Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut

Dragă METROREX, să fii la fel de nesimțit și cu ocazia concertului lui Robbie Williams!

Screen Shot 2015-07-16 at 14.29.24

Dragă METROREX,

În 2014, am fost la un concert Robbie Williams la Londra, pe Arena O2. Știi cât ne-a luat să ajungem în centru, după concert, deși arena aia are o capacitate de 20.000 de locuri? Jumătate de oră. Au fost atât de impecabil organizați, încât, la 10 minute de la ieșirea din sală, eram în metrou, unde plecau garnituri pline una după alta, una după alta.

În 2014 2013, fusesem la concertul Pink Floyd Roger Waters din Piața Constituției din București. După concert, am mers pe jos până la Unirii, unde am ajuns în jurul orei 23, să zicem pe la 23:15. Am găsit ușile metroului închise cu lacăt. Pentru că – nu-i așa? – nu s-a putut prelungi programul metroului cu ocazia unui eveniment atât de mare, ba chiar s-au închis ușile ceva mai devreme decât de obicei.

Am scris acest text, dragă METROREX, doar ca să mă asigur că vei fi la fel de nesimțit și diseară. Să nu cumva să-ți prelungești programul, în definitiv, afluența mare de public te-ar agresa cu niște încasări în plus și ar mai exista și riscul să părem în ochii noștri altceva decât țara de maimuțe primitive care ne-am obișnuit să fim.

Să fii la fel de nesimțit, METROREX*, OK? Te rugăm. Nu, cuvântul “nesimțit” nu îi vizează pe angajați, ci pe cei care te administrează.

Mulțumim.

LATER EDIT: Iată și explicațiile pentru care nu se prelungește programul metroului: “Marcel Avram, East European Production si D&D East Entertainment, compania care s-a ocupat de organizarea concertului Robbie Williams din București, cel mai mare eveniment muzical al anului, a refuzat sa achite Metrorex o taxa de 30.000 de lei pentru prelungirea cu o ora a transportului public in aceasta seara, ca urmare a evenimentului muzical la care sunt asteptati 60.000 de oameni”. Detalii aici. Tipic românesc, pe sistemul “Facem o treabă cu pretenții de grandioasă, da’ dăm cu mucii-n fasole la sfârșit”.

Huo, Marcel Avram, East European Production si D&D East Entertainment, ești la fel de varză ca METROREX! Ăia nu pot prelungi o oră, pentru binele cetățeanului, voi nu puteți plăti câteva mii de euro, deși încasați milioane de euro din concert. 🙁

114 comentarii

  1. Pai ie si ei saracii uobositi.Cum sa tina mai mult deschis,ha?De ce sa faca bani?Vai de mine!N-au nevoie!!!

  2. Pe ei nu ii intereseaza astfel de lucruri si nu fac legatura (logica si de bun simt) intre un eveniment atat de mare si necesitatea asigurarii transportului. Asa cum apare public pe site-ul Metrorex, prelungirea programului de lucru cu o ora costa 30000 ron. Nu platesti, nu ai. Cand e un eveniment organizat de primarie, plateste primaria. Acum se asteapta sa plateasca emagic sau cine origanizeaza concertul de azi. Bun-simtul lor vine cu tot cu factura, vrei 2 ore in plus. BAM! 60K 🙂

  3. Dar salarile au stiut sa si le mareasca la fel ca si abonamentele si pretul cartelelor… Rusine!

  4. Eu stiu ca Primaria notifica Metrorex ca au in derulare un eveniment important ce se incheie la o ora insintata. Oricum sunt pregatiti cei de la metrou, au oameni (rezerve) ce pot prelua cu succes tot fluxul de oameni, asa cum fac si in noaptea de Inviere,de revelion, sau cand sunt notificati pentri prelungirea programului.

    • O ora inaintata , scuze ! 😳

    • da, cand se ocupa primaria 🙂 Poate gresesc, dar concertul de azi e total particular si nu sunt interese; Dar, da, ar fi frumos sa fie deschis diseara.

  5. Minti! Nu exista statie de metrou care sa inchida la ora 23. Poate bausei ceva la concert si nu ai vazut bine ceasul. Zic.

    • Aham, clar, nici aia care au fost la Andre Rieu nu au vazut bine ceasul!
      Poate lucrezi tu la metrorex si te simti datoare sa iei apararea?

    • nici la acdc nu a mers. era pazit de jandarmi si am mers acasa in dr. taberei pe jos.

  6. Eu daca imi permit sa merg la un concert, mi se pare normal sa-mi permit sa platesc si un taxi. Nu sa astept mila altora sa ma duca acasa. Asa ca draga Simona cred ca nu ai cantarit logic problema.

    • ia tu taxi, când încă 50.000 de oameni vor același lucru. eu o să merg pe jos, îmi place să bat orașul la picior, nu-i pb, însă asta nu înseamnă că e normal ca metroul (un serviciu pentru care plătim, nu o pomană, apropo) să fie închis.

    • Da, Cosmin, asa gandesc si cei de afara, fix ca tine. D-aia cand a jucat Barcelona in unul din multele meciuri din Champions League, se anunta de dimineata pana seara ca metroul isi prelungeste programul si merge pana la 2 dimineata. Tot din acelasi motiv dupa concertul Radiohead din Strasbourg, am ajuns la zacare in fix 20 de minute, pt ca, nu-i asa, am luat taxi.

    • Ion Ionescu de la Prad(a)

      Care mila, prietene? Pai tu cand mergi cu metroul, mergi din mila cuiva sau platesti serviciul cu pricina???

    • Care mila? Eu am abonament la metrou,dar sunt luni in care il folosesc doar de cateva ori. Asa ca nu ma duce nimeni de mila. Se numeste transport public, iar in public sunt incluse si persoane mai modeste, nu cele ca tine, care merg numai cu taxi. Dar daca nu facem nitel pe mininatii nu ne ,,simtem” bine.

    • mnie, am un contract cu TAROM, vor să bage avioane în oraș. să vorbesc cu ei să treacă și pe la taică-tău? :mrgreen:

    • Biletele la concertele din Luxemburg vin la pachet cu bilet gratis pentru mijloacele de transport, inainte si dupa spectacol [pentru cine vrea sa verifice informatia: http://www.rockhal.lu/faq/travel-accomodation/ ]
      Acelasi Luxemburg, in zilele de Schouberfouer si alte balciuri si evenimente, ofera transport gratuit pe o parte sau pe toate autobuzele din capitala.

  7. Nu mai bine iti iei un taxi?

    • Cand e un eveniment cu atat de multi oameni, nu numai ca telefoanele nu merg dar nici taxi nu gasesti!!!!

    • Ha, ce gluma buna! Acum cateva saptamani intr-o duminica, am fost la concert la Slash, la Arenele Romane. S-a terminat in jur de 23.30. Mi-au luat aprox 15-20 de minute sa ajung la Unirii. Metroul era inchis evident! Asa ca m-am orientat spre taxi. La unirii imposibil de gasit. Toate erau orientate in zonele catre care mergeau. Nici unul nu mergea spre zona mea. Am sunat la toate companiile de taxi posibile, nu aveau domnule nici o masina disponibila. Am ajuns la Universitate, nici un taxi la vedere. Am ajuns la Romana, nah ca erau taxiuri. Ghici ce, nu mergea nimeni in zona mea, “e prea scurt drumul si ma intorc gol de acolo”. Ca de 12 lei, drumul e scurt. Concluzia, am ajuns acasa la 1 si ceva, dupa ce cu chiu cu vai am gasit pe unul de care m-am rugat mai rau ca de mama si cu promisiuni de dublat pretul final. Sa vezi ce-o fi diseara!

