Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut

Pensionarii şi bebeluşii, aceste bestii dezlănţuite

Am văzut la televizor pensionari nervoşi, care rupeau lanţuri de jandarmi. E de râsu-plânsu, desigur, dar, în locul guvernanţilor, nu i-aş subestima. Foamea şi furia ascut forţele şi pot deveni remedii supereficiente pentru reumatism şi alte boli care, pân-acuma, îi făceau inofensivi şi incapabili să se bată pentru altceva decât locurile din tramvai. Le şi văd pe mămăicile de la mine de la bloc organizate în haite de amazoane şi năvălind în clădirea guvernului, călare pe cărucioare goale de supermarket. Văd nişte bunici vopsiţi pe faţă, ca indienii, forţând intrările de la Parlament şi de la Cotroceni, dându-le la gioale inamicilor cu cutia de table şi preluând puterea. Nu mai zic că am auzit, azi dimineaţă la TV, că se pregăteşte şi un miting al bebeluşilor. Altă chestie de râsu-plânsu, care s-ar putea transforma în ceva serios. Mi-e să nu-i vedem pe Elena Udrea atacată cu pempărşi plini, pe Boc linşat cu suzete şi pe Băse incendiat cu cocktailuri Molotov de piure de morcovi. La cât de suprarealist decurg dintotdeauna lucrurile în această ţară, pe mine nu m-ar mai mira absolut nimic. Cum ar fi ca ţara să ajungă pe mâna pensionarilor şi a bebeluşilor? S-avem preşedinte un bebeluş de 2 luni care de-abia a-nvăţat să-şi ţină capul, premieră o mamaie surdă de 80 de ani şi un guvern şi un parlament compuse din personaje similare? Nici nu cred c-ar fi vreo mare diferenţă, s-ar înţelege între ei tot cam cum se înţeleg şi ăştia de-acum şi ar fi cam la fel de tari la capitolul strategii.

În timpul ăsta, noi, ăştia, mai tineri şi mai în putere, vom fi făcut, ca de obicei, proteste pe Facebook, pe Twitter şi pe Mess.:mrgreen:

Update: Bonus – un text cu care sunt perfect de acord tocmai a scris Iulian Leca pe VoxPublica.

420 comentarii

  1. chiar ca de rasu- plansu

  2. deci e exact cum zic: suntem in plin suprarealism

  3. şi l-am avut pe oliviu gherman patru ani şi bebeluş şi moş two in one

  4. Am auzit acum ca au luat pensionarii cu forta Cotroceniul. Foarte tare! Si ei care se asteptau la proteste de la bugetari. 😀

  5. […] This post was mentioned on Twitter by ruxandraPRedescu, simonatache. simonatache said: Pensionarii si bebelusii, aceste bestii dezlantuite http://bit.ly/aBEPQO […]

  6. sîntem în plin supărealism

  7. "Accept pozitiv"

    Din pacate e-protestele tinerilor au exact aceeasi eficienta ca oricare alt protest iar toate sunt egale cu 0 (zero). Asa ca un guvern geriatric poate ar fi mai potrivit (sigur cineva din acest guvern ar avea proteza auditiva, si nu ar mai avea nici o scuza ca nu aude)

  8. nina: macar de-ar linsa pe cine trebe :mrgreen:

  9. Accept pozitiv”: s-ar putea sa n-aiba baterii

  10. vezi, simono, vezi? io, dacă încerc să zic două vorbe, sari imediat cu lacrimongena de cauciuc pe mine. dă-mi voie să fiu primul pensionar căcăcios de pe blogul tău. pot? pot?

  11. Simona, cam ai dreptate, ne aflam in suprarealism. cum acesta si dadaismul s-au tinut de manutza, acum inteleg si eu masurile “anticriza” ale guvernului.

  12. "Accept pozitiv"

    @relux : traversam o criza, de unde bani si pentru baterii

  13. Monstrii cu chip de om, ce mai! 😉

  14. mda, bun tare ultimul paragraf. :mrgreen:

  15. Basescu nu mai crede in lacrimi.

  16. Sa se reduca cu 50% salariile diasporei pt. ca ia l-a votat pe Base!

  17. blogerii de azi pensionarii de miine

  18. Pensionari, treceti Brutu! Corporatişti, treceti Netu!

  19. pensionari tăvăliţi de jandarmi
    =)) =)) =)) =)) =))

  20. Culmea ghinionului:
    bugetar cu copii, insurat cu o bugetara.

    Conform ultimelor studii bugetarele au mici sanse sa gaseasca un barbat. Si nici bugetarii.

  21. Fapta caritativa, nedo se-nsoara cu o bugetara.

  22. Pempasu, o inventie capitalista. Jos pempasii!
    O fabrica din Caracal a inventat pempasi din frunza de porumb, porumbu se va importa din USA, pe axa Buc. Londra Washington.

  23. Pruncii se vor spala in Bazinu Marea Neagra, bazin strategic.

  24. tinand cont de faptul ca se amana alegerile din pdl, oare musiu boc ajunge, din obiect de inventar, mijloc fix in gestiunea marinelului?

  25. @Simona Tache
    suprarealism, zici?
    Uite o zi de curs, în Suedia:

    http://www.youtube.com/watch?v=JdyKmzEdHws&feature=player_embedded

  26. Nemulţumiţi că li se va tăia 15% din venituri, pensionarii au luat cu asalt porţile Palatului Cotroceni. Nici nu vreau să mă gândesc ce se va întâmpla când vor ieşii bebeluşii în stradă, pe motiv că Băsescu le-a luat pamperşii de la fund să se şteargă cu ei la gura aia cu care ne spunea în decembrie anul trecut că va curge lapte şi miere!

  27. para, apai si la vilks tupeu. dupa caricatura aia a lui mahomed, cum ai fi vrut sa reactioneze studentii musulmani?

    e-adevarat, asemanarea dintre actiunea lui lars vilks si ceea ce face guvernu cu pensionarii si bugetarii este flagranta.
    insa, unde-s pampersii? 🙂

  28. cine zice că nu există solidaritate?!
    în sfîrşit, are şi Leca oameni care să fie perfect de-acord cu el
    a-nceput gherila roz, care e tot un roşu da’ mai spălat 🙂

  29. Ai, că poate-ţi trag un copil în cap!

  30. Când s-o duce dreacu’ freedom of speech, abia atunci va fi o demonstraţie. Până atunci, e ori distracţie, ori interes. Iar cu ăstea se poate negocia.

  31. Nea, aşa, aşa!

  32. @para: pai se cam duce, nu vezi ca nu mai avem voie sa avem alte opinii decat alea “corecte”, ca se interpreteaza ca guerrilla roz-rosie? 🙄

  33. @Nea: da, da’ sa fie d-ala mic, mic, de maximum doua saptamani, ca e mai moale si mai pufos :mrgreen:

  34. n-a zis Băsescu să vină toată lumea cu propuneri alternative?

  35. ă? a vorbit cineva de mine?

  36. pasu doi, ăla cu Udrea, nu-l cunosc, să mă informez. Dacă a zis aşa, e o proastă care n-a înţeles cum e cu dosul palmei drepte. Da mă îndoiesc c-a zis.

  37. şi cum procedează mămicile?
    umblă cu pamperşii căcaţi prin oraş sau vin cu bebeluşii în piaţa Victoriei şi îi pun la treabă, să facă treaba, adică, să protesteze, cu alte cuvinte?

  38. gabhry_el, lamda ta e pe fond cam roz.

  39. vai, tu Simona!
    cum te prigonesc eu!
    cine zice să nu ai alte opinii?
    dar am şi eu dreptul să-ţi spun ce cred despre opinia ta: că e roz, de pildă
    poate vrei să-mi interzici tu mie să spun asta, sub pretextul că eu ţi-aş interzice ceva

  40. para
    e pe fond violet, te rog 🙂

  41. para
    nu sesizezi nici o diferenţă între culoarea de fond a blogului şi cel din avatar?

  42. @gabhry_el: sigur ca ai dreptul. diferenta e ca eu nu pun etichete colorate asupra opiniilor tale 🙂

  43. pune pe ale mele! pune pe ale mele! vreau etichetă!

  44. Nea
    Fără violenţă! Fără violenţă!

  45. Simona Tache
    Şi, te deranjează dacă spun că eşti de stînga?
    Nu e adevărat?

  46. @Gabi
    ăla nu e violet, e mov!
    violetul este roşu-albastru fifty-fifty.

  47. de unde si celebra vorba romaneasca “intr-o femeie sa nu dai nici macar cu un bebelus” 😆 😆 doamne, ce subiecte am ajuns sa avem, ma simt ca-ntr-un film atat de prost incat, vorba unui coleg, aproape ca devine bun

  48. adică e mai rece decât al tău. be cool, man!

  49. guţa e apostolul nostru. A fost un geniu, şi noi(eu) nu ne-am dat seama!

  50. @gabhry_el: evident ca nu e adevarat, da’ daca tu tii sa imparti lucrurile in albe si negre, dupa logica “cine nu e cu mine e impotriva mea”, eu nu te pot convinge sa faci altfel. 🙂 si nici n-o sa incerc

  51. para
    te asigur că am făcut fifty-fifty 🙂

  52. @gabi
    serioooooos?

  53. Simona, nu te mai ascunde după şabloane!

  54. Simona e de stinga, am prins-o! Simona sa-ti fie rusine!
    Io sunt de dreapta, jos pensionarii, jos bebelusii!

    P.S Simona vezi ca astia au sunat adunarea. Ataca-n gasca!

  55. Simona Tache

    ok, eşti independentă
    dar că eşti de-acord cu Leca este impardonabil 😀

  56. Eu zic ca Boc n-are de ce sa se teama . Bebelusii aia sunt ei monstruosi , da’ nu dau in oameni mai mici ca ei . Iar pensionarii sunt slabi de inger , se induioseaza cand vad unu mic si natang facand prostii .

  57. Simona e tânără. Unui tânăr, la fel ca unui intelectual, îi şade bine la stânga. Uite, încă un şablon.

  58. Sa se puna impozit pe f***t, ca d-aia ies bebelusi.

  59. S. Tache
    şi inestetic 😛 … poate în primul rînd

  60. He!
    Udrea a fost de acord cu Goebbels! Ce, Simona n-are voie să fie de acord cu cine vrea?

  61. neamţule, greşeşti. să se pună impozit pe barză.

  62. @gabhry_el: o fi impardonabil, da’ mi se pare ca, punand etichete si folosind genul asta de discurs, tocmai demonstrezi ca leca are dreptate in textul ala.

    bai, dar, lasand deoparte putin stanga si dreapta, voi vedeti ce se petrece? eu ma inchin deja cu doua maini. orice gluma tampita si aberanta am face, ea nu mai e gluma, pentru ca deja se intampla. am zis de ” aruncarea cu pampersi plini”, dupa care am aflat ca deja e programata o aruncare cu pampersi. gizaaaas! oare dorm si visez?

  63. para
    de unde-ai scos-o pe asta, cu “şezutul bine”? 🙂
    hai, pînă la 30 de ani, cum zicea Ţuţea
    (şi-aşa e cam mult 🙂 )

  64. @gabi
    de la bombo.

  65. Simona Tache nu e doar moguloaică, este şi profetă!

  66. @para: pe bune, mi-e si frica sa mai zic vreo tampenie, sa nu aflu ca deja s-a-mplinit 🙄

  67. Ce să mai, soarta ta e să fii dumnezee. punkt.

  68. deci, gata. Suptul interzis!

  69. S. Tache
    foloseşti o retorică a corectitudinii politice – specifică unei anumite ideologii, de altfel – blamînd etichetarea
    păi, omul etichetează tot timpul: e cool, e copac, e bou, e om etc.
    nu putem gîndi fără ceea ce numeşti “etichetare”, adică gîndim etichetînd

    şi tu mă etichetezi spunînd că folosesc “un gen de discurs” – voila, ai ajuns la “gen”, ca şi mine
    chiar Nedo spune că eşti puţin la stînga, ceea ce spuneam şi eu

  70. Pe bune, nu pot să-l dezvăţ pe fiu-meu de suptul degetului, şi a trecut de trei ani. Deh, fiecare cu problemele lui.

  71. Am fost ieri la Ateneu la Joshua Bell, bestial.
    Ai dreaq, plin de pensionari care se bătuseră pe beletele alea între 2 şi 4 milioane bucata, puseseră scaune şi pe coridoare.

  72. eu n-aş vedea-o pe tache în tabără cu imperialistu’, riddick, thor şi avp. ăia sînt nişte demenţi. uite, rogo e stîngist declarat, cinstit, adică e mai ok să se poziţioneze alături de rogo. şi pe bune că nu glumesc.

  73. pe bune, pe bune, dacă nu devin transparenţi şi nu încetează cu clientelismul, îmi bag plua în ei, şi îl susţin pe Cernea, la loc.

  74. de obicei, tîmpeniile au mai mari şanse să se realizeze decît lucrurile cu cap
    poate s-au inspirat de la tine

  75. Nedo
    Da’ e obligatoriu să fie lîngă ăia? De ce n-ar fi lîngă tine?

  76. tu n-auzi că eu sînt glossy neocon?

  77. tache e glossy-liberală, singurul punct comun e glossy-ul. rogo e glossy socialist. iar tîmpiţii de stînga, gen ciutacu, badea, etc, ăia sînt tabloid felixocialişti. deci e clară poziţionarea.

