O reclamă de prost gust

Sezonul 4, True Blood, HBO, aţi înţeles ideea…

Şi, după ce că reclama e de prost-gust, mai e şi deplasată din punct de vedere al bunului-simţ alegerea fântânii de la Universitate. Nu faci reclamă unui serial prost cu vampiri, folosind o fântână în care, la un moment dat, chiar a curs sânge pe bune! Sau faci? 🙄

70 comentarii

  1. Da, felicitări „capetelor iluminate” care au conceput asta… le o fi luat mult oare?!?

  2. Asta pentru ca tot a venit vorba de sezonul 4, take a look :

    http://www.serialepe.net/2010/04/true-blood-serial-online-toate-sezoanele.html

  3. Subscriu! Şi nici reclama de pe site-ul Realitatea nu prea îmi place! 🙂

  4. Eu sunt ori tampita ori nebuna. Azi am trecut pe acolo, chioara fiind (desi eram dotata cu lentile) am remarcat doar scarbosenia rosie, si credeam in tampenia mea ca e chiar un omagiu :)) Nu reclama la True Blood. Dar si ca omagiu mi s- a parut horror.

  5. @Dan: nu ştiu reclama de pe site-ul Realitatea

  6. Daca o iei asa intradevar e deplasata ideea, dar eu am trecut pe acolo, am ridicat din spranceana, am zis ceva de genu’ „hmmm, true blood, whatever” 😯 , nu m-am oripilat decat la evidenta poluare si gata (cu toate ca inca mi-i amintesc pe cei care se curatau chiar acolo de sangele siroind de la batele blanzilor mineri) 🙁 … ne mai nesimtim si noi pe altarul marketingului! 😕

  7. Am văzut şi eu grozăvia, dimineaţă. Cea mai proastă idee de promovare. Probabil s-au gândit că orice formă de publicitate merge. Că e bună, că e proastă, nu contează. Lumea va vorbi despre True Blood şi despre HBO.
    Cea mai proastă idee a lor, de până acum.

  8. Cinismul marketerilor nu se sfieste sa deturneze un demers justificat, ca sa isi obtina numarul de fraieri care sa le cumpere biletele. Aproape ca imi vine sa spun de pe acum ca nu poate sa fie decat o productie de tot cacatul daca are astfel de captani la timona promovarii….

    Oare cum le-ar sta sub jeturile respective????

  9. @Another: şi dacă fântâna aia n-ar avea amintirile de care vorbim, tot ar fi de megaprostgust. părerea mea

  10. Mi se pare cu adevarat haioasa ideea.

    Sa lasam sensibilitatile astea deplasate si „political correctness”, nu e nici o legatura intre un serial facut la caterinca si drama ce-a avut loc in anii ’90 acolo.
    Si daca nu e nici o legatura hai sa nu gasim noi cu orice pret una.

  11. Si ce poluare? Ca e colorant de-ala biodegradabil, de-l mancati zilnic la cantina corporatiei 🙂

  12. @Rin Tin Tin: dacă lăsăm la o parte drama, atunci rămâne doar o reclamă de prost-gust. poate că, dacă nu era de-a dreptul greţoasă, nu ne aminteam nici de dramă 😉

  13. @Tache: ce spun eu e ca n-are legatura cu drama. Si chiar n-are.
    Cat despre prost-gust, deh, fiecare cu gusturile lui. Stii tu, e o expresie – „so bad it’s good” 😛 Sau ne-am pierdut umorul pe drum?

  14. @ Simona pai cu prostul-gust ne-am invatat! Chiar ne lipseste kitschu’! Sau macar nu ne marcheaza sensibilitatea si nici macar nu-l mai observam! Subscriu … e de prost-gust, o reclama idioata la o serie pe masura! … dar intrebarea ta se referea la injositoarea conotatie cu inocentii ciuruiti in zona. Un drapel acolo si vreun mausoleu sensibilizeaza lumea mai mult? … sau macar s-ar simti putin mai vinovati cei vinovati? Repet: e doar o reclama idioata!

  15. Abia acum am citit raspunsul dat lui Rin Tin Tin ! 😆 Da intradevar … poate daca nu era de mega-prost gust n-o remarca nimeni ca fiind si nesimtita!

  16. @Rin Tin Tin:
    Stiu ca nu m-a intrebat nimeni, dar chiar si folosirea acestei idei in sprijinul cauzei celor care sufera de hemofilie mi s-a parut indrazneata.
    Oare de ce nu coloreaza in rosu si Dunarea (tot cu biodegradabilele de la cantina) si rezolva reclama in juma’ de Europa…

  17. @VirtualKid: da, hai sa exageram, ca doar-doar o iesi prostul-gust la iveala.

    E o reclama, in pizda ma-sii, nu o opera de arta. E o reclama eficienta si haioasa, de efect.