    • Una din Bucuresti

      @Gabi:

      Eu am patit chestia asta cu taxiul in NYC!!! Nu mi-a venit sa cred cind mi-a spus soferul ca el nu trece podul din Manhattan pina in Queens, ca se intoarce fara clienti 🙄
      Eu nu ma cert in general, asa ca i-am promis o spaga mai mare, si m-a dus. nu prea conteaza unde te afli, cacati peste tot.
      Aaa, si l-am vazut pe Slash anu’ trecut la munca, iesea prin spate cu unu’ de la security, l-am recunoscut dupa palarie si ochelari. Prima celebritate pe care am vazut-o si eu. Nimeni n-a reactionat, doar ne-am holbat, ca boii.

  8. Ultimul tren pleaca din Unirii la 23:30,asa ca…stimata domnisoara,mancati rahat.Daca le faceti pe toate in viata asa cum faceti si astfel de afirmatii,va prevad un viitor luminos.

    • Ion Ionescu de la Prad(a)

      Sa faci tu plici, ca asa e! 😈

    • costicamusulmanu

      am condus prin țări străine ieri și n-am avut timp să comentez la postarea anterioară (de loc din vaslui fiind, aș fi avut dreptul :mrgreen: ) dar văd că compatrioții (intenționat, pentru cine nu s-a prins) mei îmi dau nenumărate prilejuri: MURIIIIIȚI!!!! ăia din vaslui măcar avem o scuză cînd o dăm de gard…
      așa că vă doresc, comuniști imbecili, să luați locul fetei violate!!
      @simona: știu că ești apropitară la blog însă te avertizez: dacă mai văd fie și o singură postare în care accepți ca un bou/vacă să-ți spună că “mănînci…” (sau asemănător) eu nu mai intru în veci aici!! ce mamamăsii…așa se vorbește “acasă” la tine?

    • Să-ți spun de ce prefer să public comentariile de acest gen și apoi să le ignor:
      1. sunt mai democrată, așa, de felul meu. șterg doar injuriile mult prea urâte;
      2. blogul e și o oglindă a societății, nu doar casa mea, oamenii ăștia, semiagramați și degrabă aruncători de insulte, există, trăiesc printre noi, nu știu dacă ne-ar face mai bine să trăim într-o bulă de civilizație și bun-simț;
      3. îmi face plăcere să îi ignor, e un exercițiu bun, de consolidare a psihicului și a răbdării;

      Sunt convinsă că ai putea avea cel puțin tot atâtea argumente împotrivă, nu zic că judecata mea e corectă, ți-am explicat doar cum gândesc. 😉

    • costicamusulmanu

      @kinte: ca să mă echilibrez energetic, uite dragă, fac o faptă bună: după virgulă se lasă spațiu; știu că știai dar nu strică să mai știi odată

    • costicamusulmanu

      @simona: sincer, sunt invidios pe masochismul tău; scuze pentru “avertisment” dar în calitate de “musafir” m-am simțit agresat de atitudine…poate ai dreptate…însă genul ăsta de atitudine, cu astfel de (mult spus) persoane…așa (mă rog, la altă scară) a fost și la charli

    • costicamusulmanu

      (dacă scrii în mașină…) e hebdo; rămîn totuși la opinia mea: civilizația s-a făcut, unde s-a făcut, cu paru’ (amenda)!

    • mie mi se pare ca tu esti gurmandul. Ultimul metrou prins de mine de la unirii era la 23:15, am stat 13 minute dupa el. La si jumnate se pun lacatele. Sau tu esti din alt oras si credeai ca vorbim de alt metrorex?

    • Musulmane,daca te-ai echilibrat,nu pot decat sa ma bucur pentru tine.

    • @Kinte: faptul că eu sunt dispusă să mă las jignită de d-ăștia ca tine nu înseamnă că nu pot să te bag și în moderare, dacă am chef. tocmai am făcut-o? de ce? pentru tupeul cu care îi dai cu tifla unui om care m-a rugat să nu mă mai las jignită.

    • Ultimul tren din Unirii pleaca la 23:30 si asta se intampla cu regularitate de peste 15 ani.Sfat:potriviti-va ceasurile dupa ora Romaniei!

    • Nu am dat cu tifla nimanui,a fost un gand de bine,atat…

    • “Maninci rahat” e un gind de bine? Atunci maninca-l tu, mai bine.

    • @ Simona: am continuat sa citesc blogul tau, chiar daca nu am mai comentat de multa vreme si nici ce am promis nu am trimis inca. In aceasta seara (in momentul prezentei postari), te rog, in calitate de mare amatoare si admiratoare de ST si de „con-sora” intr-ale filologiei, intr-ale scrisului, chiar daca eu scriu lucruri mult mai putin citite si gustate din cauza de lipsa de umor a lingvisticii si a lipsei mele de talent, sa lasi diplomatia si democratia pentru cine merita si arata ca stie sa le foloseasca, respectiv sa se comporte in contextul lor.

  9. Dragilor,

    Aparent voi nu prea mergeti la concerte. Taxiurile sunt ceva de vis, pe care doar cei care pleaca mai devreme il pot visa. In afara faptului ca telefonia mobila functioneaza cu incetinitorul la asemenea evenimente, gasirea unui taxi DUPA concert (pentru ca unii oameni chiar stau sa vada si Bis-ul) este destul de greu. Si, sa nu spuneti ca vai ati gasti taxi imediat.. (pentru ca probabil ati avut noroc si sunteti printre putinele persoane care vad MAXIM un concert pe an)

    In ceea ce ii priveste pe cei de la Metrorex.. mie mi se pare foarte amuzant ca, pentru meciurile de pe National Arena se prelungeste programul, insa pentru concerte de cele mai multe ori nu. Si da, sunt de acord. Sunt niste nesimtiti.

    • costicamusulmanu

      fraere, pă noi ne enteresează ăia de pun botu’ cîn e treaba cu votu’!

    • Acum citiva ani (2010)am fost la David Gueta la sala expozitiei, cu o capacitate destul de mare. La iesire era o coada imensa de taxiuri iar lumea nu se repezea la ele. Noi ne-am dus si ne-am urcat, apoi soferul ne-a intrebat: unde? I-am zis si ne-a comunicat o suma cam de 3 ori mai mare decit tariful obisnuit. Mergea, desigur, fara aparat. Mai se face asa in vremurile prezente?

    • La meciuri se anunta doar ca se prelungeste programul, in realitate gasesti lacatul pus pe portile de la Piata Muncii.

  10. I.ai rugat prea frumos..eu cred ca or sa te asculte :p..din pacate.

  11. Cristian Buretea

    Am raspuns pe facebook, dar meritati un raspuns si aici. Daca la altii a mers copypaste-ul sper sa-mi fie si mie acceptat, avand in vedere ca nu plagiez pe nimeni, ma autocitez . Asadar aceasta este parerea mea despre articolul de fata si autoarea lui: “Toti cei care lucram la Metrorex stim ca in 99% din cazuri, un eveniment cultural-sportiv major in Bucuresti, este insotit de prelungirea programului de circulatie al trenurilor de metrou. As putea sa cred ca articolul nu este o minciuna sfruntata si intr-adevar in 2013, Metrorex nu a considerat concertul Pink Floyd , demn de a fi considerat eveniment cultural major. Din punctul meu de vedere a fost un eveniment retro-omagial. As putea sa cred ca situatia s-a aflat in marja de eroare de 1%. Daca nu afirma ca a gasit usile inchise inainte de ora 24. Cu afirmatia asta Simona Tache m-a lamurit . Se incadreaza in campania de presa pornita de ceva timp impotriva Metrorex. Nu m-am lamurit inca daca este o campamie de substanta si interese sau doar avem a face cu ziaristi mediocri, franti de foame, care nu sunt in stare sa gaseasca subiecte serioase de presa si inventeaza unele, oricare si oricum, numai sa le puna un polonic de ciorba in farfurie.

