. dar iarăşi e o observaţie făcută după ureche. putem să discutăm asta pe blog, în subsolul unui articol, dar altceva e să vii cu autoritatea unui medic şi să spui mârlănia pe care a spus-o dl. doctor: “e antidemocratic să controlăm parlamentarii, dar trebuie musai controlate femeile din mass-media”.
Poate in furia momentului
n-ai observat ca pe partea de Tudose ti-am dat dreptate din prima 
, asa ca pur si simplu m-a distrat la nebunie ca ai deschis asa ” Nu sunt feministă şi nu m-am manifestat niciodată militant în zona asta”.
Nu stiu daca ai vazut/mai tii minte filmul “Cuibul de viespi”, era acolo o faza memorabila in care una dintre surori zicea ceva de genul “N-o blestem, dar sa dea Dumnezeu sa…. etc etc”
Sincer zac acasa racit cobza, si implicit cu o inclinatie crancena spre trolling
@Optimvs: tu nu citeşti blogul.
am şi jucat un rol în piesa aia (denumirea originală: “Gaiţele”), în liceu: http://www.simonatache.ro/2011/02/09/ati-jucat-vreodata-teatru/
@Optimvs: altfel, chiar nu sunt feministă şi nu obişnuiesc să dorm cu manualul de corectitudine politică sub pernă şi să sar de fund în sus când îl încalcă cineva. există însă “mârlănii” şi “MÂRLĂNII”. la a doua categorie, chiar şi eu mai sar
sa recunosti un exemplu de sovinism masculin sau misoginism nu te face feminista
E clar ca baiatu’ asta s-a dat cu pacientii
Sau poate asa e el nesimpork din nascare. Cine stie…
Eu abia am timp sa scriu din cand in cand la mine pe blog
. Ma poti considera un cititor ocazional 
. Gaitele e denumirea piesei, dar filmul chiar asa a fost intitulat, “Cuibul de viespi”.
Vad ca n-ai jucat, doar ai fost cat pe ce sa joci in “Gaitele”
In rest, totusi, reactia ta a fost una feminista
Ca si primul raspuns, ala tip “ba voi” 
. Nu stiu daca vei avea puterea s-o faci si public
.
Daca te gandesti putin, asa mai cu calm, cred ca in forul tau interior imi vei da dreptate apropo de ticnitele din presa
Pai matematic aveti dreptate cu masculii dusi cu pluta pentru ca-s mai multi decat femeile. Si daca adaugam si pe CVTudor in ecuatie creste cam mult procentul de zgubilitici.
On topic: eu cred ca afirmatia cu revizia psihiatrica pentru fomei a fost facuta dupa vizionarea unei emisiuni ai Oanei Zavoranu. O fi fost omul obosit si a mers prin inductie “daca asta nu are toate tiglele pe casa e clar ca toate femeile din mass-media sunt duse cu pluta”.
In privinta examenului de specialitate la politicieni ii dau dreptate. Jignim nebunii.
Bine ca nu a cerut examen psihiatric la femeile din desenele animate.
Corect. Eu aş merge şi mai departe, şi aş cere să fie căutaţi la tărtăcuţă şi unii (destui) alegători. http://teaca.wordpress.com/2011/02/07/zambra-presedinte/
@Optimvs: ah, dar ce chef de trollat ai
totuşi: nu, frate, reacţia mea a fost una de bun simţ.
Pai cum naiba, daca m-a pocnit de zac aici cu sapte borcanele cu pastile in jur si abia ma tarai prin casa
Totusi sa-ti zic serios de ce reactia a fost deplasata: pentru ca observatia lui Tudose asta apropo de ticnitele din presa e si adevarata, si presupune totusi si o doza de curaj (sau tacaneala
) pentru a fi facuta publica.
Adica na, trebuia sa observi dublul standard, dar sa-i admiri totusi curajul de a-si asuma riscul sa-l sugrume Firea cu firul de la microfon :lol:, live, in fata a ce audienta o avea ea acolo
.
pot să-ţi dau enşpe contraexemple masculine, dacă vrei, dar nu asta e discuţia
Ideea nu este rea, dar este bine sa se inceapa cu disectia “capului in gura”.