    Restul e doar vorba goala.

  18. True blood =fake blood.
    Revolutia a fost falsa.
    Regimul nu a fost schimbat
    oamenii care au murit acolo au murit degeaba…
    O metafora interesanta, intriganta, da, dar corecta.

  19. am crezut ca este ziua hemofiliei

  20. @Rin Tin Tin:
    Incep sa cred ca este ideea ta.
    Eu mi-am spus parerea si nu doresc sa intram intr-o polemica sterila.
    Fiecare are dreptatea lui.

  21. si la Brasov a rasarit o astfel de fantana cu apa rosie si reclama la film. Scarbos si de prost gust.

  22. Subscriu la ce-a zis Rin Tin Tin – prea ne plecam capetele in fata tabuurilor, si prea ne sfiim sa impingem un pic limitele creativitatii, din cauza sfintelor norme – estetice, morale si asa mai departe.

    Multe, prea multe idei sunt prea indraznete pentru noi – campania antidiscriminare cu bebelusul, care avea la mana o bratara pe care scria „homosexual”, campania asta, si exemplele pot continua.

    Poate un pic mai multa relaxare si incurajare a celor care incearca macar sa iasa putin din tipare ne-ar face mai bine decat vesnicul strambat din nas si evocarea kitsch-ului si-al prostului gust…

  23. @VirtualKid: mi-as fi dorit sa fie a mea, doar pentru a vedea atatia oameni de buna-credinta oripilati 🙂

  24. @Rin Tin TIn: ia uite, mă, şi noi am crezut că suntem într-un muzeu şi e o operă de artă! Pfuuu! bine că ne-ai luminat! frate, există reclame mişto, funny şi de efect. asta, după părerea mea, e doar de căcat şi de efect. e ok sau tre’ să ne placă tuturor doar pt ca îţi place ţie? 🙂

  25. @ilinca: aşa suntem noi, ăştia de pe blogul ăsta, mai încuiaţi, mai puritani şi mai fără umor. de creativitate nu mai zic 😆

  26. Atunci uita-te la filmul din aceasta postare, dupa ce citesti (fie chiar si pe diagonala):

    http://jumatati.blogspot.com/2010/03/colivia-de-aur.html

    Sunt sigur ca intr-o buna zi o sa te plictisesti sa mai folosesti lingurita, chiar si la „cantina corporatiei”.

  27. eh, serialu nu e chiar aşa de prost, dar faza cu fântâna-revoluţia-fake blood mă face sa strâmb din nas…

  28. degeaba va certati voi aici. cei care urmaresc acel serial sunt nascuti mult dupa ’90 si habar n’au istorie si ce s’a intamplat p’acolo, considera universitatea doar un punct de reper pt intalniri. lor le este adresata reclama si o sa o considere ‘jmekera’ si atat.

  29. @alta ilinca: mi-am permis să-ţi adaug „alta” înainte de ilinca, fiindcă a mai fost o ilinca înainte cu câteva comentarii 🙂

  30. nici o problema :p

  31. Cred ca reclama le este adresata totusi celor care, pentru a vedea noul sezon, ar trebui sa-si reinnoiasca abonamentul HBO. Deci nascuti cu ceva timp inainte de ’90…

    Si daca chiar le e adresata lor, atunci au cam dat chix cu fantana, din motive legate de tabuuri pe care le-am enuntat mai sus.

    Nu zic ca au facut o campanie buna, zic doar c-au avut o idee misto, pacat ca nu au tinut cont de demografice 🙂

  32. io nu sint in bucuresti..deci fintina e PE BUNE rosie? credeam ca doar poza..in alta ordine de idei te rog frumos simono TRU BLOOD FOREVA!
    dar ideea e jignitoare, dobitocii ar fi trebuit sa se intereseze mai inainte…ce firma de ad a facut asta, stim?

  33. Idiotenia asta cu vampirii paraca a revenit in forta.
    E o mare masina de facut bani – toti adoelscentii americani se uda cand aud de „New Moon” sau mai stiu ce.
    Iar ideea cu reclama e de prost gust.

  34. Cel mai misto e ce se vede in spate langa copac.
    O fi si campania lor?

  35. @ilinca: corect că pentru target e numa’ bună, numa’ că puteau să-l ţintească bine, ca să scape de gălăgia negativă a ăstora ca noi, mai bătrâni şi deloc amatori de filme cretinuţe cu vampiri.

  36. va mai amintiti de Statuia Pompierilor acoperita de o valizaLouis Vuitin 2008 ?!

  37. Dacă nu, faci ca în Mexic unde ţi se dă impresia că s-a întrerupt programul TV ca să ţi se ceară să fugi la spital să donezi sânge. După 20 de secunde ţi se spune că e vorba despre film dar până atunci tremuri.