    • A fost nu înainte de ora 24, ci chiar înainte de ora 23:30, ora normală de închidere a metroului de la Unirii. Știu că, odată ajunși în fața intrării către magistrala 1, ne-am uitat la ceas și ne-am mirat că erau ușile închise, plus un polițist care ne anunța și pe gură că e închis. De mințit, mințiți dvs. spunând că a existat prelungire de program. Ori poate nu v-ați informat bine, caz în care sper să reveniți cu scuze. Afirmațiile cu campania/ciorba/ foamea/etc. nu le mai comentez, se vede că aveți un mare respect pentru adevăr din ușurința cu care le aruncați, după ce tocmai ați mai afirmat un neadevăr ușor demontabil, ăla cu programul prelungit. 😉 Apropo, ăsta e un blog personal, nu o instituție de presă.

    • Din punctul dvs. de vedere, domnule Buretea, Pink Floyd nu a fost eveniment cultural major. Cumva chiar dumneavoastra luati deciziile de prelungire a programului Metrorex? Andre Rieu unde l-ati incadrat? Ca nici atunci nu era deschis la metrou. Dar Robbie Williams unde e incadrat? Cel mai probabil nu e nici el eveniment “major”. Major e numai cand joaca niste baieti fotbal, am inteles!
      Altfel, felul in care va exprimati arata clar ca lucrati la metrou!

    • @ Simonaaaaa! De ce faci tu ,,anticampanie” lu’ Metrorex? Iti faci, cumva, metrou particular la concurenta cu ei? Pot sa te rog sa treaca si pe Brancoveanu, pe la Budimex, ca e mai aproape de tata?

    • Eu am încercat să iau metroul de la Dristor acum o lună, la ora 23:10, iar lucrătorii METROREX nu mi-au dat voie să intru, motivând că ultimul tren a plecat la ora 23:00. Așadar, care este ultima oră la care circulă metroul?

    • Pink Floyd este, pentru muzica moderna, una din cele mai valoroase formatii care au existat. Ma refer la calitatea compozitiei si virtuozitatea instrumentala, nu la succesul de public (neaparat). Cu scuze, dar nici nu se poate compara cu Rieu, Robin si alte pasarele. Sa spui ca nu este un eveniment cultural major… Dar de fapt eu nici nu prea pricep ce spune reprezentantul Metrorex. A fost sau n-a fost?

    • Desi tardiv, trebuie sa subliniez comentariul Canadezului. Rieu, RW si altii sunt entertaineri care dau satisfactia momentului, de top sau nu, dupa gust, Pink Floyd e punct de singularitate in istoria muzicii, au inspirat si inspira aproape TOTI “lautarii” care conteaza ai momentului, din cele mai surprinzatoare genuri muzicale. Chiar daca nu iti place Pink Floyd (de gustibus non est disputandum) tot nu ai voie sa-i ignori.

  12. Tinand cont de comportamentul civilizat al romanului, este oare posibil sa sara fara sa plateasca si eventual sa distruga ceva de fun?

    • da, da, clar pt ca, nu-i asa, romanul a inventat huliganismul si e cel mai nenorocit exponent al rasei umane. Asa ca Metrorex se apara, inchid usile in fata hoardelor formare din necivilizati romani, cu atat mai mult cu cat vin de la concertul lui Robi unde, se stie, vor fi spalati pe creier, dati cu pudra , un sut in cur si trimisi acasa.
      Ba, cateodata aveti asa neste discursuri de kkt!

    • Una din Bucuresti

      Mie imi place cum ne dam singuri suturi in cur 😆 . Sau cum ne plasam intr-o categorie aparte, care nu intelege de ce nu toti sint ca noi, asa, “mai occidentali”.
      Ioana, ca bine ai zis, parca huliganismul s-a inventat la noi.

  13. Eu zic sa va faceti un prieten la Uber, si sa ii spuneti sa va astepte acolo la ora terminarii (estimata bineinteles). 😉

  14. Iar ne canta un calator la cap cu pretentii de copil cu blog roz pe internet. Ce frumos e cand toti au acces la asta nu? Draga calator care nu stie nimic despre ATP ATO si garnituri de metrou, sisteme de circulatie si dispecerate feroviare in general. In Londra TFL nu este subventionat de guvern in vreun fel, asa ca te invit sa platesti si tu 70 de lei intre doua statii si dupa mai vorbim ca l-am vazut iar pe un sulica franaru’ de calator pe aici care a bagat melodia cu ”dar salariile si pretul biletelor le-au marit”, sau depinde cum preferi, pe an 1725 de lire. Also, nu e ca si cand la noi la ora 6 la Victoriei se sta in tunel si nu e ca si cand vin si acolo unul dupa altul, nu e ca si cand dispeceratul nostru face acelasi lucru ca LU Logistics cand e ora de varf. A da, banuiesc ca pana acum LU nu te-a tinut niciodata o ora in tunel ca le-a dat fail un semafor nu? Nu, bine. LA noi ATP-ul nu cedeaza ca la englezi. Metroul nostru este subventionat de guvern deci voua va cerem cam 40% din toti banii pe care ii mananca sistemul. Trenurile de metrou si toate instalatiile dragi (deloc dragi) calatori necesita mentenanta pe ore, de care voi nu aveti habar pentru ca pentru voi metrou e ceva gen: Intru bag cartela isi deschide ala usile ascult niste muzica stupida am ajuns cobor injur o baba ies de la metrou. Trenurile circula si ele tot pe ore, motoarele lor de tractiune au grafic de functionare, asta daca vrem sa le avem urmatorii 40 de ani :). Alt calator mai sus am vazut ca ne canta la cap cu hitul ”sunt obositi vai de ei”, da o tura de seara la noi inseamna sa preiei tren la ora 4 de la Unirii la ora 1 noaptea il retragi (12 si 10 daca ai noroc sa fii in fruntea traficului), pana la 4 dimineata faci anumite treburi de mecanic pe care un calator nu poate sa le inteleaga apoi la 4 pregatim iar trenul la 5 iesim si apoi conducem pana la 12 ziua. Cate ore sunt? Da, te asigur o sa fim la fel de nesimtiti si azi, si maine, and so on. Daca ai impresia ca dai 20 de lei pe o cartela si 70 pe un abonament complet si trebuie sa primesti tot pe tava te inseli. Iar eu, cel care ti-a dat in cap cu vorbe si tie si celor de aici, sunt mecanic de locomotiva membru al Railway Alianz pentru CFR DB MAV OBB SBB PKP CD ZSSK SNCF British Railways, am lucrat pentru LU si pentru Metrorex. So I know my facts.

    • Stimate Domn, de acord cu dvs.: e bine, într-adevăr că avem cu toții acces la internet, e un semn de libertate, eu îl apreciez mult. Apreciez și încercarea dvs. de a lămuri lucrurile, însă să știți că nu e vina noastră, a călătorilor, că Metrorex este o companie ineficientă financiar. Iar, când am spus că e nesimțită compania, nu m-am referit, evident, la angajați ci la cei care o administrează, din vina cărora e și ineficientă, de altfel. Altfel, sunt convinsă că munciți mult, suntem și alții care o facem și știm cum e. Sănătate.

    • I-ai plictisit, stimate domn, pe unii ii interesează doar confortul propriu, nu contează siguranța circulației.Probabil își imaginează că după închiderea ușilor și oprirea circulației, toți salariații sunt liberi să-și facă somnul de frumusețe.Nimeni nu știe ce se întâmplă în spatele ușilor închise, dar ar trebui să se bucure, măcar atât, că ajung în fiecare zi, în siguranță,acolo unde doresc să ajungă.

