Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut

Cum arată un individ pe care trebuie să-l dați afară pe ușă

Nu intenționam să scriu pe acest subiect, dar m-am răzgândit. Pentru că designerul Eugen Olteanu merită mai multă promovare. Merită să știe de el toată lumea cu care ar putea face afaceri în perioada care urmează. Ca să fim siguri că îl recunoaște și că îi închide ușa-n râtul ăla cinic.

Stimați virtuali parteneri de biznis ai lui Eugen Olteanu, așa arată un individ care s-a gândit să-și facă PR, bătându-și joc de tragedia de la Colectiv:

Screen Shot 2015-12-17 at 19.30.47

Și așa arată doar un mic eșantion din bătaia lui de joc:

Screen Shot 2015-12-17 at 19.26.16

Ați înțeles ce a făcut: și-a înfășurat toate manechinele în folie termoizolantă, așa cum au fost înfășurați, în noaptea de 30 octombrie, toți oamenii ăia care au ars de vii. Și le-a pus să defileze pe muzica de la Goodbye to Gravity. Iar, după ce s-a apucat tot Facebookul să șteargă cu el pe jos, a început să explice că a făcut-o în scop caritabil și ca să nu uităm. Bravo, Eugene, chiar ți-a ieșit. Nu o să uităm. Nu o să uităm cât de bou, de dobitoc și de cinic ești!

Așadar, să recapitulăm:

Stimați potențiali parteneri de afaceri ai designerului Eugen OIteanu,

Așa arată individul pe care trebuie să-l dați afară pe ușă:

Screen Shot 2015-12-17 at 19.30.47

Cât despre tine, Eugene, poți să nu stai degeaba în perioada asta lungă în care n-o să mai stea nici dracu’ de vorbă cu tine. Lucrează și tu niște muște feșăn, ca să le pui pe la bot manechinelor, la următoarea colecție, în scopul de a ne aminti nouă de copiii amărâți din Africa! O să avem grijă să nu te uităm nici pentru asta. Sinistrule!

LATER EDIT, 11 ianuarie 2016: Pentru că Eugen se simțea deja cam singurel în galeria nesimțiților cinici, i s-a alăturat și politicianul liberal Cristian Bușoi, candidatul PNL la Primăria Capitalei. Care și-a făcut nici mai mult nici mai puțin decât afiș electoral cu COLECTIV.

Screen Shot 2016-01-11 at 15.39.59

Felicitări, o să ne facem niște ștampile cu “DOBITOC”, ca să le punem peste tine în buletinul de vot, Bușoi! O să te dăm afară din Primăriei Capitalei, încă dinainte să intri. Până atunci, sper că ți-ai comandat niște costume de plastic, eventual la domnul dizainăr de mai sus, altfel o să umbli îmbibat cu scuipat și nu știu dacă e bine. Mi-e să nu răcești, să-ți ajungă răceala la creierul deja inflamat de prostie și să plătești cu propria viață politică. :mrgreen:

122 comentarii

  1. si la Hollywood s-a dus unu după turnurile gemene la o lua dupa 9/11 ca are un scenariu trăsnet
    si aceeași bovina idee ,ca sa nu uite lumea
    fost dat afara in suturi

    • Ca să nu uite lumea? Asta-i explicația? Mai bine făcea o placă funerară în memoria celor ce și-au pierdut viața. Așa sigur lumea nu va uita! Și poate își vor amintii și toți cei responsabili să nu uite să-și facă treaba corect.

    • ce placa funerara? ca daca ar fi pus una ar fi fost ca aia cu “aici cant eu” de pe locul unde au murit eroi adevarati.
      si a propos de uitare, vad ca anul asta taaaare putin s-a scris despre mortii de pe 17……sper sa se recupereze pe 21, 22

  2. ce față de psihopat… brrrr…

    • Chiar ca arata a psihopat …mai degraba a oportunist…dar nu i-a iesit din fericire…cica ptr. Pavlos…nici nu stie unde e internat…rusine!

    • nike: “nu cred ca cineva intreg la cap si caracter isi poate asuma capitalizarea subiectului #colectiv.”
      Ei, hai, deci domnul presedinte are voie, dar nu si domnul designer? Sa nu fim ipocriti, pana si piata a capitalizat copios pe baza tragediei. Daca ma intrebi pe mine, nenea designerul e mai degraba inofensiv.

  3. Ai o reactie exagerata, tragedia de la Colectiv nu este a ta sau a cuiva anume, nu poti impiedica oamenii sa o includa in cotidian sub diverse forme. Este de prost gust colectia domnului respectiv? poate ca da, dar nu e caderea noastra sa spunem ce si cum sa lucreze designerii de moda. A cadea dintr-o extrema in alta, asta e boala grea…

    • nu e căderea noastră sa vedem când cineva e idiot ??????
      dar care e căderea ?
      tăcerea ?

    • @Goroda: nu am ce să răspund la așa o tâmpenie, mă ierți… cum adică nu avem căderea? da’ cine ar trebui să ne dea permisiunea de a amenda un derapaj? Ceaușescu? te anunț cu regret că a murit.

    • Caderea mea este sa nu ii cumpar in veci produsele si sa boicotez tot ce face. Ca, deh, nu le face doar pentru el. Iar alegerea mea e alegerea mea. Aceleasi calduroase sentimente si pentru cei care i-au ingaduit aceasta nesimtenie crasa.

    • goroda
      umbla tu așa îmbrăcat pe strada

    • Nu imi vine sa cred. Postacii au ajuns si pe siteuri de genul asta. :))) Deci… Goroda… cum e sa fii desconspirat, paduche ce esti?

    • Daca ucidea pe cineva nu cred ca va atacati in halul asta. Da, e de prost gust ce a facut. Cea mai buna reactie e sa ridici din umeri si sa nu-l bagi in seama.

    • In aceeasi logica nici tu nu ai caderea sa-ti dai cu parerea despre cine are voie sa-si dea cu parerea. Corect? Corect. Hai pa.

    • Pentru idioti “there is no such thing as bad publicity”

    • Cu scuzele de rigoare, nu vreau sa vă deranjez joaca de-a protestatarii, însa am mai lucrat cu domnul Eugen Olteanu şi am sa mai lucrez în continuare. Mai mult, datorită acestei prezentări am reuşit să conving patru firme din Germania să faca nişte contracte cu mine pe produsele dumnealui.
      Dumneavoastră cred că nu prea aveţi habar nici de modă, nici de ce inseamnă creaţia şi nici nu prea ştiţi ce vorbiţi. Sunteţi doar mulţi, însă şi oile sunt multe, iar toate merg în aceeaşi direcţie. probabil ca nici ele nu înţeleg prea mult.