  38. Nu cumva e urmarea demonstratiei de ieri, de care am citit, a fecioarelor panarame?

  39. daca ma gindesc bine e ceva traditional, poate fi interpretat drept Dracula se-ntoarce in capitala.
    P.S daca-mi amintesc bine cu mai mult timp in urma pres. Basescu a promis ca se va-ntilni cu poporu, regulat, in piata universitatii. Cred ca-si anunta aparitia!

  40. ce m-aș râde să-ți dea ăia de la hbo telefon și să te cadorisească cu un serial mic împachetat

  41. reclama e chiar reusita, de unde si impactul pe care l-a avut asupra voastra, serialul este cel nereusit si cretinoid

  42. Dacă puneau și niște șampon…..sau detergent, ceva….așa n-are nici un haz. E dor o simplă pastișă….. 👿

  43. Metoda-i clasica, daca vrei sa atragi atentia asupra unui lucru si nu prea ai argumente, sochezi prin orice mijloace. E de prost gust, da’ o atras atentia. Bag de sama ca asa o fi si serialu’…

  44. Următoarea mişcare bună ar fi să coloreze fântâna în galben (ştiţi voi, galbenul acela de dimineaţă, când te scoli) iar textul să fie: vin alegerile! 😯

  45. măi da ați lins umpic de apă de-aia?
    dacă-i cola ?

  46. Trecand peste faza cu semnificatii ale fantanii (la care recunosc ca pana acum nu m-am gandit) mie mi se pare misto. N-am facut-o eu, de fapt nici nu stiu cine (ce agentie)a facut-o. Zic asa, ca fan al filmului (d-ala convins), mie imi place. Na! 🙂 Daţi cu roşii acum. Mi se pare mişto, bravo. E foarte True Blood.

  47. (si ca sa imi dau cu parerea complet, eu cred ca pur si simplu au ales-o pentru ca e un loc de intalnire, nu si-au dat seama ca vor atinge niste sensibilitati cu asta… dar ganditi-va cum era s-o faca pe aia de la unirii :))), iar alta nu avea impact… mai era o varianta aia de la casa armatei, dar aia e fantana sarindar, cred ca le trebuiau un miliard de autorizatii. oricum sunt aproape sigura ca n-au facut-o intentionat, cum vad sugerat intr-un comentariu)

  48. si uite asa „tipa” centrul tarii: Romania e tara cocalarilor si pitipoancelor care pun botul la publicitatea asta cool(r)
    singurul lucru bun de la true blood e asta

    din serial nu pot sa vad nici cinci minute
    acu’, de cate ori o sa o ascult o sa-mi apara in fata ochilor hidosenia asta din poza (fie si excluzand conotatiile de natura istorica)
    multumesc, Simona; imi sticasi iar seara 😀
    @cristi – bine zis!

  49. Miki: mișto rujul!
    Falsă sau nu, eu am învățat la școală că atunci când un sistem social se scimbă e revoluție….. vă dați seama ce uimită am fost, când am aflat de la tata, că atunci când s-a schimbat sistamul capitalist la noi în țară cu unul comunist n-au fost decât niște simple alegeri…..unde cică poporul a votat cu schimbarea……Văsună cunoscut? SCHIMBAREA?
    Tata m-a avertizat, să nu cumva să-l contrazic pe proful de istorie, că dăm de dracul!

  50. si la Brasov era o fantana plina de roseata d-asta. ironic mi se pare faptul ca era in fata unui cinema inchis imediat dupa premiera de la LOTR 3. in Bv nu mai e functional decat unul din fostele cinema-uri de stat si au mai aparut vreo douadin astea noi. ne uitam mai degraba la porcarii d-astea la tv, decat sa mergem la un film la cinema. 🙁

  51. Am şi eu câteva idei pe care le ofer gratis iubitorilor de sânge proaspăt de la HBO.
    1. Pentru filmul „Jaf la drumul de fier” nimic nu e mai potrivit pentru promovare decât un centru de colectare fier vechi din care se înalţă spre cer câteva şine de cale ferată proaspăt smulse, în timp ce din depărtare se aude scârţâitul sinistru al trenului care tocmai deraiază;
    2. Pentru documentarul „Doina groparilor” mă gândesc la câteva cadavre în putrefacţie împrumutate de la Mina Minovici şi aruncate neglijent în groapa-parcare de la Universitate;
    3. Am găsit în programul lor şi capodopera cinematografică „Am omorât-o pe mama”. Nimic nu mi se pare mai potrivit pentru promovare decât un nor gros de fum ieşind pe fereastra de la ultimul etaj al maternităţii Giuleşti în timp ce manechine de plastic cu păpuşi în braţe sunt aruncate pe aceeaşi fereastră.
    Cam atât, deocamdată. 🙁 :mrgreen: 🙁