  78. păi să fie şi ea tot aşa, nu lecalist 😛

  79. @gabhry_el: adevarul meu, pe care l-am spus de nenumarate ori, e ca am o parere execrabila despre clasa politica in general. OK, poate-l detest pe Base, ca persoana, mai mult decat pe altii, dar asta nu inseamna nici ca sunt de stanga, nici ca ma inchin la iliescu, nici ca am o poza pe noptiera cu geoana si cu hrebe. sunt toti niste hoti, niste incompetenti si niste nesimtiti. toti cei care au evoluat pe scena politica din ’90 pana azi. ce e mai trist e ca, daca ar aparea unii de buna credinta, n-ar avea nici o sansa, ca i-ar manca astia de vii daca nu s-ar conforma sistemului.

    altfel, daca vrei tu, pot sa fiu si de stanga, pot sa fiu si de extrema dreapta sau de dreapta colt cu mijlocul si paralel cu inaintele, daca asta te face fericit. uite, pot sa recunosc si ca am scris scrisoarea a III-a, daca insisti un pic. nu tin sa te conving ca e altfel decat STII tu ca e. 🙂

  80. lecalismul e absurdocialist. e pe stînga, clar, nu are loc în zona glossy, nici în zona tabloid felixocialistă, dar, repet, tot pe stînga, undeva între anarhism şi anacronism. hai, un link către leka la 1000 de postări sau cît o avea simona nu e mare lucru. solidaritatea stîngii, un fel de sindicalism

  81. a, mai e jeg, care e puţo-comunist declarat (de băsescu). se manifestă pe-aici prin ardeal, are puţini adepţi.

  82. cu leca: recunosc ca nu i-am urmarit textele, ca sa stiu ce orientare are. am fost punctual de acord cu ce-a zis in textul caruia i-am dat link. si continuu sa fiu, desi este impardonabil 🙂
    si da, nedo are dreptate, sunt mai degraba glossy-liberala decat de orice alta glossy-orientare. asta daca tre’ sa am neaparat o orientare 🙂

  83. Simona, vrei, nu vrei, undeva tot eşti.
    Şi mie îmi pare că eşti cam la stânga.
    Stânga nu trebuie să fie Ilici şi hoţie.
    Sunt o grămadă de griuri, dar direcţiile astea există.
    Sau consideri că sunt şabloane?

  84. glossy-liberalismul e cam de stînga. ce-am spus mai sus. şi nici nu m-am certat cu ea (încă)

  85. @para: pentru ca “de stanga” a ajuns sa fie tot ce nu e “filobasescian”, de-aia ti se pare asa. in fine, nu mai insist, sunt ce vreti voi, care n-aveti cum sa nu stiti mai bine decat mine.

  86. simona, n-are de ce să îţi fie ruşine dacă te recunoşti de stînga. nici mie nu mi-e ruşine că sînt glossy, de-aia o ard retrosexual.

  87. dacă nişte simpli cetăţeni avem probleme de orientare, ce pretenţii să avem de la partide?

  88. evident ca n-ar avea de ce sa-mi fie rusine sa recunosc ca sunt de stanga, dar nu sunt. asa cum n-ar avea de ce sa-mi fie rusine sa recunosc ca sunt lesbiana, dar nu sunt.
    hai ca devine penibila discutia, m-am plictisit 🙂

  89. glossy-liberalii ăştia şi cînd e vorba de o discuţie se plictisesc şi nu pun osu’.

  90. “sunt toti niste hoti, niste incompetenti si niste nesimtiti. toti cei care au evoluat pe scena politica din ‘90 pana azi”
    —————
    Ca orice generalizare , nici asta nu poate fi corecta , exista intotdeauna nuante . Nu vreau sa dau niciun exemplu dintre actuali ca sa nu se interpreteze . Dar mi-aduc perfect aminte despre Nicolae Noica , ministru al lucrarilor publice (adica tocmai cel cu painea si cutitul) . Chiar citisem undeva acum vreo zece ani ca in toti anii de ministeriat nu si-a sporit averea . La fel Diaconescu , parca . Nu , n-am simpatii taraniste in mod special – l-am respectat pe Coposu (alt exemplu care te infirma) si cam atat . Daca ai vrut sa spui “sau hoti sau incompetenti sau nesimtiti sau din toate cate putin” , atunci da , e mai greu sa dai exemple . Ca sa fie si competenti si cinstiti , e deja cam mult .

  91. @Adi: corect, ai dreptate. reformulez: “cu foarte mici exceptii, toti sunt niste hoti, niste incompetenti si niste nesimtiti”. iar putinele alea exceptii nu au nici o sansa in fata celorlati, care sunt multi si controleaza tot

  92. Ca filobăs, am fost sceptic cu privire la orientarea lui de dreapta până mai acu’ câteva zile.
    E bine să-ţi clarifici orientarea, pentru a-ţi alege omul care te reprezintă. Poţi verifica mai bine dacă corespunde, dacă e consecvent.

  93. simona, în doi-trei ani vei spune deschis, stînga sau dreapta. răbdare.

  94. uatevăr.
    mie nu mi-a căzut bine că a tăiat bani de la toată lumea, dar e cea mai rapidă măsură. Dacă ar fi stat să defalce, s-ar fi lungit discuţiile.

  95. @para: prefer sa incerc sa raman cat de mult pot echidistanta, ca sa-i pot judeca la rece. am observat ca cei care opteaza foarte ferm pentru cineva ajung sa aiba un discurs foarte radical si sa se poarte, de multe ori, de parca ar avea o panza pe ochi.
    cred in Dumnezeu, am incredere in niste oameni de langa mine si cam atat, refuz sa cred cu pasiune in politicieni, oricare ar fi ei.

  96. @para: “cea mai rapida, imediat dupa al 12-lea ceas” ar fi mai aproape de adevar, zic 🙂

  97. asta mi se pare marea nesimtire, timingul, nu faptul ca s-au luat aceste masuri. si demagogia care le insoteste, desigur

  98. nici eu nu cred în politicieni. dar nu cred nici în cele 900 de mii de pensionaţi medical sau nu ştiu cîte milioane de asistaţi social.

  99. pentru ca “de stanga” a ajuns sa fie tot ce nu e “filobasescian”

    păi cine l-a pus pe Crin să se vaite de dragul asistaţilor? asta e dreapta?
    Mie a ajuns să-mi placă mai mult Ponta, decât liberalul Crin.

  100. a, si faptul ca o sa se mai adune niste bani de la prosti, ca sa faca pipi pe ei clientela aferenta. sigur, “toate partidele au clientela”, dar vorbim de momentul asta, nu de trecut.

  101. timing sună urît. zgîlţîială sună mai bine.

  102. @nedo: nici macar intr-unul dintre ei nu crezi? 🙂

  103. Incredibil.
    Nu ne mai certăm pe tema politicii.

  104. @para: imi place ca, intr-o ciorba de potroace, in care nici măcar ei nu mai stiu ce dracu’ orientare au, noi tot incercam sa-i separam pe doctrine 😆

  105. nope! te referi cumva la unu’ care începe cu bî şi se termină cu ssssssssesssscu? nu. categoric nu. băsescu a făcut unele gafe urîte în trecut. acum cred că a procedat corect. nici măcar lăudabil. atît.

  106. Guţă, scuză-mă, dar trebuie să spun ceva:
    Nu se poate compara credinţa în Dumnezeu cu încrederea în cineva.

  107. Hei, aici e cheia.
    Politicienii trebuie să fie de fapt marionetele noastre, ale cetăţenilor. Nu invers.

  108. @nedo: hai, ma, nu e nici o rusine sa recunosti ca crezi in el ca politician. n-o sa zic ca e impardonabil, pe bune, o sa-ti respect optiunea 🙂

    @para: si ti s-a parut ca le-am comparat? gizaaaa, tre’ sa justific si sa explic fiecare cuvant? ce-i asta, frate, politie semantica? 🙄

  109. para, crin n-a procedat nicicum. a procedat fără doctrină. nici măcar stîngist. a fost prins pe picior greşit

  110. @Simona, aşa e, scuze.

  111. ura e singura doctrină a lui crin. cu excepţia coaforului. sînt glossy, ştiu ce spun

  112. Interesul meu e ca politicienii să discute între ei, în contradictoriu, măsurile, cu argumente.
    Nu s-o ţină gaia-maţu cu Jos Cutare. E acolo prin vot.
    Şi să nu fure.
    În sensul ăsta, au avut grijă toţi, mai puţin unul(nu ştiu care) din Senat, să voteze noua lege ANI care o lasă fără obiectul muncii.

  113. ciudat, mie mi se pare ca ura e si singura doctrina a lui base. ce ne facem? 🙂

  114. @ para

    “păi cine l-a pus pe Crin să se vaite de dragul asistaţilor? asta e dreapta?”
    ———————
    Depinde cum pui problema . Capitalul , pentru a produce plus-valoare , are nevoie de un mediu calm in care sa lucreze . Iar calmul acesta se mai si cumpara . Depinde de costuri (le si zice costuri sociale) . Dreapta e de un cinism infiorator . Nu ma refer strict la Crin , pe el nu stiu ce l-a apucat , stiu doar ca dreapta si-a nuantat mult pozitiile in ultimul secol (thatcerismul a fost , cred , ultima “dreapta” clasica) . Si stanga , de fapt , desi ei s-au trezit mai greu , cam dupa caderea comunismului .

  115. deci de-aia are leca ura ca unic subiect de editorial

  116. Adi, dreapta e dreapta.
    Thatcherismul a produs bunăstare şi echilibru.
    Conservatorii (nu ăştia ai lui Voiculescu) păstrează în continuare ideile de dreapta tradiţionale, şi au câştigat în UK, mai alaltăieri.

  117. la noi nu e thatcherism, e doar cerism

  118. thatchere şi ţi se va da

  119. hai să thatcherem mînă de la mînă cei cu inima română

  120. Dreapta nu te minte, nu te duce cu preşul. Dreapta spune: ca să trăieşti, trebuie să bagi tare la muncă. Într-un fel, repetă sentinţa dată asupra lui Adam.
    Nu ca noi aici pe blog, btw.

  121. Chiar, cum ar fi ca tara sa fie condusa numai de pensionari? Mi-l si inchipui pe Videanu, ministru la 85 de ani trezindu-se dimineata si dracuind de zor: “Tu-i asa si pe dincolo, stiu ca trebuia sa iau o spaga azi, dar am uitat de la cine”.

  122. cruela de vila

    ura la crin? rimeaza cu manichi-ura! :mrgreen:

  123. Cruella, Jiorjianaaa, tanti Jeniiii, Agneees, unde sunteti fataaa?
    Astia “da dreapta” o-nghesuie pa Simona.

    Amintesc citeva fapte de dreapta, organizarea de 1 Mai la Marea Neagra, finantata de stat, ICR, finantat de stat, Inst. de cercetare a comunismului, finantat de stat, bonuri de vacanta, finantat de stat,

  124. cruela de vila

    intr-o tzara de kkt ,
    este cel mai adecvat\
    atunci cand ai protestat
    c-un pampers bine-asortat! :mrgreen:

  125. @Adi
    Liberalii au tot nuanţat dreapta până a ajuns stânga.

  126. Din programul guvernului de dreapta, spicuiri:

    . Protecţia copilului

    · Acordarea de gratuităţi în vederea accesului la educaţia primară a copiilor din familiile sărace, mai ales din mediul rural (uniformă, rechizite, transport) şi din cadrul etniei rome.

    · Creşterea calităţii vieţii copilului în mediile defavorizate şi respectarea standardelor minime de calitate în toate serviciile speciale acordate copilului în dificultate; creşterea alocaţiei de stat pentru copii, în perioada 2010-2013, şi acordarea acesteia în funcţie de veniturile familiei.

    · Creşterea numărului de creşe şi includerea acestora în nomenclatorul serviciilor sociale, precum şi încurajarea înfiinţării de creşe de către structurile societăţii civile.

    · Sprijinirea dezvoltării reţelei de servicii profesionalizate de îngrijire a copiilor la domiciliu.

    · Stimularea structurilor societăţii civile pentru dezvoltarea activităţii de prestare a serviciilor sociale din domeniul protecţiei drepturilor copilului.

    · Reducerea numărului de copii plasaţi în instituţii publice sau private prin reintegrarea lor în familia naturală şi sprijinirea familiei extinse ca alternativă.

  127. @ para

    In Franta dreapta conduce din 1995 (sigur a fost si stanga lui Jospin la guvern) dar acolo e foarte important presedintele .Ba chiar , daca ne gandim la de Gaulle , Pompidou, d’Estaing , ajungem la concluzia ca Franta e cam o tara de dreapta (pare foarte ciudat , dar in ultimii 50 de ani , Mitterand a fost singurul presedinte de stanga) . Cu toate acestea , au cel mai scurt program saptamanal de lucru , cele mai lungi concedii , o gramada de beneficii platite de stat – si aproape toate au fost obtinute in perioade de dreapta . Pe definitia clasica , sunt masuri de stanga . In sfarsit , e mult de povestit , dar enuntul “dreapta e dreapta” e neconcludent (la fel si cel cu “stanga e stanga” – intre noi fie vorba cel mai de dreapta guvern post-decembrist a fost al lui Nastase , dar iar e o discutie lunga) .

  128. cruela de vila

    stitzi bancu’ ala:
    tzara de kkt,
    atentate de kkt!
    :mrgreen:
    acum avem in sfarshit, shi in marime naturala, proteste de kkt!

  129. cruela de vila

    io astept sa iasa mamele in fatza la guvern shi sa le stoarca lapte de mama prospat , direct in okelari, lu alde boc shi direct in poseta vuiton , lu alde woodrea! :mrgreen:

  130. neamtule, ai legatura, ca pe mine m-au epuizat la cap. cat sa fac si io fata, singura si mica, la trei-patru handralai? 🙂

  131. Din programul guvernului actual aflat pe situ OFICIAL:
    Autostrăzi
    · Realizarea PACTULUI NAŢIONAL „AUTOSTRĂZILE ROMÂNIEI” pentru stabilirea proiectelor de autostrăzi ce vor fi realizate până în 2020, cu asigurarea coerenţei şi continuităţii în finanţare la nivelul necesar.