    • Am si eu o curiozitate. Eu stau in Berlin. Unde transportul public, tren/metrou functioneaza pana la ora 1 noaptea. Si 1 chiar inseamna 1, nu ca la noi cand se retrag mai devreme. Intr-un an jumate aici, n-am mers niciodata ca sardina cum se merge cu Metrorex. N-am asteptat niciodata mai mult de 10 minute un tren (20 in caz de greva), sa vad cum timpul trecut ajunge la 0 si acolo ramane si stau 20 si ceva de minute sa vina metroul intr-o zi normala, fara evenimente. am mentionat ca aici trenurile vinerea merg toata noaptea, ca sa asigure transportul tuturor de la evenimente? ^^ Daca nu functioneaza trenul, din cine stie ce motiv, culmea, apar autobuze care asigura transportul. Nici nu mai tin minte de cate ori n-am intarziat la servici in Bucuresti pentru ca trenurile care pe hartie trebuia sa vin la sub 10 minute, veneau la 20+ . Stiu, tot vina calatorului este, nu?

    • Domnule Vladimir, va aduc aminte, ca subvetia de 60% pe care o da guvernul Metrorex, este tot din banii platiti de contribuabilii romani, adica tot de calatorii dragi sau deloc dragi, inclusiv de catre contribuabilii din toate celelate localitati ale tarii, care nu beneficiaza de serviciile dumneavoastra.
      Pe de alta parte, nu pot intelege, de ce pentru un meci jucat pe Arena Nationala, metroul poate sa isi prelungeasca programul si pentru un concert, nu poate? Sa inteleg ca microbistii pot primi “tot pe tava” pentru 20/70 de lei, dar iubitorii de muzica, nu?
      Dar, dupa cum a spus si un probabil coleg al dumneavoastra, sa vezi echipa Romaniei cum ia bataie de la o alta echipa de fotbal, e un eveniment sportiv major, dar sa il vezi pe Roger Waters e ….un eveniment “retro-omagial”, adica, inteleg eu, un soi de parastas.
      Una peste alta, un “fact” e clar, ne respectam reciproc in egala masura, problema e ca noi dragi sau nedragi, sulici franaru de calatori, parca asa ne alintati, platim direct 40% si indirect 60%.

    • Ion Ionescu de la Prad(a)

      Domnule Vladimir, nu isi imagineaza nimeni ca stati degeaba. Dvs. mergeti la serviciu si va faceti treaba, nu? Pai si noi facem la fel. Insa nu ma plang pentru asta! De ce aveti impresia ca treaba dvs. e mai cu mot decat treaba mea? Nu imi faceti niciun favor, pur si simplu munciti pentru un furnizor de servicii care va plateste salariu. Iar eu platesc pentru servicii. Care e problema? De ce aveti impresia ca pamantul se invarte in functie de dvs? Una peste alta, angajatorul dvs. este vizat de textul Simonei care e indreptatit.

    • @Alina, vezi tu, Berlin este capitala Germaniei, care tara detine Siemens si Bombadier AG, si Gorlitz AG si Mercedes Benz si MAN and so on. Ei le fac pentru ei. La ei pot exista 1000 de trenuri de metrou fara sa isi ceara singuri 1.5 milioane de euro pe fiecare. Ca fabrica e a lor. In schimb noi inca platim ce am cumparat de la ei acum 11 ani. D-asta acolo nu stai sardina si d-asta acolo apar vreo 50 de MAN-uri sa inlocuiasca un Bombardier de metrou. @kinte Da normal confortu propriu nu e ca si cum ar trebuii sa te uiti macar din bun simt in stanga si in dreapta sa vezi ce nevoie mai are x si y.

    • Stimate domn Vladimir, conform logicii dvs., și atunci când înjurăm ANAF sau Poșta Română sau chiar și companii private, trebuie să ne gândim la confortul angajaților, la salariile lor, la cât muncesc și la cât au dormit. Poate ar trebui să facem la fel și atunci când înjurăm guvernul și pe politicieni. Vorb-aia, știm noi ce e în sufletul lor? Poate au niște justificări pentru ineficiență. Nu merge așa, din păcate. Nu e vina noastră că angajații Metrorex sunt chinuiți și că ditamai regia e ineficientă. Noi am dori ca 50.000 de oameni ieșiți de la un concert importat să aibă cu ce ajunge acasă diseară, așa cum au, de obicei, zecile de mii de oameni ieșiți de la meciuri importante. E normal să dorim asta, așa cum ar fi normal ca dvs. să dormiți mai mult și să fiți plătit mai bine. Doar că nu suntem noi responsabili și nici vinovați pt condițiile dvs. de lucru.

    • Eu nu pozez in victima si logica mea inca de la 15 ani este aceea ca un calator trebuie sa respecte mai mult ceea ce ii se ofera, pe bune platim 5 lei la metrou si ne plimbam pe toate liniile. Pe mine nu ma afecteaza cu nimic conditiile de lucru actuale, eu mi-am ales sa fac meseria asta si nu oricum, nu doar pe rame de metrou ci pe trenuri grele in canicula sau viscol. Vorba aia daca esti slab de inger stai acasa, sau esti prost stai acasa. Eu vreau doar ca cei care folosesc sistemele astea de transport sa respecte mai mult ceea ce se ofera, pentru ca nu sunt cunoscatori, nu au idee cat de cat de aspecte tehnice sau din domeniu dar tot comenteaza. Micro-economia unui sistem de metrou nu e ca o contabilitate de alimentara, trenul nu e masina, nu autobuz sau camion and so on.

    • @Vladimir: “nu sunt cunoscatori, nu au idee cat de cat de aspecte tehnice sau din domeniu dar tot comenteaza”. Asta e viața, domnule, în democrație, toată lumea comentează. Un coleg de-al dvs. nu doar că a comentat mai jos fără să cunoască, dar chiar m-a și calomniat cu un tupeu uluitor, pretinzând că am luat bani pentru acest articol, ca să atac Metrorex. Oare cine ar fi putut să mă plătească? 🙄 🙄 A, da, stați că știu: concurența lu’ Metrorex. TAROM!!!!! 😉

    • O calatorie de 45 minute la Madrid,cu schimbare a trenului de pe o magistrala,pe alta,costa 7,5 euro.Cumparam energia la acelasi pret,dar avem tarife la preturi de bun simt pentru salariile din Romania.

    • @Ana Popa, colegii mei si ceea ce spun ei…ei bine eu nu stiu pentru ca eu stau doar cu elita. Nu cu orice grasan manelist care s-a urcat la mansa fiindca asa era pe vremea lui ceausescu si asa l-a repartizat acolo. Personal daca vrei parerea mea, Robbie Williams nu inseamna iubire fata de muzica, inseamna ceva masiv comercializat, dar asta tine si de gusturile mele eu fiind metalist care asculta doar Watain, Forgotten Tomb and other obscure shit :))

    • Adica daca nu cunosc toate amanuntele ( de la constructia metroului pana la notele contabile din statele de plata ) nu am voie cu metroul, desi platesc? Pai spuneti asa si o sa facem cursuri de metrou. Dar, pana atunci, nu mai vreau sa se dea subventie unei societati comerciale care e pe pierdere si care mai da si lectii de la inaltimea (sau adancimea?!) intelepciunii sale. Nu v-a cerut nimeni sa faceti altceva decat ceea ce sunteti platiti sa faceti. Sunteti nemultumiti si aveti curaj si argumente: greva. Si nu veniti cu texte ca ati paraliza orasul, ca nu mai tine.

