Cum iti alegi joja in functie de culoarea parului
Inauguram, dragi cititori, o noua rubrica a acestui blog. Dupa cum ii spune si numele, e o rubrica auto. Ea va contine povesti, intrebari, raspunsuri si sfaturi. P-astea din urma, uneori le voi da, impreuna cu fetele care citesc acest blog, alteori le voi cere (in numele meu sau al lor). La fel, uneori vom intreba, alteori, vom raspunde, in mod complet imprevizibil, in functie de factori care nu pot fi estimati in acest moment.
Incepem cu o poveste, pe care mi-a zis-o, acum cateva zile, un foarte bun prieten.
Noapte. Ger. Ninsoare. O tipa isi curata masina de zapada. Un Fiat nou, clasa pentru gagici. Amicul meu o vede si ii striga: Puteti sa porniti motorul si s-o curatati dupa aia!
Ea: Nu, ca asta nu-i Dacie, porneste din prima chiar daca e frig!
Amicul: O sa mearga mai bine dac-o lasati pornita cat o curatati, plus ca se mai incalzeste si habitaclul.
Ea: O sa ma uit in cartea tehnica.
O curata, apoi se urca la volan, porneste motorul si incepe sa dea cu spatele, ca sa intre in trafic.
Amicul, de afara, strigand: Faarurile!
Ea, dinauntru, nedumerita: Cee?
Amicul: Faaarurile!
Ea: Ceeee?
Amicul, exasperat: Faaaaaaruuriiiileee!
Ea: A, da, multumesc!
Aprinde farurile si pleaca.
Asta a fost povestea. Incheiem, pentru azi, c-o intrebare lansata, pe undeva prin paginile blogului, de cititoarea Angela: “Joja e ceva cu care te dai pe unghii, nu?”. Asteptam lamuriri de la experti, ca sa nu mai cautam noi in cartea tehnica!
Deci tipa a avut perfecta dreptate.NU se face incalzirea motorului in parcare la relanti.Incalzirea motorului se face NUMAI in timpul mersului.Asa scrie in cartea tehnica a masinii mele(plus ca este si atentionare! ). Deci tipa a fost o fina cunoscatoare in materie de mecanica auto.
Simona esti soferita?
Daca da, nu te pui intr-o lumina favorabila, nici pe tine nici pe reprezentatele sexului frumos care, cel mai des, conduc cu ochelari de cal. 🙂
da, joja e ceva cu care te dai pe unghii. adica, daca tii NEAPARAT, te poti da cu joja pe unghii – desi ai putea fi considerata usor exotica.
eu recunosc: ma pricep la tehnica auto ca porcul la portocale (desi el s-ar putea sa mai stie cate ceva despre fructele in discutie)
Exista in lumea asta soferita care dupa ce se urca la volan sa nu-si faca buzele cu ruj sau sa nu se aranjeze in oglinda??Asta de preferinta la semafor… Joja e sora lu’ JOJO??
alice,vrei sa inveti mai multe despre motoare? pistoane,cilndri,ulei,valve,patru timpi,admisie(cand ne dam intalnire?),compresie(soculinitial),apridere(a calcaielor tale dupa mine,la figura),ejectie(asta are conotatii obscene,dar,deh,tehnicienii astia,minti de politehnisti,inseamna aprinderea la propriu a calcaielor mele),marsarier,la unele masini tre sa ridici umpic si sa-mpingi tare…
ce mai vrei sa stii?
este adevarat ca masina se incalzeste mai repede in mers decat in parcare insa asta doar pentru ca, fiind in sarcina, creste cantitate de energie transferata (respectiv lucru mecanic si caldura)
Nicolae: te rog, precizari
nu este adevarat ca aceasta ar avea vreo influenta negativa asupra unui motor bine intretinut
lucrul mecanic nu este energie…team prins. nu esti inginer. 😆
Alice,
esti un zemoasa ca leusteanu.te invat io totul despre BMW.