    · Finalizarea tronsoanelor de pe coridorul IV pan-european între Nădlac şi Sibiu (total 349 km) şi între Cernavodă şi Constanţa, inclusiv Centura Constanţa (total 74 km) la nivel de autostradă până în anul 2012.

    · Finanţarea porţiunii între Târgu Mureş şi Borş (254 de km), din Autostrada Transilvania (total 415 km), urmând ca pentru porţiunea între Târgu Mureş şi Braşov (161 km) să fie identificate alte soluţii de finanţare şi realizare.

    · Finalizarea tronsonului de autostradă Bucureşti – Comarnic (110 km), urmând ca tronsonul Comarnic – Braşov (56 km) să fie realizat prin concesiune cu finalizare în 2014.

    · Începerea lucrărilor la autostrada Ploieşti – Buzău – Focşani (108 km), parte a coridorului IX pan-european şi la autostrada Focşani – Săbăoani (140 km).

    · Începerea lucrărilor la autostrada Târgu Mureş – Iaşi (300 km) şi la Autostrada Sudului Bucureşti -Alexandria – Craiova (170 km).

    · Realizarea studiilor de fezabilitate şi proiectare la autostrada Lugoj – Caransebeş – Orşova – Drobeta Turnu Severin – Craiova – Calafat, parte a coridorului pan-european IV B.

    · Realizarea studiilor de fezabilitate şi proiectare la coridorul pan-european IX Focşani – Albiţa.

  132. @para

    “Liberalii au tot nuanţat dreapta până a ajuns stânga”
    —-
    Perfect de acord . Ti-o spune un membru PNL (din 3 aprilie 1990) , de mult dezamagit de dexteritatea cu care stiu sa supravietuiasca , indiferent de principii , cam din ’96 incoace .

  133. cruela de vila

    este un guvern incestuos, deoarece iecsxpresia: s-o foooootzi pe ma-ta! este in sfarshit pusa in aplicare la toate nivele si pe tuoate paliere de varsta! :mrgreen:

  134. de cinci minute vreau sa zic ceva si nu termin de citit.
    va rog pauza cinci minute ca ajung offtopic.
    multumesc

  135. Adi, aşa e, discuţiile astea nu au ce să caute aici.
    Da, dreapta are o mulţime de nuanţe, însă eu ziceam de orientarea din start: dreapta, centru, stânga. În sensul ăsta, dreapta e dreapta.
    Nu-mi place relativismul, lipsa de repere, ceaţa.

  136. Din programul guvernului SANATATE
    1. Susţinerea asistenţei medicale primare

    · Dezvoltarea medicinei de familie prin creşterea alocaţiilor din fondul de asigurări de sănătate, care va permite medicilor de familie să participe la programe de supraveghere a mamei şi copilului, de prevenţie şi supraveghere a bolilor cronice cu impact în sănătatea publică.

    · Dotarea cabinetelor medicale cu aparatură de diagnostic şi tratament, astfel încât după următorii trei ani să existe un nivel standard de dotare în toate cabinetele din ţară.

    · Elaborarea de ghiduri şi asigurarea de consultanţă pentru accesarea de fonduri europene pentru reabilitarea şi dotarea dispensarelor din mediul rural.

    · Concesionarea şi/sau vânzarea cabinetelor medicale de la stat către medicii care le deţin în administrare.

    · Implicarea medicului de familie în asistenţa medicală comunitară.

    · Dezvoltarea accentuată a serviciilor de îngrijiri la domiciliu printr-o colaborare strânsă cu structurile de specialitate ale autorităţilor publice locale.

    · Asigurarea unei asistenţe medicale primare, accesibilă în egală măsură pentru locuitorii tuturor judeţelor ţării, pornind de la medicina de familie, prin asistenţa medicală ambulatorie şi până la cea spitalicească.

  137. lasă, bre, ai stat tu ani de zile într-o redacţie cu 20-40 de hăndrălăi, nu suporţi trei patru?

  138. Adi, vezi că are Nedo ceva roşu pe nume, dă click, curăţă-l, te rog.

  139. ce ziceam?
    asa. da:
    asa ma’nierveaza nedo asta ca tine cu basescu.
    ca altfel e simpatic.

  140. cruela de vila

    parerea mea e ca suntem neshte boi cu totzii ( aia care nu suntem vaci, desigur :mrgreen: ) ( cu unele iecsxxeptzii ca ashea ne-a invatzat cineva mai sus, sa nu generalizam)!
    da ce?
    pai ce se intimpla in Romania , are fuoarte vaga legatura cu criza mondiala!
    criza este o binecuvintare!
    un pretext, un alibi, ca sa astupe gura la popor!
    ce se intimpla in Romania este de fapt , “rodul” a douazeci de ani de tembelism economic, social, moral, etc, indiferent de culoarea politica!
    toti au furat( ma refer la categorii politice, la guvernantzi, nu neaparat la persoane), toti au gandit pe termen scurtissim, nici unul n-a avut vreo viziune;neshte incompetenzti fuduli, cu gura mare , pushi pa capatuiala!
    si astfel imi vine in minte celebra replica:
    “am fost un dobitoc”

  141. sunt de stinga; glossy-stinga

  142. cruela de vila

    base joaca la cam multe capete!
    si nu cred ca s-a hotarat la cine sa suga mai intai shi mai cu spor! :mrgreen:

  143. hai ca io arbitrez impartial: neamtuleee, da-le la oasee! ceee? fault la nedo? se preface, sa continue meciul. ce-mi place sa fiu impartiala :mrgreen:

  144. cruela de vila

    eu sunt de dreapta, daca mi-o arat shi mie cineva! 😈
    s’il vous plait , monsieur, nedo! 😳

  145. intra in teren si cruela, care-i paseaza lu’ neamtu, care neamtu marcheaza spectaculos 😆 😆

  146. echipa de dreapta se clatina din temelii 😆

  147. neamtu nu mai zice nimic, dar cu toate astea, marcheaza din nou fulminat. 12 la zero pentru echipa anti-base in aceste momente 😆 😆 😆

  148. nici nedo nu mai zice nimic, ceea ce e impardonabil. cartonas galben

  149. si lovitura de la 11 metri pentru echipa anti-baseeeee

  150. In loc de concluzii:

    GUVERNU “de dreapta” a elaborat un program, acest program se afla OFICIAL pe situ guvernului. Imi vine sa presupun ca atunci cind a fost elaborat se stia cum e cu criza.
    Intrebarea care se pune este, acest program e inca actual?

    Cind se va raspunde la aceasta intrebare, vom afla daca Simona e de stinga sau de dreapta.

  151. revin deseara.
    bine c-am pus semn.

  152. cruela de vila

    daca base se tzinea de cuvint, ( cuvintul ala ” sa traitzi bine”) ne-ar fi durut in c_t acum da ce ne da sau nu ne da statul!da’ sa ne lase sa ne facem singuri, nu sa ne jupoaie, nu sa ne indoaie!
    a cui e vina ca suntem statul cu cele mai multe taxe?
    a ciu e vina ca avem atatzia asistatzi social ( shi ata de multzi fraudulos ?)
    acui e vina ca avem atat coruptzie?
    a cui e vina ca avem atat de multa evaziune fiscala in ciuda turmelor de institutzii de stat care trebe sa vegheze la bunul mers al finantzelor in tzara asta?( o sa acut un post al unui fost comentator, ref la modul la care actioneaza ” garda financiara” in israel, pt comparatzie)
    ia sa cate ei marile averi la legalitate, sa vezi cum gasesc fix totzi banii de care au nevoie, si ceva in plus! :mrgreen:

  153. Eu vad ca_comentatoarea e tot un “tonomat cu ieuro” , platita de moguli . Rusine , Dinu Paturica !

  154. neamţu e stîngist rău de tot. fritz-leftist

  155. cruela de vila

    am avut o parre buna despre doamna VOSS pina de curind; pina a inceput sa zica ea, cum in statele vestice, gradinitze, creshe, etc sunt construite de sectorul privat!
    mancatzi-ash doamna vos, shi cam ce face statul roman ca sa sprijine asa ceva , in comparatzie cu ce fac statele alea da care zici matale?in afara faptului ca le baga cate betze-n roate poate?

  156. @Adi: nu sunt comentatoare, ci arbitra, te rog. daca la mine te refereai.
    si am anuntat din capul locului ca o sa arbitrez impartial. unde “impartial” are exact sensul pe care-l are si-n capul justitiarului numarul 1 al tarii. probleme? 😆

  157. cruela de vila

    neamtzu , sper ca shtii bancu cu ” diferentza dintre teorie shi practika”? :mrgreen:
    daca nu , tzi-l servesc instantaneu, ca e…adanc si adecvat! 😳

  158. cruela de vila

    nedo : ne zici shi noo neshte masuri da dreapat de este ele luate shi puse in practica shi noi , nemernicii nu le-am bagat de seama?
    s’il vous plait , monsiuer!

  159. cruela de vila

    de urat v-ash mai ura , dar ma duc sa mai shi muncesc ceva ca poate imi trebe neshte bani sa am de unde plati alea alea…

  160. vă dau o veste proastă. ce a făcut băsescu acum e de dreapta. o dreaptă cruntă. aici nu mai e pe simpatii, antipatii, că e haios, că e mîrlan. aici s-a luat o decizie. şi asta multora nu le pică bine. da, nici o măsură de austeritate nu pică bine, întîmplător asta a fost aplicată în mod egal votanţilor de stînga, votanţilor care aşteaptă susţinere şi pomeni. da’ n-o da el bunul dumnezeu şi s-o schimba situaţia peste vreo doi-trei ani, or rămâne videnii şi bercenii fără electorat predilect, iar ziariştii fără marfă moca de înjurat, să vedem noi cine o să mai cîrtească şi pentru ce.

  161. n-o da bunul dumnezeu să nu mai fie băsescu peste vreo doi trei ani, vă văd eu pe cine mai înjuraţi şi cum.

  162. Simona, fii sincera, nu asa ca ai participat la elaborarea programului guvernului? Atunci esti de dreapta.

  163. să vă văd eu cum o să scoateţi cu forcepsul un hăhă chinuit de la geoană sau ponta.

  164. @neamţu
    faza de căcat e că nimeni nu prea ştie cum e cu criza, nici p-aici, nici prin Europa.

  165. să văd eu presa plină de mari dezvăluiri de corupţie prin nu ştiu ce aprozar.

  166. adică, mă refeream la adâncime. Se ştie doar că e, şi va mai fi.

  167. să văd eu ce face leca fără băsescu. moare de foame. uite că băsescu ţine în spate nişte asistaţi social: lecii şi goţiii

  168. cruela de vila

    e bine de stiut ca am suferit o taietura de dreapta!
    pa stanga nu mi-ar fi venit bine deloc, da daloc!
    inafara de taieturi, avem shi ceva constructiv?
    da dreapta , de exemplu?

  169. “nu sunt comentatoare, ci arbitra”
    ————–
    Daca mai aveati vreo speranta , acum s-a naruit si ea . Arbitreaza . 😕

  170. @nedo: de ce a luat-o acccccuuuuuuuuuuuuu? de ce nu macar acum 4 luni????
    si defineste “marfa moca de injurat”, te rog. adica ai vrea sa dam si bani ca sa putem comite inabominabilul fapt de a critica puterea sau ce? 🙂

  171. Nedo,
    măcar puţină anestezie putea să facă, să comunice mai bine şi mai eficient.

  172. @nedo: p-asta cu “ziaristii care traiesc pe spatele nostru, al vedetelor” am mai auzit-o si la oana zavoranu. vrei sa trecem discutia in registrul tzatzisme de coafor? 🙄
    si be) la VoxPublica nimeni nu e platit

  173. cruela de vila

    da ce nu a aplicat nen’tu base si guvernu lui chestii d-astea da dreapta, si in 2009?
    da’ mai’nainte , cand cu guvernu liberal, nu erau TOTI da dreapta?
    si-a dat seama asa Brusxc, intr-o dimineatza?
    cum ar zice Bleen, s-a sculat Base cu nuoaptea-n cap, a vazut lumina pe pamant shi izbindu-se cu palam pa fruntea-i inalta a zis: bai , sa-mi fut una, io sunt de dreapta!
    ia sa fac io ceva sa vada shi lumea!

  174. simona, pe băsescu e cel mai uşor să-l înjuri. e moca. e trendy. îi mai dau trei ani la cotroceni. maxim doi jumate. vedea-l-aş pe leca scotocind prin paharele de protocol ale cărui jupîn de judeţ.

  175. Simona,
    Băsescu nu e dictator.
    Criticaţi-l, bre! Dar în incinta logicului şi al posibilului!

  176. cruela de vila

    nedo : ai sentimentul ca base e singurul injurat?

  177. cruela de vila

    see u l8r!
    in fatza la guvern , la proteste! :mrgreen:

  178. cruela, puţin mai adânc.

  179. para
    e dictator. e satrap. e dracu împeliţat. e răul cel mai rău. să fie înjurat, de-aia-i presă, să-l înjure. da’ tare mi-e teamă că după ce dispare băsescu, lecii şi goţiii trebuie să-şi caute job. la ponta n-au ce critica. e ca şi cînd ar lovi un copil

  180. Oaaaaa ce riot! ce demonstraţie!
    Nu se inţelege omu cu persoana!

  181. @para: arata-mi, te rog, unde l-am criticat eu in afara incintei logicului, te rog, mersi mult.
    @nedo: mda, deci vrei cu mainile-n solduri. nu ma bag. nu incep si eu cu “vedea-te-as si facea-ti-ar”, ca ma despaseste genul asta de discurs

  182. cruela de vila

    para: ne vedem mai adanc? 🙄

  183. ceruela
    boc nu contează. e prea mic. un adult în trup de copil, nu ştii dacă să dai sau nu. toată lumea ştie că e prost, şi el ştie că e prost şi ştie că lumea ştie că e prost. dacă l-ai pune pe boc faţă în faţă cu ciutacu, ciutacu ar ridica mîna, după care i-ar da instantaneu lacrimile. oricît l-ai urî, îl ierţi, ţi-e milă. e prea buburuză.