    • Isag, ”datorită acestei prezentări am reuşit să conving patru firme din Germania să faca nişte contracte cu mine pe produsele dumnealui.
      Dumneavoastră cred că nu prea aveţi habar nici de modă, nici de ce inseamnă creaţia şi nici nu prea ştiţi ce vorbiţi. ”
      SIMONA, IARTA MA PT CUVINTE, iertati ma si voi
      ordinar imputit, cretinoidul, jegosule, adica pe moartea copiilor acelora, pe moartea acelor suflete si-a intemeiat avortonul asta creatia si tu zici ca este mama operei de arta si ce bine ca a fost? ce a fost mai idiotule? o folie tip sirius trasa peste niste rochii anoste?
      te-ai dus cu caciula in mana ca cersetorii, probabil ca ai cersit fo doua trei rahaturi de contracte, ai si alcrimat, jeg ordinar.
      adica parazit jegos, du te in pm si da banii din contracte parintilor copiilor morti.
      javra

      iarta ma, iertati ma, da, io sambata n am putut sa ma duc la poneirea lui Alex Hogea,dar mormantul lui e durerea in stare pura.

    • nu cred ca cineva intreg la cap si caracter isi poate asuma capitalizarea subiectului #colectiv.
      pentru cei care nu inteleg ca idiotul asta a facut un act josnic, fara valoare artistica si nici umanitara, vreau sa spun cateva cuvinte: cand erau internati la unul dintre spitale, la ghena spitalului s-a iscat un mic incendiu, ei, unul dintre raniti a vrut sa fuga cu tot cu pat,doar pt ca a simtit fum. sunt ranititi, apartinatori, voluntari care inca mai fac terapie si pentru care aprinsul aragazului, orice utilizare a focului, vizualizarea unei folii sirius reprezinta incercari teribil de grele.
      sa le respecti suferinta inseamna sa te respecti pe tine ca om. in fond aici e problema: poti utiliza elemente dintr-un eveniment daca o faci in scopul artei,dar niciodata nu te poti folosi de o tragedie utilizand fix acele elemente care o fac distinctiva si care inseamna durere. pentru necunoscatori folia tip sirius este tipca pentru marii arsi.
      sa iti pui asa ceva pe tine nu inseamna empatie si inseamna sfidare, batjocorire. sunt reguli care fac ca omenirea sa mearga mai departe, una dintre ele este cea a respectarii memoriei celor morti. este o cutuma. nu treci peste.
      asa cum sunt mame care au nevoie de ani intregi de terapie pentru a putea vedea din nou un incubator, asa si acesti parinti, frati,rude, raniti au nevoie de ani de terapie sa scape de proximitatea emotionala a mortii.
      sunt oameni care si-au pierdut tot si care traiesc cu vina de a fi scapat ei. daca nu ii putem ajuta, macar sa empatizam, daca nici asta nu putem, macar sa tacem, sa nu facem nimic.
      folia e un simbol care doare,raneste, raneste colectiv. sunt putini cei care o pot vedea.
      individul asta spune ca a donat 2000 de euro? pentru asta trebuia atata tambalau? nu, e doar un parazit care a vrut sa castige imagine pe seama unei drame,unei tragedii.
      numai azi si maine vor veni pentru arsii de acolo donatii care depasesc de vreo 3 ori suma individului si nu, nu am voie sa le zic numele, cica anonimi.ei sunt reteaua.

    • Multumim domnule Isag Dartineanu pentru cel mai bun comentariu.
      Prin replica dumneavoastra: “datorită acestei prezentări am reuşit să conving patru firme din Germania să faca nişte contracte cu mine pe produsele dumnealui” tocmai ati dovedit ca scopul prezentarii NU a fost unul caritabil.

      Nu este moral sa faci “bizniz” din tragedii. Da, dar si evereii vand bilete la Muzeul Holocaustului (imi puteti spune). Cel putin in cazul lor, profitul este facut de niste oameni care sunt legati de tragedia respectiva.
      Daca era un concert cu membrii ramasi in viata din “Goodbye to Gravity” si hashtag #colectiv, era ok. Asa, ca vine un “average Joe” si se foloseste de o tragedie… nasøl…

      Apreciez ca va folositi numele real, reflecta curaj (chiar daca parafrazandu-va, pot zice “Dumneavoastra cred ca nu prea aveti habar nici de internet, nici de ce inseamna moralitate si verticalitate artistica.”)

    • Daca am ajuns sa capitalizam “artistic” pe o tragedie, atunci chiar suntem niste viermisori penibili. Daca singurul mod in care stim sa ne exprimam pentru a ne creste popularitatea este prin folosirea de hartie termoizolanta in numele Colectiv, ma bucur din suflet ca nu stiu nimic de *fashion*.

      Ma doare fix in fund cate contracte de cate sute de mii de orice a facut acest individ macabru. Si cat se bucura partenerii lui de afaceri de cat or sa castige si ei si acest Eugen Olteanu de pe urma celor 62 de morti. Ma abtin sa le urez sa aiba parte de o tragedie similara de care sa profite cu nesimtire alti mari artisti neintelesi si mari filantropi din tara si de peste hotare. Sa vedem daca atunci cand sotiile / copiii / parintii le-ar fi implicati intr-o astfel de tragedie ar sta sa analizeze valoarea “artistica” a operelor lui X sau pur si simplu s-ar duce sa vomite in baie.

      Mi-e jena si scarba de aceste caractere de oameni… Eu am facut voluntariat pentru Colectiv si nu imi stiti numele, nu capitalizez din asta – si am vazut atata suferinta incat nici daca as avea cea mai minunata idee de facut bani de pe urma lor nu as indrazni sa calc cu bocancii peste ea.

      Sa va fie rusine. Si voua si magarilor cu care faceti afaceri daca stiu despre ce e vorba si considera ca este OK sa-ti bati joc de morti. Bleah.

    • Un comentariu foarte bun, Goroda. Scurt si la obiect.

