Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut

Iată și bijuteria

Bijuteria despre care vorbeam aici. Iat-o:

Preț final, cu tot cu manoperă: 200 lei. :mrgreen:

46 comentarii

  1. Puteai si fara buton de avarie la banii astia :))

  2. superba….merita…daca pun o pila mi-o dai fara licitatie?? :mrgreen:

  3. Frumoasă broșa. E de la Meli-Melo?

  4. Chiar am uitat sa pun comment ieri, ah ce-as mai fi castigat! Atat am dat si eu acum cativa ani, am avut exact acceasi problema cu masina proaspat luata. Fostul proprietar pusese o hartie ca sa blocheze butonul 😀 😀 😀

  5. Ha, ha, ha!!! Macar butonul asta face ceva esential pentru masina. Plus ca are parti in miscare, contacte, arcuri. Daca el nu merita 200 de roni cu manopera, eu ce sa mai zic de sigla toyota pe care a trebuit sa o cumpar, fara parti in miscare, fara contacte si arcuri, total inutila, pe care am dat 190 roni, fara manopera, ca a trebuit sa o montez singur. Sau sa-ti zic cat costa un capac de roata originl?…

  6. Simona, era normal sa coste atat. Cei de la service au gandit ca fara acest buton nu mai poti sa:
    1. Tai fata si sa “multumesti” apoi, ca sa nu te bata ala cu facaletul tinut sub scaunul din dreapta.
    2. Sa opresti unde e semnul mare de interzis, blochezi toata circulatia, ca sa iti platesti repede repede gazul si curentul electric, la coada la posta.

    Deci vezi, cei de la service stiu ca la noi asa se poarta, deci butonul e mai mult decat important.
    😯

  7. Supieeeeerb este, daca iti mai luai unul , aveai o pereche de clipsuri unicat.

  8. Ai scapat ieftin pana la urma. Cred ca au vrut aia sa fie generosi de anul nou. Sau li s-a facut mila de tine. Sau ai dat cu pumnu-n masa? 🙄

  9. Are dreptate sandman, femeile ar trebui obligate prin lege sa poarte asa ceva. Cand te duci la mall sau la supermarket si staaaaauuuu printre rafturi, baga avariile si le vezi de la distanta. Stii sa le ocolesti… :mrgreen:

  10. tiii, mișto piesă
    se vede că e veritabilă nu orice gablonț
    io zic s-o ții; ca femeie la volan n-are ce să-ți strice doo butoane de avarie 😛

  11. Obisnuiam sa repar butoane de avarie… asta pana cand am primit o sageata in genunchi

  12. Daca ceva nu e rupt la el (vreo clema/nit din plastic), pot incerca sa-l repar. Apoi poti sa-l vinzi la licitatie cu 100 lei ca surplus de la o masina avariata, mai scoti din bani. Nu ofer garantie.

  13. deci eshti o femeie cu avaria in functiune?
    sau sa-ntreb daca-ti mai sunt avariate avariile?
    as putea si sa-ntreb daca ti-a pus-o, dar ma tem de interpretari… 😳

  14. Olivia Newton-Volt

    Nu te supara, da’ face toti banii! 8)

  15. macar daca ti se strica inainte de craciun, il puneai in brad si economiseai banii de luminitze! :mrgreen:

  16. Deci 10 lei şi doo` sarmale de la Revelion. Cine mai licitează?

  17. La cat costa ar merge facut si un ceai de buton

  18. @Simona – ai scapat ieftin 🙂

  19. Aia e bijuterie???? Ochii plansi vor sa vada bijuteria uraniului…

  20. Cand se va strica urmatorul buton, pastreaza-l.Poti sa faci cadou o pereche de butoni.

  21. 200 RON…oare cat o fi caci schimbul valutar mi-e oarecum strain… ar insemna cred macar vreo £ 40 !!!! Fara suparare dar asta e jaf la drumul mare deoarece:
    – trebuie sa muncesc de zbarnai pentru aceeasi bani (mechanicul de la garaj ia banii astia pentru o rutina in timp ce eu sunt f…. de toti timp de cel putin 2 ore…pe aceeasi bani)
    – inseamna echivalentul benzinei pe 2 saptamani (ca de, eu sunt prostul care face naveta)
    Intradevar, pentru banii astia e o bijuterie; cu alte cuvinte e un lux pe care personal nu mi-l pot permite