  184. Basescu nu a facut absolut nimic de dreapta. Basescu a fost pus la zid de FMI sa ia niste masuri, ca tu consideri ca aceste masuri sunt de “dreapta” te priveste, sunt pur si simplu masuri luate la disperare. Cum s-a ajuns la aceasta disperare?

    Si Ceausescu a luat masuri de dreapta cind stingea lumina, cind interzicea masinile, cind disparuse mincarea. Si Ceausescu vorbea de productivitate si, si, si.. sa muncim, sa nu mai bem..

    Nedo, sincer sa-ti spun am impresia ca habar nu ai ce e aia dreapta, stinga, ti se pare tie cool sa te lauzi ca esti de dreapta.

  185. ” ce a făcut băsescu acum e de dreapta”
    —————-

    Sunt de acord .
    Mi-a placut o comparatie , citita pe undeva (parca Olivier Nay , da’ nu-s sigur) . Cand se termina tortul , trebuie sa vina dreapta sa faca altul . Cand e gata , trebuie sa vina stanga sa-l imparta echitabil . Da’ nu zicea nimic de alungatu’ unor meseni de la masa . Adica ce se intampla acum . Cine prepara tortul , asta as vrea sa stiu – chit ca va fi gata peste 2-3 ani .

  186. Doamne, cum se invarte totul in jurul Mariei si Luminatiei Sale, Base, cum incepe si se termina totul cu el! Incredibil! Eu as propune altceva: sa ne apucam toti sa-l pupam in cur. Sa fie, peste tot, numai ode si limbi. Cred ca ar fi interesant.

  187. Nedo,
    de multe ori mă enervaţi, şi tu şi Gabhry_el, cum îi plângeţi voi de milă.
    E ofiţer. A vrut preşedinte, este.

  188. bvb-ul
    toţi îi înjură. dar sînt convins că ar ajunge, după intrarea în opoziţie, la un gentlemen agreement între mardeiaşi. li se rupe, poţi să urli cu toporul la ei, sînt imuni.

  189. simono, stai să vezi cînd n-o să se mai învîrtă. uită-te bine la el acu’. în doi-trei ani n-o să-l mai vezi. n-o să-şi termine mandatul. dar cînd n-o să se mai învîrtă o să fie prăpăd. în sensul bun.

  190. cruela, PNL a guvernat cu sprijinul masiv al PSD. Practic, a luat măsurile dorite de PSD.

  191. Mie imi place criza asta. Pe bune. Ne mai aseaza un pic la locurile noastre.

    O sa tin cu criza asta pina cind o sa gasesc loc la Bordello’s simbata la ora 20.

  192. @Simona
    Nu ziceam de tine, ci de alde Leca.

  193. @Nedo: Delirezi. Nu e adevarat ca toti il injura. Hotnews, B1 Tv il adora, la fel cativa oameni de pe VoxPublica, mai terminati cu tampenia asta cu “toti il injura”, zici ca-i conspiratie mondiala, nene, toata lumea e de vina, in afara de el, saracul. e victima celor care-l injura, amaratul.
    e presedinte, e la putere, asta presupune multe injuraturi. de ce ar fi altfel cu el? are stea in frunte?
    pana una alta, vad ca nici macar la udrea (pe care o injura inclusiv fanii lui) nu a catadiscit sa renunte. il doare fix in pix ca-l injura lumea, mai termina cu tampeniile astea.

  194. @para: ce nu ziceai de mine? ca am pierdut complet sirul 😆 😆

  195. @nedo: băi, tată, băi! Da’ Băsescu ăsta al tău a devenit brusc, în două zile, de dreapta? Ai dreptate, măsurile ăstea, ACUM, trebuie luate. Da’ asta numai fin’că anul trecut, cînd Băsescu era tot de dreapta, dar înainte de alegeri, a mers pe burtă cu tot discursul ăsta, găsindu-i în schimb cetățeanului un cu totul alt dușman decît statul, respectiv, nu-i așa, pe toți cei care erau contra lui. A lui Băsescu. Dreapta înseamnă aparat de stat mic. Anul trecut a crescut numărul bugetarilor cu 26.000. Dreapta înseamnă susținerea liberei inițiative. Nu-ți mai povestesc de taxe, că vezi pe pielea ta. “Mai bine mai tîrziu, decît niciodată” nu se aplică, din păcate, la situația actuală.

    Uită-te puțin prin Constituția României, art. 80 lit. 2. Sfîrșitul celor două propoziții de acolo. Dacă tu, personal, consideri că Băsescu nu numai că n-a făcut pe dos, ba chiar a acționat în spiritul textului ăluia, e super, minunat, nu mai am alte întrebări decît “cum?”.

    Aaa, altă lectură foarte bună: 1984.

  196. @Simona Tache
    asta cu pupatul în cur e o tară de pe vremea comuniştilor. Nu suportăm să fim de acord cu conducerea. Conducerea e de căcat, ne vrea răul.
    E o problemă similară cu criza adolescentină, cu refuzul autorităţii. Ne va trece, sper.

  197. As vrea sa tina criza asta pina mor de foame toti optimistii care si-au luat case in rate pe 30 de ani.

  198. hotnewsul îl adoră parţial
    b1 şi tv vox nu contează. eu nu mă uit la ei. se uită numai pdliştii ca nuntaşii să se vadă între ei la tv a doua zi după nuntă.
    ştii ce vreau? vreau înjurătură aplicată, bazată, solidă, argumentată de la ăia care-l critică.
    numai că rogozanii sînt puţini (ieri a luat-o pe ulei cu prostia aia, poate am exagerat şi eu cu miştourile, dar e printre foarte puţinii critici argmentaţi ai lui băsescu). oare de ce nu prea apare la tv?

  199. @para: asta cu “pupatul in cur” era o replica la delirul lui nedo. era o exagerare in sensul invers. :mrgreen: am putea sa nu mai scoatem chestii din context, daca tot avem o discutie? aici as fi bagat un emoticon cu “dat din gene”, da’ n-am, asa ca-l bag p-asta: 🙄 uneori, ma simt ca si cum as fi la scoala, ca si cum ar trebui sa-mi justific si sa explic in fata voastra si aerul pe care il respir, pe bune. 🙂

  200. para permalink
    @neamţu
    faza de căcat e că nimeni nu prea ştie cum e cu criza, nici p-aici, nici prin Europa.
    ****************
    Nimeni nu stie ce va fi miine, pina si prognoza meteorologica are o oarecare precizie numai pin-la trei zile. Un om intelept insa, face niste scenarii, e pregatit pt. anumite eventualitati.

  201. @nedo: pariez ca pentru ca nu mai vrea, de-aia nu mai apare.

  202. îmi cer scuze că te las fără aer. 😆
    şî îmi cer scuze şi cu scosul din context. Off topicul e o boală a mea.

  203. Off topic
    Până şi ditai coana Europa a ajuns să ceară bani de la FMI.

  204. @para: ai aceasta predispozitie, e drept, dar apreciez f tare ca ti-o asumi. respect enorm oamenii care stiu sa zica “am gresit, scuze”, vb f serios. 🙂

  205. As mai vrea sa tina criza asta pina cind:
    – am reinvata sa producem scobitori;
    – gospodinele nu se vor mai putea relaxa la OTV din lipsa de timp; al doilea job nu le va mai permite;
    – aia care si-au vindut pamintul primit mostenire ca sa-si ia 4×4 vor vinde masina ca sa-si ia pamint sa se apuce de rosii;
    – ospatarilor le va tremura camasa de teama sa nu-si piarda serviciul din cauza ca te-au tratat ca pe un rahat;
    – 75% din televiziunile care emit in limba romana vor da faliment; iar din alea 25% ramase, 95% vor face emisiuni de calitate, nu Acces Direct;
    – etc.

  206. In orice tara democrata presedintele sau ma rog cancelaru, sau guvernu e criticat. Eu nu am citit NICIODATA in Germania un articol in care sa se scrie “Ce bine a facut guvernu si cit de inteleapta e cancelara”.

    Este absolut firesc, poporu, ziaristii trebe sa spuna ce nu le place, unde-i doare.

  207. eu pornesc din definiţie de la faptul că nimeni nu e infailibil, dimpotrivă. Dar e bine să-ţi mai aduci aminte de asta, mai ales când discuţiile se precipită, ca acili-şa.

  208. nic
    ce făcea acum un an, cînd am avut un guvern improvizat, toată lumea ştia că va fi guvern pentru un an, chiar dacă nu o spunea aproape nimeni, iar în ultimele trei luni deloc? şi, colac peste pupăză, multă campanie electorală?
    ce-a făcut acum e de dreapta sau de stînga? chestia asta cu fmi-ul. nu crezi că discursul lui de acu’ o săptămînă a fost să se înfigă cu maxilarul în jugulara unor personaje?
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7264389-surse-emil-boc-criticat-pdl-presiuni-pentru-amanarea-alegerilor-interne-citeste-cum-declansat-boureanu-mic-razboi-partid.htm
    nu crezi că fmi-ul e un pretext? din cîte îl cunoşti pe personaj, nu profită de cîte un pretext ca să atace? şi el atacă atunci cînd ştie sigur că are de cîştigat.
    @art.80 lit. b mi se pare că el s-a dus ieri la parlament, dar pnl-ul n-a participat, psd-ul n-a participat, nici măcar pc-ul n-a participat. tragic. au mers sindicatele, în schimb, ca să mai diminueze din tragism.
    @1984. televizorul tău îţi spune la ore fixe ce să faci? te simţi în 1984? sau măcar pe-aproape?

  209. da, neamţule, aşa e. Şi, cum încep un reportaj, cu filme alb-negru de la o nuntă de acu patru ani, cu burtiera mare: asta am votat, asta avem?

  210. măcar dacă ar scrie la început: “pamflet” ca Mircică Badea.

  211. eu mă retrag, am vorbit la modul serios prea mult, risc să mi se vadă prostia. 🙂

  212. simona, că mi-adusei aminte
    ieri tu ai început cu “bullshit”, acuma o iei iar cu “delir”. deci, pot să formulez şi eu invers. cei care sîntem pro-băsescu declaraţi, delirăm şi spunem bullshituri (eu am zis după tine, am folosit expesia ta). sau, mai degrabă, nu poţi accepta o părere, anume că stanca, rogozanu şi cernahoasca poate au greşit. n-ai pus la îndoială extazul lui rogo şi al cernahoschiei, aşa cum ţi l-am descris, în schimb am delirat eu că sînt probăsescian. nu mi-a plăcut, să ştii.
    că tot veni vorba, un individ m-a identificat destul de bine şi mi-a promis că ar vrea să ne întîlnim face to face şi că are 1,92, “bullshituri” din astea. mi se pare mie sau e riscant să fii probăsescian în ziua de azi?

  213. rogo si cernahoschi au fost, de-a lungul vremii, echilibrati, iar eu judec oamenii luand in calcul toata istoria lor. plus ca n-am inteles de ce e grav sa ceri demisia guvernului, cum a facut laura, semnand un text de opinie. e interzis? altfel, sa stii ca si mie mi se pare riscant sa fii anti-basescian, iar para are mare dreptate, am cam luat-o toti pe ulei si riscam sa ni se vada prostia. m-am inclus si pe mine, as vrea sa fie f clar. 🙂 si imi cer si scuze daca am jignit pe cineva, fara sa-mi dau seama, a fost fara intentie. 🙂

  214. Nedo, nu mi-ai răspuns la întrebare. De ce nu ai un link din ăsta de Hotnews (apropo, hotnews e proBăse și doar uneori contra PDL) de anul trecut, cînd criza lovea crunt, iar Băsescu stătea cu mîinile sub cur?
    Nu cred că FMI-ul e un pretext pentru nimic. FMI-ul este, din păcate, ultima soluție. Anul trecut nu era. A devenit între timp.
    Cu art. 80, lit 2 m-am referit la cu totul altceva. La alea cu “veghează la buna funcționare a autorităților publice”, și “mediere între stat și societate”. Nu te preface că nu știi despre ce vorbesc.
    La 1984 mă refeream doar la pasajul cu inventatul dușmanilor. Ca președinte al țării, dacă Băse voia să se înfigă la jugulara puterii, o putea face fără pretextul FMI. Dacă voia să se înfigă la gîtul celor care-l înjură, sorry, e caz de “țara arde și baba se piaptănă”.

  215. @nedo: bullshit am folosit vizavi de base, cred, delir vizavi de tine. da’ de-abia azi, ieri cand ai zis ca rogo si laura judeca cu curul, n-am replicat in acelasi registru.
    hai sa pornim de la ideea ca, atunci cand zicem ceva, n-o facem ca sa jignim, ok? eu asa cred, ca oamenii de-aici sunt de buna credinta. si nu ma declar jignita decat f rar, cand se sare calul.

  216. să ceri demisia unui guvern e una. s-o ceri argumentat, bravo. să sari exaltat în sus numai la ideea de răzmeriţă e deja grav. şi eu judec oamenii ţinînd cont de trecut. şi, uite, băsescu mi-a oferit mai mult decît am aşteptat de la el, cel puţin pînă acum. chiar nu mă aşteptam la mişcarea cu fmi-ul. nu se aştepta nimeni, dar mie mi-a plăcut şi sper să iasă.