  4. Sunt nouă în on line. Şi când spun asta mă refer la blogul al cărei autoare sunt, mazy.ro. Nu o spun în scop publicitar, ci pengru a exemplifica. Nu am lucrat în domeniul media, nu sunt de profesie jurnalist, deci învăţ din mers, mă documentez la faţa locului. Mi-am lansat blogul din pasiunea pentru scris şi dorinţa de-a ieşi cât mai repede din sistem, normal că sunt interesată să obţin veniuri din scris şi ăsta e şi scopul!! Dar NU CU ORICE PREŢ!! Aşa cum n-am făcut-o nici în mezeria mea, de practician în insolvenţă! Puteam să am în cont sute de mii de euro, nu exagerez,sunt câştiguri fabuloase aici, dar n-am ales calea asta! Pentru că felul în care.ne tratăm job-ul are strictă legătură cu caracterul şi felul nostru de a fi!!! E o limită peste care nu poţi trece, pur şi simplu! No matter what!

    • bine ai venit în online. și bine faci că nu faci orice. 🙂

    • aşa. şi?

      p.s. nu lucrez în media, nu am blog, nu sunt jurnalist, nu vreau să obţin venituri din scris, nici din altceva, am deja în cont sute de mii de euro. sunt convinsă că nu vă interesează nimic din toate astea, doar exemplificam random, să nu tac.

    • agnes
      maria noua online se da si ea exemplu ca nu face orice ca acela.
      putea ,dar nu a făcut , mediul ala unde a fost e plin de tentații tip DNA
      dar n-a făcut ca asta cu folia lui ,
      nu e chiar cușer sa te lauzi , dar uneori se mai intampla
      nu e de sa sarim in sus

    • andu
      ok, got it.

    • Maria, mi am schimbat de 4 ori meseria ca sa nu castig cu orice pret. si cunosc multi oameni care au facut asta

    • Maria draga, tocmai faci acelasi lucru ca Eugen asta. Publicitate pe spatele unei tragedii, doar ca ai deghizat putin prezentarea, sa dea mai bine la naivi. Acum, nu mi-e clar daca nu realizezi asemănarea din cauza ca esti cam prostuțică, sau te faci ca n-o vezi, ca ne iei pe noi de prosti. Oricum, am notat blogul ala al tau, sa nu intru din greseala pe el.

  5. da chiar,
    astuia nu i-a zis nimeni nimic când a facut treaba asta?
    in jurul lui oamenii aia cum de l-au sustinut?
    bei , deci sunt multi cu buba la cap

    • băi, da’ toate fetele alea, cum s-au înfășurat ele în folia aia, fără să crâcnească. îi băgam folia pe gât, pe cuvânt de onoare…

    • Simona, fetele alea sunt niste copii; dar aia din public? Pareau oameni seriosi, de o anumita varsta. Eu ii aruncam cu papucii in culise!

  6. Nu stiu sa fi avut vreo cunostinta in seara aia groaznica in Colectiv, dar ma doare aproape fizic orice e legat de nenorocirea din club.Am plâns zile in sir iar dupa cele trei zile de doliu , la indemnul Simonei Tache de pe facebook , acel : ” Ne vedem diseara, da? La Universitate, la ora 18.00 ” , ei, bine, am luat hotararea de a pleca la Bucuresyi intr-o miime de secunda. Doat l-am anuntat pe sotul meu ca plec iar el m-a gasit in multimea aia, strigam satula de nesimtirea celor ce ne conduceau , de neglijenta de neiertat a celor ce trebuiau sa aiba grija sa fie totul in ordine.

    Mi se pare foarte deplasat si sa te gandesti sa faci o prezentare de moda in felul in care e imbracat modelul.
    Si, in acelasi timp tac si nghit niste mizerii si in cadrul familiei. Socrii mei sunt convinsi ca oamenii din club isi meritau soarta, am murit si am inviat intr-o secunda ! Trist de tot , am mai auzit mizetia asta si asa imi vine sa ma inchid undeva sa nu mai aud , sa nu mai vad asa oameni cu suflete mici.

    • asta înseamnă să nu vrei să uiți, ce ai făcut tu. nu să maimuțărești moartea în chinuri a unor oameni ca să te afirmi.

    • Eu am dat unfriend si unfollow la vreo 5-6 trepanati din astia care au inceput ca o “meritau”, ca erau “satanisti”, etc etc… Efectiv nu imi venea sa cred ca am astfel de maimute in lista.

      Oamenii astia ar crede si ca arderile pe rug din Salem si Inchizitia au fost justificate si sunt inca in libertate, nu la un spital de boli psihice. Huh.

  7. Qmul acesta a avut intenţii bune, iar rezultatele n-au fost cele scontate sau pe gustul unora. Să-l desfiinţezi în halul ăsta, seamănă cam cu ceea ce s-a întâmplat în Colectiv, Îţi dai seama ce e în sufletul lui?

    • Ce sa fie in sufletul lui ? Merge la tv si isi spala constiinta la emisiunile de cancan sau , mai bine , isi cere niste scuze public !

    • tu ti-ai dat like singura?

    • maruka
      tu ti-ai dat like singura?

    • da, l-am incendiat de viu, practic. cred că se simte exact, exact, EXACT ca oamenii ăia care au pierit în flăcări, ca părinții, frații și iubiții lor rămași să umble prin lume cu ochii goi.

    • Eu am fost mai uman, pentru ca n-am vrut sa-l vad umilit in halul asta desprre care spui tu, asa ca i-am urat doar sa intalneasca un alt creator mai smardoi, asa, care sa-l includa intr-o colectie de costume din ghips cu furtunas la gura, pentru supt ciorbita si altul in talie pentru pișu. Si eventual, daca o sa continue cu ipocrizia, sa treaca de la ghips la colectia de costume de stejar, cu manere pe lateral si incrustatii de ingerasi pe capac.

    • Maruka, scuza-ma, dar ai nevoie sa discuti cu un psihiatru, daca tu poti sa gasesti o justificare unui om care a speculat o imagine care ne rastoarna sufletele celor dintre noi care au asa ceva. Si sa mai si pui semnul egal intre atacurile verbale la adresa lui si moartea a 62 de oameni. Tu esti constienta ca oamenii aia au murit, nu? Si compari moartea lor chinuitoare cu niste comentarii la adresa astuia. Poate nu la psihiatru trebuie sa mergi, poate ai doar o problema de IQ, dar ar cam trebui sa te abtii de la comentarii in public pentru tot restul vietii tale, dupa mizeria pe care ai spus-o aici.