Absolut de acord ca poti sa-mi dai nspe contra-exemple masculine. Intrebarea e cate contra-exemple feminine poti sa-mi dai
.
el a zis “in special femeile” prin urmare nu e complet misogin, da’ia marturisiti: citi psihiatri intacti ati vazut? io unu n-am vazut dect d-aia ciobiti
http://www.simonatache.ro/2011/02/08/pledoarie-pentru-sport-si-premii-in-abonamente-la-sala/#comment-161439
http://www.realitatea.net/toti-psihiatrii-de-sex-masculin-ar-trebui-controlati-la-cap_801560.html
@bamdf: am văzut. mă şi înjură pe-acolo sub anonimat bărbaţii adevăraţi ai naţiei.
pai voiam sa dau comentariile de acolo cu copy-paste,da’ n-am reusit
Acum sper ca nu consideri nevinovata mea insinuare drept o injuratura
@Optimvs: evident că nu. doar că nu mai vreau să continuu o discuţie pe lângă subiect
Sau in care ai cam ramas fara argumente
Pardon, fara exemple
.
Apropo, ce trebuie sa faca omul ca sa-si puna un avatar aici?
clar am rămas fără argumente
. pentru avatar, gravatar.com
Ecemple de femei de pe sticla intregi la mansarda
Gravatar am incercat, nu merge.
De acord cu nenea cand spune ca i-ar stigmatiza pe bolnavi daca vor fi comparati cu parlamentarii. In genere, orice specie de pe lumea asta ar fi grav insultata daca ar fi comparata cu regnul politicienilor -mai ales damboviteni.
Nu am inteles insa dincolo, ce-are -ma scuzati- si anume sula cu prefectura? Adica punerea la indoiala a capacitatii mentale a electoratului. Si, in definitiv, avand in vedere cum si ce s-a votat in toti anii astia, nu ar fi totusi indreptatita punerea aia la indoiala? Io zic ca da…
Si da, recunosc: si eu am votat si-o sa mai votez cand o sa ma fac mai mare.
Acum, la modul cel mai serios: cretinul asta care isi zice doctor perpetueaza conceptia nesanatoasa din popor, conform careia a fi bolnav psihic sau a avea nevoie de un consult (nu conteaza ca e psihologic sau psihiatric) este a mai mare rusine, iar indrumarea cetateanului catre astfel de consulturi este o mare insulta.
PS: Si marea majoritate a specialistilor din domeniile psihologic si psihiatric se plang din cauza acestui tip de gandire. Iote cine ii submineaza: tocmai unul de-al lor!
http://www.dobro.ro/?p=1905
Cat despre al doilea fascicul pe care l-ai postat colo sus, io crez ca nenea psi tocmai era suparat din cauza ca fusese refuzat de o tanti pe care de abia o cunoscuse. Intamplator, acea tanti era probabil si prima din viata lui…
Mi-am permis sa distribui link-ul listei mele de pe fb. Sunt multe persoane care ar fi interesate de conceptia acestui domn…
Monologul din linkul postat de ilaura e din “Decalogul dupa Hess”, scris, intamplator sau nu
, de o femeie, Alina Nelega.
.
Nu cred ca un barbat ar fi putut asterne asa ceva pe hartie, parerea mea
@Optimvs: l-aş fi scris mai funny, pare prea serios
@Optimvs: să dau bibliografie cu texte de-ale mele despre femei? hai să dau:
http://www.simonatache.ro/2008/10/30/mic-inventar-de-metode-prin-care-noi-femeile-distrugem-viata-barbatilor/
http://www.simonatache.ro/2009/04/26/cromozomul-y-e-ca-si-mort-traiasca-oja-si-cromozomul-x/
http://www.simonatache.ro/2009/04/26/la-raul-piedra-am-sezut-si-am-plans-si-am-plans%E2%80%A6-si-am-plans%E2%80%A6-si-am-plans%E2%80%A6/
şi mai am o grămadă, dar mi-e lene să caut
si tocmai seriozitatea aia ii darama credibiliatea. si nici jucat prea bine nu mi se pare.