  217. anul trecut nu stătea cu mîinile în cur. a cerut parlamentarilor să îi dea guvern. nu i-au dat. iar campaniile electorale, dragă dute, au acest efect: sînt păguboase. a fost o luptă de la egal la egal, iar cîştigătorul urma să ia totul. de-aia n-a cedat nimeni pînă în ultima clipă. dacă pierdea băsescu, pdl-ul s-ar fi năruit pe loc. aşa, s-au năruit ceilalţi. mi se pare normal. politica e luptă, iar asta implică şi victime, şi riscuri. aş fi fost dezamăgit dacă ar fi zis “bine, bă, vă las să faceţi voi guvernul”. nu, a vrut guvernul lui, iar acum are motive să urle la ei să spele puntea.
    ştirea din hotnews era neutră (nu era postarea lui tapalagă sau a lui aligică, era o ştire destul de seacă). o să apară, dacă nu a apărut deja, şi pe fluxul realitatea. preferi să îţi dau linkul de acolo?
    1984: acum chiar n-a inventat nici un duşman. a spus clar că e decizia noastră, noi răspundem, cu nume şi prenume. a fost o decizie liberă, a prezentat şi alternativele. ce ar fi trebuit să facă mai mult?

  218. simona
    lăsînd la o parte registrul, nici măcar nu ai pus în balanţă ce am zis. am zis cu citate, plus comparaţia aia cu arma. mi-ai zis sec că delirez 😀
    şi stanca (respect!), şi cernahoschi (şi eu o apreciez, să ştii, în general, sper că a fost un accident ieri) şi rogozanu (pe care iarăşi îl apreciez, deşi se declară deschis şi clar de stînga) sînt supuşi greşelii. mai nou şi goţiu. de fapt, nu, la goţiu e altceva.

  219. @nedo: am obosit, pe bune, nu reusim sa avem un dialog, mai da-o dracu de politica, mai da-l incolo si pe base (ma ierti!), hai sa ne mai odihnim si-om mai lua-o altadata de la capat 🙂

  220. mnoah, cînd să primesc şi eu un răspuns, ai obosit.

  221. admit ca laura si rogo sunt supusi greselii, dar nu cred ca laura a gresit ieri, dupa cum nu cred nici ca stanca a instigat la revolta alaltaieri. textul lui costi nu l-am citit, deci nu ma pronunt.
    e ok raspunsul asta?

  222. Nedo: da, campaniile electorale sînt păguboase. victimele și riscurile, însă, nu și le asumă atît de mult PSD/PDL/PNL. Ci noi, eu, tu, bunică-mea și maică-ta. Anul trecut Băsescu avea guvern. Era primul guvern Boc. Mă doare-n spate de campaniile electorale. Dacă vrei puterea, te lupți pentru ea. Da’ și după ce ai luat-o. De la realegerea lui Băsescu au trecut cinci luni în care n-am văzut absolut nimic. Și avea motive să urle la ei din secunda zero.
    cu realitatea: mă uit muuult mai frecvent pe Hotnews decît pe Realitatea. De fapt, realitatea nici nu există la mine în history. Hai să nu începem cu săgeți fine ad personam, că n-am mood-ul necesar.
    1984: dușmanul a fost inventat cam de prin 2007 toamna, era presa contra. N-am văzut stilul ăsta nici măcar la Năstase, pe vremea lui. Și aș vrea să răspundă, cu nume și prenume, la INdecizia de anul trecut. Pentru că atunci alternativele erau altele. Cînd prin tolerarea inacțiunii sapi groapa unei economii, ca apoi să vii cu discursuri de solidaritate și, vezi Doamne, salvarea națiunii, ești nu numai neconvingător, ești mincinos. Tu chiar crezi sincer că n-avea habar de evoluția economiei în octombrie, să zicem? Atunci nu merită să fie în fruntea statului. Nici el, nici -haha- “coechipierul” de tandem, Boc. Iar dacă avea habar, e mult mai grav. Accept prostia mult mai ușor decît nesimțirea.

  223. @Dude
    Să ia măsurile astea în octombrie însemna să-şi facă hara-kiri.
    Ar fi fost spectaculos, i-ar fi dat o şansă lui Crin, în faţa lui Geoană, era să zic Ponta.

  224. dude
    acum a speculat momentul. şi, după părerea mea, vrea să facă mai mult. era clar că parlamentul nu voia s-o facă din proprie iniţiativă, nici guvernul (ştie şi el asta, a şi vorbit despre). atunci a speculat acest moment ca să catalizeze un proces atlminteri greoi. bun răspunsul?

  225. @para: ai sarit asta: “De la realegerea lui Băsescu au trecut cinci luni în care n-am văzut absolut nimic. Și avea motive să urle la ei din secunda zero.”

  226. simona
    l-ai uitat pe stanca. el nu e supus greşelii? 😆

  227. @nedo: parca suntem la ruleta, nene, la poker, “a speculat momentul, auzi”. de ce n-a speculat un moment din ianuarie, februarie, martie, aprilie? 🙄

  228. a început o ploaie torenţială în cluj. va dura cam un sfert de oră. se pregăteşte de vreo două ore. apropo de alea cinci luni. 😀

  229. @para: aș fi vrut să ia măsuri (și n-ar fi fost astea) în ianuarie anul trecut. tot harakiri era, da’ arăta mai mult a seppuku, și peste 20 de ani ar fi avut o mică statuie, pe undeva. În octombrie, să fi schimbat guvernul, io cred că s-ar fi reales cu marjă mai mare decît 60.000.

  230. ohoo, cum sa nu? toti suntem supusi greselii, in afara de unul singur, deci, da, si stanca e supus greselii, dar n-a instigat in textul ala

  231. acum era momentul să o facă, negociera pe noua tranşă cu fmi-ul. şi, ai rîde, dar băsescu nu e preşedinte doar cîteva ore pe zi, cît apare în faţa camerelor (inclusiv întîlnirile de taină). e preşedinte cam toată ziua. plus că are o sută de oameni în spate care vorbesc, dau telefoane, mailuri şi scriu pe bloguri. refuz să cred că a tîndălit

  232. @para: aaa, și aș fi vrut ca măsurile astea să le ia primul ministru. Și aș fi vrut ca acum, la TV, să apară tot primul ministru. Și aș fi vrut ca primul ministru să nu aibă texte de genul “o să dăm cu ei de pămînt” (sau ceva de genul ăsta) cu referire la parlamentari. Care, pînă una-alta, hoți și proști și nesimțiți cum sînt majoritatea, sînt aleși de cetățeni. Nu numiți. Aș fi vrut ca, de șase ani, să nu fie Mugur Isărescu singurul om de dreapta autentic din aparatul de stat al României.

  233. duude
    băsescu nu e omul căruia să i se facă statuie. n-o să se oprească nici după ce îşi termină mandatul. mai sînt cîţiva aşa. îmi vine să cred, totuşi, ca peste vreo 10 ani să-ţi placă şi o să zici că a fost un preşedinte bun. privind pe termen lung în trecut analizezi mult mai bine oamenii şi faptele lor decît suduind prezentul.

  234. ce mi se pare funny e ca nedo recunoaste ca boc e varza, dar asta, in capul lui, n-are legatura cu base. zici ca l-am pus eu premier 😆 sau cernahoschi 😆

  235. @nedo: problema mea e că s-a ajuns la necesitatea celei de-a doua tranșe a FMI-ului. Și la astfel de măsuri. Care, repet, anul trecut ar fi putut fi evitate cu brio. Da’, mă rog, era an electoral. De fapt, tot Năstase e de vină, cu președinția lui de cinci ani. Of course, cum nu mi-am dat seama, fire-ar ea să fie de moștenire grea…

  236. apropo de isărescu. acum tot de isărescu a ascultat. şi mai ziceţi că nu se consultă, nu mediază, etc.

  237. @ nedo: ar fi putut fi omul de statuie. Dacă anul trecut punea interesul național deasupra interesului meschin, personal, de a mai fi el președinte încă cinci ani.

  238. duude
    şi eu cred că asta cu 5 ani e o porcărie, o mare porcărie, una care ne-a costat trei sau patru guverne într-un singur an plus lălăiala pe timp de criză.
    simona
    nici nu trebuie să fie un geniu. boc e un bun încasator (e drept, nu-l loveşte nimeni cu pumnul, e doar înghiontit). lipsa de personalitate a lui boc e un mare fîs.
    hmmmm… deja e grindină în cluj. pesemne că e groasă cu fmi-ul.

  239. @ nedo: 4 guverne, mai precis. patru guverne Boc. Cre’ că e un soi de record de Guiness Book. Și be) eram sarcastic cînd am dat vina pe Năstase. that didn’t get through. 😥

  240. @nedo: e premier. PREMIER!! ala care trebuia sa ia masurile de care zice base ca e grav ca nu s-au luat pana acum.
    vine grindina si-aici, s-a-ntunecat. o fi de la pemparsi?

  241. duude, eu nu vreau statui. eu vreau politicieni cu planuri pe termen lung. iar băsescu pare să fi avut. (tocmai a tunat. zeus o fi văzut ce am scris de boc)
    ce m-a supărat pe mine:
    – creditarea într-o veselie, îndatorarea populaţiei peste măsură
    – economia de poleială, a cumpărăturilor, susţinută şi de creditare. prea puţină producţie, prea multă poleială şi consum
    – pomenile electorale
    – asistenţa socială excesivă, inclusiv problema pruncilor.
    – lipsa unui control în sistemul medical. prea mulţi pensionari pe caz de boală, prea mulţi şomeri intraţi în concediu medical acum (nu înţeleg cum intri în concediu cînd stai acasă)
    – problema clientelismului, o ştim
    – pensiile deşănţate (pentru care a şi picat guvernul în toamnă, dar nu direct)
    – reforme timide în justiţie, educaţie, sănătate

  242. nu, chiar năstase e de vină pentru aia, nu trebuia să fii sarcastic. au recunoscut-o mai mulţi, cred că şi băsescu, sper să nu mă înşel. apropo, din cîte ştiu, s-a arătat dispus să îşi reducă mandatul ca să se revină la vechiul sistem prin noua constituţie.

  243. Duuude!
    şi eu aş fi vrut ca PDL-ul să fie o academie internaţională, din care să poţi alege trei echipe a doua, şi să se promoveze în partid pe bază de idei.
    şi eu aş fi vrut ca parlamentarii să nu voteze, azi, noua lege ANI, protejându-şi averile prezumate licit.
    şi eu aş fi vrut ca, Constituţia să fie interpretată de nişte oameni oneşti, nu de către nişte judecători care au profesat în tinereţe în justiţia lui Ceauşescu.
    şi eu aş fi vrut ca PNL-ul să nu protejeze interesele plutocraţiei, ci să construiască economia pe bază de exporturi şi plusvaloare, nu pe consum de import (protejat prin taxa auto) şi pe speculaţii imobiliare şi pe bursa, ‘tu-i duduiala mă-sii.
    şi eu aş fi vrut să avem o societate civilă adevărată, nu să-i invidiem pe descurcăreţi şi să le zicem “bravo lor”.
    Din păcate, singurul lucru pe care pot să-l fac, e să-l aleg la vot pe ăla care pare mai bun. Iar votul meu este egal cu o pungă de plastic, pe fundul căreia e un kil de făină, unu de zahăr, şi neşte pixe.

  244. simona
    boc este premier şi preşedinte peste un partid nu chiar strîns unit în jurul lui băsescu. între cele două tururi (perioada cu copilul), blaga dădea deja nişte declaraţii prin care îşi asigura un backup.
    este clar că fideli lui băsescu în guvern îi sînt boc şi udrea. restul, din cei puşi de pdl, sînt ai pdl-ului. bvb-ul chiar îi stă/stau în gît lui băsescu

  245. băi, para, se zice pixşi, plm!

  246. Nu-s sigur ca am inteles bine..dupa 6 ani de mandat,timp in care economia a facut de toate, demara, lua viteza, duduia, s-a decis el acum,in 2010, cand statul sta cu lumanarea la cap si FMI-ul cumpara batiste si colacei, ca este momentul sa croiasca o Romanie moderna, cu un stat puternic ?
    A asteptat Romania la cotitura, sa nu fie atenta ?A profitat de greutatile lu’ Vantu, si-a dat seama ca stratul de grasime de pe burta batranilor le poate permite acestora sa suporte o terapie prin foame,a numarat gravidele de anul asta ?

  247. nedo, zi-i tu cu guvernu minoritar.

  248. sandman
    a aşteptat de şase ani, da. în ăştia şase ani, totuşi, a făcut una alta. acum e guvernul lui. cu un prim-ministru de paie, corect. sună cinic, dar criza şi fmi-ul îl ajută ca să îşi impună reformele structurale.