    • Catalin TZ
      bine ti-au venit cuvintele!!!
      si as mai adauga la ale tale : sa se costumeze si intr-un sant surpat peste niste bieti oameni, pentru ca JNapanii nu au asigurat malul ca e scump

    • andu yy, cu talentul meu ascuns, de creator de moda, l-as imbraca in multe feluri, da mi-e sa nu am dracu’ gura aurita si pe urma sa-l mai am si pe constiinta. Imi inchipui si un body-bag largut, lejer, de primavara, cu fermoarul deschis in partea de sus, ca un șliț si cu fata lui, zarindu-se prin deschizatura, ma rog, si multe altele… :))

    • @Maruka Suflet? Care suflet?

    • Chiar, ce o fi in sufletul lui?

      *trying to give a shit*

      *trying REALLY hard*

      …..and failing.

      Te gandesti ce o fi in sufletul oamenilor care si-au ingropat copiii? Yup, sufera CEVA mai mult ca acest domn care a obtinut “contracte in germania” calcand peste cadavre. Prefer sa ma gandesc ce simt ei, nu toti profitorii penibili.

      Chiar, nu era si mai artistic sa foloseasca ACELEASI folii? Sa le ia direct de pe victime? Intreb si eu, ca nu ma pricep la FASHION si la atatea chestii DE BON TON. Poate obtinea contracte si in SUA, toate cu iz umanitar. *cough cough*

      Sa va fie rusine.

  8. Simona,
    Te rog eu, medic care primeste arsi in garda sa-mi spui ca personajul asta nu exista cu adevarat. Ar fi dincolo de limita amoralitatii…daca asa ceva ar exista.

  9. Foarte multa lume a fost deranjata de faptul ca-si face reclama folosindu-se de tragedia de la Colectiv. Dar daca a vrut sa ajute, tot la fel de grav e?
    Ma aflu printre putinii (observ) care n-au simtit sa arunce cu rahat in prezentarea cu pricina si in designer. Eu am vazut doar o prezentare de moda in scop caritabil. Pentru a avea impact si pentru a evidentia scopul s-au folosit anumite elemente. Astea au deranjat anumiti oameni. Ma intrebam daca nenea asta a facut-o cu inima buna si doar ideile lui sunt imbecile sau e imbecil si a vrut sa profite pentru a vorbi noi acum despre el?

    Sper sa nu fiu inteleasa gresit. Si eu am avut cunostinte si prieteni de-ai prietenilor care s-au dus atunci..

    Ma gandeam doar ca se poate ca intentiile sa fi fost bune, dar ideea una foarte proasta. Nu stiu nici eu care e adevarul. Nu prea-mi place nici mie de fata lui, dar nici nu-mi permit sa zic ceva cand n-am argumente.
    Gresesc?

    • daca voia sa ajute, gasea altceva
      mai sunt 5 miliarde de modalitati
      prezentarea de moda nu e documentar.

    • a vrut să ajute dând un rahat de 2.000 de euro LA TELEVIZOR, într-o emisiune de can-can. numai din asta și se vede că nu e ahtiat după publicitate.

    • Ii acorzi prea mult credit, sau mai bine zis, il crezi mai inocent decat este. O asemenea tragedie a intors pe dos o tara intreaga, si el nu si-a dat seama cat de mare e imbecilitatea acestui gest? Si eu am avut prieteni in Colectiv, care au ajuns la urgenta arsi, intoxicati si inveliti fix in folie d-aia. Si daca l-as intalni pe nenea de mai sus, l-as strange de gat.
      O prezentare de moda cu o tematica oarecare, in scop caritabil, ar fi fost apreciaa fara sa contina latura asta sinistra. Dar n-ar mai fi avut acelasi impact mediatic. Cand vrei sa ajuti, nu te gandesti in primul rand la cei pe care ii ajuti?

    • @Gio, s-au organizat si concerte caritabile pt a ajuta victimele de la Colectiv. Si nu, niciunul nu s-a infasurat in folie termoizolanta. Asta inseamna ca se poate si altfel 😉

    • Traim intr-o lume atat de “hipstareasca”, plina de chestii “cool”, inedite, extraordinare, “diferite”, incat nu ma mira anumite chestii. Faci ce faci si tot trebuie sa dai peste un destept care crede ca are o viziune foarte smechera. Dar tie iti vine doar sa vomiti. Sau sa-i spargi ceva de cap.

    • Da, este la fel de grav. Scopul nu scuza mijloacele. Daca vroia cineva sa faca un film porno in piata Universitatii in miezul zilei ca sa foloseasca fondurile pentru victime parea OK si moral? Sau daca se folosea de numele mortilor? Sau daca stand-up comedy-ul organizat pentru strangere de fonduri facea poante legate de victime?

      Serios? Facem orice, ne batem joc de victime si de parinti spunand ca facem acte de caritate? Serios?

      In plus, 2.000 de euro a dat un prieten al nostru fara sa isi publice numele. Eu am stat mai multe saptamani sa voluntariez si nu am dat interviuri, nu mi-am scris numele pe toate gardurile. That’s help. The rest is publicity in disguise.

    • mic tratat de ajutat cu bun simt, atunci cand simti ca e datoria ta cetateneasca sa te implici:
      pasul 1 – nu fi imbecil; exista lucruri care nu se fac. foloseste-ti busola morala si incearca pe cat poti sa le intuiesti.
      pasul 2 – ajuta cu adevarat, nu crea controverse. exista destule. scandalu egal plusvaloare doar daca esti de la pussy riot si incerci sa atragi atentia pe twitter impotriva lu putin.
      pasul 3 – ramai cat mai in umbra. e plina lumea de attention whores. yes, there IS such thing as bad PR
      pasul 4 – daca nu te simti in stare sa respecti cumulativ pasii de deasupra, vezi-ti de treaba si lasa-i pe altii. n-ai rezolvat nimic daca dupa fapta ta buna lumea e un loc mai naspa.

      sa ma scuteasca aia care cred ca nu se putea face treaba asta si altfel decat in mod pervers si absolut dezgustator. marele dizainar de care n-au auzit nici macar rudele lui de gradu II putea sa faca o colectie BUNA din vanzarea careia sa stranga mult mai multi bani decat gluma aia de 2000 de euro (am ras). putea sa-i doneze dupa, fara tamtam, si sa ramana cu fapta buna facuta. din nefericire atata a stiut, atata a putut, atata a facut. astia care aveti impresia ca intentiile au fost bune dar executia gresita sunteti probabil din categoria care o sa-l astepte in seara de craciun pe moshu’.