@guta… am spus transfer de energie nu am spus energie si atat… deci mai alearga-ma 😛
ai dreptate. mai incerc. te pandesc… 🙂
daca as fi femeie, pentru castelul, bmw-ul si bratul tau m-as cam impiedica… da’ nu-s 🙄
alis,i tinc ai so a puticheat! guta vrea sa te invete despr masini doar pe bancheta din spate,unde ai vedere doar prin luneta,nu-l asculta!
pastarnacu meu,
badmf nu vrea decat sati sufle in bujii si sa te tureze la maxim, eu vreau sa te rodez pe autostrazile iubirii. nul asculta!
castelul meu e un canal. nu ma deranjeaza ca nu esti femeie. nici eu nu sunt. pissy!
pupik!
@Alice… vezi ca baietii astia vor sa-ti demonstreze practic cum e cu exergia si anergia… sunt golani 😎
lemon-pie,ma voi purta cu tine ca cu o dacie din 73! te antifonez,te turez la relanti,o duminica da una nu,iti dau un numar mic,din trei cifre,te vopsesc brunet,mesteresc la tine in fiecare zi,ma bag sub tine infata blocului,iti schimb ueiul,folosesc iarna cauciuc de iarna,iti trag shocul daca e prea frig,te tunez…abia dupa cativa ani te dau la rabla…guta schimba masinile ca pe sosete,e consumerist,o sa-l loveasca criza si-o sa devii lastunul lui,nu-l asculta,colibri mic!
la masini e ca la femei, dureaza ceva pana isi ia uleiul
@Simotache: eu as scrie ceva despre femeia si GPS-ul da’ n-am talent literar si literal! Carol? Make? Bleen?
PS: l-am pus pe bleen ca el scrie in ultima vreme kilometri de text… cred ca vrea sa-l concureze pe Oprescu
aurelan,femeea e precum gps-ul,ii dai toate datele si tot unde vrea ea ajungi,pe unde vrea ea,cand vrea ea…te si anuntza isteric i obsesiv daca depasesti limita de 5 beri…sa ai gps in masina e ca si cand ai avea doo neveste…
Joja este tija aceea metalica si scarboasa cu care se masoara nivelul uleiului de la motor. Are si gradatii care-ti indica daca ai de ajuns ulei sau daca trebuie sa completezi. Si da, de ocicei iti murdaresti (faci) unghiile daca umbli cu ea 😉
Sunt o soferita de exceptie 🙄 , am avut si oltcit, deci nu ma surprinde nik
simona are masina?
datul cu (j)oja nu e asa simplu cum cred unii .. .intai dai cu base coat, apoi (j)oja si, la sfarsit , top coat. ca sa nu mai vorbim de tratamente in cazul in care ai unghiile casante. ah, si mai ai nevoie si de exfoliant pentru cuticule, betisor din lemn de portocal si o pila buna, daca se poate cu diamant. andreea, legatura in studio!
si eu care credeam ca-i nevoie doar de un servetel si un litru de ulei daca ai diesel 😯
sau voi vorbiti de oja j de janine? 🙄
floricica mea,
nu aculta ce zice badmf, zice ce a mai vazut si el prin spatele blocurilor…asculta la mine…promit sa te ceruiesc in fiecare zi si sati pun cruci la oglinda retrovizoare si stickere inteligente, promit sati dau la pompa cand teneci si sati trag frana de mana in de fiecare data dupa ce te parchez. promit sati pun placute de frana de argint si sa car numai flori cu portbagaju tau. o sati iau un filtru de polen in fiecare zi si o sa evit toate gropile din Romania daca imi dai si mie un semnal. stanga dreapt nu conteaza.
nul asculta pe badmf, el te va folosii ca pe un taxi si te va lasa gravida. ( nu stiu ce am vrut sa spun cu asta)
uite asa goniti fetele de pe blog
silva,
lasama sa fiu copilotul tau in aceasta aventura care este viata!