  249. A cerut parlamentului un guvern si nu i l-au dat ??? 😆 😆 😆
    Mda !
    Mi-l amintesc perfect pe Basescu inca din ’96 . A sabotat un guvern (care poate nici n-avea nevoie de asa ceva ca sa clacheze , dar el l-a sabotat) . Mai tine minte cineva cand a inceput nemultumirea celor din PD , aliati la guvernare cu CDR ? Era un tip , Valerian Stan (parca) , seful corpului de control al primului ministru . Care incepuse sa deranjeze niste afaceri . Atunci a luat foc Basescu prima data . Mi-l mai amintesc spunand ca romanii n-au nevoie de autostrazi . Mi-l mai amintesc cu taxa pe drum (mai tine minte cineva ca taxa aia se numea “Basescu”?) . Stiti ca o platiti in fiecare an si la fiecare alimentare (o parte e inclusa si in costul benzinei) . Mai tineti minte “aici sunt banii dumneavoastra” ? Nu vi pare cam in bataie de joc , acum ?
    Il tin minte la primarie . Nu putea sa faca nimic , ca n-avea Consiliu . Apoi l-a avut , dar a renuntat la primarie . “Draga Stolo …” , presedintia . Manevrele de culise care au facut guvernul impotriva votului populatiei (recunosc , spre rusinea mea , ca m-am bucurat ca Nastase & Co au luat-o in bot ; principial trebuia sa fiu impotriva lui inca de atunci – n-am fost) . Imi amintesc si cum a inceput mandatul , cu o declaratie ridicola pe plan extern – axa “Washington-Londra-Bucuresti” , absolut penibil . Cum a stricat relatiile cu Rusia , fara niciun avantaj , in conditiile in care toate aliatele noastre au cultivat cu o grija din ce in ce mai mare Moscova , menajandu-i toate susceptibilitatile . Macar daca obtineam ceva , dar din cateva hahaituri idioate am pierdut miliarde la balanta comerciala (importul de gaze) . Minciunile nu le repet , nu a inventat el roata aici – un politician parolist e un non-sens .
    Putea sa fie un mare barbat de stat , nu va fi niciodata . A ramas la nivelul de capitan al echipajului . Si-a pierdut credibilitatea , nu va fi niciodata un factor de echilibru . Din contra , e de obicei sursa tuturor certurilor (cele mai multe neproductive) . Cand in plina criza politica s-a venit cu solutia Johannis (nu vom sti niciodata cat de buna , dar constitutionala) a replicat cu Croitoru (tot respectul pentru cariera profesionala , dar cam atat) si apoi cu Negoita (absolut ridicol , prezentandu-l ca pe “Johannis”-ul sau , tot primar , tot cu peste 80%) . Crede cineva ca a crezut vreun moment in acele solutii ? A vrut sa castige timp pana la alegeri . Atat . Unde a castigat , furand mai mult decat ceilalti . Zice-se ca Geoana insusi a tradat (am auzit varianta) , ca sa scape de un scandal . Nu m-ar mira . In sfarsit …
    Asadar , nu i s-a dat guvern ? Asta era problema . OK !

  250. băeţi, pentru neşte pixe, nu credeţi că ajunge cu atâta zarvă?

  251. Nuuu…..fara greaua mostenireeee, fara moguli, fara grupurile de intereseee ,agenturiliiiiii, 😥 😥 😥
    Nu-mi spuneti ca in sfarsit are o clasa politica puternica, curatata (prin votul uninominal,se stieee) de figurile sinistre, ca in sfarsit are o echipa puternica care sa-i puna in practica viziunea, va rog, nu-mi spuneti asta…

  252. Geoană dă cu subsemnatul, alături de socrela, în dosarul Voicu-Costiniu. Deci, are probleme.

  253. Votul uninominal e ciuntit.

  254. Mie mi-a plăcut ce a făcut Johannes la Sibiu.

  255. axa washington vom vedea ce bună e, în curând se sparge UE.

  256. prefer americanii, ruşilor.

  257. Băsescu are şi el bube, adevărat. Majoritatea, ante-2004.

  258. mda, sandman, cred că am obosit şi eu. am zis că tac, tac.

  259. adi, băsescu e un tip prea complex şi prea controversat. cert e că a ştiut să se impună. dacă ţin bine minte, şi guvernele ciorbea şi vasile erau afectate de clientelism, cocopopo şi alte rahaturi. personajul băsescu a evoluat în timp. totuşi, a fost primul parlamentar care şi-a suspendat singur imunitatea în prima fază a scandalului petromin. gestul l-a mai repetat, după foarte multă vreme, mitrea. în legătură cu axa washington londra bucureşti, chiar nu ai idee cît înseamnă conceptul ăsta. mulţi se aşteptau să se întîlnească de două ori pe an bush, blaier şi băsescu (bbb) şi să deseneze harta lumii. pe plan militar a însemnat foarte mult.
    problema integrării la noi este destul de simplă. deşi nu am fost pregătiţi (ţară săracă, refractară la schimbări, etc.), am fost admişi, uneori în schimbul unor şpăgi de tipul omv, dar imediat după admitere românia a încetat să facă reforme. fie s-a încercat revenirea la vechile metehne, fie nu a fost capabilă să le ducă mai departe. pe plan extern, însă, politica sua sau a marii britanii nu se schimbă atît de uşor de la o guvernare la alta. ca să îţi faci o idee, băsescu zicea alaltăieri ceva de ue în înregistrarea aia clandestină cu pdl-ul. de fapt, în înregistrarea aia de o juma’ de oră, a spus mai multe despre viziunea lui politică decît în şase ani de mandat.
    sandman, nu le are. le are fidesz în ungaria. 68% la ultimele alegeri, dacă nu mă înşel.

  260. @ para

    “prefer americanii, ruşilor”.
    —————
    Banuiesc ca toti cei de aici . Nu despre asta e vorba . Politica e arta posibilului . Iar a sfida Rusia fara niciun sens practic (un castig , acolo) mi se pare iresponsabil .

  261. Omul asta va fi pentru inca 4 ani presedinte, n-are nici un partener politic,pana si pusculitele vorbitoare de la PDL o sa se sature incet, incet de apropourile cu clientela si o sa-si ia banii si jucariile sa faca pe independentii, sau pe elvetienii, iar lumea pe care a cucerit-o cu hore si pupat pe gura l-ar sfasia maine, daca ar iesi in strada.
    Ramane cu Voinescu, Preda, sau il cloneaza pe Isarescu ca sa aiba 14 ministri competenti?

    Aaaa… mai e si bocciu 😛

  262. rusia nu e sfidată, doar că ea nu face parte din planurile noastre politice şi militare. în schimb, aşa sfidată cum e, rusia este, printre, dacă nu cel mai mare investitor străin în românia. cu banii jos.

  263. sandman
    mulţumirea sau nemulţumirea populaţiei nu se leagă numai de bani. l-au votat nişele. crezi că secuii i-au cerut bani? nu. moldovenii i-au cerut bani? nu. italienii i-au cerut bani? nu. ţiganii i-au cerut bani? nu. însă are şanse să recîştige sectorul privat, pe care îl pierduse anul trecut. şi miza nu mai e a lui, e a pdl-ului.

  264. Sa revenim la topic, E Simona de stinga? Eu zic ca e. Simonei ii e mila de pensionarii care stau sa crape, deci Simona e de stinga, Simona se gindeste la bebelusi, deci e de stinga, Simona e bugetara (oops, nu e) si chiar daca nu e, ar putea sa fie, deci e de stinga, Simona are contracte cu statu, Simona nu face usi de garaje, Simonei ii plac pantofii si gentile, …

  265. @nedormitul:

    Tu il admiri pe Basescu doar pentru puterea lui. Restul e doar o vrajeala – ma refer la tot discursul tau. D-asta, o discutie despre ce face Basescu cu tine nu are sens. Pentru ca pe tine nu te preocupa ce face Basescu, te preocupa sa fii Basescu.

  266. no doubt, no mystery!

  267. Când n-ai nicio dilema, nu laşi loc pentru mister, adică.

  268. Te incurajezi, sperand ca sunt multi idealisti ca tine, ca Bleen,care v-ati pus sperantele in omul asta, de parca ar fi fost parasutat din vreo galaxie a onoarei si a cinstei, nu din murdaria si jegosenia clasei politice avortata dupa ’90.
    Pe cei care l-au votat pentru bani, pentru sapcute portocalii, pentru ca rade frumos, ii inteleg.Tot aia l-au votat si pe Iliescu, ca era sfatos, si pe Constantinescu, ca avea Coposu incredere in el ca nu fuge cu banii de tigari.
    Sincer, ce va fascineaza la omul asta, exceptand faptul ca este incontestabil cel mai abil manipulator ( nu in sensul negativ) pe care l-a dat politica romaneasca ?

  269. nedo : o stii p-aia cu ” mai vorbim”?
    deshi ma tavalesc de ras cand ma gandesc la acel viitor luminos pe care-l va construi base pt noi!
    mai ales ca n-am copii cu pampershi, nici nu am de gand sa torn vreun plod, pin’ la pensie mai am, bugetara nu sunt , n-am fost ( decat pa vrema lu Ceausescu 😉 ) si nu voi fi, parintzii mei sunt ok cu pensiile lor chiar diminuate,multzumim lui Dzeu , nu lui Zeus, deci : mi se rupe! in plan personal!
    shi ashtept rabdatoare viitorul acela majestuos,
    sau
    sa vad cum tzi-o iei barbateshte peste bot/boc, nas, gat, urechi, pancreas si alte organe probasesciene!

  270. sandman: ai lav iu, daca mai aveai vreun dubiu!
    mr. duuude: ai lav iu shi pa tine, mai ales ca eshti ruda cu marita, shi da bine un pic de pupincurism ( vorba lu san antonio: o limba pe curul sefului, de dimineatza, nu strica niciodata!)!
    eu ma retrag , ca mi-am luat bilete in randu unu la urmatoarele reprize, shi ma duc sa-m i cumpar shi o basculanta da semintze, sa am spor la scuipat! :mrgreen:

  271. Da , e un tip complex . Un jucator politic excelent . Miscarea cu renuntarea la imunitate (de aplaudat , in orice circumstante) cred ca a fost gandita – il banuiesc pe Basescu de faptul ca si-a calculat toate miscarile . De la “Petre , esti cel mai bun” la “draga Stolo” si mai incolo , a facut dintr-un partid ce parea condamnat la 7% (candidat la retrogradare) principalul partid al tarii (campionul , adica) . Bravo lui , daca asta e tot ce si-a dorit .
    Axa Washington-Londra-Bucuresti e un non-sens . Cand doua capete ale axei il ignora pe al treilea nu stiu despre ce axa vorbim . SUA si UK sunt aliatii nostri , dar in cadrul NATO – nu exista nicio formula de alianta tripartita care sa-i excluda pe ceilalti aliati si nici nu va exista vreodata (formule bipartite , SUA-Romania sau M.Britanie-Romania , evident , asa cum e normal , dar nu una de genul celei pe care , de pilda , am avut-o in 1883 cu Austria si Germania ) . Declaratia asta seamana cu o alta declaratie celebra , a lui Severin , la Washington : “sa nu ne intrebam ce poate face America pentru Romania , ci ce poate face Romania pentru America” . Hodoronc-tronc !

  272. cruela, dă şi mie.

  273. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    sa nu uit!
    dedicatzie pt nedo:
    tra-ias-ca BA-SE-LEEE,
    in pa-ce shi o-nor,
    de tza-ra iu-bi-tor….
    etc

  274. @Adi
    mutară ăştia scutu?

  275. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    si sa nu uit: am plins de emotzie cand si-a donat udrea salariul
    ( o prietena de-a mea ar zice : mi se umple curu de lacrimi) 😳

  276. Severin, o, da. Un turn de veghere.

  277. para : PRI veghere vrei sa zici! :mrgreen:

  278. Hai, încă puţin şi prindem 300 de comentarii.

  279. cruela, ai adus semiţe, da şahu’ l-ai adus?
    flyup.

  280. shah?
    glumeshti!
    ce suntem pensionarii din cishmigiu?
    TABLE, frate!
    am dus semintzele
    da floare baietzii, da bostan , baietzii!
    delia vine cu palinka!

  281. cu horincă vin şi eu.
    Ioi, tu, tare-aş traje un deţ.

  282. da nu poci, că-s zânit cu motoru’.

  283. Severin, turn, şah.

  284. Pa mine ma scuzati, da’ io am finala Europa Lig de vizionat,bericile este la rece, semintele nu e trase,e bine. Nu mai fac politica , sa nu creada careva ca-mi pasa .

  285. “rusia nu e sfidată, doar că ea nu face parte din planurile noastre politice şi militare.”
    ———————
    Ti-l amintesti la conferinta de presa de la Consiliul Europei din 2007 ? Intrebat de un ziarist rus in legatura cu preconizata baza NATO (recte , americana) in Romania , in loc sa foloseasca discursul traditional al atlantistilor , “NATO nu ameninta Rusia , din contra …” (si aici urmeaza o limba de lemn exceptionala) , el a luat-o de la pasopt , ca “voi ati stat cincizeci de ani la noi si nu v-a intrebat nimeni de ce ” . Adica , “ba pe-a ma-tii” . Apoi , “Marea Neagra , lac rusesc” s.a.m.d. Declaratii imprudente , fara sens . Doar cu un pic mai responsabil ca Saakasvili , insa mai putin bazat si cu spatele mai putin asigurat ca al raposatului Kaczynski . La ce ne-a folosit ?
    A doua parte a frazei nici nu stiu cum s-o interpretez . Nu cred ca-i intereseaza daca fac parte din “planurile noastre politice si militare” . Noi suntem pioni , nu regine (nici macar nebuni) . In sec.XVIII , de la Cantemir incoace , facem noi parte din planurile lor politice si militare . Din 1815 toata Europa face parte din planurile lor politice si militare , iar din 1945 toata lumea . Reculul de acum l-au mai cunoscut (in vremea lui Napoleon , dupa Razboiul Crimeii , dupa Brest-Litovsk) , dar si-au revenit de fiecare data . N-as paria ca n-o vor face si acum .