  22. M-am uitat de curiozitate pe ebay sa vad ce oferta are pentru renault clio model 2004 hutchback (evident folosit/uzat in draci, kilometraj mare, 3 usi – nu cinci – si volan pe dreapta). Nu mi-a venit a cred cat de scumpa poate fi rabla asta frantuzeasca ! Aproape la fel ca o mazda mx5 acelasi an (rulaj mediu, condite buna) iar comparativ cu un MG MGF (care e flebetea mea recunosc) pretul e de-a dreptul exorbitant. Desigur, iarna e momentul propice pentru a cumpara o masina sport caci sunt mai ieftine dar asta e alta problema.
    Nu vad sensul in a fi “fericitul” posessor al unui renault oricare ar fi el ! Numai consumul mediu pt renault clio e de 46.77 mpg – consum f mare fratele meu de parca e tanc nu alta! macar de-ar avea senile dar are 4 roti aschilopate
    (comparativ mazda mx5 38.2 mpg iar un MG MGF 35 mpg).
    Daca luam in calcul costurile de service caricutara asta mica ajunge masina de lux nu alta.
    Recomand schimbul masinii cu totul…no hard feelings, just business.

  23. Stefan, te declar invingator la puncte, fraza cu “patru roti ashchilopate” m-a convins iar la “cat de scumpa poate fi rabla asta frantzuzeasca” eram deja cazuta cu ergonomicu. 😯 🙄 💡

  24. Marian S, parca aseara nu mai aveai sarmalele de la revelion, acu le scoti la inaintare, ce boalilii se-ntampla cu tine? 😯 🙄 ➡

  25. Am facut o greseala cu privire la consumul mediu si imi cer scuze pt asta…m-am lasat luat de val; consumul e mai mult decat rezonabil pt un clio dar asta nu o scoate din categoria de piticanie ridicol de scumpa pt categoria ei deoarece o toyota yaris iti scoate lejer 52 mpg (pret aproape similar iar un yaris nu se compara cu un clio)
    Consumul pt MGFul meu (e un Steptronic) e in medie de 35-36 mpg iar vara pot impinge la circa 40 mpg…dar sa fim obiectivi, are motor care iti scoate 0-60 mile (deci suta la ora) sub 10 sec

  26. Ştefan,
    ia comentariile tehnice cu copy-paste şi du-le la TU pe blog, poate ai noroc şi le citeşte. aici zi-ne doar de culoarea ornamentelor de la maşina ta, dacă are şi trusă de machiaj pe volan, rezervor de apă plată, feliator de lămâie inox şi umeraşe pentru hăinuţe. merci.

  27. @ stefan

    Mie personal mi-ai fi mult mai simpatic daca ai vorbit despre consum in litri/100 km in loc de mile per galon (chiar si pe asta il ascunzi sub misteriosul “mpg”). Am inteles ca esti in Anglia, am inteles tot, dar cosmopolitismul asta gratuit menit sa impresioneze nu te ajuta prea mult. Probabil insa ca nu tii sa-mi castigi simpatia. Toate cele bune.

  28. acu că am aflat ce e mpgeul misterios, aş mai vrea să ştiu doar ce maşină are omu’. ce e mgmgf ăla streptronic ?

  29. STREPTOCOCIC? 🙄 🙄 😳

  30. Stefane, alea cu mpg-urile sunt povesti de adormit copiii. Un Clio pe benzina (si cu un motor decent, nu din ala de 1. x L) daca iti consuma in medie (adica in oras si pe autostrada) 34-35 mpg, adica 6,72 litri la 100 de km, te poti considera un fericit. La fel si cu Yaris-ul pe benzina. Daca vorbesti de motoare diesel as mai intelege desisi la alea, pe afara e vopsit gardul inauntru e leopardu. Si crede-ma, la puterea dezvoltata de asemenea jucarioare, ele consuma enorm de mult. Pontiac-ul meu cu motor de 2.4 L si 149 CP consuma in medie cam 8.4 L/100. Si nici nu stau ca intr-o cutie de sardele. In plus, ca sa fiu sincer, nu m-as urca intr-un Yaris/Clio/MG/Tico/ Matiz etc decat dupa ce mi-as face o asigurare pe viata de cateva milioane de euro/dolari/lire/sau ce vrei tu si mi-as face testamentul 🙂 Si sa nu incepi cu crash test scores ca alea nu te ajuta cu nimic cand te intalnesti bot in bot cu un Cayenne, sau ML/GL, sau X5, Blazer/Tahoma/Grand Cherokee sau orice alt model de SUV/Monovolum/pick-up truck sau TIR 🙂 Doamne fereste de asemenea intalniri de gradul 3.