@danko: cred ca da, in niste posturi mai vechi impartasea din experienta de soferita
@guta: ei vezi? despre asta vorbeam.
are clio… nu stiu daca-i soferita 😀
deci vanghelie a fost inervat… fetelor? carol? 😯
Mi se pare ca topicul a sarit peste primul aspect, adeseori ignorat de femeia sofer: pe strazi circula multe masini,altele decat cea in care ne aflam, daca nu privim in jur pe geam/oglinzi, masinile si joja de pe unghii fac buba…atentie mare la numarul de masini , daca este mai mult decat una, inseamna ca suntem in trafic si exista pericole.
silva,tell me little girl,wanna go for a ride…? there’s room in my waggon,it’s parked right outside…
Joja e ceva care sa da pe unghiile murdare ale vanzatoarei de la aprozar cand e curtata de soferu’ de la aprovizionare
http://www.youtube.com/watch?v=Q-g7Q7hXn7o
eu as vrea sa vina Carol sa ne spuna daca e bine sa pornim motorul in timp ce curatam masina de zapada. Am incredere in sfaturile lui. Asa mi-a spus mie Bleen: Carol stie!
carmen tu ai dreptate… da’ cred ca carol e la vanghelie acum… nu mai vrea cu noi
Mda.. carol e ocupat. Ce stim noi astea cu joja pe unghii. Joja mea e lila 😳
[…] via http://www.simonatache.catavencu.ro […]
nina da’ tu ce masina ai?
@aurelian: regula cu incalzirea motorului numai in parcurs are NUMAI conotatie de protectia mediului adica in sensul ca daca tot facem fum macar sa obtinem deplasare. Daaar, mai exista si reguli neprecizate in manualele de exploatare pe care le citesc shmecherii care dau avizele de mediu, reguli care spun ca pe timp de iarna, adica ger, trecerea brusca de la temperatura existenta in motor la temperaturile foarte mari la care se ajunge la o demarare mai vioaie poate produce in timp scurt uzura avansata a cilindrilor prin corodare chimica datorata compusilor formati prin condens… La fel si la oprirea motorului: dupa un efort indelungat este incorecta manevra de oprirea imediata a lui o data cu oprirea masinii. Chestii de eliminare a unor tensiuni mecanice in timp si nu brusc. Va multumesc pentru rabdare si ingaduinta …
joja nu e inspirationala pentru comentarii. foarte putine persoane au vazut-o!! pariu ca simona n-a vazut joja! badmf te bagi?
Aurele: trebuie sa ma repet?
@nicolae: rabdam si apreciem… deci pana la urma concluzia este urmatoarea: decat sa incalzesti motorul in miscare fara sa cureti parbrizul de zapada mai bine il pornesti si curati zapada. Bineinteles: a nu se uita frana de mana 😯
despre tacheţi nu vorbeşte nimeni?
aurele: creiezi confuzii regretabile! de stationare-i spune la aia de mana>
pai eu am zis da nu s-a prins nimeni 😥
nici macar Tache nu vrea sa vorbeasca de tacheti 😡
Nedo: De tacheti nu-i bine sa vorbesti in casa Tache. Pot exista suspiciuni! Altceva?
Putem vorbi de tija impingatoare care da-n culbutor, dupa ce a impins-o tachetul
Nicolae: eu am axe cu came in chiulasa
@aurelian: eu am dat tema ca sa pot zice de tija impingatoare. Poate iese ceva! Puteam zice si de tachetul hidraulic, da aci tre’ s-o iei cu alea vechi, sa inteleaga toata lumea din clasa, sa nu mai faca studiu si acasa. Acasa sa faca mincare… aahhh… la cratita ca aia n-are joja.
bineinteles putem vorbi si de motorul rotax ca ala parca nu are tacheti
aurele: Spunea cineva de oil OK la bord. La una din marcile existente la noi, Re..Ma.. dupa ce a fost evacuat uleiul, fara a-l pune pe cel nou, am pus contactul ca sa vad nr. de Km. Suurpriza: nivelul uleiului era OK. Asa ca tot mai sigura este joja.