  10. Eu cred ca el e doar FOARTE prost!

    • citiți, crucindu-vă, interviul prin care vice se screme să-l spele: http://www.vice.com/ro/read/am-vorbit-cu-creatorul-de-moda-care-a-facut-colectia-controversata-colectiv-378.

      noroc că a dat eugen dizainăru’ 2.000 de euro unei victime (LA TELEVIZOOOR), în timp ce nimeni altcineva nu a dat nimic. mai ales presa. reporterii nu au dat și nu au strâns niciun ban, știe Eugen asta și o explică în interviu. practic, dacă nu erau ăia 2.000 de euro adunați de el și oferiți DISCRET într-o emisiune de can-can, nu știu ce se făceau victimele…

      ca să trag o concluzie, și eu cred că eugen are grave probleme nu doar cu bunul simț, ci și cu IQ-ul.
      mă simt deja ca și cum am lovit un neajutorat. auzi, cică noi toți voiam să uităm și a venit el cu foliile alea termoizolante și ne-a salvat de la uitare. așa cum s-a mai salvat și pe el însuși când era cât p-aci să-l uite pe nepotă-su. i-a făcut statuie și se uită la ea când parchează :))))))))))

  11. “I do not agree with what you have to say, but I’ll defend to the death your right to say it.” – Evelyn Beatrice Hall

    Nu sunt de acord cu ceea ce a facut, dar omu’ s-a exprimat in stilul propriu. E un idiot si trebuie ignorat, dar are dreptul sa se exprime. A folosit aceeasi strategie pe care au folosit-o cei de la ciocolata ROM cand au lansat campania acum 3-4 ani cu ROM American.

    Problema este la voi ca ii dati atentie. Acest eveniment trebuia boicotat prin ignorare.

    • Nu, problema e ca nu stim sa facem diferenta intre “iti respect dreptul la opinie” si “iti respect opinia, deci nu o voi critica”.

    • 🙂 Ana, ai facut o sinteza buna a ceea ce am spus mai sus. Bravo!
      Doar ca mizeria pe care “artistu” a facut-o a primit mult prea multa atentie… atentie pe care nu o merita.

  12. Eu mi-am exprimat părerea, aşa cu aţi făcut-o şi voi, fără invenctive la adresa voastră. Dacă nu poţi accepta o altă părere , hlizita de Gabriela, înseamnă că tu ai nevoie de psihiatru.

  13. Oarecum offtopic, dar legat de uitare si de Colectiv.

    Sambata trecuta am fost la Arenele Romane, la lansarea noului album Bucovina. Pe durata concertului, vocalul a amintit de cateva ori de Colectiv, cu indemnul “Nu uitati!!”. Prima data, la inceput, publicul chiar a inceput sa scandeze: “Colectiv! Colectiv!”. Mi s-a parut ok, pana cand….

    In a doua parte a concertului, inainte de piesa “Soimi in vazduh”, a zis din nou “Nu uitati de seara de 30 octombrie etc”. Din grupul din spatele meu, o fata a inceput sa urle, cu glasul inecat de lacrimi: “TAAAAAAACI!! CHIAR TREBUIA SA MAI SPUI INCA O DATA ASTA??” – in timp ce prietenii ei incercau s-o tina in brate si sa o calmeze. Din franturi de discutii, am dedus ca si-a pierdut oameni dragi in Colectiv.

    Mi-a trecut pin minte ca ar trebui sa ne gandim mai mult si la cei ramasi printre noi. Supravietuitori cu traume pe viata, familii indurerate, prieteni care se intreaba “De ce el si nu eu?”
    Concertul a fost foarte fain, dar am plecat cu un gust amar.

    • Alexia,iar emotionezi….pana la lacrimi.

    • Mi s-a facut pielea de gaina, rar mi se intampla asta. Intradevar nu trebuie uitati nici supravietuitorii sau rudele victimelor. Ei au rani emotionale, pe care greu le vor vindeca. Si un eveniment ca cel organizat de acest Eugen poate avea repercusiuni asupra lor. Ma intreb, cum i-a venit ingenioasa idee?

    • amys
      citeste interviul la linkul pus de Simona si ai sa înțelegi
      ori e fățarnic pana la cer
      ori e dobitoc fara leac si nu intelege ce are lumea cu el când a vrut sa faca o *fapta buna* si a donat 2000 de euro in direct

    • Am citit apoi si articolul. Am vazut indiferenta unui om care a donat “alora” pt publicitate, dar bineinteles ca noi suntem aia lipsiti de suflet ca aruncam cu pietre in bunul samaritean.

    • Avand in vedere ca vocalul, Crivat, a fost bun prieten cu Adi Rugina, eu il inteleg. Si ii inteleg furia si durerea. Si inteleg de ce nu poate uita. Sa fim seriosi. Nu exista comparatie intre ce a zis Crivat si ce a facut magarul asta. Nu e ca si cum cineva ar fi uitat de Colectiv si vocalul i-a reamintit. O inteleg si pe fata respectiva, dar nu l-as pune deloc la zid pentru asta. Numa’ zic.

    • @Valkyrie Nu am avut intentia de a-l pune la zid :), si sigur ca nu exista comparatie.
      Nu de asta am relatat scena. Am prieteni care au supravietuit tragediei. Viata lor se imparte acum in “inainte” si “dupa” Colectiv. Vreau sa ii ajut, si imi dau seama ca nu stiu cum 🙁

  14. Eu tind să cred că dizainăru’ în cauză nu-i lovit de meschinărie și rele intenții, cât e lovit de o cruntă prostie. Nu încerc să-l scuz, că-s alergică la proști. Mi-aș dori totuși, dacă tot îi facem publicitate, să fie on topic. Deci, dizainăr cu IQ de euglenă, realizează colecții tematice. Ce i-ar ieși în memoria unei nunți cu 400 de invitați și salmonela, vis!