    • Acu traiesc si eu la vreo 2000Km mai spre vest. Bombardier e o companie canadiana (daca imi amintesc eu bine). Si unde traiesc eu metroul e 3.25$ si te plimbi pe toate liniile (4 linii). Plus in vacanta copiii calatoresc gratuit si in timpul scolii platesc jumatate. Odata am fost la o cursa de formula 1 unde erau peste 100.000 de oameni. Ghici cu ce poti sa pleci de acolo dupa cursa? Cu metroul ca esti pe o insula si podul e pt biciclisti si pietoni in ziua aia. Si da, in 30 minute eram in metrou si in 1h eram acasa (au suplimentat numarul de trenuri pentru eveniment). Si metroul circula noaptea pana la 12.30 in timpul saptaminii si pana la 1.30 in weekeend. Si autobuzele opresc noaptea intre statii daca ceri la sofer (pentru siguranta damelor). Asa ca organizarea de la Metrorex … e cam dubioasa.

    • costicamusulmanu

      @vladimir: stimate domn, vă felicit pentru calitatea de membru în atîtea comitete și comiții…vă felicit deasemenea pentru gusturile nemanelistice în materie de muzică…dar cam atît; pentru restul discursului nu pot să vă felicit; de ce?
      1. nu este căderea dumneavoastră sau a metrorexului să stabilească gradul de cultură al unei manifestări; voi trebuie să gîndiți astfel: 2,5% din populația bucureștiului (sau minim 4% din aceasta, plătitoare de taxe) se adună undeva; cu ce scop? n-are importanță; întîlnirea iubitorilor de macaci, de exemplu; este important ca plătitorii ăștia de taxe să poată ajunge acasă (cu transportul în comun dacă vor)? da ori ba; se vede că ba;
      2. cîte ore și în ce fel petreceți la slujbă este strict treaba dumneavoastră; la fel cum nu e treaba nimănui că un dobitoc precum sunt eu a petrecut 28 de ore la volan, a condus pe relația iași (RO) – sofia (BG) cu o medie orară de 98km (vă provoc) o dubă încărcată peste tonajul legal pentru a onora un contract care dă de mîncare (într-un sat) la 30 de familii; aș fi putut (din poziția pe care o am) să dau task-ul ăsta unui subordonat căruia să-i frec ridichea ulterior în caz că nu-l îndeplinea dar eu nu lucrez la stat ci în mediul privat, plătitor de taxe, unde întrebarea este nu “de ce nu s-a făcut?” ci doar dacă “s-a făcut ori ba”;
      3. vă lăudați că nu sunteți precum colegii burtoși, băutori de bere și ascultători de guță, făcuți mecanici de tren la “apelul bocancilor”; wrong again! sunteți cel puțin la fel (pentru că purtați aceeași uniformă) sau chiar mai rău (pentru că spre deosebire de ei dumneavoastră sunteți conștient de niște lucruri); deși nu-mi place andrei gheorghe (prea clonțos/conflictual pentru gustul meu) îl voi cita totuși: (urlînd) rezistența unui lanț este dată de cea mai slabă verigă a sa!!!
      voie bună;
      P.S.: suntem de aceeași părere cu privire la RW: marketing agresiv, show și cam atît; de aia n-am mers la concert; da’ nici nu-i blamez pe ăia care au făcut-o; de gustibus…

    • @Vladimir – Scuze, intrebare de calator deloc drag: guvernul de unde credeti ca are banii? Asta intra in categoria “reabilitarea termica a blocurilor e gratis, pentru ca e facuta de primarie”. Care primarie invarte… ce concept nou… banii din impozitele percepute cetatenilor. Spun “percepute” ca sa fiu draguta, si sa nu zic luate cu japca. Daca veniti cu argumentul ca va da bani guvernul, ar trebui sa va ia la bataie si restul tarii, nu numai bucurestenii. Guvernul are bani de la… drumroll please… toti cetatenii acestei tari. Inclusiv aia de la Cluj, Botosani, Iasi, Timisoara, Sibiu, etc… care, apropo, nu beneficiaza de “serviciile” Metrorex. Inteleg ca e un concept economic greu de digerat pentru cineva care a stat la mila statului tot timpul, dar statul, in sine, nu are bani, ii ia de la cetateni, sub forma de impozit pe venit, profit, locuinta, terenuri, dividende, dobanzi, etc. (ca-s prea multe impozite ca sa le enumar pe toate), plus accize, TVA s.a.m.d., dupa care ii investeste sau sifoneaza pe unde crede de cuviinta. (Ironia fiind ca si dv., ca angajat al Metrorex, contribuiti la plata Metrorex).
      Cand veti invata sa nu va mai priviti de sus clientii platitori (recte calatorii aia deloc dragi), poate veti primi mai multa simpatie si empatie din partea lor. Pana una-alta, sunteti platiti si din bani publici, si din banii calatorilor, deci pastrati-va aroganta pentru dv. Daca sunteti suprasolicitat, asta nu e vina calatorilor, cum spune si Simona. Mie nu mi se pare normal sa platesc ca sa merg ca sardelele (bine, asta se aplica si RATB-ului, unde as mai zice ca platesc si ca sa nu-mi urle in cap reclame, in timp ce stau si asud in autobuze fara aer conditionat, cu mirosuri greu de suportat). Mi se pare extraordinar ca va identificati atat de tare cu institutia (pe care o critica, de altfel, Simona), ca va simtiti lezat personal de comentarii.
      @ Kinte – Siguranta circulatiei este responsabilitatea dv., nu a calatorilor. E adevarat, nu stiu ce se intampla in spatele usilor inchise de la metrou, dar as paria ca nici dv. nu stiti ce se intampla dupa orele de program la firmele unde nu spargi usa la cinci. Sau in mediul sanitar, unde faci garzi de cate 24-48 de ore. Si as paria ca nu stiti neaparat cat munceste un taran ca sa va puna pe masa legumele pe care le mancati. Apropo, pe salarii mai mici decat la Metrorex. Cu totii muncim, mai putin aia de s-au nascut cu lingurita de argint in gura. Si fiecare ar trebui sa-si faca treaba pentru care e platit, fara sa astepte elogii si statui.

    • Rugaminte adresata Simonei TACHE: Nu mai calomnia Metrorex pentru ca s-ar putea sa te dea in judecata. Se vede ca nu stii mare lucru despre functionarea metroului. Multumesc! Biroul de presa Metrorex

      Multumesc Vladimir!

  15. Nu e rentabil, pur şi simplu. Zilnic, merg cam 500.000 de oameni cu metroul şi cu toate că au scumpit călătoriile şi abonamentele (cum se mai plângea cineva pe-aici mai devreme), ei tot se zbat ca să îşi poată plăti datoriile enorme pe care le au la stat. De ce au datorii şi ce au făcut cu banii, nu discut acum, nu ăsta e subiectul momentan. Aşa că, dacă din toţi cei 50.000 de oameni care vor merge la concert, măcar jumătate vor hotărî să meargă înapoi acasă cu metroul (deşi e un număr total nerealist, care ar fi de fapt mult mai mic), pentru Metrorex va fi oricum vreţi voi, mai puţin rentabil, să facă o asemenea incursiune. Program extra înseamnă ore plătite în plus (la tarif mai mare decât normal, pentru că sunt ore muncite noaptea) şi consum de energie în plus. Toate astea vă asigur că nu pot fi acoperite din veniturile obţinute de la circa 20.000 de oameni.

    Cum s-a mai zis mai devreme – ori vine cineva şi subvenţionează într-un fel sau altul, ori metroul se va închide normal.

    PS: Nu lucrez la Metrorex, n-am nici o treabă cu ei, şi eu îi mai înjur din când în când. Am vrut doar să-mi exprim părerea cu privire la subiectul discutat şi să explic pe scurt de ce nu ar avea sens din punct de vedere economic.

    • Pierderile ar fi la energie, la faptul că timpul care ar rămâne intre închiderea circulației și redeschiderea ei,nu ar fi suficient pentru reviziile care se fac noaptea la toate instalațiile din calea de rulare(șină, macazul,semnale, circuite de cale, rame de metrou,etc),pentru ca a doua zi sa se reia circulația în condiții de maximă siguranță. Ore suplimentare nu se plătesc(într-o astfel de situație),cei care fac serviciu în tură de noapte sunt oricum acolo ca să-și facă treaba.