pai bine mai Nicolae… ai pus contactul dar nu ai pornit motorul… caci sunt unii senzori, e adevarat, care masoara si nivelul de ulei insa majoritatea doar presiunea…ori presiunea uleiului nu o poti masura decat pompa de ulei este in functiune, respectiv motorul pornit. Probabil Renault Masterul tau era echipat doar cu senzor de presiune
Oil OK este nivel ulei, ca si la stralis ca si la daily, ca si la daf. Presiunea poate fi data pe diplay cand o ceri din meniu, sau este certificata prin stingerea lampii de presiune. Am probat si marcile alea cu aleiul dat jos fara alt ulei. Pui contactul, bordul da sa lesine de frica ca ai avea intentia sa pornesti motorul. La daf nici nu te lasa. actionezi demarorul si nexam.
mai stii… o avea camasile cilindrilor din cine stie ce material de la NASA si atunci nu ii doare prea tare…sau iti taie alimentarea daca intentionezi sa pornesti sau e un camion prost 😆
da era master sau magnum?
ca masterul parca are bord de clio (si motor la fel) 😆 😆
sau… soferul a avut nevoie de niste ulei si atunci a scos cablurile din senzor =))
Master 2002. motor g9u Dupa aceea, am aflat ca, prin destinatie trebuia evitata distributia locala. Pornit, mers 3-400m oprit. maxim a treia. EGR da in boala daca circulatia gazelor este lenta> caput turbosuflanta. Nu eu am recomandat cumpararea , boss a zis ca a facut afacere buna. Pentru astia numai pretul e criteriu. dupa 2003 au fost montate pe masterv numai nissan.
Renaultul mare este bun. am in administrare in alea 160buc si 5 ren 385 de 15 ani si 1,2 mil km. motor+cv+trans sunt ok. cab ok mai. dotarea int nu prea mai este ok. cu putina intelegere, orice sofer o duce bine!
@nicolae…pai normal ca Magnum e bun…ca-s motoare old school de la Volvo… pe de o parte… pe de alta parte cunosc un Volvo 460 (turism nu LKW (?)) cu motor old school renault…alta bijuterie… dupa ce au trecut la motoare volvo o data cu s40 s-au stricat de tot… si acum cu electronica si rasnita ford sunt si mai varza… noroc de airbaguri si structura deformabila a caroseriei ca altfel…
n-aţi vrea să vorbiţi voi despre mack?
nedo: mack, make sau macu?
da’ chiar… oare iubirea lui macu s-a implinit? ca nu-l mai vad ❓
si apoi nedo: tocmai vorbeam de mack… dar undercover… putina istorie: cand RVI s-a despartit de Volvo Trucks, la partaj i-a lasat acesteia din urma pe cap Mack-ul
renault şi volvo au avut şi au ca mărci nişte drumuleţe comune.
unul era PRV-ul, un motor făcut în colaborare de peugeot, renault şi volovo. apoi renault şi volvo era vorba să se căsătorească. nu au mai făcut-o. între timp, volvo s-a spart în volvo trucks şi volvo, primul rămînînd relativ independent, celălalt fiind sub pălăria ford.
http://www.volvo.com/group/volvosplash-global/en-gb/volvo_splash.htm
apoi renault s-a spart în renault şi renault trucks.
renault a cumpărat de cîţiva ani cam 20% din volvo trucks, fiind acţionar principal, acţiunile fiind cumpărate în schimbul a nu mai ştiu cît la sută din renault trucks.
acum renault şi renault trucks se dezvoltă separat, inclusiv logourile, care sînt un pic diferite.
volvo trucks este proprietar mack, care e, după cîte ştiu, primul producător de camioane pe piaţa din america de nord şi are în loc de “losange” un pitbull. de-aia e mack rău…
iată şi site-ul lor oficial http://www.macktrucks.com/default.aspx?pageid=38
şi logo-ul
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mack_Trucks_logo.png
am pus un comentariu cu linkuri. se pare că simona nu e la calculator să îl scoată din moderare (din cauza linkurilor) dar merită urmărit. renault încă mai are volvo trucks sub aripă. deci, şi mackul.