  15. Cum a zis Dr. Quinn, amoral i se potrivește, deși îmi vine in minte și cuvîntul trepanație. Ce mi se pare mai grav e că poate a premeditat pașii. Întîi a atras atenția cu gestul lui, după care a venit cu chestia cu scopul caritabil. Adică un fel de ” Băi, săracilor, vedeți, e în sco caritabil

  16. Sorry, sînt pe tel. Deci, “e in scop caritabil, topaiți, de empatie!! Deci e mai grav.

  17. daca era la paris, i se spunea tribute si toata lumea i-l lua in serios. asa ne place sa aruncam cu rahat in cei care au tupeul sa gandeasca altfel fata de noi…

    http://getahead.rediff.com/slide-show/2009/oct/07/slide-show-1-glamour-jermaine-jackson-in-2611-fashion-tribute.htm

    • Mda, noi suntem cei defecti 😆

    • N-are frate nimic de-a face cu ipocrizia prezentata aici.
      Aia e despre un eveniment din Mumbai nu din Paris si nu avea nici un element din intamplare afisat vizual.
      Tipul asta a vrut o campania de promovare, chiar daca are efecte negative si a facut-o asumandu-si imaginea.
      In povestea asta sunt cateva variante – il admiri (si sunt destui concetateni care ar face orice pentru a iesi in evidenta sau a castiga un ban), ii intorci jignirile inapoi (si ar trebui sa fim multi sa inteleaga ca e gresit ce a facut) si sa-l ignori (din punctul lui de vedere intoarce inapoi ignoranta – gen tu nu existi in ecuatia asta).
      Sincer, il vad ca pe un CIOCLU: isi castiga banii din morti. A imbracat manechinele ca pe morti, le-a machiat, le-a expus sa le vada lumea. Nu stiu cum a rezolvat cu sicriele si ingropaciunea in rest i-a iesit perfect. Pina si de necrologuri a facut rost, chiar daca sunt pentru el – dar cine se mai uita la amanunte.

  18. Cine si cum poate trasa intentia omului? Poate a vrut sa isi faca reclama (si daca asta a intentionat, apoi e trist), dar si daca a avut intentii bune insa o proasta inspiratie? (Vorba aia, sa te fereasca sfintii de vrednicia prostului). Cu totii capitalizam cumva subiectul #colectiv, fie ca ridicam tonul in numele victimelor, fie ca speculam virtual orice oportunitate de a gasi postaci gata sa ne valideze emotiile, fie ca organizam neinspirate evenimente etc. Dar, repet: e cineva dintre noi care poate dovedi cu subiect si predicat ca omul a avut rele intentii? Si daca e cineva, sa ia piatra si sa dea…daca n-a facut-o deja.

    • Cu toții capitalizăm cumva subiectul #colectiv???? Te rog foarte, foarte mult să vorbești în numele tău, eu nu am capitalizat subiectul #colectiv și mai știu încă fffffff mulți oameni care nu au făcut-o. Enorm de mulți oameni, care au ajutat discret cu mult mai mult decât banii donați de maimuțoiul ăsta și adunați cu circ ieftin și bătaie de joc. 😉

  19. Citesc acum ca intreaga colectie a fost facuta in scop caritabil pentru una dintre victime. Dar, in ambele situatii…bai, frate, ma faceti toti sa vomit! Mai multa ura stiti sa scuipati din voi? Imi faceti rau! Cand va citesc cacaturile pe facebook si pe cacaturile voastre de bloguri de pe care mai luati si bani! Nu aveti pic de minte! Asa se scrie un text? Ti-a injunghiat asta mama? E de prost gust parada aia de moda? Poate! Dar poate uite ala a facut-o ca sa doneze bani. Sunteti ingrozitori! Puteai, daca intr-adevar te enerva chestia, sa o scrii altfel. Dar nu, ai preferat sa vomiti prin toata tastatura. Pentru ca nu faci decat de face toata societea romaneasca: esti intr-un “ba pe-a ma-tii” continuu. O fi ala grotesc, dar grotesca esti si tu!

    • da, a strans un rahat de 2.000 de euro pe care i-a donat LA TELEVIZOR. pentru ca tot asa, la TV, s-au donat sutele de mii si milioanele de euro adunate de atatia altii, fara sa imbrace pe nimeni in paturi termoizolante. am glumit, evident ca nu s-au donat tot la TV. si cu asta am spus tot despre cat de sinistru e acest personaj.

    • Cat de romantic ai fi vrut sa fie articolul in legatura cu o chestie de genul asta?

      Am spus si mai sus, au fost organuizate concerte caritabile pt victime si nu s-a infasurat nimeni in nicio folie ca sa socheze.

      Poti ajuta si fara chestii de genul.

      Gandeste-te ce e in inima unui parinte al carui copil a murit in urma incendiului. Sa-ti vezi copilul mort, infasurat in folie termoizolanta, iar apoi sa vezi aceasta prezentare de moda. Crezi ca ai mai vedea “scopul caritabil” din colectia asta? Eu cred ca e ca o bataie de joc, o lipsa de respect fata de durerea pe care bietii parinti inca o simt si crede-ma ca o vor simti toata viata.

    • spucs
      a înjunghiat bunul simt
      —————————
      si de ce citesti cacaturile noatre? , n-ai telecomanda?
      schimba postul de ce sa te chinui sa vomiti? si chiar pe tastatura ta?
      un baiat , aCID, a zis mai demult *ar terbui sapata inca o groapa sub groapa Marianelor,ca sa mosoare nivelul tau de prostie*
      du-te si vomita linistit ,n-ai tu treaba cu bunul simt

    • Sunt absolut sigura ca putea sa faca o prezentare de moda cu haine frumoase, de bun gust si sa includa in toate materialele PR ca banii vor fi donati pentru #colectiv. In schimb, prezentarea lui a fost una cu intentia vadita de a soca, de a-si crea un renume prin exploatarea unui moment groaznic. Cam pe aici diferenta intre un scelerat, avid dupa faima si un om cu decenta, care intelege dimensiunea unei suferinte

    • ce comentariu plin de bun simt si educatie aleasa. o calitate similara colectiei dobitocului “creator” de papuci.

  20. Defecți nu.
    Dar un pic incuiați sunt o parte din cei ce au postat.

    Autoarei articolului: limbaj de mahala.