    • Cum a zis si Kinte nu e problema de sporuri si ore suplimentare, exista trenuri de patrula noaptea si mecanicii chiar daca nu conduc lucreaza noaptea. Oricum eu am zis si mai sus, ca sistemul sa functioneze la nivelul la care ar trebuii, ar fi necesar sa platim toti 70 de lei intre doua statii. Cam asta e suma care luata de la fiecare calator acopera tot ce necesita un astfel de sistem. Si referitor la rentabilitate, Metrorex e in top printre sistemele de metrou Europene la siguranta, rapiditate si fiabilitate. Oricum oamenii ar trebuii sa fie mai implicati, sa nu mai cante angajatii la cap cand se intampla o balarie, sa inteleaga unele lucruri and so on..

    • @Vladimir

      Dar primim si mancare de banii astia, 70jde lei, intre doua statii?! O ziceti cu asa patima, parca imi vine cu rusine sa ma mai duc la metrou, ma gandesc sa o iau pe jos.

      Ma scuzati, eu traiesc in Romania si ma plimb cu Metrorex nu cu Londorex, in Romania in care 200 eur e salariul minim pe economie.

  16. De ce Metrorex ar trebui sa se gandeasca la fanii RW si nu firma organizatoare a concertului. De ce nu ii cereti ei ecplicatii doar ati platit atatia bani pe bilet!!!

  17. Se intampla si la alte popoare civilizate. In Paris, dupa concertul Paul MCCartney, au anuntat pe ecrane, pe stadion ca metroul va merge pana la 01:00 (era vreo 00:00 cand s-a terminat concertul). Cand am ajuns la gura de metrou …. stupoare… Era inchis :)))

  18. Ultimul metrou pleaca de la Piata Unirii 1/2 la 23:30 – in toate directiile. Pentru ca metroul sa-si prelungeasca programul ar trebui ca cei ce organizeaza concertul SA CEARA acest lucru. Cred ca trebuie sa si plateasca pentru asta. Raspunderea privind organizearea concertului revine strict celor carora le-am platit biletul

  19. Pot sa intreb la ce ora s-a terminat acel concert din Londra, de la O2? Cu siguranta nu dupa ce programul celor de la London Underground s-a incheiat. In plus, are sens sa discutam despre salariile angajatilor de la metroul londonez (care sunt dublul salariului mediu din Marea Britanie) si salariile celor de Metrorex? Sau are sens sa mentionam pretul unu bilet la metroul din Londra, sau si mai bine, pretul unui abonament lunar? Cu toate astea, in fiecare zi, pe cel putin o linie de metrou sunt intarzieri din cauza defectiunilor. Cand a fost ultima data cand la metroul din Bucuresti a fost o defectiune? Ah, si hai sa ne gadim si la greva, ca tot a fost una deunazi la metroul din Londra. In Bucuresti, cei de la metrou sunt obligati sa asigure o cel putin o treime din activitate, in Londra nu a mers metroul pentru mai mult de 24 ore. Imagine the chaos.
    Ca sa nu mai spun, ca in Romania, in cazul sarbatorilor legale, programul de la metrou se prelungeste. A devenit cumva concertul Robbie Williams sarbatoare legala? (da, si mie imi place Robbie si mi-am dorit multi ani la rand sa cante si in Bucuresti). Stiti ce se intampla in Londra in ziua de Craciun? Metroul nu circula deloc, ceea ce inseamna ca daca nu ai masina personala, iti va lua de cel putin 3 ori mai mult sa ajungi oriunde. Sau poate esti dispus sa platesti o mica avere pentru a merge cu taxi-ul.
    Dar deh…asa e romanul, nu stie decat sa arunce cu noroi, crezand ca totul e roz prin alte tari. Ei bine, nu. Invatati sa apreciati ceea ce aveti! Si daca metroul nu va fi deschis diseara dupa concert, puteti lua un taxi spre casa, asa cum faceti in fiecare weekend cand iesiti prin centrul vechi sau mai stiu eu in ce club de fite.

    • Vise pare ca restul oamenilor din Romania sunt platiti regeste si au ramas in sapa de lemn cei de la Metrorez? E total ciudata comparatia pretului biletelor, salariilor intre cele doua entitati prestatoare de servicii.

    • Ioana,toți suntem conștienți ca avem salarii de mizerie,dar prețuri europene la toate(chiar mai mari),ncepând cu mâncarea și terminând cu utilitățile,etc.E firesc să se facă comparatii,dar și mai firesc ar fi să ne revoltam împotriva sistemului,a celor ce ne conduc spre ruină, decât să ne invrajbim unii împotriva celorlalți,când toți avem o viață de mizerie și ne chinuim de pe o zi pe alta să ne menținem la suprafață.Muncim ca să plătim dări, taxe, impozite,prețuri supradimensionate la toate utilitățile,iar când tragem linie,constatam că nu ne mai rămâne nimic,pentru o placere personală.Sa ne țină Dumnezeu sănătoși, ca să putem umfla conturile de sute de milioane de euro, ale celor care ne conduc.

    • @ Cristina – Daca tot o dam pe cat costa biletul la metroul din Londra, haideti sa spunem si cat sunt salariile medii in Londra. Ca eu, una, m-am plictisit de povestea cu “in alte parti e mai bine pentru ca sunt preturile mai mari”. In alte parti sunt si salariile mai mari. In Bruxelles dai 1,40 Euro per calatorie – dar calatoria aia e valabila o ora, timp in care poti sa schimbi si cinci mijloace de transport ca sa ajungi unde vrei. Si autobuzele, ca si metroul, vin conform graficului, nu cand le permite traficul, pentru ca aia au fost suficient de inteligenti sa faca benzi speciale pentru autobuz, iar tramvaiul are prioritate pana si fata de pietoni. Metroul vine la unu-doua minute la ore de varf si cam la cinci-sase in afara orelor de varf. In cate minute vine la Bucuresti? Iar cand sunt probleme la metrou deschid frumos portile si nu mai platesti deloc. Apropo, daca vrei sa te duci la aeroport (wow, ce chestie!), platesti una bucata cartela de 4.5 Euro care include metrou si/sau autobuz plus naveta de aeroport, atata vreme cat te incadrezi intr-o ora din momentul in care te-ai urcat in primul mijloc de transport pana in momentul in care ai compostat cartela (nu cand ai ajuns la aeroport) in naveta de aeroport. Stiti cat costa taxiul ca sa ajungi la aeroport? La companiile normale, in jur de 50 de euro. La alea care au reducere daca iei dus-intors, cam 35 de Euro. Aici daca vreau sa ajung dintr-un capat in altul al Bucurestiului trebuie sa platesc fiecare calatorie in parte, chit ca e doar o statie. In total, sunt destul de sigura ca bate pretul din Bruxelles. Nu mai vorbesc de comparatia intre salariul mediu din Belgia si salariul mediu din Romania (ca sa nu intram direct in salariul minim).
      Incercati dv. sa luati taxi din centru spre periferie in zile in care sunt evenimente de genul asta. Chiar daca nu te-ai dus la concert, dar ai ghinionul sa fi iesit in oras, pur si simplu, gasirea unui taxi este echivalenta cu indeplinirea unei dorinte de catre pestisorul vorbitor.
      Inteleg ca lucrati la Metrorex, dar haideti sa avem un pic de perspectiva – sunteti in Bucuresti, nu mai visati la salarii londoneze. Deja aveti salarii mai mari decat multi altii din atat de blamatul sector privat. Oferiti servicii de calitate si poate calatorii aia “iubiti” peste masura nu va vor mai injura la fiecare ocazie si vor intelege cand doriti cresterea tarifelor. Pana una-alta, cand Metrorex ma trateaza cu sictir, nu pot decat sa-l tratez cu sictir inzecit.
      PS- poate va socheaza, stimata doamna, dar nu toti bucurestenii ies in weekend in cluburi de fite. Inteleg ca va roade invidia fata de “potentatii” vremii, dar nu ne inscriem toti printre ei, asa ca lasati-o un pic mai moale cu insultele.