să încerc aşa
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mack_Trucks_logo.png
asta este prima poză oficială cu macku… să ştie şi simona cine o iubeşte…
aaaa am gresit si eu si tu… volvo trucks mai are renaultul si mackul sub aripa inca 😆 😆 😆
deci iubirea este si pentru catei? 😉
RVI care era o divizie a RNUR, la “Regie” a devenit Renaul Trucks. de prin anii 90, cînd s-au privatizat nişte acţiuni, o parte… renault a rămas încă proprietate a statului.
dar totusi eu parca stiam ca renaultul si volvo si-au luat fiecare jucarelele si s-au dus la casele lor… nicolae? carol? SIMONA? ❗
zic şi eu o vorbă a la marin voiculescu: cînd tacheţii tac, noxele vorbesc
de RVI vorbeam bineinteles cum ca ar fi sub mustata suedeza
aurelian
atunci cînd voiau să fuzioneze cu totul. s-au supărat cei de la volvo, care ar fi urmat să fie cumpăraţi de renault. era un orgoliu similar, un fel de brandul lor naţional, un fel de dacia piteşti. pînă la urmă au cedat, o parte în faţa capitalistului american, altă parte în faţa capitalistului francez.
apelam la simona caci ea este jurnalist si poate apela la sursele ei din interior care nu vor sa isi dezvaluie identitatea… sau la registrul comertului din Stockholm
le găseşti pe site-urile lor, trebuie să cauţi
de fapt a fost un schimb de actiuni astfel incat Volvo a cumparat RVI insa Renault ala mare (propitaru lu RVI ala mai mic) a devenit cel mai mare actionar al AB Volvo… respectiv din trezorerii n-a plecat niciun ban
cam ce s-a petrecut şi cu nissan. a fost un schimb de acţiuni
oare fetele, citind aceste 81 de comentarii, vor trage niste concluzii?
renault groupe poate controla volvo cu cca. 20%, deşi majoritatea celorlalţi acţionari sînt “activi” şi au nişte legături “de rudenie” unii cu ceilalţi. tot soiul de fonduri de pensii, fundaţii, sif-uri şi alte fonduleţe de investiţii.
bineinteles ca o data cu renault au intrat in actionariat, prin bursa sau pe langa diverse alte vehicule fiscale astfel incat, probabil, indirect renault poate detine decizia la nivel macropolitic… invers nu stiu cat s-a intamplat avand in vedere dimensiunea renault cat si controlul detinut de statul francez cu tot cu serviciile lui secrete
erata: a se citi vehicul financiar (nu fiscal)
titlu : o joja la locul ei, face cat zece femei!
sa va spun patzania mea cu doamna joja ( cu care am facut cunoshtintza la vreo doi ani dupa mi-am luat masina):
episodul 1 :asta primavara , masina parcata regulamentar in fatza blocului; de vreo cateva zile ( in mod neobishnuit , caci o cam folosesc in fiecare zi); ma uit la dansa cu drag si vaz ca pe linga colturile capotei , pe capota insasi era niste urme de mizerie…ceva ca un ulei negru si mult praf deasupra; imi scarbita insinea mea blonda : ce nesimtztzi shi vecini ashtia domnule, numai mizerii d-astea nu-mi mai trantisera pe masina!si-mi vad imperial de drum; catevazile mai tarziu , petel se marisera , drept pt care , neuronul de servicu mi-a shoptit ca ar fi inztelept s-o duc la service; unde au constatat ca de batranetze, un furtun cedase, si eu aveam arteziana de ulei de motor sub capota , care se cam murdarise singura, nu din cauza vecinilor!