  286. @para

    “@Adi
    mutară ăştia scutu?”
    ——————
    Am pierdut sirul . La ce te referi ? 😀

  287. Adi : simtz ca incep sa te iubesc shi pa tine!
    😳
    mai baga, ca bagi consistent!
    ( aici, simona , imi lipseshte emoticonul ala de aplauda!) ❗

  288. @Adi
    de care ace ai, de 2 sau de patru?
    Unul pe faţă, unul pe dos. E cel mai mişto model. 😆

  289. nedo
    argumentele tale sunt la fel de valabile ca si cele care il infiereaza pe Basescu. toate tin de perceptii.
    cei care nu mai tin cu Bassescu nu mai tin pentru ca au impresia ca minte prea mult, ca sa mai creada ceva din ce spune el.
    Sunt multe exemple, le stii si tu, de la momentul in care a spus candid in fata camerelor ca fie-sa a facut facultate in America, desi stia ca Eba s-a plictisit pe acolo in doua luni, si ca stie engleza cind evidenta spunea ca nu stie romana siii pina la promovarea lui Videanu desi stia bine cine e.
    Vorbesc aici de multi oameni care nu au legatura cu mogulii. Pur si simplu exista indivizi care nu mai pot crede un astfel de om.
    Asa cum, cu siguranta, sunt indivizi care, ca si tine, cred doar ca este bine intentionat si ca asa va fi continuu. Si se bazeaza pe alt tip de argumentatie. Care la baza tot nu are legatura cu logica pentru ca implica reactii interumane (pe teritoriu politic).

    Tu ai dreptatea ta. ei au dreptatea lor.
    tu vrei sa continue. ei vor sa se traga linie si sa se adune.

    mie nu imi place basescu.

  290. gata.
    simona, trebuie să traji un covor roşu, şi nişte bănci, ca în parlamentul britanic.

  291. danko: ai lav iu demult, ceea ce cu sigurantza shtii!
    pa base nu la-m iubit niciodata, l-am votat, la rece, din calcul, dar este o maaaaaaaaaaaaaaaaaaare dezamagire!
    ba nu!
    este : rau cel mai mic! :mrgreen:

  292. Sa-mi dea indemnizatie de sedinta, ca am copii de crescut

  293. ies și io din joc, am de pregătit concertul ACDC de duminică. 😀 plus că discuția asta, ca de obicei, nu duce la nimic.
    http://www.youtube.com/watch?v=vlc6XM_yyMA&feature=related

  294. Nedo: cit mai plateste PDL-ul ora de pupat in cur? Sau tu o faci pe gratis, din pasiune?

  295. @catalin: garantez eu pentru nedo ca nu e platit de nimeni. si cred cu tarie, vorba lu geonel, ca nimeni de aici nu e platit de vreun partid. asa ca hai sa nu incepem cu d-astea, pliz 🙂

  296. stiu ca e greu sa nu ne acuzam reciproc de interese, base e cel care a lansat moda asta si a consolidat-o la greu, dar hai sa nu facem si noi asta, va rog mult. multumesc

  297. off, taman acu s-a terminat, când am apărut şi eu de la muncă ???

  298. adi
    uneori a fost prea dur în limbaj. totuşi, neploconeala în faţa rusiei şi fermitatea nu sînt un lucru rău. sîntem stat suveran. rusia impune respect prin dimensiuni, putere, resurse, dar pînă la urmă este un comerciant care vrea să-şi vîndă marfa. la un moment dat acceptă concesii chiar mari, depinde cum negociezi.
    cătălin
    foarte mulţi bani! enorm de mulţi. ţi-i dau ţie pe toţi, cu o condiţie: să mă pupi tu pe mine în. sigur, dacă nu vrei s-o faci din pasiune.

  299. Da, şi ca în parlament, toată lumea să-i vorbească speaker-ului, nu unul altuia, când vine vorba de politică. Simona, te bagi şpicăriţă?

  300. danko, nu spun că băsescu nu a făcut măgării. ai dreptate. a făcut. eba la pe este una din ele.

  301. de fapt, nu trebuie decât să impui regula ca să-i vorbim şpicherului.

  302. dacă tot o facem, s-o facem profi. 😆

  303. @ nedormitul

    Corect , sunt perfect de acord ca trebuie sa ne pastram demnitatea in raport cu orice alt stat (intre altele , chiar si in relatia cu “licuriciul cel mare” , da’ nu vreau sa insist) . Insa exista intotdeauna un limbaj diplomatic , gaunos , care nu spune nimic si evita fondul problemei cand se abordeaza subiecte sensibile , pe care Basescu l-a eludat . Eu la asta ma refer , la mistocareala ieftina practicata in relatii internationale . Nu se face , nu ajuta . Strica !
    Nemtii nu le spun rusilor “ne-ati luat Prusia Orientala si ati sta cincizeci de ani in Berlin si nu v-am intrebat de ce ” . N-are sens . Daca ar castiga ceva , ar face-o . Popoarele mici au frustrari seculare , dar nu le ajuta daca si le exprima .
    Oricum , ca sa ne impacam ( 😛 ) : realitatea e ca de vreo doi ani s-a cumintit in planul asta , al declaratiilor imprudente in relatii externe . Sau are consilieri mai buni sau a inteles singur ca face mai mult rau decat bine .

  304. de ce se sperie pisica de usturoi?

  305. pentru că are căţei.

  306. conservatorii, oamenii de dreapta, cam au talentul de a fi rugoşi.
    Churchill, Thatcher, Katcinski.

  307. eu nu cred în limbajul găunos (sau frumos poleit) care nu spune nimic, doar să mai bifăm o întîlnire internaţională. ştii cîte bancuri cu sovietici spunea reagan? în public, în faţa ziariştilor. ă? tone! bancuri nu foarte măgulitoare, desigur. asta nu l-a împiedicat să scoată de la gorbaciov cam tot ce a vrut.

  308. eu nu cred în corectitudinea politică.

  309. Simona nu crede in Băsescu.

  310. nici Duuude, nici Danko, nici neamţu ţiganu, nici cruela, nici Sandman.
    Le e frică.

  311. sincer, şi mie mi-e.

  312. Si lu’ al nostru i-a mers bine de tot de pe urma glumelor de naveta, ne-au dat aia gazul degeaba, numai sa nu se mai ia Basescu de rusia 😛

  313. @para: astea sunt vremuri in care e mai periculos sa nu crezi in base, decat sa crezi 🙂

  314. aia care kiar cred, se numesc credincioshi, sau simplu: creduli? 🙄

  315. nedo : ai dreptate: base a facut ce trebuia!
    continuarea e aici :
    au triumfat intr-adevar prostia si hotia!( caracteristicile perene ale politicii romaneshti de dupa 89)
    http://standard.money.ro/finante-banci-asigurari/asta-nu-e-reforma-asta-e-circ-hotia-si-prostia-au-triumfat-6540.html

  316. A obtinut tot ce a vrut pentru ca URSS pierduse deja razboiul rece . Economic URSS nu se mai putea bate cu SUA . Odata cu lansarea “razboiului stelelor” , conducatorii URSS au inteles ca s-a sfarsit . Gorbaciov a ajuns la putere pentru ca toate fetele acelea impietrite care au sperat , prin Andropov si Cernenko , sa prelungeasca era Brejnev , s-au gandit ca poate Gorby va mai salva ce se poate salva . Cand au vazut ca totul se prabuseste au mai incercat ceva (in august ’91) , dar era prea tarziu . Sa nu ne facem iluzii , noi nu avem argumentele necesare . Pana nu s-au simtit tari pe pozitii , nici americanii nu i-au zgandarit pe rusi . A , ca a fost o “criza a rachetelor” ? Realitatea e ca Hrusciov intrecuse masura . In rest , i-au lasat in pace si in Ungaria si in Cehoslovacia si chiar si in Afganistan (boicotul JO de la Moscova a fost o chestie atat de simbolica incat nu stiu daca poate fi numita altfel decat ridicola) . A fost cam de fiecare data un aranjament (“dai si tu , las si eu”) . In Ungaria totul s-a petrecut in timpul crizei Suezului , interventia de la Praga era contemporana cu Vietnamul , Afganistanul a aparut cand SUA era preocupata de criza ostaticilor si caderea sahului . Intotdeauna s-a practicat miscarea in contrapartida , dar nici una dintre parti nu si-a permis s-o sfideze pe cealalta pana in anii ’80 , cand URSS deja pierduse razboiul .
    Insa , pentru ca vorbim de Romania si Rusia (de aici pornisem) , nu consider corecta comparatia ta .

  317. Nu ar fi nicio diferenta intre desteptii care conduc cica acum si un guvern de suzetisti si bastonosi! Tot acelasi drac pucios, cu alta palarie ar fi, in schimb!

  318. 335 de comentarii!!! se pregateste de-un record!?

  319. In semn de solidaritate (cu Sandman si Cruela)am tot spart samanta vreme de 300 si ceva de comentarii.Donez restul . Ma cam doare bila !

  320. Lixuca, eu am ajuns in spital din cauza semintelor, fara misto, nu mai stiu daca era Basescu presedinte.

  321. neamtzu ; or fi fost da canepa? 🙄
    da mac? 🙄
    da tantum rosa? 😈

  322. Moamaaa! si io care credeam ca numai berbantii din casa au meci asta-seara … am luat si io o bere si am stat aici, chitic.
    Pe propria raspundere si pe persoana fizica, ma declar glossy-liberala de-a Simonei – aici nu mai e vorba de partide, ci de EI si de NOI ! Ei toti. Si noi toti. Nu stiu de ce, poate eram sensibilizata pe chestia asta, dar azi a fost prima zi in care mi-a fost jena in supermarket – eu cumparam cotlet de porc si o batranica (nu, inainte sa sariti, nu era genul ‘asistata social’ fake) isi facea socoteala cu glas tare daca sa ia unul sau doua oase lucioase de vaca. Iar cu cuplu varstnic si-a cumparat o singura inghetata. El i-a spus ei: ‘Lasa, draga, nu stii ca eu am nevralgie, nu pot sa mananc rece, ia tu de care iti place si imi dai si mie sa gust!’ Poate o sa par exaltata, dar sa ne fie rusine pentru ca permitem sa se intample lucruri ca astea.

  323. zana: sa vezi cand or impartzi proteza! :mrgreen:

  324. nedo: am uitat sa te intreb: de ce avea nevoie batranul lup de mare, el comandante, nevoie sa-i faca generali pa oprea si pa ontzanu?
    ashea, d’un kapritz, d’un pamplezir!
    :mrgreen:

  325. …ce de mai am de citit sa prind firul tot! abia astept sa adoarma copilu’.

    vreau insa sa pun si eu o intrebare: simona, ce s-a intamplat cu postul de aseara – l-ai dat la o mama sa-l arunce in guvern cu tot cu pampersu?

  326. cruella, am citit, ştiu. chiar îmi place davidescu 😀 . dar nu băsescu a luat în prostie credite pentru nevoi personale.
    rogo l-a atacat în termeni foarte duri pe bleen, deşi vina îmi aparţine. totuşi, “războiul”, dacă îi putem spune aşa, continuă în termeni suportabili. intră şi pe vp pentru detalii.

    simona: băsescu nu e dumnezeu ca să crezi în el. e un om politic şi atît. depinde cît aştepţi de la el.

    adi: vezi? cam de multe ori au întrecut măsura ruşii (sovieticii, whatever). deci nu trebuie să ne ploconim în faţa lor, deşi nu sîntem america. au puncte vulnerabile şi se poate negocia cu ei. ba chiar pot deveni parteneri foarte serioşi în afaceri. am auzit şi citit în multe părţi.

    revin peste vreo oră, nu vă culcaţi 😀

  327. eu imi doresc sa emigrez pe un petec de pamant unde sa n-am nevoie de viza, buletin , pasaport, sa nu fie multa legislatie, sa fie toata lumea asa, un pic’ ilegalista’ da’ sa stie toata lumea – adica sa fie una dintre legile alea putine, sa cultivam diverse plante ( pe care apoi sa ni le vindem intre noi, locatarii petecului de pamant ), sa creasca pemparsii si suzetele ortodontice in copaci ( ca sa le culeaga fi-miu fara probleme ), sa am totusi electricitate si internet ( ca sa apuc sa mai intru si pe blogul asta roz ), sa fie clima calda ( ca e mai economicoasa – nu mai dai banii pe incalzire si nici pe haine groase, ca le porti pe alea subtiri pana se deterioreaza – ca la noi moda nu conteaza ), in sfarsit o lume unde criza sa nu poata sa ajunga pentru ca petecul de pamant nu are minister de externe ( ca nu ne trebuie relatii cu alte state ) si nici de turism ( aici totul este bine pus la punct din p.d.v. turistic si nu avem nevoie de nuti ). aaa, si nu avem nici presedinte sau prim ministru. adica am avea, la o adica, dar e fiecare locuitor pe rand, in ordine alfabetica ( ca sa nu se supere nimeni ). anyway, daca stie cineva un loc in genul asta spuneti-mi si mie ca sa nu mai caut eu pe goagal. merci!

  328. @simona: pai atunci omul e un visator incurabil care crede cu tarie ca orice zboara se maninca. Si nu am vrut sa-l atac, dar asa mi s-a parut pozitia lui. In mod normal orice om politic trebuie privit cu oarecare reticenta, nimeni nu e perfect si nimeni nu se gindeste doar la binele public. Nu ridicat in slavi.

    @adnana: pai zi-le asta parlamentarilor. Ei maninca la bufet cu vreo 50.000 portii duble; normal ca li se pare ca pensionarii, in ansamblul lor, traiesc bine. Chiar si zic “ce dracu ies astia in strada, ce-ar vrea, caviar?”.

  329. simonaaaaaaaaaaa
    s-a cărat nedo, putem vorbi şi noi despre altceva decât despre băse ?
    pliiiiiiiiz

  330. nu mai vreau să îmi explice nimic, am creierul personal care îmi explică tot ce am nevoie

  331. cruela: nu mai e mult pana atunci. da’ io cu mosu meu nu o impart, ca scrasneste noaptea din dinti si mi-o toceste. sa fie clar!

  332. Mie a inceput sa-mi placa in Romania. Viata are nerv, pulseaza si s-a incalzit si vremea. O sa se incinga, dar mai e putin pina la incandescenta. Situatia noastra este semnificativ mai grava decat a Greciei, iar luptele de strada o sa devina, curand, o chestiune curenta. Din pacate, multi nu vor supravietui. Preferam sa particip la o chestiune de acest gen in Cuba, dar deocamdata acolo lucrurile se mai amina, asa ca o sa fiu atent la ce se petrece aici la noi. Sunt convins ca nici voua nu o sa va scape amanuntele picante.