  31. cuu..e..la, fatta, ..hac…
    io zis la…tina…tine…
    nu mai… beeea
    ca nuuuu…nu mai vedezi sa cet..ceteste…cetesti bine…hac…

  32. Cateva mici randuletze ale tineretii valuri (vorba lui Musatescu) spre a lamuri unele aspecte, a nu a fi interpretat gresit si nu a deschide o dispute absolut inutila pe un blog pe care il citesc cu placere:
    – locuiesc de ceva vreme in Uk unde am ajuns mai mult printr-o intamplare, unde nu m-a menajat nimeni, viata e scumpa si transpir pt fiecare lira pe care o primesc
    – societatea britanica este una dintre cele mai tolerante (ajungi in puscarie daca esti rasist) si atat de cosmopolita incat nimic nu ma mai mira – cata vreme clientul (care poate fi de culoarea curcubeului si isi foloseste mainile vorbind o pseudo-engleza) plateste, totul e in regula
    – mpg nu este misterios, imi este pur si simplu greu sa fac conversia (de ani buni folosesc, citesc si scriu miles,feet, inches, gallons, pounds si stones) – trebuie sa folosesc creionul si hartia pt o banala conversie valutara lei vechi, noi si lire
    – cosmopolitism “gratuit”…tot ce se poate (engleza in varii dialecte e tot ce aud cat e ziua de lunga)…pur si simplu nu il realizez, am de-a face cu clienti de toate natiile si culorile
    – nu mi-am propus sa impresionez pe nimeni; nu am avut astfel de intentie iar astfel de pareri ma lasa rece
    – cat priveste MG MGF Steptronic este o masina sport care am luat-o la un pret f convenabil (5 ori mai ieftin decat o dacia logan), am reconditionat-o si nu mi-e rusine sa ma mandresc cu ea. Aici cel care conduce un MG este salutat cu farurile de ceilalti soferi. Cum se spune “it’s a piece of history” (oops iar sunt cosmopolit si risc sa impresionez). Detalii aici
    http://www.mgcars.org.uk/mgf.html
    – “Probabil insa ca nu tii sa-mi castigi simpatia” – absoluta dreptate, imi este perfect indiferent
    – “Toate cele bune.” – asemenea

  33. simona, chiar asa, cat mgp consuma butonul tau de la mine de acas pana la bucuresti, colt cu gazarului?
    daaa…e cu catalizator? si are centuri, sa nu ne amendeze politia?
    rog raspunsuri pertinente, documentate pe gogal, de la adi si anna kareninnna.

  34. @Adi_MN
    Recunosc, nu am solide cunostinte tehnice; sunt unele lucruri care le-am invatat din mers – carnetul l-am luat aici mai mult de nevoie (am carnet de abia 1 an) caci transportul in comun unde stau e sub orice critica si sunt dependent de masina ( naveta, cumparaturi, practic pt orice).
    Masina am luat-o considerand o multime de factori (pret, nevoi personale, cost de mentinere, consum, vechime, kilometraj etc). Pot spune ca sunt multumit – relativ robusta (cand mi-a explodat practic radiatorul am reusit sa conduc inca cam 2 mile – 3 km? – pana am reusit sa gasesc loc sa trag pe stanga iar motorul a scapat intact), stabilitate buna in viraje, piese de schimb se gasesc usor la preturi convenabile (cand am reconditionat-o), surpriza dar am spatiu lejer in ea ( am peste 1.80), motor 1.8, circa 120 CP, scoate cam 35 mpg dar vara pe autostrada pot scoate cca 40 mpg (imi pare rau dar chiar ma doare capul sa fac conversia).
    Are unele dezavantaje tehnice care au fost corectate in timp (multe dintr ele de catre fostii proprietari) si intentionez treptat sa-i fac imbunatatiri. Se conduce greu, volanul, schimbatorul de viteze si pedalele se actioneaza greu (trebuie forta fiind rigide) – mi-a luat cateva saptamani pana sa invat sa o simt.
    To ce pot spune e o masina care imi place si nu imi doresc nici o alta marca

  35. @agnes:
    Mi s-au lungit urechile in gara si berea ioc. Ma asteptam la o protectie ca te stiu … vorba cetateanului. M-a fulgerat 💡 c-ar putea fi defect -topic!- butonul de avari(ti)e, dar mi-am alungat-o instant. Cruella sora geamana a cantarit mult ca argument :mrgreen: .