    • Ioana, comparatia intre TFL si Metrorex a fost facuta de Simona Tache, nu de mine. Dar in opinia mea, daca tot facem o comparatie hai sa o facem pana la capat.
      Stimata doamna Daria, nu am lucrat si nu lucrez la Metrorex si nu ii iau apararea sub nicio forma. Nu am nici 50 de ani, am chiar 26 si as putea merge in 3 cluburi pe saptamana daca as dori. Nu imi sta in fire sa bat campii aiurea si nici nu visez la salariile occidentale, pentru ca intamplarea face sa lucrez in Londra momentan. Tocmai de asta am tinut sa spun ca nu e totul atat de roz prin alte parti precum poate parea in ochii unui turist. In zilele calduroase chiar mi-as dori sa circul pe Magistrala 1 si nu cu Central Line, unde este mai ceva ca in sauna 😉

  20. Andrei Diaconescu

    Ar fii fost belea sa fie concert Pink Floyd :-). A fost doar Roger Waters.

  21. Pentru cei interesați -ultimul tren pleacă din St.P.Unirii la 23:30,niciodată mai devreme, iar prelungirea circulației nu se face decât dacă există un acord intre organizatori,sau municipalitate și Metrorex.Dacă nu ar exista interese financiare, am vedea toți concertul live,la tv. Distracție plăcută celor care mergeți la concert și…grăbiți-vă să prindeți trenul!

  22. Doamna Deleanu

    Dragilor, de ce ne place asa de tare sa ne falim ca ne permitem sa mergem cu taxiul? Mie nu mi se pare oricum vreun mare lux, ci mai degraba o risipa, nu mai vorbim de nervi… si vesnica cautare a unui taxi la Unirii, fara vreo ocazie speciala iti scoate oricum un milion de peri albi, apai cu niste mii de oameni in jur… enfin.

    Sa gandim un pic in perspectiva n-ar strica. Citisem asta la un moment dat si mi se pare ca se potriveste de minune aici: “A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”

    @Simona: am frunzarit un pic printre comentarii, m-am cam enervat si n-am avut rabdare sa citesc pana la capat. You’re a zen master! 😆

  23. Ii doare-n pix. Timpul trece, leafa merge. Porcul ala e acolo de 20 de ani si nu face nimic decat sa conduca un sistem mafiot si sa ia spaga. Sistemul de angajare este clar si cunoscut de toata lumea: dai cateva mii de euro sa te angajezi. Avem cu totii cate o ruda/prieten pe la metrorex si ne povestesc cum se conduce mizeria acolo.

  24. La 23:00 23:15 , nici o statie de metrou nu este inchisa.In cazul in care circulatia trenurilor nu este prelungita , vina este al organizatorului evenimentului pentru ca nu a dorit o cheltuiala in plus , nicidecum al administratiei Metrorex.

  25. “Marcel Avram, East European Production si D&D East Entertainment, compania care s-a ocupat de organizarea concertului Robbie Williams din București, cel mai mare eveniment muzical al anului, a refuzat sa achite Metrorex o taxa de 30.000 de lei pentru prelungirea cu o ora a transportului public in aceasta seara, ca urmare a evenimentului muzical la care sunt asteptati 60.000 de oameni”.

    De aici: http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/186399/organizatorii-concertului-robbie-williams-nu-vor-sa-plateasca-30-000-de-lei-pentru-a-asigura-prelungirea-transportului-public-cu.html.

    Tipic românesc, pe sistemul “Facem o treabă cu pretenții de grandioasă, da’ dăm cu mucii-n fasole la sfârșit”.
    Huo, Marcel Avram, East European Production si D&D East Entertainment, ești la fel de varză ca METROREX! Ăia nu pot prelungi o oră, pentru binele cetățeanului, voi nu puteți plăti câteva mii de euro, deși încasați milioane de euro din concert. 🙁

    • Si totusi, numele lui Marcel Avram nu apare in titlu. E vinovat Metrorexu’ pentru ca nu face munca voluntara, dar pe de alta parte i se reproseaza ca nu da randament…

    • Facem o treaba tipic romaneasca sa iasa banu’ si doar atat…..
      Acum , ca simplu angajat al Metrorex , iti spun ca administratia societatii , in acest caz nu este vinovata.Nu trebuie sa o ti pe a ta , desi ai vazut clar cine e de vina…..

  26. Da, adevarul ca la cele 2.500.000 de euro incasate nu iti vine sa dai nici macar cei 10mii euro pt Metrorex…

  27. Interesati va de traseele de noapte ale RATB ului. Vor fi aproape singura alternativa la taxi… pe langa masina personala.

  28. Uite, Simona, as putea sa sustin cauza asta cu conditia sa fii la fel de acida si cand e vorba de alte evenimente la care un numar de zeci de mii de oameni beneficiaza de acelasi tratament. Dar asta e mentalitatea bloggerului care merge la concerte, se considera prea cult si prea important pentru o companie ca metrorex. Stau sute de oameni peste programul de lucru si trebuiesc platiti suplimentar. Nu am vazut, in schimb, nici un articol despre cum 50000 de oameni plecau la ora 23 de la arena nationala si statia de la muncii era inchisa. Da, stiu, ei nu sunt asa de culti ca aia de la andres rieu!

  29. Este halucinant cum ni se cere, cu aceasta atitudine pretioasa a domnilor comentatori, sa fim recunoscatori ca suntem transportati (si in siguranta!) acolo unde avem nevoie, pe 5 lei, cat e ziua de lunga. Da, halucinant.

    La astia cum se poate, totusi? Vienna’s subway lines operate 24 hours a day on Friday night, Saturday night and on the nights before holidays. The trains run at 15-minute intervals. (http://www.wien.info/en/travel-info/transport/operating-hours)

    Da, am platit 50 euro pe luna si am mers peste tot. Fara sa vina nimeni sa imi ceara sa le ridic o statuie.

    Aceeasi atitudine mizera ca si in cazul RATB-ului, ca si in cazul ANAF, CASMB si lista poate continua; da, amestec institutii si pozitii oficiale cu niste comentarii pe un blog; de ani de zile, spre noi ajunge nepasare, sfidare, auto-suficienta, sila.

    Spre clienti, niste nerecunoscatori si necunoscatori cu pretentii de copii care vor sa se plimbe practic pe gratis prin Bucuresti…

  30. Fara suparare, dar mie nu mi se pare normal sa plateasca Metrorex si implicit populatia prelungirea programului. a fost un eveniment privat, s-au vandut bilete, s-a facut profit (mare probabil), 30.000 nu inseamna nimic. dar domnul acesta nesuferit Marcel Avram considera ca i se cuvine… si sincer, m-am cam saturat de concertele astea in Piata Constitutiei, care pentru mine inseamna dublarea timpului de ajuns acasa. stau in zona si nu mi se pare normal sa se blocheze zona, pentre mine inseamna mai putin timp cu copilul… de ce s-a mai facut stadionul (pe care tot nu l-am platit)?? daca nu se organizeaza evenimente pe el, nu se amortizeaza investitia… a, da banuiesc, pentru Marcel Avram e mai ieftina chira + spaga pentru Piata Constitutiei decat chiria de pe stadion. ii doresc sa dea faliment si sa nu mai faca concerte aici!