Episodul 2: asta toamna; duc masina service la revizie , la scimb de ulei , la remaiat tabla , la alea alea;plus ITP;iau masina de la revizie si ITP; o pun in parcare ca intre timp ma procopsisem cu mashina de la job , shi o las acolo vreo doo luni; in aceste doo luni , am scos-o la plimbare ( a e citi ca aveam neshte chestii de carat shi nu putea folosi mashina delicata a firmei) de vreo doo ori , si am fact cateva zeci de km;observ, dupa astea doo luni , pe capota , neshte urme care semanau pina la identitate cu cele din primavara , asa ca ma duc din nou la service; le arat , le spun tarasenia, le spun catzi km am facut ( sa nu zica oamenii ca mi-am batut joc de masina si acum vin cu reclamatzii); le spun ca nici n-am deschis capota, deci nu stiu ce e si d-aia am adus-o la ei ; si pune mina meseriashu’ shi dsahkide capota; shi stupoare ; ma intreaba calm :UNDE E JOJA? pai io de un’ sa shtiu?intr-adevar, joja , nu era! eu incep sa ma disculp : ca nici n-am deschis capota , ca ei au facut schimbu’ de ulei , deci ei au umblat cu doamna joja ultima oara , uite-aici cietu’ de service , uite si la catzi km am facut schimbu, uite shi catzi km am acum…etc; in timp ce eu eram insashi elocventza, meserishu’ se uita cu okiu’ lui meseriash shi o okeshte pe doamna joja:pe laterala masinii, exact supt capota!shi ma intreaba tandru: atzi facut shi ITP-ul la noi? restul e istorie!
@cruella: a se verifica vizual autovehiculul inainte de primire 😎
cruela: tampitii care ti-au lasat joja pe aripa au fost cei de la ITP. Testul de noxe se poate face numai sub controlul temperaturii uleiului care se face cu o sonda introdusa in locul jojii. Nu ai ce sa le mai faci decat sa mergi la alt service. Exista intr-adevar testul personal cand este vorba de bani. Fii sigura ca atunci cand alegi un service care are ora de manopera mica sau unitatea de timp mic, timpul de manopera pentru executia unei lucrari va fi mai mare comparativ cu timpul de manopera al celor scumpi dar buni!
io mă duc la ungur. nu îmi ia pe timp de manoperă. uleiu te costă atît, filtrele atît, aia aia atît. mă sună cînd e gata, să vin să o iau. odată n-am putut veni (era ploaie şi nu găseam taxiuri), aşa că a venit el să mă ia de la office.
da’ am o întrebare (aplicabilă la femei, mai ales alea scunde): ce naiba vă place, mă, să vă puneţi picioarele pe bord cînd staţi în dreapta?
@all: a se verifica inainte de bagare in service atat pretul orei de manopera cat si normarea tehnologica a operatiunilor de executat. a se inmulti una cu cealalta si a se compara. a se verifica conformitatea planului de revizie cu cartea tehnica. a nu se cere piesele schimbate inapoi. service-ul e obligat sa le recicleze si, daca e sa te arda, au oricum gramezi de piese folosite pe care sa ti le puna in portbagaj. deci a se actiona responsabil. a nu se plange ulterior la prieteni daca nu ai facut toate astea 🙄
@nedo: pai e ca la femeile alea care te musca de gat in timp ce… astea de care zici tu iti lasa talpi pe torpedou 😆
AVERTISMENT: daca masina are airbag pt. pasager pozitia descrisa de nedo mai sus inseamna moarte sigura chiar si in cazul declansarii accidentale a airbagului… pentru barbatii care au astfel de prietene sau pentru femeile care au astfel de prietene: dezactivati airbagul pentru pasager daca individa nu intelege
sfat pentru mine: trimite-o in spate ca tu ai senzor de greutate in scaun si nu poti dezactiva airbagul manual 😥
băi, una, o idioată, n-aveam nimic de împărţit cu ea, n-aveam nici un gînd, trebuia să o duc din punctul a în punctul b cu viteza v., cald afară, aia în sandale, după o zi de lucru se adună ciungă printre deştele de la picioare, pipi de cîine, ce se mai găseşte pe stradă. s-a descălţat şi tot încerca să-şi pună amprenta pe minunăţie de bord. noroc că la punto bordul în dreapta este mai înalt şi e aşa făcut că nu prea ai unde să sprijini labele. pe bune, ar cam trebui să stai cu nasu pe bancheta din spate. plus că iese cu panoramă spre budigăi. nah, că mă îngreţoşai de dimineaţă… 😡
eu le servesc in cuvinte imagini despre oameni paralizati sau carora medicul legist le-au scos dintii din rotula dupa accidente minore altfel… si are efect instant si garantat
iar alora ce stau in spate si nu poarta centura le spun despre oameni care si-au ucis prieteni ce stateau pe scaunele din fata strivindu-i intre scaun si centura (partial adevarat avand in vedere ca centurile moderne au limitator de efort)
lăsînd la o parte riscul de genunchi în ceafă la propriu, mi se pare un gest prea intim.