  52. Sfiosul: O 😯 ce imaginație ❗ Sigur nu ești artist ❓ :mrgreen:

  53. Reclama la serial prost in fantana in care a curs sange de prost . Nici mie nu imi place murdaria aia .

  54. Am vazut si io reclama asta de prost gust si n-am putut sa nu remarc ca are ceva satanist si cretinoid in ea.
    Oare ne-am obisnuit asa de mult cu prostul gust si jegul incat sa nu mai deosebim stanga de dreapta?
    Oare chiar credeti ca v-ati bucura sa vedeti un vampir in carne si oase sa va bata pe la usi pe la feresti?
    Oare nu va da nimic de gandit faptul ca se face o asemenea reclama in centrul orasului (cam cat costa??), la un serial ca multe altele, in timp ce la evenimente cum ar fi „FEstivalul Enescu” tot ce vezi sunt niste postere slabute in metrou si prin oras…
    Parerea mea.
    Multumim Simona pentru promptitudinea cu care ai semnalat aceasta reclama mai mult decat idioata…
    E OK sa-ti placa rahatul, dar mananca-l acasa si nu in centrul orasului unde oamenii chiar au murit pentru libertate (inclusiv libertatea lui Rin Tin Tin de a scrie ineptii).

  55. @Sfiosu’
    Bravos!
    La asa reclama hidoasa, nici ca se merita o replica mai buna.

  56. Rin Tin Tin si sustinatorii: daca in acel loc v-ar fi murit tata, sau mama, sau un copil, mai puneati acolo reclama la filme cu vampiri? E simpla intrebarea sper, se poate raspunde cu da sau nu.

  57. @Dragos: mare dreptate ai! Ca si cum adolescentii americani n-ar fi destul de indobitociti! Dar asta e de departe cea mai gretoasa reclama posibila. Si ofensatoare, fireste!

  58. Simona, cei care iubesc serialul habar n-au ce s-a întîmplat la Universitate! E explicabil.

  59. Prostul gust este subiectiv, bunul simt nu mai exista, asa ca… De ce nu?:(

  60. Aceeasi reclama,dar ceva mai modesta ca dimensiuni a rasarit si in Brasov,intr-o zona centrala.Nici nu mai conteaza ca fix in spatele proaspetei insangerate e un cinema in paragina si alte cladiri in aceeasi stare…

  61. Mie mi se pare OK felul în care cei de la HBO își promovează produsul. Ar trebui ca și creatorii de publicitate pentru unele produse din brand-urile Always, Carefree, Tampax, OB, să renunțe la colorantul albastru. Ce ne tot ascundem după deget? Să fie true blood peste tot.

  62. Nimeni nu a vazut fantanile rosii, galbene si albastre de pe Bulevardul Unirii de acum cateva luni???!!! Chiar fantana cea mai mare era rosie.

    Iar fantana asta mi se pare ca a mai fost colorata la un mom dat in rosu, numai ca fara reclama la ceva anume…so…

    Mie mi s-a parut horror pana am vazut ca este reclama…ca reclama mi se pare ca are impact, dovada clara fiind discutiile…macar de curiozitate cineva o sa se uite la True Blood 😈

  63. daniela: true blood nu ma tulbura asa ca poa sa-si faca reclama inva o mie de ani, nu ma uit! daca nu era postul asta, nici nu stiam ca exista!

  64. Dar cand aceeasi fantana de la Universitate a fost colorata tot in rosu, pentru o campanie sociala de donare de sange, atunci a fost bine? A fost cu gust?

  65. Eu asteptam sa il vad pe un hemofob lesinand pe-acolo. Din pacate nu s-a intamplat asta. Io cred ca a fost o simpla vanzare-cumparare de spatiu publicitar. Aia de-au facut reclama nu aveau nici o stiinta de mineriada. Au cumparat o fantana cat mai publica si i-au dat drumu’ cu colorantu’. Deci, din punct de vedere al conotatiei istorice pe care o evidentiati voi, eu zic ca n-are nici o treaba. Adica din partea alora de-au conceput-o. Cat priveste prostul gust … da … parca si mie mi se pare ca e cam dizgratioasa ideea. Pe cand o reclama la Harry Potter bazata pe eliberarea unui stol de bufnite prin tot bucurestiul in plina zi ?

  66. E jenibil…arata ciudat,scarbos,etc.

  67. 1. nu trec pe acolo prea des
    2. nu am hbo

    daca un copac cade in padure si nu il vede nimeni, copacul nu a cazut deloc. am pierdut ceva?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question   Razz  Sad   Evil  Exclaim  Smile  Redface  Biggrin  Surprised  Eek   Confused   Cool  LOL   Mad   Twisted  Rolleyes   Wink  Idea  Arrow  Neutral  Cry   Mr. Green