    • da ba încuiați suntem,
      încuiați intr-un loc unde tu n-ai sa ajungi niciodată, acela al compasiunii si respectului fata de cei dispăruți

    • Poate ca suntem mai nedusi pe la prezentari de moda…sau mai incuiati….dar sunt subiecte atat de fragile si de dureroase incat nu poti tropai peste ele cu bocancii indiferent de scop.Ce-ai zice sa faca omul o prezentare pentru victimele altor dezastre? Simona a propus copiii din Africa. Eu iti propun sa-ti imaginezi una la fel de tematica pentru copiii de la Giulesti. Sau ca sa intoarcem folia termoizolanta pe fata cealalta pentru Apuseni.
      Dar …lasa-ne pe noi sentimentali si incuiati.

    • costicămusulmanu

      frații mei albi care vreți ca toți trepanații să aibă drept la opinie, nu vreți să vă dați voi adresele, că io-s mai de la țară, așa, dar tare aș vrea să vă explic în direct cum e cu iesprimarea asta în spațiul public…și vă doresc doar ca din înmormîntarea unei rude dragi un “artist” d’ăștia să facă un happening, doar așa…to remember…

  21. felicitari pentru reactie si articol.i-ai dat-o original si ai aratat ca prostia este mai inalta decat Himalaya.asadar prostii pot intelege cat de mare este infinitul.dar 50 de oameni inteligenti nu pot convinge un prost ca e prost.

  22. Tot circul lui de cacat probabil ca a costat mai mult de 2.000 de euro. Daca ar fi vrut sa faca un gest caritabil ar fi donat banii direct, fara gagici infasurate in folie, fara banner de 50 de metri patrati cu #colectiv si fara sa apara la televizor sa spuna ce a facut. Eu sunt convins ca nu a avut nici cea mai vaga durere in cur pentru ce s-a intamplat acolo si ca nu-i decat un limbric care a simtit ca i-a venit momentul sa se tarasca pe covorul rosu.

  23. Vaaai, dar ce inflamați sunt unii că ne luăm de manifestarea empatico-artistică a omului!
    E un idiot sinistru și cam atât.
    Voi ați auzit de decența?
    Sau ați pierdut vreodată pe cineva, ca să aveți măcar o idee cât doare și mai ales cât de privată e durerea?
    Habarniști intoxicați de marketing!

  24. Daca tot le-a infasurat in folie pe dudui, trebuia sa le dea si foc inainte. Ca sa fie pe subiect.
    Idiotul dracului.

  25. 1. Nu sunt de acord cu ce scrie autoarea aici. Dar cred că e o problemă de stăpânire a emoției recente în legătură cu interpretarea unui anumit tip de artă care, e drept, nu e musai să placă, dar care nu trebuie supus unui linșaj media din această cauză. Și la Revoluție au murit oameni, mult mai mulți, asta înseamnă cumva că nu putem scrie/ face/ produce artă pe acest subiect? Bun, distanțarea în timp e problema, înțeleg asta. Dar căutați filmul Détour Ceausescu (1990) al lui Chris Marker si veți vedea despre ce e vorba. (Și Lucian Boia a scris o carte despre climă, publicată în plină întânire despre climă, la nivel planetar.) Dacă nu abstractizezi suficient, ca artist, ce îi furi realității, nu înseamnă decât că te apropii de hiperrealism, nu că ești un dobitoc. Arta e morală ? Nu mă așteptam de la cineva care scrie umor de bună calitate să nu aibă acest minim reflex al întrebării fundamentale.
    2. Acest text nu e nici măcar unul de blog, nicidecum presă. E ură subiectivă bazată pe lipsa de pricepere în artă, în modă. Am citit texte mult mai bune aici, dar acesta mi se pare dezamăgitor.
    3. Nu am văzut evenimentul, și tind să cred că nici autoarea acestui blog. Sunt aproape convins de asta. Măcar a participa la un eveniment poate avea o minimă tangență cu a reflecta despre ceea ce scrii (de aceea nu e presă). Nu pot să mă pronunț dacă îmi place sau nu. Din simplul motiv că nu am văzut și că nu am date suficiente.

    • asta nu e arta. deloc. pur si simplu respectivul si a impropriat o tragedie ca sa stoarca aorece iamgine. udne e arta?
      nici macar hiper realism. un croitor/cizmar ce nu a rupt gura targului pana acum, isi aroga sigla colectiv si capata imagine. nimic mai mult

  26. Eu nu inteleg cum de sunt vazuti bine specimenele astea de “designeri” … vai porti haine de colectie de la psihopatul din coltul strazii .. pai plateste omule bani grei pe ele…

  27. La o luna de la defilare, poc! a auzit toata lumea de isprava. Este vorba de lansarea unei colectii de botine punk si a fost prezentata ca fiind in memoria victimelor si ca act caritabil. A fost data la tv si nimeni nu a facut valva cand trebuia. Acum, la o luna sau chiar mai mult, care e scopul?

    • daca lansarea produsului era in memoria si pt victime,atunci niciun simbol asociat suferitnei lor nu trebuia asociat evenimentului si toate incasarile ar fi trebuit sa mearga in contul celor de la colectiv. simplu. sa pui o folie destinata amrilor arsi pe tine e grotesc, arata ca nu a inteles nimic din ce a fost acolo. bannerul din spate ar fi fost suficient ,ca si promovarea evenimentului ca fiind unul caritabil.

    • irina
      secret
      pentru tine

  28. Niciunul din cei care scriu aici nu a luat parte la eveniment, care a avul loc pe 1 decembrie 2015, deci cu mai mult de 2 saptamani in urma. Si deodata au aparut asemenea reactii, unele de mahala, ca si cea a celei care detine acest blog. Unde ati fost pana acum?

    • adânc gândit
      foarte adânc
      bravo bravo

    • Nici toţi cei care au aprins lumânări la colectiv, nici toţi cei care au protestat pe urmă nu au avut pe cineva implicat direct în dezastru. E oare rău că lumea s-a exprimat?

  29. PRINCIPIILE DUPĂ CARE FUNCŢIONEAZĂ BLOGUL:
    1. Acest blog a fost construit ca un spaţiu al destinderii, al neîncrâncenării, al detaşării şi al râsului. Prin urmare, încrâncenarea şi excesul de seriozitate nu sunt binevenite.

    Poate e doar un fraier care din prea buna intentie, a dat cu mucii in fasole… Stiu ca e sinistru ce a facut… Dar nu trebuie sa ne enervam pe prosti.

    • prost prost
      dar când el se da lovit in aripa ca lumea ( o parte) nu-i intelege arta lui , ce a mai zici ?
      (vezi interviul)

  30. Argumentul că și-a apropriat numele colectiv e nul, o piață întreagă a făcut la fel. E adevărat, piața în sine nu a luat bani, dar televiziuni destule, presa în general, chiar și facebook-ul a convertit morții în profit într-un fel sau altul.