SENCHIU OL! 😀
noroc ca ITP-ul se face o data la 2 ani!
@nedo : dai o bere , itzi vand un pont!ca sa nu te mai astenizeze gagicile cu kracii pa bord,mai ales alea la care n-ai vreo bucurie , si circula cu masina ta fix accidental, le zici asa : te superi , daca te rog sa stai in spate? ca am problema cu usa din fatza : i se blocheaza incuietoarea shi o sa-tzi fie greu sa cobori!( asta itzi spun pt ca mie chiar mi se blocheaza la frumoasa masina de srvici si nu vrei sa shtii catzi au dat proba ieshitului din masina pe la sofer , acum iarna , cu paltoane , cojoace shi alte accesorii! )verifica, si daca functzioneaza, pune-ma pe lista la bere cum laudae!
poftim
http://www.ursus.ro
@nedo ; sa intzeleg ca ai apreciat? de mi-ai dat bere la discretzie? 😯
a, nu, aşa sînt eu, mai chefliu
@nedo : acum inteleg de ce n-ai timp sa dormi!
am timp să dorm. nedormitul e passe-temps-ul meu prefere
are timp sa nedoarma
@nedo : shi cand dormi cum itzi umpli timpul? shi foloseshti joja ca sa afli daca ai nedormit destul?
dedicatzie 🙁 banc) Ea catre el:
> – Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, ii spune mereu „perla mea” !
> – El este bijutier . Eu sunt ginecolog . Cum ai vrea sa-ti spun ?
cum sa-l adaptam la mecanici auto?
ceva cu manivela si biela
Eu am picat traseeeeeul!!! 😥 😥 😥
Si mergeam eu, mergeam, ca ne-a zis sa nu mergem incet, ca se plictiseste domnu’ politist si n-are timp, si eu “vaaaj-vaaaj” si domnu’: “frana! fraaaanaaa!”, eu ma uit spre el: “de ce?”, atunci observ lacrimile inghetate pe obrajii lui verzui si trag pe dreapta. Ca i-o fi rau omului. Si atunci sa vedeti tupeu: politaiul atat a asteptat! Dupa ce am oprit masina, a mai prins ceva curaj si m-a picat! 😥 😥 😥
N-am inteles inca de ce. Domnu’ instructor zicea ca ar trebui sa-mi dea de gandit faptul ca la examen nu s-a putut tine dupa mine cu masina celuilalt instructor…si ca nu toate strazile pe care merg eu au prioritate…si ca rosu (desi e mai frumos decat verde), nu te lasa sa treci…nici portocaliul… 🙄
@ bubulina: e de apreciat ca ai luat sala raspunzand probabil corect la intrebarile cretine de tehnica auto 😉
@ bubulina ; ia-o ca pe un complimet ; le-a placut de tine aqsa mult ca sigur vor sa te mai vada shi alta data!
:))))) la prima aruncatura a ochiului asupra titlului, am citit: “OJA
” si nici nu sunt fufa!!! 🙂