    • Adica “sa moara capra vecinului”, doamna. De ce sa se blocheze Piata Constitutiei, cand s-ar putea bloca Iancului/Vatra Luminoasa/Muncii? Pe-aicea se organizeaza meciuri, doamna, si defilari/ congrese PSD, si o gramada de alte porcarii care blocheaza toata circulatia in zona, de zici ca e parcare, nu sosea. Fara suparare, cum ziceti dv., dar Piata Constitutiei e centru, Arena Nationala mai putin. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca daca s-ar organiza concerte aici cred ca s-ar lasa cu linsarea organizatorilor, ca sonorizare ioc, locuri de parcare (traiasca Oprescu) cu atat mai putin, iar circulatia spre Arena Nationala (iarasi traiasca Oprescu care a autorizat Mega Mall in paralel cu “lucrarile” interminabile pe Iancului si Pantelimon) este sub orice critica. Si, apropo, s-au facut concerte si aici, spre marea fericire a locuitorilor din zona si, presupun, si a celor care au dat banii pe bilete. Ca la iesirea de la concert dadeai cu tunul sa gasesti taxiuri, metroul era inchis de ceva vreme, iar traseele RATB de noapte erau… din an in paste. Grupuri masive de oameni au plecat pe jos spre centru, pentru ca alta solutie nu au avut. Dar haideti sa organizam concerte pe Arena Nationala, ca de-aia “n”-am platit-o. (presupun ca ati vrut sa spuneti ca am platit-o, totusi, nu? Nu de alta, dar au platit-o nu doar toti bucurestenii, fie ei microbisti au ba, ci si ceilalti contribuabili din Romania.)

    • Pentru ca vrem cu totii masini, dar nici unul nu vrea sa dea 2 lei pe locul de parcare.

    • a ajuns metroul gratis in Bucuresti?

  31. este ora 23. Cucu. Metroul o fi la lucru?

  32. Tipic!
    Nici nu ar trebui sa ne mai miram!

    (edit admin)

  33. In primul rand nu cred ca iar conveni cuiva sa faca ore suplimentare..si cred ca in al doilea rand…Metrorex nu apartine de stat 100%…
    Dar exista si RATB din cate stiu…
    Si chestia cu inchisul usilor inainte e o aberatie…

  34. Presupun , ca si in acest caz este vina Metrorex …… 🙂

  35. De ce nu ai luat un taxi ? Din moment ce ti ai permis un bilet ,nu ar trebui sa te uiti la 10-20-30 de lei sa te intorci acasa 🙂

    • De ce crezi?! daca rezolvi problema urmatoare ai si raspunsul:
      se dau 65000 oameni; in acelasi loc si timp se dau maxim 5000?!?-cu optimism- masini.
      ia sa vedem de ce nu au luat taxiul macar jumatate din aceste jde mii…

    • Nu-i asa ca ești blonda?
      Sunt 10000 de licențe de taxi în București și 60000 de oameni la concert.

  36. Io m am intors cu metroul acas’ dupa concert ( dupa ora 23:15 ). BIg Up Metrorex!

  37. nu va inteleg de ce atata zarva … puneti-va o intrebare simpla, de ce Metrorex ar prelungi programul pentru un spectacol privat fara a avea un beneficiu financiar(chiar daca este de o mare importanta)? vina esta a organizatorilor pt ca nu au au negociat cu Metrorex prelungirea programului.
    Voi va doriti sa lucrati peste program 2-3 ore doar din placere fara sa fiti platiti? probabil daca e firma lu’ mama da …

    • pentru ca lumea cumpara bilete?

    • Marius, asa, ca fapt divers, metroul, autobuzele si trenurile in Copenhaga circula non-stop, inclusiv in weekend. Si vorbim de un oras cu o treime din populatia Bucurestiului.

      Iar aia cu nu “ar avea un beneficiu financiar” nu o inteleg. Miile alea de oameni ar fi calatorit pe gratis?

    • “O femeie” – lumea a cumparat bilete la un eveniment privat dupa care firma organizatoare a avut un profit de ordinul milioanelor de euro dar nu a vrut sa cheltuiasca aproximativ 7000 Euro ……
      Ce este atat de greu sa inteleaga capsorul vostru de atot-stiitori?Cand ai cumparat bilet de ce nu ai intrebat ce mijloace de transport ai la dispozitie din partea organizatorului la incheierea concertului???? 🙂
      Plus problemele din timpul concertului care arata o lipsa de respect totala fata de spectatori.Asta de ce nu comentati?
      Asta cu “platesc taxe deci ciocu mic ca EU te platesc pe tine” e o simpla nesimtire din partea frustratilor.Pentru ca si eu platesc taxe , ca angajat Metrorex!

  38. La ora 23:38 ne-am urcat in metrou la Unirii, directia Berceni. Metroul a stationat 7 minute, la fel si cel de pe sensul opus. Pe linia inspre Politehnica a plecat un tren cu 1-2 inainte, iar altul era anuntat sa ajunga peste 2 minute.
    Nu stiu sigu, dar presupun ca acestea au fost ultimele trenuri ale serii.

  39. Hai sa lamurim un lucru foarte simplu:

    In bucuresti sunt aprox. zece mii de licente de taxi. Atat. Din astia zece mii, sa spunem ca peste jumate erau “pe traseu”, 6-7 mii. Care la acea ora acopereau tot orasul, rezulta ca in zona concertului erau maxim cateva sute. Patru? Hai sase sute, desi n-am vazut atatea la un loc nici la mitinguri de taximetristi, e o cifra ideala.

    In ce mod exact ar trebui sa plece 50 000 de oameni cu 600 de taxuri?! Vita incaltata care a mugit asta e foarte proasta.

    Si daca tot suntem la cifre: 30 000 RON? Adica 6700 euro? Asta n-au fost in stare sa plateasca organizatorii pentru ca 80% din cei 50 000 de clienti sa aiba transport?

    Ma abtin mai departe, pentru ca urmeaza injuraturile perfect meritate si sa nu manjesc p’aici prea mult.

  40. dai 100 lei pt 10 min si nu dai 10 lei la taxi sa te duca acasa ? inchirieaza-ti limuzina mai bine, ca un metrou nu poti sa inchiriezi cu 2-2,5 lei, cat e o calatorie 😉

    • Ia citeste matale doua posturi mai sus, poate pricepi ceva. Poate nu.
      Am facut niste greseli gramaticale p’acolo, dar hai sa incercam.

      O organizare atat de proasta produce victime foarte usor.
      50-60 000 de vite daca bagai in tzarc acolo si tot iti luai mai multe masuri organizatorice. O vita moarta costa scump, dar vad ca pentru oameni nu se pune problema.

      Organizatorii au priceput chestiile simple, gesturile minime care le protejeaza lor veniturile: porti de intrare pentru verificarea biletelor si control pentru eliminarea bauturilor (inclusiv apa si sucuri). Pentru a proteja vanzarea de bilete si vanzarea de bauturi. Atat au facut. Ca de aici rezulta imbulzeala prin spatiile inguste de evacuare si deshidratare pentru zeci de mii de oameni, asta a fost ignorat TOTAL.

      Organizatorii au facut chestii criminale, doar norocul a facut sa nu se si concretizeze prostiile in ceva mai mult decat cateva lesinuri. Partea de transport, la final, este cireasa pe tort. Dar si aceasta problema deriva din atitudinea generala a organizatorilor: prostie, incompetenta si zgarcenie maxima. Nasoala impletitura.
      Eu as evita orice eveniment organizat de firmele/oamenii astia.

  41. Inca o dovada ca in Romania se refuza efectiv incasarea de venituri….

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question Razz Sad Evil Exclaim Smile Redface Biggrin Surprised Eek Confused Cool LOL Mad Twisted Rolleyes Wink Idea Arrow Neutral Cry Mr. Green