  31. Imi plac pantofii. Foarte mult. Daca as putea, mi-as da toti bani pe pantofi. O sa am grija, insa, ca niciodata sa nu fie pantofi marca inregistrata a acestui obscur.
    Un mesaj (sper sa citesti) : esti o mizerie fiziologica, imbecilule. Cat de foame iti e? cat de avar esti incat sa fii dispusa sa calci pe cadavre pentru niste marunt?
    Am fost acolo imbecilule in seara aia, am venit de acasa si am privit ingrozita trupurile unor fete cam de aceeasi varsta cu manechinele tale, al caror nume era scris cu marker-ul pe gamba. Restul era folie.
    Ba imbecil, handicapat. Eroare umana ce esti. Avorton adus la termen.
    Cand vad folie izotermica, cand aud fasaiala foliei aleia e ca si cum zgarie cineva cu creta pe tabla. Le vad fetele fetelor alora, vad parintii care trageau de halatul meu stand in genunchi, ingroziti ca nu isi gasesc copii. Te-ai gandit ma, ca poate unul din ei a ajuns la show-ul tau grotesc? stii ma ce e ala PTSD? ma indoiesc.
    Iar tu, ca o mizerie ordinara si o eroare in soft-ul uman, faci asa ceva. JIGNITOR SI MACABRU.
    De fel, nu doresc raul nimanui, mai ales ca am depus un juramant care ma impedica- deontologic vorbind, asa ca iti doresc sa nu stii niciodata ce inseamna sa fii sub o folie d-aia.

    • ba a gandit
      mama ce tare o sa fiu când o sa ies cu foliile astea, toti o sa zica , uite ma la el ce sensibil e

  32. simona, daca ma lasi tu, ma injosesc sa scriu ceva despre rudele decedate ale omului asta. nushma, nush cum sa fac ca sa n-ajung sa gandesc extremist, nush cum sa fac ca sa imi pastrez tolerantza. ca de cate ori vad ca, trebuie sa tolerez creatia artistica a unuia ca asta sau parerile despre democratie a lui mos iliescu ma gandesc sa nu ajung si eu, din prea multa toleranta, un fel de mordehai gebirtig.

  33. OK… Am citit interviul si incep sa cred ca este doar mai prost decat prevede legea.

    “Noi așa suntem: îți moare unul drag și peste doi ani de zile uiți. ”

    “mi-a murit nepotelul de 4 ani si i-am facut o statuie mare ca sa nu ma iau cu altele si sa il uit”

    etc.

    Guess what. Mi-a murit BUNICUL cand aveam 14 ani. Acum am 35 si imi amintesc si sunetul vocii lui. Periodic imi amintesc de el si *SOCANT* nu sunt nici lipsita de ocupatie, muncesc in disperare, si nici nu i-am facut statuie. Nici camasi cu o tumora pe creier desenata pe ele. Nu imi pot imagina cum este sa fie copilul tau si sa il auzi pe asta ca indrazneste sa spuna de uitare. Cred ca are noroc ca nu a fost copilul meu acolo – pentru o asemenea afirmatie il calcam in picioare.

  34. Off topic: In comentariile acestui articol am citit cele mai infioratoare injuraturi din cate am auzit eu pana acum. Avorton dus la termen? Handicapat? Adica folosim cuvantul “handicapat” pentru a injura? Doamna in halat alb, scoate capul din pestera! Suntem in 2015, pe sfarsite, asa!

  35. Mai puneti un nume pe lista. Andre Rieu

  36. Dar nu este singurul sinistru: cineva a cusut mizeriile alea si niste persoane le-au imbracat, si cineva nu l-a dat afara de la prezentare! Adica au participat mai multi inivizi la porcaria asta!

  37. Ce scurti in minte sunteti

    • Noi suntem “scurti in minte”? Pt ca nu intelegem arta adusa la nivel de prostie? Pt ca nu ne place cand cineva calca in picioare suferinta unor oameni ca sa-si faca publicitate?

      Mda, probabil suntem asa, dar prefer sa raman asa decat lipsita de orice simtire.

  38. Madame, scrii la fel de acid si de prost ca acum cativa ani, cand te-ai luat de mine pentru o masina lasata aiurea (de nevoie) sa-ti blocheze rabla in fata blocului. Acest Colectiv este pentru voi “organele” de media un cozonac de sarbatori, este? E timpul sa va adunati rahatul si sa treceti mai departe, sa scrieti despre altceva.
    Ar trebui sa scrii asa cum ai vrea sa te vedem, ca o doamna. Insa regret sa afirm ca cei ca dumneata ucid ziaristica din Romania.
    PS – pentru dumneavoastra “ceilanti”, keep calm si vedeti-va de ale domniilor dumneavoastra treburi mari. Ma adresez cucoanei roz, ce scrie despre nimic, si numai ei.

  39. chiar nu inteleg de unde atata ura pe omul asta, de parca el ar fi dat foc clubului ala. pana la urma, ce a facut? a creat un moment artistic, folosind niste simboluri. in nici un caz nu poate fi acuzat ca a vrut sa provoace suferinta supravietuitorilor incendiului sau rudelor si apropriatilor lor. sariti la gatul lui de parca v-ar fi dat foc la pravalie.

  40. Nu este un caz singular, “opere de arta” le numesc ei asa cum sunt numite si constructiile metalice “aripi”. Foarte usor sunt catalogati drept artisti, jurnalisti, crainici, fotomodel,…… fara sa li se dea exemple de adevarate valori. Eu cred ca uneori suntem tratati precum bolnavii psihic, sclavii lipsiti de cultura si debilii. Vorba lui Base “am experimentat tot” pe seama acestui popor nu mai are ce sa experimenteze dar daca i-ar da cineva o tara pe mana ar sti ce are de facut.

  41. […] felul în care a făcut-o a provocat un semnificativ val de furie. Acest text al lui Andrei si varianta actualizată a unui text mai vechi de-al Simonei sunt o măsură bună de evaluat nervii. Eu zic că nu-s […]

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question Razz Sad Evil Exclaim Smile Redface Biggrin Surprised Eek Confused Cool LOL Mad Twisted Rolleyes Wink Idea Arrow Neutral Cry Mr. Green