  333. s-a intors nedo? para mai e?

    mai am o intrebare: daca base are ca plan de cariera sa fie vertical si radical cu rusii, de ce nu le cere tezauru’, spre exemplu? macar ca discurs populist ar fi fost o chestie, nu? ar fi inflacarat masele, il realegeau si a treia oara! si avea si iesirea de siguranta – criza, adica cica se zbate sa gaseasca solutii… Nu! El doar hamaie subtire din spatele gardului, de se face de rusine cu toata tara dupa el. Mai degraba il banuiesc de o intelegere cu rusii la fazele astea: “ma lasati sa latru si eu putin fara sa imi dati cu ziaru, va roog?? promit sa fiu cuminte in rest, ha-ha”

  334. simona: nu ala, celalalt, cu … moni si leni :mrgreen:

  335. sau am visat ca scriu pe blog? pfuiiii!! da parca nu?

  336. mirranda: ai auzit de avatar? acolo e ce vrei tu! doar ca e ca poanta aia: “era asaaaa, o culoare …, cum sa spun eu… cam cum e cerul, doar ca pe verde!”

  337. băi, mă bucur, totuşi, că în seara asta parcă ne-am înţeles mai bine. acum l-au apucat pe rogo şi pe ăştelalţi doi dracii.

  338. uf! simona, si io am palpitat! (ce de-ai mai scris!! 😛 )
    toata ziua am fost cca bolnava – iti imaginezi poate ce ganduri negre am avut, adica s-a zis definitiv, fratilor!

    sa traiesti! m-am linistit. acuma il iert si pe nedo :mrgreen:

  339. nedo, stii care e partea buna a lu base? exact ce ziceai adineauri: ca ne uneste iarasi prin mizerie, disperare, ura etc, ca impuscatul… chiar daca parem impartiti in doua, pro si contra, nici asta nu mai tine deja, ca oameni suntem 😎

    uite numa cate bancuri tari aparura in ultimu timp! e semn bun (bun de rau ce e)

  340. ciu
    nu ştiu cît de realizabil e obiectivul “tezaur”. băsescu e mai pragmatic. şi, apropo, el vorbeşte mult, are planuri ambiţioase. dacă realizează un sfert din cît spune că vrea să facă e foarte bine. vezi cazul uninominalului, la fel de nerealizabil ca şi tezaurul. în schimb, nu şi 300.

  341. ciu
    cele mai bune bancuri cu şi despre băsescu le facem noi, ăştia din tabăra lui. unele au mai fost publicate de bleen la el pe blog. ăstea cu sărăcia, mizeria, împuşcatul, să fim serioşi! bancuri la ora veselă pe radio românia actualităţi.

  342. @ciu: unde vezi tu, fata, ca ne uneste? ne-a antagonizat la modul radical, ne-a impartit, lucreaza la asta de ani de zile si asta e unul dintre motivele pe care eu il detest profund, ca a asmutit romani asupra altor romani, ceea ce este INADMISIBIL pentru un presedinte. ne-a manipulat de ne-au luat toti dracii, de au ajuns sa se desparta cu scuipati oameni care traisera prietenii de-o viata, unde naiba vezi tu ca ne uneste? bine, e drept ca altfel nu ne putea stapani 😛

  343. @nedo: cele mai bune bancuri cu base nu poate sa le faca decat base, bai, de-abia dupa aia voi. bine, deja cre’ ca doar voi mai radeti la ele, da’ nu conteaza, important e sa va simteti bine, sa va veseliti intre voi 🙂

  344. Ciu – tezaurul (lingourile) s-a pierdut in marea revolutie socialista din octombrie. Ce-a ramas sunt niste timbre, medalii, colectia numismatica a bancii nationale. Rusii au dat closca cu puii de aur (unii zic ca au dat o copie)

    Si apropos de clasa politica romaneasca
    Scria unul pe la 1877 “Ai nostri tineri la Paris invata….. cu sageata directa la Bratianu. Daca’l cititi si pe Caragiale, partidul Liberal e o adunatura de hoti, incapabili, cutre…

    In jurnalul tinut de Yvonne Camarasescu (sotia prefectului de Jassy) citim ce debandada era in primul razboi mondial si cat de ineficient era Iorga in timpul retragerii.

    Ajungem si la Take Ionescu – mare orator care se muta mai rau decat tiganu’ cu caruta prin toate partidele doar doar sa ajunga prim ministru.

    Maniu face prostia sa-l aduca pe Carol in tara dupa episodul Zizi Lambrino.
    Gh Tatarascu n-are altceva de facut mai bun decat sa se alieze cu comunistii.
    Si inca n-am deschis subiectul casa regala (Mihai si Ferdinand fiind personaje decente – cu toate ca Regina Maria il neutralizeaza pe sot)

    Mie imi place ca e palpitant sa urmaresti asa personaje, cred ca mai bine ar fi fost mai stersi si mai priceputi .

    Si clasa politica de acum n-are nici o scuza ca innaintasii au fost cum sunt.

  345. simona, chiar acum sînt într-o şedinţă pe mess cu bancuri despre băse. crede-mă, mă sparg de rîs

  346. simona, mai are putin si ne uneste, mai aibi putina rabdare, tre sa mai strangem doar putin din fund si o sa vezi. pai nu simti macar de ieri cum se nuanteaza si se explica mai timid din zi in zi aia pro?

    nu zic, o fi ceva si in ce zic ei, da’ asta poate numa daca stai in turnu tau de filozofie pura si te uiti asa, ca in Dune, sa vezi caile posibile in viitor… ba nu! nici macar asa nu are nici o scuza :mrgreen:

  347. simona, pe tine nu te poate stăpîni băsescu. nu te poţi stăpîni nici tu :mrgreen:

  348. nedo, care-i bancu tai preferat cu base?

  349. Simona Tache
    spui: “ne-a antagonizat la modul radical”

    argumentează

    eu îţi dovedesc cu probe audio-video şi scrise că de antagonizat ne-a antagonizat “la modul radical” MASS-MEDIA lui Vîntu, Patriciu şi, exact, Voiculescu

    au făcut TOTUL să-l demonizeze pe Băsescu, să-l situeze la extremitate: DICTATOR, remember
    uite cîţi mestecă “eticheta” asta, inclusiv cel cu care eşti tu perfect de-acord
    explică-mi cum a antagonizat: de aia, de aia şi de aia
    poţi?

  350. Gabriel, mass media exista si inainte de Basescu, o sa existe si dupa el, cel putin asa sper, sa nu ramana B1 televiziune nationala unica, nici Realitatea, stai calm.Fiecare scrie/vorbeste dupa cum simte sau ii cere seful.
    E vina ta, daca citesti un articol anti PDL si-ti plezneste o vena, asa cum este vina mea daca ma apuc sa-l ascult pe Ciutacu ca pe Iisus reincarnat.
    Ai un creier, foloseste-l , nu-i mai lasa pe altii sa-ti formeze opiniile, asta daca esti adult.

  351. ce-a zis mama lui boc cand l-a adus acasa de la maternitate? – am ales raul cel mai mic!

  352. Pe mine nu m-a antagonizat la modul radical Basescu – eu nu traiesc insa in Romania.

  353. nedo: exact! contextul e de tot hazul, razi cu lacrimi

  354. @Ciu – Stiu alta – In Ecuador erau alegeri prezidentiale. Bibliotecara noastra e de acolo si imi povestea ca rudele ei ii spuneau ca au de ales intre 2 candidati – e ca si cum ai avea de ales intre ciuma si cancer.

  355. Sandman
    opiniile, chiar cele formate de alţii, trebuie argumentate de tine, dacă ţi le însuşeşti

  356. E trist domne… Datorita presei nu-l iubim toti pe Basescu…
    Care puteam sa fim ca fratii, cu un om atat de bun si devotat tarii…

  357. La mie e 5:30 seara e vremea sa plec -asa ca ne vorbim luni ca plec in munti. O noapte placuta.

  358. G, esti un vechi combatant PDL, ti-ai gresit omul si cred ca si blogul, aici nu e nimeni in cautarea lui salvatore de la patria.Dovada cea mai buna ca tu ai un drum al tau, batatorit, este intrebarea adresata Simonei.

  359. gabriele taicale, am dat mai sus undeva un link catre un articol din adevarul (care habar n-am al carui mogule) care consemneaza diverse declaratzii ale lui base, la diverse momente istorice(isterice);cum tzi se pare?
    argumentat, vreau sa zic! :mrgreen:

  360. nu argumentează Simona cu texte din Adevăru’, nu?
    n-are propriile păreri?
    doar e echidistantă, obiectivă

  361. Cruella
    uite ce zice Sandman: “Ai un creier, foloseste-l , nu-i mai lasa pe altii sa-ti formeze opiniile, asta daca esti adult.”

  362. A declarat ca e o zdreanta a mogulului, ca o cheama Vantu seara si-i da temele, mai ciupeste niste bani si de la Patriciu.Cu ce schimba asta obsesiile unora ?

  363. Iar ai citit prea repde, ti s-a indicat sa citesti declaratiile, nu comentariile tonomatului.

  364. gabry-el-e: pai despre asta era vorba! 😛
    sa-tzi foloseshti organu’! 😉
    numa ca celalalt! 😳

  365. si finca nu v-am mai dedicat de muuult nimic, ca e criza, va dedic o dedicatzie!
    :mrgreen:

  366. Simona Tache
    ai dreptate să fii de-acord cu articolul lui Leca
    şi eu sunt, nu-l citisem, că nu-l mai credeam în stare să scrie ceva rezonabil după aberaţiile precedentului, cel cu “eticheta”

  367. Cruela
    cîte precizări…
    ţii neapărat să fii ironică? 🙂

  368. gabriel
    ai citit intelingenta emotionala (daniel goleman)?

  369. na ca uitai sa zic ce era mai important:
    cruelo fah jethemonplu

  370. plus ca as mai avea o intrebare:
    (care cre’ ca e cea mai tare de pe blogu roz)
    – nedormitu’, la ora asta, doarme?

  371. :))))))))
    du-te-n plm de clona.

  372. Nedo
    fii atent că poate trece la fapte şi-ţi rupe florile

  373. habar n-am cine e prietena ta voxpublica.
    aminte e complicat, dar aminteste de multe din posturile tale, la care am ris, nestavilit.
    coincidenta sigur e dusa cu capul.

  374. mă refeream la numele adi. comentariul ăla.

  375. stiu.
    sau
    nu stiu.

  376. o fi inteligenţă emoţională… 🙄

  377. @ nedormitul

    Daca vrei sa faci vreo legatura intre acel Adi de pe voxpublica si mine , n-o fa . Nu e cazul . Nu stiu daca am inteles exact unde bati , poate m-am bagat aiurea in discutie .

  378. @ nedormitul

    Nici nu citesc voxpublica si nici pe Dragos Stanca . Asta desi l-am cunoscut personal (i-am citit biografia si am vazut ca e acela pe care-l stiam eu din Cluj) . Sunt putine bloguri pe care scriu . La Simona Tache am ajuns pentru ca o stiam de mult de la AC (cred ca sunt unul dintre cei mai vechi cititori , de la inceputuri) si pentru ca apare pe blog-roll-ul unui blog misto de tot , mihaelaursa.wordpress.com .

  379. “Sunt putine bloguri pe care scriu ” 😆

    … Pe care comentez . Asta e , istoria literaturii ramane vaduvita .

  380. adi
    mersi. asta am sperat şi eu, că nu e o coincidenţă 🙂

  381. hotărâţi-vă-ţi-vă-ţi.
    este, sau nu este o coincidenţă?

  382. Presedintele Traian Basescu si Guvernul nu au gresit luand aceste masuri care vor redresa tara din punct de vedere economic.

  383. @ para

    Si mie mi s-a parut in doi peri raspunsul nedormitului (scuze , asa mi s-a parut) . Nu stiu ce-a vrut sa zica , nu sunt eu ala – daca vrea sa ma creada , bine , daca nu , la fel de bine . N-am injurat pe nimeni niciodata pentru optiunile lui politice . Taica-meu e fan Basescu de vreo 12-13 ani (cam de cand am inceput eu sa nu-l suport) , maica-mea nu-mi spune , ca sa ma menajeze , da’ pariez ca voteaza Basescu si PDL , cel mai bun prieten al meu (pe care-l stiu de 25 de ani) e vicepresedintele organizatiei municipale PDL . Cam tot cercul meu de cunostinte apropiate e portocaliu (asa e in Ardeal) . Sunt foarte antrenat in discutii civilizate cu pro-Basestii si pro-PDL-ii . Nu am fost eu . Punct . Altceva nu pot spune .

  384. @Adi
    cred că nedo se bucură că nu eşti ăla care-l înjura, dar, în sfârşit, a făcut şi el o greşeală. 😉

  385. da, mă bucur că nu e el, corect. eram numai curios. am spus că sper să nu fie o coincidenţă

  386. nedo, dar ESTE o coincidenţă. faptul că poartă acelaşi nume ESTE o coincidenţă.
    pfaaa…n-am cu cine să discut. 😆

  387. pensionarii aia nervosi vazuti pe realitatea erau actori platiti.
    la B1Tv, Nasul a prezentat detalii.

  388. salut, m1ha1, tot cu poza de buletin?
    Am 1ha de vânzare, tot n-am reuşit să-l dau. 😀

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question Razz Sad Evil Exclaim Smile Redface Biggrin Surprised Eek Confused Cool LOL Mad Twisted Rolleyes Wink Idea Arrow Neutral Cry Mr. Green