  36. @Adi_MN
    Daca asta e Pontiac-ul treaba-i clara
    http://www.ebay.co.uk/itm/2007-Pontiac-Solstice-Convertible-Roadster-12900-/320789903390?pt=Automobiles_UK&hash=item4ab091781e#ht_1470wt_1270

    Recomandarea mea (mi-l cumpar neaparat daca castig la euromillions) – culmea am vazut in circulatie de era sa ies de pe sosea halbandu-ma la el:
    http://www.ebay.co.uk/itm/2011-Morgan-4-4-75th-Anniversary-Edition-/390373709674?pt=Automobiles_UK&hash=item5ae416176a#ht_1298wt_1270

    recomand topic “masina de vis” – subscriu pentru Morgan

  37. Dai la schimb butonul pe un stergator spate de Opel Corsa.
    Ar veni numai bine ca nasture la prohab pentru blugii mei:D

  38. stefane nu prea stăpânești limba engleză părheps(n-am convertoru de cuvinte la mine)
    pentru că dacă ai citi publicații de gen din uk (sau gb în limbaj auto) ai vedea că renaultu clio a dominat competiții sportive și vânzări în europa acu doi trei ani
    -acu văd că ești la prima mașină așa că prima zdă și prima auto ți se par cele mai bune

  39. Eu am o Kia. Un aprins-stins de lumini m-a costat 120 ron la revizie( control parte electrica s-a numit actiunea).

  40. matrixe
    n-am buton de avariţie, poate să îţi confirme orice popă care a fost la mine după ce a trecut mai întâi pe la şahul Persiei. şi alţii : fericiţii cu deratizarea gen.

  41. @ stefan

    Nu era vorba despre faptul ca tu esti mai familiarizat cu sistemul britanic de masura, cu asta sunt de acord, esti chiar obligat sa te adaptezi cat mai repede. Era vorba de felul in care transmiti(diseminezi, iti place cuvantul?) informatia unor oameni despre care stii sigur ca n-au cum sa fie familiarizati cu termenii pe care-i folosesti. Simona, de pilda, ca sa nu dau alte exemple, e filoloaga. Sunt convins ca ar putea scria ca Patapievici, cu pretiozitatea aiuritoare a acestuia. Da’ n-o face. Ghici de ce.

  42. @Stefan
    Fanele, nu ne intereseaza ce masini conduci tu si cate mile pe galon faci tu cu ele. Te lauzi ca precupeata-n targ cu mainile in shold, nimeni nu te-a intrebat ce parere ai tu de detaliile tehnice ale Clio-ului, daca e scump sau ieftin, daca inghite multa benzina, “cherosina”, sau “dizalina”. Ai atitudinea tipica a frustratului plecat de acasa si ajuns cosmopolit neiesit in evidenta, ce simte neaparat nevoia de (auto)apreciere a celor din jur prin laudarosenie pe forum-uri si site-uri cu cine stie ce junghi sau rapandula de masina reconditionata trendy. Eu iti inteleg euforia data de propriile basini cosmopolite, dar chiar nu ne intereseaza ca te saluta soferii cu farurile cand te vad pe tine in mg rahatul ala, mergi pe site-uri dedicate unde poti sa-ti bati scula de alti impatimiti cu vaselina sub unghii, aici nu te intelege nimeni si capeti o frustrare si mai mare. O vorba mai veche zice: fiecare fier, oricat de ruginit ar fi, tot isi gaseste prostul. MG-ul ala al tau e chiar norocos, nu? Ridici la rang de adevar suprem faptul ca masina ta reconditionata (fara servo???) e masina adevarata si e superba, dar ai mers vreodata cu o masina cu servodirectie gen Clio? E genul de intrebare ce trebuie pusa (oops, ce formulare!) homosexualilor: ai facut sex cu o persoana de sex opus de stii ca nu e bine?

    De curiozitate pur tehnica: de care mila folosesti tu pe insula aia, statute, marina, scotiana sau irlandeza? 1609m, 1852m, 1807m sau 2048m? Dar galonul de care e? Imperial=4.54609L, american lichid=3.785411784L sau american “uscat”=4.40488377086 L? Asta asa… ca sa vezi cat de penibil esti cu prostii din astea gen “mi-e greu sa convertesc mpg in L/100km”. Litrul si metrul sunt unitati de masura ce au oarece logica in calcule si pot fi mai usor vizualizate/imaginate, au multipli si submultipli in sistemul zecimal, mai usor de folosit in calcule decat pounds, inches, feet, yards care folosesc orice sistem de numarare in afara celui zecimal. Mintea umana functioneaza usor cu sistemul zecimal, cu exceptia mintii englezilor. O alta vorba veche zice asa: nu e de mirare ca Dumnezeu i-a pus pe britanici izolati pe o insula, la cat de ciudati sunt.

  43. :O un buton .. 200 RON .. cam mult mi se pare .. tie nu ?

  44. mgeul asta a dat faliment, asta cred ca spune tot despre masina sport de 120 bhp. 120 bhp, auzisi ma ?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.
Acest site foloseste serviciul Gravatar pentru afișarea pozei de profil a comentatorilor. Pentru setarea unui avatar, accesați acest link.

Question Razz Sad Evil Exclaim Smile Redface Biggrin Surprised Eek Confused Cool LOL Mad Twisted Rolleyes Wink Idea Arrow Neutral Cry Mr. Green