Simona, ce naiba, am pretentii
. Noi nu vorbeam despre eternul feminin
, ci strict despre procentajul foarte mare de femei ticnite din presa romana
.
P.S. Alea trei articole corfirma chestia deja arhicunoscuta ca femeile cu o inteligenta situata peste un anumit nivel constientizeaza, dar tot nu pot face nimic ca sa schimbe situatia de fapt
. Haioase, oricum.
dar de ce nu s-ar putea ca, in loc de un control psihiatric, sa ii controleze pe politicieni la diplomele in drept, politica sau economie? (in functie de domeniul de exercitare a functiei lor) asa poate ar incepe sa fie alesi si oameni competenti…
Pentru ca unii nu diplome
Daca bine imi aduc aminte, cadrele didactice din pre-univ sunt obligate sa faca anual un control psihiatric… Probabil se are in vedere faptul ca , mai devreme sau mai tarziu, vor trebui sa dea cateva examene de capacitate/bacalaureat cu vreun primar sau parlamentar si se probeaza daca au taria psihica necesara
Simona, mi-ai adus aminte de profu’ de medicina legala din facultate care zicea ca femeile sint si vor fi totdeauna mai inteligente decit barbatii pentru ca, in fond, ce-i y? (cromozomul y de la barbati) decit ” o jumatate de x?”
Si era prof, nu profa, vorba aia, bravo mintilor luminate! Draga, daca inteligenta vine si cu o frintura de nebunie, so be it. Femei ticnite in presa romaneasca? Haida de, mai bine asa decit idiotii de politicieni romani! Sau parafrazind imnul golanilor, mai bine nebun decit idiot.
@ Simona, iti dau dreptate.
Numarul dementilor si obsedatilor din politica romaneasca este muult mai mare decat al femeilor. Dar sunt si borfeturi si/sau cretine pe-acolo.
Eu as da, cat vad eu de realist, ca 93% din parlamentari au defecte de porci-obsedati si furaciosi la cap, iar la femei este doar pe la 40-50% acelasi procent.
Asta este, procentele sunt ridicate si blonave.
Simona, sunt de acord ca se scalda in strachini Tudose dar, apropo de femeile din mass-media, e o doamna, pe numele ei Oana Stancu, care modereaza cu Adrian Ursu Ora de foc. Am urmarit de cateva ori emisiunea si pe cuvant de onoare ca doamna cu pricin ar trebui dusa nitel la psihiatru. Nici Andreei Cretulescu nu i-ar strica. Si, zic si eu, nu dau cu parul, daca Tudose le-o fi vazut sau chiar o fi fost in vreo emisiune de-a lor….
Nea Tudose ăsta s-a remarcat de mult prin claritatea şi imparţialitatea discursului. Probabil are o boală profesională, de la mediul în care activează: dilimachită televizantă. Mai nou se pare că e şi misogin (în traducere, NF). Deşi gura păcătosului adevăr grăieşte dacă ne gândim la Dana Grecu sau Andreea Creţulescu.
Au sters articlul de pe realitatea? Piticu21 ce faci?
@Dan: eu l-am rugat pe red şef să-l scoată, fiindcă nu era ceva de natură să fie preluat. ce am pus eu pe blog era o replică ironică şi-atât. dacă voiam să scriu ceva pentru a fi preluat, scriam lung, nuanţat, cu cap şi coadă, nu expediam totul într-o glumă.
pai politicienii nu sunt de acord cu un examen psihiatric tocmai pentru ca se tem ca nu l-ar trece.este anormal, pentru orice ai nevoie de un examen medical la cap; daca vrei permis de conducere, de port arma, de libera practica, etc.ar trebui introdus obligatoriu acest examen in doua cazuri: pentru cei ce fac politica si pentru cei ce fac copii.cat despre psihiatrie, toti practicienii gandesc in acelasi mod: toti oamenii sunt nebuni, in afara de ei. si tot ei sustin ca primul simptom de nebunie este sa te simti perfect sanatos.